Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2018

ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΔΕΧΘΗΚΕ 85ΧΡΟΝΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΣΤΗΝ ΤΟΥΦΑ


Στιγμές τρόμου έζησε η 85χρονη γυναίκα, που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας με την καρδιά της, το μεσημέρι της Πέμπτης μέσα στο ισόγειο του διωρόφου στο οποίο ζει στην Τούφα,  στο Χαλάνδρι .

Η άτυχη γυναίκα περιέγραψε καρέ – καρέ πώς ένας νεαρός άντρας εισέβαλε μέσα στο σπίτι της, την οδήγησε με απειλές στο υπνοδωμάτιό της και στη συνέχεια προσπάθησε να τη βιάσει.

Τρομοκρατημένη από όλα όσα έζησε δεν μπορεί να ξεχάσει τη μανία του δράστη που προσπαθούσε για αρκετή ώρα να ικανοποιήσει πάνω στο γερασμένο κορμί της, τις αρρωστημένες ορέξεις του.

«Άνοιγα την πόρτα της κουζίνας για να ταΐσω τα γατάκια μου. Εκείνη τη στιγμή παρουσιάστηκε ξαφνικά ένας ψηλός, ξανθός άντρας με άρπαξε και μου είπε: «Πάμε στο κρεβάτι». Δεν μιλούσε πολύ καλά ελληνικά. Με τράβηξε με δύναμη, μου έκλεισε το στόμα», εξηγεί η ίδια.

Τα λεπτά που θα ακολουθήσουν είναι εφιαλτικά: «Έδωσα πραγματική μάχη πάνω στο κρεβάτι μου. Φώναζα και χτυπιόμουν. Εκείνος μου είχε βάλει τα μαξιλάρια στο πρόσωπο μου και δεν μπορούσα να πάρω αναπνοή. Προσπαθούσε να ξεκουμπώσει τη ρόμπα μου για να κάνει τις… δουλειές του».

Η φασαρία που ακούστηκε ανησύχησε την κόρη του θύματος που μένει στον πρώτο όροφο του διώροφου.

Η γυναίκα μπήκε μέσα στο σπίτι της μητέρας της για να δει τι συνέβαινε. Ήρθε αντιμέτωπη με τον δράστη ο οποίος την έσπρωξε, βγήκε έξω τρέχοντας και χάθηκε στα στενά της περιοχής.

«Με λέρωσε στα πόδια μου αλλά ευτυχώς εκείνη τη στιγμή χτύπησε το κουδούνι η κόρη μου που μένει στο πάνω διαμέρισμα. Αυτός τότε τρόμαξε παρά πολύ. Μου ζήτησε που είναι τα λεφτά και με παράτησε».

Η 85χρονη γυναίκα προσπαθεί να ξεπεράσει το σοκ και ακόμη δεν μπορεί να πιστέψει πως κατάφερε να γλιτώσει.

«Τι να σας πω; Πώς τα κατάφερα, τι πόλεμο έκανα μόνο εγω ξέρω. Έχω και την καρδιά μου καταλαβαίνετε την αγωνία μου. Μετά με πήγαν στο νοσοκομείο. Ήταν ένας εφιάλτης! Εγω δεν ζω πια. Τώρα πρέπει να μη βγαίνω ούτε έξω από την πόρτα. Είναι ισόγειο το σπίτι μου τι να κάνω; Έβαλα λουκέτα σε όλες τις πόρτες. Με λυπήθηκε ο θεος. Τι ζήλεψε από εμένα μια γριά γυναίκα εγω είμαι γιαγιά του».

Με πληροφορίες της ΠΛΑΤΕΙΑΣ και του Πρώτου Θέματος

ΣΧΟΛΙΟ:

Η πολύ γνωστή μας κυρία - είναι ακόμα στο νοσοκομείο και βέβαια βρίσκεται σε σοκ.

ΚΟΥΡΑΓΙΟ και ΔΥΝΑΜΗ κα ΚΙΚΗ. 
Μην αφήσετε τον αλήτη να σας καταβάλλει ψυχικά.
Η σκέψη όλων στην γειτονιά είναι κοντά σας.


ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΦΙΛΙΑ ..... ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ;

  



Όχι έχω απορία δηλαδή και θέλω απάντηση από τους συντρόφους της .... αριστεράς (μπαίνοντας) που μιλάνε για την ελληνοτουρκική "φιλία των λαών":

Δεν με λέτε ρε παλουκάρια:

Σας κάνει καμία εντύπωση ότι στις τουρκικές εκλογές ΟΛΟΙ, αλλά ΌΛΟΙ όμως οι ηγέτες των κομμάτων, απευθύνονται στον .... "φίλο" Τουρκικό λαό κάνοντας διαγωνισμό για το ποιος θα απειλήσει, θα υποτιμήσει, θα λοιδωρήσει περισσότερο την Ελλάδα και τους Έλληνες;

Σας κάνει μήπως καμία εντύπωση ΔΗΛΑΔΗ ότι ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι στον "φίλο" τουρκικό λαό δεν υπάρχει "ΕΚΛΟΓΙΚΟ TARGET GROUP" για να απευθυνθεί κανείς ψηφοθήρας πολιτικός για να μαζέψει τα κουκιά εκείνα που είναι της .... "ελληνοτουρκικής φιλίας";

'Η νομίζεται ότι αν υπήρχε τέτοιο target group και ήταν σημαντικό σε ποσοστό του εκλογικού σώματος (δεν μιλάμε για τα μ-λ και τα λ - μ ΚΚΤ) δεν θα κοιτάγανε να το εκμεταλλευτούν κάποια μεγάλα κόμματα κρατώντας μια πιο φιλική ρητορεία;;

Και για να λέμε και των στραβών (εμάς, εδώ των πολιτών  της Μπανανίας) το δίκιο:
Αν βγει Έλλην πολιτικός στο μπαλκόνι και αρχίσει να λέει ότι πρέπει να πάμε να πάρουμε την Πόλη, την Σμύρνη και το Αϊβαλί τι εκλογικό ποσοστό θα πάρει από τον ελληνικό λαό;;;;

1, 2, 3, 5% , 10% το πολύ είναι τα εθνίκια; (τα εθνίκια, όχι οι πατριώτες, μην μπερδεύεσαι).
Και από όλους τους άλλους θα έτρωγε κράξιμο ξεγυρισμένο.

Ο Τούρκος ψηφοφόρος όμως φτιάχνεται άμα του λένε να σε γλεντήσει.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΦΙΛΟΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΑΙ! 
ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΕΙ  ΤΙΣ ΗΓΕΣΊΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΕΚΠΟΡΕΥΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟ και που διαπερνούν την μεγάλη πλειοψηφία των απογόνων των Μογγόλων. 

Και δεν ψηφίζει κανέναν πολιτικό που μιλάει για "ελληνοτουρκική φιλία".

Όπως ακριβώς εσύ ΕΛΛΗΝΑ μπαμπουίνο - ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ και ΞΕΝΟΔΟΥΛΟΣ  ο  πολιτικός ΔΕΝ ΤΟΝ ΨΗΦΙΖΕΙΣ μην τυχόν "πειράξει το παιδί και του στερήσει να βάζει υπογραφές επειδή μπλέχτηκε σε ένα σκανδαλάκι, μωρέ".

Αφού "όλοι το ίδιο κάνουν"  εδώ στο κράτος που έστησαν εκείνοι που φυλάκισαν τον Κολοκοτρώνη και δολοφόνησαν τον Καπποδίστρια κατσαπλιάδες εξουσιολάγνοι.

ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ!

ΚΑΙ Ο ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΓΙΟΥΟΥΦΑΚΙ ΤΟΥ, πάρτο απόφαση και μη λες ΜΑΛΑΚΙΕΣ για ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΦΙΛΙΕΣ.

Ούτε εμένα μου αρέσει η διαπίστωσή μου, αλλά ό,τι μας αρέσει δεν είναι και πραγματικό.


Η NASA ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΒΡΗΚΕ ΖΩΗ ΣΤΟΝ ΑΡΗ

ΓΑΤΑΚΙΑ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ!

Σηκωθείτε από κρεβάτια, πολυθρόνες, καναπέδες ..... 

Σε λίγο θα σου πουν και την άλλη μεγάλη αλήθεια:


ΤΑ 3 Α : ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΠΛΕΟΝΈΚΤΗΜΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ

Ν. ΚΟΜΠΟΤΗΣ



Το Ομοσπονδιακό κράτος της Γερμανίας συγκροτείται από 16 συν-ομόσπονδα κρατίδια ( Bundesländer). Έχουν παραδοσιακά αυξημένο βαθμό αυτονομίας από την κεντρική κυβέρνηση και σε πολλά θέματα αποκλειστική νομοθετική αρμοδιότητα. Η ονομασία, η οποία χρησιμοποιείται στο γερμανικό Σύνταγμα (Grundgesetz), είναι «κράτη» της ομοσπονδιακής δημοκρατίας (Länder der Bundesrepublik) και ο μεγάλος βαθμός αυτονομίας τους είναι απολυτά κατοχυρωμένος από αυτό.

Το Βερολίνο και το Αμβούργο συχνά αποκαλούνται ως πόλεις-κράτη (Stadtstaaten), όπως και η Ελεύθερη Χανσεατική πόλη της Βρέμης, η οποία περιλαμβάνει τις πόλεις Βρέμη και Μπρεμερχάφεν. Τα υπόλοιπα 13 κρατίδια ονομάζονται κρατιδιακές εκτάσεις (Flächenländer)

Τα ομόσπονδα κράτη διαιρούνται σε επαρχίες (Landkreise), οι οποίες συνιστούν διοικητικές περιφέρειες που αποτελούνται από μεγάλο αριθμό μικρών δήμων. Οι επαρχίες μικρών δήμων αποτελούν και αυτές οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης με δημοκρατικά εκλεγμένους εκπροσώπους. Οι μεγάλες πόλεις δεν ανήκουν σε καμία επαρχία. Αποτελούν τις επονομαζόμενες αστικές διοικητικές περιφέρειες (Stadtkreise) και ασκούν όλες τις αρμοδιότητες των προαναφερόμενων επαρχιών.

Το πρώτο λοιπόν Α είναι η πλήρης και ολοκληρωτική ΑΠΟΚΈΝΤΡΩΣΗ των εξουσιών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα:

· τον καλύτερο και αμεσότερο έλεγχό τους από τους πολίτες.

· Την καταπολέμηση της αστυφιλίας

· Την τόνωση της ποιότητας της ζωής. στην επαρχία.

· Την βελτίωση των συγκοινωνιών και της επικοινωνίας.

Εδώ θα ήθελα να σας επισημάνω

1. ότι τα 12 από τα 14 υπουργεία της κεντρικής ομοσπονδιακής κυβέρνησης είναι διασκορπισμένα σε μικρές κωμοπόλεις σε ολόκληρη την Γερμανική επικράτεια.

2. Εκτός από το ενωμένο πια Βερολίνο , που αριθμεί περί τα 3 εκατομμύρια κατοίκους, άλλες 2 πόλεις (Μόναχο και Αμβούργο) υπερβαίνουν λίγο το 1 εκατομμύριο. Όλες οι υπόλοιπες πόλεις έχουν κάτω από 700.000 κατοίκους, σε μια χώρα 80 εκατομμυρίων περίπου.

Το δεύτερο Α είναι η συνταγματικά κατοχυρωμένη , αυτοδιαχειριζόμενη ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Η αρχή της αυτοδιαχείρισης παρέχει στους δήμους μεγάλη ελευθερία οργάνωσης και λειτουργίας και το δικαίωμα να αποφασίζουν για την άσκηση ή μη πλήθους αρμοδιοτήτων. Ο γνώμονας για την άσκηση αυτών των αρμοδιοτήτων παραμένει πάντα η ενίσχυση της ευημερίας των πολιτών. Αυτό πρωταρχικά σημαίνει οικονομική ευμάρεια. Ωστόσο και η κοινωνική και πολιτιστική ευημερία βελτιώνουν το επίπεδο διαβίωσης, καθώς οι κάτοικοι απολαμβάνοντας ευνοϊκές συνθήκες διαμονής συμμετέχουν στα κοινά. Οι δήμοι στον τομέα αυτό μπορούν να πάρουν επίσης πρωτοβουλίες. Στο προαναφερόμενο πλαίσιο μπορούν να προσφέρουν στους δημότες τους, στον βαθμό που το επιτρέπει η οικονομική κατάστασή τους, αθλητικές εγκαταστάσεις, όπως γήπεδα ποδοσφαίρου ή κολυμβητήρια, βιβλιοθήκες, αίθουσες εκδηλώσεων ή θέατρα. Στην κοινωνική ευημερία προσμετράται και η συμβίωση των πολιτών, η οποία στηρίζεται όχι μόνο σε δημόσιες παροχές αλλά και σε ιδιωτικές πρωτοβουλίες (π.χ. σύλλογοι). Στο μέτωπο αυτό επίσης πρέπει και μπορούν οι δήμοι να συνεισφέρουν ποικιλοτρόπως

Η υλοποίηση των ιδεών για την ανάπτυξη των δήμων προϋποθέτει συνήθως μέτρα χωροταξικού και πολεοδομικού σχεδιασμού, επειδή πολλοί από τους στόχους συνδέονται με την οικοδομική ανάπτυξη. Ως εκ τούτου η ανεξαρτησία σχεδιασμού αποτελεί ουσιώδες συστατικό της αρχής της αυτοδιοίκησης και συνιστά σημαντικό μέσο για τον καθορισμό και την διαμόρφωση του μέλλοντος των δήμων. Έτσι μπορούν οι ίδιοι να αποφασίσουν, παραδείγματος χάριν, αν θέλουν να δημιουργήσουν βιομηχανικές ζώνες, περιοχές κατοικίας, για να καταστήσουν την περιοχή ελκυστική σε οικογένειες, ή ειδικές περιοχές και εγκαταστάσεις για προσέλκυση τουρισμού (π.χ. χώρους camping). Είναι αυτονόητο ότι στον προαναφερόμενο σχεδιασμό, η προστασία του τοπίου και της φύσης λαμβάνονται υπόψη ως θέματα ύψιστης προτεραιότητας.

Στα όρια του δήμου το μοναδικό αφεντικό είναι το δημοτικό συμβούλιο και καμιά παρέμβαση δεν είναι επιτρεπτή από την ομοσπονδιακή ή την τοπική κυβέρνηση.

Το τρίτο Α είναι ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ και βαθιά δημοκρατικό σύστημα εκλογής των δημοτικών αρχόντων. Με αυτό θα ασχοληθώ σε προσεχές σημείωμα μου.

ΝΙΚΟΣ ΚΟΜΠΟΤΗΣ

ΣΧΟΛΙΟ: ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ - ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ - ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΖΕΣ;;;;


ΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ


Δημήτριος Π. Ρίζος, είναι Δρ Θεολογίας, Φιλόλογος


Γιὰ πολλοστὴ φορὰ σχολιάζω τὸ θέμα. διότι εἶναι πράγματι τὸ ΘΕΜΑ, καὶ ἀναφέρομαι στὸ δημογραφικό. Δυστυχῶς ὅλα τὰ στοιχεῖα φανερώνουν ὅτι ὁδηγούμαστε στὸν ἀφανισμό τοῦ Γένους ὄχι ἀπὸ ἐχθρική, πολεμικὴ ἐνέργεια, ἀπὸ λιμὸ ἢ λοιμό, ἀλλὰ ἀπὸ λανθασμένη θεώρησι καὶ ἀντιμετώπισι τοῦ προβλήματος, δηλαδὴ ἀπὸ δική μας εὐθύνη. Οὔτε τώρα ποὺ ἔχει γίνει μὴ ἀναστρέψιμο δὲν φαίνεται νὰ ἀπασχολῆ σοβαρὰ τὴν Ἐκκλησία καὶ τὴν Πολιτεία. Ἀναφέρω τὴν θρησκευτικὴ καὶ πολιτικὴ ἀρχὴ διότι τὸ θέμα εἶναι καὶ πνευματικὸ καὶ κοσμικὸ-πολιτικό.

Εἶναι πνευματικὸ διότι σχετίζεται ἄμεσα μὲ τὴν ἠθικὴ ὑποχρέωσι τῆς τεκνογονίας μέσα στὸν χριστιανικὸ γάμο. Εἶναι καὶ πολιτικὸ ἐπειδὴ συνδέεται μὲ τὴν διαδοχὴ τοῦ ἔθνους σὲ ἀνθρώπινο δυναμικό. Γιὰ νὰ ὑπάρχη κράτος εἶναι ἀναγκαία ἡ ὕπαρξις ἐξουσίας, χώρας καὶ λαοῦ.

Νὰ ἡ εὐθύνη ποὺ ἀναλογεῖ στὸν καθένα μας: Πρὶν ἀπὸ κάποια χρόνια θεωρήθηκε σημαντικὴ ἐξέλιξις καὶ μεγάλη πρόοδος, κυρίως στὴν γυναικεία χειραφέτησι, ὁ λεγόμενος οἰκογενειακὸς προγραμματισμός. Αὐτὸ ὁδήγησε στὴν ἀποφυγὴ τῆς τεκνογονίας. Ἀνατράπηκε μετὰ ἡ κλίμακα τῶν ἀξιῶν. Πιὸ ψηλὰ μπῆκε ἡ καλοπέρασι, ἡ ἀποποίησις εὐθυνῶν. Τονίσθηκαν, καὶ νομοθετικὰ θωρακίσθηκαν, οἱ προσωπικὲς ἐλευθερίες καὶ τὰ ἀτομικὰ δικαιώματα, χωρὶς ὡστόσο νὰ γίνεται ἀναφορὰ σὲ ἀντίστοιχες ὑποχρεώσεις καὶ καθήκοντα. Διακόπηκε καὶ ἡ παράδοσις τῆς πολυτεκνίας. Σπάνιο φαινόμενο τὸ τρίτο παιδὶ σὲ μία οἰκογένεια. Ἡ μίμησίς ξένων προτύπων, ἢ ἡ ἐπιβολὴ αὐτῶν ἀπὸ ὑπερκρατικὰ κέντρα, ὅπως ὁ πολιτικὸς γάμος, καὶ ἡ ἐξέλιξίς του σὲ συμβίωσι, καὶ πιὸ πέρα σὲ ἄγονο γάμο ἢ σύμβίωσι ὁμοφύλων μεγιστοποίησαν τὸ θέμα. Γιὰ τοὺς περισσοτέρους προηγοῦνται οἱ σπουδὲς καὶ ἡ καριέρα καὶ ὅταν ἔρχεται ὁ γάμος εἶναι ἄγονα τὰ χρόνια. Καὶ τελευταῖα, μὲ τὴν κρίσι, ἡ μαζικὴ φυγὴ νέων ἀνθρώπων, ποὺ εἶναι σὲ γόνιμη παραγωγικὴ ἡλικία, κυρίως ἐπιστημόνων, στεροῦν ἀκόμη περισσότερο τὴν Ἑλληνικὴ κοινωνία ἀπὸ ἀνθρώπινο δυναμικό. Βεβαίως σημαντικός λόγος εἶναι ἐπίσης καὶ ἡ ἀνεργία, μὲ τὴν συνεπαγόμενη ἀδυναμία νὰ συντηρηθοῦν οἰκογένειες.

Χωρὶς ἕνα γενναίο “ταρακούνημα” γιὰ νὰ ξυπνήσουν συνειδήσεις καὶ νὰ ἀλλάξη στὴν Ἑλλάδα ἡ νοοτροπία μας στὸ θέμα τῆς τεκνογονίας, τὸ δημογρα-φικὸ πρόβλημα σύντομα θὰ γίνει ἡ ταφόπλακά μας. Χθὲς ἔπρεπε νὰ ληφθοῦν τὰ ἀναγκαῖα μέτρα ἀπὸ Ἐκκλησία, τὴν Πολιτεία καὶ τὸν λαό, γιὰ νὰ προλάβουμε τὸ τέλος. Ἡ ν.τ.π. πέτυχε στὴν Ἑλλάδα, μὲ μεγάλη εὐκολία καὶ μὲ τὴν πλήρη συγκατάθεσι καὶ συνέργειά μας, νὰ μᾶς ὁδηγήση σὲ φυλετικὸ ἀφανισμό. Ἀνοίξαμε χῶρο γιὰ πλουραριστικὴ κοινωνία στὴν Ἑλλάδα χωρὶς ὅμως Ἕλληνες!

*Ο Δημήτριος Π. Ρίζος, είναι Δρ Θεολογίας, Φιλόλογος, και με έντονη, πλούσια και πολυποίκιλη συγγραφική, πνευματική, Εθνική και κοινωνική παρουσία, προσφορά και δραστηριότητα στην ακριτική Φλώρινα, όπως και Εκδότης, Ιδιοκτήτης και Διευθυντής του περιοδικού «Μεγαλομάρτυρες», Πανοσοπούλου 6, ΤΚ 53100, Φλώρινα, τηλ 235028940, mail rizospdim@gmail.com

Ευχαριστούμε κε καθηγητά για την συμμετοχή σας στην ΠΛΑΤΕΙΑ.


Δήλωση Μ. Βαρβιτσιώτη για την τρομοκρατική επίθεση που δέχθηκε στο πολιτικό του γραφείο

φωτό ieefimerida.gr
φωτό ieefimerida.gr

«Για τρίτη φορά, μέσα λίγα χρόνια, το πολιτικό μου γραφείο γίνεται στόχος κουκουλοφόρων και ομάδων αντιεξουσιαστών.

Για πολλοστή φορά, το τελευταίο διάστημα, το κέντρο της Αθήνας μετατρέπεται σε κέντρο ανομίας και παραβατικότητας.

Είναι σαφές ότι η καταδίκη σε τέτοιου είδους επιθέσεις οφείλει να είναι άμεση, καθολική, κατηγορηματική και απόλυτη. Γιατί -πάνω από όλα- αποτελούν πλήγμα για την ίδια τη Δημοκρατία μας.

Και είναι, επίσης, σαφές ότι οι επιθέσεις αυτές προσωπικά δε με πτοούν. Το αντίθετο. Με δυναμώνουν, ώστε να συνεχίσω να υπηρετώ με τον ίδιο ζήλο και τις ίδιες αξίες το συμφέρον της πατρίδας και των συμπολιτών μου».


ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *