Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015

ΤΟ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΣΙΜΟ: ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ - λέει - ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ


Δεν ξέρω αναγνώστη μου πώς έκανε αυτή την επιστολή ο μαέστρος της Φιλαρμονικής και αν έχει σκεφτεί καλά ΤΙ ΛΕΕΙ.

Πάντως οι μουσικοί της Φιλαρμονικής πληρώνονται από δημόσιο χρήμα, ΟΚ;

Μάλιστα πρόσφατα, μέσω της διαδημοτικής κινητικότητας ήρθαν και άλλοι μουσικοί για την Φιλαρμονική στον δήμο.

Τώρα τι εννοεί ότι θα σταθούν στο πλάι μιας ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ - ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗΣ αλλά ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ -  πρωτοβουλίας εργαζόμενοι στον δήμο, εμείς δεν το καταλαβαίνουμε.

Αλήθεια τι λέει ο Σύλλογος Εργαζομένων επί αυτών των ενδιαφερόντων θεμάτων που προκύπτουν από αυτή την επιστολή;

Πώς σου φαίνεται εσένα συνδημότη μου;

Τι λέει ο ΣΥΡΙΖΑ;

Έχει ενδιαφέρον αυτό το μοντέλο πάντως οικονομικών σχέσεων και εργασίας που υποκρύπτεται.

Διότι  οι δημόσιοι υπάλληλοι μπορούν έτσι να παρεμβαίνουν  στην διαδικασία της αγοράς.Μέχρι τώρα αυτό το λέγαμε ΔΙΑΠΛΟΚΗ.
Αν τώρα είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ΕΠΙΛΟΓΗ να θεσμοθετηθεί με νόμο, να το ξέρουμε όλοι και να λειτουργήσουμε όλοι έτσι - ειδικά όσοι βγάζουμε το ψωμί μας από ελεύθερα επαγγέλματα.

Διότι όλοι είμαστε ΓΟΝΕΙΣ (έτσι δεν είναι;)
Δεν υπάρχουν .... "ΠΙΟ ΓΟΝΕΙΣ" από τους άλλους.

Και όλοι μπορούμε να κάνουμε "ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ ΓΟΝΕΩΝ" για κάλυψη διαφόρων αναγκών των παιδιών μας (π.χ. ένδυση, υπόδηση, διατροφή, ψυχαγωγία  κλπ).

Και να έχουμε επίσημη συνεργασία με ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ και μάλιστα αμέσως εμπλεκόμενους με το αντικείμενο.

Π.χ. ένα ωραίο συνεταιριστικό κέντρο ψυχαγωγίας που θα το στηρίζει ο Χάτζος, λέω εγώ και ο Δήμος για να πάιρνει όλους τους σχολικούς χορούς.

Δεν είναι περίπου το ίδιο (κατ' αναλογία) μοντέλο "καταμερισμού εργασίας;"

Για να το σκεφτούμε λίγο.

ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΕΣΤΡΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.
ΦΙΛΙΚΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ.



ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΟ - ΔΕΙΤΕ ΤΟ



ΜΠΕΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ!

ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚOΣ  ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ!

Δεν υπάρχει αυτό!
Δείτε το δρόμο της κεντρικής αγοράς του Βόλου και το κόκκινο χαλί που στρώθηκε μπροστά στα μαγαζιά για να υποδεχτούν τους πελάτες από τον δήμο.

Εκδηλώσεις γινόντουσαν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ - μουσική, θέατρο κλπ.

Αυτά τα έκανε με Καλλικράτη, κρίση κλπ - ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ!
Κάθε μαγαζί ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ έβαλε 20 ευρώ για να γίνει αυτό.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΝΣΤΕΡΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΤΣ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ.

Απλά αναδεικνύουμε ΄΄οτι ΑΔΙΕΞΟΔΑ δεν υπάρχουν, λύσεις και εργαλεία υπάρχουν αν θες να τα αξιοποιήσεις και έχεις ανοικτό μυαλό.

(το βίντεο τράβηξε ο Ρήγας Βλάχος)


ΚΟΛΑΦΟΣ ο Συνήγορος του Πολίτη για την κυβέρνηση Σαμαρά: ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ να ψηφίσουν οι 18χρονοι!



Υπάρχουν λύσεις, προκειμένου να ψηφίσουν οι περίπου 100.000 δεκαοκτάχρονοι, που γεννήθηκαν το 1997, στις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015, καθώς υπάρχουν εναλλακτικές νομικές διέξοδοι, επισημαίνει ο Συνήγορος του Πολίτη με επείγουσα επιστολή του προς τον υπουργό Εσωτερικών.

Η ανεξάρτητη Αρχή προτείνει είτε την έκδοση Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου είτε την έκδοση εγκυκλίου του υπουργείου Εσωτερικών προς τις Εφορευτικές Επιτροπές, σύμφωνα με την οποία οι συγκεκριμένοι θα ψηφίσουν με απλή επίδειξη πιστοποιητικού εγγραφής σε δημοτολόγιο. Σημειώνει, ότι η επίλυση του προβλήματος αυτού είναι αναγκαία για λόγους στοιχειώδους εντιμότητας του κράτους απέναντι στους νέους εκλογείς.

Κατά τον Συνήγορο, αποκλειστική αιτία του κινδύνου να μην ψηφίσουν όσοι γεννήθηκαν το 1997 είναι μια κραυγαλέα νομοθετική ανακολουθία: ενώ κατ' αρχήν όλοι οι Έλληνες πολίτες αποκτούν δικαίωμα ψήφου την 1η Ιανουαρίου του έτους εντός του οποίου συμπληρώνουν την ηλικία των δεκαοκτώ, η εγγραφή κάθε νέας γενεάς εκλογέων στους οικείους καταλόγους διενεργείται «αυτεπάγγελτα από 1ης μέχρι τέλους Φεβρουαρίου», σαν να μην υπήρχε ποτέ περίπτωση διενέργειας εκλογών κατά τους μήνες Ιανουάριο ή Φεβρουάριο. Υπό το καθεστώς αυτό, οι αρμόδιοι δήμοι βρίσκονται σε απόλυτη νομική αδυναμία να εγγράψουν εγκαίρως, εν όψει των προσεχών εκλογών, όσους ήδη από 1 Ιανουαρίου 2015 απέκτησαν εκλογικό δικαίωμα.

Ο Συνήγορος του Πολίτη προτείνει δύο εναλλακτικές λύσεις και παραθέτει τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα:

- Είτε να τροποποιηθεί με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου το άρθρο 10 § 1 π.δ. 26/2012, προκειμένου να επιτραπεί πέραν πάσης αμφισβητήσεως η επίμαχη εγγραφή ακόμη και κατά μήνα Ιανουάριο,

- είτε να παραγγελθεί με ρητή και σαφή εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών προς τις Εφορευτικές Επιτροπές η εφαρμογή, ειδικά για τους δεκαοκταετείς, της επικουρικής διαδικασίας του άρθρου 8 § 4-5 π.δ. 26/2012, σύμφωνα με το οποίο οι παραλειφθέντες εκλογείς ψηφίζουν με απλή επίδειξη πιστοποιητικού εγγραφής σε δημοτολόγιο.

Όπως αναφέρει η Αρχή, πλεονέκτημα της πρώτης λύσης είναι ότι οι νέοι εκλογείς θα εμφανισθούν εγγεγραμμένοι σε επίσημο (γενικό ή ειδικό) εκλογικό κατάλογο και μειονέκτημά της το ενδεχόμενο τεχνικών προβλημάτων τα οποία θα μπορούσαν να παρακωλύσουν τη συμπλήρωση των γενικών καταλόγων (ή την εξ αρχής σύνταξη ειδικών) σε τόσο ασφυκτικά χρονικά περιθώρια.

Πλεονέκτημα της δεύτερης λύσης είναι η απλότητά της, καθώς θα ενταχθεί σε μια διαδικασία ήδη γνωστή και συνηθέστατη. Μειονέκτημά της είναι ότι καθώς η εκτέλεσή της επαφίεται στις εφορευτικές επιτροπές, κάποιες θα μπορούσαν να διστάσουν ή να εγείρουν ερμηνευτικές αντιρρήσεις. Επομένως, για την ασφαλή εφαρμογή αυτής της λύσης θα απαιτηθεί ρητή και σαφής εγκύκλιος του υπουργείου προς τις εφορευτικές επιτροπές.

Τέλος, ο Συνήγορος του Πολίτη, αναφέρει, ότι για την απλούστευση της διαδικασίας, θα μπορούσε ενδεχομένως να προβλεφθεί μόνον ένα εκλογικό τμήμα ανά δημοτικό διαμέρισμα όπου θα ψηφίζουν οι εκλογείς αυτής της κατηγορίας.

http://www.toxwni.gr


Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *