Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2014

ΚΟΤΣΑΝΟΛΟΓΙΟ ΒΟΥΛΤΕΨΗ: ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΟ ΛΗΜΜΑ "ΒΛΑΚΕΙΑ"

Τρομος φώλιασε στην ψυχή κάθε εχέφρονα πολίτη, μετά την σοκαριστική δήλωση της κυρίας Βουλτεψη, της κυβερνητικής εκπροσώπου κυρίας Βούλτεψη και οχι κάποιας λάιφ στάιλ πανελιστριας σε μεσημεριανή εκπομπή…
Συγκεκριμένα, σε κόντρα της με τον Παναγιώτη Λαφαζάνη, για την μάχη της Αργεντινης με το βρωμερό κοράκι, τον Paul Singer, είπε το αμίμητο: “Ας πρόσεχε και η Αργεντινη απο που δανειζόταν”! Ποιος της είπε να δανειστεί απο τον Singer;;;
Κάπου εδώ, διαλύεται κάθε αμφιβολία που πιθανόν θα είχατε για την καταλληλότητα της κυβερνησης. Οι άνθρωποι είναι πιο επικίνδυνοι και από τσέτη του Τοπαλ Οσμάν απέναντι σε βρέφος εξ Αρμενίας.
Οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν πως βρέθηκε το Junk Bond στα χέρια του Σίνγκερ! Αγνοούν παντελώς την δευτερογενή αγορά! Εάν τους ρωτήσει κάποιος “πότε δανείστηκε η Ελλάδα ωρέ από τον γαμπρό της Κλίντον και του πλήρωσε 600% επιτόκιο σε τρεις μήνες” θα σε κοιτάξουν με ανοιχτό το στόμα…
Οι άνθρωποι λοιπόν είναι η απαραίτητη τσόντα δίπλα σε δαιμόνιους Στουρνάρες, που τώρα αποδεικνύεται πως κάνουν πανηγύρια πάνω στο δημόσιο χρήμα. Χωρίς κανένας να έχει τις γνώσεις να τους ελέγξει!
Διορισμένοι Παπακωνσταντινηδες, Στουρναρες, Χαρδουβεληδες και απο δίπλα άσχετοι εκλεγμένοι να πουλάνε στιλιστική παρουσία στα τηλεπαραθυρα.

olympia.gr



ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ΠΟΥ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ Δ.Ε.Ε. ΓΙΑ ΤΗΝ «ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ».

Αθήνα, 7 Αυγούστου 2014
Αριθμ. Πρωτ.: 874

Προς:
Πίνακας Αποδεκτών

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.), προκειμένου να αναδείξει τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργούνται στη Δημόσια Διοίκηση και τους Δημόσιους Υπαλλήλους από την ψήφιση και την εφαρμογή του Ν.4250/2014, «Διοικητικές Απλουστεύσεις – Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα – Τροποποίηση Διατάξεων του Π.Δ. 318/1992 (Α’ 161) και λοιπές ρυθμίσεις», (Φ.Ε.Κ. – ΤΕΥΧΟΣ Α’ – ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 74/26-3-2014), που αναφέρεται κατά κύριο λόγο στην «συγκριτική αξιολόγηση», ζήτησε από τον Όμιλο Διοικητικών Επιστημόνων-Διοικητικό Επιμελητήριο Ελλάδας (Δ.Ε.Ε.) τη σύνταξη σχετικής μελέτης.

Στη μελέτη του Δ.Ε.Ε., την οποία σας στέλνουμε συνημμένα, γίνεται καταρχήν μια εκτενής αναδρομή στο Π.Δ. 318/1992, το οποίο στην εποχή του, μαζί με τα ασαφή και αόριστα κριτήρια που καθόριζε, περιείχε ωστόσο και κάποια καινοτόμα στοιχεία (πρώτη φορά πρόβλεψη για στοχοθεσία).

Η μη συνεπής εφαρμογή του Προεδρικού Διατάγματος έδειξε και τα όρια τόσο της οργανωτικής επάρκειας όσο και της πολιτικής βούλησης που υπήρχαν, κατά τη δεκαετία του ’90. Περαιτέρω, η αλλαγή των κριτηρίων αξιολόγησης κατά το 1999, με τον εισαχθέντα τότε νέο Υπαλληλικό Κώδικα (Ν.2683/1999) και η νέα τροποποίηση των κριτηρίων αξιολόγησης με τον καινούριο Υπαλληλικό Κώδικα (Ν.3528/2007), είχαν οδηγήσει τις διατάξεις του Π.Δ. 318/1992 σε ανυποληψία και σε εκτεταμένη παράλειψη εφαρμογής του.

Στη συνέχεια, μέσα από την εκτενή επεξεργασία των νέων διατάξεων του Ν.4250/2014, σε συσχέτιση με τις επικρατούσες τάσεις στη θεωρία της Διοίκησης (ή Ανάπτυξης) Ανθρώπινου Δυναμικού (κυρίως με τα συστήματα που απαιτούν ακριβείς μετρήσεις και κατάλληλη, προαπαιτούμενη στοχοθεσία), καταδεικνύεται με σαφήνεια τόσο η ακαταλληλότητα του νέου συστήματος στο να αποτυπώσει με ακρίβεια την υφιστάμενη απόδοση των Δημοσίων Υπαλλήλων όσο και η ανεπάρκειά του στο να θεωρείται ένα βήμα στην κατεύθυνση της πραγματικής μεταρρύθμισης που έχει ανάγκη η Ελληνική Δημόσια Διοίκηση.

Πιο συγκεκριμένα, στη Μελέτη αναδεικνύεται-τεκμηριώνεται:

1. Ότι παρά τις εξαγγελίες, δεν υπάρχουν καινοτομίες στο νέο σύστημα, διότι οι ποσοστώσεις, η συνέντευξη, η στοχοθεσία κ.λπ. έχουν ψηφισθεί-καθιερωθεί από τη δεκαετία ‘90 αλλά δεν έχουν εφαρμοσθεί για διάφορους λόγους, είτε τεχνικής ακαταλληλότητας, είτε οργανωτικής αδυναμίας (απουσία μετρήσεων), είτε απουσίας πολιτικής βούλησης.

2. Στην Ελληνική Διοικητική πραγματικότητα, τόσο των κεντρικών Δημοσίων Υπηρεσιών όσο και των περιφερειακών και των αυτοδιοικητικών, δεν εφαρμόζονται βασικά και σημαντικά εργαλεία αξιολόγησης που έχει αναδείξει εδώ και χρόνια η θεωρία (π.χ. το σύστημα Διοίκησης με Στόχους που έχει διατυπωθεί από τα μέσα της δεκαετίας του ’50 και εφαρμόζεται από τα τέλη της δεκαετίας του ’60 στις Η.Π.Α. και τις αρχές του ’70 από διάφορες Ευρωπαϊκές Διοικήσεις). 

3. Ομοίως, στην Ελληνική Διοικητική πραγματικότητα τόσο των κεντρικών Δημοσίων Υπηρεσιών όσο και των περιφερειακών και των αυτοδιοικητικών, δεν εφαρμόζονται βασικά και σημαντικά εργαλεία αξιολόγησης που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα και υπό προϋποθέσεις, θα μπορούσαν να συνεισφέρουν ως καλές πρακτικές και στη Δημόσια Διοίκηση. 

4. Αντίθετα από την προηγούμενη παρατήρηση, κινείται σε εντελώς λανθασμένη κατεύθυνση η τυφλή αντιγραφή ενός συστήματος, όπως επιχειρείται με τις διατάξεις του Ν.4250/2014, οι οποίες επιβάλουν το σύστημα της forced distribution (δυναμικής/αναγκαστικής κατανομής) ή συγκριτικής αξιολόγησης, όπως καταγράφεται στα Ελληνικά, σε μια άλλη πραγματικότητα από αυτήν των αμερικανικών πολυεθνικών εταιριών…

5. Ακόμα και σε αυστηρό τεχνικό επίπεδο, ο Νόμος δεν διακρίνεται για την αρτιότητά του, αφήνοντας πολλά κενά και παραθέτοντας μαζί διατάξεις με έντονη υποχρεωτικότητα που μάλιστα ελέγχεται αυστηρά (π.χ. η αυστηρή τήρηση της ποσόστωσης για τους «ανεπαρκείς υπαλλήλους»), με άλλες διατάξεις με μηδαμινή ρυθμιστική βαρύτητα (π.χ. καταγραφή μέτρων για βελτίωση απόδοσης εργαζομένου). 

6. Ακόμα πιο κριτικά και συνολικά, μπορεί κανείς να πει ότι κάνουμε βήματα προς τα πίσω, καθιερώνοντας τον μοναδικό αξιολογητή, όταν όλα τα θεωρητικά υποδείγματα και τα συγγράμματα τονίζουν την αναγκαιότητα των δύο αξιολογητών.

7. Εν τέλει, καταδεικνύεται ότι το σύστημα του Ν.4250/2014 είναι τόσο προβληματικό και ακατάλληλο για τον σκοπό που καλείται να επιτελέσει, που στην περίπτωση που εφαρμοστεί να αναμένεται με βεβαιότητα η εμφάνιση περαιτέρω προβληματικών καταστάσεων στις σχέσεις των Δημοσίων Υπαλλήλων και στο γενικότερο κλίμα εντός των Δημοσίων Υπηρεσιών. Ιδίως αναμένεται να υπονομευτεί η ομαδικότητα και να επικρατήσει ο ατομισμός-αριβισμός, με τελική συνέπεια να εξανεμιστεί το υφιστάμενο κοινωνικό κεφάλαιο. 

8. Με τα παραπάνω δεδομένα, προφανώς το νέο σύστημα όχι μόνο δεν θα συνεισφέρει στην πραγματική Αξιολόγηση που έχει έντονα ανάγκη η Ελληνική Διοίκηση αλλά κινείται σε σαφώς αντίθετη κατεύθυνση. Κατά συνέπεια, δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται ως σύστημα αξιολόγησης αλλά ως σύστημα μεροληπτικής αποτίμησης των ευνοούμενων και μη υπαλλήλων, στον βαθμό που σχεδόν όλοι οι αξιολογητές-κριτές είναι σήμερα επιλεγμένοι από τις πολιτικές ηγεσίες (Υπουργούς, Γενικούς Γραμματείς, Περιφερειάρχες, Δημάρχους). 

9. H Μελέτη συμπληρώνεται με προτάσεις για ένα πραγματικό σύστημα Αξιολόγησης, το οποίο θα αναδεικνύει την απόδοση των υπαλλήλων αλλά θα λειτουργεί και παρακινητικά γι΄ αυτούς ώστε να συνεισφέρει στη βελτίωση της απόδοσης τόσο των ιδίων όσο και των υπηρεσιών τους. 
Οι κατευθύνσεις διαφοροποιούνται ανάλογα με το αν πρόκειται για τις κεντρικές υπηρεσίες ή για τις αυτοδιοικητικές, όπου η αξιολόγηση δεν μπορεί παρά να συναρτάται με τα Επιχειρησιακά Προγράμματα που οφείλουν να συντάσσουν και (προπάντων) να υλοποιούν οι Ο.Τ.Α. 

Επειδή το τελευταίο χρονικό διάστημα το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνηση και ιδιαίτερα ο Υπουργός επικαλείται την ψήφιση άρα και την εφαρμογή του Ν.4250/2014, εφαρμόζοντας την αρχή της νομιμότητας, είναι όμως οι ίδιοι που την ευτελίζουν όταν επί μία δεκαετία (2004-2014) ανέχονται την μη εφαρμογή του Ν.3230/2004 και προφανώς σε ένα «κράτος Δικαίου» δεν νοείται επιλεκτική εφαρμογή των Νόμων!!!

Πλέον είναι κατανοητό και στον πιο δύσπιστο ότι το σύστημα «αξιολόγησης» του Ν.4250/2014, επειδή στηρίζεται σε σαθρή νομιμοποιητική βάση και το ίδιο το υιοθετούμενο μοντέλο είναι άδικο και αντιπαραγωγικό, δεν επιδέχεται ουδεμία βελτιωτική τροποποίηση.

Τα οποία «εναλλακτικά» κυβερνητικά σενάρια, είτε αφορούν την εφαρμογή του μοντέλου είτε τη μείωση των δυσμενών επιπτώσεων του, αποδεικνύουν την κατάσταση εντροπίας στην οποία έχει ήδη περιέλθει το μοντέλο και τους κινδύνους που φέρει για το κύρος οποιουδήποτε εμπλεκόμενου φορέα.

Με όλα τα παραπάνω, θεωρούμε, πως το μόνο που απομένει στην ηγεσία του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και στην κυβέρνηση είναι η ξεκάθαρη επιλογή κατάργησης του Νόμου 4250/2014. Η δε τροπολογία που κατέθεσε πρόσφατα, σε καμία περίπτωση δεν συνιστά αλλαγή επί της ουσίας στο καθεστώς το οποίο επιχειρεί να επιβάλλει με τον επίμαχο Νόμο και στόχο έχει τις απολύσεις Δημοσίων Υπαλλήλων.

Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.

Ο Πρόεδρος 

Θέμης Μπαλασόπουλος
 
Ο Γεν. Γραμματέας

Γιάννης Τσούνης

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ


ΔΕΕ: Άδικη και αντιπαραγωγική η αξιολόγηση- Ο νόμος πρέπει να καταργηθεί


Μελέτη σχετικά με το νόμο της συγκριτικής αξιολόγησης συνέταξε το Διοικητικό Επιμελητήριο Ελλάδας μετά από αίτημα της ΠΟΕ- ΟΤΑ. Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, από τη μελέτη του Επιμελητηρίου προκύπτει πως ο νόμος της συγκριτικής αξιολόγησης δεν επιδέχεται καμία βελτίωση και η μόνη λύση είναι η κατάργησή του.

Δείτε τη μελέτη του Διοικητικού Επιμελητηρίου Ελλάδας εδώ.


Σύλληψη για διαρρήξεις αυτοκινήτων στο Χαλάνδρι

 Στη σύλληψη ενός άνδρα για σειρά διαρρήξεων αυτοκινήτων στο Χαλάνδρι προχώρησε η Ελληνική Αστυνομία (ΕΛΑΣ), ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για να εντοπιστεί ο συνεργός του.
Σύμφωνα με έρευνα του αστυνομικού τμήματος Χαλανδρίου ο συλληφθείς, μαζί με τον άγνωστο συνεργό του, το τελευταίο δίμηνο είχαν διαπράξει επτά διαρρήξεις-κλοπές αυτοκινήτων στην ευρύτερη περιοχή του Χαλανδρίου, αφαιρώντας από αυτά χρηματικά ποσά, προσωπικά έγγραφα και διάφορα αντικείμενα.
Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες των αστυνομικών αρχών προκειμένου να εντοπιστεί και ο συνεργός του, αλλά και για τυχόν συμμετοχή τους και σε άλλες παρόμοιες αξιόποινες πράξεις

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ


Ο Βασίλης Κοντοζαμάνης νέος γενικός γραμματέας του υπουργείου Υγείας



Τη θέση του Γενικού Γραμματέα Υγείας ανέλαβε σήμερα 6 Αυγούστου ο μέχρι πρότινος διοικητής της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ) Αττικής κ. Β. Κοντοζαμάνης.
Ο κ. Κοντοζαμάνης αντικαθιστά τον επί δύο περίπου χρόνια προκάτοχό του, κ. Πελοπίδα Καλλίρη, ο οποίος παραιτήθηκε προκειμένου να αναλάβει τα καθήκοντά του ως αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας.
Ο κ. Κοντοζαμάνης (βιογραφικό) είχε εκλεγεί δημοτικός σύμβουλος Χαλανδρίου το 2002 και το 2006, ενώ το 2009 και το 2012 ήταν υποψήφιος βουλευτής με τη ΝΔ στην Αρκαδία.

HalandriPedia


ΝΤΟΥ ΤΩΝ ΜΑΤ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ



Η Πλατεία υπολειτουργεί λόγω Αυγούστου, αλλά όταν οι ειδήσεις τρέχουν είμαστε εκεί για να δημοσιεύσουμε γεγονότα και αλήθειες που οι άλλοι κρύβουν όταν δεν εξυπηρετείται η στρατηγική τους και δημιουργείται πολιτικό κόστος.

Προχτές λοιπόν στον καταυλισμό έκαναν ντου τα ΜΑΤ.

Μερικοί περίοικοι μαζεύτηκαν και πανηγύριζαν, πιστεύοντας ότι ήρθε η ώρα να απαλλαγούν από το βάσανο των τσιγγάνων, όπως τους υπόσχονται πολιτικοί και αυτοδιοικητικοί της συντηρητητικής πλευράς.

Απέναντί τους οι τσιγγάνοι και μερικοί υποστηρικτές τους. 

Ενδιάμεσα αναπτύχθηκαν οι ΜΑΤΑΤΖΗΔΕΣ, οι οποίοι έκοψαν την κεντρική παροχή ρεύματος προς τον καταυλισμό δίνοντας αρχικά την αίσθηση ότι η ώρα της βίαιης απομάκρυνσης των τσιγγάνων είχε φτάσει.

Μετά από δύο ώρες όμως, οι αστυνομικοί επανασύνδεσαν το ρεύμα και απομακρύνθηκαν υπό τους πανηγυρισμούς των τσιγγάνων και με την απογοήτευση ζωγραφισμένη στους κινητοποιημένους διώκτες τους.

ΚΑΙ ΕΖΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ (εδώ στην παραλία) ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

Άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι κάποιοι ΣΚΟΠΙΜΑ εγκλωβίζουν τους συμπολίτες μας σε τεχνητά στρατόπεδα με τεχνητές και ανούσιες πολώσεις, χωρίς κανένα λόγο, χωρίς καμία στρατηγική επίλυσης του θέματος για να συσκοτίσουν τις μεγάλες ευθύνες του δήμου και της κυβέρνησης για την πολύχρονη καθυστέρηση στην οριστική και ουσιαστική διευθέτηση της περιοχής ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ.

Περισσότερα όταν θα τελειώσουν οι ολιγοήμερες διακοπές μας.


ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΣΤΗΝ ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ ΤΟ ΠΡΩΙ


Σοβαρό τροχαίο ατύχημα στις 6.30 το πρωί στη Δουκίσσης Πλακεντίας ακριβώς έξω από το μετρό Χαλάνδρι.
Λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος και πιθανή παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη είχε σαν αποτέλεσμα την σύγκρουση μοτοσυκλέτας και Ι.Χ. με το τρόλεϊ.
Τραυματίστηκε σοβαρότατα ο οδηγός της μοτοσυκλέτας και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο.
Επανειλημμένα στο σημείο αυτό δημιουργούνται διάφορα ατυχήματα λόγω του παράλληλου δρόμου που βγάζει στην Δουκίσσης Πλακεντίας.

kataggeilte.blogspot.gr/


Α.Δ.Ε.Δ.Υ. : Ο αγώνας συνεχίζεται και θα είναι νικηφόρος


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ

Οι κινητοποιήσεις ενάντια στο νόμο για την ‘αξιολόγηση’, έχουν πάρει πλέον γενικευμένα χαρακτηριστικά. Η προσπάθεια της Κυβέρνησης να ποινικοποιήσει τους αγώνες μας και ταυτόχρονα να εκφοβίσει τους εργαζόμενους επισείοντας την απειλή των πειθαρχικών, έφερε για αυτήν τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Οι εργαζόμενοι συσπειρώθηκαν γύρω απ’ τα σωματεία τους, πραγματοποίησαν πρωτόγνωρες σε μαζικότητα γενικές συνελεύσεις και με καθολικό τρόπο αρνήθηκαν να πάρουν μέρος σε οποιαδήποτε διαδικασία υλοποίησης του νόμου, καταθέτοντας τα φύλλα αξιολόγησης στα σωματεία τους. 
Η καθολική συμμετοχή στην Απεργία – Αποχή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. οδήγησε στην ακύρωση των χρονοδιαγραμμάτων της Κυβέρνησης και ουσιαστικά ανοίγει το δρόμο, μέσα από τη συνέχιση αυτών των κινητοποιήσεων, για τη συνολική κατάργηση του νόμου.

Τα αδιέξοδα πλέον για την Κυβέρνηση είναι εμφανή. Η νέα παράταση των ημερομηνιών για το Σεπτέμβριο – Οκτώβριο, η αναζήτηση τρόπου παράκαμψης της διαδικασίας αυτοαξιολόγησης, η ενεργοποίηση των δικαστηρίων κατά της απεργίας – αποχής της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. αλλά και η εξαγγελία νέου νόμου αξιολόγησης για το φθινόπωρο, είναι στοιχεία που αναδεικνύουν τον πανικό και τα αδιέξοδα στα οποία έχει περιέλθει η Κυβέρνηση.

Οι προσπάθειες ωραιοποίησης πτυχών του νόμου, δεν πείθουν κανέναν και δεν μπορούν να κρύψουν τους πραγματικούς στόχους του νόμου Μητσοτάκη, τις ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ Δημοσίων Υπαλλήλων, το κλείσιμο υπηρεσιών και τις ιδιωτικοποιήσειςδομών και υπηρεσιών του Δημοσίου. Τα επικοινωνιακά τεχνάσματα της Κυβέρνησης δεν πρόκειται να διασπάσουν τους εργαζόμενους και να ανακόψουν το τεράστιο κύμα αντίστασης και ανυπακοής σε έναν άδικο νόμο. Η τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η Κυβέρνηση, ουσιαστικά επιβεβαιώνει την επιλογή της για κατηγοριοποίηση των υπαλλήλων και δημιουργία, για τα επόμενα χρόνια, δεξαμενών προς απόλυση εργαζομένων.

Η E.E. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί τις Ομοσπονδίες, τα Πρωτοβάθμια Σωματεία και τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να συνεχίσουν με μεγαλύτερη ένταση τον αγώνα ενάντια στο νόμο – λαιμητόμο. Οι κυβερνητικοί ελιγμοί και οι Δικαστικές αποφάσεις δεν μας σταματούν.

ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΟΥΜΕ 
ΣΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΑΣ

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ – ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΟΣ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΟΧΟ ΕΧΕΙ 
ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *