Παρασκευή, 23 Νοεμβρίου 2012

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ . ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΕΡΗΜΩΜΕΝΗ – ΝΕΚΡΗ ΠΟΛΗ



                 ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ

            ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΕΡΗΜΩΜΕΝΗ – ΝΕΚΡΗ ΠΟΛΗ


Από τις 10 Σεπτεμβρίου 2012 μας επιβλήθηκε το μέτρο της ελεγχόμενης  στάθμευσης.
Ζούμε όλοι μια πρωτόγνωρη κρίση που  ρημάζει τα ελληνικά νοικοκυριά,  που διαλύει την οικονομία,  πού οδηγεί καθημερινά σε χιλιάδες λουκέτα επιχειρήσεων. Μια κρίση πού οδηγεί εκατομμύρια συνανθρώπων μας στην απελπισία.
      3000 αυτοκτονίες
      Πραγματική ανεργία πάνω από 30%
      Ανεργία νέων 55%
      Πτώση του τζίρου των καταστημάτων 70 – 80 %
      Πάνω από 486.000 λουκέτα μικρομεσαίων επιχειρήσεων
      Απολύσεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Η Δημοτική Αρχή αντί να αναλάβει πρωτοβουλίες ανακούφισης των εξαθλιωμένων συμπολιτών μας όπως γίνεται σε πολλούς άλλους Δήμους ,  προχωράει σ’ ένα ακόμα ύπουλο χαράτσι: την ελεγχόμενη στάθμευση.
Ένα μέτρο καθαρά εισπρακτικό και μη ανταποδοτικό με 1 ευρώ ωριαία χρέωση και πρόστιμο 80 ευρώ.
Η ηχηρή απουσία οποιασδήποτε κοινωνικής πολιτικής δεν μας επιτρέπει πλέον να σιωπούμε.
      Περιορισμός θέσεων σε παιδικούς σταθμούς
      Ελλιπής καθαριότητα
      Κατεστραμμένοι και κακοφωτισμένοι δρόμοι και πεζοδρόμια που τσακίζονται                 
      καθημερινά άνθρωποι και αυτοκίνητα
      Καμιά μέριμνα για συμπολίτες μας που τρέφονται πλέον από τα σκουπίδια των κάδων των σούπερ μαρκετ και των λαϊκών αγορών

Το επιχείρημα απ’ τη μεριά της Δημοτικής Αρχής ότι το μέτρο βελτιώνει  την κυκλοφορία και την προσβασιμότητα στο κέντρο του Χαλανδρίου είναι έωλο.

Εφαρμόζει μία πρόχειρη μελέτη που παραβιάζει ακόμα και τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας, αφού σε απαγορευμένα από τον νόμο σημεία στάθμευσης, υπάρχει κόκκινη διαγράμμιση που την επιτρέπει.

Ανύπαρκτη δημοτική συγκοινωνία δύο μόνο λεωφορειακές γραμμές που περνούν αραιά και πού για την εξυπηρέτηση 140,000 κατοίκων.

Το μοναδικό δημοτικό πάρκιν που υπήρχε επί των οδών 25ης Μαρτίου κ Βασιλέως Γεωργίου γωνία έχει ανατεθεί σε ιδιώτη. Ένας χώρος που εξυπηρετούσε 500 περίπου αυτοκίνητα ημερησίως.

Παραμένει αναξιοποίητο ένα ακόμη οικόπεδο ιδιοκτησίας του Δήμου επί της οδού Αγ. Παρασκευής, πού θα κάλυπτε 1000 θέσεις στάθμευσης ημερησίως θα εξυπηρετούσε συμπολίτες μας που εργάζονται ή συναλλάσσονται με την εφορία, τον Δήμο και τις Τράπεζες και θα συνέβαλε στην αποσυμφόρηση του κέντρου του Χαλανδρίου.
Με την κοντόφθαλμη αυτή πολιτική της «αρπαχτής » δίνει την χαριστική βολή στην ήδη διαλυμένη αγορά του Χαλανδρίου αφού οδηγεί τους λιγοστούς εναπομείναντες πελάτες μας στα περιφερειακά του Χαλανδρίου πολυκαταστήματα μεγαθήρια της λεωφόρου Κηφισίας όπου υπάρχει άπλετος χώρος στάθμευσης.

Προσθέτει μία ακόμη οικονομική επιβάρυνση στους πελάτες μας, στους εργαζόμενους στις υπηρεσίες και τα καταστήματα και σε εμάς ( Χρονοχρέωση 1 ευρώ την ώρα , 80 ευρώ πρόστιμο).

Απαξιώνει έτσι το Χαλάνδρι και από το Μεγάλο Ιστορικό Εμπορικό Κέντρο των Βορείων Προαστίων το μετατρέπει σε Νεκρή Ζώνη.

Καλούμε τους συμπολίτες μας, τις επιτροπές κατοίκων, τις συλλογικότητες, τις πολιτικές παρατάξεις ν’ αγωνιστούν μαζί μας για την

ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ

ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΦΑΙΜΑΞΗ

ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ

ΟΧΙ ΣΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ



ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ   ΣΥΛΛΟΓΟΣ   ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πράσινο Κίνημα: Ο σπουδαίος ρόλος της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς στη ζωή μας

  18 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Πολιτιστικής Κληρονομιάς Πράσινο Κίνημα: Ο σπουδαίος ρόλος της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς στη ζωή ...

Δημοφιλείς αναρτήσεις