Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013

Νότια Κορέα: Δρόμος που φορτίζει λεωφορεία


ηλεκτρικά λεωφορεία

Ο πρώτος δρόμος στον κόσμο που μπορεί να τροφοδοτήσει ασύρματα με ηλεκτρική ενέργεια λεωφορεία που κινούνται είναι γεγονός και κατασκευάστηκε στην Νότια Κορέα. Τα ειδικά σχεδιασμένα λεωφορεία που κινούνται στον συγκεκριμένο δρόμο μήκους 12 χιλιομέτρων δεν χρειάζεται να κάνουν στάση προκειμένου να ανεφοδιαστούν.

Αρκεί να κινούνται πάνω στο δρόμο προκειμένου να «αντλούν» από αυτόν την απαραίτητη ενέργεια. Δύο δημόσια λεωφορεία χρησιμοποιούν ήδη τη νέα τεχνολογία. Σύμφωνα με το σχέδιο των Νοτιοκορεατών, έως το 2015 θα προστεθούν ακόμη δέκα.

Στο κάτω μέρος των λεωφορείων έχει τοποθετηθεί ένας ειδικός πομπός, ο οποίος λαμβάνει την ηλεκτρική ενέργεια από τον δρόμο μέσω μαγνητικών πεδίων. Τα ηλεκτρικά καλώδια που είναι τοποθετημένα κάτω από το δρόμο χρησιμοποιούνται προκειμένου να ενεργοποιήσουν τα μαγνητικά πεδία. Ακολούθως, το «φορτίο» φιλτράρεται μέσω ενός εξελιγμένου μετατροπέα ενέργειας προκειμένου να δώσει κίνηση στα λεωφορεία.

http://www.localit.gr/, 8/8/2013

Σχόλιο Δ.Χ. :
Ας το έχουμε υπόψη μας...Έτσι κι αλλιώς, σε λίγο, προβλέπω να γίνεται...της Κορέας και εδώ!!!


Σχέδιο 16 προτάσεων για την αναδιοργάνωση των Δήμων



Με βάση την πρόταση 16 σημείων, των Ομάδων Αξιολόγησης και Αναδιοργάνωσης των δομών των δήμων που εργάστηκαν υπό την επίβλεψη ΕΕΤΑΑ (Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης) θα γίνει η αξιολόγηση και αναδιοργάνωση των ΟΤΑ σύμφωνα με δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας». Η πρόταση έχει δοθεί στο Υπουργείο Εσωτερικών από τον Απρίλιο.

Οι 16 προτάσεις είναι:

1) Συγχώνευση δύο ή περισσότερων μονάδων που ασκούν συναφείς δραστηρίοτητες

2) Κατάργηση μιας μονάδας που λειτουργεί εκτός δήμου με τη μορφή ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ, ή δημοτικής επιχείρησης και μεταφορά των αρμοδιοτήτων σε μονάδα εντός δήμου ή και το αντίθετο, δηλαδή κατάργηση οργανικής μονάδας δήμου και μεταφορά αρμοδιοτήτων της σε οργάνωση δομή, εκτός δήμου.

3) Επιλογή υπηρεσιών που υλοποιούν βασικές πολιτικές Δήμου, στελέχωση και ενίσχυσή τους με προσωπικό και αντίστοιχα κατάργηση ή μείωση μονάδων που δεν ασκούνβασικές πολιτικές και μεταφορά του προσωπικού στις πρώτες.

4) Εσωτερικές μετακινήσεις προσωπικού.

5) Εκπαίδευση και ανάπτυξη προσωπικού, ώστε να αντεπεξέλθει σε αυξημένες υπηρεσιακές ανάγκες.

6) Άρση όλων των αποσπάσεων και επιστροφή των αποσπασμένων στους δήμους.

7) Συγχώνευση οργανικών μονάδων προκειμένου να επιτευχθούν οικονομίες κλίμακας.

8) Περιορισμός θέσεων συμβούλων και ειδικών συνεργατών.

9) Απλούστευση διαδικασιών λειτουργίας.

10) Αξιοποίηση εργαλείων διοίκησης ολικής ποιότητας( τακτική αξιολόγηση, βελτίωση του τρόπου λειτουργίας και οργάνωσης).

11) Εφαρμογή συστημάτων διοίκησης μέσω στόχων και διοίκησης απόδοσης.

12) Συστέγαση των υπηρεσιών των δήμων σε ένα κτήριο.

13) Συνέργειες μεταξύ των δομών του δήμου για συμπληρωματική παροχή υπηρεσιών.

14) Δημιουργία πιο ευέλικτων δομών με αξιοποίηση ομάδων εργασίας από διαφορετικές διευθύνσεις.

15) Συνεργασία με άλλους ΟΤΑ πρώτου και δεύτερου βαθμού.

16) Δημιουργία δικτύων πολιτικής .

http://www.aftodioikisi.gr/, 8/8/2013


Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ – ΜΠΛΟΦΑ Ο.Α.Ε.Ε. ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ – ΜΠΛΟΦΑ Ο.Α.Ε.Ε. ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ

127390-311212083904 4409
Είστε (αν)ασφαλισμένος στον Ο.Α.Ε.Ε. ; Μήπως σας έχει δημιουργήσει χρέη διότι τα υπέρογκα ασφάλιστρα του είναι αδύνατον να τα πληρώσετε βάσει του εισοδήματος σας ; Τέλος, μήπως λάβατε το περιβόητο «ραβασάκι» Ο.Α.Ε.Ε. που στέλνεται τώρα κατά κόρον με τίτλο «ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ» ;Μήπως έχει αριθμό πρωτοκόλλου 1056711 και ημερομηνία 12-7-2013;
Τότε να ξέρετε ότι έχετε στα χέρια σας ένα διοικητικώς άκυρο έγγραφο που δεν μπορεί να θεωρηθεί έγκυρη πρόσκληση για δύο λόγους :
1. ο αριθμός πρωτοκόλλου δεν είναι μοναδικός αλλά ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ ΣΕ ΠΛΗΘΩΡΑ ΑΝ ΟΧΙ ΟΛΑ ΤΑ 'ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ' ΑΥΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΙΔΙΟ ΤΙΤΛΟ, ΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ. Κοινός αριθμός πρωτοκόλλου επιτρέπεται μόνο σε έγγραφα του δημοσίου που έχουν την ιδιότητα της ανοιχτής επιστολής ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΕ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΜΙΕΣ ΠΡΟΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΜΕΝΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ όπως είναι μία ενημέρωση – πρόσκληση προσωπικών οφειλών για τακτοποίηση λογαριασμού.
2. εάν το προαναφερόμενο έγγραφο δεν σας εστάλη με συστημένη επιστολή και ρόζ αποδεικτικό παραλαβής ΕΛΤΑ αλλά με μαζική αποστολή ΕΛΤΑ και μάλιστα Β΄(!) προτεραιότητας (δηλαδή χωρίς καν ημερομηνία αποστολής των ΕΛΤΑ), τότε ΕΝΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΟΡΙΣΤΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΔΙΟΡΙΑ ΔΕΚΑ (10) ΗΜΕΡΩΝ «από την παραλαβή του παρόντος» ΚΑΘ' ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟ ΕΑΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΕΛΗΦΘΗ ΤΟ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΘΕΙ ΕΓΚΥΡΑ ΚΑΙ ΝΟΜΟΤΥΠΑ Η ΔΙΟΡΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΑ (10) ΗΜΕΡΩΝ. Το οποίο σημαίνει ότι Ο Ο.Α.Ε.Ε. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΟΦΕΙΛΗ ΣΑΣ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΔΗΘΕΝ ΕΚΠΝΟΗΣ ΤΗΣ ΔΙΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΟΥ ΠΡΑΞΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΠΟΙΗΤΗΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΩ ΑΚΥΡΗ ΛΟΓΩ ΑΟΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΥΠΙΩΝ.
Συνεπώς, αφ' ης εξ αρχής το εν λόγω ειδοποιητήριο δεν αποτελεί τίποτε άλλο παρά ένα μέτρο εκφοβισμού, μια μπλόφα ολκής η οποία ευελπιστούν να 'πιάσει' μέσω της τρομοκρατίας για να απεμπολήσει ο ασφαλισμένος στον Ο.Α.Ε.Ε. Δικαιώματα του, να αποδεχθεί ανεπιφύλακτα και ανεξέλεγκτα ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ τις όποιες απαιτήσεις – χρεώσεις κάνοντας ρύθμιση στην οποία προ-υπόθεση είναι η απεμπόληση Δικαιώματος Ενστάσεων – Αμφισβητήσεων – Αντιρρήσεων εκ των υστέρων, και μάλιστα «προσερχόμενος οικειοθελώς» δεδομένου μάλιστα ότι απέστειλαν τα ειδοποιητήρια με μαζική επιστολή/αριθμό πρωτοκόλλου ως ανοιχτή κοινή πρόσκληση στην οποία ο εκάστοτε ασφαλισμένος με δική του πρωτοβουλία αν θέλει ανταποκρίνεται και αναλαμβάνει τις ευθύνες, και συνεπώς με αυτό το δόλιο τρόπο να τους δώσει 'οικειοθελώς και με δική του πρωτοβουλία' και όσο ζεστό χρήμα μπορούν να του αποσπάσουν από αυτό με το οποίο προσπαθεί να επιβιώσει οριακά.
Η δράση των Πολιτών /ασφαλισμένων στον Ο.Α.Ε.Ε. που έχουν λάβει τέτοιο ειδοποιητήριο προτείνουμε να είναι η εξής :
1. αν και υπάρχει η δυνατότητα να το αγνοήσετε και αν κατόπιν ο Ο.Α.Ε.Ε. προχωρήσει σε βεβαίωση να προσβάλλετε την πράξη βεβαίωσης ως άκυρη λόγω αοριστίας ή λόγω παντελούς ελλείψεως ενημέρωσης, είναι καλό να προλάβετε κάτι τέτοιο καθ' ότι όπως αναλύσαμε στο προηγούμενο μας άρθρο υπάρχει τεράστιο ρίσκο /κίνδυνος έως βεβαιότητα ότι ένα δικαστήριο θα βγάλει παράνομη απόφαση υπέρ Ο.Α.Ε.Ε. και θα πρέπει να το πολεμήσετε σε ανώτερα δικαστήρια ή στο εξωτερικό όπου θα δικαιωθείτε και αποζημιωθείτε αλλά εν τω μεταξύ ο Ο.Α.Ε.Ε. θα υπολογίζει στον πόλεμο φθοράς που σας κάνει και το ελεύθερο δράσης του για να σας εξαντλήσει όσο κωλυσιεργεί η 'δικαιοσύνη'.
2. απαντήστε συνεπώς στην επιστολή αυτή του Ο.Α.Ε.Ε. προσβάλλοντας την για τους ανωτέρω λόγους τουλάχιστον και απαιτείστε να σας αποσταλεί έγκυρο ειδοποιητήριο με όλους τους τύπους. Με αυτό κατ' αρχάς μπλοκάρετε την διαδικασία που αυτή την στιγμή ο Ο.Α.Ε.Ε. προσπαθεί να ξεκινήσει λάθρα.
3. επειδή εντός του ειδοποιητηρίου σας ζητούν να αμφισβητήσετε την οφειλή σας εάν θέλετε (αυτό το έχουν βάλει για να μπορούν να ισχυρισθούν ότι σας δίνουν το απαραίτητο Συνταγματικό και αναφαίρετο λόγω των υπερ-συνταγματικών Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Δικαίωμα σας της Πρότερης Ακρόασης*) θα πρέπει ευθαρσώς να αμφισβητήσετε την οφειλή σας τουλάχιστον για τον λόγο ότι δεν σας παραθέτουν αναλυτικά τις χρεώσεις ούτε και τις πληρωμές σας (εάν υπάρχουν) για να ελέγξετε την νομιμότητα της χρέωσης ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΘΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΕΤΕ, ΝΑ ΤΟ ΕΛΕΓΞΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ, όπως είναι αναφαίρετό σας Δικαίωμα να πράξετε .
4. η νομική βάση για τον υπολογισμό των εισφορών στον Ο.Α.Ε.Ε. ενυπάρχει στο Π.Δ. (Προεδρικό Διάταγμα) που τον διέπει : πρόκειται για το Π.Δ. 258/2005. Σύμφωνα με αυτό, στο άρθρο 5, υπάρχει η λεγόμενη αρχή του 20% : ότι δηλαδή οι εισφορές μαζί με προσαυξήσεις, επιβαρύνσεις, κλπ δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 20% του πραγματικού σας εισοδήματος. Αυτό σημαίνει ότι εάν οι χρεώσεις υπερβαίνουν αυτό το 20% ο Ο.Α.Ε.Ε. είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ. Αυτή την ΕΝΣΤΑΣΗ θα πρέπει να την κάνετε ούτως ή άλλως έστω και με απλή αναφορά σε αυτήν εντός της απαντήσεως σας στο εν λόγω ειδοποιητήριο και παράθεση κάποιου αποδεικτικού για το εισόδημα σας και /ή να ζητήσετε να σας καλέσουν σε αρμόδια επιτροπή ή όργανο για να τα αποδείξετε και περαιτέρω, ως δεύτερο λόγο αμφισβήτησης και ουσιαστικής ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΟΦΕΙΛΗΣ. Βάσει αυτού μπορείτε επίσης σε επόμενο βήμα σας (ή ομαδικό μας βήμα ως ασφαλισμένοι στον Ο.Α.Ε.Ε.) να ζητήσετε επανεξέταση όλων των εισφορών σας αναδρομικά από τουλάχιστον το 2005 που ετέθη εν ισχύ το Π.Δ. 258/2005 και να ζητήσετε να σας καταβληθούν αναδρομικά και έντοκα ό,τι κατεβάλατε αχρεωστήτως από το 2005 όπως προκύπτουν από την διαφορά ανάμεσα στην παρανόμως και καταχρηστικώς υπολογισθείσα και απαιτηθείσα εισφορά και την πραγματική βάσει του εισοδήματος σας εισφορά που είχαν (εάν είχαν λαμβάνοντας υπ' όψιν μηδενικά εισοδήματα ή εισοδήματα με ζημίες) δικαίωμα να σας ζητήσουν.
Με αυτόν τον τρόπο καταφέρνουμε κατ' αρχάς να ανακόψουμε την παράνομη δράση του Ο.Α.Ε.Ε. εναντίον μας, προσβάλλουμε την μπλόφα τους και τους απειλούμε με πραγματικές απαιτήσεις μας που θα μας αναγνωρισθούν ούτως ή άλλως ενώπιον οποιουδήποτε δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. (**)
Επίσης έχετε με αυτό τον τρόπο την ευκαιρία να ελέγξετε πραγματικά τις χρεώσεις διότι πολλές φορές ο Ο.Α.Ε.Ε. διπλοχρεώνει ή 'χάνει' πληρωμές τις οποίες μετά ξαναζητάει ανεξέλεγκτα, κάτι που έχει συμβεί σε εμένα προσωπικά πολλάκις, και μάλιστα στο εν λόγω ειδοποιητήριο που παρέλαβα και εγώ μου ζητούν να πληρώσω εισφορές έξη (6) ολοκλήρων ετών που έχω ήδη καταβάλει, προφανώς (διότι δεν είναι αναλυτικές οι χρεώσεις) με όλες τις ανατοκιζόμενες προσαυξήσεις τους (ό,τι και αν σημαίνει αυτό).
Παρακάτω σας παραθέτουμε τις απαντήσεις που στείλαμε εμείς προσωπικά στην εν λόγω επιστολή του Ο.Α.Ε.Ε. και επίσης για δική σας χρήση εάν θέλετε ένα απαντητικό κείμενο φόρμα όπου θα συμπληρώσετε τα δικά σας στοιχεία και θα προσθέσετε και τυχόν επί πλέον επιχειρήματα που άπτονται της δικής σας περιπτώσεως για να αποστείλετε στον Ο.Α.Ε.Ε. συστημένα για να μην μπορούν να ισχυρισθούν ότι δεν το έλαβαν και να αναγκαστούν να το παραλάβουν και να το πρωτοκολλήσουν ειδ' άλλως υπάρχει περίπτωση να υποστείτε φραστικές επιθέσεις και /ή παρά τον νόμο άρνηση πρωτοκόλλησης εάν το πάτε αυτοπροσώπως.
Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ !
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ! ΖΗΤΩ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ! ΖΗΤΩ ΤΟ 120 Σ !
* Δικαίωμα Πρότερης Ακρόασης : το Δικαίωμα κάθε Πολίτη ενώπιον της διοίκησης, της Δικαιοσύνης και πάσας άλλης Αρχής να παρουσιάσει τις Ενστάσεις, τις αμφισβητήσεις, τις απόψεις και τις αποδείξεις του προς κατάρριψη, ακύρωση ή αναστολή πάσας επιζήμιας εκτελεστής πράξης ή κατηγορίας εις βάρος του. Εάν αυτό το Δικαίωμα δεν τηρηθεί κάθε εκτελεστή πράξη ή δικαστική απόφαση ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑΥΤΑ.
** π.χ. το Ε.Δ.Α.Δ. στο Στρασβούργο, όπου η προσφυγή γίνεται με μία απλή συμπλήρωση φόρμας που υπάρχει και στο διαδίκτυο στον ιστοχώρο του, είτε στα Ελληνικά είτε στα Αγγλικά, με μόνο κόστος τα γραμματόσημα ή τα σταλτικά της επιστολής και χωρίς απαραίτητη την συμβολή δικηγόρου, με μόνη προσοχή σας να αποστείλετε την καταγγελία-μήνυση σας εντός έξη (6) μηνών από την διαπίστωση της παρανομίας (εάν επικαλεστείτε ανάγκη κατεπείγουσας παρέμβασης) ή την τελεσιδικία της υποθέσεως σας στις εγχώριες Αρχές.
http://odigosagoras2.wordpress.com/


902! ΠΑΜΕ ΚΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙΟΙΟΙΟΙ ......





ΟΤΑ: Έως και 5.000 οι «διαθέσιμοι»- Ποιες είναι οι τέσσερις πηγές





Έως και 5.000 (σχεδόν το 5,5%) από τους περίπου 90.000 υπαλλήλους ΟΤΑ είναι πιθανόν να οδηγηθούν σε διαθεσιμότητα μετά από την αξιολόγηση που, όπως έχει αποκαλύψει η aftodioikisi.gr, και επιβεβαιώθηκε κατά τη διάρκεια κυβερνητικής σύσκεψης της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Εσωτερικών, του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του γενικού γραμματέα συντονισμού της κυβέρνησης Δ. Βαρτζόπουλου, θα ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο. Πρόκειται για υπαλλήλους που θα συμπεριληφθούν στο δεύτερο κύμα διαθεσιμότητας των 12.500 μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου.

Για το λόγο αυτό μέχρι τις 20 Αυγούστου θα πρέπει να έχουν αποσταλεί από το ΥΠΕΣ προς την ΚΕΔΕ και την ΕΝΠΕ τα κριτήρια της αξιολόγησης των δήμων και των περιφερειών που θα βασιστούν σε αυτά των 14 ΟΤΑ που ήδη αξιολογούνται (Αθηναίων, Αμφιλοχίας, Έδεσσας, Θεσσαλονίκης, Καλλιθέας, Λαρισαίων, Λευκάδας, Λεβαδέων, Λίμνης Πλαστήρα, Σκύρου, Κω και τις Περιφέρειες Αττικής, Δυτικής Ελλάδας και Δυτικής Μακεδονίας), δηλαδή χωροταξικά, πληθυσμιακά κλπ. Στόχος, όπως έχει γράψει ηaftodioikisi.gr, είναι με βάση και διεθνή στάνταρντ να δημιουργηθούν δήμοι-πρότυπα (αστικοί, ημιαστικοί, ορεινοί, νησιωτικοί), ώστε να προσδιοριστεί ο ακριβής αριθμός των υπαλλήλων που απαιτούνται ανά υπηρεσία. Η διαδικασία που καθορίστηκε κατά τη διάρκεια της σύσκεψης προβλέπει επίσης ότι το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης θα πρέπει να έχει μία σαφή εικόνα για τον αριθμό των «διαθέσιμων» από τους ΟΤΑ μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου ώστε Κ. Μητσοτάκης και Ε. Χριστοφιλοπούλου να είναι έτοιμοι κατά τη διάρκεια της συνάντησης τους με τους εκπροσώπους της τρόικας.

Οι τέσσερις πηγές

Αν και ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Μιχελάκης έχει τονίσει επανειλημμένως ότι δεν πρόκειται να γίνουν οριζόντιες περικοπές στους ΟΤΑ, με δεδομένο ότι, αφενός, όπως έχουν παραδεχθεί και οι ίδιοι οι δήμαρχοι (πχ Γ. Μπουτάρης) υπάρχουν δήμοι με πλεονάζον προσωπικό και αφετέρου το μορφωτικό επίπεδο των υπαλλήλων των ΟΤΑ είναι χαμηλό (σχεδόν τα τρία τέταρτα είναι ΔΕ και ΥΕ) στο επερχόμενο κύμα διαθεσιμότητας αναμένεται να ενταχθούν:

-Συμβασιούχοι είτε κεντρικών δήμων είτε νομικών προσώπων.

- Υπάλληλοι των νομικών προσώπων των δήμων, πολλά από τα οποία θα οδηγηθούν σε κατάργηση. Συγκεκριμένα, όπως έχει γράψει η aftodioikisi.gr, στόχος είναι η μείωσή τους από περίπου 1000 που είναι σήμερα (χωρίς τις σχολικές επιτροπές που δεν έχουν ούτε προσωπικό ούτε κόστος λειτουργίας) σε περίπου 700.

-Εργάτες καθαριότητες με το δεδομένο ότι σε πολλούς δήμους τις υπηρεσίες αυτές σε πολλούς δήμους είτε τις έχουν αναλάβει είτε πρόκειται να τις αναλάβουν ιδιώτες

- Υπάλληλοι από τους 30 δήμους που έχει αποκαλύψει η aftodioikisi.gr. Πρόκειται για δήμους που έχουν πλεονάζον προσωπικό και αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα. Πρόκειται για τους δήμους Αθηναίων, Θεσσαλονίκης, Πειραιά, Πατρέων, Ρόδου, Αχαρνών, Φυλής, Βύρωνα, Τρικκαίων, Αμαρουσίου, Αιγάλεω, Πεύκης–Λυκόβρυσης, Αλίμου, Αργυρούπολης-Ελληνικού, Ασπροπύργου, Περάματος, Λέσβου, Ηγουμενίτσας, Ιωαννιτών, Πρεβέζης, Καρδίτσας, Βόλου, Λαρισαίων, Εορδαίας, Βέροιας, Σιντικής, Χανίων, Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων, Τρίπολης και Φαιστού.

Πάντως, κυβερνητικές πηγές διαβεβαιώνουν μέσω της aftodioikisi.gr, ότι οι συγκεκριμένοι υπάλληλοι δεν πρόκειται να απολυθούν, τουλάχιστον στο μεγαλύτερό τους μέρος, αλλά θα μετακινηθούν στο πλαίσιο της κινητικότητας είτε σε γειτονικούς ΟΤΑ είτε σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου.



ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ ΡΑΒΑΣΑΚΙΑ! ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΕΝΤΟΣ ΔΕΚΑ ΗΜΕΡΩΝ ΛΕΕΙ Ο ΟΑΕΕ! ΣΙΓΑ ΘΑ ΣΚΙΣΕΤΕ ΤΟ ΚΑΛΣΟΝ!

Δεν ξέρω πότε θα έρθει στο σπίτι το .... χαρτί του ΟΑΕΕ για τις οφειλές μου στο φοβερό αυτό ταμείο για τις υπηρεσίες που μας προσφέρει συνάδελφοι, αλλά διαβάζοντας ότι Αυγουστιάτικα άρχισαν οι απειλές θα ρίξω, έτσι πρόχειρα μερικά ερωτήματα προς σκέψη και από 20 Αυγούστου με αυτό το θέμα θα ασχοληθούμε ΣΟΒΑΡΑ, διότι αφορά όλους εμάς τους δύσμοιρους που περιμένουμε από κάτι πολύ δραστήριους Εμπορικούς Συλλόγους (ξέρετε τώρα, μην αρχίσω) να ασχοληθούν με τα δικά μας προβλήματα (ενώ για τα συνδικάτα των Εργαζομένων και βέβαια κόμματα της Αριστεράς είμεθα "αγορά", "εργοδοσία" κλπ και πάντως ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ για να ελπίζουμε).

Αναρωτιέμαι λοιπόν:

ΕΡΩΤΗΜΑ 1: Όσο διάστημα οφείλουμε τις εισφορές μας, ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ; 
Είχαμε ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ;
Διότι είναι μεγαλειώδης σύλληψη να σε καλούν να εξοφλήσεις ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ την πληρωμή για ΥΠΗΡΕΣΙΑ που δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις λες και την .... χρησιμοποίησες.

Μόνο σε αυτό το φοβερό μας ταμείο, ασφαλισμένος ΧΡΩΣΤΑΕΙ ένσημα που δεν του έχουν παραδοθεί και υπηρεσίες που δεν έχει δυνατότητα να χρησιμοποιήσει και τις πληρώνει μετά στο ακέραιο.

Πρόκειται για αυταπόδεικτο παραλογισμό αλλά ας το κάνουμε πιο λιανά:
Στον ΙΚΑ (π.χ.) ο εργαζόμενος - του οποίου ο εργοδότης έχει οφειλή - απολαμβάνει αδιάκοπα την (όποια) ιατροφαρμακευτική κάλυψη, τα ένσημά του πηγαίνουν στο σπίτι του ταχυδρομικώς - και ας είναι απλήρωτα - και ο ΙΚΑΣ κυνηγάει (ΣΩΣΤΑ) τον εργοδότη ο οποίος ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΕΙ την υπηρεσία για τον εργαζόμενο που την απολαμβάνει (όσο "την απολαμβάνει" αλλά αυτό είναι ... άλλη ανάρτηση), ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, έχει γιατρό, πάει στο νοσοκομείο, του γράφουν φάρμακα.

ΑΡΑ Ο ΙΚΑΣ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ (υπηρεσία εν προκειμένω) και απαιτεί μετά να πληρωθεί. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ!

ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΕΜΑΣ Ο ΟΑΕΕ αφού είμαστε - όσο χρωστάμε ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ στο επίπεδο της κάλυψης; 

(Σκεφτείτε ο ΟΤΕ να σας έκοβε το τηλέφωνο και όμως να ήθελε να πληρώσετε και τις κλήσεις που θα κάνατε αν το είχατε συνδεδεμένο  και πείτε μου τώρα αν είναι παράλογος ο ισχυρισμός μου).

Άρα με βάση την απλή λογική ΚΑΙ ΜΟΝΟ αλλά και τα "έντιμα συναλλακτικά ήθη" πρέπει να ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ οι οφειλέτες να αφαιρεθεί από την οφειλή μας όλο το κομμάτι της, που αφορά την ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ και ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ κάλυψη για όσο διάστημα δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ΒΙΒΛΙΑΡΙΑ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ, διότι απλά αυτή η υπηρεσία δεν μπορεί να μας παρασχεθεί .... αναδρομικώς. ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΑΜΕ!

ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΗ ΟΦΕΙΛΗ (και εδώ παίζει και το 2ο ερώτημα).
Πάντως ας πούμε ότι το συνταξιοδοτικό μέρος πρέπει να το πληρώσουμε για να ελπίζουμε ακόμα ως μαλάκες ότι θα πάρουμε σύνταξη, αλλά και αυτό δεν αφορά αυτή την ανάρτηση η οποία μένει σε απλή λογική και δεν κάνει προβλέψεις για το μέλλον της ελληνικής οικονομίας.)

ΕΡΩΤΗΜΑ 2: Υπάρχει άλλος ασφαλισμένος - σε οποιοδήποτε ταμείο - που η εισφορά του για την σύνταξή του ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕΤΑΡΙΣΜΕΝΗ σε ενιαίο τιμολόγιο, υποχρεωτικά για 300 μέρες, όπως στο φοβερό μας ταμείο;
Δηλαδή τα δικά μας έσοδα δεν έχουν υποστεί περικοπές από την κρίση και χρεωνόμαστε την ίδια εισφορά, δεν έχουν αυξομειώσεις ή δεν ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΙ ακόμα για κάποια διαστήματα, όπως των ασφαλισμένων στο ΙΚΑ - ας πούμε - που δεν απαιτεί κανείς να έχουν ΣΤΑΘΕΡΟ ΕΝΣΗΜΟ καθ' όλη την διάρκεια της ασφάλισής τους για να είναι ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ, έτσι δεν είναι;

Έχουμε μελετήσει λίγο όλο το θέμα και γνωρίζουμε τα επιχειρήματα του αντίλογου.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ ΟΥΤΕ ΛΟΓΙΚΑ, ΟΥΤΕ ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ αυτά τα παλαβά για το ταμείο των αυτοαπασχολουμένων και επειδή θα επανέλθουμε σε καλούμε να το σκεφτείς για να μας ρήξεις αντίλογο ή συμφωνία για να τις κουβεντιάσουμε, πριν μας συλλάβουν.

Πολύ θα εκτιμούσαμε νομικές και λογιστικές απόψεις επί του θέματος από πολίτες ή συλλογικότητες.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *