Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ


ΣΙΒΥΛΛΑ


ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΡΟΜΑ

 Το ρεπορτάζ του ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ - που πάντα αποτυπώνει το κλίμα των διαλόγων στο Δ.Σ. - έχει μια κρίσιμη παράλειψη όσο αφορά την άποψη που διατύπωσα στο Δ.Σ.:

Η αιτία άρνησής μου να ψηφίσω οποιοαδήποτε νέα"ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ" βρίσκεται στην από καιρού διατυπωμένη θέση μου ότι ο δήμος Χαλανδρίου εμπλέκεται στο θέμα των ΡΟΜΑ, μόνο όσο αφορά ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥ.
Και οι δημότες Χαλανδρίου ΡΟΜΑ είναι γνωστοί από τα δημοτολόγια, δεν χρειάζονται καμία άλλη καταγραφή.
Δεν ξέρω τι καταλαβαίνει κανείς όταν τέτοιο θέμα έρχεται άρον - άρον και με την διαδικασία της ένταξης ως κατεπείγον, δεν ξέρω πόσο πειστικό είναι το επιχείρημα ότι δεν επαρκεί το σύστημα των υπολογιστών του δημοτολογίου για να ανιχνεύσει τους κατοίκους του καταυλισμού στα δημοτολόγια και διατηρώ ισχυρή επιφύλαξη για το ενδεχόμενο μια καταγραφή .... υπερπληθυσμού να αποτελέσει άλλοθι αρνητικών εξελίξεων στο θέμα.
Για τους μη δημότες ΡΟΜΑ που πιθανώς κατοικούν ή φιλοξενούνται στον καταυλισμό, η τοποθέτησή μου ήταν επίσης καθαρή: Η συγκρότηση τέτοιας επιτροπής είναι αρμοδιότητα της Περιφέρειας.
Δεν μπορεί ο δήμος Χαλανδρίου να ασχοληθεί με τους ΡΟΜΑ όλης της Αττικής.


ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ

ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖTOY ENYPOGRAFA ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ:

Την καταγραφή των Ρομά θα επιχειρήσει ο Δήμος Χαλανδρίου  

Το θέμα του καταυλισμού των Ρομά στο Χαλάνδρι (περιοχή Νομισματοκοπείου) απασχόλησε για άλλη μια φορά το Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης, στη συνεδρίαση της Δευτέρας 8 Δεκεμβρίου 2014. Το υπό συζήτηση 3ο θέμα της ημερήσιας διάταξης περί συγκρότησης επιτροπής για την απογραφή του πληθυσμού των Ρομά, την καταγραφή των αναγκών τους και τη χάραξη στρατηγικής για την κοινωνική ένταξή τους έδωσε «τροφή» για νέες τοποθετήσεις και κατάθεση νέων προβληματισμών.
«Τελευταία ιστορική ευκαιρία για τους Ρομά της πόλης»


Την εισήγηση από πλευράς διοίκησης έκανε ο αντιδήμαρχος Κωνταντίνος Γερολυμάτος, ο οποίος ενημέρωσε το Σώμα ότι «μετά το “ναυάγιο” των προτάσεων Αγγελάκα, θα πρέπει να μπει το θέμα στην πραγματική του βάση». Αφού χαρακτήρισε τις μέχρι σήμερα ενέργειες επίλυσης του προβλήματος ως ατελέσφορες και έξω από κάθε ευρωπαϊκό πλαίσιο, είπε ότι τόσο από τους φορείς του εσωτερικού όσο και από πλευράς Ευρώπης (Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Ευρωπαϊκό Δίκτυο για την Κοινωνική Ένταξη των ΡΟΜΑ) τονίστηκε η ανάγκη να λυθεί το θέμα μέσω της ένταξης των Ρομά στον παραγωγικό και κοινωνικό ιστό της πόλης.

Ωστόσο, για να γίνει αυτό, όπως τόνισε ο κ. Κ. Γερολυμάτος, είναι απαραίτητο ως πρώτο βήμα η λεπτομερής καταγραφή του πληθυσμού τους (π.χ. ενήλικες, ανήλικοι, σε παραγωγική διαδικασία κ.λπ.), την οποία και θα επιχειρήσει ο Δήμος μέσω των παραπάνω φορέων, αλλά και ανθρώπων των ίδιων των Ρομά, τους οποίους αναγνωρίζουν και εμπιστεύοντα. Κι αυτό, καθώς -όπως είπε χαρακτηριστικά- «εμείς ως επιτροπή δεν νομιμοποιούμαστε να κάνουμε αυτή την απογραφή, αλλά και δεν θα την επιτυγχάναμε χωρίς τη συνεργασία των ίδιων των Ρομά». Πάντως, ξεκαθάρισε ότι και οι ίδιοι οι Ρομά θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι η απογραφή αυτή είναι και για τους ίδιους η «τελευταία ιστορική ευκαιρία που έχουν για να επιλυθεί οριστικά το πρόβλημά τους».

Ο αντιδήμαρχος είπε ότι η διαδικασία που θα ακολουθηθεί είναι πρωτόγνωρη για τη χώρα μας, αλλά είναι η μόνη που μπορεί να «δώσει τέλος στην τριπλή ομηρία, των ιδιοκτητών, των κατοίκων της περιοχής και των ίδιων των Ρομά».
Ναι μεν, αλλά από τη μειοψηφία


Από την πλευρά της μειοψηφίας, ο επικεφαλής του συνδυασμού Μπορούμε όλοι μαζί για το Χαλάνδρι, θεώρησε σωστή της συγκρότηση της επιτροπής, «η οποία μάλιστα άργησε», όπως είπε χαρακτηριστικά. Ο κ. Γιάννης Λαδόπουλος, ωστόσο, αναρωτήθηκε γιατί να μην συμμετέχουν και εκπρόσωποι της μειοψηφίας στη συγκεκριμένη επιτροπή, ενώ έθιξε και το θέμα των περίπου 45 οικογενειών Ρομά που είχαν λάβει στο παρελθόν δάνεια για να φύγουν από τον καταυλισμό.

Από την πλευρά της μείζονος μειοψηφίας, ο δημοτικός σύμβουλος Κωνσταντίνος Αγγελής δήλωσε ότι η παράταξή του κινείται στην ίδια κατεύθυνση, δηλαδή στην ανάγκη καταγραφής των Ρομά. Την ίδια στιγμή, πάντως, συνέστησε προσοχή στην επιχειρούμενη καταγραφή, καθώς οι πληθυσμοί των Ρομά μετακινούνται συχνά κι αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λάθος εκτιμήσεις. Τέλος, δήλωσε ότι οι εκπρόσωποι του συνδυασμού Χαλάνδρι σε Δράση θα βοηθήσουν τη διοίκηση στην απογραφή που θα επιχειρήσει.


Ο κ. Νίκος Πανταζής, από την παράταξη Μπορούμε όλοι μαζί για το Χαλάνδρι, αν και ξεκαθάρισε ότι θα ψηφίσει τη σύσταση της επιτροπής, αναρωτήθηκε πώς η Αποκεντρωμένη Διοίκηση δεν είχε κάνει απογραφή, αφού ήταν έτοιμη να μεταφέρει τον καταυλισμό από το Χαλάνδρι (σ.σ. ο κ. Κ. Γερολυμάτος εξήγησε ότι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση είχε καταγράψει μόνο τους παράνομους οικισμούς).

Επίσης, ο κ. Ν. Πανταζής υποστήριξε ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στοιχεία καταγραφής των οικογενειών των Ρομά που έλαβαν δάνεια, αν και, όπως παραδέχθηκε, ούτε ο ίδιος τα έχει δει κάπου.


Από την ίδια παράταξη, ο κ. Μύρων Ανδριανάκης ζήτησε από τους δημοτικούς συμβούλους να στηρίξουν την επιτροπή, λέγοντας ότι είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση και αποτυπώνει το πρώτο βήμα της δημοτικής αρχής στην επίλυση του ζητήματος. Ωστόσο, έθεσε και ο ίδιος τον προβληματισμό εάν το έργο της απογραφής θα πρέπει να το κάνουν υπηρεσιακοί παράγοντες και όχι οι αιρετοί.
Δύο αρνήσεις και μία «λευκή» ψήφος


Ο κ. Γιώργος Θωμάς, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Χαλάνδρι η Πόλη μας, επεσήμανε ότι, για άλλη μια φορά, μπαίνει το θέμα της πολιτικής του Δήμου απέναντι στους Ρομά, το οποίο θα έπρεπε να συζητηθεί ανοιχτά στο Δημοτικό Συμβούλιο. Παράλληλα, εξέφρασε την εκτίμηση ότι το θέμα της απογραφής είναι αντικείμενο των υπηρεσιακών παραγόντων του Δήμου και όχι των αιρετών.

Ο κ. Γ. Θωμάς επέμεινε στο να αναζητηθούν τα στοιχεία των Ρομά που είχαν λάβει δάνεια στο παρελθόν και, δήλωσε, ότι τα στοιχεία απογραφής θα έπρεπε να αναζητηθούν μέσω του δημοτολογίου. Για όλους τους παραπάνω λόγους, ο ίδιος δήλωσε ότι θα καταψηφίσει την εισήγηση.

Να αξιοποιηθούν τα στοιχεία που υπάρχουν στο δημοτολόγιο σχετικά με τους Ρομά ζήτησε και ο επικεφαλής της παράταξης Χαλάνδρι Αλλάζουμε Πορεία, για να λάβει την απάντηση του κ. Κ. Γερολυμάτου ότι η τελευταία απογραφή Ρομά εμφανίζεται το 1997.


Ο κ. Άγγελος Νταβίας εξέφρασε έντονη επιφύλαξη για την όλη διαδικασία, η οποία επιτείνεται -όπως τόνισε- από την τακτική της διοίκησης να μην δώσει τη σχετική εισήγηση έγκαιρα στους δημοτικούς συμβούλους για να ενημερωθούν σχετικώς, αλλά και από το γεγονός ότι είχε υποσχεθεί, αλλά δεν έφερε το συνολικό θέμα των Ρομά στο Δημοτικό Συμβούλιο για συζήτηση. Συνεχίζοντας υποστήριξε ότι ο Δήμος, για πολλοστή φορά, επαναλαμβάνει το λάθος να εμπλέκεται περισσότερο απ΄ ό,τι του αναλογεί στην υπόθεση των Ρομά, ενώ προέβλεψε ότι κατά την απογραφή θα δηλωθούν στο Χαλάνδρι «οι μισοί Ρομά της Αττικής». Στο σημείο αυτό, παρενέβη ο δήμαρχος Σίμος Ρούσσος λέγοντας ότι η διοίκηση επιχειρεί μία συστηματική απογραφή του πληθυσμού των Ρομά και κάποιοι αναφέρονται «σε τερατολογίες που δεν υφίστανται».


Εκ μέρους της Λαϊκής Συσπείρωσης, ο κ. Πέτρος Αναστασιάδης υποστήριξε ότι η παράταξή του έθετε διαχρονικά την ανάγκη καταγραφής του πληθυσμού των Ρομά, αλλά επικαλούμενος την έλλειψη εισήγησης, ειδικά στο κομμάτι που αφορά στη χάραξη στρατηγικής σχετικά με τους Ρομά, δήλωσε ότι θα ψηφίσει «λευκό». Πάντως, έσπευσε να τονίσει ότι η Λαϊκή Συσπείρωση συμφωνεί στην κοινωνική ένταξη των Ρομά.

Τελικώς, το θέμα συγκρότησης της επιτροπής απογραφής ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, με τους Γ. Θωμά και Άγγ. Νταβία να ψηφίζουν αρνητικά και τον Π. Αναστασιάδη να ψηφίζει «λευκό».


ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 1 - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ: ΜΙΑ ΣΠΟΝΔΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ


Το πρώτο θέμα που θα προσπαθήσουμε να σου αναδείξουμε  αναγνώστη μου είναι το πώς αντιμετωπίζεται με απλές ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ η σύνταξη ενός προϋπολογισμού ενός δήμου.

Διότι πολλά σου λένε, που δεν είναι έτσι όπως τα παρουσιάζουν για να σου χαμηλώνουν τον πήχη των απαιτήσεων σου σε υπηρεσίες που στις παρέχουν ιδιωτικώς.

Το πλαίσιο είναι ασφυκτικό, αλλά γίνεται ασφυκτικότερο εάν θέλει κάποιος  να πνίγεται ή να παριστάνεις ότι πνίγεται για να κρύψεις τις αδυναμίες του, την ευθυνοφοβία του ή ακόμα χειρότερα εάν έχει κρυφή ατζέντα.

Και βέβαια μια ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ δεν μπορεί να δεσμεύει μέχρι κεραίας αιρετά όργανα, πόσο μάλλον αν δηλώνουν ..... αντικυβερνητικά.

Είναι κακόγουστο ανέκδοτο αναγνώστη μου,

- να έχουμε κάνει σκληρή κριτική στον Κουράση για απόλυτη υποταγή στα κυβερνητικά κελεύσματα και τις μνημονιακές οδηγίες - που στο κάτω της γραφής είναι ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ χωρίς φερετζέ και .... Σαμαροκούνελο (είναι εσωκομματικός όρος της ΝΔ αυτός, έτσι τους λένε άλλες φιλές νεοδημοκρατών)

 - να έχουμε αρνηθεί ομόφωνα να εφαρμόσουμε ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, εμμένοντας  στην δική μας εκτίμηση ότι είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ - μιλάμε βέβαια για την ψευτοαξιολόγηση -  αυτοαναγορευόμενοι και ολίγον σε ΣτΕ- (και καλά έχουμε κάνει βεβαίως διότι είμαστε ΑΙΡΕΤΟΙ και όχι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ και γι' αυτό θα μείνουμε αταλάντευτα δίπλα στον Ρούσσο στο θέμα της ποινικής του δίωξης, διότι δεν είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ, είναι όλων μας στο πρόσωπό του και όλης της αυτοδιοίκησης, αν φοράμε παντελόνια)

Και όμως την ίδια ώρα στο ΜΕΙΖΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ, που είναι το πώς όλα αυτά που πιστεύει θα μετουσιωθούν σε εφαρμόσιμη πολιτική για τον δημότη,  Η ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ:

 ΕΙΣΗΓΗΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ
 ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ

 1.1 Διατάξεις που ορίζουν το περιεχόμενο το Προϋπολογισμού :

1. Οι διατάξεις του άρθρου 77 του Ν. 4172/2013 (Α' 167).
2. Οι διατάξεις του άρθρου 64 του Ν. 4270/2014 (Α' 143) «Αρχές
δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας
2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις».
3. Οι διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 155 του Ν. 3463/2006 (Α' 114).
4. Οι διατάξεις των περιπτ. δ και ε του άρθρου 63 καθώς και των παρ. 1
του άρθρου 72, 1-3 του άρθρου 86, 1, 2, 4, 6 και 7 του άρθρου 266 του
Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87).
5.Τα οριζόμενα στην υπ' αριθμ. 7028/3-2-2004 (Β' 253) απόφασή
Υπουργού Οικονομικών, περί καθορισμού του τύπου του προϋπολογισμού
των δήμων και κοινοτήτων, όπως αυτή τροποποιήθηκε με τις υπ' αριθμ.
64871/2007 (Β' 2253), 70560/2009 (Β' 2394), 50698/2011 (Β' 2832)
47490/18.12.2012 (Β' 3390) και 30842/2013 (Β' 1896) όμοιες και ισχύει.
6.Η ΚΥΑ 29530/25.07.2014 (ΦΕΚ 2059/29.07.2014 τεύχος Β’)
Παροχή οδηγιών για την κατάρτιση του προϋπολογισμού των δήμων,
οικονομικού έτους 2015 (ΦΕΚ 2059/29.07.2014 τεύχος Β’).


 Τι είναι αυτά τα κινέζικα θα πεις;
 Είναι αι "κείμεναι διατάξεις" του νόμου.

Βραστούς, βραστούς θα φάμε τους αστούς ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΕΣ ΣΤΟΝ ΦΟΥΡΝΟ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ!

Πρώτη αναφορά στον προϋπολογισμό της "ΠΟΛΥΑΡΙΣΤΕΡΑΣ";
  
Ο ΝΟΜΟΣ 4172/2013
"Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις."

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ;

ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ76 
ΤΗΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ
«Θέματα Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α.
 1. Η παρ. 1 του άρθρου 4 του ν. 4111/2013 αντικαθίσταται ως εξής:
«1. Συνιστάται στο Υπουργείο Εσωτερικών Παρατηρητήριο Οικονομικής Αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α. (εφεξής «Παρατηρητήριο») με στόχο τη διασφάλιση της οικονομικής αυτοτέλειας των Ο.Τ.Α..
 ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 77
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ Προϋπολογισμού δήμων

ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΗΔΗ  ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ σε όλη την αυτοδιοίκηση, αφού βεβαίως ο προϋπολογισμός δεν ψηφίστηκε "μέχρι τις 5 Σεπτεμβρίου"

ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ a la cart!

Και άρα δεν θα έπρεπε ΜΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ να αναφέρεται σε αυτόν ως .... ΠΡΩΤΟ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ. (εκτός αν έχει πάθει ντουβρουτζά με ό,τι της έλαχε).

Και  με δεύτερη ιεραρχικά αναφορά την ΕΠΟΠΤΕΙΑ της αυτοδιοίκησης με τον επίσης μνημονιακό νόμο  Ν. 4270/2014 

και τέλος, επιτέλους, στην τρίτη θέση ενδιαφέροντος και ιεράρχησης ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΔΗΜΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ, του ευαγγελίου της αυτοδιοίκησης και στην τέταρτη του ΕΘΝΙΚΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ για την αυτοδιοίκηση που είναι ο "κατάπτιστος" Καλλικράτης αλλά που τουλάχιστον τον κάναμε μόνοι μας, δεν μας τον επέβαλλε η Τρόικα.

Και μετά την ΚΥΑ - μνημείο!

 Τα "αποφασίζουμε και διατάσσουμε" πότε, πώς και αν ΘΑ ΚΑΤΟΥΡΗΣΕΤΕ.


ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗ ΜΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΛΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ:
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΝΙΖΕΙ ΠΡΩΤΟ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ που σέβεται τον εαυτό του:


Στο οποίο έκανε βεβαίως εκτενή προφορική αναφορά ο δήμαρχος Χαλανδρίου στην τοποθέτησή του αλλά δεν δέχτηκε την εισήγηση Νταβία στην συνεδρίαση της Ο.Ε. να αποτελέσει την ΠΡΩΤΗ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑ, στις διατάξεις με βάση τις οποίες συντάσσεται ο δημοτικός προϋπολογισμός, ως ένα ηχηρό μήνυμα προς τους δημότες μας αλλά και τις ανώτερες διοικητικές βαθμίδες.

Βλέπετε ΔΙΑΤΥΠΩΘΗΚΕ ΑΝΤΊΡΡΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ "ΥΠΕΡΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ".

"ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ 102 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ"!

Ναι ειπώθηκε!
Το είπε στην οικονομική επιτροπή.
Το είπε και εχθές στο δημοτικό συμβούλιο αυτό ο Μύρωνας Ανδριαννάκης!

Η απόλυτη, απροκάλυπτη υπεράσπιση της υποτέλειας!

Η αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να υπερασπιστεί τα ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ, πρέπει να παραιτηθεί από αυτό, μας είπε ο Μύρωνας.


Αυτή η άποψη επικράτησε τελικά στα scripta του δήμου, που ως γνωστόν αυτά manent και εμείς - οι τρελοί και περιθωριακοί - βολευόμαστε με verba, που ως γνωστό volant.

Μόνο γι' αυτή την άρνηση αποδοχής αυτής της ΑΥΤΟΝΟΗΤΗΣ και (θεωρητικά) ανέξοδης πρότασής του δεν θα έπρεπε να δώσει ο Νταβίας θετική ψήφο.

Αλλά όπως λέει .... πρώτος χρόνος είναι, εκλογές έρχονται, ας δοθεί χρόνος και συμπαράσταση ....

Άλλωστε "άσπρος κώλος, μαύρος κώλος, θα φανεί".


ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (σε τεύχη)



Έχουμε λοιπόν εγκεκριμένο τον πρώτο - από τους πέντε - προϋπολογισμό και το πρώτο τεχνικό πρόγραμμα της νέας διοίκησης του δήμου, της διοίκησης της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ και του νέου δημάρχου Σίμου Ρούσσου.

Εγκρίθηκε σήμερα, πριν μερικές ώρες - κατά τις 1.30 το πρωί - μετά από μαραθώνια συνεδρίαση που ειπώθηκαν πολλά και αποκαλύφθηκαν ακόμα περισσότερα.

Τόσα πολλά που δεν θα επιχειρήσουμε να τα παρουσιάσουμε συνολικά αλλά θα τα αναδείξουμε με αναρτήσεις - απλά μαθήματα δημοτικού.

Διότι εμείς θέμε να προσπαθήσουμε ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ και όχι ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙΣ, μέσα στο χάος των σκοπιμοτήτων, της ίντριγκας και του βερμπαλισμού.

Θα αρχίσουμε από το τέλος:

Το τεχνικό πρόγραμμα εγκρίθηκε με τις ψήφους της πλειοψηφίας και της παράταξης Ανδρεόπουλου.

Η παράταξη Ανδρεόπουλου  ψήφισε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ανοίγοντας τον δρόμο να υλοποιηθεί αυτό που όλοι γνωρίζουν αλλά παριστάνουν τους κινέζους, νομίζοντας ότι είμαστε ...... αμερικανάκια. (θα επανέλθουμε).

ΟΧΙ στο τεχνικό πρόγραμμα, στην πρώτη ψηφοφορία, ψήφισε η αξιωματική αντιπολίτευση (Κουράσης), η Λαϊκή Συσπείρωση (Αναστασιάδης) και η παράταξη του Γ. Θωμά.

Λευκό ψήφισε η παράταξη του Γ. Λαδόπουλου και ο Νταβίας (Χαλάνδρι Αλλάζουμε Πορεία).

Κατά την δεύτερη ψηφοφορία, αυτή της ψήφιση του προϋπολογισμού, όλες οι παρατάξεις ακολούθησαν την ίδια γραμμή με την πρώτη,  εκτός του Νταβία που - όπως είπε -"έχοντας εκφράσει τις επιφυλάξεις του τόσο τοποθετούμενος, όσο και με το λευκό στο τεχνικό πρόγραμμα" ψήφισε τον προϋπολογισμό, δίνοντας χρόνο στη νέα διοίκηση να καταλήξει σε συγκεκριμένες πολιτικές δεσμεύσεις απέναντι στην πόλη και τους δημότες.

Αυτό είναι, εν ολίγοις,  το ρεπορτάζ επί της διαδικασίας.

Η Πλατεία θα τραβήξει την κουρτίνα του προϋπολογισμού σε απλά, μικρά και - ελπίζουμε - κατανοητά στον αναγνώστη βήματα, όλο το Π-Σ-Κ.

Διότι το αν θα υλοποιηθεί και σε ποιο βαθμό ο προϋπολογισμός είναι συζήτηση που τελικά θα γίνει του χρόνο.
Και το πόσες φορές θα αλλάξει με αναμορφώσεις ο προϋπολογισμός μέχρι του χρόνου και σε ποιες κατευθύνσεις θα είναι αυτές, θα αναδείξει τελικά της αλήθεια των πολιτικών επιλογών της νέας διοίκησης

Αλλά το τι αποτυπώνουν τα απολογιστικά στοιχεία για την πραγματική κατάσταση της αυτοδιοίκησης συνολικά αλλά και του Δήμου Χαλανδρίου, που είναι ΠΙΣΩ από τους άλλους δήμους σε προσφορά υπηρεσιών προς τον Χαλανδραίο πολίτη είναι απολύτως αναγκαίο να ξέρει ο αναγνώστης μας.
ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

Πρέπει να το ξέρει για να αξιολογήσει σωστά, τόσο την προηγούμενη διοίκηση όσο όμως και την προηγούμενη αντιπολίτευση και ποια από αυτά που θα πούμε τα ανέδειξαν ποτέ οι  νταραβερτζήδες αντιπολιτευόμενοι που σου έλεγαν ότι ο δήμος έχει μόνο δύο προβλήματα με τα οποία πρέπει να ασχοληθείς:
ΤΗ ΦΛΥΑ και το έργο στον καταυλισμό,
Και το έκαναν για να μην απαιτήσεις αυτά που σου αναλογούν ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ διπλά και τρίδιπλα.

Αλλά και την προηγούμενη στάση όσων ήταν στο δημοτικό συμβούλιο και έκαναν το ντεκόρ του δημοτικού συμβουλίου στα διαχειριστικά θέματα.

(συνεχίζεται)


Σαν σήμερα - τo 2008 - έφυγε ο Τάσσος Παπαδόπουλος...



Παρέλαβα κράτος διεθνώς αναγνωρισμένο. Δεν θα παραδώσω «κοινότητα» χωρίς δικαίωμα λόγου διεθνώς και σε αναζήτηση κηδεμόνα...


ΠΡΙΓΚΗΠΙΚΟ ΓΛΥΨΙΜΟ .... ΠΡΟΣΟΧΗ! ΛΕΡΩΝΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙΕΙ ....




Εγκληματική επίθεση σε βάρος υπαλλήλων της Περιφέρειας Αττικής κατά την άσκηση των καθηκόντων τους



Άμεση η αντίδραση της Περιφερειακής Αρχής

Σήμερα, 11 Δεκεμβρίου 2014, υπάλληλοι της Περιφέρειας Αττικής κατά την άσκηση των καθηκόντων τους δέχθηκαν επίθεση σε πρατήριο υγρών καυσίμων στο Ίλιον. Η αντίδραση της Περιφερειακής Αρχής ήταν άμεση τόσο προς τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών όσο και προς τις αστυνομικές αρχές.

Συγκεκριμένα, η Περιφερειάρχης Ρένα Δούρου επικοινώνησε με τον Προϊστάμενο της Εισαγγελίας Αθηνών και ζήτησε να προβεί άμεσα στις δέουσες ενέργειες για τη σύλληψη και τη δίωξη των υπευθύνων της επίθεσης ενώ επικοινώνησε και με τα οικεία αστυνομικά τμήματα. Παράλληλα, η Αντιπεριφερειάρχης Ερμίνα Κυπριανίδου μετέβη άμεσα στο σημείο της επίθεσης προκειμένου να ενημερωθεί για το συμβάν και να συνδράμει τα υπηρεσιακά στελέχη της Περιφέρειας.

Η Περιφερειακή Αρχή Αττικής υπογραμμίζει την κατηγορηματική βούλησή της να πατάξει τη διαφθορά και να συνδράμει τις αστυνομικές και τις δικαστικές αρχές στην αποτελεσματική αντιμετώπιση τέτοιων περιστατικών, τα οποία πλήττουν το δημόσιο συμφέρον και υποσκάπτουν τη λειτουργία των θεσμών της Πολιτείας.

Σε ό,τι αφορά συγκεκριμένα στο περιστατικό, αυτό έχει ως εξής: σήμερα το πρωί, στις 11.30, τρεις υπάλληλοι της Διεύθυνσης Ανάπτυξης της Περιφέρειας Αττικής διενεργούσαν ελέγχους για την εφαρμογή των διατάξεων περί Διακίνησης και Εμπορίας Προϊόντων και λοιπούς Μετρολογικούς Ελέγχους. Όταν μετέβησαν σε πρατήριο υγρών καυσίμων, επί της οδού Ιδομενέως στο Ίλιον, προκειμένου να εφαρμόσουν τα αναφερόμενα το με αρ. πρωτ. έγγραφο του ΥΠ.ΑΝ, δέχτηκαν επίθεση από άτομα που βρίσκονταν στο πρατήριο, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν. Αμέσως εκλήθη η Άμεση Δράση και το ΕΚΑΒ, για να παράσχει τις πρώτες βοήθειες. Να σημειωθεί ότι η Άμεση Δράση εκλήθη στις 12.58 και στις 13.35 δεν είχε φθάσει στον τόπο του συμβάντος, λόγω κίνησης, όπως ενημέρωσε.


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *