Τρίτη, 10 Μαρτίου 2015

ΑΠΟ ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΝΑΤΟ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ ΕΛ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ. ΤΩΡΑ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΛΕΩΦΟΡΟ ΘΕΣΜΩΝ!

Το 1960 στο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας είχε περιγραφεί το Εθνικό Οδικό Δύκτιο για το λεκανοπέδιο. Μαζί με την Λεωφόρο Σταυρού Ελευσίνος, την σημερινά Αττική οδό.

Την έλεγαν τότενες "Λεωφόρο ΝΑΤΟ ή Λεωφόρο ΣΜΙΤ" αφού την μελέτη για το λεκανοπέδιο λέγεται (δεν έχω προσωπική άποψη, ήμουν ακόμα αίσθημα τότε) ότι την είχαν εκπονήσει οι Αμερικανοί του ΝΑΤΟ.

Πέρασαν από τότε δεκαετίες απραξίας. Το Χαλάνδρι ήταν μικρό και κανείς δεν ενδιαφερόταν για εντάξεις περιοχών το σχέδιο.

Μεταμόρφωση - Πάτημα - Πευκάκια Ρουπάκια και Πεύκο Πολίτη και μέρος του Πολυδρόσου ήταν πολύ ωραία αγροκτήματα, χωράφια και βοσκοτόπια.

Αλάνες και ξερά αυτοσχέδια γήπεδα που παίζαμε ποδόσφαιρο.

Στην Τούφα την δεκαετία του 80 έγινε η πρώτη διαδικασία οργανωμένης πολεοδόμησης γειτονιάς του Χαλανδρίου από την διοίκηση του συγχωρεμένου Νίκου Πέρκιζα.

Στην συνέχεια η Μεταμόρφωση και το Πάτημα.

Έφτασε ο δήμος να θέλει να εντάξει στο σχέδιο περιοχές που η πολεοδόμησή τους "ακούμπαγε" στην επί δεκαετίες αδράνεια του κράτους.

Τις ζώνες απαλλοτρίωσης των υπερτομικής σημασίας οδών: Ελ. Πεντέλης, Σταυρού Ελευσίνος, Ζώνη Δουκ. Πλακεντίας.

Η πολεοδομική μελέτη του 1987 κατέγραψε καθαρά την βούληση του δήμου να "υποβαθμίσει" την Ελ. Λεωφόρο Πεντέλης από έναν δρόμο στα μεγέθη της Αττικής οδού σε ένα δρόμο στα μεγέθη της Ηρακλείτου (σήμερα έχουμε παράδειγμα της αλήθειας του μεγέθους των δρόμων, όπως μπορείτε να δείτε. Μιλάμε για τον δρόμος με το ροζ χρώμα).


Με βάση λοιπόν αυτό το οδικό δίκτυο σχεδιάστηκε η ένταξη της περιοχή σε επίπεδο κυκλοφοριακής οργάνωσης, χρήσεων γης, κοινωνικού εξοπλισμού.

Και με βάση αυτήν την κυκλοφοριακή οργάνωση σχεδιάστηκε και η κυκλοφοριακή οργάνωση ολόκληρου του Κάτω Χαλανδρίου και όχι μόνο, συνολικά - η μελέτη Νέλλα όπως έχει γίνει γνωστή.

Η μελέτη Νέλλα που ΒΑΣΙΖΕΙ ΟΛΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ σε αυτό το οδικό δίκτυο που βλέπετε.

ΟΛΕΣ ΟΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ - ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ για την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο βασίστηκαν πάνω σε αυτή την αφετηρία.

Διευκρινίζουμε ότι η αρχική προσέγγιση ξεχώριζε την πολεοδομική ενότητα "ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ" από την πολεοδομική ενότητα "ΠΕΥΚΑΚΙΑ ΡΟΥΠΑΚΙΑ" που σήμερα αντιμετωπίζεται ως μία ενότητα που φτάνει μέχρι τον σταθμό ΜΕΤΡΟ Δουκ Πλακεντίας.

Σήμερα εξαγγέλλεται από την διοίκηση του δήμου ότι η Ελ. Πεντέλης θα καταργηθεί. Θα εξαφανιστεί από τον χάρτη. DELETRIUS!

Γιατί η παράταξη της σημερινής διοίκηση του δήμου πάντα - λέει - ήθελε να την εξαφανίσει τελείως.

Πάντα εκτός από πέρυσι που την ψήφισε - αφού ψήφισε την μελέτη που την περιείχε - αλλά αυτό είναι μια ασήμαντη για το μέλλον της πόλης λεπτομέρεια.

Βέβαια ο ναρκισσισμός κάποιων ικανοποιείται με το να παριστάνουν ότι έχουν μείνει σταθεροί στις από 20ετίας απόψεις τους σα να μην ψηφίσαν πέρυσι μόλις.

Η ζώνη απαλλοτρίωσης της Ελ. Πεντέλης δεν εξαφανίζεται όμως. Είτε γίνει ΚΑΠΟΙΟΣ δρόμος, με κάποια γεωμετρικά χαρακτηριστικά, είτε δεν γίνει η ζώνη θα είναι εκεί.

ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΘΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ για να τις εκμεταλλευτούν είναι φοβερός τύπος, μέγας μάγος και καραμπουζουκλής.

Διότι εκεί από κάτω - στα 8 περίπου μέτρα βάθος - περνάει ΕΝΑ ΤΡΕΝΟ ΣΗΜΕΡΑ.
Που δεν έγινε επάνω αλλά έγινε κάτω.

Και αν θεμελιώσει ο ιδιοκτήτης - στην ιδιοκτησία του - χωρίς να τον απαλλοτριώσει κάποιος (δήμος ή κράτος, κράτος λέμε εμείς) - μια τετραόροφη πολυκατοικία που θα θεμελιωθεί θα φτάσει περίπου 2,5 με 3 μέτρα πάνω από το ΤΡΕΝΟ.

ΟΠΟΤΕΝΕΣ για να εξαφανιστεί ο δρόμος από πάνω, πρέπει είτε να εξαφανιστεί και το τρένο από κάτω ή να κατέβει πιο βαθιά το τρένο, κάτι που σήμερα εμάς μας φαίνεται ολίγον δύσκολο.

Ή εναλλακτικά να βρούμε ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ που θα δεχτούν οι ιδιοκτησίες τους να τακτοποιηθούν στην ζώνη.
Μπορεί να γίνεται αν βρεθούν ιδιοκτήτες που να έχουν τα ίδια γούστα με την δεσπινοίδα της διαφήμισης για το σπίτι των ονείρων τους, κάθε φορά που θα περνάει το τρένο (αποκάτου).




Οπότε καταλήγουμε σε μία πρόβλεψη: Η Ελ. Πεντέλης καταργείται! Και εκεί θα σχεδιαστεί ένας νέος δρόμος που θα λέγεται ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΑΡΓΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΘΕΣΜΩΝ!


ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ 4: Η ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΣΗΡΙΑΛ

Το σήριαλ του Πεύκο Πολίτη ξεκίνησε το 1987.

Τα στοιχεία που ανεβαίνουν στην Πλατεία είναι προσφορά μας στην ιστορία της πόλης αλλά και σε όσους νέους συναδέλφους έχουν την διάθεση να διαβάσουν και να κάνουν ουσιαστικά την δουλειά τους.
Τα στοιχεία αυτά δεν θα τα βρείτε στον δήμο κατά πάσα πιθανότητα.
Θα σας πουν μάλλον ότι "χάθηκαν σε κατεστραμμένα αρχεία", "σε μετακομίσεις" και άλλες τέτοιες μπούρδες.

Διότι αν τα στοιχεία παρουσιαστούν, καταγραφούν και μείνουν στην δημοσιότητα θα καταρρεύσουν σενάρια πάνω στα οποία κτίστηκαν πολιτικές καριέρες αρκετών πολιτικών σαλτιμπάγκων, υπαλλήλων των συμφερόντων που έχουν καταδικάσει την περιοχή στην υπανάπτυξη μέχρι να εξυπηρετήσουν τις σκοπιμότητές τους.

Υπάλληλοί τους οι οποίοι παιρνώντας από τον δήμο βολεύονταν να σπάνε κρίκους από την χρονική αλυσίδα διαχείρισης του θέματος, ελπιζοντας ότι έτσι θα κατορθώσουν να εξαφανίσουν τις ευθύνες τους για τις ΒΛΑΚΕΙΕΣ που έχουν πει και τάξει κατά καιρούς στον ιθαγενή.

Σήμερα δημοσιεύουμε την συνοπτική παρουσίαση της πρώτης πολεοδομικής μελέτης που έγινε στην περιοχή από το ΥΠΕΧΩΔΕ το 1987 και αποτελεί την βάση όλων των μελετών που ακολούθησαν, ακόμα και την τελευταίας, αυτής που το 2014, λίγο πριν τις δημοτικές εκλογές ψηφίστηκε ΟΜΟΦΩΝΑ από το δημοτικό συμβούλιο - την ψήφισαν δηλαδή ΟΛΕΣ οι δημοτικές παρατάξεις του προηγούμενου συμβουλίου (Κουράση μαζί με τους αντάρτες του - Ανδρεόπουλου - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ - Πανταζής ενώ την σύμφωνη γνώμη της κατέθεσε και η Λαϊκή Συσπείρωση).

Ας μελετήσουν όσοι θέλουν να κάνουν καλά την δουλειά τους.







ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ



7η  ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου σάς καλεί σε συνεδρίαση του σώματος, στο Παλαιό Δημαρχείο (Γρ. Γυφτόπουλου 2), την 12η Μαρτίου 2015, ημέρα Πέμπτη και ώρα 19:30, για συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 67 του Ν. 3852/2010:


ΘΕΜΑΤΑ  ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

1.        Πρόσληψη έκτακτου προσωπικού ανταποδοτικού χαρακτήρα για τις ανάγκες της Δ/νσης Διαχείρισης Απορριμμάτων και Ανακύκλωσης.

2.        Χωροθέτηση ζώνης διέλευσης πεζών στον άξονα του πεζόδρομου της οδού Θουκυδίδου.

3.        Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 55/2015 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου η οποία αφορά αίτημα διαγραφής βεβαιωμένου τέλους χρήσης κοινόχρηστου χώρου Ο.Ε. 2009-2010 και βεβαιωμένου  προστίμου Ο.Ε. 2009 & 2010 της εταιρείας  Εστιατόρια -Ζαχαροπλαστεία Χαλανδρίου Α.Ε.

4.        Διαγραφή βεβαιωμένων οφειλών από τον υπ’ αριθμ. 167/2014 χρηματικό κατάλογο και χρέωση στους πραγματικούς οφειλέτες.

5.        Επέκταση της μίσθωσης του επί της οδού Αντιγόνης & Δαναΐδων 28 ακινήτου με την προσθήκη του χώρου του υπογείου εμβαδού 352 τ.μ. με συνολικό μηνιαίο μίσθωμα 1.428,57 € και για όσο χρόνο διαρκεί η κύρια σύμβαση.

6.        Έγκριση ποσού 1.500,00€ για την ενίσχυση περιβαλλοντικών δράσεων του 3ου γυμνασίου Χαλανδρίου.

7.        Έγκριση ποσού 1.000,00€ για την ενίσχυση περιβαλλοντικών δράσεων του 1ου νηπιαγωγείου Χαλανδρίου.

8.        Έγκριση ποσού 1.000,00€ για την ενίσχυση περιβαλλοντικών δράσεων του 4ου γυμνασίου Χαλανδρίου.

9.        Αντικατάσταση αναπληρωματικού μέλους της Σχολικής Επιτροπής Α’βάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Χαλανδρίου, από την παράταξη «Μια πόλη για να ζεις Χαλάνδρι η πόλη μας» του κου  Γ. Θωμά.

10.     Έγκριση σκοπιμότητας για την «Διενέργεια Δημοπρασίας για την Εκποίηση Εγκαταλελειμμένων Οχημάτων στο Τέλος Κύκλου Ζωής (ΟΤΚΖ) και μεταλλικών τμημάτων (Scrap), εντός των ορίων του Δήμου Χαλανδρίου».

11.     Κατασκευή ράμπας ΑΜΕΑ επί του πεζοδρομίου έμπροσθεν της εισόδου της πολυκατοικίας επί της οδού Δ. Ρουμπέση αρ. 23, στο Ο.Τ. 546 στο Δήμο Χαλανδρίου.

12.     Έγκριση της απότμησης πεζοδρομίου επί της οδού Δουκίσσης Πλακεντίας Ο.Τ. 543, στο Δήμο Χαλανδρίου, για την ίδρυση μικτού πρατηρίου υγρών καυσίμων και υγραερίου.

13.     Έγκριση τοποθέτησης δύο χημικών τουαλετών πλησίον των τερμάτων των γραμμών 10, 18 και 19 του ΗΛΠΑΠ στο Χαλάνδρι.

14.     Έγκριση 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα του έργου: «Kατασκευή περίφραξης σε δημοτικούς χώρους» Α.Μ. 9/14.


ΠΑΝΤΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ! ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΑΝΤΟΚΟΡΟΪΔΕΙΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ

Τι λέει η αντιπολίτευση στην Πεντέλη για το Κοινωνικό Παντοπωλείο τους; Αναδημοσιεύουμε από την ΘΕΣΗ


Η ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΙΑ με δελτίο Τύπου τοποθετείται υπέρ της ΚΕΔΕ για το θέμα χρηματοδότησης μέσω ΕΣΠΑ δομών και τρόπων αντιμετώπισης της φτώχειας και συγχρόνως της ζητά "πρώτα να “καθαρίσει” τις περιπτώσεις που προσβάλουν και εκθέτουν την Αυτοδιοικητική λειτουργία και συνεχίζουν να υπάρχουν στους κόλπους της", όπως χαρακτηριστικα αναφέρει.

Αναλυτικά:

Μελίσσια, 9 Μαρτίου 2015



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ένα ανύπαρκτο Κοινωνικό Παντοπωλείο στιγματίζει την προσπάθεια της ΚΕΔΕ

Η σύγκρουση μεταξύ πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης και Περιφέρειας Αττικής, για το θέμα χρηματοδότησης μέσω ΕΣΠΑ δομών και τρόπων αντιμετώπισης της φτώχειας, έχει βάση και ουσία. Αναδεικνύει μεταξύ άλλων, προβλήματα και προκαταλήψεις που αφορούν τη λειτουργία και τις διαχρονικές ευθύνες της Αυτοδιοίκησης.

Θεωρούμε ότι ορθά η ΚΕΔΕ διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο της πρωτοβάθμιας Αυτοδιοίκησης στο πρόγραμμα, αφού είναι ο πλέον άμεσος γνώστης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες.

Όμως πρέπει πρώτα να “καθαρίσει” τις περιπτώσεις που προσβάλουν και εκθέτουν την Αυτοδιοικητική λειτουργία και συνεχίζουν να υπάρχουν στους κόλπους της.

Κραυγαλέο παράδειγμα ο Δήμος Πεντέλης, όπου ουδέποτε λειτούργησε θεσμικά και με διαφάνεια κοινωνικό παντοπωλείο.

Πρόσφατα ο κ. Στεργίου, σε σχετική κοινή συνέντευξη τύπου Δημάρχων για το θέμα, δήλωσε πως οι Δήμοι έχουν κοινωνικά παντοπωλεία και ξέρουν τις ανάγκες των πολιτών.

Για ποιο κοινωνικό παντοπωλείου του Δήμου Πεντέλης μιλά ο κ. Στεργίου;

Για αυτό που προτάθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο να ιδρυθεί και η παράταξή του το αρνήθηκε;

Για αυτό που ο ίδιος μέσω ενός απόλυτα ελεγχόμενου συλλόγου εθελοντών (που μάλιστα έχει έδρα το σπίτι του), λειτουργεί ερήμην του Δημοτικού Συμβουλίου ή μάλλον, "λειτουργούσε" προεκλογικά για να υφαρπάξει ψήφους από πολίτες που έχουν ανάγκη, στερώντας τους την αξιοπρέπεια;

Δεν ξέρουμε για ποιο παντοπωλείο μιλάει ο κ. Στεργίου, εκθέτοντας μάλιστα τους Δημάρχους που δικαίως διεκδικούν την εφαρμογή του προγράμματος.

Η μεθοδολογία του κ. Στεργίου και ο τρόπος λειτουργίας του στο συγκεκριμένο θέμα, συμπαρασύρει την πρωτοβάθμια Αυτοδιοίκηση, η οποία αν θέλει να είναι και να φαίνεται καθαρή, πρέπει να στηλιτεύσει τέτοιες συμπεριφορές, να απομονώσει όσους τις χρησιμοποιούν και όχι να τους επιτρέπει να προβάλλονται ως τιμητές..

Κε Πρόεδρε της ΚΕΔΕ, εσείς και οι συνάδελφοί σας έχετε δίκιο και ορθώς διεκδικείτε το ρόλο που αρμόζει στην πρωτοβάθμια αυτοδιοίκηση, όμως το δίκιο σας αυτό το χάνετε με την παρουσία του κ. Στεργίου που η αδιαφανής λειτουργία του στο συγκεκριμένο θέμα, δίνει επιχειρήματα στους επικριτές της προσπάθειάς σας.

Από το Γραφείο Τύπου της Συμπολιτείας

ΣΧΟΛΙΟ Α.Ν.: Τουλάχιστον εκεί ρουσφετολογούν χωρίς να δίνουν και πεντέμιση χιλιάρικα τον μήνα για να έχουν ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΚΟΡΟΪΔΕΙΟ!


ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΣΗΜΑΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤO ΝΕΟ ΤΜΗΜΑ ΔΙΠΛΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ



Αξιότιμοι κύριοι,

Ο ΟΑΣΑ άμεσα τον περασμένο Νοέμβριο 2014 είχε απαντήσει σε πρόταση επέκτασης της γραμμής 402 μέχρι τον ΣΣ του προαστιακού της Λ. Πεντέλης,   ότι αυτό είναι επικίνδυνο να υλοποιηθεί εξαιτίας των γεωμετρικών χαρακτηριστικών χάραξης του νέου τμήματος από οδό ΚΟΡΥΤΣΑΣ έως Λ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ με τις μικρές ακτίνες καμπυλότητας και των μεγάλων διαστάσεων των λεωφορείων.

Κάποιοι όμως εκ των οδηγών της εταιρείας (όπως και άλλοι ) έχουν διαφορετική άποψη, αγνοούν τη σχετική σήμανση και διασχίζουν το υπόψη τμήμα άλλοι με μικρή ταχύτητα και άλλοι προφανώς με περισσότερες ικανότητες με ταχύτητες που θα ζήλευε και οδηγός αγωνιστικού δικύκλου !!!.  

Τον Ιανουάριο 2015 λεωφορείο της εταιρείας (ένα από τα κυριολεκτικά δεκάδες ιδιωτικά, τουριστικά , σχολικά που καθημερινά όλο το 24ωρο) φωτογραφήθηκε να διασχίζει με μικρή ταχύτητα και περιπετειώδη τρόπο το νέο τμήμα και στη συνέχεια να στρίβει στην παραρεμάτια οδό ΚΟΡΥΤΣΑΣ !!!

Σήμερα (09-03-2015 /22:10’ ) παραβιάζοντας τη σχετική σήμανση και με μεγάλη ταχύτητα ( >30 km/h)  διέσχισε το νέο τμήμα με την μειωμένη ορατότητα,  με ότι κινδύνους αυτό συνεπάγεται για τους  αμέριμνα από την αντίθετη κατεύθυνση  ερχόμενους  για την απροσδόκητη συνάντηση !!! .  

Οι αρμόδιοι για τις ρυθμίσεις κυκλοφορίας των 2  δήμων έχουν να πουν ή καλλίτερα να πράξουν κάτι ουσιαστικό  (πχ  μονοδρόμηση του νέου τμήματος και άνοιγμα του εγκαταλελειμμένου στην περιοχή του Αμαρουσίου, πρώτιστα για λόγους ασφάλειας και  δευτερευόντως για αποφόρτιση της παραρεμάτιας οδού ΚΟΡΥΤΣΑΣ ) ή θα πρέπει να περιμένουμε κάποιο σοβαρό δυστύχημα σ΄αυτό για να αρχίσουν να το σκέπτονται.  

Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο ατύχημα με υλικές ζημίες είχε σημειωθεί την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του νέου τμήματος.

Με εκτίμηση
Παναγιώτης Α. Πάντος



Η ΡΕΝΑ ΔΟΥΡΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΙΑΝΑ ΚΑΝΕΛΛΗ



Η κυρία Κανέλλη, που διαθέτει νομική παιδεία, θα όφειλε να γνωρίζει ότι ουδείς εμφανίζεται αυτόκλητα ως μάρτυρας σε ποινικό δικαστήριο.
Η Ρένα Δούρου ουδέποτε εκλήθη ως μάρτυρας στη δίκη της κ. Κανέλλη. Κατά συνέπεια δεν μπορούσε να παραστεί αυτόκλητα στη δίκη αυτή.
Ασύγγνωστη «άγνοια»;


10 ΜΑΡΤΙΟΥ 1925 - 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΩΝ ΕΦΗΒΟΣ





Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *