Δευτέρα, 4 Μαΐου 2015

Μαξίμου για Διαύγεια: Και η προβοκάτσια έχει τα όρια της

Μαξίμου για Διαύγεια: Και η προβοκάτσια έχει τα όρια της

"Και η προβοκάτσια έχει τα όρια της! Κάποιοι ανακάλυψαν ότι με προτεινόμενη τροπολογία το υπουργείο Οικονομικών «ξηλώνει την ΔΙΑΥΓΕΙΑ». Μόνο που συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο!", τονίζουν κυβερνητικές πηγές σχολιάζοντας σχετικά δημοσιεύματα περί της "ΔΙΑΥΓΕΙΑΣ".

Οι πηγές της κυβέρνησης σημειώνουν ότι "με την τροπολογία που κατέθεσαν τέσσερις υπουργοί, προβλέπεται ότι συγκεκριμένες πράξεις που εκδίδονται την 31.12. κάθε χρόνου, ισχύουν από τότε που εκδίδονται και όχι από το χρόνο που δημοσιεύονται" και υπογραμμίζουν ότι "αυτό δεν αναιρεί καμία υποχρέωση δημοσίευσης των πράξεων αυτών!". "Αν φρόντιζαν να διαβάσουν ολόκληρη την τροπολογία θα καταλάβαιναν ότι έγινε για να τονωθεί η ρευστότητα στην αγορά", επισημαίνουν οι ίδιες πηγές.

http://www.enikos.gr/


Τροπολογία «καταργεί» τη Διαύγεια – Σφοδρές αντιδράσεις


Επιστολή στους υπουργούς Οικονομικών και Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης έστειλε η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού/ Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα, ζητώντας να αποσυρθεί η τροπολογία που κατατέθηκε παραμονή της Πρωτομαγιάς και η οποία επιχειρεί, κατά την οργάνωση, να εισάγει εξαιρέσεις από την υποχρέωση ανάρτησης των αποφάσεων της Δημόσιας Διοίκησης στο διαδίκτυο, μια πράξη που υπονομεύει τη λειτουργία του προγράμματος της Δι@γειας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το υπουργείο Οικονομικών, με την προτεινόμενη τροπολογία υπ’ αριθμόν 105/46 30.4.2015, με τίτλο «1. Ανάρτηση πράξεων ανατροπής ανάληψης υποχρεώσεων στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ 2. Τροποποιήσεις διατάξεων των άρθρων 79, 104, 161, 163, 165, καθώς και του άρθρου 167 του ν.4270/2014 (ΦΕΚ Α 143)» η οποία κατατίθεται στο νομοσχέδιο «Εκδημοκρατισμός της διοίκησης- Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση – Αποκατάσταση Αδικιών και άλλες διατάξεις», επικαλούμενο τις εσωτερικές δυσλειτουργίες των διαδικασιών των Υπηρεσιών Δημοσιονομικού Ελέγχου, προτείνει εξαίρεση από τις υποχρεώσεις ανάρτησης αποφάσεων της Δημόσιας Διοίκησης στο Διαδίκτυο.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο δημιουργεί ένα εξαιρετικά αρνητικό προηγούμενο που υπονομεύει τη σημασία και λειτουργία της Διαύγειας ως κεντρικού εργαλείου για την διασφάλιση της διαφάνειας στη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης, ιδίως στο ευαίσθητο θέμα των δημοσίων δαπανών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΕΛ/ΛΑΚ αναφέρει τα εξής:

Θεμελιώδης αρχή του προγράμματος «Διαύγεια» αποτελεί η αρχή ότι η έναρξη ισχύος των διοικητικών πράξεων ταυτίζεται με την ημερομηνία ανάρτησής τους. Η αρχή αυτή διασφαλίζει την υποχρέωση τήρησης των αρχών της Διαφάνειας με τρόπο που δύσκολα μπορεί να παρακαμφθεί αφού η «Διαύγεια» καθίσταται όρος ισχύος των πράξεων αυτών. Είναι προφανές ότι η αποσπασματική εισαγωγή διατάξεων που αποκλίνουν από τη γενική αυτή αρχή δημιουργεί όχι μόνο απλά αρνητικό προηγούμενο το οποίο δυνητικά θα επανεμφανιστεί αλλά δημιουργεί νησίδες μη εφαρμογής των βασικών αρχών της Διαύγειας ανοίγοντας δρόμο για την κατάργησή της. Το θέμα γίνεται ακόμη πιο σημαντικό τη στιγμή που εξαίρεση αφορά όχι οποιαδήποτε απόφαση του φορέων του Δημοσίου Τομέα, αλλά αποφάσεις που σχετίζονται με το ευαίσθητο θέμα της έγκρισης δαπανών.

Η ΕΕΛ/ΛΑΚ στην επιστολή της προτείνει λύσεις στο πρόβλημα που επικαλείται το Υπουργείο Οικονομικών για τις Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου (ΥΔΕ),καθώς μπορεί να υπάρξει απλοποίηση των διαδικασιών του Υπουργείου Οικονομικών αναφορικά με τις ΥΔΕ, ή και να γίνει χρήση της διαλειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων που χρησιμοποιούν οι ΥΔΕ με τη Διαύγεια όπως ήδη γίνεται από πολλούς φορείς που χρησιμοποιούν την διεπαφή αυτόματης ανάρτησης στην Διαύγεια (https://www.diavgeia.gov.gr/api/help). Η διαλειτουργικότητα των κεντρικών συστημάτων του Δημοσίου, που αποτελεί υποχρέωσή του σύμφωνα με το Ν. 3979/2011 και το Ελληνικό Πλαίσιο Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, καθώς και η αντίστοιχη προσαρμογή των επιχειρησιακών διαδικασιών μπορεί να επιφέρει την επιθυμητή μεταρρύθμιση και απλοποίηση στις απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες, ιδιαίτερα σε αυτές των ελεγκτικών μηχανισμών. Αντίθετα η δημιουργία εξαιρέσεων σε νόμους για την αντιμετώπιση τεχνολογικών και επιχειρησιακών προβλημάτων είναι πρακτική που οδηγεί στην γενικότερη απαξίωση του θεσμικού πλαισίου, επιτείνει την πολυνομία και είναι βασική τροχοπέδη στην αποτελεσματική λειτουργία της δημόσιας διοίκησης.

Η ΕΕΛ/ΛΑΚ διαπιστώνοντας τον κίνδυνο έμμεσης αλλά ουσιαστικής κατάργησης του προγράμματος «Διαύγεια» ζητά την απόσυρση της τροπολογίας από το σχέδιο νόμου. Παράλληλα θέτει στη διάθεση της πολιτείας την ομάδας εργασίας για την ανοιχτή διακυβέρνηση για την αρωγή της με στόχο την επίλυση των γραφειοκρατικών προβλημάτων μέσω της εφαρμογής τεχνολογιών ανοιχτής διακυβέρνησης.


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΒΕΡΔΟΥ

«Ο θεσμός της Διαύγειας, που κατοχυρώσαμε το 2010, είναι πολύ σημαντικός γιατί επιτρέπει σε κάθε πολίτη να ελέγχει με άμεσο και διαφανή τρόπο τις δαπάνες του Δημοσίου και των λειτουργών του. Η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με τροπολογία σε νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών ξηλώνει το θεσμό της Διαύγειας και για αυτό την καταγγέλλουμε. Θα δώσουμε μάχη στη Βουλή να μην περάσει η συγκεκριμένη ρύθμιση».

http://www.aftodioikisi.gr/


Τμήμα Δικαιωμάτων ΣΥΡΙΖΑ: Να μην μετεγκατασταθούν στο όρος Πατέρα οι Ρομά του Χαλανδρίου



Να μην μετεγκατασταθούν στο όρος Πατέρα οι Ρομά του Χαλανδρίου ζητά το τμήμα δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ και ζητάει από τον Γενικό Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής να ανακαλέσει τη σχετική απόφαση. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

"Με αφορμή τη δίκη στο Δ΄ Τμήμα του Συμβούλιου Επικράτειας στις 21/4/2015 για τη μετεγκατάσταση των Ρομά Χαλανδρίου στο όρος Πατέρα, στα Μέγαρα, το Τμήμα Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ επαναλαμβάνει την πάγια θέση του ότι η σχετική απόφαση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής πρέπει να ανακληθεί, καθώς ο χώρος μετεγκατάστασης που προτείνει η Διοίκηση είναι εντελώς ακατάλληλος και βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με τα διεθνή πρότυπα.

Πρόκειται για έναν χώρο που όχι μόνο είναι εκτός του οικιστικού ιστού της πόλης αλλά και βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από κάθε οικιστικό ιστό, γεγονός που δυσχεραίνει εξαιρετικά την πρόσβαση των Ρομά σε κρίσιμα δημόσια αγαθά και υπηρεσίες, παραπέμποντας σε γκετοποίησή τους.

Επιπλέον δεν έχει τη συναίνεση των ίδιων των Ρομά Χαλανδρίου, όπως επιτάσσει η διεθνής νομιμότητα.

Για όλους αυτούς τους λόγους απαιτείται η αναζήτηση άλλου, κατάλληλου χώρου για την μετεγκατάσταση των Ρομά Χαλανδρίου, σε συναίνεση με τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους, και σε κάθε περίπτωση επείγει το "πάγωμα" και η αναστολή εκτέλεσης της παραπάνω απόφασης μετεγκατάστασης στο Όρος Πατέρα.

Χρέος του κράτους και της κοινωνίας είναι η διαρκής προσπάθεια για την ισότιμη ένταξή των Ρομά στον κοινωνικό ιστό, στόχος που δεν μπορεί επ' ουδενί να επιτευχθεί με διοικητικά μέτρα που αναπαράγουν όρους κοινωνικού αποκλεισμού."
 
http://www.avgi.gr/


Γ. ΠΑΠΙΔΑΣ: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ

 Haris Papas

Αγαπητοί φίλοι γεια σας.

Έρχομαι σήμερα και μετά από 3 και πλέον μήνες κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να καταθέσω κάποιες σκέψεις - επισημάνσεις για την διαμορφούμενη κκατάσταση.

Το παιχνίδι είναι στημένο και απ την φύση του χαμένο όπως λέει και ο ποιητής....


Οι παγκοσμιοποιητές έχουν πάρει συγκεκριμένες αποφάσεις και όσοι τρέφουν αυταπάτες θα πέσουν οικτρά στο κενό.


Το παγκόσμιο κεφάλαιο πριν από μερικές δεκαετίες αποφάσισε να μετακινήσει την παραγωγή του στις χώρες της Ασίας [Κίνα, Ινδία κλπ].


Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την συσσώρευση πλούτου σε αυτές τις χώρες με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν συνθήκες κρίσης και ανεργίας στις χώρες της δύσης με ό,τι αυτό συνεπάγεται.


Από την άλλη η ενδυνάμωση των χωρών αυτών είχε σαν αποτέλεσμα οι ηγεσίες τους να δημιουργήσουν μαζί με την ΡΩΣΙΑ την ΒΡΑΖΙΛΙΑ και την Ν. ΑΦΡΙΚΉ τον  συνασπισμό των ΒRICS από τα αρχικά των προαναφερθέντων χωρών σαν ένα είδος αντίβαρου στο δυτικό ΔΝΤ, νοθεύοντας έτσι το σχέδιο της παγκοσμιοποίησης που με τόση επιμέλεια απεργάζονταν τα επιτελεία ΗΠΑ και ΕΕ τόσα χρόνια...

Το σχέδιο τους λοιπόν είναι απλό.


Μέσα από συνθήκες ανεργίας, πείνας και εξαθλίωσης των λαών της ΕΕ και με πειραματόζωο τον νότο της Ευρώπης και ιδιαίτερα την Ελλάδα θα επαναφέρουν στο άμεσο μέλλον την παραγωγή ΚΑΙ ΠΑΛΙ στην Ευρώπη αλλα με όρους και συνθήκες νεοαποικιακες και ακραιας πείνας ..

Ο μακροχρόνια ανεργος Ελληνας, Πορτογαλος, Ιταλος και οποιοσδηποτε στην ευρωζωνη εχοντας φαει την πεινα και την εξαθλιωση της ανεργιας του επι σειρα ετων ευκολα θα αποδεχθει τους μισθους Κινας που του ετοιμαζουν οι παγκοσμιοποιητες σε ΕΕ και ΗΠΑ...Θα προτιμησει τα 300 ευρω τον μηνα απο το να ειναι ανεργος και εξαθλιωμενος...

Ετσι το παγκοσμιο κεφαλαιο φανταζεται οτι θα ψαλιδισει τα φτερα των BRICS και θα αποτρεψει την δημιουργια του δευτερου οικονομικου πολου παγκοσμια. 


Στα πλαισια αυτα εντασσεται και η διαμαχη για τον ελεγχο της Ουκρανιας που αποτελει το μαλακο υπογαστριο της Ρωσιας με οτι αυτο κι αν σημαινει για την ασφαλεια της... 

Εδω να τονισουμε οτι η Ρωσια αποτελει τον πολεμικο βραχιονα των BRICS οτι δηλαδη το ΝΑΤΟ για ΗΠΑ-ΕΕ.
Οπως λοιπον ευκολα κανενας καταλαβαινει οι επικυριαρχοι της ΕΕ -ΗΠΑ δεν προκειται να αφησουν το μαυρο προβατο την Ελλαδα να χαλασει την ανοστη αλλα σχεδον ετοιμη σουπα τους...
Δεν υπαρχει ουτε μια απειροελαχιστη πιθανοτητα επιτευξης συμφωνιας με τους τοκογλυφους -επικυριαρχους -δανειστες γιατι απλουστατα δεν το θελουν.


Οσες προσπαθειες και να κανει ο ΣΥΡΙΖΑ παιζει κυριολεκτικα με σημαδεμενη τραμπουλα....
Ο λαος δεν εξελεξε τον ΣΥΡΙΖΑ για να εφαρμοσει την πολιτικη των σαμαροβενιζελων...


Το ερωτημα ευρω η δραχμη ειναι νομοτελιακο και εκ των ων ουκ ανευ αν θελουμε να ειμαστε μεσα στην πραγματικοτητα.

Η χωρα αν δεν θελει να μετατραπει σε οικονομικη ζωνη χρεους και πεινας ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΡΗΞΗ.!!!


Καθε αλλη προσπαθεια εντιμου συμβιβασμου οπως διφημιζεται θα πεσει στο κενο γιατι απλουστατα στην απεναντι πλευρα του τραπεζιου δεν καθονται εντιμοι αλλα ΑΝΕΝΤΙΜΑ ΚΟΡΑΚΙΑ....... .


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΤΟ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟ ΜΠΑΜ!

Δεν έχουμε επιβεβαιώσει ην είδηση "one hundred percent" που λένε στο χωριό μου, αλλά να δεις που θα επαληθευτούμε και σε αυτό στο τέλος.

Οι συνδικαλιστικές δυνάμεις του ΕΣΩ ΣΥΡΙΖΑ μετά την ΑΔΕΔΥ - μέσω της ΠΟΕ ΟΤΑ - ενισχύονται και στην άλλη συνομοσπονδία, την ΓΣΕΕ με συμμαχίες ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ, απορρίπτοντας ευκαιριακές (oportoynistik;ew, o;ytvw eipe;in) συνεργασίες με πρώην ΠΑΣΟΚους που  μεταπείδησαν με τον ΣΥΡΙΖΑ (όταν είχε 3 %) για να είναι με το γκουβέρνο (του 6%) ta paliolam;ogia.

Ποιος θα ηγηθεί λοιπόν  - σύμφωνα με τις πληροφορίες μας - των συνδικαλιστικών δυνάμεων του ΣΥΡΙΖΑ στην ΓΣΕΕ;

Ποια είναι η n;ea μεγάλη μεταγραφή;

ΝΑΤΟΣ!

Όχι κανένας - και καλά - αντιμνημονιακός παλιοΠΑΣΟΚΟΣ, οποτρτουνιστής!

THE REAL THING!

Ο Γιάννης Παναγόπουλος!

Άριστος γνώστης του κυβερνητικού συνδικαλισμού, ο καταλληλότερος για την δουλειά!

Σιγά μην αρκεστεί το ΜΕΤΑ σε ημίμετρα!

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΓΣΕΕ ΣΤΟ ΜΕΤΑ;


ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΓΙΑΝΗΣ;




43ο Συνέδριο ΠΟΕ-ΟΤΑ: Δεύτερη δύναμη και ενισχυμένη σε έδρες η ΔΑΣ


Ανακοίνωση της Πανελλαδικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ στους ΟΤΑ

Ενισχυμένη βγήκε η ΔΑΣ στο 43ο Συνέδριο της ΠΟΕ-ΟΤΑ, με το ψηφοδέλτιό της να αναδεικνύεται ξανά σε δεύτερη δύναμη, παρά τη νοθεία, τις πραξικοπηματικές μεθοδεύσεις, ακόμα και τη βία που χρησιμοποίησε η συνδικαλιστική πλειοψηφία.

Η ΔΑΣ, στο προηγούμενο εκλογοαπολογιστικό Συνέδριο της ΠΟΕ-ΟΤΑ, το 2012, δεν «κατέβασε» ψηφοδέλτιο, διαμαρτυρόμενη για το όργιο νοθείας που είχε συντελεστεί και τότε, καθώς η πλειοψηφία είχε αποκλείσει πολλά σωματεία και δεκάδες αντιπροσώπους, επειδή στις εκλογές των σωματείων τους συμμετείχαν και συμβασιούχοι.

Έτσι, το μέτρο σύγκρισης για τα εκλογικά αποτελέσματα της ΔΑΣ είναι το Συνέδριο του 2009.
Συγκεκριμένα, στο 43ο Συνέδριο για την ανάδειξη νέου Γενικού Συμβουλίου ψήφισαν 542, έγκυρα 539 (από 666 ψηφίσαντες και 663 έγκυρα το 2009).

Σύμφωνα με την καταμέτρηση, η ΔΑΣ πήρε 117 ψήφους και εξέλεξε 8 μέλη στο Γενικό Συμβούλιο (από 133 ψήφους και 7 μέλη). Η πρώην ΠΑΣΚΕ (σήμερα «Συνδικαλιστική Ανατροπή») πήρε 217 ψήφους και 14 μέλη στο Γενικό Συμβούλιο (από 330 ψήφους και 18 μέλη το 2009).

Η πρώην ΑΣΚ (σήμερα ΜΕΤΑ, παράταξη που στηρίζεται από τον ΣΥΡΙΖΑ) πήρε 106 ψήφους και 7 μέλη (από 56 ψήφους και ένα μέλος το 2009). Η ΔΑΚΕ πήρε 72 ψήφους και 5 μέλη (από 107 και 6 μέλη το 2009).

Οι «Αγωνιστικές Κινήσεις» (ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ.ά.) πήραν 23 ψήφους και ένα μέλος (από 29 ψήφους και ένα μέλος).

Για την ανάδειξη αντιπροσώπων για το επόμενο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ, η ΔΑΣ έβγαλε 22 (από 25), η «Συνδικαλιστική Ανατροπή» 40 (από 64), το ΜΕΤΑ 20 (από 11), η ΔΑΚΕ 14 (από 20), οι «Αγωνιστικές Κινήσεις» 5 (από 5).

Ανακοίνωση της Πανελλαδικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ στους ΟΤA

Σε ανακοίνωσή της η Πανελλαδική Γραμματεία του ΠΑΜΕ στους ΟΤΑ σημειώνει:«Συνεχίζουμε στο δρόμο του αγώνα, πιο ενισχυμένοι, ξεπερνάμε εμπόδια και δυσκολίες.

Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες εργαζόμενους στους δήμους που στις αρχαιρεσίες του κλάδου αψήφησαν απειλές, δυσκολίες, ψεύτικες ελπίδες και εμπόδια και έστειλαν τους αντιπροσώπους της ΔΑΣ-ΟΤΑ στο 43ο Συνέδριο της ΠΟΕ-ΟΤΑ.

Οι αντιπρόσωποι της ΔΑΣ τίμησαν την ψήφο των εργαζομένων και έδωσαν όλες τις δυνάμεις τους για να συζητηθούν τα προβλήματα, για να γίνει Συνέδριο, για να παρθούν αποφάσεις, για να γίνει κατανοητό τι κίνημα χρειάζεται ο κλάδος.

Ανέδειξαν προβλήματα, έθεσαν το ζήτημα της ενότητας των εργαζομένων, το ζήτημα της ισότιμης συμμετοχής των συμβασιούχων, της ανάγκης πραγματοποίησης καταστατικού συνεδρίου. Mέσα από μια σκληρή μάχη, η ΔΑΣ-ΟΤΑ αναδείχτηκε και πάλι σε δεύτερη δύναμη και βγήκε ενισχυμένη σε ποσοστά και σε έδρες στο Γενικό Συμβούλιο σε σχέση με το 2009, μιας και αυτό μπορεί να αποτελέσει μέτρο σύγκρισης, αφού το 2012, μετά τον αποκλεισμό από την ηγεσία της ΠΟΕ-ΟΤΑ των αντιπροσώπων 18 Σωματείων(!!!) αποχώρησε από το 41ο Συνέδριο.

Αντί αυτού οι άλλες δυνάμεις έκαναν ένα κατ’ όνομα Συνέδριο μακριά από τους εργαζόμενους και τις ανάγκες τους, αποκλείοντας αντιπροσώπους, νοθεύοντας τη θέληση των εργαζομένων, τραμπουκίζοντας, διακόπτοντας τις διαδικασίες και ακολουθώντας παρελκυστική τακτική για να μη γίνει εν τέλει συζήτηση για το ποιος φταίει για τα προβλήματά μας, για το ποια είναι η λύση και πώς θα την πετύχουμε, για να μην αναγκαστούν να προσδιορίσουν Καταστατικό Συνέδριο, για να συνεχίσουν να κρύβουν τις ομοιότητές τους πίσω από τις διαφορετικές τους ταμπέλες.

Νομιμοποίησαν αντιπροσώπους που βγήκαν με διπλοψηφίες (Σωματείο Ασπροπύργου και "Ήφαιστος" Δήμου Πειραιά) και τους αντιπροσώπους του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ Νομού Ηρακλείου, που εκλέχτηκαν χωρίς να τηρηθεί ο ν. 1264/82 και το καταστατικό της ΠΟΕ-ΟΤΑ και που η διοίκησή του (πρώην ΠΑΣΚΕ - ΣΥΡΙΖΑ) ακύρωσε παράνομα και παράτυπα το ψηφοδέλτιο της ΔΑΣ-ΟΤΑ.

Προχώρησαν σε αποκλεισμό του Σωματείου Δήμου Ικαρίας με τη δικαιολογία ότι οι εκλογές έγιναν με δικηγόρο, που δεν είχε διοριστεί από το Πρωτοδικείο Σάμου ως δικαστικός αντιπρόσωπος, ενώ δέχτηκαν το Σωματείο του Δήμου Τήνου, που είχε κάνει εκλογές με τον ίδιο τρόπο.

Απέκλεισαν τους αντιπροσώπους των Σωματείων στους Δήμους Αγίου Νικολάου Κρήτης και Φωκίδας με τη δικαιολογία της εκπρόθεσμης εκλογής τους, την ίδια ώρα που δέχτηκαν τους 17 αντιπροσώπους του Σωματείου Εργαζομένων Καθαριότητας Δήμου Αθήνας (ΕΕΔΑ), αν και αυτό ήταν εκπρόθεσμο.

Απέκλεισαν και πάλι τους αντιπροσώπους που εκλέχτηκαν με την ψήφο των συμβασιούχων συναδέλφων. Ρύθμισαν τις οικονομικές υποχρεώσεις μόνον όσων Σωματείων τους βόλευε, την ίδια ώρα που από τα Σωματεία των Δήμων Φυλής και Κεφαλονιάς απαιτούσαν εδώ και τώρα το σύνολο των οφειλών. Δεν δίστασαν να προχωρήσουν σε τραμπουκισμούς, βία και χυδαίο αντικομμουνισμό. Τίποτα δεν έγινε τυχαία. Από την αρχή μέχρι το τέλος του Συνεδρίου έδρασαν μεθοδευμένα για να μην αποκαλυφτούν οι ιδεολογικές και πολιτικές συγκλίσεις των παρατάξεων του παλιού και του νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού, που έχουν κοινή περπατησιά στο δρόμο της στήριξης και της νέας συγκυβέρνησης, της καπιταλιστικής ανάπτυξης και της ΕΕ.
Αυτό αποδεικνύουν και τα παζάρια και οι μεταγραφές στελεχών από την ΣΥΝΑΝ (πρώην ΠΑΣΚΕ) στο ΜΕΤΑ (ΣΥΡΙΖΑ), όπως οι Ντριβαλάς (πρώην πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ/ΠΑΣΚΕ) και Μαριδάκης (περιφερειακός σύμβουλος του Σγουρού/ΠΑΣΟΚ).
Αυτό αποδεικνύουν και οι εκβιασμοί και οι παρεμβάσεις των μηχανισμών των Δημοτικών Αρχών ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ στη συγκρότηση των ψηφοδελτίων των ΣΥΝΑΝ, ΜΕΤΑ και ΔΑΚΕ, που έφτασαν στο σημείο να βάζουν τον ίδιο αντιπρόσωπο σε 2 ψηφοδέλτια ή να βάζουν αντιπρόσωπο εν αγνοία του υποψήφιο!!
Στη σήψη του παλιού και νέου κυβερνητικού συνδικαλισμού αντιτάσσουμε τη μάχη για την ανασύνταξη του κινήματος.
Επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά και μέσα από το 43ο Συνέδριο πως ο αρνητικός συσχετισμός που υπάρχει στον κλάδο δεν είναι ένα θεωρητικό ζήτημα, αποτελεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη της πάλης των εργαζομένων, εμπόδιο στην προσπάθειά μας να έχουμε κίνημα ικανό να σταθεί απέναντι στους εκμεταλλευτές μας, να διεκδικήσει όσα χάσαμε και όσα έχουμε ανάγκη για μια ζωή με δικαιώματα.

Επιβεβαιώθηκε η ανάγκη να προχωρήσουμε πιο οργανωμένα, πιο αποτελεσματικά στο δρόμο της ανασύνταξης του συνδικαλιστικού κινήματος και στον κλάδο μας, της συσπείρωσης των εργαζομένων στη γραμμή σύγκρουσης με το κεφάλαιο, την ΕΕ και τους πολιτικούς της εκφραστές.

Να δυναμώσουμε τον αγώνα για την κάλυψη των απωλειών μας, για ζωή με δικαιώματα.Τα ψηφοδέλτια της ΔΑΣ, τα σωματεία που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ θα προχωρήσουν άμεσα σε συνολική εκτίμηση της μάχης που δώσανε και πιο έμπειροι θα συνεχίσουν στο δρόμο της τάξης πάλης.Ο αγώνας συνεχίζεται.

 Όλοι στην πρώτη γραμμή.
Ούτε παλιά - ούτε νέα μνημόνια
Ούτε παλιός - ούτε νέος κυβερνητικός συνδικαλισμός».



ΝΕΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΡΟΜΑ



Την Πέμπτη 30 Απριλίου είχε προσδιοριστεί η εκδίκαση της υπόθεσης του έργου στον καταυλισμό των ΡΟΜΑ που αφορά στελέχη της διοίκησης Ζαφειρόπουλου και τον ίδιο τον πρώην δήμαρχο, όπως σας είχαμε έγκαιρα ενημερώσει.

Λόγω καθυστέρησης των προηγούμενων υποθέσεων (η δίκη είχε αριθμό πινακίου 6),  η δίκη μετατέθηκε από την έδρα για τις 3 Φεβρουαρίου του 2016.


Πόσες έδρες λαμβάνουν στο Γενικό Συμβούλιο & την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΟΕ-ΟΤΑ οι παρατάξεις




Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 43ου Συνεδρίου της ΠΟΕ-ΟΤΑ, οι έδρες των παρατάξεων στο νέο 33μελές Γενικό Συμβούλιο, για την κατανομή των οποίων πρώτη σας είχε ενημερώσει με το ρεπορτάζ της η aftodioikisi.gr, είναι οι εξής:

Α’: ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ:    545
ΨΗΦΙΣΑΝ:    542
ΕΓΚΥΡΑ:    538
ΑΚΥΡΑ:    002
ΛΕΥΚΑ:    002

  1. ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤ. ΑΝΑΤΡΟΠΗ: 219 ψήφοι – 14 (18 έδρες) – 40,70% (51,20%)
  2. Δ.Α.Σ.-Ο.Τ.Α.: 117 ψήφοι – 07 (00 έδρες) – 21,74% (00,00%)
  3. ΜΕ.Τ.Α.-Ο.Τ.Α.: 106 ψήφοι – 07 (06 έδρες) – 19,70% (17,07%)
  4. Δ.Α.Κ.Ε.-ΑΝΕΞΑΡΤ.-ΣΥΝΕΡΓ.: 072 ψήφοι – 05 (07 έδρες) – 13,38% (20,57%)
  5. ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ: 023 ψήφοι – 01 (03 έδρες) – 04,27% (07,22%)
  6. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ-ΜΕΜΟΝ.: 001 ψήφοι – 00 (00 έδρες) – 00,18% (00,00%)

Μέλη του 35μελούς Γενικού Συμβουλίου της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. εκλέγονται οι:

  1. ΜΠΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΗΣ – Δήμος Γλυφάδας
  2. ΤΡΑΚΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – Δήμος Νίκαιας-Ρέντη
  3. ΤΣΟΥΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – Δήμος Αιγάλεω
  4. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ – Δήμος Ελληνικού-Αργυρούπολης
  5. ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ – Δήμος Αγίου Δημητρίου
  6. ΚΡΕΤΣΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – Δήμος Σπάτων-Αρτέμιδος
  7. ΜΑΓΙΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Δήμος Βόλου
  8. ΦΩΤΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – Δήμος Ρεθύμνου
  9. ΧΡΥΣΑΦΙΔΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ – Δήμος Μεσσήνης
  10. ΚΑΤΟΥΔΗ ΜΑΡΙΑ – Δήμος Δέλτα
  11. ΤΣΙΠΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – Δήμος Εορδαίας
  12. ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – Δήμος Χαλκιδέων
  13. ΤΣΑΠΡΑΣΙΔΗΣ ΚΙΜΩΝ – Δήμος Δράμας
  14. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ – Δήμος Καλαμαριάς
  15. ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – Δήμος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας
  16. ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΣ ΣΠΥΡΟΣ – Δήμος Αμαρουσίου
  17. ΚΥΡΙΑΖΗΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ – Δήμος Πετρούπολης
  18. ΧΟΡΟΖΙΔΗ ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ – Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη
  19. ΓΚΑΡΑΛΙΑΚΟΣ ΖΗΣΗΣ – Δήμος Λαρισαίων
  20. ΛΕΛΟΒΙΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ – Δήμος Πρέβεζας
  21. ΚΑΤΑΧΑΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Δήμος Περιστερίου
  22. ΣΚΙΑΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – Δήμος Πατρέων
  23. ΧΑΡΙΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Δήμος Καισαριανής
  24. ΓΚΙΤΑΚΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ – Δήμος Πειραιά
  25. ΚΑΤΣΟΥΡΟΣ ΜΑΡΙΟΣ – Δήμος Καλλιθέας
  26. ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΔΗΣ ΜΗΝΑΣ – Δήμος Νεάπολης-Συκεών
  27. ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗ ΑΘΗΝΑ – Δήμος Χανίων
  28. ΓΕΡΑΚΙΝΗΣ ΚΩΣΤΑΣ – Δήμος Καβάλας
  29. ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΣΟΣ – Δήμος Αιγάλεω
  30. ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ – Παιδικοί Σταθμοί Δήμου Αθηναίων
  31. ΠΟΛΥΜΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ – Δήμος Αθηναίων
  32. ΧΑΒΔΟΥΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – Δήμος Αμπελοκήπων-Μενεμένης
  33. ΓΕΡΟΥΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – Δήμος Αθηναίων
  34. ΚΛΟΥΦΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ – Δήμος Τρικάλων
  35. ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ – Δήμος Νέας Ιωνίας

Β’: ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΣΤΗΝ Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ:    545
ΨΗΦΙΣΑΝ:    542
ΕΓΚΥΡΑ:    537
ΑΚΥΡΑ:    002
ΛΕΥΚΑ:    003

  1. ΣΥΝΔ. ΑΝΑΤΡΟΠΗ: 213 ψήφοι – 40 (56 αντιπρόσωποι) – 39,66% (51,09%)
  2. Δ.Α.Σ.-Ο.Τ.Α.:              114 ψήφοι – 22 (00 αντιπρόσωποι) – 21,22% (00,00%)
  3. ΜΕ.Τ.Α.-Ο.Τ.Α.:            108 ψήφοι – 20 (18 αντιπρόσωποι) – 20,11% (16,37%)
  4. Δ.Α.Κ.Ε.-ΣΥΝΕΡΓΑΖ.: 077 ψήφοι – 14 (24 αντιπρόσωποι) – 14,33% (20,96%)
  5. ΑΓΩΝΙΣΤ. ΚΙΝΗΣΕΙΣ: 025 ψήφοι – 05 (09 αντιπρόσωποι) – 04,65% (08,08%)
http://www.aftodioikisi.gr


Η Αυτοδιοίκηση «αιμορραγεί» – Οι αριθμοί της συρρίκνωσης, σε προσωπικό, αιρετούς & πόρους των τελευταίων χρόνων


Η πρόσφατη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της κυβέρνησης με την οποία μεταφέρονται τα ταμειακά διαθέσιμα των ΟΤΑ και άλλων φορέων της Γενικής Κυβέρνησης προς την ΤτΕ, επανέφερε στο προσκήνιο την συζήτηση γύρω από τις ραγδαίες αλλαγές που έχει υποστεί ο θεσμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στη διάρκεια πρόσφατων πολιτικών. Η Αυτοδιοίκηση έχει υποστεί μια ραγδαία συρρίκνωση σε ανθρώπινο δυναμικό, τόσο αναφορικά με τους εργαζομένους της όσο και με τους αιρετούς, αλλά και σε πόρους την περίοδο ως το 2013.
Συγκεκριμένα, η επιχορήγηση των Δήμων από τον Κρατικό Προϋπολογισμό για λειτουργικές δαπάνες έχει μειωθεί κατά 66% έως σήμερα, ενώ  η επιχορήγηση για επενδύσεις έχει μειωθεί κατά 55%. Όλα αυτά, ενώ ταυτόχρονα η Τοπική Αυτοδιοίκηση έχει κληθεί να συμβάλει σε μεγάλο βαθμό τεράστια συμβολή στην προσπάθεια δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας. Αμφότεροι οι δύο παραπάνω, οδηγούν σε εύλογες ανησυχίες και διαμαρτυρίες από πλευράς αυτοδιοικητικών στελεχών για την ανταπόκριση της Αυτοδιοίκησης στις στοιχειώδεις υποχρεώσεις της: μισθούς – λειτουργικές δαπάνες – εξόφληση προμηθευτών κ.α.
Μία πολύ καλή εικόνα της «αιμορραγίας» των ΟΤΑ έδινε η πρόσφατη μελέτη του Κοινωνικού Πολυκέντρου της ΑΔΕΔΥ, σύμφωνα με την οποία, την τριετία 2011-2013 το προσωπικό των Δήμων μειώθηκε κατά 10.768 άτομα. Αριθμός που αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό μείωσης ύψους 12%.

Ο ρόλος του «Καλλικράτη»

Η μελέτη σημειώνει ακόμη ότι με την εφαρμογή του «Καλλικράτη» επήλθαν μειώσεις και στον αριθμό των αιρετών στους Δήμους. Συγκεκριμένα: οι Δήμαρχοι μειώθηκαν από τους 1.034 στους 325 (-69%), οι Δημοτικοί Σύμβουλοι από 16.510 στις 9.375 (-43%), οι Πρόεδροι των Δημοτικών Συμβουλίων από 913 στους 325 (-64%), οι Αντιδήμαρχοι από 2.337 μειώθηκαν στους 1.502 (-36%). Τέλος μείωση είχαμε και στον αριθμό των ειδικών συμβούλων και συνεργατών από 2.337 σε 1.502 (-36%).
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει το Κοινωνικό Πολυκέντρο: Στις 30/9/2010, το τακτικό προσωπικό των δήμων ήταν 64.831 και το προσωπικό των Ν.Π.Δ.Δ. ανερχόταν κατ΄ εκτίμηση στις 12.750. Συνολικά δηλαδή το 2010 οι Δήμοι απασχολούσαν 77.581 άτομα.
Από 1/1/2011 με την εφαρμογή του «Καλλικράτη» μεταφέρθηκαν στους Δήμους:
-από τις Νομαρχίες (πολεοδομίες, κοινωνική πρόνοια κ.λπ.) 2.787 άτομα,
-από τις κρατικές Περιφέρειες τα στελέχη των Τεχνικών Υπηρεσιών Δήμων και Κοινοτήτων (Τ.Υ.Δ.Κ.), 454 άτομα,
-από το Υπουργείο Παιδείας οι καθαρίστριες σχολείων, συνολικά 5.951 άτομα,
-από τις Δημοτικές Επιχειρήσεις 1.988 άτομα
-από μετατάξεις ΟΑΣΑ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ.λπ. 350 άτομα.
Δηλαδή στο προσωπικό των Δήμων και των νομικών τους προσώπων προστέθηκαν άλλα 11.530 άτομα, ανεβάζοντας έτσι τον συνολικό αριθμό των υπηρετούντων στις 89.111.
Ωστόσο σύμφωνα με τα στοιχεία νεώτερης απογραφής την 1η Ιανουαρίου 2012 το προσωπικό των δήμων ανερχόταν στις 72.699 και των Ν.Π.Δ.Δ. των Δήμων στις 10.850. Σύνολο 83.549.
Από τα παραπάνω λοιπόν στοιχεία προκύπτει ότι το προσωπικό των Δήμων και των Νομικών τους Προσώπων κατά τη διετία 2011 – 2012 όχι μόνο δεν αυξήθηκε, αλλά μειώθηκε κατά 5.562 άτομα.

Το έμψυχο δυναμικό της Αυτοδιοίκησης

Με βάση τα προσωρινά στοιχεία του Μητρώου Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου για το 2013, το τακτικό προσωπικό των Ο.Τ.Α. έφθανε τα 84.177 άτομα από τα οποία πρέπει να αφαιρεθούν οι Σχολικοί Φύλακες (2.234) και η Δημοτική Αστυνομία (3.660), με τελικό αριθμό τα 78.343 άτομα. Δηλαδή μέσα σε τρία χρόνια (2011 – 2013), το προσωπικό των Δήμων μειώθηκε κατά 10.768 άτομα (12%).
Οι δαπάνες μισθοδοσίας, παρά τη μεταφορά στους Δήμους προσωπικού, μειώθηκαν κατά περίπου 28%, λόγω των γνωστών περικοπών και της εφαρμογής του ενιαίου μισθολογίου. Από 2.180 εκ. € το 2010, έφθασαν τα 2.115 το 2011, τα 1.717 το 2012 και 1.571 το 2013.
Σε ότι αφορά τα θυγατρικά Νομικά Πρόσωπα των Δήμων, τα μεν Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου από 4.300 συγχωνεύτηκαν σε 544 (μείωση 87%), οι Δημοτικές Επιχειρήσεις από 1.350 συγχωνεύτηκαν σε 492 (μείωση 64%) και οι Δ.Ε.Υ.Α. από 230 σε 130 (μείωση 43,5%).

http://www.aftodioikisi.gr


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *