Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014

Δήλωση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ Π. Κουρουμπλή: Η Ιταλία τολμά να φορολογήσει τον μεγάλο πλούτο. Η Ελλάδα;



«Η Ιταλία άλλη μια φορά αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι δυνατή η φορολόγηση του μεγάλου πλούτου όταν υπάρχει πολιτική βούληση.

Πρόσφατα επέβαλε το λεγόμενο φόρο Google για να καταπολεμήσει τη φοροαποφυγή των κολοσσών του Διαδικτύου, που μεταφέρουν τα κέρδη τους σε φορολογικούς παραδείσους. Χθες προχώρησε σε κατάσχεση μαμούθ 1.243 ακινήτων τα οποία ανήκουν στην κόρη ιδιοκτήτη μεγάλης κατασκευαστικής εταιρείας που κατηγορείται για φοροδιαφυγή. Οι ιταλικές αρχές κατάφεραν να στοιχειοθετήσουν την κατηγορία και να ενεργήσουν αποφασιστικά για την προάσπιση του συμφέροντος του ιταλικού δημοσίου, παρά το γεγονός ότι η κατηγορούμενη δήλωνε μόνιμη κάτοικος Μονακό και είχε ιδρύσει 20 off shore στο Λουξεμβούργο.

Στην Ελλάδα οι πολυεθνικές και οι off shore συνεχίζουν απτόητες τη φοροαποφυγή και ο μεγάλος ιδιωτικός πλούτος τη φοροδιαφυγή, παρά τις λίστες και την πληθώρα στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους εδώ και καιρό οι οικονομικές υπηρεσίες. Εν τω μεταξύ η κυβέρνηση δεν στελεχώνει με το αναγκαίο εξειδικευμένο προσωπικό, ούτε ενισχύει με τις απαραίτητες βάσεις δεδομένων και με τη αναγκαία νομική κάλυψη τη διεύθυνση ενδοομιλικών συναλλαγών.

Όσο η κυβέρνηση δεν τολμά να πράξει τα απολύτως εφικτά και αυτονόητα για την αποτελεσματική καταπολέμηση της μεγάλης φοροδιαφυγής, φοροαποφυγής και φοροκλοπής, παρά μόνο επιδίδεται αναίσχυντα στην αφαίμαξη μισθωτών και συνταξιούχων, τόσο δυσκολότερα μπορεί πλέον να διασκεδάσει την εντύπωση που δημιουργείται ότι δεν κυβερνά αυτή τη χώρα, αλλά την καταδυναστεύει».

«Η Ιταλία άλλη μια φορά αποδεικνύει περίτρανα ότι είναι δυνατή η φορολόγηση του μεγάλου πλούτου όταν υπάρχει πολιτική βούληση.

Πρόσφατα επέβαλε το λεγόμενο φόρο Google για να καταπολεμήσει τη φοροαποφυγή των κολοσσών του Διαδικτύου, που μεταφέρουν τα κέρδη τους σε φορολογικούς παραδείσους. Χθες προχώρησε σε κατάσχεση μαμούθ 1.243 ακινήτων τα οποία ανήκουν στην κόρη ιδιοκτήτη μεγάλης κατασκευαστικής εταιρείας που κατηγορείται για φοροδιαφυγή. Οι ιταλικές αρχές κατάφεραν να στοιχειοθετήσουν την κατηγορία και να ενεργήσουν αποφασιστικά για την προάσπιση του συμφέροντος του ιταλικού δημοσίου, παρά το γεγονός ότι η κατηγορούμενη δήλωνε μόνιμη κάτοικος Μονακό και είχε ιδρύσει 20 off shore στο Λουξεμβούργο.

Στην Ελλάδα οι πολυεθνικές και οι off shore συνεχίζουν απτόητες τη φοροαποφυγή και ο μεγάλος ιδιωτικός πλούτος τη φοροδιαφυγή, παρά τις λίστες και την πληθώρα στοιχείων που έχουν στη διάθεσή τους εδώ και καιρό οι οικονομικές υπηρεσίες. Εν τω μεταξύ η κυβέρνηση δεν στελεχώνει με το αναγκαίο εξειδικευμένο προσωπικό, ούτε ενισχύει με τις απαραίτητες βάσεις δεδομένων και με τη αναγκαία νομική κάλυψη τη διεύθυνση ενδοομιλικών συναλλαγών.

Όσο η κυβέρνηση δεν τολμά να πράξει τα απολύτως εφικτά και αυτονόητα για την αποτελεσματική καταπολέμηση της μεγάλης φοροδιαφυγής, φοροαποφυγής και φοροκλοπής, παρά μόνο επιδίδεται αναίσχυντα στην αφαίμαξη μισθωτών και συνταξιούχων, τόσο δυσκολότερα μπορεί πλέον να διασκεδάσει την εντύπωση που δημιουργείται ότι δεν κυβερνά αυτή τη χώρα, αλλά την καταδυναστεύει».

Κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίου




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ε.Ε. ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ ΓΙΑ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟ ΥΠ. ΔΙΟΙΚ. ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ & ΗΛ. ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.

Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2014
Αριθμ. Πρωτ.: 61

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στον προθάλαμο των απολύσεων επιχειρεί να βάλει το 15% των Δημοσίων Υπαλλήλων το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης με το νομοσχέδιο για την… αξιολόγηση του προσωπικού από «ημέτερους» στις περισσότερες περιπτώσεις, Προϊσταμένους, Γενικούς Διευθυντές και Διευθυντές, αφού δεν έχουν γίνει κρίσεις και ασκούν τα καθήκοντά τους κατόπιν τοποθέτησης με απευθείας ανάθεση από κυβερνητικούς παράγοντες.

Με σκοπό να προχωρήσει στις απολύσεις χιλιάδων Δημοσίων Υπαλλήλων, το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης μηχανεύεται τώρα την αξιολόγηση. Παραλλαγή της διαθεσιμότητας-κινητικότητας επί της ουσίας, αφού ακριβώς τον ίδιο σκοπό εξυπηρετούν. Απλά ένας από τους καλύτερους «μαθητές» της τρόικα, ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης, επιχειρεί να παραπλανήσει για να φανεί τυπικός στις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει απέναντι στους εκπροσώπους των δανειστών.

Το Νομοσχέδιο προβλέπει πώς το 25% των Δημοσίων Υπαλλήλων θα αξιολογείται με βαθμούς 9 και 10, το 60% με βαθμούς 7 και 8 και το υπόλοιπο 15% με βαθμούς από 1 έως 6. Το 15% αντιστοιχεί σε 97.500 υπαλλήλους. Η κυβέρνηση λοιπόν μέσω του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης θέλει να δημιουργήσει μία μεγάλη δεξαμενή προσωπικού προς απόλυση.

Η δήθεν αξιολόγηση θα είναι η δαμόκλειος σπάθη που κρέμεται από πάνω τους και θα τους «αποκεφαλίζει» όταν ο κ. Μητσοτάκης ή ο εκάστοτε Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και η τρόικα αποφασίζουν να κόψουν το σχοινί. Τόσο απλό είναι το σχέδιο της κυβέρνησης κατά των Δημοσίων Υπαλλήλων. Αν δεν φτάσουν αυτοί υπάρχει και το 60%, κάπου 390.000 υπάλληλοι, που θα έχουν αξιολογηθεί με 7-8…

Το σύστημα που προωθεί το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης επικαλούμενο στρεβλώσεις στη Δημόσια Διοίκηση, που πάντως δεν συνιστούν μείζον πρόβλημα, έχει έναν διττό στόχο. Να διαλύσει και να συρρικνώσει το Δημόσιο Τομέα και να διασώσει τον πελατειακό μηχανισμό. Και προς τις δύο κατευθύνσεις θα παίξουν σημαντικό ρόλο οι Προϊστάμενοι, Διευθυντές-Γενικοί Διευθυντές που σε ένα μεγάλο μέρος τους διατηρούν τη θέση αυτή όχι μετά από κρίσεις Υπηρεσιακού Συμβουλίου αλλά με απ’ ευθείας ανάθεση από κυβερνητικούς παράγοντες (Υπουργούς, Γενικούς Γραμματείς Αποκεντρωμένων).

Οι περισσότεροι Προϊστάμενοι δηλαδή δεν είναι νόμιμα τοποθετημένοι απλά διορισμένοι παρά την απαίτηση του Υπαλληλικού Κώδικα για κρίση εντός μηνός από την κένωση της θέσης. Ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης (στο Υπουργείο του οποίου οι 2 από τους 4 Γενικούς Διευθυντές είναι διορισμένοι), με τη δικαιολογία της αναμονής σύνταξης νέων οργανισμών αφήνει την κατάσταση αυτή να διαιωνίζεται γιατί έτσι απλά εξυπηρετεί την κυβέρνηση και τους «ημετέρους» της.

Στο παιχνίδι μάλιστα αυτό έχει μπει και η Κ.Ε.Δ.Ε. στηρίζοντας την κυβερνητική πολιτική, αφού θέλει να έχει ρόλο στην τοποθέτηση των Προϊσταμένων με καθαρά ιδιοτελείς σκοπούς και πελατειακά κριτήρια. Το ίδιο ισχύει και για τους Διευθυντές, οι οποίοι επίσης θα επωμισθούν το έργο της αξιολόγησης. Τους αφήνει και τεράστια περιθώρια για να φέρουν σε πέρας της αποστολή τους, αφού τα αντικειμενικά κριτήρια είναι ανύπαρκτα και οι υποκειμενικές κρίσεις γίνονται σύστημα.

Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. έχει καταδικάσει προ μηνών την τακτική αυτή και τα ύποπτα παιχνίδια μεταξύ κυβέρνησης και Κ.Ε.Δ.Ε. με τη συνέχιση άσκησης καθηκόντων Προϊσταμένων που δεν έχουν κριθεί, απλά έχουν διορισθεί. Επιβεβαιώνεται λοιπόν πώς και οι μη κρίσεις των Προϊσταμένων εδώ και αρκετούς μήνες, είναι μέρος του σχεδίου της κυβέρνησης για τη διάλυση του Δημοσίου και τις απολύσεις χιλιάδων Δημοσίων Υπαλλήλων.

Την ώρα λοιπόν που η κυβέρνηση επιχειρεί βήμα-βήμα να στείλει στον προθάλαμο των απολύσεων χιλιάδες Δημοσίους Υπαλλήλους η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ακόμη «παλεύει» να βγάλει Προεδρείο προκαλώντας σωρεία ερωτημάτων στον δημοσιοϋπαλληλικό κόσμο για το ποιόν ακριβώς σκοπό εξυπηρετεί αυτή η καθυστέρηση.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.


Υποβολή ερωτήσεων της Περιφερειακής Παράταξης ¨Αττική Συνεργασία Όχι στο Μνημόνιο¨ στον Περιφερειάρχη Αττικής για τον ανταγωνιστικό διάλογο που αφορά την μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων του Γραμματικού.


Σας γνωστοποιούμε το κείμενο που καταθέσαμε ως Περιφερειακή Παράταξη προς τον Περιφερειάρχη Αττικής:

« Σύμφωνα με το από 20/01/2014 Δελτίο Τύπου του ΕΔΣΝΑ ολοκληρώθηκε ο ανταγωνιστικός διάλογος για την μονάδα επεξεργασίας απορριμμάτων του Γραμματικού μετά από ομόφωνη απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΕΔΣΝΑ¨.

Με την ιδιότητά σας ως Περιφερειάρχη Αττικής και ως Πρόεδρος του ΕΔΣΝΑ παρακαλούμε να μας απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:

- Τα αποτελέσματα και τα στοιχεία του ανταγωνιστικού διαλόγου θα μας κοινοποιηθούν αναλυτικά και πότε;

- Τα παραπάνω θα συζητηθούν στο Περιφερειακό Συμβούλιο και πότε;

- Θα προχωρήσετε στην έγκριση πρόσκλησης για την υποβολή δεσμευτικών προσφορών και έγκριση σχεδίου όρων σύμβασης ΣΔΙΤ Γραμματικού χωρίς οι ενδιαφερόμενοι πολίτες και φορείς της Αττικής (Δήμοι κλπ) να λάβουν γνώση;

Μετά από τις επανειλημμένες τοποθετήσεις μας για το θέμα της διαχείρισης των απορριμμάτων, τόσο στο Περιφερειακό Συμβούλιο όσο και μέσω του εκπροσώπου μας στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΔΣΝΑ και ενόψει των απαντήσεων σας στα παραπάνω ερωτήματα που σας θέτουμε:

Καλούμε εσάς ως Περιφερειάρχη Αττικής και ως Πρόεδρο του ΕΔΣΝΑ καθώς και τα μέλη της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΕΔΣΝΑ να μην προχωρήσετε στην έγκριση πρόσκλησης για υποβολή δεσμευτικών προσφορών και έγκριση σχεδίου όρων σύμβασης για την ΣΔΙΤ Γραμματικού.
Σας καλούμε να δημοσιοποιήσετε τα στοιχεία και να τα διαβιβάσετε στα Δημοτικά Συμβούλια των ΟΤΑ της Αττικής και στο Περιφερειακό Συμβούλιο ».

Οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι 

Βαρεμένος Γεώργιος - Κυπριανίδου Ερμίνα - Τσουκαλάς Δημήτρης 
Καπάταης Χρήστος - Έρη Κωνσταντάκου


ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ

Η σημασία  της ανέγερσης του δημαρχείου της πόλης επιχειρείται να υποβαθμιστεί από κάποιους συνειδητά ή ασυνείδητα.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΔΗΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ.

ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ!

Και όμως ακούμε και διαβάζουμε ακόμα, το 2014,  τοποθετήσεις που προξενούν ερωτηματικά.

Η ανέγερση του Δημαρχείου είναι παρέμβαση που δεν έχει - λένε κάποιοι - άμεση ανταπόδοση στον πολίτη και υποκρύπτει - ισχυρίζονται - την καθεστωτική νοοτροπία  αυτοδιοικητικών, που θέλουν καινούργια γραφεία για να θρονιαστούν.

Απίστευτος γκαιμπελισμός που αν δεν ξεκινάει από ασυγχώρητη άγνοια των δεδομένων, βασίζεται στην προσπάθεια να διατηρηθούν τα κεκτημένα όσων εμπλέκονται στις συμβάσεις μισθώσεων των κτιρίων του δήμου.

Το θέμα της ανέγερσης των αναγκαίων δημοτικών καταστημάτων - του Δημαρχείου αλλά και των εγκαταστάσεων στέγασης των εργατοτεχνικών συνεργείων του δήμου - ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ και ένα από τα σημεία που εμείς θέτουμε χρόνια τώρα, δημόσια ως ΚΟΜΒΙΚΑ, ακόμα και για την δόμηση πιθανών προγραμματικών συμφωνιών και συμμαχιών.

Είναι στρατηγικό θέμα, τόσο στο επίπεδο της χωροταξίας, της πολεοδομικής οργάνωσης και της οικονομικής ανάπτυξης, αφού το δημαρχείο αποτελεί το κεντρικό στοιχείο του πολεοδομικού κέντρου για κάθε οργανωμένη πόλη, όσο και στον καθορισμό συμβατών και ρεαλιστικών χρήσεων γης, που μπορεί να αποτελέσουν μοχλό μεγάλης οικονομικής ανάπτυξης σε αναξιοποίητες περιοχές της περιφέρειας του δήμου με σημαντική συμβολή μάλιστα στην αποσυμφόρηση και οργάνωση ολόκληρης της πόλης.

Είναι στρατηγικής σημασίας  για την ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ των δημοτικών υπηρεσιών και την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη - δημότη.

Δεν είναι περιττή πολυτέλεια για το δημόσιο, όπως προσπαθούν να εμφανίσουν, όσοι έχουν κατανοήσει το ιδεολογικό τους υπόβαθρο περί "λιγότερου κράτους" ως "ανοργάνωτου, εκφυλισμένου και διαλυμένου κράτους" και καταφεύγουν στους λαϊκισμούς περί "βολεμένων που θέλουν νέα γραφεία".

Αν ήταν το θέμα της στέγασης των υπηρεσιών ασήμαντο για την παραγωγικότητα τότε οι μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις, οι πολυεθνικές, οι τράπεζες, δεν θα επένδυαν σε κτιριακές υποδομές, εξοπλισμό και εγκαταστάσεις, φίλοι μας "εκ δεξιών", για να δούμε το θέμα στο "δικό σας" ιδεολογικοπολιτικό γήπεδο.

Και τέλος είναι στρατηγικής σημασίας στο οικονομικό επίπεδο, στο επίπεδο του προϋπολογισμού του δήμου, αφού η μείωση των λειτουργικών δαπανών, δεν είναι βέβαια ένα δευτερεύον ζήτημα - που τουλάχιστον εμείς - δεν έχουμε σκοπό να το χαρίσουμε στους νεοφιλελεύθερους καλβινιστές που κατηγορούν - πολλές φορές δικαίως - τους αριστερόστροφους για παντελή αδιαφορία σχετικά με την δημοσιονομική σταθερότητα.

Η ανέγερση ιδιόκτητου δημαρχείου σημαίνει ότι στον προϋπολογισμό του δήμου θα εξοικονομούνται  περί τα 400 χιλιάρικα τον χρόνο, δηλαδή ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΝΕΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΩΡΟΣ, ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΕΠ, ΜΕΡΙΚΑ ΝΕΑ ΛΕΟΦΩΡΕΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  κάθε τρία χρόνια ή το κόστος λειτουργίας (π.χ.) του κοινωνικού παντοπωλείου και φαρμακείου ως πραγματική κοινωνική δομή και όχι ως ψηφοθηρικών  παντοκοροϊδείων.

Αν αυτά δεν αφορούν τον δημότη, δεν ξέρουμε τι πρέπει να τον αφορά άραγε περισσότερο.
Ίσως τα κουτσομπολιά για το αν  συναντήθηκε ο κύριος Τάδε με τον κο Δείνα και συμφώνησαν να κατέλθουν μαζί στας εκλογάς - χωρίς όμως να έχουν συμφωνήσει στα ασήμαντα θεματάκια περί ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ για τον δήμο ΜΕΤΑ ΤΑΣ ΕΚΛΟΓΑΣ;

Έχουμε διατυπώσει ξεκάθαρη άποψη σχετικά με τις χωροθετήσεις των αναγκαίων κτιριακών υποδομών για ην οργάνωση των υπηρεσιών του δήμου μας.

Υπενθυμίζουμε περιληπτικά:

1. Το δημαρχείο επιμένουμε (αταλάντευτα) να γίνει στον χώρο του ΟΤ 50 - εκεί που προβλέπεται, εκεί που βρίσκεται ο μισθωμένος δημοτικός χώρος στάθμευσης (ο οποίος πρέπει να αντικατασταθεί με το άλλο στρατηγικής σημασίας έργο στο κέντρο - το υπόγειο γκαράζ).

Δεν θα πάμε πίσω στο παρελθόν για να μην μας λένε κάποιοι ότι περιαυτολογούμε.

ΣΗΜΕΡΑ λοιπόν, σε αυτές τις δημοτικές εκλογές, ας τελειώσει επιτέλους αυτή η συζήτηση με μια καθαρή λαϊκή εντολή ανέγερσης του δημαρχείου σε αυτούς που το πιστεύουν και το υπερασπίζονται διαχρονικά  χωρίς καιροσκοπικές παρεκκλίσεις και προσεγγίσεις.

Του Δημαρχείου όπως προβλέπεται από τις ΕΤΟΙΜΕΣ και ΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ μελέτες που προέκυψαν ΑΠΟ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ, όχι από ανάθεση της μελέτης στον κολλητό του τότε αντιδημάρχου.

2. Ο χώρος στέγασης και οργάνωσης της υπηρεσίας καθαριότητας προτείνουμε να γίνει στον ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ χώρο ΝΟΤΙΑ του νεκροταφείου, εκεί που βρίσκεται το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής, το οποίο εισηγηθήκαμε να μεταφερθεί στο σκεπαστό της Αττικής Οδού, εκεί που έχουμε προτείνει να οργανωθεί - σε συνεργασία με τον δήμο Βριλησσίων - ένας μεγάλος υπερτοπικός χώρος νεολαίας και μαζικής άθλησης σε μια κρίσιμη πολεοδομική ενότητα με το Αθλητικό κέντρο "ΝΙΚΟΣ ΠΕΡΚΙΖΑΣ".

Η απόφαση για την χωροθέτηση δίπλα στο νεκροταφείο ενός σύγχρονου ΧΩΡΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ - γατί πλέον με τις δυνατότητες που δίνουν οι νέες τεχνολογίες περί αυτού πρόκειται -  στον οποίο θα οργανωθεί η υπηρεσία καθαριότητας και  πράσινου, πρέπει επιτέλους να ληφθεί.
ΦΤΑΝΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΣΜΟΣ.

Άλλωστε μπορούμε να εξηγήσουμε ότι θα  γίνει μοχλός για την αξιοποίηση ΟΛΩΝ των ιδιοκτησιών στην περιοχή από τους ιδιοκτήτες τους, με ταχύτερη ένταξη στο σχέδιο πόλης (σε αυτό θα επανέλθουμε).

Είναι  ΕΦΙΚΤΕΣ προτάσεις τόσο οικονομικά, όσο και τεχνικά, και αυτό αποδεικνύεται ΕΥΚΟΛΑ, αφού η χρηματοδότηση των αναγκαίων επενδύσεων μπορεί να εξυπηρετηθεί από την ίδια την εξοικονόμηση πόρων που θα επιτευχθεί από τα μισθώματα των κτιρίων και την μείωση του λειτουργικού κόστους της αποκομιδής των απορριμμάτων και της συντήρησης των οχημάτων του δήμου.

ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΑΥΤΑ.

ΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, αν ερωτηθεί - αλλά δεν ερωτάται διότι αυτά που λέμε είναι κόντρα σε άλλους σχεδιασμούς συνειδητής ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ και ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ των δημοτικών υπηρεσιών.

Μια νέα διοίκηση του δήμου, χωρίς ιδεολογικές εμμονές  και χωρίς δεσμεύσεις απέναντι σε συμφέροντα, μπορεί να υλοποιήσει μέσα σε μια πενταετία αυτά που λέμε, αφού διερευνήσει ΟΛΑ τα χρηματοδοτικά εργαλεία (τραπεζικό δανεισμό, ΕΣΠΑ, ΣΔΙΤ, κλπ) και αξιοποιήσει ΥΠΕΥΘΥΝΑ, ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΝΑΙΣΗ (αλλά χωρίς ΕΜΜΟΝΕΣ) την δημοτική περιουσία.

ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΙΗΣΕΙ ΛΕΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.

Είμαστε όλοι αυτιά για να ακούσουμε αντίλογο ή αντιπροτάσεις.

Είμαστε όλοι αυτιά για να ακούσουμε εναλλακτικές προσεγγίσεις του θέματος.

ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ να κουβεντιάσουμε, αν υπάρχουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΑ σχέδια, διότι μπορεί κάποιοι να πουν κάτι σοφότερο και να μας αρέσει.

Και εμείς δεν θα φοβηθούμε να το αποδεχτούμε επειδή το είπε άλλος, αν είναι για το καλό της πόλης.

ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ή ακούσουμε μαυρογυαλούριες προτάσεις του στυλ "να φύγουν τα απορριμματοφόρα να πάνε άλλου" ή "να στεγαστούν οι εργατοτεχνίτες μας στην κορυφή του όρους Πατέρα ".....

ΑΝ Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, να το πουν καθαρά και δημόσια όσοι το πιστεύουν για να αποφασίσουν οι πολίτες σε ποιον θα δώσουν την εντολή και ποιοι είναι οι "σοβαροί" και ποιοι οι "ασόβαροι".

ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΦΙΚΤΟ, ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΜΕΝΟ  ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΟ ΣΧΕΔΙΟ, ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ, ΑΝ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ

ΟΤΙ ΝΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ....

.... ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ.

Και ξεκαθαρίζουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι  μόνο εσύ συνδημότη θα αποφασίσεις τελικά για το μέλλον του Δήμου Χαλανδρίου!
Ας το καταλάβουν οι μηχανισμοί!

ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!
Άγγελος Νταβίας
ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ!



ΔΑΣΚΑΛΟΣ - ΓΚΕΣΤΑΠΙΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΧΑΣΤΟΥΚΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥΣ

Ένας 50χρονος δάσκαλος, κρατείται από χθες το απόγευμα στο Αστυνομικό Τμήμα της Άρτας, ύστερα από καταγγελία που έκανε η μητέρα ενός μαθητή της Β» Δημοτικού, ότι ο εν λόγω εκπαιδευτικός, προέτρεψε τους συμμαθητές του 8χρονου γιου της, να τον χαστουκίσουν για τιμωρία, επειδή ήταν ζωηρός την ώρα του μαθήματος.

Σύμφωνα με τα όσα κατήγγειλε η μητέρα του 8χρονου στους αστυνομικούς, ο δάσκαλος ακινητοποίησε το 8χρονο παιδί της και έδωσε εντολή στους άλλους συμμαθητές του, ένας – ένας να το χαστουκίζουν, ενώ τοποθέτησε στην πόρτα της αίθουσας, δύο άλλους μαθητές, ώστε να μην μπορέσει να διαφύγει. Ο μικρός μαθητής γύρισε έντρομος το μεσημέρι στο σπίτι του και είπε όλα όσα συνέβησαν στην μητέρα του, η οποία τον μετέφερε στο νοσοκομείο της Άρτας.

Η γνωμάτευση των γιατρών αναφέρει σοβαρά τραύματα στο πρόσωπο του 8χρονου. Σήμερα μεσημέρι ο δάσκαλος θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *