Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

21ο ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ - 29/30 ΙΟΥΝΙΟΥ - 1 ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΑΡΚΟ ΓΟΥΔΗ



«ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ»
  • Από τις 29 Ιουνίου έως τις 1 Ιουλίου θα βρεθούμε στο πάρκο Γουδή. Με συζητήσεις, συναυλίες, εκθέσεις, δρώμενα, κουζίνες και, κυρίως, πολύ κόσμο.
  • 28· 29 Ιουνίου -1 Ιουλίου. Ξαναβρισκόμαστε στο 21 ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ. Γιορτάζοντας να πούμε όλοι/ες μαζί πάλι το δικό μας «Όχι» στον ρατσισμό, τον εθνικισμό, τις διακρίσεις, την εκμετάλλευση, τα σύνορα, το κράτος εξαίρεσης, τις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις.
  •  Αλλά το Φεστιβάλ δεν είναι μόνο τα ΟΧΙ μας και οι αγώνες μας, είναι και η γιορτή της αλληλεγγύης, της συντροφικότητας, του μαζί. Είναι η κοινή γλώσσα που διαλαλεί ότι μπορεί να υπάρξει ένα καλύτερο μέλλον για όλους και όλες.
ΟΙ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ

Τρεις μέρες, τρία stages, τρεις μοναδικές live εμπειρίες

Η μουσική είναι μία και ταυτόχρονα πολλές. Με αυτήν την αφετηρία στήσαμε το μουσικό πρόγραμμα του Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ. Live για όλα τα γούστα, αλλά που διαμορφώνονται με τέτοιον τρόπο ώστε η κάθε μέρα να αποτελεί μια συνεκτική μουσική πρόταση. Σημειώστε ότι τα live θα τρέχουν παράλληλα σε τρία stages.

Πάμε να το δούμε αναλυτικά.

Παρασκευή 29 Ιουνίου

Το hiphop στην Ελλάδα γίνεται όλο και πιο δυνατό, κάτι που εκφράζεται και στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ. Οργισμένοι στίχοι και μητροπολιτική ευαισθησία στο soundtrack μιας γενιάς που μεγάλωσε στο Μνημόνιο.

Στην Κεντρική σκηνή μαζί μας οι
  •  Βέβηλος
  • Άγνωστος Χειμώνας 
  • Fer De Lance 
  • Rationalistas 
On decks: Dj Magnum

Στη σκηνή στο χώρο των μεταναστευτικών κοινοτήτων:
  • Χορός και τραγούδια από το Πολιτιστικό Κέντρο Κουρδιστάν
  •  Αφγανική Παραδοσιακή Μουσική  
  • Κabeiria Percussion– Αφρικάνικα Κρουστά 
  • Yovel
Στη λαϊκή σκηνή:
  • Λαλητάδες (ηπειρώτικο γλέντι)
Σάββατο 30 Ιουνίου

Το Σάββατο είναι μια ηλεκτρονική περιπλάνηση στα χνάρια που άφησε η φάλαινα σε εκείνο τα μαγικό ταξίδι που άλλαξε τις ζωές μας

Στην Κεντρική σκηνή μαζί μας οι;
  •  Κ.ΒΗΤΑ & MIKAEL DELTA / dj set(Στέρεο Νόβα)
  •  Cayetano (dj set)  
  • SWORR. 
  • MENTA
Στη σκηνή στο χώρο των μεταναστευτικών κοινοτήτων
  • Team Fuego – Latin
  •  Las Galoperas de Atenas  
  • Plaza Girls, Loyal & Payman (Afghan hip hop)  
  • Daisy Chain + Μαύρη Παλίρροια  
  • Brak (Χναρια)  
  • Lyrical punshiment 
  • Στέλιος (Νιο. Στε)
Στη λαϊκή σκηνή:
  • «Ρεμπέτικα και Λαϊκά Τραγούδια» 
Μανώλης Πάππος – μπουζούκι , τραγούδι
  •  Ιουλία Καραπατάκη – τραγούδι
 Μιχάλης Δάρμας – κοντραμπάσσο
  •  Φώτης Σιώτας – βιολί , τραγούδι· Γιώργος Φουντούκος – κιθάρα

Και το γλέντι μας θα συνεχιστεί με
  •  Νικόλα Μαύρο και Βάϊο Πράπα
Κυριακή 1 Ιουλίου

Είναι τα τραγούδια που σου κολλάνε χωρίς να το καταλάβεις… Είναι κι εκείνα που τα έχει συνδέσει με ορισμένες φάσεις της ζωή σου…. Κι είναι η Ικαρία για την οποία έχουμε μια αγάπη είναι αλήθεια.

Στην Κεντρική σκηνή μαζί μας οι
  • Νατάσσα Μποφίλιου 
  • Imam Baildi  
  • Angelika Dusk
  •  Παντελής Κυραμαργιός και Πλέγμα
Στη σκηνή στο χώρο των μεταναστευτικών κοινοτήτων
  •  Mandela Girls
  •  Νότια Αφρική Roze Wood – Μαδαγασκάρη  
  • Ubuntu Drum and Dance  
  • Martha Moreleon & Los del Sure  
  • Momentum
Στη λαϊκή σκηνή:
Ικαριώτικο γλέντι με τον Νίκο Φάκαρο

ΟΙ ΣΥZΗΤΗΣΕΙΣ

Όλες οι κουβέντες αρχίζουν στις 7.00 μ.μ.

Παρασκευή 29 Ιουνίου

Ελληνοτουρκικός ανταγωνισμός, αντίπαλοι εθνικισμοί και το στοίχημα της ειρηνικής συνύπαρξης

Ομιλητές/τρίες: Χουσεϊν Μπεμπρέκ (τούρκος πολιτικός πρόσφυγας), Σταύρος Τομπάζος (οικονομολόγος, Πανεπιστήμιο Κύπρου), Αθηνά Σκαμπά (Κόκκινο Νήμα)

Συντονισμός: Κυριακή Κλοκίτη (Δίκτυο για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα)

Παρεμβάσεις: ΟΚΔΕ, Αντιπολεμική Διεθνιστική Κίνηση

Η Δίκη της ΧΑ, η ναζιστική απειλή και το αντιφασιστικό κίνημα

Ομιλητές/τριες: Ελευθερία Κουμάντου (δημοσιογράφος, Golden Dawn Watch), Ελευθερία Τομπάτζογλου (συνήγορος πολιτικής αγωγής στη δίκη της ΧΑ, «Φαβέλα»), Αγγελική Βαλσαμάκη (Αντιφασιστικός Συντονισμός), Πέτρος Κωνσταντίνου (συντονιστής ΚΕΕΡΦΑ)

Συντονισμός: Αναστασία Ματσούκα (Στέκι Μεταναστών)

Μια συζήτηση για την Ισλαμοφοβία από Φεμινιστική Σκοπιά

Συμμετέχουν: Προσφύγισσες, Γυναικεία ομάδα ΑΡΑΝ, Κιουρι@, Sabbat, Ομάδα έμφυλου Αναμέτρησης, φεμινιστικές και ΛΟΑΤΚΙ συλλογικότητες

Σάββατο 30 Ιουνίου

Απέναντι στον νεοφιλελεύθερο ολοκληρωτισμό, και την ακροδεξιά επέλαση: (για) ποια Αριστερά στην Ευρώπη;

Ομιλητές/τρίες: Έλσα Παπαγεωργίου (εκπαιδευτικός, υποψ. διδάκτορας Παρίσι 8),Μάουρο Πίντο (Napoli in Direziona Opposta/NDO, Νάπολη),Ανδρέας Παγιάτσος (Ξεκίνημα)

Συντονισμός: Κατερίνα Νικολάτου (Ανασύνθεση ΟΝΡΑ)

Η Μεσόγειος, Νεκρά Θάλασσα: Εξωτερικά και Εσωτερικά Σύνορα ΕΕ και η πολιτική του Απαρτχάιντ

Ομιλητές/τρίες: Sandro Mezzandra (Εuronomade, Πανεπιστήμιο Μπολόνια),Αλί (Χώρος Στέγασης Προσφύγων City Plaza), Θανάσης Βουλγαράκης (Αλληλεγγύη Λέσβος), Ερμιόνη Φρεζούλη (Χιακή Συμπολιτεία)

Συντονισμός:
Νασίμ Λομανί (Δίκτυο Κοινωνικής Υποστήριξης Προσφύγων και Μεταναστών)

Παρεμβάσεις: Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό, ΚΕΕΡΦΑ, Σύλλογος Ενωμένων Αφγανών

Κράτος εξαίρεσης δικαιωμάτων, σωφρονιστική εκδικητικότητα και δικαστική βαρβαρότητα

Ομιλητές/τρίες: Τάσος Θεοφίλου (πρ.πολιτικός κρατούμενος), Μέλος της Συνέλευσης Αλληλεγγύης στην Ηριάννα και τον Περικλή), Μέλος της Συλλογικότητας Ρουβίκωνας

Συντονισμός:
Ειρήνη Γαϊτάνου (Αναμέτρηση, Ομάδα Κομμουνιστών/στριων)

Παρεμβάσεις: Πρωτοβουλία για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων, Δίκτυο Φαντάρων «Σπάρτακος», Τμήμα δικαιωμάτων ΛΑΕ

Κυριακή 1 Ιουλίου

Μέση Ανατολή: διαρκής πόλεμος, στρατοκρατικά καθεστώτα και ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις

Ομιλητές/τρίες: Toufic Haddad (παλαιστίνιος συγγραφέας και ακαδημαϊκός), Κώστας Κουσιάντας (elaliberta.gr), Αντώνης Νταβανέλλος (Διεθνιστική Εργατική Αριστερά)

Συντονισμός: Γιάννης Αλμπάνης (Δημοσιογράφος, Δικτύωση για τη Ριζοσπαστική Αριστερά)

Παρεμβάσεις: Πολιτιστικός Σύλλογος Κουρδιστάν, Το Μωβ

Αγώνες για τα Κοινά Αγαθά: Κατοικία, Δημόσιοι Χώροι, Νερό

Ομιλητές/τρίες: Τόνια Κατερίνη (Ενωτική Πρωτοβουλία κατά των Πλειστηριασμών), Πέτρος Μπαστέας (Συμμετοχικό Ενωτικό Κίνημα Εργαζομένων και Συνταξιούχων στην ΕΥΔΑΠ), Ελένη Πορτάλιου (Επιτροπή Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο του Ελληνικού)

Συντονισμός: Γιώργος Βελεγράκης (ΚΟΚΚΟΙ)

Εργατικοί αγώνες και νίκες στην εποχή των μνημονίων

Ομιλητές/τρίες: Λάμπρος Μαστοράκης (Radical IT-μέλος ΔΣ ΣΕΤΗΠ), Γιώργος Σταματονικολός (εργαζόμενος ΜΚΟ), Τάσος Χριστόπουλος (Κλαδική Κατασκευών – ΑΠ Ροσινάντε), Άννα Ασλανίδου (μέλος ΔΣ του Ενιαίου Σωματείου Vodafone/Wind/Victus)

Συντονισμός: Μιχάλης Κατερίνης Λινάρδος (συνδικαλιστής στις τηλεπικοινωνίες)

Αυτό-οργανωμένοι Χώροι

Χώρος Ιδεών και Εκδοτικά Εγχειρήματα
Lgbtq-i
Πρωτοβουλία ενάντια στις Εξορύξεις (Ήπειρος)
Καταλήψεις Στέγασης Προσφύγων

ΟΙ ΚΟΥΖΙΝΕΣ

Με γεύσεις από κουζίνες από πολλά μέρη του κόσμου θα στρωθεί το πιο ανοιχτό και φιλόξενο τραπέζι της πόλης, το τραπέζι του 21ού Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Αθήνας.
Η μεταναστευτική/προσφυγική κουζίνα θα είναι για άλλη μια χρονιά η μεγάλη πρωταγωνίστρια του Τριημέρου, καθώς πρόσφυγες και μετανάστες, γυναίκες και άντρες θα ετοιμάζουν αλμυρά και γλυκά παραδοσιακά εδέσματα των τόπων καταγωγής τους. Στην γευστική αυτή πανδαισία συμμετέχουν οι: Αίγυπτος, Αιθιοπία, Ακτή Ελεφαντοστού Αφγανιστάν, Βενεζουέλα, Ζιμπάμπουε, Ιράν, Καμερούν Κοινωνικό Δίκτυο Αλληλεγγύης Τουρκίας, Κουρδιστάν, Μαδαγασκάρη, Μαλαισία, Μαρόκο, Μοζαμβίκη, Νιγηρία, Νίγηρας, Νιγηριανές γυναίκες, Ν. Αφρική, Σενεγάλη, Σέρα Λεόνε, Σουδάν, Τουρκία – Κουρδιστάν, Φιλιππίνες Μαθήτριες-ες »Πίσω Θρανία».

Από το Φεστιβάλ δε θα λείψουν ούτε οι ρακομεζέδες του «Ρακάδικου» ούτε οι γεύσεις της Συλλογικής Κουζίνας «El Chef».

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ
  • Εργαστήριο σκίτσου για παιδιά «Ζωγραφίζοντας μετέωρα βηματάκια»
  • Αφήγηση παραμυθιών 
  • Θεατρικό παιχνίδι, δημιουργικά εργαστήρια και παιχνίδια.
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
  • Έκθεση αφίσας από το Μάη του 68
«Οι καλές τέχνες βρίσκονται στους δρόμους». Γνωστές και λιγότερο γνωστές αφίσες από τα λαϊκά καλλιτεχνικά εργαστήρια της Σορβόννης αλλά και από εκείνα των αυτόνομων πολιτικών ομάδων.

Την έκθεση πλαισιώνει η προβολή βίντεο και αποσπασμάτων από τον κινηματογράφο τεκμηρίωσης της εποχής.
  • Έκθεση φωτογραφίας «Γυναίκα Πρόσφυγας», Μάριος Λώλος
  • «ΑΠΟ-ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΑΣΤΙΚΟΥ ΤΟΠΙΟΥ», Γιώργος Νικολαϊδης
  • Έκθεση σκίτσων για το προσφυγικό (Παραχώρηση των έργων από την Ένωση Ελλήνων Γελοιογράφων)
Το 21ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ και η Λέσχη Ελλήνων Γελοιογράφων παρουσιάζουν την έκθεση σκίτσων “Μετέωρο Βήμα” με θέμα το προσφυγικό.

28 σκιτσογράφοι, ο καθένας με τα εκφραστικά του μέσα και την ιδιαιτερότητα της ματιάς του, μεταφράζουν σε κριτική εικόνα τον πόνο, την οργή, την πίκρα, την υποκρισία, την ενοχή και υποκλίνονται στην αλληλεγγύη και τον ανθρωπισμό των απλών ανθρώπων.

Ενδέχεται λίγα σκίτσα να μην μπορούν να γκρεμίσουν την άδικη τάξη του κόσμου αυτού.
 Όμως, μπορούν να κάνουν τους ανθρώπους να συνεννοούνται πιο εύκολα και να επισημαίνουν τις πηγές των δεινών τους.» Σκίτσα: «Το μετέωρο βήμα» , Γιάννης Καλαϊτζής, Τάσος Αναστασίου, Κώστας Βλάχος, Δημήτρης Γεωργοπάλης, Κώστας Γρηγοριάδης, Σπύρος Δερβενιώτης, Dranis – Γιάννης Δράκος, Πάνος Ζάχαρης, Πέτρος Ζερβός, Γιάννης Ιωάννου, Μιχάλης Κουντούρης, Γιάννης Κυριακόπουλος (ΚΥΡ), Ηλίας Μακρής, Πάνος Μαραγκός, Παναγιώτης Μήλας, Βασίλης Μητρόπουλος (BAS), Κώστας Μητρόπουλος, Παναγιώτης Μητσομπόνος, Έφη Ξένου, Βασίλης Παπαγεωργίου, Βαγγέλης Παυλίδης, Ανδρέας Πετρουλάκης, Κωνσταντίνος Ρουγγέρης, Soloup, Στάθης (Σταυρόπουλος), Μαρία Τζαμπούρα, Δημήτρης Χαντζόπουλος, Βαγγέλης Χερουβείμ.
  • Έκθεση Φωτογραφίας: «Οι οικογενειακοί δεσμοί μας είναι πιο ισχυροί από τις παράνομες συμφωνίες σας!»
Μια σειρά φωτογραφιών (με κείμενο) για την απεργία πείνας των 14 μητέρων και πατέρων που διήρκεσε από τις 1-14 Νοεμβρίου 2017 στην πλατεία Συντάγματος, στην Αθήνα . Οι οικογένειες διαμαρτύρονταν ήδη εδώ και μήνες για την ελευθερία της μετακίνησης, το δικαίωμα όλων για την ενότητα της οικογένειας και το βέλτιστο συμφέρον όλων των παιδιών όταν αποφάσισαν να κορυφώσουν τον αγώνα τους με αυτή την τελευταία λύση – την απεργία πείνας.

Info

Στο χώρο του Φεστιβάλ θα λειτουργεί MEDIACENTER

21ο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Αθήνας: 29,30 Ιουνίου, 1 Ιουλίου 2018–Πάρκο Γουδή

Είσοδος ενίσχυσης: 5€ ανά ημέρα | 10€ για όλο το τριήμερο | Δωρεάν για πρόσφυγες και μετανάστες/τριες

Ώρα έναρξης γενική: 6.00 μ.μ.
Ώρα έναρξης συζητήσεων: 7.00 μ.μ.
Ώρα έναρξης συναυλιών: 9.30 μ.μ.
Περισσότερα στο www.antiracistfestival.gr

Πατρίδα μας όλη η Γη!

ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΠΑΡΕΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΩΝ" κε ΔΗΜΑΡΧΕ; - ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ;;;


Η αλήθεια - αργά η γρήγορα- βγαίνει στην επιφάνεια ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.
Τις προηγούμενες μέρες ολόκληρη η Αττική πνίγηκε στο σκουπίδι λόγω των προβλημάτων στην Φυλή.

Των προβλημάτων ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΕΡΑ, όλο και ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ γιατί η ΦΥΛΗ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΟ.

Στο Χαλάνδρι βέβαια, στο Βριλήσσι, στο Μαρούσι, στα Ψυχικά και στις Κηφισιές δεν μας πολυνιάζει.

Και αυτό με το οποίο ασχολούμαστε είναι αν ο δημαρχάρας που εκλέξαμε στας εκλογάς έχει ανακαλύψει το μαγικό ραβδί για να εξαφανίζει τα σκουπίδια που εμείς παράγουμε.

Γινόμαστε εύκολα κλακαδόροι εκείνου του δημάρχου που ενώ η Φυλή είναι κλειστή και όλη η Αττική έχει σκουπίδι, εκείνος έχει ανακαλύψει το "κόλπο" για να μην έχει σκουπίδι η πόλη του.

Ο μαθητευόμενος μάγος ξέρει ότι είσαι ΜΠΑΜΠΟΥΪΝΟΣ και σε δουλεύει ψιλό γαζί.

Σου λέει "εμείς δεν έχουμε σκουπίδι γιατί κάνουμε καλή ανακύκλωση".
Πήραμε και το βραβείο από την ΚΕΔΕ!
Αμέ!

Και εσύ χειροκροτάς σαν βλάκας.

Αντί να αναρωτηθείς το απλό:" αφού είναι κλειστή η χωματερή ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ είναι τα σκουπίδια μου, που τα εξαφάνισε ο δημαρχάρας και μου κάνει τον μάγκα; ΤΑ ΕΦΑΓΕ;"

Αν το ψάξεις θα βρεις τα σκουπίδια σου κρυμμένα σε κάποιο χωράφι της πόλης σου, χύμα στο κύμα.

Αν μένεις κοντά θα τα βρεις με την μυρωδιά. Αν κάνει ότι βρέχει και Ιούνη μήνα ....

Θα τα ξεπλύνει καλά καλά και τα σκουπιδόνερα θα τρέχουν στους δρόμους και τα ρεματάκια.

Χωρίς να ασχοληθεί κανένας ΟΙ - ΚΩΛΟ -ΓΟΣ για τις επιπτώσεις στο περιβάλλον, τον αέρα, τους υδροφόρους ορίζοντες, τα ρέματα, τις θάλασσες, τις ακτές και την μονάχους μονάχους και το άλλο είδος προς εξαφάνιση το "ψηφοφόρους σκεπτόμενους".

Δεν σε νοιάζει εσένα γιατί είσαι μπαμπουίνος.

Αρκεί να μην τα βλέπεις τα σκουπίδια.
Άμα δεν τα βλέπεις και νομίζεις ότι η πόλη σου είναι καθαρή.

Και κάνεις τον οικωλόγο της σακούλας και του καλαμακιού στον φραπέ.

Και καταλαβαίνεις την αλήθεια όταν πάρει φωτιά ο χώρος που ακουμπάει προσωρινά το σκουπίδι ο δημαρχάρας, καούν τα κωλόχαρτά σου, αφιλτράριστα και αναπνεύσεις όλη την τοξική μπόχα.

ΑΜΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΤΙ πάει κανένας να κάνει ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ και ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ για να γίνει για τα σκουπίδια ΣΟΥ μια σύγχρονη εγκατάσταση διαχείρισης, μεταφόρτωσης, διαχωρισμού , με προδιαγραφές λειτουργίας, υγιεινής και ασφαλείας - ότι κάνουν χρόνια δηλαδή στας ΕΥΡΩΠΑΣ που θαυμάζεις - γιατί είσαι και ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ - πανάθεμά σε - αρχίζεις την μουρμούρα και την υπονόμευση.

  • Ναι αλλά θέλει τρία χρόνια. (ΣΑΡΑΝΤΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΤΩΡΑ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ Η ΒΙΑΣΥΝΗ).
  • Πού θα γίνει αυτό; Εδώ θα την κάνει ο δήμος απέναντι; ΑΠΑΠΑΠΑ! ΕΔΩ ΟΧΙ! ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ. Μαζί με την κεραία για το κινητό μου. ΔΙΠΛΑ! Και δυνατή κεραία ΔΙΠΛΑ για να έχω καλό σήμα Ο ΕΓΩ, Ο ΙΔΙΩΤΗΣ - ΗΛΙΘΙΟΣ.
  • Τι; Με τα χέρια θα πιάνουν τα σκουπίδια για να κάνουν διαχωρισμό οι ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ; Ποτέ.Τον προστατεύουν οι συνδικαλιστικές δυνάμεις των εργαζομένων. Φροντίζουν ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ.
  • Τι δηλαδή; Επειδή μια βδομάδα δεν δούλευαν - κάθονταν είχε σκάσει η χωματερή, τώρα θα πρέπει να δουλέψουν περισσότερο; ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ.
  • ΤΙ; Θα πεις να δουλεύουν αντί για τρεις ώρες την βάρδια, τρεις και ένα τέταρτο; ΠΟΤΕ!
Και αν είσαι και της αντιπολιτεύσεως;;; Κάνεις ό,τι μπορείς για να μην γίνει η εγκατάσταση να την κάνεις εσύ όταν θα γίνεις χαλίφης.

Και αν είσαι και νεοφιλελές; Κάνεις ό,τι μπορείς για να δώσεις τα σκουπίδια στον φίλο σου τον επιχειρηματία.

Και αν είσαι συνδικάλα; Λες ό,τι να ΄ναι αρκεί να σε ψηφίσει ο τεμπέλης, λουφαδώρος, αδιαφορώντας για το γεγονός ότι ο συνεπής και φιλότιμος δουλεύει διπλά.

Και αν είσαι συνδικάλα ΚΑΙ τσάτσος της αντιπολίτευσης και των νεφιλελέδων που κάνεις και μηνύσεις;;;

ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΟΦΌΡΩΝ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΔΕΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ (εδώ και καμιά εικοσαριά χρόνια που είναι εκεί) ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΗ, ΜΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ για να μείνουν εκεί και να κάνει η παράταξή του κολλητού σου, του μάρτυρά σου και των φίλων του αντιπολίτευση.

ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ ΜΕ περίπου 1800 τόνους σκουπίδι στο δρόμο να το θέσεις, αυτό που δεν έθεσες όταν δήμαρχος ήταν ο κολλητός σου. Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΟΥ.

Και όποιος πεθάνει, πέθανε από την βρώμα ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΗΔΙΑ.

Και βέβαια άμα παίρνεις κανένα εκατομμυριάκι δουλειές το χρόνο για ανταλλακτικά και επισκευές παλιών οχημάτων, στο μαγαζί της γυναίκας σου και ξαφνικά το χάνεις το μυριάκι γιατί αγοράζονται καινούργιες σκουπιδιάρες αρχίζεις και ουρλιάζεις και κάνεις τον συνδικαλιστή. Που δεν έκανες τόσα χρόνια.

Και αν είσαι ο Συμεών παίζεις τον κεντρώο. Διότι άμα είσαι εξουσία ΓΙΝΕΣΑΙ ΚΕΝΤΡΩΟΣ. Έτσι ήταν, έτσι είναι, έτσι θα είναι.

Κάνεις την κόρη ναυάρχου γιατί είσαι κεντρώος προερχόμενος από την καργαριστερά (μπαίνοντας) και οι δικοί σου, σου λένε ότι είναι με τους εργαζόμενους. Και πρέπει να είσαι ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ και εσύ.

Αλλά ποιοι είναι ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ;

Διότι αυτοί που το λένε δεν έχουν ιδέα για τον δήμο αλλά "είναι με τον εργαζόμενο γενικώς και αορίστως".

Και εργαζόμενος είναι γι΄αυτούς ο συνδικαλιστής μόνο, που έρχεται στο δημοτικό συμβούλιο και του δίνουν χρόνο να λέει ό,τι να ΄ναι, όποτε να ΄ναι, χρόνο περισσότερο από τους δημοτικούς συμβούλου, ακόμα και τους επικεφαλής των παρατάξεων, οι οποίοι πρέπει να εγκρίνονται αυτά που λένε από την ΠΡΟΕΔΡΟ ενώ οι εργαζόμενοι όχι.

Οι άλλοι εργαζόμενοι - αυτοί που δουλεύουν και μαζεύουν το σκουπίδι - δεν είναι εργαζόμενοι. Είναι αμόρφωτοι και ακουμπάνε την εκπροσώπησή τους στον γραφειοκράτη. Τον σπουδαγμένο.

Που τους εκπροσωπεί χωρίς να τους ρωτάει. ΚΑΙ ΖΗΤΑΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΡΟΛΟΙ (θα το ακούσεις με τα αυτιά σου).

Άμα είσαι καργαριστερός Συμεών δεν λες τα πράγματα με το όνομά τους.

Το μπουρδελεύεις το πράγμα για να μην παρεξηγηθεί η προεδράρα που κάνει μηνύσεις στον ενοχλητικό, που σου τα ΄λεγε αλλά δεν άκουες.

Άλλωστε είναι μαζί της και η στενή σου συνεργάτης. Η πρόεδρος του πρώην προέδρου είναι με τη νυν πρόεδρο πρώην γραμματέα του πρώην προέδρου.
ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ!
Και των νεοφιλελέδων - ελευθεριακών αντικρατιστών.

Που είναι αντικρατιστές κατά του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ παρέα - βεβαίως - με τους νεοφιλελέδες που ξέρουν ότι αυτοί είναι ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ και τους κανακεύουν.

Δες τι έγραψε ο Δήμαρχος Συμεών εχθές στο φατσομπούκι.

Σωστά τα λέει - επιτέλους - σε γενικές γραμμές για την καθαριότητα. (Τον ΧΕΥ να μην είχε πληρώσει και να τον είχε πάρει με παραχώρηση, θα τα έλεγε ακόμα καλύτερα. ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ).

Και παραδέχεται ότι" καλά είναι τα .... waste for think και οι χρωματιστοί κάδοι, αλλά 100 τόνοι σκουπίδι την ημέρα δεν είναι πλακίτσα και .... πιλοτικά προγράμματα.

Που αν κλείσει η χωματερή (ΠΟΥ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΟΝΙΜΑ) σε δέκα μέρες μένουν 1000 τόνοι σκουπίδια στον δρόμο και αν πάει περισσότερο θα γίνει ..... της ΝΑΠΟΛΗΣ.

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ!

"Οι γραφειοκράτες¨"....

Ποιοι είναι αυτοί;
Πρέπει να τα λέμε εμείς και να τρέχουμε εμείς στα δικαστήρια;
Που δεν έχουμε και τσάμπα - πληρωμένους από τον δήμο - δικαιόρους;

Γιατί δεν μιλάει επώνυμα ο Συμεών;
Τι είναι η καθαριότητα της πόλης;
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ;;;;

ΣΙΜΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ ΣΤΟ ΦΑΤΣΟΜΠΟΥΚΙ

Η τελευταία,τραυματική για την πόλη,εμπειρία που προκλήθηκε από το 12μερο κλείσιμο του ΧΥΤΑ Φυλής αλλά και του Κέντρου ανακύκλωσης φέρνει για άλλη μια φορά στην επικαιρότητα το ζήτημα της διαχείρισης των απορριμμάτων στα μεγάλα αστικά κέντρα και στην χώρα.
Δυστυχώς συνηθίσαμε να μιλάμε,να αποδίδουμε ευθύνες και να αλληλοκατηγορούμαστε μόνο σε τέτοιες ακραίες περιστάσεις που όλα δείχνουν ότι στο μέλλον θα επαναλαμβάνονται με μεγαλύτερη συχνότητα.
Όλο τον υπόλοιπο καιρό,αμέριμνοι και αδιάφοροι προτιμούμε να πετάμε τα σκουπίδια ΜΑΣ στην αυλή της υποβαθμισμένης Δυτικής Αττικής,βέβαιοι ότι η εγκληματική πολιτική των τελευταίων δεκαετιών που φέρνει την χώρα μας τελευταία στην ανακύκλωση στην Ευρώπη,θα συνεχίζεται χωρίς συνέπειες για την καθημερινότητά μας.
Κι όμως τα παραδείγματα δίπλα μας πληθαίνουν (Ηλεία,Ζάκυνθος,Κέρκυρα,Αίγιο) και όλα δείχνουν ότι η εξάντληση της Φυλής είναι θέμα ελάχιστου χρόνου.Τότε θα βρεθούμε όλοι,Πολιτεία,Αυτοδιοίκηση και πολίτες αντιμέτωποι με τις συνέπειες των επιλογών μας.
Η μεν πολιτεία για την έλλειψη επαρκούς και αποτελεσματικού θεσμικού πλαισίου και στρατηγικής για τα απορρίμματα,η αυτοδιοίκηση για την ατολμία ριζοσπαστικών πρακτικών και την ευκολία μετάθεσης των ευθυνών και των σκουπιδιών στην αυλή του γείτονα και ασφαλώς οι πολίτες για την αδιαφορία και την προκλητική αναλγησία με την οποία αντιμετωπίζουμε την φύση και το μέλλον των παιδιών μας.
Έγιναν πολλά αυτά τα τρία χρόνια για να προωθηθεί στην πόλη μια εναλλακτική στρατηγική για τα σκουπίδια και την διαχείρισή τους:

1.Αγοράστηκε το ακίνητο ΧΕΥ 9,έκτασης 6.500 τμ αφού εξασφαλίστηκαν, με υπουργικές αποφάσεις, οι χρήσεις για να λυθεί το άλυτο,επι 40 συναπτά έτη,πρόβλημα στέγασης της υπηρεσίας καθαριότητας.Ωστόσο οι χρονοβόρες διαδικασίες μελετών ,αδειοδοτήσεων και δημοπρατήσεων σίγουρα δίνουν μεσοπρόθεσμο χαρακτήρα στην αξιοποίησή του.
2.Ενισχύθηκε αποφασιστικά ο πεπαλαιωμένος εξοπλισμός με 8 νέα απορριμματοφόρα και άλλα μηχανήματα έργου,ενώ αντικαταστάθηκαν 3000 κάδοι,τοποθετήθηκαν 905 κίτρινοι κάδοι για το χαρτί και 750 νέοι μπλέ κάδοι για την ανακύκλωση.Κανείς πλέον δεν μπορεί να ισχυρισθεί ότι λείπουν κάδοι,μέσα η προσωπικό.
3.Τοποθετήθηκαν 4 υπόγεια συστήματα για την ελάφρυνση του εμπορικού κέντρου ενώ μοιράζονται 360 δωρεάν κάδοι για οικιακή κομποστοποίηση.
4.Προσλήφθησαν εκατοντάδες εργαζόμενοι υπερδιπλασιάζοντας το απασχολούμενο εργατικό προσωπικό.
5.Ο δήμος παραλαμβάνει πλέον κατ' οίκον ηλεκτρικές συσκευές συμβεβλημένος με εταιρία ανακύκλωσης
5.το Χαλάνδρι κατάφερε να βρεθεί στην πρωτοπορία της καινοτομίας με το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα waste4think το οποίο εκτός από διακρίσεις και θετικά σχόλια,δείχνει να ανοίγει μια ελπιδοφόρα προοπτική για το μέλλον.

Ωστόσο τίποτε από όλα αυτά δεν φάνηκε αρκετό να αποτρέψει την συσσώρευση 1300 τόνων απορριμμάτων στους δρόμους της πόλης,μόλις έκλεισε η Φυλή,τις τελευταίες μέρες.
Η πόλη συνεχίζει να παράγει 100 τόνους σκουπίδια ημερησίως,τα οποία εναποτίθενται χωρίς οικιακή διαλογή και μεταφέρονται καθημερινά στον ΧΥΤΑ χωρίς να διαθέτει ένα έστω μικρό τοπικό σταθμό μεταφόρτωσης.
Και δυστυχώς πολλοί είναι οι συμπολίτες μας που συνεχίζουν να θεωρούν αυτονόητο δικαίωμά τους να μην κάνουν διαχωρισμό και ανακύκλωση,όταν δεν πετούν οικοσκευές και μπάζα στους κάδους απορριμμάτων καταστρέφοντας κάθε προσπάθεια.
Ωστόσο είναι φανερό ότι δεν θα μπορούμε για πολύ να έχουμε την πολυτέλεια της αμερημνησίας,πολύ περισσότερο παρόμοιων αντικοινωνικών πρακτικών.
Και αν μέχρι χθες η αλλαγή του χρεοκοπημένου μοντέλου διαχείρισης των απορριμμάτων ήταν κυρίως θέμα πολιτικής κουλτούρας και περιβαλλοντολογικής ευαισθησίας,τώρα γίνεται κυριολεκτικά θέμα επιβίωσης της πόλης και των ανθρώπων της.
Η αλλάζουμε ή βουλιάζουμε.Κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Υ.Γ οφείλει κανείς να δώσει συγχαρητήρια στο εργατοτεχνικό προσωπικό που κατάφερε τις τρεις τελευταίες μέρες να συλλέξει απορρίμματα 15 ημερών. Αντιμέτωποι με ατελείωτες ουρές οχημάτων στον ΧΥΤΑ,με αναμονή 7ωρου οι εργαζόμενοι,στην πλειονότητά τους έδειξαν επαγγελματισμό και αίσθημα ευθύνης. Δεν μπορεί βέβαια να πεί κανείς το ίδιο για την γνωστή παρέα γραφειοκρατών που θεώρησαν την κρίση αυτή ώς αντιπολιτευτική ευκαιρία και επιχείρησαν μέχρι και να μπλοκάρουν την αποκομιδή του Σαββάτου,αδιαφορώντας πλήρως για τις συνέπειες στην πόλη.Η πλήρης απομόνωση των προσπαθειών τους απο τους παρευρισκόμενους δείχνει ότι η πλειοψηφία των εργαζομένων του δήμου διαθέτει και μνήμη και κρίση.


ΥΓ ΠΛΑΤΕΙΑΣ: Και τα δικά μας συγχαρητήρια στους εργάτες, που έγραψαν τους ..... γραφειοκράτες (έτσι λέει ο Συμεών τους ΤΈΣΣΕΡΙΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ που πήγαν να μπλοκάρουν την αποκομιδή το Σάββατο) ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!

Δεν στηρίζουν τον Συμεών.
Στηρίζουν τους πολίτες και ΤΟ ΨΩΜΙ ΤΟΥΣ!

ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΕΜΑΤΙΑΣ 2018

Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΜΙΑΣ ΕΘΝΙΚΗΣ «ΠΛΗΓΗΣ»


Του Γεωργίου Παπασίμου
Δικηγόρου


Η συμφωνία Αθήνας – Σκοπίων την Κυριακή στις Πρέσπες, με την οποία η Ελλάδα αναγνωρίζει «Μακεδονικό Έθνος» και «Μακεδονική Γλώσσα», πέραν των άλλων ζητημάτων, όπως αυτό της σύνθετης ονομασίας, των ασαφών ρυθμίσεων για τα εμπορικά σήματα, του πλαισίου διαπραγμάτευσης της Ιστορίας μας, εάν ειδωθεί με απόλυτη αντικειμενικότητα και ψυχραιμία, αποτελεί μια «πληγή στα πλευρά» της Χώρας, που ανά πάσα στιγμή στο μέλλον μπορεί να αιμορραγήσει.

Η ιστορική αναδρομή της δημιουργίας του «Μακεδονικού προβλήματος», που ξεκινά το 1878 (Συνθήκη Αγίου Στεφάνου), ως στόχος της, τότε, Αυτοκρατορικής Ρωσίας, να δημιουργηθεί η «Μεγάλη Βουλγαρία», που θα καταλάμβανε ολόκληρη την σημερινή Ελληνική Μακεδονία, για την υλοποίηση του ονείρου της να εξέρχεται στα θερμά νερά της Μεσογείου και, στην συνέχεια, οι διαφοροποιήσεις αυτού, αρχής γενομένης από την «Επανάσταση του Ίλιντεν» από Βούλγαρους κομιτατζήδες (είναι αυτοί, που θεωρούνται εθνικοί ήρωες των Σκοπίων, τους οποίους μνημόνευσε στο διάγγελμά του ο Ζάεφ), με αρχικό στόχο την ένωση όλης της ευρύτερης γεωγραφικής Μακεδονίας με την Βουλγαρία και, στην συνέχεια, την αυτονομία αυτής ως ανεξάρτητο Κράτος με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη, καταδεικνύει το τεράστιο Εθνικό Λάθος να αναγνωρίσει η Ελλάδα «Μακεδονική Εθνότητα». Αυτό, δηλαδή, που ήταν ο διακαής πόθος επί ενάμισι σχεδόν αιώνα του Βουλγαρικού εθνικισμού (κανείς δεν πρέπει να ξεχνά, ότι το Σκοπιανό κόμμα του VMRO, το οποίο ομιλεί ευθέως περί «Μεγάλης Μακεδονίας», υπήρξε «δημιούργημα» της Σόφιας).

Με την συμφωνία, που υπογράφηκε την Κυριακή στις Πρέσπες, η Ελλάδα αναγνωρίζει ουσιαστικά, με βάση τις σημερινές παγκόσμιες διεθνείς σχέσεις και συνθήκες στα Σκόπια, μισό Κράτος (Βόρεια Μακεδονία, με την εντύπωση της πλειοψηφίας στον πλανήτη, ότι υπάρχει και «Νότια Μακεδονία») και ένα ολόκληρο Έθνος, το «Μακεδονικό». Πρόκειται για «εκρηκτικό» συνδυασμό για την Χώρα μας στο μέλλον, τόσο για τα άμεσα γεωπολιτικά της συμφέροντα στην περιοχή, όσο και ως «κληρονόμου» της λαμπρής Ιστορίας των αρχαίων Μακεδόνων. Και αυτό γιατί, από τη στιγμή, που αναγνωρίζουμε, ότι οι πολίτες των Σκοπίων είναι «Μακεδόνες», τότε η Χώρα τους είναι η «Μακεδονία», εάν, δε, οι «Μακεδόνες», είναι οι κάτοικοι της «Βόρειας Μακεδονίας», τότε τους λείπει η «Νότια Μακεδονία» !!!! Έτσι, το προβαλλόμενο επιχείρημα, ότι η συμφωνία αυτή θα βάλει τέλος στους αλυτρωτισμούς, δεν αντέχει σε λογική αξιολόγηση, αφού ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει, επικυρώνεται, δηλαδή, ο αλυτρωτισμός των Σκοπίων με την «σφραγίδα», μάλιστα, του Ελληνικού Κράτους.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η άποψη ότι, αφού είχαν, ήδη, αναγνωρισθεί τα Σκόπια ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας» από πάρα πολλά Κράτη στον κόσμο, η σύνθετη ονομασία «Βόρεια Μακεδονία» είναι προς το συμφέρον της Χώρας, καθίσταται χωρίς σοβαρή βασιμότητα, διότι, αφενός, μόνο η Ελλάδα έχει το δικαίωμα να τους δώσει τίτλους «Μακεδονικής» εθνικής ταυτότητας και, αφετέρου, μόνο με την έγκριση της Ελλάδος θα μπορούσαν να ενταχθούν στους διεθνείς Οργανισμούς, που επιθυμούν (ΝΑΤΟ, Ε.Ε.), ακόμα και στην περίπτωση, που το τελευταίο κρατίδιο στον πλανήτη τα αναγνώριζε ως «Δημοκρατία της Μακεδονίας».

Επίσης, προβάλλεται μετ’ επιτάσεως από την Κυβέρνηση και αυτών, που είναι υπέρ της συμφωνίας, το επιχείρημα, ότι η Ελλάδα θα έχει σημαντικές ωφέλειες, διότι κλείνοντας το θέμα αυτό, θα επικεντρωθεί στην εξ Ανατολών απειλή της Τουρκίας. Το επιχείρημα, όμως, αυτό είναι ψευδεπίγραφο, γιατί η υποχώρηση της Ελλάδας στο ζήτημα αυτό απέναντι σε ένα εμφανώς πιο αδύναμο Κράτος, δίνει το σύνθημα, ότι είναι ευάλωτη και ευεπήφορη σε οποιαδήποτε πίεση και αυτό θα ανοίξει, παρά θα κλείσει, την «όρεξη» του Τουρκικού αναθεωρητικού κατεστημένου.

Για να επικεντρωθεί η Ελλάδα στον πραγματικό κίνδυνο, που προέρχεται από την Τουρκία, αφενός, οφείλει να σβήσει οποιαδήποτε άλλη εστία διεκδίκησης εναντίον της (η επικύρωση, όμως, του Μακεδονικού αλυτρωτισμού με την συμφωνία των Πρεσπών, δεν σβήνει μελλοντικές διεκδικήσεις σε βάρος της) και, αφετέρου, θα πρέπει να επεξεργαστεί ένα ισχυρό εθνικό αποτρεπτικό σχέδιο, με βάση τα νόμιμα εθνικά δίκαια του Ελληνισμού, κάτι, όμως, που προϋποθέτει, εκτός των άλλων, και την ψυχική ενότητα του Ελληνικού Λαού, που, εντελώς αχρείαστα και ηλιθιωδώς, στην σημερινή συγκυρία διαταράσσει η επιζήμια εθνικά συμφωνία των Πρεσπών.