Κυριακή, 21 Απριλίου 2019

ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ, ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΗΜΑ ή ΚΑΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΡΑΚΟ

του Α. ΝΤΑΒΙΑ
 Την Παρασκευή σε κοινή, ΔΗΜΟΣΙΑ σύσκεψη αντιπολίτευσης - επιτροπής κατοίκων μετά την κινητοποίηση έξω από το δημαρχείο, αποφασίστηκε το επόμενο βήμα να είναι η ενεργοποίηση των δικαιωμάτων που δίνει ο ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ στην αντιπολίτευση και συγκεκριμένα το άρθρο 74 του ΚΛΕΙΣΘΕΝΗ.

Το έγγραφο - με 18 υπογραφές των δημοτικών συμβούλων που ζητάει την σύγκληση του δημοτικού συμβουλίου και υπογράφτηκε στην προηγούμενη κινητοποίηση - την Παρασκευή 12 Απριλίου -  μετά την αποδοχή της πρότασής μας από τους κατοίκους να γίνει η σύγκλιση με ΜΟΝΑΔΙΚΟ θέμα  - το πήρε η Καρατζά για να το καταθέσει την Δευτέρα στο πρωτόκολλο του δήμου.

Η Καρατζά ισχυρίζεται ότι προστέθηκε σε αυτό άλλη μία υπογραφή δημοτικού συμβουλίου και συγκεκριμένα του Νίκου Πανταζή, στο έγγραφο που κατατέθηκε στον δήμο, αλλά αυτό το γνωρίζει ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΗ.
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι λέει αλήθεια (συμβαίνει καμιά φορά, όχι συχνά αλλά συμβαίνει ενίοτε).

Άρα 19 δημοτικοί σύμβουλοι έχουμε ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ.

Οι Γιάννης Λαδόπουλος (δύο σύμβουλοι μαζί με τον Μύρωνα Ανδριαννάκη) και Νίκος Πράσσος λένε στους κατοίκους ότι υποτηρίζουν το αίτημά τους ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ στον ΧΕΥ 9.

ΑΡΑ 22 ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ για την λήψη της απόφασης αναίρεσης της προηγούμενης , για ανάθεση μελετών.

ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ και ΜΕΝΟΝΤΑΣ στον ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΠΟ.
Που είναι το "ΟΧΙ Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΧΕΥ 9"

Διότι έτσι και αλλιώς σε τίποτε άλλο ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!

Ξέρουμε όλοι τι πραγματικά πιστεύουν οι Κουράσης, Λαδόπουλος - Μύρωνας Ανδρεόπουλος και μάλλον και Θωμάς για την λειτουργία της καθαριότητας- ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ και ξερό ψωμί.
ΑΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ εγκατάσταση για άλλες λειτουργίες διαχείρισης παρά μόνο αμαξοστάσιο, για εκείνους.

Ακούσαμε και τον Πράσσο να ΠΡΟΣΧΩΡΕΙ στην πρότασή μας για λειτουργία ΕΝΙΑΙΑ των εγκαταστάσεων καθαριότητας στο κτήμα της Τήνου. Τον καλωσορίζουμε στην λογική.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ που κρύβεται πίσω από την φασαρία.

Σήμερα "άσπρος κώλος, μαύρος κώλος" θα φανούν.

Οι 22που λένε ότι είναι με τους κατοίκους - που δεν είναι λοιπόν ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ αλλά ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ και στο σημερινό δημοτικό συμβούλιο - ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ, θα υλοποιήσουν την ΔΕΣΜΕΥΣΗ τους απέναντι στους κατοίκους ή θα αναζητήσουν οδό διαφυγής ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ότι όλη αυτή η φασαρία έγινε ..... για τους ινδιάνους.

Για στείρα ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ και ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ των δημοτών;

ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ από όσους λένε ότι είναι με τους κατοίκους.

Και όποιος περισσέψει ή λείψει - αυτός και η παράταξή του - θα είναι υπόλογοι.ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ,

ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΟΙΜΑΖΙΣΔΙΣΜΟ!

Οι ευθύνες και οι πράξεις ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ και ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ.

Σήμερα ας συγκαλέσουμε λοιπόν το δημοτικό συμβούλιο όπως αποφασίστηκε στην δημόσια, κοινή προχθεσινή σύσκεψη.

Ο ΝΟΜΟΣ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.

ΑΛΛΟΘΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Με υπερβάσεις - βεβαίως - αφού ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ στα θέματα της πόλης - μπορούμε να δώσουμε την λύση που (υποτίθεται) ότι όλοι θεωρούμε σωστή για το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ.

ΑΛΛΙΩΣ ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ, ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ  ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ!

Υπουργείο Εσωτερικών

Αρχική Πρόγραμμα «ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ Ι»Άρθρο 74 – Σύγκληση δημοτικού συμβουλίου – Αντικατάσταση άρθρου 67 του ν. 3852/2010
Άρθρο 74 – Σύγκληση δημοτικού συμβουλίου – Αντικατάσταση άρθρου 67 του ν. 3852/2010

Το άρθρο 67 του ν. 3852/2010 αντικαθίσταται ως εξής :

«Σύγκληση του δημοτικού συμβουλίου

1. «1. Το δημοτικό συμβούλιο συνεδριάζει ύστερα από πρόσκληση του προέδρου τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου είναι δημόσια, εκτός αν ληφθεί απόφαση με πλειοψηφία των 3/5 του συνολικού αριθμού των μελών του, η οποία αιτιολογείται ειδικά και απαγγέλλεται σε δημόσια συνεδρίαση, ότι η συνεδρίαση πρέπει να διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών.

2. Ο πρόεδρος καλεί επίσης το συμβούλιο σε συνεδρίαση με γραπτή πρόσκληση, στην οποία αναφέρονται τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, όποτε το ζητήσει ο δήμαρχος ή η οικονομική ή η επιτροπή ποιότητας ζωής ή το ένα τρίτο (1/3) τουλάχιστον του συνολικού αριθμού των μελών του συμβουλίου. Στην τελευταία περίπτωση απαιτείται γραπτή αίτηση, στην οποία αναφέρονται τα θέματα που θα συζητηθούν. Στην ίδια περίπτωση δεν μπορεί να επανυποβληθεί αίτημα για το ίδιο θέμα, πριν παρέλθουν δύο (2) μήνες, αφότου εκδόθηκε απορριπτική απόφαση του συμβουλίου, εκτός εάν γίνεται επίκληση νεότερων στοιχείων.

Αν κατά τον υπολογισμό του ενός τρίτου (1/3) προκύπτει δεκαδικός αριθμός, τότε ο αριθμός αυτός στρογγυλοποιείται στην αμέσως μεγαλύτερη μονάδα εφόσον πρόκειται για υποδιαίρεση μεγαλύτερη ή ίση του ημίσεως (0,5).

Αν το συμβούλιο δεν προσκληθεί το αργότερο μέχρι την έκτη ημέρα από την υποβολή της αίτησης, συνέρχεται ύστερα από πρόσκληση εκείνων που υπέβαλαν την αίτηση και αποφασίζει για τα θέματα, για τα οποία είχε ζητηθεί η σύγκληση του.

3. Αν ο πρόεδρος παραλείψει αδικαιολόγητα δύο συνεχείς φορές να καλέσει το συμβούλιο, μπορεί να τεθεί σε αργία και σε περίπτωση υποτροπής μπορεί να κηρυχθεί έκπτωτος από το αξίωμα του προέδρου με απόφαση του Επόπτη ΟΤΑ, σύμφωνα με την πειθαρχική διαδικασία του άρθρου 234 του παρόντος.

4. Η πρόσκληση δημοσιεύεται αυθημερόν στην ιστοσελίδα του δήμου. Η πρόσκληση επιδίδεται ή γνωστοποιείται στους συμβούλους τρεις (3) τουλάχιστον πλήρεις ημέρες πριν από την ημέρα που ορίζεται για τη συνεδρίαση.

Οι δημοτικοί σύμβουλοι αμέσως μετά την εγκατάσταση των δημοτικών αρχών οφείλουν να δηλώσουν στον πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου τη διεύθυνση κατοικίας τους και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Αν δεν κατοικούν στην περιφέρεια του δήμου, οφείλουν επίσης να ορίσουν με την ίδια δήλωση αντίκλητο στην έδρα του δήμου, στον οποίο επιδίδονται οι προσκλήσεις για τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου, καθώς και να ορίσουν με την ίδια δήλωση οποιοδήποτε, κατά την επιλογή τους, πρόσφορο μέσο για τη γνωστοποίηση των ανωτέρω προσκλήσεων. Οι προσκλήσεις για τις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου και οι εισηγήσεις των θεμάτων, γνωστοποιούνται έγκυρα με οποιονδήποτε από τους παραπάνω τρόπους.

5. Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις, η πρόσκληση αυτή μπορεί να επιδοθεί ή να γνωστοποιηθεί την ημέρα της συνεδρίασης. Στην πρόσκληση πρέπει να αναφέρεται ο λόγος για τον οποίο η συνεδρίαση έχει κατεπείγοντα χαρακτήρα. Πριν από τη συζήτηση το συμβούλιο αποφαίνεται για το κατεπείγον των θεμάτων.

6. Στις συνεδριάσεις του συμβουλίου προσκαλείται ο δήμαρχος, αλλιώς η συνεδρίαση είναι άκυρη. Ο δήμαρχος μετέχει στις συζητήσεις του συμβουλίου χωρίς ψήφο. Έχει το δικαίωμα να εκφράζει τις απόψεις του κατά προτεραιότητα. Όταν ο δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, αναπληρώνεται νομίμως. Στην περίπτωση όμως αυτή ο αναπληρωτής δεν στερείται του δικαιώματος της ψήφου κατά τη λήψη αποφάσεων από το συμβούλιο. Στις συνεδριάσεις των δημοτικών συμβουλίων λαμβάνουν το λόγο, εκτός του δημάρχου και του αρμόδιου αντιδημάρχου, οι επικεφαλής των παρατάξεων και ειδικοί αγορητές ανά θέμα, που ορίζονται από τις παρατάξεις με σχετική γραπτή δήλωση τους στο προεδρείο πριν την έναρξη της συνεδρίασης. Με τον ίδιο τρόπο μπορούν να εγγραφούν ως ομιλητές και δημοτικοί σύμβουλοι που επιθυμούν να τοποθετηθούν ανά θέμα. Με τον κανονισμό λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου, επιβάλλονται πάντως αντίστοιχοι χρονικοί περιορισμοί για τις αγορεύσεις και τις συζητήσεις στο δημοτικό συμβούλιο, για τον δήμαρχο, τους αντιδημάρχους, τους επικεφαλής των παρατάξεων, τους ειδικούς αγορητές και τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου.

7. Ο πρόεδρος καταρτίζει την ημερήσια διάταξη. Στην ημερήσια διάταξη αναγράφονται υποχρεωτικά και όλα τα θέματα που προτείνει ο δήμαρχος, η εκτελεστική επιτροπή, καθώς και η οικονομική επιτροπή και η επιτροπή ποιότητας ζωής. Το δημοτικό συμβούλιο έχει δικαίωμα να αποφασίζει, μετά από σχετική πρόταση-εισήγηση του προέδρου ή του δημάρχου ή συμβούλου επικεφαλής δημοτικής παράταξης και χωρίς συζήτηση, με την πλειοψηφία των παρόντων μελών του, ότι ένα θέμα το οποίο δεν είναι γραμμένο στην ημερήσια διάταξη είναι κατεπείγον, να το συζητήσει και να πάρει απόφαση γι` αυτό πριν από την έναρξη της συζήτησης των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης. Κατά προτεραιότητα και πάντα μετά τον δήμαρχο εκφράζουν τις απόψεις τους οι επικεφαλής των παρατάξεων, σύμφωνα με τη σειρά εκλογής.

8. Στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου προσκαλούνται και οι πρόεδροι των συμβουλίων των κοινοτήτων ή οι πρόεδροι των κοινοτήτων, οι οποίοι δικαιούνται να λαμβάνουν το λόγο. Για θέματα που αφορούν ειδικά την αντίστοιχη κοινότητα, τα ανωτέρω πρόσωπα μετέχουν στη συζήτηση με δικαίωμα ψήφου.

9. Με απόφασή του, η οποία λαμβάνεται με απλή πλειοψηφία των παρόντων μελών του, το δημοτικό συμβούλιο μπορεί να επιτρέπει να λάβουν το λόγο εκπρόσωποι φορέων ή πολίτες που παρευρίσκονται στη συνεδρίαση, εφ’ όσον το ζητήσουν.

10. Αν κάποιο μέλος του δημοτικού συμβουλίου αρνηθεί ψήφο ή δώσει λευκή ψήφο, λογίζεται ως παρόν κατά τη συνεδρίαση, μόνο για το σχηματισμό της απαρτίας. Τόσο η άρνηση ψήφου, όσο και η λευκή ψήφος δεν υπολογίζονται στην καταμέτρηση θετικών και αρνητικών ψήφων. Τα μέλη της επιτροπής που ήταν παρόντα κατά την έναρξη της συνεδρίασης και με την παρουσία τους υπήρξε απαρτία ακόμα και αν αποχωρήσουν λογίζονται ως παρόντα μέχρι το τέλος της συνεδρίασης, ως προς την ύπαρξη απαρτίας. Η απαρτία αυτή θεωρείται ότι συντρέχει για όλα τα θέματα που περιλαμβάνονται στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης. Στην περίπτωση αυτή, για τη λήψη απόφασης για κάθε συγκεκριμένο θέμα, η απαιτούμενη πλειοψηφία δεν υπολογίζεται επί των πραγματικά παρόντων μελών κατά τη ψηφοφορία, αλλά βάσει του αριθμού των μελών που απαιτούνται για την απαρτία. Για τις συνεδριάσεις τηρούνται πρακτικά.

11. Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών μετά από πρόταση της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, εκδίδεται πρότυπος κανονισμός λειτουργίας του δημοτικού συμβουλίου, ο οποίος δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

12. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις το δημοτικό συμβούλιο μπορεί να συνεδριάζει, εκτός της έδρας του, στην έδρα οποιασδήποτε κοινότητας του δήμου, ύστερα από απόφαση της απόλυτης πλειοψηφίας του συνόλου των μελών του».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *