Τρίτη, 18 Αυγούστου 2015

ΡΥΘΜΙΣΗ - ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ



  • Αν δεν έχεις κανένα ακίνητο, 
  • έχεις μηδενικά εισοδήματα στην οικογένεια - δηλαδή δεν έχεις λεφτά ούτε για νοίκι, άρα κοιμάσαι στα παγκάκια,
  • χρωστάς μέχρι 20000 ευρώ στην τράπεζα μαζί με τους τόκους, 
  • ο τραπεζικός βεβαιώσει ότι είσαι συνεργάσιμος (δηλαδή δεν τον στέλνεις στο διάολο που σε παίρνει τηλέφωνο στο κομμένο κινητό σου που δέχεται μόνο εισερχόμενες και σου λέει ότι πρέπει να δώσεις κάτι για το δάνειο  ενώ γνωρίζει ότι δεν έχεις μαντήλι για να κλάψεις), 
τότε η νέα ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ τροπολογία της κυβέρνησής μας σου δίνει την δυνατότητα να πληρώσεις δικηγόρο (με τι λεφτά;) για να προσφύγεις σε ειρηνοδικείο ώστε ίσως σβήσεις την οφειλή προς την τράπεζα που ανακεφαλαιοποιήθηκε με δημόσιο χρήμα!!!!

Σύντροφοι μια συμβουλή: μην νομοθετείτε μετά τον δεύτερο μπάφο!
Είπαμε αποποινικοποίηση ..... αλλά με μέτρο!


Διαβάτε τα κριτήρια της "ρύθμισης" συγκεκριμένα:

   Την ημερομηνία υποβολής της αίτησης και της επικύρωσης ο οφειλέτης πρέπει να μην διαθέτει καμία ακίνητη περιουσία και να μην έχει κάνει οποιαδήποτε πράξη διαθεσης ακίνητης περιουσίας που ενδεχομένως κατείχε την τελευταία τριετία.

   Στις τράπεζες δεν μπορεί να κατέχει περισσότερα από 1000€, ακόμα και ως συνδικαιούχος.

   Το ύψος των χρεών δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 20.000 ευρώ μαζί με τους τόκους, τα έξοδα και τις προσαυξήσεις.

   Να μην υπάρχουν εμπραγμάτως ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο ασφαλισμένοι πιστωτές.

   Όλα τα εισοδήματά του το τελευταίο έτος πριν την κατάθεση της αίτησης να είναι μηδενικά.

Τέλος να είναι συνεργάσιμος δανειολήπτης σύμφωνα με τον Κώδικα Δεοντολογίας των Τραπεζών.

Μετά μπορεί να προσφύγει στο Ειρηνοδικείο για τη διαγραφή.




ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ "ΨΑΡΟΝΤΟΥΦΕΚΟ" ΤΑ ΜΑΜΗΜΕΝΑ!!!!

ΕΞΩΓΗΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟ DNA ΤΟΥ ΧΤΑΠΟΔΙΟΥ - σου λέει - ΒΡHΚΑΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜONΕΣ.
Τουλάχιστόν τώρα νιώθω λιγότερο μ..... που παιδεύομαι κανένα τρίωρο κάτω από το νερό μπας και ξετρυπώσω κανένα. 

Και τα έλεγε ο άλλος αλλά τον δούλευαν: ΟΙ ΕΞΩΓΙΗΝΟΙ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ! Και έχουν οκτώ πόδια!



ΝΑ ΔΕΙΤΕ τι έγραψε το THE TOC

Οι επιστήμονες αποφάνθηκαν: Τα χταπόδια είναι εξωγήινοι

 Η ανάλυση του DNA του χταποδιού αποκάλυψε τις τεράστιες διαφορές αυτού του ζώου σε σχέση με κάθε άλλο πλάσμα πάνω στη Γη.


Τα χταπόδια θα μπορούσαν να είναι εξωγήινα. Κι αν αυτό ακούγεται ακραίο, οι επιστήμονες λένε ότι τουλάχιστον τα θαλάσσια αυτά όντα δεν μοιάζουν σε τίποτε με κάθε άλλο πλάσμα στην Γη.
Γενετιστές από το Πανεπιστήμιο του Σικάγου στις ΗΠΑ και ενός επιστημονικού ινστιτούτου από την Οκινάουα στην Ιαπωνία, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να χαρτογραφήσουν το γονιδίωμα του χταποδιού και όταν είδαν το αποτέλεσμα έμεινα έκπληκτοι.

Πανέξυπνες πολυμηχανές

Οπως αναφέρει η έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Nature, τα χταπόδια διαθέτουν 33.000 γονίδια, σχεδόν 10.000 πιο πολλά από τον άνθρωπο. Και μόνο αυτό το στοιχείο, κάνει τα μαλάκια αυτά μοναδικά στον κόσμο. Ωστόσο τα χταπόδια έχουν πάρα πολλές διαφορές που τα κάνουν ξεχωριστά. Η εξυπνάδα τους είναι εκπληκτική, καθώς μπορούν να ξεβιδώσουν καπάκια από βάζα, κατανοώντας απόλυτα το πώς λειτουργούν οι βίδες, μπορούν να κάνουν συνθέσεις εικόνων ακόμη, να χρησιμοποιήσουν εργαλεία, και τα μόνα θαλάσσια όντα που έχουν αναπτυγμένη την αίσθηση της αιχμαλωσίας αλλά και την δυνατότητα να επιδιώκουν και να σχεδιάζουν την απόδραση τους.

Ιδιαίτερη μελέτη έκαναν οι επιστήμονες στα γονίδια που αφορούν στις βεντούζες των χταποδιών και ανακάλυψαν ότι αυτές χρησιμοποιούνται όχι μόνο για να πιάνουν πράγματα και να παγιδεύουν το θήραμά τους αλλά και για να γεύονται οτιδήποτε αγγίζουν. Η έρευνα των γενετιστών δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί και κανείς δεν είναι σε θέση αν προβλέψει τι άλλο εκπληκτικό θα φέρει στο φως.


ΓΚΙΛΓΚΑΜΕΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΡΕΜΑΤΙΑΣ






Το μέγα Βαβυλωνιακό έπος με φιλοσοφία Γκουρτζίεφ

ΓΚΙΛΓΚΑΜΕΣ

Η ΡΟΔΑ παρουσιάζει σε σκηνοθεσία ΜΑΡΙΑΣ ΠΕΡΕΤΖΗ το αρχαιότερο έπος της ανθρωπότητας.

Μια συγκλονιστική ιστορία γεμάτη αισθησιασμό και ομορφιά, Μια θεατρική υπερπαραγωγή με τριάντα ηθοποιούς, γεμάτη χορό και μουσική με ζωντανή ορχήστρα


Κριτικές για την παράσταση

«..η παράσταση, σε σκηνοθεσία Μαρίας Περετζή, δεν είναι μόνο ένα άθροισμα από ‘καλές ερμηνείες’ και άλλα συστατικά του δράματος μέρη. Γίνεται η ίδια μια ποιοτική ‘σύσταση πραγμάτων’, που υπερβαίνει το άθροισμα των μερών της ..»

«.. Ασκημένοι χορευτές - ηθοποιοί, σε κατάσταση νηφάλιας μέθης και αντιληπτικής ολοκλήρωσης, υπερβαίνουν τον καθημερινό τους εαυτό μιμούμενοι με εντέλεια τραγική τα θεϊκά νευρόσπαστα ..»

Πολενάκης Λέανδρος     ΑΥΓΗ / 23.02.2014

Το έπος του Γκιλγκαμές με φιλοσοφία Γκουρτζίεφ «... Ένα απρόσμενο πάντρεμα του έπους του Γκιλγκαμές με τη μουσικοχορευτική διδασκαλία του Γκουρτζίεφ αποτελεί η ομώνυμη παράσταση από τη θεατρική ομάδα ‘ΡΟΔΑ’ σε σκηνοθεσία της Μαρίας Περετζή ..»

«.. Η κάθοδος των θεών και η ανάμειξή τους στις ανθρώπινες υποθέσεις υπηρετείται με επιτυχία από τα κοστούμια, το μακιγιάζ και τη σκηνοθετική ματιά. Οι ερμηνείες των μελών της θεατρικής ομάδας συντελούν στο πέρασμα του θεατή στον μύθο του Γκιλγκαμές και την περιπλάνησή του μαζί με τον ήρωα στο Δάσος των Κέδρων ..»

«.. Μέσα στην απλότητά τους, το μεταφυσικό ερωτοτροπεί με το θείο, η ιστορία με τον μύθο και τη γεωγραφία και ο έρωτας με τον θάνατο, σε ένα ζευγάρωμα κυρίαρχο στη δομή και την πλοκή του έπους του Γκιλγκαμές ..»

Τάσος Οικονόμου     Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ   11.12.2013

«..  Έχω χρόνια να δω τέτοια δουλειά. Μορφές της Μεσοποταμίας ξεπροβάλλουν μπροστά στο κοινό και σε αφήνουν άφωνο ..»

«.. Όσον αφορά στο καλλιτεχνικό έργο σαφώς πρόκειται για μία ιστορία, που δεν έχουμε ξαναδεί. Επιπλέον ο θίασος διαθέτει ηθοποιούς με ωραίες φωνές, αλλά και έναν καταπληκτικό πρωταγωνιστή ..»

Κωστής Μπίτσιος     Critics Point     21 Μαρ 2014

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ  Μαρία Περετζή

ΚΕΙΜΕΝΟ  Δημήτρης Περετζής / Μαρία Περετζή
ΣΚΗΝΙΚΑ  Νίκος Τσιουμπλεκτσής
ΜΟΥΣΙΚΗ  Τάκης Πατερέλης / Πία Πιερράκου / Δημήτρης Γασπαράτος / Γιώργος Ντούνης / Μαρία Περετζή / Πάτυ Παπαγεωργίου / Ιουλία Βεντίκου / Άγγελος Γιαννάτος / Δήμητρα Παπαδημητρίου

ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ  Μαρία Περετζή / Ιουλία Βεντίκου / Βίκη Τσέλιου / Αθηνά Παπαφώτη / Άννα Κυπραίου / Μαρία Τσούγκα, Παναγιώτα Αξιiώτου

ΧΟΡΙΚΑ  Μαρία Περετζή
ΗΧΗΤΙΚΑ  Δημήτρης Γασπαράτος / Ηλίας Πιλάτος
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ  Φώτης Τραγανουδάκης / Μαρίζα Πελεκάνου / Ορφέας Περετζής
ΦΩΤΙΣΜΟΣ  Μαρία Περετζή / Δημήτρης Νέλλας / Φώτης Τραγανουδάκης
ΜΑΚΙΓΙΑΖ  Πάτυ Παπαγεωργίου / Ιουλία Βεντίκου / Δήμητρα Παπαδημητρίου / Αργυρώ Τσιουμπλεκτσή / Τζέλα Αναγνωστοπούλου

ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ
Γκιλγκαμές - Δημήτρης Γασπαράτος
Ενκιντού - Γιώργος Κωστογιάννης
Αφηγητής - Σταύρος Κάππας
Ιστάρ - Ιουλία Βεντίκου
Σάμχατ - Εύα Αυλίδου
Χουμπαμπά / Νώε - Σταμάτης Λόγος
Σάμας-  Δημήτρης Μπόζες
Νινσούν - Άννα Κυπραίου
Φίδι - Κωνσταντίνα Μπαξεβάνη
Ουρσαναμπί - Δημήτρης Νέλλας
Χοροί - Αλέξανδρος Μπάτσης  / Γιώργος Ντούνης / Μαρίζα Πελεκάνου / Πάτυ Παπαγεωργίου / Γιάννης Αγγέλης / Αθηνά Παπαφώτη / Αργυρώ Τσιουμπλεκτσή / Μαρία Τσούγκα / Βίκυ Τσέλιου / Δήμητρα Παπαδημητρίου / Πία Πιερράκου / Χρυσούλα Μπέτσα / Τζέλα Αναγνωστοπούλου / Γεωργία Καρούτσου / Λένα Κοντοπίδου / Αλέξανδρος Τζέκας

ΓΚΙΛΚΑΜΕΣ - Το μέγα Βαβυλωνιακό έπος

Ο Γκιλγκαμές, βασιλιάς της πόλης της Μεσοποταμίας Ουρούκ που τα ερείπιά της έχουν εντοπιστεί στο σημερινό Ιράκ, υποτίθεται πως ήταν τρισέγγονος του Νώε. Το έπος που περιγράφει τις περιπέτειές του, θεωρείται το παλαιότερο ποίημα της ανθρωπότητας. Στην αφήγησή του διαπλέκονται δεκάδες ιστορίες, πολλές από τις οποίες εμφανίζονται στις μυθολογίες άλλων λαών, όπως των Εβραίων και των Ελλήνων.

Το έπος που διηγείται τη ζωή του Γκιλγκαμές είχε επιβιώσει μέσα στις χιλιετίες στην προφορική μνήμη των λαών τις Καυκασίας, μέσα από τις απαγγελίες των ασόκ, των παραδοσιακών αφηγητάδων. Έξαφνα, στα τέλη του 19ου αιώνα, οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν σε ανασκαφές στην αρχαία Βαβυλώνα τις πρώτες πήλινες πλάκες σε σφηνοειδή γραφή πάνω στις οποίες ήταν χαραγμένο το πρωτότυπο κείμενο, ίδιο σχεδόν λέξη προς λέξη, όπως είχε διασωθεί με το προφορικό λόγο. Πινακίδες που βρέθηκαν από τότε σε πολλά σημεία της Μέσης Ανατολής επιβεβαίωσαν τη γνησιότητα του έργου. Μέχρι σήμερα έχουν ανασυνταχθεί τρεις διαφορετικές εκδοχές του, η λεγόμενη Βαβυλωνιακή, η Σουμεριακή και η Ασσυριακή.
Για την απόδοση από την ΡΟΔΑ, το έργο διαπλάστηκε σε μορφή θεατρική, μεταφρασμένο και διασκευασμένο ανάλογα.

Ώρα Έναρξης: 21:00
Γενική Είσοδος: 14€, 

Κρατήσεις στα τηλέφωνα: 6976033948  / 6937422456  και 210-2836763

Εισιτήρια πωλούνται επίσης μέσω Viva / Public / Παπασωτηρίου

Ηλεκτρονική διάθεση εισιτηρίων: www.viva.gr/tickets/theater/theatro-rematias/gilgames
ή τηλεφωνικά στο 11876

Τιμή εισιτηρίου μέσω ηλεκτρονικής κράτησης: 12 €

Επίσης στα καταστήματα: public, Παπασωτηρίου, Ιανός, Seven Spots, Reload stores, Media Markt


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *