ΣΤ

ΣΤ

ΣΤ

ΟΜΙΛΟΣ ΙΑΣΩ

Δευτέρα, 5 Φεβρουαρίου 2018

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ "ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ" - ΣΤΟ ΤΥΠΕΤ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ



Πολλοί δεν κατάλαβαν τι εννοούσαμε με τις "χαριτωμενιές" που έγιναν την προηγούμενη βδομάδα στο Βριλήσσι. (ΑΧΟΥ ΚΑΤΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΙΕΣ .... ΣΤΟ ΤΡΥΠΕΤ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ)

Και κάποιοι συνέχισαν τις "χαριτωμενιές" παριστάνοντας τους κουτούς στο φατσομπούκι.

Οι πάνω από χίλιες αναγνώσεις βέβαια της συγκεκριμένης ανάρτησης της ΠΛΑΤΕΙΑΣ, της ανάρτησης που έγινε απόλυτο VIRAL των τελευταίων μηνών δείχνει ότι ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΟΥΤΟ.

Ας βάλουμε τα πράγματα λοιπόν στην σειρά με ένα μικρό ιστορικό:

 Στο δώμα, στην σοφίτα  της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων του πάρκου Μίκης Θεοδωράκης εξορίστηκε με απόφαση του  δημάρχου Βριλησσίων Ξένου Μαννιατογιάννη η πρώην πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων του δήμου Βριλησσίων Βίκυ Χαλκιά, γνωστή και ως "γυναίκα του Ακατανόμαστου" ή BIKYMOUSE της Πλατείας μαζί με την προϊσταμένη της στο τμήμα προγραμματισμού της Τεχνικής Υπηρεσίας.

Και οι δύο είχαν πέσει στην δυσμένεια του διευθυντή τους Τρύφωνα Μαρτιγόπουλου ο οποίος είχε φτάσει στο σημείο να κάνει μήνυση - ο διευθυντής στην υπάλληλό του - όταν ο δήμαρχος στον οποίο προσέφυγε αλλά και η Αποκεντρωμένη του είπαν ότι δεν μπορούσε να γίνει  ΕΔΕ, την οποία ζητούσε ο Μαρτιγόπουλος εναντίον της Χαλκιά, για θέμα που άπτεται των συνδικαλιστικών της καθηκόντων, την διεκδίκηση επιδομάτων για τους εργαζόμενους  αλλά και την οικογένειά της και που δεν είναι της ώρας να πούμε περισσότερα αφού θα κριθεί στα δικαστήρια.

Σημειώνουμε ότι την μήνυση του Μαρτιγόπουλου προς την Χαλκιά ακολούθησε μήνυση και αγωγή της Χαλκιά προς τον Μαρτιγόπουλο με δικηγόρο την εργατολόγο Μαρία Τσίπρα και μήνυση του Νταβία προς τον Μαρτιγόπουλο με δικηγόρο τον - αφιλοκερδώς προσφερθέντα - Γιώργο Θωμά.
Και βέβαια ο Νταβίας διατηρεί και το δικαίωμα για αγωγή αποζημίωσης.

Επίσης σημειώνουμε ότι παρά το ότι - με ανακοινώσεις τους η ΠΟΕ ΟΤΑ και η ΑΔΕΔΥ - καταδίκασαν την μήνυση στο τότε μέλος του ΓΣ της ΑΔΕΔΥ Βίκυς Χαλκιά , ο πρώην πρόεδρος του σωματείου και μέλος της ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ - όπως και η Χαλκιά και η Κούκα  -  δηλώθηκε και κατέθεσε ως ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ της Χαλκιά,  χωρίς καμία παρέμβαση της παράταξής του, πράξη που θα σήκωνε ακόμα και ΔΙΑΓΡΑΦΗ κανονικά για αντισυναδελιφκή και αντισυντροφική συμπεριφορά.

Ο Μαρτιγόπουλος απαίτησε την απομάκρυνση της Χαλκιά και της προϊσταμένης  της (δεν θα αναφερθούμε ακόμα καθόλου σε αυτή αφού δεν θέλουμε να την μπλέξουμε) από τα γραφεία τους.

Το απαίτησε με τρόπο που όλοι γνωρίζουν στο δημαρχείο Βριλησσίων από τον δήμαρχο που ενέδωσε τελικά στον εκβιασμό (δια λόγους που ο καθένας μπορεί να κατανοήσει, αν γνωρίζει τις αντιστάσεις του συγκεκριμένου δημάρχου στις πιέσεις αλλά και την υπερεξουσία του διευθυντή και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει αυτή Η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εξουσία των διευθυντάδων στην λειτουργία των δήμων. "Δεν υπογράφω αν δεν συμφωνώ")

Τα δύο στελέχη της τεχνικής υπηρεσίας λοιπόν η προϊσταμένη και η πρώην πρόεδρος του σωματείου σηκώθηκαν - με απόφαση δημάρχου - από την καρέκλα τους στο δημαρχείο  και εστάλησαν εξορία σε έναν ακατάλληλο - προφανώς - ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ για εργασία χώρο στην ΣΟΦΙΤΑ του ΤΥΠΕΤ.
Σε μια ποντικότρυπα χωρίς καν έξοδο κινδύνου.

Το σωματείο εργαζομένων του δήμου Βριλησσίων δεν θεώρησε ότι πρέπει να αντιδράσει.
Ούτε η ΠΟΕ ΟΤΑ.
Θεωρούνται αυτονόητα φαίνεται για όποιον τολμάει να "διαφοροποιεί τον συνδικαλιστικό ρόλο".

Στην θέση εργασίας της πρώην προέδρου εγκαταστάθηκε - ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ - ένας ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ που ανέλαβε με σύμβαση έργου την συντήρηση του δημαρχείου Βριλησσίων λέει.

Δεν είχε ο δήμος μόνιμους ηλεκτρολόγους, υδραυλικούς, μπογιατζήδες για να κάνουν μικροσυντηρήσεις, και έκανε σύμβαση έργου με ένα εργολάβο.
ΟΚ! ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ.

Έναν ΕΡΓΟΛΑΒΟ όμως που προφανώς είχε ειδικές σχέσεις με τον διευθυντή της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου αλλά και τον δήμαρχο αφού δεν τοποθετήθηκε - αν έπρεπε να τοποθετηθεί - εκεί που λειτουργούν τα τεχνικά συνεργεία του δήμου αλλά - ΤΡΕΛΟ;;;; - του παραχωρήθηκε ΓΡΑΦΕΙΟ στην ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ του δήμου.

Εκτός αν δεν είναι πλέον τρελό!
Εκτός αν το νέο κόλπο για την ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών και βολέματος ημετέρων από το παράθυρο  είναι αυτό!
ΝΑ ΒΑΦΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΨΑΡΙ!
Τον εργολάβο, ή εκείνον που έχει μια σύμβαση κάλυψης ΜΗ ΠΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ σε εργαζόμενο, να τον γράφουμε και στο σωματείο και να ψηφίζουν κατά παραγγελία στας συνδικαλιστικάς εκλογάς.

Λες να ανακαλύφθηκε νέο κόλπο για τη δημιουργία νέας γενιάς "συμβασιούχων" των οποίων οι συμβάσεις θα πρέπει να παρατείνονται μέχρι μονιμοποιήσεως πάλι;

ΜΗΠΩΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ  ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΏΝ, υπερβαίνοντας  το "άβολο" νέο δεδομένο ότι ΠΡΟΚΗΡΎΧΘΗΚΑΝ ΜΟΝΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ;;;

Και αυτή η σύμπτωση μήπως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΧΕΤΗ με την φασαρία που έγινε και για τον ΕΡΓΟΛΑΒΟ του WASTE FOR THINK στο Χαλάνδρι και η ΠΟΕ ΟΤΑ ετοιμάζεται να "προστατέψει" και την αντίστοιχη περίπτωση συντηρητή στα Βριλήσσια του οποίου η σύμβαση άραγε πρέπει να παραταθεί μέχρι ..... να πέσει το δημαρχείο;

Αλλά ακόμα και έτσι να θέλει η ...."αριστερά" να το δει, ο συντηρητής γιατί δεν πήγε να εγκατασταθεί με τα συνεργεία και κατσικώθηκε στο κεντρικό δημαρχείο με τους υπαλλήλους γραφείου;
Θα φέρουν εκεί άραγε και τους ηλεκτρολόγους;
Και θα στείλουν τους υπαλλήλους γραφείου .... στις ταράτσες;
ΤΙ ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;;;;

Όταν το πράγμα άρχισε να χοντραίνει, ο δήμαρχος πήρε τον εργολάβο από το πρώην γραφείο της Χαλκιά και τον μετέφερε σε άλλο γραφείο, πάλι στο κεντρικό δημαρχείο όμως.

Εκεί που δεν χώραγαν τα στελέχη της τεχνικής υπηρεσίας.

Αυτό που πόνεσε ιδιαιτέρως το "σύστημα" ήταν ότι είδαν ότι μεταξύ των μαρτύρων υπεράσπισης της Χαλκιά κατέθεσε ο πρώην δήμαρχος Βριλησσίων Σταμάτης Λώλας, πολιτικός πατέρας του σημερινού δημάρχου Βριλησσίων που επέλεξε να κάνει το χατήρι του Μαρτιγόπουλου, πετώντας την Χαλκιά στα σκυλιά και αυτό έχει σχέση με τα επόμενα.

Οι δύο εξορίστηκαν στο "roof" του "TRIPET".

Η σχεδιάστρια της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου δεν είχε καν πρόσβαση στα αρχεία της που βρίσκονταν στον κεντρικό server του δημαρχείου στον οποίο επί χρόνια δουλεύει, δεν είχε καν έναν εκτυπωτή για να τυπώνει αυτά που τις ζητούσαν οι υπηρεσίες του δήμου.
Έγινε αντιπαραγωγική ενώ όλοι στα Βριλήσσια ξέρουν ότι ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ.
ΕΓΙΝΕ ΑΧΡΗΣΤΗ για να κάνει την δουλειά της "ίνα εκπληρωθούν οι γραφές".

Η προϊσταμένη της, για λόγους που δεν είναι της ώρας, βρήκε μια προσωρινή μετάταξη και έφυγε για ένα εξάμηνο (που λήγει τον Απρίλιο) σε άλλη δημόσια υπηρεσία.
Δεν έμεινε να εργάζεται στην ποντικότρυπα.

Η Χαλκιά έμεινε για να υπερασπιστεί τον θεσμικό, συνδικαλιστικό της ρόλο.
Αρνήθηκε το ενδεχόμενο να "τραπεί σε φυγή" , σε άλλο δήμο, για να ησυχάσει.

Η Χαλκιά έμεινε εντελώς μόνη της σε έναν χώρο απομονωμένο, σε έναν χώρο στη σοφίτα του ΤΥΠΕΤ χωρίς καν έξοδο κινδύνου.
Εκείνοι που ουρλιάζουν για την ασφάλεια των εργαζομένων από τον .... καπνό ενός τσιγάρου αδιαφορούσαν.

Δεν ήταν λίγες οι φορές που μεθυσμένοι, απελπισμένοι, τρελαμένοι που κάθονταν στο πάρκο ανέβαιναν στο γραφείο της και της ζητούσαν χρήματα, που προφανώς δεν μπορούσε ούτε να σκεφτεί να αρνηθεί φοβούμενη για την ασφάλειά της.

Δεν είναι και ο Σουγκλάκος η Χαλκιά και η μαύρη ζώνη στο καράτε δεν ήταν μεταξύ των προσόντων που ζητήθηκαν όταν προσλήφθηκε ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ στην θέση της το 1996.

Θα μπορούσα να αναφέρω και άλλα περιστατικά που οι "ευαίσθητοι" στα εργατικά και γυναικεία θέματα συνδικαλιστές θα έπρεπε - τουλάχιστον να διαμαρτυρηθούν  στους υπευθύνους του δήμου Βριλησσίων. Αλλά η Χαλκιά δεν είναι προστατευόμενη κανενός.

Θα μείνω μόνο - για παράδειγμα - στην δημόσια τουαλέτα στο ισόγειο, στην οποία 'κλειδώνονταν" έφηβοι (αφού ... είναι χαλασμένη η μπετούγια λέει, και ο συντηρητής κάθεται στο δημαρχείο) και κάθε τόσο φώναζαν να κατέβει η Χαλκιά από το δώμα να τους βγάζει από την τουαλέτα.

ΧΑΧΑΧΑ! Αστείο θα πει το νούμερο. 
Υπερβολές της ΠΛΑΤΕΙΑΣ. Πάλι τρέλες λέει ο μαλάκας ο Ακατανόμαστος.
Και τι έγινε μωρέ; Κουραζόταν να κατεβαίνει την σκάλα;

Ναι, ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥ αστείο μέχρι να την βουτήξει κανένας ανώμαλος και τη χώσει στην τουαλέτα.
Θα φωνάζει και δεν θα υπάρχει κανείς να ακούσει.
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ;
Έλα μωρέ, ας κάτσει να το απολαύσει αφού δεν μπορεί αν το αποφύγει".

Αυτά όλα είναι ασήμαντα λοιπόν για τους συνδικαλιστές;
Οι ίσες αποστάσεις μεταξύ των αντιδίκων και των απαιτήσεων του ενός πόσο ίσες είναι;;;;

Και μετά από όλα αυτά ήρθαν και τα γκράφιτι!!!

Για αν δούμε τι λέγανε πριν τα σβήσουν οι εργάτες του δήμου την Παρασκευή:


Queen Trypet on the roof

Η Βασίλισσα (και όχι η ΒΑΣΙΛΙΚΗ)  ΤΡΥΠΕΤ (έκφραση - παράφραση των πιτσιρικάδων των ΒΡΙΛΗΣΣΊΩΝ για το πάρκο ΤΥΠΕΤ) ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΗ (on the roof).

ΚΑΘΑΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ  ΣΤΟ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΩΜΑ.

Μήπως και με σεξιστικό υπονοούμενο;
Αν ήμασταν των 53ών πάντως θα λέγαμε  έχει προφανώς σεξουαλικό υπονοούμενο, έτσι δεν είναι;


Η QUEEN TRYPET λοιπόν, ON THE ROOF, με ένα εντυπωσιακό graffiti από τον γνωστό στην πιάτσα γκραφιτά με ταγκιά ARTYIS - τις δουλειές του οποίου - και μεταξύ αυτών και την συγκεκριμένη - μπορείτε να δείτε στην σελίδα του στο INSTAGRAM evolving_style ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ο πιστιρικάς και η τέχνη του, αφού είναι προφανές ότι δεν καταλάβαινε τι έκανε, ο ταλαντούχος γκραφιτάς, δεν καταλάβαινε τι του ζήτησαν να κάνει.
ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΠΑΙΖΟΥΝΕ!

Το ΓΚΡΑΦΙΤΙ έγινε ακριβώς δίπλα στο παράθυρο της ποντικότρυπας στην οποία εργαζόταν η Χαλκιά.

Δεν γεννά απορίες πώς ανέβηκε ο πιτσιρικάς εκεί πάνω και μπόρεσε να κάνει τέτοιο γκράφιτι;

Δεν ξέρω αν οι ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΑΔΕΣ νιώθουν την ανάγκη να πουν κάτι για όλα αυτά.
Δεν ξέρω αν θεωρούν ασήμαντο θέμα την ασφάλεια του εργαζομένου και την προστασία του από τέτοια ΕΚΘΕΣΗ, σε κάθε παλαβό.

Αλλά θα μου πεις: "ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΥΧΑΙΟ, ο πιτσιρικάς δεν ήξερε τίποτα από όλα αυτά τα παραπάνω που γράφεις και απλώς ζωγράφισε την "ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥ ΤΥΠΕΤ" γιατί έτσι γούσταρε;"

Υπερβάλλεις πάλι μαλάκα ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΕ!

ΠΑΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΤΩ:

Στον κάτω τοίχο του ΤΥΠΕΤ υπήρχε άλλο ένα γκράφιτι, όχι τόσο καλό όσο το επάνω.


ΕΦΕΡΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΛΟΛΕΣ

Τι ποτό είναι αυτό άραγε;
ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟΙ ΔΩ ΟΙ ΔΥΟ με τις ΛΟΛΕΣ;;;;

Σήμερα η Χαλκιά ενημερώθηκε από τον δήμαρχο Βριλησσίων ότι αύριο η θέση εργασίας της θα μεταφερθεί πάλι στο δημαρχείο, στον πρώτο όροφο.

ΕΠΡΕΠΕ ΑΡΑΓΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΞΕΝΟ ΜΑΝΙΑΤΟΓΙΑΝΝΗ;;;

Τελικά μήπως είναι ώρα να αφήσεις τις "ίσες αποστάσεις";;

Αυτά ζούμε λοιπόν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, αυτά ΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΑ και όποιος θέλει με λέει ΤΡΕΛΟ ή ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ.

Τώρα πιστεύω ότι δεν υπάρχει κανείς που θα πει ότι δεν κατάλαβε ή δεν ήξερε, έτσι;

Και άρα ό,τι θέση παίρνει την παίρνει ΣΥΝΕΙΔΗΤΆ!

ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *