Σάββατο, 20 Απριλίου 2019

ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ ΝΤΑΒΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝ ΔΗΜΩ (τεύχος Απρλίου)



 
Η «εμμονή» μας, για  συνεναιτική, με ευρείες πλειοψηφίες έγκρισης και ύστερα από ουσιαστική διαβούλευση,  λήψη των αναγκαίων στρατηγικών αποφάσεων για  τις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ  για την λειτουργία της πόλης και το Χαλάνδρι του αύριο, θέλουμε να γίνει κατανοητό ότι …. δεν είναι εμμονή. 

Είναι προϋπόθεση,  αν θέλουν οι Χαλανδραίοι, να εξελιχθεί το Χαλάνδρι όχι όπως θα το  «εξελίξουν» οι ανάγκες της αγοράς και η αυτενέργειά του καθένα ,  αλλά με βάση ένα  συγκεκριμένο, επεξεργασμένο, αποδεκτό και υπερασπίσιμο από την πλειοψηφία της τοπικής κοινωνίας “MASTER PLAN” (για να χρησιμοποιήσουμε και λίγο την γλώσσα της αγοράς).

Ένα master plan που θα δεσμεύει τις διοικήσεις του δήμου για τα επόμενα δέκα τουλάχιστον χρόνια.
 
Τι λέει αυτό το δικό μας master plan λοιπόν; Έχει ΤΡΙΑ μόλις ΚΕΝΤΙΡΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ: 

  •  Το στρατηγείο του δήμου (ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ)  αλλά και οι στρατηγικές, μάχιμες υπηρεσίες του – ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, ΠΡΑΣΙΝΟ και ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ -  αυτές που ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ την εικόνα της πόλης, την καθημερινότητα του πολίτη  (αυτά δηλαδή που κάποιοι λαϊκιστές αλλά και κουτοπόνηροι  μας λένε ότι εμείς δεν ασχολούμαστε, δηλαδή λακκούβες, κλαδέματα, πλάκες πεζοδρομίου, πάρκα, νησίδες, καθημερινές συντηρήσεις στα σχολεία και στους αθλητικούς χώρους κλπ) πρέπει να έχουν την βάση τους, τις σύγχρονες, λειτουργικές, μόνιμες, σωστά οργανωμένες εγκαταστάσεις , τον εξοπλισμό τoυς και το μόνιμο και επαρκές προσωπικό τους γιατί αυτό είναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ και ΠΟΡΩΝ.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
  • ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ (που ελπίζουμε ότι ξεκινάει η ανέγερση), ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ στο ΒΙΟΠΑ της πόλης, ΧΩΡΟΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑΣ με οργανωμένες αποθήκες υλικού (δεν φαντάζεστε την σπατάλη) στον ΧΕΥ 9 στην Ηρακλείτου  που πρέπει να αξιοποιηθεί, αφού για τον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων είναι ακατάλληλος. Και βέβαια εργαζόμενους αξιοπρεπείς, καθαρούς και ειδικευμένους.  Μάστορες με προϊσταμένους και διευθυντές επιστημονικά επαρκείς και κατάλληλους.
 Όχι συμβασιούχους περαστικούς
  •  Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ της πόλης μας, βασίζεται στον δευτερογενή και τριτογενή τομέα. Άρα το πολεοδομικό κέντρο της πόλης πρέπει να επιβιώσει ως τέτοιο, του ανταγωνισμού των MALLS, και να βελτιωθεί η σχέση κατοικίας – οικονομικής δραστηριότητας υπέρ των κατοίκων που δεν πρέπει να διωχθούν από το κέντρο της πόλης μας.
ΚΑΘΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ λογικών ανθρώπων για την εξυπηρέτηση αυτού του στόχου καταλήγει σε ΜΙΑ ΥΠΟΔΟΜΗ: ΥΠΟΓΕΙΑ ΓΚΑΡΑΖ.
Δημιουργία θέσεων στάθμευσης στο κέντρο.
(ΠΡΟΣΟΧΗ εμείς δεν λέμε «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ της στάθμευσης» για να τα χωράει όλα - παρκόμετρα, κλήσεις κλπ  - αυτά είναι για εμάς ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΘΕΣΕΩΝ).   Και βέβαια ενίσχυση της προσβασιμότητας στο κέντρο με ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ.

ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΕΙΣ; Δύο λύσεις έχουν μείνει ζωντανές και τις ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ: Στο κτήμα έναντι του Άη Γιώργη και κάτω από την Βασ. Γεωργίου.

Με αυτή την υποδομή ΔΕΔΟΜΕΝΗ, ανοίγει η προοπτική για ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ αναπλάσεις του κέντρου, πεζοδρομήσεις, σύνδεση του κέντρου με την ρεματιά, ποδηλατοδρόμους.

3.       Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης  απαιτεί άμεσα τρεις παρεμβάσεις:
Περιφερειακό δακτύλιο εκτροπής των διαμπερών ροών,  της κυκλοφορίας δηλαδή ΠΟΥ ΔΙΑΣΧΙΖΕΙ το Χαλάνδρι και δεν είναι η κίνηση εκείνων που θέλουν να το προσεγγίσουν άρα εμείς πρέπει να τους ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΜΕ
Εδώ κρύβονται δύο μεγάλες ΑΣΤΟΧΙΕΣ των τελευταίων χρόνων:  Η Φραγκοκλησιάς και η κατάργηση της μισής λεωφ Πεντέλης Πλακεντίας. 

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ: Σύνδεση της περιφέρειας του Χαλανδρίου με το κέντρο με ΕΝΙΣΧΥΣΗ της δημοτικής συγκοινωνίας και πυκνή  ΣΥΝΔΕΣΗ των σταθμών του ΜΕΤΡΟ με την πλατεία, μέχρι την επίτευξη του στόχου της έλευσης του ΜΕΤΡΟ (Γραμμή 4) σε αυτή.

Όσοι λοιπόν νεογιάπηδες παριστάνουν τους μάνατζερ – υποψήφιους δημάρχους  και λένε εκείνο το αχαρακτήριστο «ο δήμος πρέπει να λειτουργεί σαν ιδιωτική εταιρεία» ας κάνουν τον κόπο να μας απαντήσουν: ΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ λειτουργεί χωρίς να ξεκινήσει από τις ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ, ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΗΣ σε κτίρια, εξοπλισμό, πρόσβαση, στελέχωση να παράξει αποτέλεσμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *