Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

ΧΑΜΟΥΤΖΗΣ ΚΑΙ ΚΑΡΝΤΑΣΙ ....


 

-Δέκα καλαμάκια.

-Θεσσαλονίκη είσαι, σουβλάκια λέγονται!


-Σορρυ!


-Θελεις καμιά αλοιφή;


-Έχετε και αλοιφές;


-Βεβαίως.


-Φέρε μου μια βολταρέν...

ΕΠΙΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΛΙΓΟΥΡΙΑ

ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ- ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ NATIONALMANNSCHAFT

ΕΚΔΗΩΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑΣ ΑΡΧΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ NATIONALMANNSCHAFT - ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Ευχαριστώ για την άποψή σου και την κριτική σου Γιώργο.

Ιδιαιτέρως για την ψυχαναλυτικής φύσεως εκτίμηση των εσωτερικών μου αναγκών και προθέσεων δικαιολόγησης των .... "ευεργέτες μου" του ΣΥΡΙΖΑ.

 Τρελαίνομαι με εσάς που την έχετε δει .... ψυχανάλυση.

Ναι πολιτικά ανήκω σε εκείνο το κομμάτι της κοινωνίας που ήταν ΠΑΣΟΚ και πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ, θεωρώντας ότι το ΠΑΣΟΚ πλέον δεν εκφράζει παρά ένα μικρό τμήμα της κοινωνικοπολιτικής συμμαχίας που δόμησε ο Ανδρέας και το έκανε επικυρίαρχο.

Και μάλιστα ταξικά το πιο προνομιούχο από αυτό, στο οποίο δεν ανήκω.

Και αυτό το κομμάτι της κοινωνίας πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ. Κανένα νέο από την επίθεσή σου.

Το κάλεσε ο Αλέξης Τσίπρας αυτό το τμήμα της κοινωνικής βάσης του ΠΑΣΟΚ να συνιδρύσουν ένα καινούργιο κόμμα - συμμαχία που θα κάλυπτε τον χώρο "από το πατριωτικό κέντρο μέχρι την ριζοσπαστική αριστερά" και στην Πανελλήνια Συνδιάσκεψή του προσκληθήκαμε "ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ" να συνιδρύσουμε το νέο κόμμα.

Η συνέχεια βέβαια με τους συνιστωσάκηδες και την καργαριστερά είναι γνωστή και δεν αφορά μόνο το Χαλάνδρι και δεν είναι της ώρας.

Ναι εξακολουθώ να πιστεύω ότι η τύχη αυτού του ΜΕΓΑΛΟΥ και ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΥ για το μέλλον της χώρας και τις πολιτικές εξελίξεις τμήματος της κοινωνίας που απαξιωτικά αναφέρεσαι σε αυτό ως "οι ΠΑΣΟΚοι που πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ" δεν μπορεί να είναι  εκβιαζόμενη και συρόμενη ουρά του Κούλη και του νεοφιλελευθερισμού ή της καργαριστεράς.

Πιστεύω ότι στις σύγχρονες δυτικές δημοκρατίες - στις οποίες κάνεις σπονδές - χρειάζονται τουλάχιστον δύο πόλοι εξουσίας.

Και πιστεύω ότι μόνο σε τρικοκοσμικές χώρες υπάρχουν οι εκλεκτοί να κυβερνούν χωρίς αντίπαλο.

Το καθαρίσαμε για να μην κουράζεσαι να κάνεις ψυχαναλύσεις;

ΑΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΟΚ;

Και ναι έχεις δίκιο, δεν συμφωνώ με την άποψή σου "να φύγουν να πάνε στον διάολο αυτοί οι σημερινοί παλαβοί που κυβερνάνε και όποιος θέλει ας βγει στην θέση τους γιατί είναι υπεύθυνοι για όλα τα δεινά της χώρας".

Σόρυ αλλά το έχουμε ξεκαθαρίσει αυτό εκατό φορές, τι ανακαλύπτεις κάθε μέρα την Αμερική ως Κολόμβος;

Για τα επιχειρήματα σου περί των δημοσιογραφικών και πολιτικών΄"γούστων μου" που πιάνουν από τα κομματικά δημοσιογραφικά μέσα του ΣΥΡΙΖΑ και φτάνουν στην παλιά μας συντρόφισσα και συνεργάτη στον δήμο, την Ελένη Αυλωνίτου, ειλικρινά δεν θα σε ακολουθήσω με επίθεση στους "απέναντί τους", είναι αντιπαράθεση επιπέδου καφενείου. Άλλωστε κάνεις τον εξυπνακισμό και δεν μας λες με ποιον είσαι για να σε ταυτίσω με τις απόψεις του και τις κοτσάνες του, όπως κάνεις εσύ.

Είσαι - νομίζεις - υπεράνω όλων "και δεν θες να εκτεθείς", όπως επαναλαμβάνεις συνεχώς. ΕΓΩ ΕΚΤΙΘΕΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΟΥ. Δεν την φοβάμαι, ούτε να μείνω "αλλόβητος" με νιάζει. Ο βρεγμένος χέστηκε για την βροχή.

Ειλικρινά όμως με τα παπαγαλάκια του συστήματος, υβριστές της χώρας, τους αποδεδειγμένα επιχορηγούμενους από το ΔΝΤ δημοσιογράφους και τα μέσα που αρτύζονται επιλεκτικά από δημόσιο χρήμα διαχρονικά και τις διαπλοκές, για τα μέσα που μοιράζουν μετοχές τους σε δημάρχους εκλεκτους τους, έχω θέμα, δεν συμφωνώ, παρόλο που υπερασπίζομαι απολύτως το δικαίωμά τους να ακούγονται τα " σοβαρά επιχειρήματά" τους για να φτιάχνεστε εσείς που τα γουστάρετε και να αντιπαραθέτουμε τα δικά μας επιχειρήματά, εμείς που ΔΕΝ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ.

Ως απλός ενεργός πολίτης (που έχει επιλέξει να ασχολείται με τα κοινά στα αυτοδιοικητικά όρια, όχι να μπαίνει στα αυτοδιοικητικά ψηφοδέλτια με κομματικές εντολές και σκοπιμότητες) και ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΑ (λόγω διαχρονικής α-χριστίας από όλα τα κομματικά επιτελεία) όχι ως παπαγαλάκι κανενός συστήματος, σου δηλώνω καθαρά ότι δεν πρόκειται να συνταχθώ μαζί σας και όσους πιέζουν για "εδώ και τώρα πτώση της κυβέρνησης και ό,τι κάτσει", δεν παίρνω ΣΤΕΙΡΕΣ αρνητικές θέσεις ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ για το μέλλον της χώρας μου, τοποθετούμε ΜΟΝΟ θετικά, όταν αποφασίσω ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΕΙΜΑΙ.

Αν δεν πω πρώτα με τι συμφωνώ όμως, τι πιστεύω για σωστό για το παρόν και το μέλλον ως σωστό, δεν λέω με τι διαφωνώ, δεν αποδομώ , δεν λέω "να φύγουν και όποιον πάρει ο διάολος" ΣΟΡΥ που σε χαλάω.

Η σύγκριση με τα δημοτικά θέματα του Χαλανδρίου, που κάνεις είναι ανεπιτυχής διότι στα τοπικά ΕΧΩ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΟΣΤΟΣ να είμαι ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ εκτεθειμένος και - δυστυχώς για κάποιους - ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ, άρα οι θέσεις μου δεν είναι αναγκαστικά υποστηρικτικές είτε του δικού σου Συμεών ή του Αεικίνητου και έχω καταθέσει ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ που οριοθετεί γιατί είμαι απέναντι και με τους δύο, νομίζω επαρκώς και το έχω θέσει στην κρίση των συνδημοτών μου πείθοντας μόνο ένα μικρό μέρος τους. Αλλά το έχω κάνει έντιμα, με σαφήνεια και καθαρά.

Αυτό δεν μπορώ να το κάνω στην κεντρική πολιτική, ελπίζω να το καταλαβαίνεις πρέπει να διαλέγω από ό,τι έχει το τραπέζι. Και τελικά κάτι από αυτά που είναι στο τραπέζι θα διαλέξω.

Στο κεντρικό πολιτικό πεδίο δεν έχω αποφασίσει με ποιον θα είμαι στις επόμενες εκλογές, όποτε αυτές και αν γίνουν και η τοποθέτησή μου στο άρθρο για τον Υποφάντη που σε ενόχλησε έλεγε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ:
ΌΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΑΚΗΣ ή Ο ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ - σου αρέσει, δεν σου αρέσει - μέχρι να γίνουν εκλογές και ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ πρέπει να τιμήσουν τους Ολυμπιονίκες ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, αυτοί εκπροσωπούν την "ΠΟΛΙΤΕΙΑ", δεν γίνεται να πάει να τους τιμήσει για ΄"λογαριασμό της πολιτείας" η Χριστοφιλοπούλου, η Λυμπεράκη ή ο Άδωνης για να γουστάρεις εσύ και ο ΣΚΑΗΣ.

Αυτό σημαίνει ότι συμφωνώ με ό,τι πολιτικές επιλογές κάνουν στα υπουργεία τους;

Αυτό κατάλαβες;
ΤΙ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙΣ;;;;

Θα ήθελα όμως με ευκαιρία να σου θυμίσω ότι στις μη τριτοκοσμικές δυτικές χώρες στις οποίες κάνεις σπονδές καθημερινά, δεν γίνονται εκλογές κάθε τετράμηνο και κάθε φορά που κάποιος Γ.Γ. εκεί διαφωνεί με πολιτικές δεν φωνάζει "να πέσει τώρα η κυβέρνηση".

Πάμε στα περί "τριτοκοσμικών" εκδηλώσεων υποδοχής των αθλητών που δεν κάνουν οι προηγμένοι Ευρωπέοι στα φοβερά προηγμένα κράτη τους - που ως γνωστόν, δεν είναι διεφθαρμένα όπως το δικό μας και δουλεύουν και πολύ αυτοί ενώ εμείς είμαστε τεμπελχανάδες και έχουμε διεφθαρμένους όχι σαν τους φοβερούς πεντακαθαρίδηδες κλπ κλ - όλα αυτά που λέτε οι Πρετεντέρης, Πορτοσάλτε και εσύ και ΝΑΙ ΜΟΥ ΦΑΊΝΟΝΤΑΙ ΓΕΛΟΙΑ - δεν είναι κατά την γνώμη μου αυτά που γράφεις παρά άλλη μια απόδειξη προβληματικής επαρχιακής ευρωλιγουριάς.

Έχεις δει ρε φίλε πώς κάνουν οι Γερμανοί, οι Ισπανοί, οι Γάλλοι, οι Άγγλοι αν πάρουν το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου ή η ομάδα τους πάρει το Champion League;

Έχεις δει υποδοχές από Δημαρχαίους, Πρωθυπουργαίους και Προέδρους Δημοκρατίας με κασκώλ στα προεδρικά μέγαρα;

Έχεις δει εκδηλώσεις στα κέντρα των πόλεων;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΑΘΟΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΑΡΕΣΕΙ, ΔΙΝΕΙ ΛΙΓΗ ΧΑΡΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΑΟ;

Επιτέλους πόσο κόμπλεξ παίζει να κουβαλάτε ρε παιδιά εσείς του ΝΑΙ, που δεν σας είπα εγώ ποτέ "ΠΡΟΔΟΤΕΣ" και τέτοια, γιατί θέλω να κουβεντιάζουμε και κάποια στιγμή να δούμε αν υπάρχουν σημεία σύνθεσης για το μέλλον των παιδιών μας;

Δεν το κοιτάτε λίγο ψυχαναλυτικά αφού το παίζεται τόσο εύκολα .... ΦΡΟΫΝΤ για τους άλλους; Μήπως σας έβαζε πολύ τιμωρία η μάνα σας όταν ήσασταν μικροί;

Μην τρελαίνεστε έτσι επειδή ο Τσίπρας την ήπιε και κάνετε πάρτι δικαίωσης - νομίζετε - του πακέτου των απόψεών σας.

Δεν την ήπιε γιατί οι Ευρωπέοι είναι θεοί, μεγάλοι και πεντακαθαρίδηδες και εμείς είμαστε "για τα μπάζα" σε ό,τι κάνουμε, πιστεύουμε, συνηθίσαμε να αγαπάμε και να μας δίνει χαρά.

Και δεν σημαίνει ότι επειδή την ήπιε ο Τσίπρας όλα αυτά πρέπει να πεθάνουν και να τα αντικαταστήσουμε με καινούρια από την .... SIEMENS!

ΕΛΕΟΣ!

Μιλάς για το Άγιο Φως.

Έχεις δει πώς κάνουν οι καθολικοί πιστοί όταν περνάει ο Πάπας με το αλεξίσφαιρο του για να τους ευλογήσει ρε Γιώργο στις "προηγμένες δυτικές χώρες";

ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΙΚΟΣΜΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ, όπως πολλές ανάλογες όλων των πιστών, όλων των θρησκειών αλλά εσύ μόνο με την δική μας τα έχεις βάλει και μου γράφεις εναντίον της και σου τρέχουν τα σάλια για τους "προηγμένους"

"Οι άλλοι είναι χάι και εμείς είμαστε τριτοκοσμικοί" . Ε ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!

Επιτέλους αφήστε ρε μάγκες τίποτα που γουστάρει αυτός ο έρμος Έλληνας χωρίς να το γαμήσετε.

Υπερασπιστείτε και λίγο αυτό που έκανε και πίστευε η μάνα σας και η γιαγιά σας και αποτελεί σημείο ψυχικής συνάντησης και ενότητας του ελληνισμού. Αυτά όσο πάνε και λιγοστεύουν, αν δεν το έχεις καταλάβει.

Μέχρι με τους στίχους του Σολωμού στον Εθνικό Ύμνο τα έχουν βάλει κάποιοι επειδή μιλάει για σπαθιά και κόκκαλα. Ε δεν πάει άλλο αυτό!

Δεν είναι αυτά τα πιστεύω του απλού λαϊκού Έλληνα το πρόβλημα της χώρας.

ΤΟ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ!

Που για να μείνει ανέγγιχτο διχάζει τον λαό ακόμα και για την ... λαμπάδα.

Αρκεί να μην είναι με τους άλλους. Με όποιον λόγο και αν πειστούν να μην είναι με τους άλλους.

Τι θέλετε δηλαδή ρε Γιώργο; Να γίνει ο Έλληνας Γερμανός, Γάλλος ή Ολλανδός;

Ε ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ! Το πολύ πολύ να τον καταπιέσουν να τον παραστήσει για κάποια χρόνια αλλά στο τέλος θα αντιδράσει.

Την τελευταία αντίστοιχη φορά πήρε βέβαια 400 χρόνια να αντιδράσει αλλά αυτό έγινε τελικά

Ναι πρέπει να συμπορευθούμε με την Ευρώπη και την Δύση. Δεν έχουμε με τι άλλο να συμπορευθούμε.

Αλλά αυτό δε σημαίνει ρε φίλε ότι πρέπει να πάψουμε να έχουμε την δική μας πολιτιστική, αισθητική ή θρησκευτική ταυτότητα εμείς γιατί είναι τριτοκομική αλλά να σεβόμαστε και να υπηρετούμε τις τριτοκοσμικότητες των άλλων εταίρων μας στην Ευρώπη για να μας αγαπάνε.

Αυτό είναι ΚΑΤΟΧΗ ρε φίλε. ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ.

ΝΑΙ! Μπορούμε, έχουμε δικαίωμα και θα το υπερασπιστούμε να λέμε και ΟΧΙ και να βαράμε προσοχές στην λαμπάδα αν ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ. Ποιος χαλιέται;

ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΓΕΡΜΑΝΟ ΜΕ ΠΈΔΙΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΤΣΑ;

Ε δεν γίνομαι έτσι!

Προτιμώ την σαγιονάρα δίχαλο γιατί "εδώ έχει πάντα ήλιο"..

Αν κάποιοι λοιπόν θεωρούμε ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες και οι Ολυμπιονίκες - με όλα τα προβλήματα της εμπορευματοποίησης που καθημερινά στηλιτεύουμε για να περιοριστούν όσο γίνεται - είναι "κάτι" παραπάνω για τον Έλληνα, τον πολιτισμό του και το εθνικό του συναίσθημα και οι Ολυμπιονίκες αξίζουν επίσημη τιμή ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΠΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ, όπως ο Γερμανός ποδοσφαιριστής που πήρε το κύπελλο, σόρυ αλλά δεν θα σου απολογηθώ ούτε εσένα, ούτε στον Τζήμερο.

Θα σου απολογηθώ μόνο αν λέω το ανάποδο όταν θα είναι εκπρόσωπος της πολιτείας ο Άδωνης.

ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΛΕΩ ΚΑΙ ΤΟΤΕ.

Λέγε με τριτοκοσμικό άμα θες.

Και αν δεν βρίζω τον Πύρρο και δεν τον υποδεικνύω ως υπεύθυνο για όλα τα κακά του σύγχρονου αθλητισμού ή της ΔΟΕ, αν δεν τον κράζω που έγινε προπονητής στην Αμερική δεν θα απολογηθούμε στους άλλους της καργαριστεράς ή της καργαδεξιάς.

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Και αν θεωρώ ότι οι θρησκευτικές μας παραδόσεις - ακόμα και οι πιο ..... απόκρυφες και μυστικιστικές εξ αυτών (σικ) όπως το Άγιο Φως - δεν ενοχλούν, παρά μόνο όσους επιθυμούν τον διχασμό με κάθε μέσο και αφορμή για την απόλυτη ισοπέδωσή μας ως έθνος και λαό και την πλήρη υποταγή και παράδοσή μας σε καθολική ξένη επικυριαρχία, όχι μόνο οικονομική - αυτή επετεύχθη έτσι και αλλιώς - αλλά πλέον και πολιτιστική, ηθική και εθνική, ΝΑΙ δεν παριστάνω τον υπερμονδέρνο και σέξυ ευρωπαίο.

Είμαστε απέναντι τόσος στους - σέξυ και μονδέρνους - καργαριστερούς διεθνοιοσλαμόφιλους και "περήφανους" όσο και στους σέξυ και μονδέρνους δεξιοφιλελευθερολιγούρηδες... ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ.

Εκεί τα έχετε βρει ρε παιδιά, μεταξύ σας και επικοινωνείτε, ρε παιδιά, είναι φανερό αυτό και στον δήμο Χαλανδρίου και τις συμμαχίες φιλελέδων, σοσιαλφιλελέδων και καργαριστερών σε όλες τις στρατηγικές επιλογές του.

Μόνο για καμιά λακκούβα διαφωνείτε για το ξεκάρφωμα.

Εμείς αυτό κάναμε πάντα, αυτό κάνουμε ακόμα, αυτό θα κάνουμε μέχρι να τελειώσει αυτή η περιπέτεια της χώρας ή μέχρι να μην μπορούμε να το κάνουμε:
Θα υπερασπιζόμαστε τις ιδιαιτερότητες μας και τις ιδιαιτερότητες της χώρας μέχρι είτε να γίνουν σεβαστές, είτε να εξαφανιστούν ηττημένες αλλά όχι αντουφέκιστα.

Αλλά και θα παλεύουμε παράλληλα να πείσουμε, μέχρι να πειστούν, αν πειστούν, οι Έλληνες, να κάνουν ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ την χώρα μια σύγχρονη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΩΣ Ευρωπαϊκή Δημοκρατία.

Ναι κυνηγάμε τα δύσκολο.

ΠΑΝΤΑ!

Ο εκσυγχρονισμός της χώρας δεν θα επιτευχθεί μέσω της εξαφάνισης των ιδιαιτεροτήτων του ελληνισμού ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΕΣ, είτε αρέσει αυτό, είτε δεν αρέσει.

Θα επιτευχθεί μόνο με την αυτοσυνειδητοποίηση των Ελλήνων, την σφυρηλάτηση της ενότητά τους και την κινητοποίησή τους πάνω σε ΚΟΙΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΟΥΣ στόχους που θα είναι ΚΟΙΩΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ και ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΚΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΙΜΟΙ.

Και θα είναι ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ μόνο αν ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΙ!
Ή θα είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟΣ ο εκσυγχρονισμός της χώρας ή δεν θα υπάρχει, για να παραφράσω το παλιό μότο για τον σοσιαλισμό. Αποκλείεται να καπελωθεί στον λαό όμως.

Η κοινή απόφαση των Ελλήνων να γυρίσουν σελίδα δεν θα γίνει βρίζοντάς τους, ούτε τιμωρώντας τους επειδή κάποιοι τους δούλεψαν.

Αν δεν το έχεις καταλάβει ότι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ ΜΑΣ εδώ και χρόνια, ας το ξεκαθαρίσουμε άλλη μια φορά.

Εσείς το λέτε καθαρά: Θέλετε τον Γερμανό σας για να επιβάλλει στους άλλους τις απόψεις σας.

Οι ΠΑΣΟΚοι που πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ, αυτοί που ξέκοψαν δηλαδή από το νεοΠΑΣΟΚ που διέπραξε την ύβρη απέναντι στο σώμα της παράταξης να του πει δηλαδή ότι Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ δεν είναι πλέον παρά ένα προς υπέρβαση εμπόδιο για τον εκσυγχρονισμό της οικονομίας της, δεν συμφωνούν με αυτό. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ και δεν ελήφθη σοβαρά υπόψη η ανοχή τους για χρόνια. Και αυτό διέλυσε το ΠΑΣΟΚ.

Δεν υπάρχει περίπτωση ΠΟΤΕ να συμφωνήσουν με αυτό και στο μέλλον. Ας ληφθεί κάποτε αυτό σοβαρά υπόψη από όσους θέλουν αν εκφράσουν ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ της παράταξης.

Και βέβαια "τραβάνε και αυτοί τα βυζιά τους" με τους καργαριστερούς ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ και τα καμώματά τους. Αλλά δεν είνα το μόνο που βλέπουν και αξιολογούν.

Δεν προσφέρεις υπηρεσίες στην παράταξη με τέτοιες τοποθετήσεις φίλε κατά την γνώμη μου.

Γιατί ΠΑΡΑΤΑΞΗ δεν είναι ο Σημίτης, ο Πάγκαλος, η Άννα, ο Σταύρος, ο Αλέξης, ο Σκουρλέτης και ο Παππάς.

Παράταξη βεβαίως δεν είναι ο Δρίτσας και η Τασία.

Παράταξη δεν είναι ο Πρίγκηπας ή ο Ρούσσος.

Παράταξη δεν είναι Η ΕΞΟΥΣΙΑ που διαχειρίζεται προσωρινά, ούτε οι εξουσιαστές που πρέπει να στηριχτούν για να δίνουν χορηγίες, πάρτε το επιτέλους χαμπάρι.

Και αυτό δεν είναι έτσι γιατί το λέω εγώ ο ελαχιστότατος.

Αυτό αποδείχτηκε με την μαζική, ασχεδίαστη, ακαθοδήγητη, με μορφή ντου μετατόπιση ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ στον εν πολλοίς εχθρικό προς αυτή ΣΥΡΙΖΑ, μόλις ο Αλέξης της έκλεισε δυο τρεις φορές το μάτι γιατί ΑΣΦΥΚΤΙΟΥΣΕ.

ΠΑΡΑΤΑΞΗ είναι εκείνο το 35% που ψήφισε Τσίπρα και ΣΥΡΙΖΑ και που βέβαια έχει - λίγες πλέον - ελπίδες για εξελίξεις σε κατευθύνσεις που θα αλλάξουν τα δεδομένα.

Μικρές ακόμα υπομονές και ελπίδες αλλά σίγουρα περισσότερες από τις ανύπαρκτες δικές σου που έτσι και αλλιώς αλλού ήσουν πάντα.

Και βέβαια όταν έρθει η ώρα των αποφάσεων ΚΑΜΙΑ ΔΕΜΕΥΣΗ δεν έχει ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ με "τούτους τους παλαβούς".

Και μπορεί να δεις πάλι κανένα μαζικό ντου .... αλλού.

Ούτε με τον Κυριάκο όμως έχει δέσμευση αυτή η παράταξη για να της δίνει εντολές να μην ψηφίσει την απλή αναλογική γιατί αλλιώς δεν θα τους πάρει μαζί του, ΜΗΝ ΧΕΣΩ!

Πού θα στεγαστεί; Πού θα μετατοπιστεί; Ας το σκεφτούν όσοι νομίζουν ότι πρέπει να το σκεφτούν ΠΟΛΙΤΙΚΑ όμως, όχι μηχανιστικά.

Πού θα χωρέσουν οι ανησυχίες και τα προτάγματά τους. Αυτό ας σκεφτούν.

Πρέπει να αλλάξουμε την χώρα ρε Γιώργο. Αλλά εσύ θέλεις τον Γερμανό σου.

Διαφωνούμε. Τι δεν καταλαβαίνεις και κάθεσαι και μου την λες.

Σου είπα εγώ γιατί γράφεις άρθρο με τίτλο "Δεν θα γίνουμε ποτέ Ευρώπη" με αφορμή μια λακκούβα;

Λες και αν την βουλώσει ο Γερολυμάτος θα έχουμε γίνει Ευρώπη και ο γκασμάς θα είναι ευρωπαϊκός;

Άρχισε να γράφεις το συγχαρητήριο, Θα την κλείσει, βάζω στοίχημα.

Αλλά μην τρελαίνεσαι και μην αγχώνεσαι, δεν έγραψα πουθενά ότι οι φίλοι σου της διοικήσεως του δήμου, που επιτέλους χαίρομαι που υπερασπίζεσαι ανοικτά και δημόσια χωρίς να κρύβεσαι, δεν διοικούν τον δήμο νομίμως και με λαϊκή εντολή και δεν πρέπει να τον εκπροσωπούν θεσμικά σε εκδηλώσεις επειδή διαφωνώ ΚΑΘΕΤΩΣ με την πολιτική τους και ΚΑΘΕΤΩΤΕΡΑ με τις πρακτικές τους,.

Ούτε έγραψα να μην βγάζει λόγους ο Συμεών σε όλες τις εκδηλώσεις του φεστιβάλ ρεματιάς, ως δήμαρχος, όπως κάνει .

Να μην επιλέγει τους χορηγούς που ... επιχορηγεί, με κριτήρια .... τριτοκοσμικά έγραψα και φαίνεται χαλάστηκες και να μην εξαγοράζει σιωπή με 2990 ευρώ .... 10 μόνο κάτω από την - ΜΗ ΤΡΟΤΟΚΟΣΜΙΚΗ - υποχρέωση των επιχορηγούμενων να δίνουν λογαριασμό για το τι κάνουν το δημόσιο χρήμα που παίρνουν, έγραψα.

Καλημέρες και πάντα εδώ είμαστε για να "τσακωνόμαστε" (πολιτικά) όσο θες.

Εδώ βάζουμε και την αντίθετη άποψη βλέπεις.

Πόσες μέρες το χρόνο δουλεύουμε για το κράτος;




Το 1947 το Ίδρυμα Φορολογικών Ερευνών (Tax Foundation), που εδρεύει στην Ουάσιγκτον των ΗΠΑ, εισήγαγε την Ημέρα Φορολογικής Ελευθερίας (Tax Freedom Day) που υπολόγιζε, με μια διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδο, πόσες μέρες το χρόνο ένας πολίτης δουλεύει για το κράτος.

Στις ΗΠΑ η ημέρα που ο Αμερικανός πολίτης αρχίζει να δουλεύει για τον εαυτό του είναι η 24η Απριλίου1 και στο Ηνωμένο Βασίλειο η 13η Μαΐου. Στην Κύπρο η 13η Μαρτίου και στη γειτονική μας Βουλγαρία η 25η Μαΐου2.

Το 2015 για την Ελλάδα ήταν 24η Ιουνίου. Το 2016 η ημέρα αυτή μετακινήθηκε στις 7 Ιουλίου3 , κλέβοντας στην ουσία μέσα σε ένα χρόνο από κάθε Έλληνα πολίτη 13 μέρες εργασίας. (Α ρε Μαρξ, που να φανταζόσουν ότι την υπεραξία των εργαζομένων την κλέβει το ίδιο το κράτος!)

Δυστυχώς μετά από 6 χρόνια μνημονίων η τάση είναι αυξητική υπέρ του κράτους και μετά την εφαρμογή των μέτρων της Πρώτης Φοράς Αριστεράς, θα εκτιναχτεί κάπου το Σεπτέμβριο.

Τραγικό!

του Αντώνη Κρούστη

Οδική ασφάλεια & βιοκλιματική αναβάθμιση στο Πολύδροσο


Μαρούσι, 21 Αυγούστου 2016

Αγαπητέ Δήμαρχε κ. Γιώργο Πατούλη,

Με ανάλογη έκπληξη και εμείς, παρακολουθούμε τη δυσκολία να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις σε απλά ερωτήματα, που έχουμε δημόσια διατυπώσει μετά από 3 συνεχή ατυχήματα σε διάστημα 20 ημερών στην οδό Φραγκοκλησιάς, στις 16/07, 22/07 και 05/08/2016. Το  τελευταίο ατύχημα ήταν η σφοδρότατη σύγκρουση φορτηγού με μικρό επιβατικό .

Ποιος είναι ο αριθμός ατυχημάτων τα έτη 2015 και το α΄ εξάμηνο 2016 στην οδό Φραγκοκλησιάς ;

Υπάρχει οριζόντια διαγράμμιση στο μήκος των 2 χλμ περίπου της οδού Φραγκοκλησιάς (διπλή διαχωριστική γραμμή, κίτρινη γραμμή απαγόρευσης στάθμευσης κλπ)  ;
Είναι πλήρης η κατακόρυφη σήμανση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και πλήρως ορατή από τους διερχομένους ;

Τι θα κάνετε με τα θέματα και πότε,  όπως οι απαλλοτριώσεις που αναληθώς στη σύμβαση της βιοκλιματικής αναγράφεται ότι δεν απαιτούνται και δεν εφαρμόζεται το σχέδιο πόλης και η ολοκλήρωση του έργου της βιοκλιματικής, η αντικατάσταση στάσεων λεωφορείων που έχουν αποξηλωθεί,  η αποκατάσταση των λωρίδων ΑΜΕΑ, η κλάδευση δένδρων και θάμνων,   τη δημιουργία θέσεων κάδων απορριμμάτων, την ακριβή υλοποίηση των αρχιτεκτονικών σχεδίων του έργου, την κατασκευή πεζοδρομίου στην οδό Φραγκοκλησιάς  μεταξύ των οδών Αμαρουσίου- Χαλανδρίου και Σάμου ;
Ισχύουν αυτά που διατύπωνε δημόσια τον Δεκέμβριο 2014 ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών για το νεοδιανοιχθέν τότε τμήμα της οδού Φραγκοκλησιάς προς τη Λ. Πεντέλης. «…  Το νεοδιανοιχθέν τμήμα δεν θα έπρεπε να δοθεί στην κυκλοφορία προ της οριστικής παραλαβής της μελέτης (σ.σ. κυκλοφοριακής). Εξάλλου αυτό προβλέπεται και από τον κυρωμένο ΚΟΚ ο οποίος απαιτεί την ύπαρξη υποστηρικτικών κυκλοφοριακών και περιβαλλοντικών μελετών σκοπιμότητας σε νεοκατασκευασθέντα οδικά τμήματα τα οποία είναι έτοιμα να παραδοθούν στην κυκλοφορία και τα οποία φέρουν νέες διατομές ;   

Κατά μείζονα λόγο δεν έχουν τα παραπάνω εφαρμογή και σήμερα στην οδό Φραγκοκλησιάς, Σάμου και Πηγάσου και οπουδήποτε υπάρχουν νέες διατομές κυκλοφορίας των οχημάτων ;

Γιατί δεν πραγματοποιήθηκε μέχρι σήμερα η σύσκεψη για τα θέματα οδικής ασφαλείας και της ομαλής ένταξης του έργου του ποδηλατοδρόμου που σας έχουμε ζητήσει  στις συνεδριάσεις  22/03/2016, 19/04/2016 & και 19/07/2016 του δημοτικού συμβουλίου παρά τις ρητές διαβεβαιώσεις ;  

Πότε συγκεκριμένα αυτή θα πραγματοποιηθεί και ποιοί θα συμμετέχουν ;  

Γνωρίζεται ότι τα αναφερόμενα περί κυκλοφοριακών φόρτων 8.000οχ./24ωρο της οδού Φραγκοκλησιάς, αφορούν τη μελέτη κυκλοφοριακών ρυθμίσεων του Πολυδρόσου του έτους 2013 ;

Για τον σημερινό κυκλοφοριακό φόρτο των 18.000 οχ./24ωρο, μερικά στοιχεία δύο μήνες μόλις μετά το άνοιγμα της διπλής κατεύθυνσης οδού ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ προς Λ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ,  τον Δεκέμβριο 2014 :
Τοποθεσία: Διασταύρωση οδών ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ & ΑΚΑΚΙΩΝ
Ημερομηνία: 6 Δεκεμβρίου 2014  μεταξύ  08:30 -09:30.
Κυκλοφοριακός φόρτος: 105  διερχόμενα συνολικά οχήματα σε 6  λεπτά των 6 μονόλεπτων videos :
Υπολογιζόμενος κυκλοφοριακός φόρτος 900 -1.000 οχήματα / ώρα  !!!.
Επειδή πιθανόν να αμφισβητηθεί η απλή μεθοδολογία μέτρησης φόρτου οδικής κυκλοφορίας σε συγκεκριμένο σημείο οδού μερικές χρήσιμες επεξηγήσεις.  
Οι μετρήσεις έχουν πραγματοποιηθεί σε τρεις διαφορετικές χρονικές περιόδους εντός 24ωρου.
Πρωί   08:30 -09:30 /16-12-2014
Μεσημέρι      14:00 – 15:00 /16-12-2014
Βράδυ   19:10 -20:10 /15-12-2014
Σε κάθε ώρα έχουν ληφθεί σε 5 ισοκατανεμημένα χρονικά διαστήματα 6 λήψεις διαρκείας ενός λεπτού η κάθε μια, στο  ίδιο συγκεκριμένο σημείο της οδού Φραγκοκλησιάς.
Οι απόλυτοι αριθμοί των οχημάτων που έχουν διέλθει στα 18΄ των 18 videos στους συγκεκριμένους χρόνους που καθ΄ ένα αναφέρεται είναι απόλυτα μετρήσιμοι από τα εγγεγραμμένα στιγμιότυπα όπως και οι τύποι και η ταχύτητα τους.
Οι ειδικοί με το μικρό παραπάνω δείγμα (ρεαλιστικό, πρακτικό και επιστημονικά αποδεκτό)  μπορούν να έχουν τις ενδείξεις της επιβάρυνσης της κυκλοφορίας στην οδό ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ μετά τη διάνοιξη της προς την Λεωφόρο Πεντέλης,  χωρίς καμία ρύθμιση της κυκλοφορίας στην περιοχή του ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ σε σύγκριση με ακριβείς καταγραφές της του πρόσφατου παρελθόντος.
Ενδιαφέρον θα έχουν και πρέπει να πραγματοποιηθούν στο ίδιο σημείο δηλαδή την διασταύρωση οδών ΦΡΑΓΚΟΚΛΗΣΙΑΣ & ΑΚΑΚΙΩΝ (αστική περιοχή αμιγούς κατοικίας) μετρήσεις καυσαερίων και στάθμης θορύβου για να διαπιστωθούν :   
(α) τα νέα επίπεδα του θορύβου – ρύπων
(β) εάν ο πληθυσμός της περιοχής εκτίθεται σε θόρυβο και καυσαέρια πάνω από τα επιτρεπτά – σύμφωνα με τη νομοθεσία – όρια

Τέλος πιστεύουμε θα συμφωνείτε, η ασφάλεια των κατοίκων της περιοχής μας σαφέστατα και αναμφισβήτητα εμπίπτει στους σκοπούς του Συλλόγου μας και ότι, με τα στοιχεία που συλλέγουμε  και τις παρατηρήσεις που κάνουμε επιθυμούμε να συνδράμουμε το Δήμο στο έργο του ;

Αγαπητέ κύριε δήμαρχε θα θέλαμε όταν απαντούν οι αρμόδιοι αιρετοί και υπηρεσιακοί παράγοντες του δήμου για την πόλη να σκέπτονται τα δικαιώματά μας.  Έχουμε δικαίωμα, στην οδική ασφάλεια, στην αποτροπή ατυχημάτων, θέλουμε να κυκλοφορούμε και να ζούμε άνετα στην πόλη, σε ασφαλές και ποιοτικό περιβάλλον.

Σκοπός βέβαια της βιοκλιματικής αναβάθμισης και της κατασκευής του ποδηλατοδρόμου είναι η καλλίτερη ποιότητα ζωής, μόνο που για να μεγιστοποιηθούν τα πλεονεκτήματα της και να επιτευχθεί το βέλτιστο αποτέλεσμα, απαιτείται σύμφωνα με τις επιστημονικά κρατούσες απόψεις,  μελέτη βιώσιμης κινητικότητας και όχι απλών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

Εν αναμονή με ενδιαφέρον των απαντήσεων σας.


Για το ΔΣ του Συλλόγου

Με εκτίμηση 
Παναγιώτης Α. Πάντος
Πρόεδρος

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

Φίλε Άγγελε

Σε σχέση με αυτά που έγραψες για την παρουσία ή όχι κυβερνητικών στην επιστροφή τον Ολυμπιονικών, θέλω να σχολιάσω λίγο κάποια από τα γραφόμενά σου. Ξέρεις ότι κι εγώ είμαι καλός γκρινιάρης, και με πιο τεκμηριωμένη γκρίνια από πολλούς.

Στη χώρα μας υπάρχουν πάρα πολλές ευκαιρίες να εξωτερικεύσει, όποιος το επιθυμεί, τη γκρίνια του και τη ζοχάδα του. Τι θέλεις και τα βάζεις με θέματα που δεν αξίζουν γκρίνια, αλλά δείχνουν μόνο την εσωτερική σου ανάγκη να υπερασπιστείς τους Συριζαίους και τέως Πασόκους;

Λες για τον Υποφάντη, δημοσιογράφος υπηρεσίας είναι μωρέ, όλα τα ρετάλια έχουν μείνει στο ΣΚΑΪ τώρα Αυγουστιάτικα. Μπερδεμένα τα έλεγε, όντως, γιατί δεν πήγε το υπουργικό συμβούλιο να υποδεχτεί τον Γιαννιώτη κλπ.

Κοίτα να δεις, από τη στιγμή που πήγε ο λιγούρης ο Κουρουπλής να υποδεχτεί την κοπέλα που πήρε μετάλλιο στο μπιστολίδι, πρέπει να πάνε και στους υποδέλοιπους. Τι είναι; Β’ κατηγορίας; Βέβαια κανονικά, δεν χρειάζεται να υποδεχτούν κανένα στο αεροδρόμιο, μιας και η πολιτεία δεν έχει κάνει τίποτα ιδιαίτερο γι’ αυτούς, αλλά τρέχουν να βγάλουν μια φωτογραφία με τον νικητή για δική τους ρεκλάμα. Μέχρι και ο «έμεινα άγαλμα» ΠτΔ μη χάσει, τους έστειλε λέει τηλεγράφημα. Χέστηκαν οι Ολυμπιονίκες. Τριτοκοσμικά πράγματα, σε ποια πολιτισμένη Δυτική χώρα υποδέχονται έτσι τους νικητές των αγώνων; Μόνο εκεί που υποδέχονται το Άγιο φως με τιμές αρχηγού κράτους.

Καταλαβαίνω ότι έχεις κάτι με όποιο δημοσιογράφο, τα βάζει με τον ΣΥΡΙΖΑ. Τον Πρετεντέρη, τον Πορτοσάλτε και λοιπούς. Εσύ μπορείς να γελάς με αυτούς, το «κακό» είναι ότι έχουν επιχειρήματα και οι υπόλοιποι Έλληνες κλαίνε και πονάνε με αυτά που κάνει η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Βάλε Αρβανίτη, Φίλη, Στο κόκκινο, ΑΥΓΗ, Αθηναϊκό πρακτορείο, έχει πράμα να σου αρέσει και να το ευχαριστιέσαι. Τι καλά που πάμε, πλεονάσματα, απασχόληση, παιδεία…
Να βάζεις στο βίντεο την Αυλωνίτου να το ευχαριστιέσαι.

Από ευκαιρίες για γελάκια και ειρωνεία, οι δικοί σου οι κυβερνητικοί, ο Αλλάχ να είναι καλά, τις δίνουν κάθε μέρα, κάθε ώρα, σε κάθε τους ενέργεια, κουβέντα, ή σχόλιο. Δηλαδή να κριτικάρεις τον Υποφάντη και όχι τον Φίλη, στον λογικό κόσμο ακούγεται περίεργο. Στο κάτω – κάτω, ο ένας είναι μισθοσυντήρητος δημοσιογράφος, ό άλλος είναι «κυβερνητικό στέλεχος» τρομάρα του. Τουλάχιστον σαν τον Καρανίκα επίπεδο.

Λες ότι ο Κουρουπλής, ο Σπίρτζης, ο Πολλάκης, η κυρά – Τασία κι ο άντρας της, ο Σκουρλέτης, ο κυρ Αλέκος, ο Παππάς, με βάση το Σύνταγμα και μετά από εκλογές κυβερνάνε. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν για τον Ρούσσο, τον Γκάκα, τον Γερολυμάτο κλπ. Γιατί αυτούς τους καταχεριάζεις ενώ καίγεσαι μη σου θίξουνε τους Συριζαίους; Κάπου εδώ ξέφυγες πολύ.

Και για να εξηγήσω λίγο τα δικά μου πολιτικά γούστα. ΝΔ, ΠΟΤΑΜΙ, ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗ, ότι νάναι. Αρκεί να ξεκουμπιστούν μια ώρα αρχύτερα οι παλαβοί που μας κυβερνάνε.

Γιώργος