Κυριακή, 27 Μαρτίου 2016

ΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΑΡΣΗ ΤΩΝ CAPITAL CONTROLS




Μάρδας: Ευνοϊκή μεταχείριση των προσφύγων που θα επενδύσουν πάνω από 250.000

Και αμέσως μετά μοιράστηκε στην Ειδομένη το παρακάτω κείμενο


ليس عندنا...  فيزا

فيزا   أجانب

أنا أسافر وحدي أنا لا أسافر وحدي

Γ.Γ.


Τελικά δεν σέρνει μόνο καράβι αλλά…ολόκληρο στόλο! – Δείτε και θα καταλάβετε


CrashOnline.gr



Δέκα χιλιαδες λουκέτα σε 3 μήνες. Αύξηση 78,08% ! Διαβάστε περισσότερα:


 Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στο διάστημα από 1ης Ιανουαρίου 2016 έως 22 Μαρτίου διαγράφηκαν 9.812 επιχειρήσεις, αριθμός κατά 78,08% υψηλότερος σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Αυξηση 78,08% των λουκέτων καταγράφεται στην αγορά το α” τρίμηνο του τρέχοντος έτους σύμφωνα με την Καθημερινή.Είναι ενδεικτικό, ότι για πρώτη φορά στα χρόνια της κρίσης οι διαγραφές επιχειρήσεων (επιχειρήσεις που κλείνουν) είναι περισσότερες κατά 4.000 από αυτές που ανοίγουν, καθώς κάποιες δραστηριότητες σταματούν οριστικά, κάποιες άλλες μεταναστεύουν σε γειτονικές χώρες και άλλες εισέρχονται στη σφαίρα της παραοικονομίας της αδήλωτης εργασίας και των αδήλωτων εισοδοημάτων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στο διάστημα από 1ης Ιανουαρίου 2016 έως 22 Μαρτίου διαγράφηκαν 9.812 επιχειρήσεις, αριθμός κατά 78,08% υψηλότερος σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Μάλιστα, τα πραγματικά λουκέτα δεν αποκλείεται να είναι περισσότερα από τα καταγεγραμμένα, καθώς πολλές επιχειρήσεις «κατεβάζουν ρολά», χωρίς να το δηλώσουν, καθώς χρωστούν σε Δημόσιο, ασφαλιστικά ταμεία, προμηθευτές και τράπεζες.

http://papaioannou-giannis.net

ΣΧΟΛΙΟ: 78% περισσότερα λουκέτα πό το 2015 που είχε περισσότερα λουκέτα από το 2014 που είχε περισσότερα λουκέτα από το 2013 ......
Οι αυτοαπασχολούμενοι, η μικρή και μεσαία επιχείρηση στο στόχαστρο των δυνάμεων κατοχής και των ντόπιων λακέδων τους. Η εξόντωσή τους είναι το τελεταίο στάδιο πριν γίνουν ΟΛΟΙ υπάλληλοι - υπηκοοί τους!


ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ: ΤΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ; ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ

Κληθηκε λοιπόν που λες αναγνώστη μου, το δημοτικό σθμβούλιο - το 2005 - με την πρόσκληση που αναρτήσαμε εχθές, (εδώ: http://stinplatia.blogspot.gr/2016/03/2005.html) να αποφασίσει για 23 θέματα. Το 19 θέμα φάνταζε χωρίς καμία σημασία, καθαρά τυπικό, υπηρεσιακό θεματάκι από αυτά που περνάνε στο ντούλου ( ΑΥΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΝΕΕ ΣΥΝΑΔΛΦΕ, αν θες την συμβουλή του ... παλιού).

Τι συζητήθηκε τότε στο δημοτικό συμβούλιο άραγε περί καταστροφής εγγράφων;
Πώς θα θυμηθούμε εμείς που ήμασταν εκεί και θα μάθεις και εσύ που δεν ήσουν αναγνώστη μου;

Θα πάμε στο αρχείο του Νταβία και θα βρούμε τα απομαγνητοφωνημένα πρακτικά του 2005. (Η μανία του να κρατάει αρχείο ρε παιδί μου ο παλιομαλάκας ....).
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΚΙΟΛΑΣ  .......

ΕΜ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ, αναγνώστη μου.

Λοιπόν, μήπως άλλαξε κάτι στο θέμα,  κατά την συζήτηση; Μήπως συμπληρώθηκε τίποτα με εισήγηση του προέδρου και αποδοχή του σώματος, όπως θα μπορούσε, αν ήθελε ο πρόεδρος και η διοίκηση του δήμου;
Τί έγινε στο δημοτικοί συμβούλιο τότενες;

ΤΙΠΟΤΑ!

Γιατί η γατούλα ο Ζαφειρόπουλος έλειπε, όπως θα σου δείξουμε σε μερικές μέρες (υπάρχει λόγος).
Ήξερε κάτι;

Ο Πρόεδρος Γιώργος Κουράσης λοιπόν εκφώνησε το θέμα "ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΑΡΧΕΙΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ" τα ονόματα των τριών μελών της επιτροπής - δημοτικών συμβούλων εκπροσώπων των δημοτικών παρατάξεων (ΚΑΝΑΤΣΟΥΛΗΣ  -Διοίκηση, ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ από Γυφτόπουλο, ΚΕΧΑΓΙΟΓΛΟΥ - από Νταβία) και τα υπηρεσιακά στελέχη που πρότεινε η διοίκηση του δήμου:
Λάβδα, Χατζηεργάτη, Κοτσιάλου,Μουστάκα, Παπαδοπούλου, Τεμπέλης, Kαραγιώργη, Αμμολωχίτης, Κούγιου, Μπέτση, Σιδέρης, Σπυροπούλου, Λειβαδίτης, Δημητριάδου.

ΟΜΟΦΩΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.

Τα βλέπεις με τα μάτια σου αναγνώστη μου έτσι;

Δεν είναι "ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΙ".

Είναι ΑΠΟΜΑΓΝΩΤΟΦΩΝΗΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ, λέξη λέξη:


Πέντε σειρές ΧΩΡΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.


ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΔΕ ή ΟΧΙ.

Δηλαδή μόλις ξέρουμε τελικά αν ο Ρούσσος θα συγκαλήψει το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ιστορία του δήμου Χαλανδρίου.
Μέχρι τότε παρακολουθείς όμως παράπλευρα επεισόδια αναγνώστη μου.


Γ. ΘΩΜΑΣ: 27 ΜΑΡΤΙΟΥ - ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ





Ο εορτασμός της Παγκόσμια ημέρας του θεάτρου καθιερώθηκε το 1962 από το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου και εορτάζεται στις 27 Μαρτίου από την παγκόσμια θεατρική κοινότητα.

Η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου εκπροσωπεί για τη θεατρική κοινότητα και όχι μόνο, μια ευκαιρία υπενθύμισης της ετερότητας αυτής της καλλιτεχνικής έκφρασης και προώθησης του νοήματος που αυτή έχει στις σύγχρονες κοινωνίες.
Το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου τιμά κάθε χρόνο αυτή την παγκόσμια γιορτή καλώντας μια διεθνώς αναγνωρισμένη προσωπικότητα του θεάτρου για να γράψει το μήνυμα.

Το μήνυμα μεταφράζεται σε περισσότερες από 20 γλώσσες, δημοσιοποιείται μέσα από το δίκτυο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου και τα Εθνικά του Κέντρα (περισσότερα από 90 Εθνικά Κέντρα και πολλά Συνεργαζόμενα Μέλη) αλλά και θεατρικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, διαβάζεται σε όλα τα θέατρα και μεταδίδεται από τα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο.

Ο διεθνούς φήμης ρωσικής καταγωγής σκηνοθέτης, παιδαγωγός και ερευνητής, Ανατόλι Βασίλιεφ, ένας από τους σημαντικότερους ανθρώπους του σύγχρονου θεάτρου, επιλέχθηκε φέτος από το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου να γράψει το Μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου.
…………………………………………………………….
Μήνυμα της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου 2016


Έχουμε ανάγκη το θέατρο;
Αυτό είναι το ερώτημα που τίθεται ενώπιον χιλιάδων επαγγελματιών του θεάτρου και εκατομμυρίων κουρασμένων από αυτό, ανθρώπων.
Γιατί το έχουμε ανάγκη;
Στις μέρες μας, συγκρινόμενη με τις πλατείες των πόλεων και τις γαίες των κρατών, όπου πραγματικές τραγωδίες συμβαίνουν καθημερινά στη ζωή, η σκηνή μοιάζει πια ασήμαντη.
Τι σημαίνει το θέατρο για μας;
Επίχρυσες γκαλερί και μπαλκόνια σε θεατρικές αίθουσες, βελουδένιες πολυθρόνες, βρώμικα παρασκήνια, δουλεμένες φωνές των ηθοποιών – ή αντιθέτως, κάτι διαφορετικό: Μαύρα κουτιά, βαμμένα με λάσπη και αίμα, γεμισμένα με ένα τσούρμο λυσσαλέων γυμνών σωμάτων.
Τι θα μπορούσε να μας πει;
Τα πάντα!
Το θέατρο μπορεί να μας μιλήσει για τα πάντα.
Για το πώς οι θεοί κατοικούν στον ουρανό, πώς οι φυλακισμένοι μαραζώνουν σε υπόγειες σπηλιές και πώς το πάθος μας εξυψώνει και πώς η αγάπη μπορεί να μας καταστρέψει, πως κανείς δεν έχει ανάγκη έναν καλόν άνθρωπο σ’ αυτόν τον κόσμο και πώς βασιλεύει ο δόλος, πώς μερικοί άνθρωποι ζουν σε διαμερίσματα, ενώ τα παιδιά εξασθενούν σε προσφυγικούς καταυλισμούς και πώς όλοι θα πρέπει να επιστρέψουν πίσω στην έρημο και πώς μέρα με τη μέρα αναγκαζόμαστε να αποχωριστούμε τους αγαπημένους μας – το θέατρο μπορεί να μας μιλήσει για όλα.
Το θέατρο υπήρχε και θα συνεχίσει να υπάρχει παντοτινά.
Και τώρα, τα τελευταία πενήντα έως εβδομήντα χρόνια, μας είναι ιδιαίτερα αναγκαίο. Γιατί είναι εμφανές ότι από όλες τις δημόσιες τέχνες μόνο το θέατρο έχει τη δυνατότητα της μετάδοσης – του λόγου, από στόμα σε στόμα, από βλέμμα σε βλέμμα, από χέρι σε χέρι, από σώμα σε σώμα. Το θέατρο δεν χρειάζεται διαμεσολαβητή για να ταξιδέψει ανάμεσα στους ανθρώπους – αποτελεί την πιο διάφανη πλευρά του φωτός, δεν ανήκει ούτε στον νότο, ούτε στον βορρά, στην ανατολή ή τη δύση – ω όχι, είναι η ουσία του ιδίου του φωτός, που λαμπυρίζει από τις τέσσερεις γωνιές του κόσμου, ενός φωτός που ακαριαία αναγνωρίζει κάθε εχθρικό ή φιλικό πρόσωπο.
Και χρειαζόμαστε ένα ποικίλο θέατρο, παντός είδους. Παρόλα αυτά, πιστεύω ότι από όλες τις μορφές του θεάτρου οι πιο περιζήτητες θα αποδειχθούν οι αρχαϊκές μορφές του. Το τελετουργικό θέατρο δεν πρέπει να τοποθετείται με τεχνητό τρόπο σε αντιδιαστολή με τα «πολιτισμένα έθνη». Ο λαϊκός πολιτισμός αποδυναμώνεται όλο και περισσότερο, καθώς ο ούτω καλούμενος «πολιτισμός της πληροφορίας» σταδιακά αντικαθιστά και εκδιώχνει τις φυσικές οντότητες, καθώς και την ελπίδα μας για μια συνάντηση μαζί τους, κάποτε.
Μα τώρα το βλέπω ξεκάθαρα: το θέατρο άνοιξε. Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους.
Στο διάβολο οι ηλεκτρονικές συσκευές και οι υπολογιστές – πηγαίνετε θέατρο! Γεμίστε ολόκληρες σειρές καθισμάτων κοντά και μακριά από τη σκηνή, ακούστε το λόγο και κοιτάξτε τις ζωντανές εικόνες! – είναι θέατρο αυτό μπροστά σας, μην το παραγνωρίζετε και μη χάνετε την ευκαιρία να συμμετέχετε σ’ αυτό – είναι ίσως η πολυτιμότερη ευκαιρία που έχουμε τη δυνατότητα να βιώσουμε από κοινού, μέσα στις μάταιες και βιαστικές ζωές μας.
Χρειαζόμαστε κάθε είδους θέατρο.
Μόνο ένα είδος θεάτρου σίγουρα κανένας δεν έχει ανάγκη – και μιλώ για το θέατρο των πολιτικών παιγνιδιών, ένα θέατρο πολιτικών «ποντικοπαγίδων», ένα θέατρο που παίζουν οι πολιτικοί, ένα μάταιο πολιτικό θέατρο. Αυτό που σίγουρα δεν χρειαζόμαστε είναι το θέατρο της καθημερινής τρομοκρατίας, είτε σε ατομικό είτε σε συλλογικό επίπεδο, αυτό που δεν χρειαζόμαστε είναι το θέατρο πτωμάτων και αίματος στις πλατείες και στους δρόμους, στις πρωτεύουσες ή στις επαρχίες, ένα κάλπικο θέατρο συγκρούσεων μεταξύ θρησκειών και εθνικών ομάδων.

Ανατόλι Βασίλιεφ


ΕΛΛΑΔΑ. Η χώρα οπου η γη "γεννάει" θέατρα.
 

Tιμής ενεκεν συνοδευω την ανακοίνωση για την παγκόσμια ημερα του θεάτρου με μια φωτογραφια από την πιο προσφατη αποκάλυψη απο την αρχαιολογική υπηρεσία ενός ακόμα αρχαιου θεατρου στη χώρα μας.


Το αρχαιο θέατρο της Λευκάδας .


ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ




PONT NEUF ....




ΚΑΛΗΜΕΡΑ




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *