Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Χρυσό μετάλλιο με παγκόσμιο ρεκόρ ο Θ. Κωνσταντινίδης στους Παραολυμπιακούς - Χάλκινο στο ίδιο αγώνισμα ο Δ. Ζησιμίδης



Το χρυσό μετάλλιο πήρε ο Θανάσης Κωνσταντινίδης στην σφαιροβολία της κατηγορίας F32 σπάζοντας 3 φορές το παγκόσμιο ρεκόρ στους Παραολυμπιακούς αγώνες του Ρίο.
Ο Κωνσταντινίδης με βολή στα 10 μέτρα και 39 εκατοστά, επίδοση που αποτελεί νέο παγκόσμιο ρεκόρ, κρέμασε το χρυσό μετάλλιο στο στήθος. Προηγουμένως με βολή στα 10.09 είχε σπάσει για πρώτη φορά το παγκόσμιο ρεκόρ, ενώ στην 5η βολή είχε σπάσει για δεύτερη φορά το παγκόσμιο με 10.15.

Ο Δημήτρης Ζησίδης από την άλλη μεριά πήρε το χάλκινο μετάλλιο στο ίδιο αγώνισμα της ίδια κατηγορίας με βολή στα 9.24. Ο Ζησίδης ήταν στην δεύτερη θέση όμως το ασημένιο μετάλλιο του στέρησε ο Λαουάρι Μπαχλάζ από την Αλγερία με βολή στα 9.40.

Αυτά είναι τα πρώτα μετάλλια για την ελληνική αποστολή στους Παραολυμπιακούς αγώνες του Ρίο.

http://www.pamesports.gr


ΔΟ ΠΑΣΟΚ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: ΝΕΑ ΗΓΕΣΙΑ

 


Και όμως μετά από χρόοονια πολλάαααα που δεν κουνιόταν φύλλο, υπήρχε "ισορροπία" (sic) υπάρχει πλέον αλλαγή στην κορυφή του τοπικού ΠΑΣΟΚ, της Δημοτικής Οργάνωσης Χαλανδρίου.

(ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ - Δ. Ο. ΠΑΣΟΚ και κάνει εκλογές, μη νομίζεις και εγώ εντυπωσιάστηκα με την είδηση).

Νέος Γραμματέας λοιπόν εκλέχτηκε εχθές ο Γιάννης Διακάτος, γνωστός στους Χαλανδραίους από την δράση του στο γονεϊκό κίνημα - είναι μέλος της Σχολικής Επιτροπής του δήμου, εκπροσωπώντας την παράταξη του Γιώργου Θωμά και Αναπληρώτρια Γραμματέας εκλέχτηκε η Ρούλα Σαραντίδου.

Σιδεροκέφαλοι και ... τι να σας πώ, ο Άγιος Ανδρέας βοηθός σας .... εκεί που μπλέξατε γιατί είστε καλά παιδιά και οι δύο,
 (Ας μην σας γκαντεμιάσω σήμερα με τις προβλέψεις μου γα το πολιτικό μέλλον της οργάνωσής σας,  τώρα που ξεκινάτε με φόρα και βέβαια δεν φταίτε εσείς για το ....αμέτρητο χάος που παραλαμβάνετε)

Έχετε την βαθιά μας συμπόνια και συμπάθεια πάντος.

ΣΧΟΛΙΟ Α.Ν: 
Αναγνώστη μου, μου  δώσανε την είδηση για ανάρτηση, αλλά δεν ήξερα ποιος ήλιος παίζει τώρα στο κόμμα για να την συνοδέυσω, έχω χάσει την μπάλα με τις μεταλλάξεις τόσα χρόνια που είμαι αλλού, οπότε τους έβαλα και τους δύο για να πέσω μέσα.


H ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΩΝ....

του Γ. Παπιδά
Καταπλακωμένοι και ασφαλείς πίσω από τα πληκτρολόγια και τις οθόνες της ψευδαίσθησης οι παραπληροφορούμενοι πανταχόθεν νεοέλληνες παρακολουθούν απαθείς τους επικυρίαρχους της εσπέριας να κατατρώγουν και τα τελευταία εναπομείναντα!!

Απαθείς και παραιτημένοι από καιρό ελπίζουν σε ένα άνωθεν θαύμα που ποτέ δεν έρχεται!!
Δεν μπορεί κάτι θα αλλάξει, σκέπτονται...

Δεν μπορεί εγώ θα την γλιτώσω στο τέλος, αυταπατώνται...

Οι τέλειοι πελάτες - θύματα...

Οι απαθείς απελπισμένοι που παρακολουθούν καθημερινά σε απ' ευθείας σύνδεση τον αργό αλλά σταθερό θάνατο τους αρνούμενοι να παραδεχθούν την δίκη τους συμμετοχή στην μετάδοση..

Οι απαθείς εξαπατημένοι, ανύπαρκτοι σέρνονται μπας και την σκαπουλάρουν στο τέλος πυκνώνοντας τους κομματικούς στρατούς του ψεύδους και της απελπισίας...

Η απάθεια των απελπισμένων δεν είναι μόνο σημείο των καιρών ...

Είναι κάτι χειρότερο...
Είναι η τέλεια γονιδιακή μετάλλαξη των ασπόνδυλων νεοελλήνων...

Και τα χειρότερα έρχονται απελπιστικά γρήγορα απαθείς συνέλληνες....


Ν. ΚΟΜΠΟΤΗΣ: «ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ»

 «ΕΙΣ ΟΙΩΝΟΣ : ΑΜΥΝΕΣΤΕ ΠΕΡΙ ΠΑΡΤΗΣ» 

 ΣΗΜΕΩΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ
                                 ΠΡΩΤΟΣΎΓΚΕΛΟΣ ΠΑΣΏΝ ΤΩΝ ΡΩΣΙΩΝ*

 Σ’ αυτή την εποχή έχουν μεγάλη συνεισφορά όσοι εννοούν να μιλούν σιγά για να ακούγονται. Και να αποκαλύπτουν την πραγματική πραγματικότητα. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, πιθανώς σκόρπιοι και πιθανόν μόνοι, που γράφουν ποιήματα, μιλούν στα ραδιόφωνα, μιλούν σε συγκεντρώσεις, κάνουν θέατρο, τραγούδια, ταινίες, ζωγραφίζουν, παίρνουν μέρος σε διαδηλώσεις, απεργούν, γράφουν στο διαδίκτυο, σε εφημερίδες, συνήθως οι πολιτικές συλλογικότητες δεν τους εντάσσουν (ή και δεν εντάσσονται) στις γραμμές τους γιατί δεν πληρούν τις προϋποθέσεις. Κρατούν ζωντανούς τους δεσμούς με την ευαισθησία και την αγωνία χιλιάδων ανθρώπων, οι οποίοι αισθάνονται μόνοι αλλά ξαναζεσταίνουν την επιθυμία τους από την επικοινωνία, που μπλέκονται κι αυτοί στη σύγχυση κι όμως ζητούν την επαγρύπνηση μιας επαφής, που δεν βολεύονται στη μοναξιά τους και συντηρούν, κάτω από αυτήν την αγωνία, την εξέγερση τους, που αισθάνονται την επαφή σαν χάδι, όχι για να αποκοιμηθούν, που συναποτελούν έναν ιστό με βαθιά διείσδυση στην κοινωνία κι όταν κληθούν, όταν τα σκοτεινά θα έχουν ξακρίσει, θα βρεθούν στη θέση τους ξαναπιάνοντας το νήμα από εκεί που το άφησαν. Αυτοί ήταν  η δύναμη του «Όχι». Αυτοί ήταν το 18% που ψήφισε την «Αντίσταση με τους πολίτες του Χαλανδρίου» στις τελευταίες δημοτικές εκλογές στο Χαλάνδρι. Σε αυτούς θέλω να απευθυνθώ και να τους πω πως τέλειωσαν οι αυταπάτες και πρέπει το συντομότερο να βγουν στο προσκήνιο. Τίποτα καλό δεν πρόκειται να προκύψει χωρίς την παρουσία τους.

Οι συντάξεις ξανακόπηκαν. Είναι γνωστή πλέον η διαδικασία να κόβεις κάτι για να μειωθεί το ποσοστό του «χρέους» επί του ΑΕΠ, να μειώνεται όμως έτσι και το ίδιο το ΑΕΠ, άρα να πρέπει μετά από λίγο διάστημα να  ξανακόψεις αυτό το κάτι, και πάει λέγοντας μέχρις ότου όλα να μηδενιστούν και να επέλθει ο θάνατος μιας κοινωνίας που βαστιέται οικονομικά στη ζωή μονάχα με νέες δανειακές χρηματοδοτήσεις, οι οποίες εξασφαλίζουν ουσιαστικά την ομαλή και ήρεμη πορεία της προς τον θάνατο.

Αυτή είναι η πορεία μας, και το τέλος της έχει πλέον διαφανεί στον χώρο και στον χρόνο. 

Οι εκλεγμένοι λοιπόν πολιτικοί εκπρόσωποι μας στη βουλή και το δήμο μας, που δέχονται να υπηρετήσουν τέτοιες οφθαλμοφανώς επιζήμιες και αδιέξοδες πολιτικές, δρουν αποκλειστικά και μόνον ως επιταχυντές του κυνικού, απάνθρωπου και παρανοϊκού νεοφιλελευθερισμού. Πόσο μάλλον κάποιοι που αυτοαποκαλούνται αριστεροί. Κάτω από μια αριστερή φρασεολογία προσπαθούν να κρύψουν αυτό που πραγματικά είναι, δηλαδή θρασείς ανόητοι, ταυτόχρονα δε και αδίστακτοι έμποροι τόπων, πόρων και ζωών για ίδιον συμφέρον.

Εδώ στον Δήμο μας, χωρίς να μας ρωτήσουν, αποφάσισαν να εκχωρήσουν τα χρήματα μας στους «δανειστές» μας, αγοράζοντας δημόσια γη, που μας ανήκει, από το ΤΑΙΠΕΔ. Μας έταξαν ότι θα πολεμήσουν τον «Καλλικράτη» και τα μνημόνια και έχουν γίνει φανατικοί μνημονικοί και καλλικρατικοί. Δεν στηρίζουν την δύναμη τους και το μέλλον τους πια στους πολίτες του Χαλανδρίου αλλά στον Φούχτελ, τον Πιρτσιόρλα, στις πολυεθνικές, στους μεγαλέμπορους στον Αρχιεπίσκοπο, στα τραπεζοκαθίσματα και σε αυτούς που μέσα σε ένα βράδυ μετέτρεψαν το ΟΧΙ  σε ναι. 

Πώς μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς η ετήσια!!!! Μίσθωση του εκτός σχεδίου οικοπέδου δίπλα στο κτίριο της εφημερίδας «Έθνος», παρά ως μια αβάντα στον Μπόμπολα και τα επιχειρηματικά του σχέδια σχετικά με την συλλογή και την επεξεργασία των σκουπιδιών? (εύχομαι να αποδειχθώ κακός προφήτης) . 

Το έγκλημα που συντελέστηκε στο Δημοτικό συμβούλιο  την τελευταία ημέρα του καλοκαιριού, πρέπει να μας αφυπνίσει και να μας βγάλει στους αγώνες για την υπεράσπιση του μέλλοντος της Πόλης μας και του μέλλοντος των παιδιών μας.

ΝΙΚΟΣ ΚΟΜΠΟΤΗΣ
*εξουσιών


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - 8o ΤΕΥΧΟΣ



ΙΜΚ: Αθέατος Κόσμος | Έκθεση ζωγραφικής της Έρσης Δρίνη

https://1.bp.blogspot.com/-SONVMB8NdLo/V87tjgjlmyI/AAAAAAAAeT8/OaKpDoOlwOsxbKuRMpiv9IA_ugiIXDKUQCLcB/s1600/%25CE%2599%25CE%259C%25CE%259A.gif

Αθέατος Κόσμος

Έκθεση ζωγραφικής
της Έρσης Δρίνη


26 Σεπτεμβρίου- 9 Οκτωβρίου 2016

Εκθεσιακός χώρος 1ου ορόφου

Εγκαίνια: Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, στις 20:30


Ταξίδι σε ένα χρόνο μυθικό και σε τόπους που δεν χωρούν σε κανένα ταξιδιωτικό οδηγό είναι η έκθεση «Αθέατος Κόσμος» της γνωστής σκηνογράφου και ενδυματολόγου Έρσης Δρίνη.

Η έκθεση που φιλοξενείται στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης αντλεί τα θέματά της από τον προσωπικό χάρτη της καλλιτέχνιδας που σχηματίζεται με τα δεδομένα μιας ονειρικής ψυχογεωγραφίας.

Κυριαρχεί παντού μια φύση οργιαστική που ανοίγει τις φυλλωσιές στο απρόοπτο: Τοτεμικά λουλούδια, σαμανικά δέντρα και βλαστικές θεότητες περιφέρονται σ' έναν ίλιγγο μεταμορφώσεων και πρωταγωνιστούν στη χορογραφία ενός μαγεμένου σύμπαντος, στις χίλιες και μία νύχτες των παιδικών αναπολήσεων του καθενός μας.

Για να διεισδύσει κανείς σ' αυτό τον κόσμο όπου νεράιδες, ξωτικά και πνεύματα του δάσους κάνουν την παρουσία τους αισθητή με ξαφνικά σκιρτήματα και μυστικά σήματα, πρέπει να διαλέξει μάσκα - και ευτυχώς προσφέρονται πολλές. Μάσκες μιας ιλαρής φαντασίας, ανάλαφρες και φτερωτές, ή μιας τελετουργικής επισημότητας, αγαλμάτινες και χρυσαφιές, στολισμένες με φύλλα ή σκαλισμένες σε αυστηρά ιερατικά μοτίβα, σαν διαβατήρια σε κάθε περίπτωση σε μια αλλόδοξη πραγματικότητα.

Συνοδοί και φύλακες σ' αυτή την περιπλάνηση μια τεράστια ποικιλία αγγέλων που ενώ φαινομενικά βρίσκονται σε κατάσταση τελετουργικής έκστασης, όλοι μαζί δίνουν την εντύπωση ότι συμμετέχουν σ' ένα κοσμοδαιμονικό δρώμενο, στην ταραγμένη γιορτή μιας post Venezia που ξαναγεννιέται με κάθε εικόνα της.

«Σε μια εποχή γενικευμένης ανακοπής, όπως αυτή που ζούμε σήμερα, έχει για μένα σημασία η επιστροφή στη λεπτομέρεια, σ’ αυτό που δεν φαίνεται, στο αθέατο» λέει η Έρση Δρίνη, η οποία γυρνάει επίσης πίσω στις αρχικές σπουδές της στη Σχολή Καλών Τεχνών της Φλωρεντίας όπου μαζί με τη σκηνογραφία και την ενδυματολογία σπούδασε ζωγραφική, αμέσως μετά το πτυχίο της στην Ιστορία Τέχνης από την Ελβετία.

Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που καταπιάνεται με μια έκθεση ζωγραφικής. Το ίδιο έκανε και πριν από χρόνια με άλλες δύο εκθέσεις της, τις «Γυναίκες του Ψυρρή» και τις «Νύφες», σαν ένα διάλειμμα από τις εκατοντάδες παραστάσεις που σκηνογράφησε και «έντυσε», σαν ένα προσωπικό ταξίδι, χωρίς άλλους συνοδούς, σε όλα εκείνα που η ίδια θεωρεί σημαντικά. Το ίδιο έκανε από τότε που ήταν 14 χρονών, όταν ζωγράφιζε υπερβατικά λουλούδια στον κήπο της εφηβείας της.

Με τον «Αθέατο Κόσμο» της συνομιλεί εδώ και 2 χρόνια περίπου, κλεισμένη στο εργαστήριο-σπίτι της, ανάμεσα σε δικά της σχέδια και έργα στους τοίχους. Όρθια πάνω στα κραγιόνια της, στα λάδια, στις ακουαρέλες, στα πλαστιικά χρώματα, σε μάσκες, δαντέλλες, κούκλες, στεφάνια, φύλλα, υφάσματα, φτιάχνει τα δικά της ονειρικά ζωγραφικά κολλάζ και το δικό της μυστικό και αναπάντεχο κόσμο που τώρα είναι έτοιμος να έρθει στο φως του πραγματικού.


ΑΥΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ Ο ΣΥΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΟ ΔΕΞΙΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΗΔΗΞΕΙ ΟΛΟΥΣ!


Το έγραψε το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ!
Έρευνα: Οι δεξιοί χαίρονται περισσότερο το σεξ.

Από την έρευνα προκύπτει πως όσοι ανήκαν πολιτικά στην Αριστερά έτειναν να έχουν το χαμηλότερο βαθμό ερωτικής ικανοποίησηςΟι δεξιοί δηλώνουν πιο ικανοποιημένοι στο... κρεβάτι απ΄ ό,τι οι αριστεροί. Αυτό τουλάχιστον δείχνει ευρωπαϊκή έρευνα που διεξήχθη σε Σουηδία, Γερμανία, Γαλλία Δανία και Βρετανία -σε δείγμα 19 χιλιάδων ανθρώπων.



ΑΡΚΑΣ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *