Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

ΚΕΕΛΠΝΟ: ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ SITES ΠΟΥ ΥΠΕΔΕΙΚΝΥΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΑΣΟΚ και ΝΔ!

Ένα ατελείωτο πάρτι εκατομμυρίων ευρώ με τα διαφημιστικά κονδύλια του ΚΕΕΛΠΝΟ είχε στηθεί επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, ειδικά το 2014 η οποία ήταν προεκλογική χρονιά και οι ανάγκες προβολής πολιτικών προσώπων σε διάφορα ΜΜΕ φαίνεται ότι ήταν… μεγάλες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι εκατομμύρια ευρώ κρατικού χρήματος δόθηκαν όχι μόνο σε γνωστά ΜΜΕ αλλά και σε ενημερωτικές ιστοσελίδες χαμηλής έως μηδαμινής επισκεψιμότητας, με ορισμένες περιπτώσεις να προκαλούν πολλά ερωτηματήματα αναφορικά με το ύψος των κονδυλίων που διατέθηκαν.

Το εντυπωσιακό έχει να κάνει με τον τρόπο που διατέθηκαν τα κονδύλια του ΚΕΕΛΠΝΟ, τα οποία δόθηκαν με την υπογραφή αλλεπάλληλων συμβάσεων κάτω των 20.000 ευρώ προκειμένου, όπως λένε, να μην απαιτείται κάθε φορά η σύγκλιση του διοικητικού συμβουλίου του οργανισμού.

Από τα αρχεία της διαφημιστικής δαπάνης του ΚΕΕΛΠΝΟ το 2014 προκύπτει επίσης και κάτι ακόμη. Σε πολλά από τα ΜΜΕ στα οποία δίνονταν τα «χρυσά» κονδύλια αναγράφεται δίπλα και το όνομα κάποιου πολιτικού προσώπου.

Το ερώτημα, λοιπόν, είναι εάν τα συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα είχαν μεσολαβήσει προκειμένου συγκεκριμένα ΜΜΕ να λάβουν διαφήμιση από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Εάν, δηλαδή, πολιτικά πρόσωπα παρενέβαιναν για να λάβουν διαφήμιση από το ΚΕΕΛΠΝΟ μέσα μαζικής ενημέρωσης της αρεσκείας τους, προκειμένου στη συνέχεια να εξασφαλίσουν την προβολή τους στα ΜΜΕ και μάλιστα σε προεκλογικό χρόνο με κρατικό χρήμα.

Η ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΠΕΡΝΑΝ ΧΟΝΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ .... ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΣΘΕΣΕΙΕΣ.


Ιστοσελίδες με χαμηλή επισκεψιμότητα, ακόμα και ανύπαρκτα  πήραν μέχρι και 50 χιλιάρικα!

Παρατίθενται ενδεικτικά μία σειρά κραυγαλέων περιπτώσεων ιστοσελίδων με χαμηλή επισκεψιμότητα επομένως και εμπορικότητα, οι οποίες έλαβαν διαφήμιση από το ΚΕΕΛΠΝΟ το 2014.

Η ιστοσελίδα www.defencenews.gr έχει αριθμό κατάταξης στο σύνολο των ελληνικών ιστσελίδων 180.937, κι όμως σε 3μηνίαια σύμβαση που υπογράφεται την 1η Δεκεμβρίου 2014, λαμβάνει από το ΚΕΕΛΠΝΟ 5.000 ευρώ. Μάλιστα, παρόλο που τα επίσημα στοιχεία δείχνουν πόσο χαμηλή είναι η δημοφιλία της ιστοσελίδας, στη σύμβαση αναγράφεται πως αυτή «είχε 117 χιλιάδες επισκέψεις μόνο τον Σεπτέμβριο του 2014».

Στη θέση 670.163 όσον αφορά την κατάταξή της στο σύνολο των ελληνικών ιστοσελίδων βρίσκεται to site www.onecon.gr, αλλά παρόλα αυτά κατορθώνει να καρπωθεί 5 χιλιάδες από το ΚΕΕΛΠΝΟ. Τα παραδείγματα δεν σταματούν εδώ.

Λεφτά από το ΚΕΕΛΠΝΟ λάμβαναν ακόμα και τα blogs.
Συγκεκριμένα το www.fimotro.blogspot.com λαμβάνει 12 χιλιάδες ευρώ, σύμφωνα με σύμβαση που υπογράφεται με το ΚΕΕΛΠΝΟ στις 22 Αυγούστου 2014. Το εν λόγω blogβρίσκεται στον αριθμό 7.302 αναφορικά με την επισκεψιμότητα που δέχεται στο σύνολο των ελληνικών ιστοσελίδων. Στην επίμαχη σύμβαση βέβαια αναγράφεται πως «Ο συγκεκριμένος ιστοχώρος αποτελεί τον πρώτο σε επισκεψιμότητα ενημερωτικό ιστολόγιο».

Υπάρχουν και περιπτώσεις που η επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων που λαμβάνουν χρήματα από το ΚΕΕΛΠΝΟ είναι τόσο χαμηλή που δεν υπάρχουν καν πληροφορίες κατάταξης για το συγκεκριμένο site. Χαρακτηριστική περίπτωση η ιστοσελίδα www.amesa.gr. Μολονότι σύμφωνα με σύμβαση που υπογράφεται στις 5 Σεπτεμβρίου 2014, λαμβάνει 16 χιλιάδες ευρώ από το ΚΕΕΛΠΝΟ, δεν ήταν δυνατόν να εντοπιστεί οποιαδήποτε πληροφορία για τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, η οποία μάλιστα δεν είναι σε λειτουργία.

Ένα ακόμα πιο ακραίο παράδειγμα είναι η ιστοσελίδα www.ellinesdimarxoi.gr. Και για τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα η επισκεψιμότητα φαίνεται πως είναι τόσο χαμηλή που δεν υπάρχουν πληροφορίες κατάταξης γι’ αυτήν. 
Κι όμως υπογράφει τρείς 3μηνίαιες συμβάσεις με το ΚΕΕΛΠΝΟ, συνολικής αξίας 48 χιλιάδων ευρώ. Όταν προσπαθήσαμε να εισέλθουμε στην ιστοσελίδα, διαπιστώσαμε ότι δεν λειτουργούσε.

Με πληροφορίες από τo zougla.gr και periodista.gr,

ΣΧΟΛΙΟ:

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΙΣΤΕΣ. ΣΙΤΙΖΟΝΕΝΩΝ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΞΗΜΕΡΩΣΗΣ

ΕΙΤΕ ΑΥΤΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ - ΤΗΣ ΠΑΣΟΚΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΕΛΠΝΟ ΤΟΥ ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ,

ΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ που για το σήμα του emedia - υποτίθεται ότι εέθεσαν κανόνες, με αντάλλαγμα τη "δικαιοσύνη" στη νομή της διαφημιστικής πίττας - τους οποίους βέβαια κανόνες ο ΣΒΑΠ, τα ΕΛΤΑ, ο ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ και οι άλλοι δήμοι της περιοχής γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια γιατί έτσι γουστάρουν και "συνεχίζουν" το παιχνίδι των "ελεγχόμενων μέσων" και της εξαγοράς γλυφτών των καθεστωτικών πολιτικάντηδων - με δημόσιο χρήμα.

Και γιατί ΚΑΝΟΝΕΣ που να ισχύουν για όλους, δεν θέλει κανείς ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ.