Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ: ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ



Έκπληξη προκαλεί η πρόσφατη απόφαση του Δήμου Χαλανδρίου να αναθέσει την διαχείριση της υπηρεσίας "Γραμμή Δημότη" μέσω «outsourcing»!

Outsourcing (Εξωτερική Aνάθεση) είναι η ανάθεση διαφόρων έργων ή υπηρεσιών μιας επιχείρησης σε εξωτερικές εταιρίες.
Η επιλογή για outsourcing πραγματοποιείται σε προσωρινή ή σε μόνιμη βάση λόγω εξειδικευμένων γνώσεων ή λόγω μικρότερου κόστους.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν φαίνεται να υφίστανται οι προϋποθέσεις που δικαιολογούν την συγκεκριμένη απόφαση, νοουμένου ότι:

1. Οι δημοτικοί υπάλληλοι δηλώνουν ότι έχουν τις απαιτούμενες γνώσεις, και,
2. Δεν προκύπτει οικονομικό όφελος του Δήμου, δηλαδή ελάττωση του κόστους της παρεχόμενης υπηρεσίας.

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣΦΟΡΑΣ



Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στην προηγούμενη συνεδρίασή του, ο δήμος Χαλανδρίου, ο δήμος της πρωτηφοράς αριστεράς (μπαίνοντας) αποφάσισε να αναθέσει σε ιδιωτική εταιρεία να δέχεται τα τηλέφωνα με τα αιτήματα των δημοτών και να του ενημερώνει τηλεφωνικά για λογαριασμό του δήμου,Για να το κάνουμε αυτό ..... ελληνικά σημαίνει ότι ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα έχει ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΕΜΕΝΑ των δημοτών της πόλης, θα καταγράφει τα αιτήματά τους από τον δήμο και θα τα προωθεί στις υπηρεσίες.
Οπότε αν αυτά δεν ικανοποιούνται θα φταίει ..... η εταιρεία.

Είναι πολύ ενδιαφέρον να διαβάσει κανείς πώς βαφτίστηκε το κρέας ψάρι όμως.

https://diavgeia.gov.gr/…/6%CE%A8%CE%9A%CE%9D%CE%A9%CE%97%C…

Αντιγράφουμε από την εισήγηση που ψηφίστηκε από την πλειοψηφία, την συνδιοικούσα παράταξη Λαδόπουλου και το μέλος του Τομέα Αυτοδιοίκησης του ΚινΑλ Νίκο Πράσσο, που διαφοροποιήθηκε από την γραμμή της παράταξής του - την παράταξη Ανδρεόπουλου και  φλερτάρει με την πλειοψηφία.Οι υπγραμμίσεις δικές μας,.

"Ο Δήμος Χαλανδρίου επιθυμεί να προβεί στον εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα εξυπηρέτησης των πολιτών του Δήμου μας. Με τη λειτουργική έναρξη της ανωτέρω υπηρεσίας, ολοκληρώνεται με τον πλέον ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο, η συνολική διαχείριση της σχέσης Δήμου - Δημότη, όσον αφορά στην παραλαβή, καταχώριση, διαχείριση των αιτημάτων και στην ενημέρωση των δημοτών, για ζητήματα που τους αφορούν. Για την καταχώρηση των αιτημάτων μέσω των τηλεφωνικών κλήσεων, θα χρησιμοποιηθεί η ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα «Αναφορές δημοτών» («Chalandri reports») μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του δήμου. Το τηλεφωνικό κέντρο του αναδόχου θα παραλαμβάνει τις κλήσεις εκ μέρους του Δήμου, θα καταχωρεί στο πληροφοριακό σύστημα του Δήμου τα αιτήματα των πολιτών και θα ενημερώνει για την επίλυσή τους είτε τηλεφωνικά είτε με email. Τα προσδοκώμενα οφέλη για το Δήμο Χαλανδρίου, θα είναι η άμεση καταγραφή όλων των προβλημάτων/αιτημάτων των πολιτών ζωντανά (On line). Συνεπώς θα υπάρχει καλύτερος έλεγχος στην αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του, προαγωγή της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας, καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών με τη διεύρυνση του ωραρίου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, μείωση της γραφειοκρατίας και νέο απευθείας κανάλι δια δραστικής επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου και των πολιτών του (ανεξαρτήτως ηλικίας, ευχέρειας χρήσης των νέων τεχνολογιών). Η ανωτέρω υπηρεσία με αντικείμενο την τηλεπικοινωνιακή υποστήριξη του Δήμου Χαλανδρίου δε μπορεί να υλοποιηθεί με ίδια μέσα λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού (υλικοτεχνική υποδομή), με αποτέλεσμα να δημιουργείται σημαντικό έλλειμα στον τομέα της διαχείρισης αιτημάτων των δημοτών. Παράλληλα η παραπάνω υπηρεσία απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία που δε διαθέτουν οι υπάλληλοι που απασχολούνται στη «Γραμμή Δημότη», του Τμήματος Διοικητικών Διαδικασιών, της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Επιπροσθέτως στο Δήμο μας δε λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο, μόνο η «Γραμμή Δημότη» (τηλ. 2132023800) και δεν απασχολούνται σε αυτό υπάλληλοι με την ειδικότητα ΔΕ Τηλεφωνητών, σύμφωνα με τον ΟΕΥ του Δήμου Χαλανδρίου"


Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙ.

ΜΕ ΔΕΔΟΜ¨ΕΝΟ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ και μάλισταως "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ"
ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ - παρά την στρεβλή αντίληψη της προέδρου και το ιστορικό των απειλών κατα της ΠΛΑΤΕΙΑΣ - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ\

Χαλάνδρι 18/12/2018
Ο Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου, με αφορμή θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 19 Δεκεμβρίου 2018 με τίτλο: «Υπηρεσίες διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων – Γραμμή Δημότη», θέλει να καταγγείλει την Διοίκηση για την προσπάθεια εκχώρησης.
Συγκεκριμένα:
-Η ανάδοχος εταιρεία θα χρησιμοποιεί για την καταχώρηση των αιτημάτων μέσω των τηλεφωνικών κλήσεων την ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα “Αναφορές Δημοτών” , μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου. Μια πλατφόρμα η οποία προσφάτως αγοράστηκε και “κατασκευάστηκε”, μέσω της οποίας οι δημότες οποιαδήποτε στιγμή μπορούν να καταγράψουν αιτήματα- παράπονα. Δεν είναι κατανοητή η αναγκαιότητα να πληρωθούν επιπλέον 24.800,00€ σε ιδιωτική εταιρεία για την καταγραφή των τηλεφωνικών κλήσεων χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του Δήμου., επικαλούμενοι την έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού και εξειδικευμένου προσωπικού.
Από τον προσφάτως κατατεθέντα προϋπολογισμό, προκύπτει ότι το ταμειακό υπόλοιπο του Δήμου ανέρχεται περίπου στο ποσό των 17.000.000,00€, προερχόμενο κατά το μεγαλύτερο ποσοστό από τους Δημότες. Ως εκ τούτου υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του σχετικού τεχνολογικού εξοπλισμού από το Δήμο.
 Ποια εξειδικευμένη γνώση απαιτείται για την ανταπόκριση στις τηλεφωνικές κλήσεις των δημοτών και στη συνέχεια στην καταγραφή των αιτημάτων τους? Ήδη υπάρχει γραμμή του δημότη και γίνεται καταγραφή αιτημάτων. Εξάλλου οι υπάλληλοι συχνά πυκνά λαμβάνουν γνώση και εκπαιδεύονται για τη χρήση και την εφαρμογή νέων πληροφοριακών και άλλων συστημάτων, όπως η πλατφόρμα “Αναφορές δημοτών”, η εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου κλπ , ανταποκρινόμενοι άμεσα και αποτελεσματικά.
Όσον αφορά τα περί μη διευρυμένου ωραρίου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση να τονίσουμε ότι δεν είναι απαιτητό, αφού μετά το πέρας του ωραρίου των υπηρεσιών, γίνεται εκτροπή του τηλεφωνικού κέντρου στο φυλάκιο του αμαξοστασίου όπου πάντα υπάρχει υπάλληλος, και επιπλέον υπάρχει στη διάθεση των δημοτών 24 ώρες το 24ωρο η πλατφόρμα του Δήμου.

Το ζήτημα των ιδιωτικοποιήσεων μας αφορά όλους. Δημότες και εργαζόμενους.
Ζητάμε από το Δημοτικό Συμβούλιο να μην επιτρέψει παραπάνω ιδιωτικοποιήσεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες του Δήμου. Απαιτούμε προσλήψεις Μόνιμου Προσωπικού για το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου και τη βελτίωση των δομών διασφαλίζοντας το δημόσιο χαρακτήρα τους.

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ 

 ΥΓ: Μήπως μπορεί να μας εξηγήσει το ΚινΑλ την στάση του στελέχους του στο συγκεκριμένο θέμα??? Τα πράσινα συνδικαλιστικά στελέχη της ΠΟΕ ΟΤΑ τι λένε?

Η παγκοσμιοποιητική «Αριστερά», ο Χριστός, οι πρόσφυγες και οι φασίστες!

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ (ΜΕΚΕΑ) – 25/12/2018
Ιστορικά το θρησκευτικό λαϊκό αίσθημα – καθώς ενσωματώνεται με τη πάροδο των χρόνων με βασικές αξίες των λαϊκών στρωμάτων – χρησιμοποιούνταν ως προπαγανδιστικό εργαλείο από τις εκάστοτε ελίτ, για να περνούν τα αντιλαϊκά τους μηνύματα που εξυπηρετούσαν κάθε φορά τα συμφέροντα των καταπιεστών, ιδιαίτερα όταν η θρησκεία έστρεφε τους πιστούς στην ενασχόληση μόνο με τη βασιλεία των ουρανών.

Στη σημερινή εποχή της Νέας Διεθνούς Τάξης (ΝΔΤ) που διαχειρίζεται τη νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση, όπου οι δίαυλοι πληροφόρησης ελέγχονται – και δημιουργούνται – σχεδόν καθολικά από την Υπερεθνική Ελίτ (Υ/Ε) και τις κατά τόπους ελίτ, η διασπορά της ελεγχόμενης πληροφόρησης και η διαστρέβλωση της ιστορίας και της πραγματικότητας παίρνει τη μορφή «χιονοστιβάδας». Αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή αφού πλέον στον συστημικό προπαγανδιστικό μηχανισμό δεν περιλαμβάνονται μόνο τα παραδοσιακά ΜΜΕ, αλλά και οι ελεγχόμενοι δίαυλοι του ίντερνετ που μπαίνουν σε κάθε σπίτι και η παγκοσμιοποιητική «αριστερά» που έχει κυρίαρχο ρόλο στη διασπορά της συστημικής προπαγάνδας.

Ο λόγος για το πρόσφατο – εν όψει Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς – συστημικό «τρολάρισμα» που ανέλαβε να το μεταδώσει καταρχήν ο σημερινός Πάπας Χόρχε Μάριο Μπεργκόλιο λέγοντας ότι ο Ιησούς και η οικογένειά του ήταν πρόσφυγες. Λέμε «καταρχήν» γιατί ο σημερινός Πάπας αποτελεί τον υψηλότερο στην καθολική ιεραρχία του θρησκεύματος φερέφωνο των θέσεων της Υπερεθνικής Ελίτ, δηλαδή της ιδεολογίας της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης, αν και δεν έχουμε αμφιβολία ότι τα ίδια θα υποστηρίζει και ο γνωστός για τον ρόλο του στη στήριξη του φασιστικού καθεστώτος της Ουκρανίας που επέβαλε η Υπερεθνική Ελίτ μετά από αιματηρή δήθεν εξέγερση, Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Είναι γνωστό ότι η πεμπτουσία της παγκοσμιοποίησης είναι οι ανοιχτές και απελευθερωμένες αγορές, όπου η μία εξ αυτών και εξίσου σημαντική για την αναπαραγωγή της ΝΔΤ είναι η ελευθερία στη διακίνηση «ανθρώπων»/ εργατικού δυναμικού, η οποία έχει διττό στόχο: την τροφοδότηση των Πολυεθνικών εταιρειών με φτηνά εργατικά χέρια αλλά και την αντικατάσταση της πολιτισμικής ταυτότητας, που αποτελεί το θεμέλιο της εθνικής κυριαρχίας, με το κατασκευασμένο καταναλωτικό πρότυπο τρόπου σκέψης και συμπεριφοράς που δεν ανάγεται σε ιστορικές καταβολές και αξίες της κοινωνίας.

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καλύτερος τρόπος προώθησης των «ανοιχτών συνόρων» που επιβάλλει η ΝΔΤ από το να περιβάλλονται οι αντιδραστικοί της στόχοι με θρησκευτικά και φιλάνθρωπα περιτυλίγματα βασιζόμενα και σε ανιστόρητα μυθεύματα.

Από κει και πέρα αναλαμβάνουν οι κατά τόπους «φυτευτοί» αρχιεπίσκοποι και αριστερο-δεξιοί που αποτελούν τα «καλά παιδιά» του συστήματος για να αναμεταδώσουν τα μηνύματα της Υ/Ε σε όλο το φάσμα των λαϊκών στρωμάτων, όπως έγινε και αυτές τις μέρες εδώ, με «αριστερούς» τύπου Παπαδημούλη και Μπογιόπουλου να αναμεταδίδουν το σύνθημα του έμμεσα συνεργού στη σφαγή του Αργεντίνικου λαού σημερινού Πάπα Μπεργκόλιο, βρίζοντας τον ελληνικό λαό ως «ρατσιστή» και «φασίστα» εάν τολμήσει να αντιταχθεί στα σχέδια της Υ/Ε για το πλήρες άνοιγμα των συνόρων στα εκατομμύρια προσφύγων που δημιούργησε βέβαια το ίδιο το παγκοσμιοποιητικό σύστημα και τα κατά τόπους εκτελεστικά του όργανα, τύπου ΣΥΡΙΖΑ!

Δεν θα αναφερθούμε εκτενώς εδώ στους λόγους που οδήγησαν σε πορεία εκφυλισμού των αξιών της παραδοσιακής Αριστεράς – ρεφορμιστικής και αντισυστημικής – αν και είναι πασιφανές πια ότι η απουσία ανάλυσης για το τι είναι και πως λειτουργεί η διεθνοποιημένη καπιταλιστική οικονομία της αγοράς (παγκοσμιοποίηση) αποτελεί τον πρωταρχικό λόγο της ενσωμάτωσης σύσσωμης της αριστεράς στην ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης και τη ΝΔΤ, πράγμα που οδηγεί παντού τα λαϊκά στρώματα – θύματα της παγκοσμιοποίησης σε εγκατάλειψη της «Αριστεράς» αυτής και τη στήριξη των κινημάτων για την εθνική κυριαρχία, σαν προϋπόθεση για οποιαδήποτε ριζική κοινωνική αλλαγή (κίνημα για το Brexit, Κίτρινα Γιλέκα κλπ).

Ωστόσο τρία σημεία θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε για να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους.
Ο τραγελαφικός χαρακτηρισμός ότι ο «Ιησούς και η οικογένειά του ήταν πρόσφυγες» είναι ανιστόρητος και έτσι σημαντικά ζητήματα που έχουν και ιστορικό ενδιαφέρον πασάρονται από τους νεροκουβαλητές της ΝΔΤ και διαχέονται στα ΜΜΕ ως τσιτάτα και συνθήματα χωρίς ίχνος ιστορικής τεκμηρίωσης και ανάλυσης για σύνδεση με τη σημερινή εποχή της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης.
Τότε δεν υπήρχαν βέβαια κράτη-έθνη (που σήμερα είναι φυσικά υπό διάλυση) για να τίθεται θέμα μεταναστών/προσφύγων όπως σήμερα. Οι Εβραίοι τόσο στην Παλαιστίνη όσο και στην Αίγυπτο δεν είχαν βέβαια τα δικαιώματα των Ρωμαίων πολιτών και ήταν σε τελική ανάλυση οι Ρωμαϊκές διοικήσεις που αποφάσιζαν (μέσω των τοπικών άρχων) ποιοι μπορούσαν να εγκατασταθούν στην κάθε επαρχία και φυσικά συνήθως δεν είχαν κανένα λόγο να απαγορεύσουν σε κάποιους Εβραίους να πάνε από τη μια επαρχία στην άλλη (άλλο αν οι ίδιοι οι Εβραίοι για θρησκευτικούς η άλλους λόγους είχαν αντιρρήσεις). Με άλλα λόγια η Ρωμαϊκή αυτοκρατορια, όπως και αυτή του Μ. Αλεξάνδρου, ήταν εξ ορισμού ‘διεθνιστικές’, όχι βέβαια με την έννοια της παγκοσμιοποίησης όπως λένε άσχετες αναλύσεις τύπου Αρβελέρ κλπ (δηλαδή με την έννοια του ανοίγματος των αγορών κλπ.), αλλά με την έννοια της πολιτικής διεθνοποίησης στα όρια της κάθε αυτοκρατορίας —όπως έγινε μετά και με τη Βρετανική αυτοκρατορία.
Επίσης στην αρχαία Ελλάδα υπήρχε απλά το σύστημα των μετοίκων για αυτούς που μετακόμιζαν από άλλη πόλη. Και πολύ σωστά η Αθηναϊκή δημοκρατία δεν έδινε πολιτικά δικαιώματα στους μετοίκους, ειδάλλως θα έφθανε και αυτή στο σημερινό ανέκδοτο όπου οι πιο φανατικοί κατά της εθνικής κυριαρχίας να είναι οι μετανάστες και τα παιδιά μεταναστών, όπως γίνεται σήμερα με το Brexit στη Βρετανία, όπου συνδιαμορφώνουν τη κρίσιμη απόφαση εάν θα εξακολουθήσει να υπάρχει Βρετανικό κράτος-έθνος οι…Ινδοί και οι Πακιστανοί, όταν συγχρόνως οι Σκωτσέζοι δεν θέλουν να υπάγονται στη Βρετανία παρόλο που οι πολιτιστικές κλπ διαφορές τους από τους υπόλοιπους Βρετανούς δεν συγκρίνονται βέβαια με αυτές με τους Ασιάτες κλπ. Φανταζόμαστε τι θα είχε γίνει η Αθηναϊκή δημοκρατία αν ψήφιζαν και οι μέτοικοι από άλλες περιοχές, ακόμη και από τη Σπάρτη, για να μην πούμε από Περσία κλπ; Σήμερα δηλαδή η μετανάστευση είναι βασικό όπλο στην κατάργηση των κρατών-εθνών, όπως ρητά τόνιζε ο Πίτερ Σάδερλαντ (υπεύθυνος για τα δικαιώματα προσφύγων στον ΟΗΕ πριν μερικά χρόνια πριν πεθάνει — βλ. σχετικό αποκαλυπτικό άρθρο εδώ) ότι πρέπει όλοι να ζούμε σε πολυεθνικές σούπες όπως η Αμερική, ο Καναδάς και η Αυστραλία και επέκρινε τους Ευρωπαϊκούς λαούς γιατί δεν έχουν γίνει ακόμα έτσι…

ΜΕΚΕΑ – ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ – 25/12/2018

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΚ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ