Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Παρασκευή 19 Αυγούστου 2016

ΛΟΡΚΑ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΚΗ


Φ.Γ. Λόρκα. Τον εκτέλεσαν σαν σήμερα, χωρίς δίκη, γιατί ήταν ομοφυλόφιλος, κορυφαίος ποιητής και καταδίκασε το φασισμό. Το μεγαλύτερο θύμα της Ισπανίας στον εμφύλιο.


Το βράδυ της 18ης Αυγούστου 1936 κι ενώ διάβαζε ένα βιβλίο στο κρεβάτι του, ο Λόρκα άκουσε την πόρτα να χτυπά. Ήταν ο Ραμόν Ρουίζ Αλόνσο που διοικούσε τότε την Εσκουάντρα Νέγκρα. Ο Λόρκα ανέβηκε στην ταράτσα για να πηδήξει στις στέγες των διπλανών σπιτιών. Η απόσταση όμως ήταν μεγάλη για ένα ανθρώπινο άλμα. Ο Λόρκα οδηγήθηκε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα και ο διοικητής Βαλντές πήρε την αμετάκλητη απόφαση. Θάνατος, χωρίς δίκη. Άλλωστε δεν υπήρχε κατηγορητήριο.

Οι φίλοι του ποιητή κινητοποιήθηκαν αμέσως με διαβήματα, ενώ ο μουσικός ντε Φάλλια πήγε ο ίδιος στο τμήμα, αλλά τον πέταξαν έξω με χαστούκια. Στις 19 Αυγούστου το πρωί ένα απόσπασμα, από αστυνομικούς, κρατούμενος και εθελοντές, πήρε τον ποιητή και άλλους καταδικασμένους. Ο αρχηγός της ομάδας ζήτησε να σκοτώσει εκείνος τον Λόρκα, «επειδή ήταν διεφθαρμένος». Αφού πυροβόλησαν τους υπόλοιπους, ο εκτελεστής έσυρε τον Λόρκα μέχρι το λάκκο.

Με τον Σ. Νταλί
Ο ήχος της τουφεκιάς σκεπάστηκε από την αναμμένη μηχανή του αυτοκινήτου. Στην αρχή του καλοκαιριού ο ποιητής είχε ματαιώσει ένα ταξίδι στην Αμερική και σκεφτόταν αν έπρεπε να πάει στη Μαδρίτη για περισσότερη ασφάλεια ή να μείνει στη Γρανάδα. Αποφάσισε το δεύτερο. Εγκαταστάθηκε σε συγγενικό σπίτι στη Φίνκα ντε Σαν Βιθέντε, αλλά μια ημέρα χτύπησαν την πόρτα δύο άνδρες της εθνικιστικής Φάλαγγας που αναζητούσαν τον αδελφό του κηπουρού. Όταν ο ποιητής πήγε να δώσει την ταυτότητά του ο ένοπλος τον κτύπησε με το κοντάκι και του είπε ότι γνωρίζουν πως είναι ο Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα. Κατάλαβε αμέσως ότι είχε στοχοποιηθεί και προσπάθησε να φύγει. Βρήκε καταφύγιο στο σπίτι του ποιητή Λουί Ροζάλες, τα αδέλφια του οποίου όμως ήταν Φαλαγγίτες και το σπίτι, έγινε γρήγορα στόχος. Ο Λόρκα ήταν ανάμεσα στους 10.000 ανθρώπους που βρήκαν τον θάνατο στη Γρανάδα, στη γη που μεγάλωσε, στην καρδιά της Ανδαλουσίας, στα ελαιόδενδρα που έπαιζε παιδί. Ακόμη το ακριβές σημείο της εκτέλεσης παραμένει άγνωστο....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/f-g-lorka-ton-ektelesan-choris-diki-giati-itan-omofilofilos-korifeos-piitis-ke-katadikase-to-fasismo-to-megalitero-thima-tis-ispanias-ston-emfilio/

"ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ Ο ΑΛΗΤΗΣ" .....


Κλείνοντας το κεφάλαιο των "ονοματοδοσιών" αυτοδιοικητικών στελεχών, απλών συμπολιτών μας δηλαδή της διπλανής πόρτας που επιλέχτηκαν από τους γείτονές τους να τους εκπροσωπούν - γιατί ακούγεται βαρύγδουμπο και ψωνίστικο αυτό το "αυτοδιοικητικών στελεχών" - που έκλεψαν χρόνο από την προσωπική τους ζωή για να την αφιερώσουν σε έναν κοινό σκοπό, στην γειτονιά τους, την προσφορά στον συμπολίτη τους, είμαι υποχρεωμένος - από την συνείδησή μου και μόνο - να μιλήσω για κάποιους - 4 - ακόμα αιρετούς συν μία ειδική περίπτωση ΜΗ ΑΙΡΕΤΗΣ αλλά ταυτισμένης με τον πολιτισμό στην πόλη με την ευρύτερη έννοια του όρου πολιτισμός, χρόνια μέλους του ΔΣ του Αετοπούλειου, πριν το καταργήσει ως Ν.Π. η στενά γραφειοκρατική αντίληψη που επιβλήθηκε στον δήμο από τον Κουράση κα την Κουρασική..

Κάποιους που οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου αδίκησαν, αφήνοντας την προσφορά τους στην λήθη, σε αντίθεση με κάποιους άλλους συναδέλφους που μερικές φορές ανεξήγητα για τον κοινό νου - όχι για τους γνωρίζοντες το παρασκήνιο, αυτή υπερπροβλήθηκε και υπερεκτιμήθηκε με συγκυριακά ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΙΚΡΟΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.

Οι λόγοι γι΄αυτή την στρέβλωση μπορεί να γίνουν κατανοητοί και είναι εξηγήσιμοι αλλά δεν θα μπω στον πειρασμό να τους αναλύσω δημόσια.

Όμως το θέμα πρέπει να ΕΠΙΛΥΘΕΙ, χρήζει ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ αρχίζοντας ΑΜΕΣΑ με το τελευταίο.
Το δημοτικό συμβούλιο το χρωστάει στην ιστορία της πόλης και τις επόμενες γενιές.
Οφείλει να είναι ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ και ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟ.

Βλέπετε κάθε απόφαση του δημοτικού συμβουλίου - έστω και προηγούμενη -  δεν είναι αποκομένη. ΠΑΡΑΓΕΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ και ΕΥΛΟΓΕΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ που βαρύνουν και τους επόμενους.

Δεν ξεκινάει η ζωή της πόλης κάθε φορά που αλλάζει ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ.

Και αυτές τις συνέπειες χρειάζεται  κάποιες φορές να βρεθεί κάποιος που θα υπερβεί τον υποκριτικό καθωσπρεπισμό, θα αναλάβει το βάρος να τον καθυβρίζουν μικρόνοες εγωπαθείς,  για να αναδειχθούν.

Αυτός που την ξεστόμισε εχθές αυτήν την ύβρη,  πρέπει να απαντήσει τι σόι "ιερό και όσιο" είναι το ΓΕΓΟΝΟΣ ότι για τον ένα ΑΞΙΟ καθόλα ΤΙΜΗΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ του που εξέλιπε, έκανε Η ΠΟΛΗ - που αυτός εκφράζει στο σύνολο, όχι το μέος της ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ-  ό,τι έπρεπε, ίσως μάλιστα κάποιες φορές υπερέβαλλε, γιατί ήθελαν μερικοί ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ να τα έχουν καλά με ισχυρά κέντρα και για τον άλλο ΑΔΙΑΦΟΡΗΣΑΝ και τον άφησαν στην λήθη της ιστορίας είτε με "πολιτικά" (στην πραγματικότητα)  είτε και με απολύτως ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΑ κριτήρια που προβλήθηκαν ως δικαιολογίες κατά καιρούς (πχ δεν ήταν το ίδιο .... γραβατωμένος, πτυχιούχος, δεν είχε αντίστοιχα μεγάλο οικονομικοκοινωνικό στάτους ή σε μία περίπτωση κάποιος "εκτίμησε" ότι είναι .... ύποπτος διαπλοκής ο μακαρίτης και φοβήθηκε να τιμήσει την ΜΕΤΡΗΣΙΜΗ προσφορά του γιατί ήταν πολιτικός του αντίπαλος ή γαιτί του  "την βάραγε"  η ιδιωτική εργασία του - θα καταλάβουν οι ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΟΙ σε ποιον αναφέρομαι, οι άλλοι δεν με νιάζουν.

ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΣ ΛΟΙΠΟΝ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ - ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, στον δήμο που υπηρέτησε και τις υποθέσεις του, δεν μετράς αυτή την αξιολόγηση των συνδημοτών του εκλογέων βάζοντας δικά σου κριτήρια, εσύ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕ ΔΗΜΑΡΧΑΡΑ αλλά και εσύ σημερινέ, που το έχεις τερματίσει με ΤΟΝ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΣΜΟ ΣΟΥ.

ΕΣΥ ΤΟΛΜΑΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΡΙΤΗ της προσφοράς ενός εκλιπόντος συνδημότη σου που τιμήθηκε από τους συμπολίτες του ή ακόμα χειρότερα φτάνεις μέχρι την αξιολόγηση του ηθικού του εκτοπίσματος και των προθέσεων και κινήτρων του (για κάποια περίπτωση που οι εντός θα καταλάβουν) μεγάλε, ενώ τέτοιος ρόλος όχι μόνο δεν σου πέφτει αλλά ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ αν τον διεκδικείς για την πάρτη σου.

Δεν σε βάλανε να παριστάνεις ούτε τον ΘΕΟ, ούτε τον ΠΑΠΑ, ούτε την ΗΘΙΚΗ αστυνομία, ούτε τον ΣΟΥΛΤΑΝΟ, ούτε τον ΔΙΚΑΣΤΗ.
Πόσο μάλλον που ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ δεν δικάζονται ούτε καν από τον φυσικό δικαστή ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Σε βάλανε να μαζεύεις τα σκουπίδια και να κλείνεις τις λακούβες.
Σε βάλανε να φτιάξεις κανένα πάρκο, κανένα αγωγό, κανένα σχολειό.
Σε βάλανε να βάλεις τα χωράφια στο σχέδιο.
Σε βάλανε να διαχιερίζεσαι το χρήμα των συμπολιτών τους προς όφελός τους.
Και σε βάλανε να το διαχειρίζεσαι ΔΙΚΑΙΑ για όλους γιατί είναι ΟΛΟΝΩΝ.

Δεν έχεις ΝΟΜΙΜΑ διακιώματα ΚΡΙΣΗΣ των άλλων για θέματα .... εκτός δήμου, ούτε να τους αξιολογείς με βάση την ιδεολογικοπολιτικοηθικόμαλακία σου, όταν φεύγουν από την ζωή και αναφέρομαι ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ.

Και πρέπει να διερευνήσεις έναν ΙΣΟΤΙΜΟ, ΔΙΚΑΙΟ ΚΩΔΙΚΑ, βασισμένο στο αντικειμενικό κριτήριο της ΛΑΪΚΗΣ  ΑΠΟΔΟΧΗΣ και ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ της παρουσίας  στα κοινά της πόλης για να  αποδίδεις ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ - όχι την παρέας σου και των συμφερόντων της - τις οφειλόμενες τιμές στους υπηρέτες της.

ΑΣ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ με τους τελευταίους εκλιπόντες συναδέλφους τους οποίους θα μνημονεύσω.

ΑΛΗΘΕΙΑ!

Πώς φάινεται ΣΗΜΕΡΑ, με την απόσταση από την στιγμή της αποχώρησης του καθενός ότι ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ δεν υπάρχει κάτι που να θυμίζει την τρεχάλα του ΣΑΡΑΝΤΗ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΥΔΗ για την ένταξή της στο σχέδιο, του Σαράντου που έτρεχε χειμωνιάτικες νύχτες με τις γαλότσες μέσα στα λασπόνερα για να μαζεύει υπογραφές και να κινητοποιεί τους λίγους τότε κατοίκους της περιοχής για να μεταφέρει πιο ισχυρά τα προβλήματά τους στον δήμο ή τη νομαρχία - τότενες, τις μακρινές δεκαετίες του 70 και του 80 και που τιμήθηκε τρεις φορές από τους γείτονές του με εκλογή στο ΔΣ;

Ποιος θα θυμάται σε μερικά χρόνια την πίεση που ασκούσε σε όποιον έβλεπε μπροστά του για να πάει να δώσει αίμα για την τράπεζα αίματος που είχε στείσει με προσωπική τρεχάλα στην γετονιά για τους συνδημότες του - δεν το έπινε το αίμα, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ σας έπιανε όλους από το λαιμό να γίνεται αιμοδότες;

Αλλά βάβαια ακόμα και του Μιχάλη του Σιδεράκη που μαζί με τον Σαράντο στο τότε Συνοικιακό Συμβούλιο έτρεχαν, ακόμα και όταν διαφωνούσαν και τσακώνονταν - ΠΑΣΟΚ ο ένας, ΚΚΕ ο άλλος. Γιατί δεν τιμήθηκε ο συχωρεμένος Μιχάλης;

Και ο  Αλέκος Αργυρούδης, ο κυρ Αλέκος μας; Το τρίο της τρεχάλας δηλαδή, που αμφιβάλω αν οι σημερινοί νεοφερμένοι κάτοικοι της Μεταμόρφωσης γνωρίζουν ότι ίσως δεν θα υήρχαν εκεί οι πολυκατοικίες στις οποίες σήμερα στεγάζονται, δεν θα έμενα σε μια γειτονιά - υπόειγμα ρυμοτομίας αν δεν υπήρχαν αυτοί οι τρεις.

Ήταν λαϊκοί άνθρωποι, ο πιο "πτυχιούχος" των τριών ήταν ο - μηχανικός στα καράβια - Σαράντος.

Αυτός είναι ο λόγος που δεν θεώρησε ίσως το Δ.Σ. ότι πρέπει να αποτυπωθεί ανεξίτηλα στο σώμα της πόλης η προσφορά τους στην γειτονιά τους;

Αυτή είναι η διακιολογία ή ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ανομολόγητο που βασίζεται στην ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ και στην εμπλοκή τους σε "τοπικά κόλπα" νομής;

Η "Χελμού", η "Παρνασσού", η "Τυμφρηστού", η Πέλλης, η Μεσσηνίας, η Κιθαιρώνος κλπ τι ακριβώς σημαίνουν αυτές οι ονομασίες δρόμων για το ΧΑΛΑΝΔΡΙ;

Λένε κάποιοι ότι η αλλαγή ονομάτων δρόμων μπερδεύει τις καταστάσεις, δυσκολεύει τους γραφειοκράτες στις υπηρεσίες.

Αλήθεια είναι.
Μερικές φορές όμως η καταγραφή της ΙΣΤΟΡΙΑΣ είναι σημαντικότερη από μια φασαρία για την γραφειοκρατία.
ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ότι η καταγραφή της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ιστορίας έχει ΜΕΓΑΛΗ σημασία και εξυψώνει την δημοκρατία, δίνει κίνητρο να την υπηρετήσουν και οι επόμενοι και αυτό είναι σοβαρός σκοπός.
Και άρα πρέπει να ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ αυτός ο σκοπός από την γραφειοκρατία, όχι να την υπηρετεί.

Και κλείνω - ΕΝΤΕΛΩΣ - αυτο το - και για μένα άχαρο - προσκλητήριο νεκρών συναδέλφων και δεν θα ξανασχοληθώ με το θέμα, με μια ακόμα περίπτωση, εντελώς διαφορετική από τις τρεις προηγούμενες.

Κατά την γνώμη μου ήταν ο μοναδικός άνθρωπος που ως δημοτικός σύμβουλος είχε ΚΑΙ ΕΘΕΣΕ σε συλλογική διαβούλευση, μια ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ- με όλη την σημασία της λέξης - οραματική προβολή του Χαλανδρίου στο μέλλον με κάθε λεπτομέρια και ήταν εκείνος που θα μπορούσε ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ δημιουργικά και συνθετικά, στα μικρά και μεγάλα αντιδραστικά συμφέροντα και την πολιτική ρουσφετολογική μικρομαλακία των πολιτικάντηδων, την βήμα βήμα υλοποίηση αυτής της ΕΝΟΡΑΣΗΣ του για το Χαλάνδρι του αύριο.
Μπορούσε να ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ την ΠΟΛΙΤΙΚΗ στην ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ για την τοπική κοινωνία για τους πιο ψαγμένους.

Δεν έχει τιμηθεί αν και έφυγε νωρίς και άδικα.

Ήταν υπάλληλος του Μπόμπολα και αυτό είναι ο λόγος που οι πολιτικάντηδες του πολιτικού κόστους θεώρησαν ότι δεν ήταν "political correct" και θα προκαλούσε "αρνητικά σχόλια" να καταγρραφεί το πέρασμά του επί δύο τετραετίες από το ΔΣ και να τιμηθεί η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ προσφρορά του στην πόλη.
Αυτό ήταν άραγε ο λόγος ή κάτι άλλο ανομολόγητο;

Κατά την γνώμη μου η αίθουσα της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου θα μπορούσε και θα έπρεπε να είχε το όνομά του μια και αν ονοματήσεις δρόμο με αυτό θα νομίζουν όλοι ότι θα αναφέρεσαι στον μεγάλο ηθοποιο λόγω συνωνυμίας.

Και βέβαια εκτός από το ότι δεν έχω ιερό και όσιο σήμερα ξέρω ότι μπορεί να ακούσω ότι είμαι διαπλεκόμενος.

Και τέλος η τελευταία μεγάλη ιστρική παραλειψη ή "παράλειψη". Η ΒΟΥΛΑ ΜΑΝΗ.
Δεν θα γράψω τίποτα παραπάνω.
Δηλαδή τι να πει κανείς για το γεγονός ότι δεν ΥΠΑΡΧΕΙ για τον δήμο;;;;

ΤΥΧΑΙΟ; ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ;
Ας το διορθώσουμε.

Δεν έχω ιερό και όσιο, ξέρω!
Δεν πρέπει να προτείνεις και αν ανοίγεις αυτά τα θέματα γιατί ο άλλος μπορεί αν σου πει ότι εκμεταλλεύεσαι νεκρούς.

Και όταν δεν το κάνεις βγάινει ο άλλος και λέει "καλά δεν βρέθηκε ΕΝΑΣ να επισημάνει ότι για την ΜΑΝΗ δεν έκανε ο δήμος τίποτα";

Στα .... μου λοιπόν τι θα πει ο ένας ή ο άλλος!

Εγώ για τα επόμενα τρία χρόνια έχω αποφασίσει να λέω ό,τι πιστεύω, αδιαφορώντας για το πολιτικό κόστος και τις ύβρεις του Σουλτάνου.

Και σε όποιον δεν αρέσει ΞΥΔΙ.

Α,Ν.

ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΟΥΝ ΤΙΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΟΙ "ΦΟΡΕΙΣ" ΠΟΥ ΕΠΙΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ

ΔΕΝ ΧΩΡΑΤΕ! ΦΑΙΝΕΣΤΕ!

Ένα θέμα που έχει δημιουργήσει νέες κουτοπονηριές στις πελατειακές σχέσεις δήμου και "φο΄ρέων" (αθλητικά σωματεία, πολιτιστικά σωματεία, εθνικοτοπικά σωματεία κλπ) διευκρινίζει προχθεσινή εγκύκλιος του Υπουργείου Εσωτερικών.

Σύμφωνα με αυτήν όλοι οι φορείς που παίρνουν πάνω από 3000 ευρώ από τους δήμους οφείλουν να κάνουν δημόσιο αναλυτικό αποογσιμό των δαπανών τους αναρτημένο στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ ΕΔΩ από το epoli.gr: http://epoli.gr/content/data/multimedia//files/pdf/Egkyklios_Dapanwn_OTA_Diaugeia.pdf

Στο Χαλάνδρι βέβαια οι "μάγκες" της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ και του Συμεών τι κάνουν;

Βγάζουν στους φορείς επιδότηση 2990 ευρώ - όχι 3000 όμως, και έτσι απαλλάσουν τους .... εαυτούς τους που είναι πρόεδροι των φορέων, πρόεδροι δημοτικού συμβουλίου και πρόεδροι συνδικαλιστές  να δίνουν λογαριασμό για το πώς διαχειρίζονται το δημόσιο χρήμα!



196-2016 Eπιχορήγηση του συλ. Ένωση Ηπειρωτών ποσού 2.9990,00€

Είναι πονηροί βλέπετε οι καργαριστεροί.

Έχουν πάντα έναν τρόπο για να μην δίνουν λογαριασμό.

Γι' αυτό θε΄λουν να βουλώνουν στόματα και να μην γράφονται ονόματα.

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;;

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ: Οδική ασφάλεια Πολυδρόσου, ατυχήματα στην οδό Φραγκοκλησιάς, βιοκλιματική αναβάθμιση και κυκλοφοριακές ρυθμίσεις

Αγαπητέ αντιδήμαρχε κ. Βασίλη Κόκκαλη,

Ο δημόσιος διάλογος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος ενημέρωσης για τους δημότες, κατοίκους και κάθε ενδιαφερόμενο, για τα θέματα που τους απασχολούν και σε καμία περίπτωση «ανούσιος χαρτοπόλεμος». Οι διαπιστώσεις, οι θέσεις, τα επιχειρήματα, οι προτάσεις κρίνονται και ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του.

Στην τελευταία  απάντηση σας για τα ατυχήματα στην οδό Φραγκοκλησιάς δίνετε στοιχεία, χωρίς να αναφέρετε την πηγή, για τον αριθμό αυτών με τραυματισμούς και υλικές ζημίες να ανέρχονται συνολικά για τα έτη 2013 και 2014 σε 11 και 24 αντίστοιχα .

Δύο απλές επισημάνσεις, πρώτη το έτος 2013 η οδός Φραγκοκλησιάς ήταν αδιάνοικτη προς τη Λ. Πεντέλης και για 2,5 τελευταίους μήνες του 2014 διανοιγμένη και με κατακόρυφα αυξημένη την υπερτοπική κυκλοφορία, δεύτερη η ποσοστιαία αύξηση των ατυχημάτων είναι 120% περίπου και σε απόλυτο αριθμό 13 περισσότερα το 2014  έναντι του 2013.

Θα μπορούσατε επιπρόσθετα να μας πληροφορήσετε, για να έχουμε πληρέστερη, λεπτομερέστερη ενημέρωση και εύκολες συγκρίσεις, τον αριθμό ατυχημάτων για το έτος 2015 και το α΄ εξάμηνο του 2016,  χρονιές που είναι διανοιγμένη η Φραγκοκλησιάς και βρίσκεται σε εξέλιξη το έργο της βιοκλιματικής. 

Για τα 9 συγκεκριμένα ατυχήματα που αναφέρθηκαν σε προηγούμενη ανακοίνωση μας, απαντήσατε ότι δεν είχαν τραυματισμούς μόνο υλικές ζημίες και πρόδηλα όχι σοβαρής μορφής.  Ως προς τους τραυματισμούς συστηματικότερη έρευνα πιθανόν να διαφοροποιήσει την αρχική άποψη σας, σε ότι δε αφορά τη μη σοβαρότητα των υλικών ζημιών τα περισσότερα οχήματα όπως προκύπτει από τις φωτογραφίες ρυμουλκήθηκαν από τους χώρους των ατυχημάτων.

Εύκολα επίσης καταλήγετε στο συμπέρασμα ότι τα ατυχήματα δεν σχετίζονται με την βιοκλιματική και τις αναγκαίες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από τις 16 Οκτωβρίου 2014 ημερομηνία ανοίγματος της οδού Φραγκοκλησιάς. Όπως όμως προκύπτει από επιστολή (Δελτίο Τύπου Αμαρουσίου http://www.maroussi.gr/default.aspx?lang=el-GR&page=2&newsid=27863  02/12/2014) του Αντιδημάρχου Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αμαρουσίου κ. Δ. Σμυρνή, προς τον κ. Αντιπεριφερειάρχη Περιφέρειας Αττικής κ. Γ. Καραμέρο σχετικά με την οδική ασφάλεια της οδού Φραγκοκλησιάς ανέφερε «Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η εκπόνηση μελετών καθώς και η σηματορύθμιση παραμένει αρμοδιότητα των δήμων κατά τον Καλλικράτη και τον ισχύοντα ΚΟΚ, τουλάχιστον, σε τοπικό επίπεδο. Συνεπώς δεν δεχόμαστε αβασάνιστα την πρόταση: ….να προβείτε άμεσα στις απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις….. τη στιγμή που ο δήμος μας είναι εκείνος που έχει αναθέσει την εκπόνηση κυκλοφοριακής μελέτης σε εξωτερικό μελετητή για το σκοπό αυτό.» & «Ο Δήμος Αμαρουσίου απέστειλε δύο (2) επιστολές προς το Δήμο Χαλανδρίου ζητώντας την παράταση παράδοσης στην κυκλοφορία της οδού Φραγκοκλησιάς θέτοντας τη νέα διοίκηση του Δήμου αυτού προ των ευθυνών της. Το νεοδιανοιχθέν τμήμα δεν θα έπρεπε να δοθεί στην κυκλοφορία προ της οριστικής παραλαβής της μελέτης. Εξάλλου αυτό προβλέπεται και από τον κυρωμένο ΚΟΚ ο οποίος απαιτεί την ύπαρξη υποστηρικτικών κυκλοφοριακών και περιβαλλοντικών μελετών σκοπιμότητας σε νεοκατασκευασθέντα οδικά τμήματα τα οποία είναι έτοιμα να παραδοθούν στην κυκλοφορία και τα οποία φέρουν νέες διατομές   

Με άλλα λόγια 2 χρόνια σχεδόν μετά, η υποστηρικτική κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική μελέτη (υπάρχει ; ) δεν έχουν εφαρμοστεί για τα τμήματα εκείνα που απαιτούνται από την ισχύουσα νομοθεσία σύμφωνα με τον προκάτοχο σας, περιμένετε όμως μας ενημερώνετε, την έγκριση εφαρμογής από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση στην οποία δεν αναφέρετε το πότε στάλθηκε.  

Για το ατύχημα στις 7 Μαρτίου 2016 δεν προκλήθηκε από τυχαία πτώση κλαδιού δένδρου αλλά όταν φορτηγό διανομής τροφίμων προσέκρουσε ενώ διερχόταν την οδό Φραγκοκλησιάς σε δένδρο, που βρισκόταν λόγω κλίσης (από ετών) εντός του περιγράμματος του νέου ρεύματος κίνησης των οχημάτων. Το δένδρο μετά την πρόσκρουση έσπασε και έπεσε εγκάρσια της οδού και επί 2 οχημάτων και προκάλεσε στο ένα εκτεταμένες φθορές. Η μετατόπιση των αξόνων κυκλοφορίας προς τη μια πλευρά της οδού Φραγκοκλησιάς λόγω κατασκευών του έργου της βιοκλιματικής (ποδηλατόδρομος, παρτέρια) και της αλλαγής των θέσεων στάθμευσης επί του συνολικού πλάτους του οδοστρώματος, χωρίς να ληφθούν προληπτικά μέτρα ασφάλειας όπως κλαδέματα δένδρων ήταν η αιτία του ατυχήματος.



«Η κλοπή» Μια ταινία των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Χαλανδρίου (18/8/2016)

«Η κλοπή»

Μια ταινία των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Χαλανδρίου

Η μικρού μήκους ταινία «Η κλοπή» είναι μια συλλογική δημιουργία των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Χαλανδρίου. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και όσους βοήθησαν αυτή την προσπάθεια.

Η ταινία υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ''Αγωγής Υγείας'' 2015-2016 κι εντάσσεται στη θεματολογία: ''Αγωγή του ενεργού πολίτη- Ανθρώπινα δικαιώματα - Δημοκρατία'', με την συνδρομή του προγράμματος ''Πάμε Σινεμά''. 

ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ Η ΑΝΘΟΥΣΑ

Το Σχέδιο Πόλεως της Ανθούσας - ΦΕΚ 167 Α.Α.Π 12 Αυγουστου 2016



Ο Δήμαρχος Παλλήνης κ.Αθανάσιος Ζούτσος, ανακοινώνει με ικανοποίηση, ότι η Δημοτική Ενότητα Ανθούσας είναι πλέον και επίσημα στο σχέδιο πόλεως, μετα τις προσπάθειες, τη συντονισμένη δουλειά και τις ενέργειες ετών, από πολλούς.

Να σημειωθεί ότι, δημοσιεύθηκε, το απόγευμα της Παρασκευής 12 Αυγούστου 2016, στην Εφημερίδα της Κυβέρνησεως το Προεδρικό Διάταγμα με το οποίο εγκρίνεται η Πολεοδομική Μελέτη της επέκτασης του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου της Δ.Ε. Ανθούσας, Δήμου Παλλήνης (ΦΕΚ 167 Α.Α.Π. 12 Αυγούστου 2016).

Ο Δήμαρχος Παλλήνης κ.Αθανάσιος Ζούτσος, που χειρίσθηκε με τους συνεργάτες του αιρετούς και ειδικούς συμβούλους, αλλά και την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου όλη τη διαδικασία ένταξης του σχεδίου πόλεως ΔΕ Ανθούσας, από το 2011 που ανέλαβε ως Δήμαρχος του Καλλικρατικού Δήμου Παλλήνης(Ανθούσα, Γέρακας, Παλλήνη), αλλά και προσωπικά μέχρι πρώτινος στην κρίσιμη φάση που το σχέδιο βρισκόταν στο Συμβούλιο της Επικρατείας, αισθάνεται μεγαλη ικανοποίηση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, που δίνει την ευκαιρία για ανάπτυξη στην περιοχή.


ΣΧΟΛΙΟ: Μπαίνουν περιχές στο σχέδιο πόλης; Γιατί ακούγοντας τους δικούς μας αρμοδίους για το Πεύκο Πολίτη μαθαίνουμε ότι στο ΥΠΕΚΑ δεν λειτουργεί τίποτα λόγω έλλειψης προσωπικού. Το Πεύκο Πολίτη πότε θα μπει; Πάντως ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ με τις αλχημείες στην μελέτη. Η πρώτη ευθύνη είναι ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΔΑΜΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ TΗΛΕΟΡΑΣΗ - ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΙΑ, ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΕΠΙ - ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ISIS ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΣΑΝΤ