Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΣΤΑΘΗΣ ΣΤΟ enikos.gr. ΠΟΛΛΑ LIKE!!!! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!!!

http://www.enikos.gr/data/photos/fa15473439837952572bc9b60bcb29ef.jpg

Μόλις δύο ημέρες πριν, στις 11.9.2012, έγραφε η στήλη (στο κείμενο υπό τον τίτλο: «Τα “Υμια” του κ. Σαμαρά») ότι έτσι όπως πάμε υπάρχει το ενδεχόμενο μετ’ ου πολύ ο κ. Σαμαράς να «ευχαριστήσει» τους Γερμανούς καθ’ οίον τρόπον ευχαρίστησε από Κοινοβουλίου ο κ. Σημίτης τους Αμερικανούς για τη συμβολή τους στην κρίση των Υμίων - και την απαίσια έκβασή της.
Πριν αλέκτορα φωνήσαι, σε ευχαριστίες προς την Τρόικα έσπευσε ο κ. Λυκουρέντζος μιλώντας σε Συνέδριο για την Υγεία στον Κόσμο - την υγειά μας να ’χουμε...
Πριν αλέκτορα φωνήσαι, ευρέθη ο πολιτικός που ο χατζατζαρισμός του υπερέβαλε ακόμα και την υπερβολή που καμιά φορά χρησιμοποιούμε οι γραφιάδες για να επιστήσουμε την προσοχή σε κάτι,
αποδεικνύοντας για μιαν ακόμα φορά, ο εν λόγω χατζατζαρισμός, ότι ενίοτε η αθλιότης μπορεί να υπερβαίνει το ανεκτό απ’ τον ανθρώπινο οργανισμό όριο...
Ευχαριστεί την Τρόικα ο Ελληνας Υπουργός που απείλησε ότι θα απελευθερώσει (!) την αγορά των φαρμάκων επιτρέποντας τη διάθεσή τους απ’ τα σούπερ μάρκετ! - γιατί όχι κι απ’ τα σουβλατζίδικα, ώστε
όταν μασουλάμε το βρωμικάκι μας να παίρνουμε και το γενοσημάκι μας, να στανιάρουμε.
Στην περίπτωση του κ. Λυκουρέντζου ο ραγιαδισμός (να ευχαριστεί την Τρόικα) συναγωνίζεται τη μωρία (να διατίθενται φάρμακα απ’ τα σούπερ μάρκετ) - δεν ξέρω τι απ’ τα δύο (πάντως εξίσου γελοία) είναι πιο επικίνδυνο...
Θα μου πείτε: «είναι το γελοίο επικίνδυνο;». Δεν φαντάζεσθε πόσο! Για παράδειγμα:
από μέρες, τώρα που η Χρυσή Αυγή έχει βγει παγανιά για τα καλά, αναρωτιόμουν πότε θα βρεθεί ο πρώτος κουφιοκεφαλάκης που θα ζητούσε να τεθεί αυτό το κόμμα εκτός νόμου! Κι ευρέθη! Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΔΗΜΑΡ, κ. Ανδρέας Παπαδόπουλος. Μπράβο, λεβέντη μου!
Ο φασισμός δεν αντιμετωπίζεται στα δικαστήρια, αλλά στο Κοινοβούλιο, με αγώνες παντού, στους τόπους δουλειάς, στην αγορά, στους δρόμους, αντιμετωπίζεται με ιδεολογική αντιπαράθεση κι
όχι με τον φόβο εκείνων που πάνε να κρυφτούν πίσω απ’ τις φούστες του δικαστή.
Αν ο φασίστας (ή οποιοσδήποτε άλλος) κάνει έγκλημα ή παροτρύνει σε έγκλημα, διώκεται ποινικώς, είτε ως αυτουργός είτε ως ηθικός αυτουργός, όπως κάθε πολίτης, δεν μπορεί όμως να διώκεται για τις ιδέες του.
Ακόμα κι όταν αυτές οι ιδέες είναι εγκληματικές, η αντιμετώπισή τους δεν μπορεί να γίνει με «δίκη προθέσεων» ούτε με καταφυγή στη «συλλογική ευθύνη» - διότι αυτά ακριβώς
συνιστούν φασισμό.
Ούτε μπορεί η Δημοκρατία να ποινικοποιεί την ψήφο εκείνων των πολιτών που ψήφισαν ένα έστω φασιστικό κόμμα, διότι αυτοαναιρείται. Εκφασίζεται η ίδια.
Οι ψηφοφόροι δεν δικάζονται για την ψήφο τους, ούτε τα κόμματα για τις ιδέες τους.
Δικάζονται οι άνθρωποι για τις πράξεις τους. Τελεία.
Αν η Δημοκρατία θέσει εκτός νόμου οποιοδήποτε συνταγματικό κόμμα, καταφέρνει αυτό που θέλει η Χρυσή Αυγή, την (αυτο)κατάργησή της, καταφέρνει

αυτό που θέλουν όσοι υποκινούν μορφώματα όπως η Χρυσή Αυγή. Τον εξευτελισμό και την καθαίρεση της δημοκρατίας σε κύμβαλο κενό περιεχομένου.
Αλλωστε αρκετές «δημοκρατίες», όπως η τουρκική, θέτουν εκτός νόμου κόμματα, όπως τους ισλαμιστές του Ερντογάν, για να τα βλέπουν στη συνέχεια  να επανέρχονται με άλλο όνομα, ώσπου εν τέλει να παίρνουν και την εξουσία.
Επίσης όταν βγάζει εκτός νόμου ένα κόμμα η Δημοκρατία (από το ΡΚΚ στην Τουρκία έως το Κομμουνιστικό Κόμμα στην Εσθονολιθουανία), γιατί μετά να μη βγάλει κι ένα άλλο;
Γιατί στο τέλος να μην κρίνει η Χρυσή Αυγή ή η ΔΗΜΑΡ ή ο κ. Τζήμερος ποιο κόμμα είναι νόμιμο ή όχι κι αναλόγως να εισηγείται στον Δικαστή;

Δεν αντιμετωπίζεται ο φασισμός με εκφασισμό.

Η ευκολία όμως με την οποίαν ο κ. Παπαδόπουλος της ΔΗΜΑΡ ζήτησε απ’ τη Δημοκρατία τον αυτοακρωτηριασμό της
είναι ενδεικτική της καθεστωτικής αντίληψης που διαπερνά τον πολιτικό του χώρο,
εκπρόσωποι του οποίου ή προσκείμενοι σε αυτόν έχουν συχνά στο παρελθόν ζητήσει την καθιέρωση των «εγκλημάτων γνώμης» με την «ποινικοποίηση» των ιδεών που απεχθάνονται,

χωρίς βεβαίως ουδείς άλλος να έχει ζητήσει την «ποινικοποίηση» δικών τους ιδεών, τις οποίες πολλοί επίσης απεχθάνονται, όπως λόγου χάριν την επικρότηση των βομβαρδισμών της Γιουγκοσλαβίας ή τα φληναφήματα της κ. Ρεπούση για τον «συνωστισμό» της Σμύρνης και (ακόμα χειρότερα) για την ασυνέχεια των Ελλήνων.
Δεν θυμάμαι να ζήτησε κανείς να τεθούν εκτός νόμου, κόμματα, πολίτες και χώροι που ασπάζονται αυτές τις ιδέες - αλίμονό μας

αν οι ιδεολογικές αντιπαραθέσεις και οι πολιτικές διαμάχες ήταν αρμοδιότητος πρωτοδίκη ή κακουργιοδικείου.

Η Αριστερά δεν (πρέπει να) έχει σχέση ούτε με τον αλαζονικό ελιτισμό του κήνσορα ούτε με τον κομφορμισμό του στρατοδίκη!
Και πολύ περισσότερο δεν πρέπει να ζητά να υποστούν οι άλλοι όσα η ίδια κατά καιρούς υπέστη διωκόμενη. Απ’ αυτούς τους ίδιους άλλους ή άλλους.
Ως φαίνεται, υπάρχουν αριστεροί κι όχι μόνον στη ΔΗΜΑΡ που διέτριψαν επί μακρόν πέριξ του Πραιτώριου, στον Τύπο, τα ΑΕΙ κι αλλού και ξεχάσθηκαν.
Τα πολλά πάρε-δώσε με τις κομιλφώ πολιτικές ορθότητες, τις μεταμοντερνιές και τις λοιπές αμερικανιές βλάπτουν και τη σκέψη και το ήθος.
Αν γνωρίζω καλώς, ο κ. Παπαδόπουλος, ο κ. Κουβέλης, η κυρία Ρεπούση είναι απ’ τους πρώτους θιασώτες του βολταιρικού «διαφωνώ με όσα λες, αλλά θα υπερασπισθώ το δικαίωμά σου να τα λες!» - από πού; από τη φυλακή;..

http://www.enikos.gr/stathis/78299,%C2%ABAnepais8htws%C2%BB.html

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΥΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΡΟΜΑ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ

Αντί ΣΤαΣΗ με τους Πολίτες του Χαλανδρίου.


Χαλάνδρι 12/9/2012

Με απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής στις 4/9/2012 (Αρ. Πρωτ.: Φ.244/3823/12) ανατίθεται στην εταιρεία "Επιχειρήσεις Αλεξάνδρου Α.Ε.Β.Τ.Τ.Ε." η «εκτέλεση της κατεδάφισης των αυθαίρετων κατασκευών στην περιοχή " Πεύκο Πολίτη " στο Δήμο Χαλανδρίου». Πρόκειται για το γνωστό καταυλισμό των Ρομά που βρίσκεται στην εκτός σχεδίου πόλης περιοχή πίσω από το Σταθμό του Μετρό, δίπλα στο Νομισματοκοπείο.

Ας αγνοήσουμε την ταχύτητα με την οποία κινήθηκε σε αυτή την περίπτωση ο κρατικός μηχανισμός (4/9 η απόφαση -18/9 η κατεδάφιση) καθώς και την επιλεκτική του ευαισθησία όσον αφορά τις αυθαίρετες κατασκευές που βρίθουν στην Αττική και ας έρθουμε στην ουσία.

- Ο καταυλισμός των ρομά (που διαβιούν σε πραγματικά άθλιες συνθήκες) βρίσκεται σε αυτή την περιοχή για περισσότερα από 40 χρόνια.

- Πρόκειται για Έλληνες πολίτες, στην πλειοψηφία τους δημότες Χαλανδρίου που δοκιμάζονται και αυτοί σκληρά από την οικονομική κρίση.

- Για χρόνια αντιμετώπισαν την αδιαφορία της πολιτείας και της δημοτικής αρχής με αποκορύφωμα την υπόθεση της διάθεσης του ποσού των 918.00 ευρώ που υποτίθεται ότι διέθεσε η τελευταία για την αναβάθμιση και τον «καθαρισμό» της περιοχής ,υπόθεση η οποία διερευνάται ήδη δικαστικά.

Σήμερα, μερικές δεκάδες οικογένειες, και παρά τον επερχόμενο χειμώνα κινδυνεύουν να βρεθούν κυριολεκτικά στο δρόμο.

Τα ερωτήματα προς την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής, την Περιφέρεια και το Δήμο Χαλανδρίου είναι αμείλικτα:

Υπάρχει πρόνοια για το που θα εγκατασταθούν οι εν λόγω οικογένειες μετά την κατεδάφιση των  –έστω αυθαίρετων - κατοικιών τους;

Είναι δυνατόν το γράμμα του νόμου να είναι ισχυρότερο από τις ζωές δεκάδων παιδιών (26 από αυτά ήδη άρχισαν τη σχολική χρονιά στο 4ο δημοτικό σχολείο της πόλης) και γερόντων που κυριολεκτικά θα διαλυθούν;

Καλούμε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς να σταματήσουν άμεσα τη διαδικασία κατεδάφισης.

Η όποια μετεγκατάστασή τους (την οποία άλλωστε και οι ίδιοι επιθυμούν) οφείλει να γίνει με γνώμονα τη δέουσα κοινωνική ευαισθησία και όχι στο όνομα των εργολαβικών συμφερόντων που εποφθαλμιούν να αναλάβουν την «ανάπτυξη» της περιοχής.

Για την συζήτηση όλων των παραπάνω ζητούμε την έκτακτη σύγκλιση του δημοτικού συμβουλίου.


ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ...


Η ΠΙΝΑΚΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ:




ΠΑΡΚΙΝΓΚ
ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΜΗ

ΟΧΙ 

ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΚΑΡΤΑ

Μπράβο, μπράβο ....

Γεμίσατε την πόλη καλιαρντά.

Googlάραμε λίγο να δούμε μην το έχει έτσι και κανένας άλλος.

ΜΠΑΑΑΑΑ.
Δείτε και μόνοι σας!

Δική μας η πατέντα!






ΥΓ: ΔΕΝ ΦΟΡΑΓΑΤΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΦΤΙΑΧΝΑΤΕ;;;



TO EN FACE ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ....


En face. Καιρό δεν είχαμε;;;
Το πιάσατε το υπονοούμενο. Έτσι;;;

Αυτό που συμβαίνει εκεί στην Αγίου Γεωργίου δεν μπορεί να μείνει αναπάντητο. Έχουν γίνει ΟΛΟΙ ΕΝΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ. 

Ε, από εδώ μεριά είναι το ΑΛΛΟ!

Η κατάσταση στον Δήμο δεν έχει προηγούμενο.

Εμείς θα προσπαθούμε να είμαστε αντικειμενικοί – ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΚΟΠΙΑ, ΔΙΟΤΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ή ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΟΝΟ Ο ΠΑΠΑΣ  (κάτι που εμείς – και αυτό - το αμφισβητούμε.)

Ναι λοιπόν. Η κατάσταση συνολικά στην αυτοδιοίκηση είναι τέτοια που όλοι οι δήμαρχοι έχουν σοβαρό αντίλογο στις απαιτήσεις και τα αιτήματα των πολιτών τους. Υποχρηματοδότηση, ασφυκτικό ελεγκτικό πλαίσιο, τρομακτική μείωση προσωπικού σε κρίσιμους τομείς, σπέκουλα, προβοκάτσια, υπερπροβολή  των ΥΠΑΡΚΤΩΝ φαινομένων διαφθοράς αλλά και των αδυναμιών των υπηρεσιών για να αποπροσανατολίζεται η κοινή γνώμη από τους ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ, βιαστική, επιπόλαιη αλλά και  εσφαλμένη εφαρμογή μεταρρυθμιστικών παρεμβάσεων μέσα από ένα κολοβό – θεσμικά και οικονομικά – Καλλικράτη ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΣΦΥΚΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ .

ΝΑΙ! Και στο Χαλάνδρι του Κουράση το πλαίσιο είναι ασφυκτικό. Και αυτό δικαιούται να το επικαλείται ο δήμαρχος, δεν έγινε δήμαρχος στις καλύτερες για την αυτοδιοίκηση και την χώρα συνθήκες.
Όμως

Εδώ στο Χαλανδριστάν  μιλάμε για μια διοίκηση που αντί να παλεύει με το θηρίο για να προσφέρει έστω και ελάχιστη ελάφρυνση στους δημότες της, όπως κάνουν πολλοί δήμοι όλων των παρατάξεων που προκαλούν τις κινητοποιήσεις της αυτοδιοίκησης – βλ Παχατουρίδης, Χαρδαλιάς, Πατούλης για να μην πάω στο Ελληνικό και στη Νέα Ιωνία και βγάλουν κάποιοι σπυριά.

Ας θυμηθούμε highlights διοίκησης Ανδρεάση:
-       -    Μείωσε τις θέσεις των παιδικών σταθμών πάνω από 50% από αυτό που παρέλαβε από τον προηγούμενο – ΔΙΚΟ ΤΗΣ – Δήμαρχο.
-          -  Έκλεισε 3 παιδικούς σταθμούς σε δύο χρόνια.
-         -  «Έκοψε» τις προμήθειες του δήμου από τις τοπικές επιχειρήσεις.
-        -   Μείωσε τα έσοδα της δημοτικής επιχείρησης πάνω από 50%.
-         -  Ιδιωτικοποίησε ΠΛΗΡΩΣ το φεστιβάλ της ρεματιάς.
-         -  Πορεύεται στην υπόθεση του Πεύκο Πολίτη χωρίς στρατηγική, χωρίς πυξίδα απλά μοιράζοντας μελέτες  (θα επανέλθουμε με ΠΟΛΥ ΠΡΑΓΜΑ που μαζεύουμε).
-          - Υπερδιπλασίασε τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, άναρχα, ασχεδίαστα, μετατρέποντας σταδιακά το κέντρο της πόλης σε νυχτερινό γκέτο.
-          - Ξεκίνησε εν μέσω ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗΣ ΥΦΕΣΗΣ νέο χαράτσωμα των κατοίκων με το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, με την σύμφωνη γνώμη της συμπολιτευόμενης αντιπολίτευσης.
-         -  «Κατέλαβε» και ακύρωσε τον Εμπορικό Σύλλογο.
-         -  Έδωσε  χριστουγεννιάτικα την κεντρική πλατεία σε ακραία εκμετάλλευση ιδιωτικών συμφερόντων, αποκλείοντας στους δημότες ακόμα και τα δημόσια ουρητήρια (ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΑΝΟΙΞΑΜΕ ΜΕΤΑ – ΟΧΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ).
-        -   Έστησε ένα παγοδρόμιο πάνω στο άγαλμα του άγνωστου στρατιώτη ….
-          - Δεν υλοποίησε ή υπονόμευσε  θεσμούς διαφάνειας και λογοδοσίας που προβλέπονται από τη νομοθεσία (συνήγορος του δημότη, επιτροπή διαβούλευσης, λογοδοσία δημάρχου κλπ)

Είμαστε υπερβολικοί στην κριτική μας;;; Μα τι από αυτά δεν είναι αλήθεια;

Για όλα αυτά – και άλλα πολλά – ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΡΙΣΗ, η κυβέρνηση, η ΤΡΟΪΚΑ, ο καπιταλισμός ή οι Νεφελίμ.

Φταίει η διοίκηση ΑΝΔΡΕΑΣΗ! (Κουράση – Ανδρεόπουλου) με τους συμμάχους της .

Γιατί όμως εμείς υπερτονίζουμε  αυτά και όχι τα άλλα, τα κεντρικά πολιτικά; Διότι η Πλατεία είναι ΤΟΠΙΚΟ BLOG και ΤΟΠΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (αν βρούμε κάνα φράγκο να τυπώσουμε). Και κυρίως ασχολείται με το ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ . Δεν σημαίνει ότι δεν παρακολουθούμε τις κεντρικές εξελίξεις.

Η κεντρική πολιτική μας αναφορά ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ.
Δεν είναι δεδομένη σήμερα.
 Ήταν από τότε, στις περιφερειακές εκλογές, όταν η συμπόρευση με τις συνεπείς αντιμνημονιακές δυνάμεις ήταν περίπου τρέλα.

Τώρα γίνανε όλοι αντιμνημονιακοί, και ευτυχώς.
 ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΙ. Αλλά μην μας το παίζουν και βασιλικότεροι …. Ούτε να ζητάνε από εμάς να αποδείξουμε! ΤΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ;;;  ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ;;; Έχουμε τόσες πληγές που ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ!

Και μήπως είναι ψέματα ότι για όλα αυτά – ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ – η αξιωματική αντιπολίτευση είναι συνένοχη;;;;

Έχετε δει ΜΙΑ (αριθμός 1) ανακοίνωση, μία (αριθμός 1) πρωτοβουλία;;;

Μόνο από την Καρατζά – κυρίως , τον Ρούσσο και τον Πανταζή υπάρχει μια κινητικότητα.

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. Και πρόκειται για μια ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ, παραδομένη συμπολιτευόμενη αξιωματική αντιπολίτευση.

Οι προσπάθειες των παρατάξεων της αριστεράς να αναδείξουν θέματα είναι φιλότιμες, διακριτές αλλά δυστυχώς – κατά την γνώμη μας - δεν επαρκούν.

Χρειάζονται και άλλες δυνάμεις. 
Δυνάμεις που κατανοούν ότι το να αφεθεί η πλατεία στην χρήση των παιδιών μας τα Χριστούγεννα – ΔΩΡΕΑΝ – είναι θέμα που μπορεί να λυθεί ΤΩΡΑ, πριν λύσουμε το ζήτημα της κατοχής των μέσων παραγωγής στο προκομμουνιστικό στάδιο της μετάβασης.
Δυνάμεις που θα διεκδικήσουν να έχει το Χαλάνδρι – ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ – τουλάχιστον όσες θέσεις  έχει η – μικρότερη - Αγία Παρασκευή στους παιδικούς σταθμούς.
Δυνάμεις που θα απαιτήσουν να στηριχτεί και να διευκολυνθεί η αγορά του Χαλανδρίου με ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ από την τοπική κοινωνία και την διοίκησή της παράλληλα με τον συνολικό αγώνα για ανατροπή των πολιτικών που παράγουν την κρίση, την ύφεση και την υποτέλεια.
Δυνάμεις που θα ενισχύσουν την αυτονομία των φορέων των τοπικών κοινωνικών εταίρων και όχι την ταύτισή τους με την δημοτική εξουσία.
Δυνάμεις που θα απελευθερώσουν φωνές κριτικής και πρότασεις που σήμερα μένουν φιμωμένες από μια δημοτική εξουσία που ρέπει σε αντιδημοκρατικές ατραπούς (καπελώνοντας συλλόγους, εξωβελίζοντας έντυπα, αποκλείοντας ανεξάρτητες φωνές από το δημόσιο μικρόφωνο).
Δυνάμεις που θα αναζητήσουν αυτά που ενώνουν και όχι αυτά που διχάζουν. Που ενώνουν  ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΜΩΣ, όχι την παρέα τους ή την κλίκα τους.
Δυνάμεις που θα δραστηριοποιηθούν, όχι για να έχουν σκοτεινά προσωπικά οφέλη – προσκυρωμένα οικόπεδα – πρώην κοινωφελή, χωραφάκια με χρησικτησίες (και γαμώ τους εκσυγχρονιστές), συντάξεις αόμματων ανοικτομάτηδων -  αλλά με διαφάνεια και κοινωνική λογοδοσία, θα επιχειρήσουν να συγκρουστούν με το θεριό που αν δεν το νικήσουμε ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ ΟΛΟΥΣ!
ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ! Μη νομίζει ότι θα γλυτώσει κανείς επειδή κερδίζει χρόνο αναμένοντας την προσωπική του σωτηρία.

Δυνάμεις μελέτης λύσεων, διεκδίκησης, δράσης, όχι υποτελείς και παραδομένες.
Αυτές οι δυνάμεις πρέπει να ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ. Δεν αρκεί να επισημαίνουν τα ίδια, να κάνουν την ίδια κριτική, τις ίδιες διαπιστώσεις. ΑΥΤΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΛΕΣ, είναι υποκριτικό. Και ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ την εξουσία. Γι΄ αυτό άλλωστε «επιδοτείται» μια τέτοια αντιπολιτευτική συμπεριφορά και συμπεριλαμβάνεται στη «νομιμότητα».

Ενώ η απόπειρα να υπάρξει ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ είναι ζόρικη κατάσταση και πρέπει αν χτυπηθεί στη ρίζα. Γίνεται; Θα δούμε.

Πολύ το σοβαρέψαμε όμως.

Πώς το λένε ρε σεις αυτό που πήραμε βραβείο; Πεολ …, ΟΧΙ.
Πεοχηλ …. ΟΧΙ
Πεοχημεία το λένε;;;
Έλα νινί στον τόπο σου!

Παρκόμετρα παιδιά.
Μιλάμε τώρα ότι το «Όλα τα είχε η Μαριορή ….» δεν μπορούσε να κουμπώσει καλύτερα.

Δεύτερη μέρα εφαρμογής και ο παράγων πήγε στην δημοτική αστυνομία με την κλήση στο χέρι. «ΑΥΤΗ ΘΑ ΤΗΝ ΣΒΗΣΕΤΕ, διότι μπλα, μπλα, μπλα». Τα δημομπατσάκια μόλις είχαν γυρίσει και είχαν ακούσει για την μανούλα τους και όλο τους το σόι τα μύρια. Ήταν που ήταν φορτωμένα πήγε και ο αρχηγός. ΤΟΝ ΠΗΡΑΝ ΣΤΟ ΚΑΤΟΠΙ! Αλήθεια σας λέμε.
Και πήραν και μας τον έδωσαν κιόλας αλλά δεν γράφουμε όνομα δια να μην θεωρηθεί προσωπική επίθεσις. Άλλωστε δεν θα είναι ο μόνος. Σε λίγο όλοι θα τσακώνονται ποιος θα πρωτοσβήσει την κλήση σας για να τον ψηφίσετε.

Ζητήσαμε την  άποψη εμπείρων για την κατάσταση στον δήμο. Η άποψη είναι κοινή. Η κατάσταση πραγματικά είναι απαράδεκτη.
«Πρέπει όμως να δούμε τι θα γίνει με την χώρα» μας είπε φίλος με εμπειρία στα δημοτικά.
Δεν το πολυκατάλαβα για να είμαι ειλικρινής. Αν υποψιαστώ ότι η παραμονή της χώρας στο ευρώ και η επαναφορά της οικονομίας σε αναπτυξιακή τροχία εξαρτάται από τον Πιλάφη, έφυγα για … Αργεντινή.

Δηλαδή πώς εμπλέκεται το θέμα της μεταφοράς γνωστών επιχειρήσεων με έγχρωμο φωτισμό από την Φυλής στο κέντρο του Χαλανδρίου με την σωτηρία της χώρας;;;
Πρέπει να γίνει ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ για να σωθεί;;;
Δεν ξέρω …

Έχω πολλά φαίνεται ακόμα να μάθω!

Να εφαρμόσουμε τις  σοσιαλιστικές μας απόψεις πρώτα στην επιχειρηματική μας δραστηριότητα και μετά να τις επικαλούμαστε, μας προέτρεψε ο Πρόεδρας. Και τι θα τρώμε μετά;; Καταπιστεύματα ή σφραγίδες Πρόεδρέ μας;;;

ΧΑΧΑΧΑ! 

Για την παραγωγή των καρτών της ελεγχόμενης κάνατε κάποιας  μορφής διαγωνιστική διαδικασία;;; Γιατί δεν είδα τίποτα να παίζει στην Διαύγεια.
Και ποιος τις πουλάει;;; Πώς επιλέχθηκε;; Τι ποσοστό κέρδους έχετε δώσει στους διαθέτες;;; Τα λεφτά τα παίρνει ο Δήμος με την παράδοση των καρτών  στους διαθέτες;;; Με ποια διαδιακασία εξασφαλίζεται ότι εγώ που ξέρω την δουλειά δεν θα τυπώσω κάρτες να βγάλω τα σπασμένα μου;  Δεν θα έπρεπε να υπάρχουν αυτές οι ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ στην Διαύγεια;;; 

Το άσπρο άλογο του Κολοκοτρώνη τι χρώμα είχε;;



 (Το ENFACE δέχτηκε ηλεκτρονική επίθεση και λείπουν δυο - τρία σχόλια από το αρχικό που δεν τα είχαμε αποθηκεύσει. Θα τα βάλουμε στο επόμενο!)


Ο ΒΡΕΤΑΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ





ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ : Οι Θέσεις και οι Προτάσεις μας για τον ¨Καλλικράτη¨ και τις Αιρετές Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις



ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ                              Αθήνα            10.09.2012
ΣΥΓΓΡΟΥ 15-17                                                                                  Αρ. Πρωτ:                158
ΤΚ 117 43 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ.2132063520                                                                                                          


Προς                               
email: attikisynergasia@patt.gov.gr                            Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου
                                                                                                                            κ.Κ. Καράμπελα
                                             
Οι Θέσεις και οι Προτάσεις μας για τον ¨Καλλικράτη¨
και τις Αιρετές Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις

Είναι γνωστή η ριζική μας αντίθεση με τον «Καλλικράτη». Τονίζαμε από τότε ότι ο «Καλλικράτης» είναι η εφαρμογή του μνημονίου στην Αυτοδιοίκηση, το όχημα για την επιβολή νεοφιλελεύθερων πολιτικών. Οι σημερινές εξελίξεις και η κατάρρευση των οικονομικών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η οποία προχωράει ήδη σε δυναμικές κινητοποιήσεις και δράσεις, μας δικαιώνει απόλυτα.
Το κύριο μέλημα για τις δυνάμεις που προχώρησαν τον Ιούνη του 2010 στην λεγόμενη ¨αναδιάρθρωση¨ της Τ.Α. Ά και Β΄ βαθμού, αποτελούσε ο αποκλεισμός συμμετοχής των τοπικών κοινωνιών και η άγρια περικοπή πόρων, ώστε να μπορεί να εισπράττει το χρηματιστηριακό και τραπεζικό κεφάλαιο το ταξικό χρέος που συσσώρευσαν η οικονομική ολιγαρχία της χώρας και οι δυνάμεις του δικομματισμού.
Συμπληρώνονται σε λίγους μήνες 2 χρόνια από την εφαρμογή του Καλλικράτη και η πραγματικότητα στην Αυτοδιοίκηση είναι ζοφερή.
Ø Ξεκινώντας από μια γενική εκτίμηση, θα λέγαμε ότι  σήμερα μετά την επιβολή, από την τρόικα και των εγχώριων πολιτικών και οικονομικών ελίτ των Μνημονίων, η χώρα και η Αυτοδιοίκηση ζουν ένα άθλιο παρόν, χωρίς ορατές προοπτικές βελτίωσης για το μέλλον.
Ø  Όλες μας οι εκτιμήσεις, ριζικές διαφωνίες και αντιρρήσεις για τον «Καλλικράτη» έχουν δικαιωθεί, ότι δηλαδή πρόκειται για μια αντιδημοκρατική, συντηρητική, συγκεντρωτική μεταρρύθμιση, που θα κάνει ακόμη πιο γραφειοκρατικό το θεσμό, μακριά από τους πολίτες και τις ανάγκες τους.

Αναφορικά με την πεμπτουσία της Αυτοδιοίκησης, την άμεση Δημοκρατία, τη λαϊκή συμμετοχή και, συνεπώς, τη λαϊκή εξουσία, ο Καλλικράτης αποδεικνύεται ότι έρχεται να συμπληρώσει τον Καποδίστρια  και να την αλλοιώσει.
Ø Η Τ.Α μετατρέπεται καθημερινά σε γραφειοκρατικό μηχανισμό ή μικρό κράτος, απρόσωπο και απόμακρο από τον πολίτη. Με τις συνενώσεις που έγιναν καταστρατηγούνται οι έννοιες της άμεσης δημοκρατίας, της συμμετοχής και της αμεσότητας.
Ø Ενισχύθηκε και σε τοπικό επίπεδο η έννοια της πολιτικής αλλοτρίωσης, η απομάκρυνση και η αποξένωση των πολιτών από την εξουσία.
Ø Δημιουργήθηκαν διάφορα κρατίδια, τα οποία προκαλούν έναν έντονο συγκεντρωτισμό και απομακρύνουν τον πολίτη από τα κέντρα λήψης αποφάσεων. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στην επαρχία. όπου ζωντανά χωριά με δραστηριότητα μαράζωσαν. 
Ø  Συμπερασματικά,  με τον «Καλλικράτη» υπάρχει σαφές πρόβλημα στην αρχή της αντιπροσωπευτικότητας, της συλλογικότητας και της πολιτικής δημοκρατίας. Η Αυτοδιοίκηση μετατρέπεται σταδιακά σε Διοίκηση.

Καθημερινά εμείς οι ενασχολούμενοι με την Αυτοδιοίκηση επιβεβαιώνουμε την αντιδημοκρατικότητα και αναποτελεσματικότητα  του Νόμου:
Ø Από τους κανονισμούς και τον τρόπο λειτουργίας των Περιφερειακών  Συμβουλίων, τα οποία τείνουν να έχουν διακοσμητικό ρόλο,
Ø από τη συγκρότηση και τη λειτουργία των Επιτροπών,
Ø από τη συγκρότηση της Γενικής Συνέλευσης και του Δ.Σ. των συλλογικών οργάνων της Αυτοδιοίκησης – (ΠΕΔΑ – ΚΕΔΕ-ΕΝΠΕ) - και των συνακόλουθων αποκλεισμών
          και άλλα πολλά που διαπιστώνουμε καθημερινά.
Ø Αξίζει να σημειώσουμε πως οι Καλλικρατικοί Δήμοι ενισχύθηκαν, τουλάχιστον τυπικά,  με περισσότερες από 220 αρμοδιότητες, ενώ πάνω από 300 αρμοδιότητες πέρασαν με την εφαρμογή του προγράμματος στις Αιρετές Περιφέρειες, ενώ υπήρξε δραστική μείωση κονδυλίων. Αυτό είχε ως προφανές αποτέλεσμα να μην λειτουργούν ούτε οι στοιχειώδεις και αναγκαίες αρμοδιότητες. 

Οι σχέσεις της Αυτοδιοίκησης με το Κράτος συνεχίζουν να είναι σχέσεις δυσπιστίας. 
Το κράτος δεν είχε, ούτε έχει το κριτήριο του προτέρου έντιμου βίου, απέναντι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Ø Οι σχέσεις Κράτους και Αυτοδιοίκησης, μεταπολεμικά, είναι σχέσεις εξάρτησης, σχέσεις πατρωνίας. Το Κράτος προσπαθεί με κάθε τρόπο να εξαρτήσει ή να πατρονάρει την Τοπική Αυτοδιοίκηση προς όφελός του. Άρα λογικά, υπάρχουν αντιδράσεις, όποτε μια Κυβέρνηση παίρνει κάποια μέτρα για την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Έτσι έγινε και με τον «Καλλικράτη» και για μια ακόμα φορά, δυστυχώς, η Τ.Α επιβεβαιώθηκε.
Ø  Oι θεσμοθετημένοι πόροι διαρκώς με τεχνάσματα παρακρατούνται,
Ø οι έλεγχοι σκοπιμότητας δραστηριοτήτων της Τ.Α από όργανα του Κράτους,
�e98 οι υπερεξουσίες των επιτρόπων και του ελεγκτικού που είναι βραχνάς για τους Αιρετούς. Οι επίτροποι είναι αυτοί που καθορίζουν όχι μόνο τη νομιμότητα, αλλά και τη σκοπιμότητα των αποφάσεων των Περιφερειακών Συμβουλίων. Το αποτέλεσμα είναι να μετατρέπεται σταδιακά η Αυτοδιοίκηση σε υπηρεσία του Κράτους. Ταυτόχρονα εμποδίζονται σημαντικές δραστηριότητες της Τ.Α.
Ø οι συλλήψεις αιρετών από αστυνομικά όργανα όταν υπερασπίζονται τα δίκαια των πολιτών είναι μερικά από τα τεκμήρια της θλιβερής αυτής πραγματικότητας.
Ø  Χαρακτηριστική απόδειξη της δυσπιστίας αυτής είναι η αποτυχία ενός έτερου  νεωτερισμού του Καλλικράτη, αυτού του «Συνηγόρου του Πολίτη». Παραμένουν διακοσμητικά όργανα του Καλλικράτη αρκετοί νεωτερισμοί. 

Η πολιτική του Μνημονίου επιχειρείται μέσω του Καλλικράτη.
Η εκχώρηση του δημοσίου χώρου και των δημοσίων δραστηριοτήτων μέσω ΣΔΙΤ ή παρομοίων κατασκευασμάτων είναι ασύμβατη με τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου. Με την  εφαρμογή του «Καλλικράτη» οι παραπάνω διαδικασίες ξεπέρασαν και τις όποιες δυσάρεστες προβλέψεις μας.  
Ø Επιχειρήθηκαν και επιχειρούνται πολιτικές άμεσης και έμμεσης ιδιωτικοποίησης κρίσιμων κοινωνικών και αναπτυξιακών τομέων (απορρίμματα, ενέργεια, κοινωνικές υπηρεσίες κ.λ.π.) και  εκποίηση της δημόσιας περιουσίας και εμπορευματοποίηση του δημόσιου χώρου (ΗΛΙΟΣ, ΣΔΙΤ κ.λ.π.). Το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα από τα πολλά είναι το Ελληνικό και οι τρόποι αξιοποίησης του, η ¨ανάπλαση¨ του Βοτανικού, έως την διαχείριση των απορριμμάτων.
Ø  Ταυτόχρονα, οι μαζικές απολύσεις των εργαζομένων στο Δημόσιο σε συνδυασμό με τις λόγω μνημονίων άγριες περικοπές δις €  από θεσμοθετημένους πόρους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ως το 2015, έχει σαν αποτέλεσμα την διάλυση ολόκληρων υπηρεσιών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε κρίσιμους τομείς.  Κοινωνικές υπηρεσίες πρόνοιας, καθαριότητα, πράσινο, παιδικοί σταθμοί, βοήθεια στο σπίτι, παιδικές κατασκηνώσεις, δημοτική συγκοινωνία κ.λ.π. θα συρρικνωθούν μέχρι εξαφανίσεως.

Και στα οικονομικά ιδιαίτερα, η εκτίμησή μας ότι ο «Καλλικράτης» είναι η εφαρμογή των μνημονίων στην Αυτοδιοίκηση και το όχημα για την επιβολή νεοφιλελεύθερων πολιτικών, έχει απολύτως δικαιωθεί. Τα οικονομικά της Αυτοδιοίκησης έχουν φτάσει σε οριακά για την επιβίωση της όρια.
Ø Αρκεί κάποιος να αξιολογήσει το στοιχείο σύγκρισης των τριών τελευταίων χρόνων των προϋπολογισμών για την Τ.Α και θα διαπιστώσει ότι τα έσοδα της από το Κράτος μειώνονται στο εκπληκτικό ποσοστό που προσεγγίζει εάν δεν ξεπερνάει το 60%.
Ø  Από την άλλη πλευρά συνεχίζεται η τοκογλυφία του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων. Ο υψηλός τόκος του Ταμείου και τα εμπόδια του ελεγκτικού καθιστούν αδύνατη τη δανειακή βοήθεια της Τ.Α.
Ø Έτσι «επιτυγχάνεται» η υποχώρηση της Αυτοδιοίκησης σε Κρατική υπηρεσία, ο ακρωτηριασμός των αυτοδύναμων αποφάσεων, η έλλειψη και των ελάχιστων πόρων για άσκηση πολιτικής, η αδυναμία καταβολής ακόμα και των ανελαστικών  εξόδων, 
Ø Ακόμα και με τους τυχοδιωκτικούς υπολογισμούς της Κυβέρνησης, η Τ.Α δεν μπορεί να επιβιώσει.
Ø Το ερώτημα που προβάλλει είναι απλό: Δεν το γνωρίζουν αυτό οι «ειδήμονες»; Βεβαίως το γνωρίζουν, αλλά έχουν άλλα σχέδια, τα οποία πλέον έχουν αποκαλυφθεί, όπως η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών καθαριότητας, η εγκατάλειψη κάθε κοινωνικής πολιτικής από την Τ.Α, η πλήρης ανταποδοτικότητα των υπηρεσιών και δεν έχει τέλος ο κατάλογος  των νεοφιλελεύθερων επιλογών που θα οριστικοποιήσουν το θάνατο της Αυτοδιοίκησης.

Υποστηρίζαμε ότι: «η συγκεκριμένη μεταρρύθμιση δεν δεσμεύεται για τη μεταφορά των απαραίτητων οικονομικών πόρων προς την Αυτοδιοίκηση, ώστε να μπορεί να ασκήσει με επάρκεια και ανεξαρτησία τις αρμοδιότητές της χωρίς την επιβολή νέων φόρων στους πολίτες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η αναφορά στους πόρους είναι εντελώς γενικόλογη. Π.χ. δεν δεσμεύεται πόσο ποσοστό του Φ.Π.Α. θα δοθεί στην Αυτοδιοίκηση. Η ΕΝΑΕ π.χ. έχει αναθέσει ολόκληρη μελέτη η οποία λέει ότι από το Φ.Π.Α. πρέπει να δοθεί το 4% στη Δευτεροβάθμια Αυτοδιοίκηση.
Η Κυβέρνηση το μόνο που τονίζει είναι ότι θα εξοικονομήσει 1,8 δισ. το χρόνο. Από πού και πώς όμως, όταν η μείωση των αιρετών, η μείωση των μισθών τους και η μη διπλομισθία για τους δημόσιους υπάλληλους αιρετούς το κέρδος που δίνει είναι μόνο περίπου 70 εκατ. ευρώ; Το άλλο 1,73 δισ. από πού θα βγει;
Συνεπώς η Αυτοδιοίκηση ή θα μετατραπεί σε φορομπηχτικό μηχανισμό για να επιτελεί τις αρμοδιότητές της ή δεν θα μπορεί να ασκήσει τις αρμοδιότητες που υποτίθεται ότι έχει.
Πρέπει να υπενθυμίζουμε ότι όλες οι Αυτοδιοικητικές Ενώσεις όλα τα σώματα και τα συνέδρια για μια δεκαετία τώρα εκτός από τους κάθε φορά παρακρατημένους πόρους, ότι για να ασκήσει η Αυτοδιοίκηση στο σύνολό της αρμοδιότητες απαιτούνται συν 4 δις ευρώ.»
Α) Οι προϋπολογισμοί των Περιφερειών μας δικαίωσαν διότι είναι όλοι:
1.     Ελλειμματικοί (ισοσκελίζονται από τα εικονικά ταμειακά υπόλοιπα των πρώην Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων). Είναι χαρακτηριστικό ότι οι λειτουργικές δαπάνες είναι μειωμένες περίπου 40% σε σχέση με τις λειτουργικές δαπάνες του 2009 των πρώην Νομαρχιακών Αυτοδιοικήσεων.
2.     Αντιαναπτυξιακοί. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ποσό του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, είναι σχεδόν μη ανιχνεύσιμο, αν διαιρεθεί με τον πληθυσμό των Περιφερειών αντιστοιχεί σε 35-38 € για κάθε πολίτη. Δηλαδή ο πολίτης κάθε Περιφέρειας προσδοκά ανάπτυξη περίπου 37 €.
3.     Αντικοινωνικοί. Τα κονδύλια για κοινωνικές δράσεις, ώστε να ανακουφιστούν όσοι πλήττονται από την κρίση είναι σχεδόν μηδενικά.
Κυρίως όμως, και αυτά τα ελάχιστα ποσά, είναι αμφίβολο αν στην πράξη θα δοθούν στις Περιφέρειες, διότι εξαρτώνται από το φόρο φυσικών προσώπων (2,4%) και από το ΦΠΑ (4%). Σε συνθήκες βαθύτατης ύφεσης, κυρίως ο ΦΠΑ θα είναι προφανώς μειωμένος.
Συμπέρασμα, οι Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις, έχουν λιγότερους πόρους απ’ όσους είχαν οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις το 2009.
Β)  Τονίζαμε ότι πρόκειται για μια αντιδημοκρατική, συντηρητική, συγκεντρωτική μεταρρύθμιση, που θα κάνει ακόμα πιο γραφειοκρατικό το θεσμό, μακριά από τους πολίτες και τις ανάγκες τους.  Είχαμε ζητήσει να λειτουργούν άτυπα συλλογικά όργανα από τους αιρετούς σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα (πρώην Νομός), πρόταση που δεν έγινε δεκτή και η οποία θα μείωνε πέραν των άλλων και την αδιαφάνεια. Δυστυχώς δικαιωνόμαστε και σε αυτή την εκτίμηση.
·              Αντιδημοκρατική η λειτουργία του Θεσμού. Στις περισσότερες Περιφέρειες ψηφίστηκε αυτούσιος ο κανονισμός λειτουργίας, στον οποίο είχαν καταλήξει οι 13 Περιφερειάρχες και ο οποίος είναι πολύ πιο αντιδημοκρατικός από τον κανονισμό λειτουργίας που είχε δώσει ως υπόδειγμα το Υπουργείο Εσωτερικών. Ο κανονισμός αυτός περιορίζει ασφυκτικά τα δικαιώματα των μειοψηφιών και υποβαθμίζει τις δυνατότητές μας να ασκούμε το ρόλο μας.
Επίσης η ακραία αντιδημοκρατική ρύθμιση, η οποία δίνει 67% στην πλειοψηφία στην Οικονομική Επιτροπή, κάνει ακόμη πιο αντιδημοκρατικό το σύστημα συνολικά.
·               Ενισχύθηκε η αλαζονεία της εξουσίας. Η μη εφαρμογή της απλής αναλογικής σε εκτεταμένο χώρο γεωγραφικά και μεγάλο πληθυσμιακά, όπως είναι οι Περιφέρειες ενισχύει περαιτέρω την αλαζονεία της εξουσίας, την «αρχή του ενός ανδρός», δηλαδή του Περιφερειάρχη. Σε ελάχιστες Περιφέρειες εκλέχθηκε ο Συμπαραστάτης του Πολίτη, διότι οι Περιφερειάρχες επιδίωκαν να βγει κάποιος «κολλητός» τους.   
·                    Η αδιαφάνεια έχει γίνει μεγαλύτερη. Είναι χαρακτηριστικό ότι δεκάδες Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων έρχονται σε κάθε συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου και είναι προφανές ότι είναι αδύνατο να τις ελέγξουν οι μειοψηφίες και ιδιαίτερα οι ελάσσονες, αλλά και να πληροφορηθούν γι’ αυτές και οι ενδιαφερόμενοι πολίτες.
·                   Ο συγκεντρωτισμός έχει αυξηθεί, με συνέπεια η εξυπηρέτηση των πολιτών να είναι χειρότερη από πριν, αλλά και η δουλειά των υπαλλήλων πιο δύσκολη. Οι περισσότεροι Περιφερειάρχες, δεν έχουν δώσει αρμοδιότητα ούτε υπογραφής στους Αντιπεριφερειάρχες, με αποτέλεσμα δεκάδες χαρτιά την ημέρα από κάθε Περιφερειακή Ενότητα να πηγαινοέρχονται στις πρωτεύουσες των Περιφερειών για να τα υπογράφουν οι Περιφερειάρχες.
Η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση λοιπόν μετατρέπεται τάχιστα σε ένα θεσμό με βαθιά αντιδημοκρατικά χαρακτηριστικά, συγκεντρωτικό, γραφειοκρατικό, μακριά από τους πολίτες, μακρύ χέρι της μνημονιακής κυβερνητικής πολιτικής.
Σχεδόν δύο χρόνια μετά την εφαρμογή του, μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι ο «Καλλικράτης» συνετέλεσε και συντελεί ώστε το πολιτικό σύστημα να γίνει πιο αδιαφανές, πιο αντιδημοκρατικό, πιο συγκεντρωτικό.
Η μεγάλη χωρική ενότητα που καλύπτουν οι Περιφέρειες, σε συνδυασμό με την έλλειψη θεσμών ελέγχου και κυρίως λόγω του αντιδημοκρατικού, πλειοψηφικού εκλογικού συστήματος, οδηγεί στην περαιτέρω απομάκρυνση της Αυτοδιοίκησης από τους πολίτες και στην ουσιαστική κατάργηση της Δημοκρατίας.
ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ¨ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΕΧΕΙ  ΝΟΗΜΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ  ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ.
Για εμάς ως Αριστερά υπάρχει ζήτημα ουσιαστικής Δημοκρατικής μεταρρύθμισης, όχι στη νεοφιλελεύθερη συντηρητική κατεύθυνση που πραγματοποιήθηκε, αλλά σε ριζοσπαστική, αριστερή, δημοκρατική, Αυτοδιοικητική κατεύθυνση, που θα έχει ως στοιχεία μεταξύ των άλλων που αναφέραμε παραπάνω και τα παρακάτω σημεία:
·         Απλή και ανόθευτη Αναλογική για τη συγκρότηση και ανάδειξη των Περιφερειακών Συμβουλίων, των οργάνων της Αυτοδιοίκησης και την αναλογική εκπροσώπηση όλων των Συνδυασμών σε όλα τα όργανα της.
Με την απλή αναλογική, στα 101 μέλη που απαρτίζουν το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, δεν θα παίρνει ο πρώτος συνδυασμός τους 61 Περιφερειακούς Συμβούλους και όλη η αντιπολίτευση τους υπόλοιπους 40, αλλά θα κατανέμονται οι έδρες αναλογικά με βάση την εκλογική προτίμηση των ψηφοφόρων.

·        Αναβάθμιση των συλλογικών οργάνων σε βάρος των μονοπρόσωπων.

·        Δημιουργία «Περιφερειακής Επιτροπής», η οποία θα αποτελείται από τους εκλεγμένους Περιφερειακούς Συμβούλους κάθε Περιφερειακής Ενότητας. Επιβάλλεται η Δευτεροβάθμια Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση να έχει αιρετά όργανα και στους Νομούς, ως εσωτερικά όργανα της Περιφέρειας, με σαφώς καθορισμένους πολιτικούς ρόλους, αρμοδιότητες και πόρους. 
·        Η σύγκλιση της Περιφερειακής Επιτροπής πρέπει να γίνεται τουλάχιστον μια φορά τον μήνα και  όταν το ζητάει το 1/3 των μελών της και όχι μόνο όταν το αιτείται ο Αντιπεριφερειάρχης ή ο Περιφερειάρχης. Οι αποφάσεις της για τα θέματα του Νομού να είναι υποχρεωτικές για το Περιφερειακό Συμβούλιο. Στις συνεδριάσεις των Περιφερειακών Επιτροπών να καλούνται οι υποψήφιοι Αντιπεριφερειάρχες των Παρατάξεων που έχουν εκλέξει έναν ή δύο Περιφερειακούς Συμβούλους στο Π.Σ., όπως είναι οι δυνάμεις που υποστηρίχθηκαν από το ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ, τους Οικολόγους, την ΑΝΤΑΡΣΥΑ κ.λπ., επειδή είναι αδύνατον να συμμετέχει ο επικεφαλής που έχει εκλεγεί σε όλες τις συνεδριάσεις των Περιφερειακών Επιτροπών.

·         Επειδή υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αδιαφάνειας και προώθησης των συμφερόντων μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων για διάφορες καταστροφικές, πολλές φορές, επενδύσεις, τις οποίες δεν τις μαθαίνει ο κόσμος:
Όλες οι Μελέτες Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων που αφορούν επενδύσεις σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα, να συζητιούνται υποχρεωτικά στην Περιφερειακή Επιτροπή και στη συνέχεια στο Π.Σ.
Όλες οι Μ.Π.Ε. υποχρεωτικά να γνωστοποιούνται στον αρμόδιο Δήμο ή Δήμους, στους οποίους προτείνεται η συγκεκριμένη επένδυση και θα ζητείται γνωμοδότηση του Δημοτικού Συμβουλίου.

·         Σε αρκετές Περιφέρειες έχουν δημιουργηθεί προβλήματα επειδή είναι ασαφές πού θα δοθούν τα γραφεία στις Παρατάξεις. Ιδιαίτερα αυτό αφορά τις ελάσσονες μειοψηφίες, οι οποίοι ζητούν γραφεία στην έδρα της κατοικίας των επικεφαλής των Παρατάξεων. Η  Περιφερειακή Αρχή οφείλει να παραχωρεί κατάλληλα εξοπλισμένο χώρο και γραμματειακή υποστήριξη στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας, που θα ζητούν οι Παρατάξεις. Επίσης για τη λειτουργία των Παρατάξεων (έξοδα κίνησης κ.λπ.) να προβλέπεται ένα συγκεκριμένο ποσό, αφού προσκομίζονται τα κατάλληλα παραστατικά.
Οι επικεφαλής των Παρατάξεων, οι οποίοι είναι υπάλληλοι, πρέπει να έχουν επιπλέον χρόνο αδείας 30 ημερών. Το πρόβλημα αυτό είναι πιο οξυμμένο για τις ελάσσονες μειοψηφίες, οι οποίες εκπροσωπούνται με έναν ή δύο Περιφερειακούς Συμβούλους.

·         Η μεταβίβαση των αρμοδιοτήτων στους Αντιπεριφερειάρχες και στους Διευθυντές των Υπηρεσιών να είναι υποχρεωτική. Η εμπειρία έχει δείξει ότι σε μερικές Περιφέρειες έχουν σημειωθεί τραγελαφικές καταστάσεις μεγάλου συγκεντρωτισμού, όπου δεν εκχωρούνται αρμοδιότητες τελικής υπογραφής στους χωρικούς Αντιπεριφερειάρχες. Συνεπώς εκτιμούμε ότι πρέπει να υποχρεούνται οι Περιφερειάρχες να μεταβιβάσουν ορισμένες αρμοδιότητες στους Αντιπεριφερειάρχες και στους Διευθυντές των Υπηρεσιών, για τη μείωση της γραφειοκρατίας η οποία έχει υπέρ το δέον αυξηθεί.

·                   Ύπαρξη θεσμικά της δυνατότητας συνεργασίας ανάμεσα σε Περιφερειακές Παρατάξεις. Επίσης, εάν κάποιος επιθυμεί να αποχωρήσει από την Παράταξη του για πολιτικούς και ιδεολογικούς λόγους επιλέγοντας να ενταχθεί σε άλλο σχήμα θα πρέπει να είναι ελεύθερος στις επιλογές του, να έχει αυτή τη δυνατότητα. Κριτής των όποιων επιλογών και αποφάσεων είναι αποκλειστικά και μόνο ο κυρίαρχος λαός. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν ιδεολογικοί χωροφύλακες.

·             Με το σημερινό καθεστώς αρκετές Παρατάξεις συμμετέχουν εθελοντικά ως παρατηρητές και όχι επειδή θεσμικά το δικαιούνται στην Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας. Η διαφάνεια, η σωστή διαχείριση και η διαφύλαξη του δημόσιου χρήματος, θεωρούμε ότι διασφαλίζονται με την ύπαρξη της Δημοκρατίας και του ελέγχου στις όποιες αποφάσεις και ιδιαίτερα σε εκείνες που αφορούν την οικονομική δραστηριότητα των Περιφερειακών Αυτοδιοικήσεων.  Η αναλογική θεσμική εκπροσώπηση και κατοχύρωση όλων των Παρατάξεων στην Οικονομική Επιτροπή, την σημαντικότερη Επιτροπή της Περιφέρειας, αλλά και σε όλες τις επιτροπές του Περιφερειακού Συμβουλίου ιδιαίτερα των μικρών Παρατάξεων, θα συμβάλλει αποφασιστικά στη χρηστή διαχείριση των πόρων της Β΄θμιας Αυτοδιοίκησης, αλλά και στην καλύτερη ενημέρωση των πολιτών.

·              Αναβάθμιση του ρόλου της αντιπολίτευσης με συμμετοχή της στην Εκτελεστική Επιτροπή της Περιφέρειας, η οποία αποτελεί το συντονιστικό και εκτελεστικό όργανο της Περιφέρειας, παρακολούθησης εφαρμογής της Περιφερειακής πολιτικής και ανάπτυξης σε όλους τους τομείς. Σήμερα  αποτελεί άβατο για τους εκλεγμένους αντιπροσώπους καθώς σε αυτή συμμετέχει μόνο ο Περιφερειάρχης και οι Αντιπεριφερειάρχες..

·         Δεσμευτική ισχύ για τις όποιες αποφάσεις της Κυβέρνησης όταν η Κρατική Διοίκηση θέλει να εκδώσει οποιαδήποτε κανονιστική πράξη, η οποία αφορά την αειφόρο ανάπτυξη, τα ρυθμιστικά ή χωροταξικά ή πολεοδομικά σχέδια και τις αποφάσεις χωροθέτησης εγκαταστάσεων και λοιπών δραστηριοτήτων, οφείλει να ζητά τη γνώμη των οικείων αιρετών συλλογικών οργάνων των Περιφερειών, εάν θέλουμε να μιλάμε για αποκέντρωση σε τοπικό επίπεδο.

·         Οι Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις που έχουν στην αρμοδιότητα τους νησιά (Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου, Ιονίου, Αττικής) θα είναι αρμόδιες για το σχεδιασμό, την έγκριση και την παρακολούθηση των σχεδίων των ενδοπεριφερειακών συγκοινωνιών.  Η συμμετοχή τους στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συνδέσεων θα έχει βαρύνουσα γνώμη στις αποφάσεις του.

·             Οι μετατάξεις των ενδιαφερόμενων υπαλλήλων μεταξύ Περιφερειών να μπορούν να πραγματοποιούνται με κοινές αποφάσεις των Περιφερειαρχών, κατόπιν σύμφωνης γνώμης των οικείων Υπηρεσιακών Συμβουλίων, χωρίς να χρειάζεται έκδοση απόφασης των αρμόδιων Υπουργών.

·         Έκφραση των τοπικών κοινωνιών που αποτελούν τον πληθυσμό της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης για σοβαρά ζητήματα που τους αφορούν, με θεσμοθέτηση δημοψηφισμάτων τα οποία θα πραγματοποιούνται είτε με την συγκέντρωση ικανού αριθμού υπογραφών από τους κατοίκους, είτε όταν το Περιφερειακό Συμβούλιο καλείται να πάρει κορυφαίες αποφάσεις.
Η Περιφέρεια Αττικής για παράδειγμα θα μπορούσε να προχωρήσει στη διενέργεια δημοψηφίσματος ώστε να αποφανθεί ο λαός, σχετικά με την επιχειρούμενη προσπάθεια ιδιωτικοποίησης της διαχείρισης των απορριμμάτων (αποκομιδή, μονάδες επεξεργασίας, κ.α.). Πιστεύουμε ότι η ενεργοποίηση του λαϊκού παράγοντα θα ενδυναμώσει το ενδιαφέρον και την συμμετοχή των πολιτών για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και την προσπάθεια επίλυσης τους.

·          Κατάργηση των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων. Το 1997 με τον Ν.2503 αποκτήσανε περαιτέρω υπόσταση οι τότε 13 Κρατικές Περιφέρειες και νυν Αποκεντρωμένες Διοικήσεις (Α.Δ.) όπως ονομάζονται από 01.01.2011. Σήμερα υπάρχουν 7 Α.Δ. και υποτίθεται ότι είναι μία μορφή αποκεντρωμένης Κρατικής λειτουργίας η οποία διοικείται μέσω των διορισμένων Γενικών Γραμματέων (Γ.Γ.), που υπάγονται και εποπτεύονται από το Υπουργείο Εσωτερικών. Είναι  ένας θεσμός που έρχεται από το χθες και κουβαλάει μαζί του την προσπάθεια ελέγχου, πολιτικού ¨παιχνιδιού¨, χειραγώγησης αλλά και παραγκωνισμού των αιρετών της Τ.Α., μέσω και των οικονομικών πόρων που διαχειριζόντουσαν τα Περιφερειακά Ταμεία.
Επιδιώκεται μέσα από τον κάθε φορά κομματικό διορισμένο Γ.Γ. της Α.Δ. το πέρασμα της Κυβερνητικής γραμμής στο χώρο της Αυτοδιοίκησης Α΄ και Β΄ βαθμού κατά κύριο λόγο, υλοποιώντας συγκεκριμένες πολιτικές και κατευθύνσεις. Εμείς θεωρούμε ότι τον πολιτικό έλεγχο των εκλεγμένων αρχόντων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ο μόνος αρμόδιος να τον ασκεί είναι η τοπική κοινωνία που τους εξέλεξε και όχι ο Γ.Γ. της Α.Δ. Οι πολίτες θα επιβραβεύσουν ή θα απορρίψουν μέσα από την εκλογική διαδικασία και όχι οι διορισμένοι κομματικοί τοποτηρητές των Κρατικών μορφωμάτων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων.                                                                           
Σημειώνουμε ότι τα Περιφερειακά Ταμεία των Α.Δ. μεταφέρθηκαν λόγω Καλλικράτη  από 01.07.2011 στις νεοσυσταθείσες Αιρετές Περιφερειακές Αυτοδιοικήσεις,με πρόσφατο Νόμο (4071/11.04.2012) όμως το Υπουργείο Εσωτερικών επιχείρησε να τα ξαναδημιουργήσει δίνοντας πόρους στις Κρατικές Αποκεντρωμένες Διοικήσεις.
Πολλά θα μπορούσανε να αναφερθούνε ως παραδείγματα, του φόβου της κεντρικής εξουσίας απέναντι στη Τ.Α., πολλές αρμοδιότητες που θα έπρεπε να είχανε εκχωρηθεί στις Αιρετές Περιφέρειες, παραμένουν στις Α.Δ. μακριά από την θέληση και τις απόψεις των τοπικών κοινωνιών, π.χ. τα ιχθυοτροφεία. Η Α.Δ. λειτουργεί ως υπερσυγκεντρωτικό, γραφειοκρατικό και απόμακρο μοντέλο, παράγοντας μεταξύ άλλων εμπόδια ελέγχου και συμμετοχής πολιτών και εργαζομένων σε αυτό το μόρφωμα, αλλά και σοβαρότατα προβλήματα όπως:
Μη άσκηση καθετοποιημένης εθνικής δασικής πολιτικής όταν η Ειδική Γραμματεία Δασών και η Γενική Διεύθυνση Δασών είναι στο ΥΠΕΚΑ,  αλλά τα Δασαρχεία και οι Διευθύνσεις Δασών ανήκουν στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις οι οποίες εποπτεύονται από το Υπ. Εσωτερικών. Ούτε βέβαια ασκείται καθετοποιημένη μεταναστευτική πολιτική όταν υπάρχει στο Υπ. Εσωτερικών η Γενική Γραμματεία Μεταναστευτικής Πολιτικής, αλλά οι Διευθύνσεις Αλλοδαπών και Μετανάστευσης καθώς και οι Διευθύνσεις Αστικής Κατάστασης ανήκουν στις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, κ.α.
Στην επικείμενη συνταγματική αναθεώρηση πρέπει να προχωρήσουμε στην αλλαγή του θεσμικού πλαισίου ώστε να καταργηθεί η Αποκεντρωμένη Διοίκηση.

ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΟΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΘΕΣΜΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
     Συνοπτικά μπορούμε να πούμε ότι παραμένει πάντα επιτακτική η ανάγκη για μια ενιαία, ολοκληρωμένη δημοκρατική μεταρρύθμιση του Κράτους και των Αυτοδιοικητικών θεσμών. Αυτό θα γίνει με την ανατροπή του Καλλικράτη και την αντικατάστασή του από ένα νέο θεσμικό πλαίσιο που θα εγκαθιδρύει μια δημοκρατική, αποτελεσματική Αυτοδιοίκηση με ουσιαστικές αρμοδιότητες και πόρους. 
Να γίνει η Τ.Α. ουσιαστικός παράγοντας που θα συμβάλλει στην ισόρροπη ανάπτυξη με την αντιμετώπιση των τεράστιων ανισοτήτων που εμφανίζονται μεταξύ κέντρου και περιφέρειας, να γίνει φορέας κοινωνικής και οικονομικής προόδου, φορέας ουσιαστικής κοινωνικής συμμετοχής, δημοκρατίας και διαφάνειας.
      Τα χαρακτηριστικά μιας τέτοιας μεταρρύθμισης ή ενός εναλλακτικού θεσμικού πλαισίου λειτουργίας προς τον «Καλλικράτη» θα πρέπει να είναι:
ü Ακριβής κοστολόγηση & χρηματοδότηση των αρμοδιοτήτων της Τ.Α.
ü Εξάλειψη της θλιβερής πραγματικότητας της Περιφέρειας – επαίτη.
ü Κατάργηση του θεσμικού πλαισίου που προωθεί την ανταποδοτικότητα, την εμπορευματοποίηση και ιδιωτικοποίηση   των δραστηριοτήτων της Τ.Α.
ü Ισχυρή – Λαϊκή – Αποτελεσματική Αιρετή Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση.
ü Συμμετοχή – άμεση δημοκρατία – αμεσότητα – εγγύτητα – επικουρικότητα και όχι αποξένωση των πολιτών.
ü Η αποκέντρωση με την έννοια της  πολιτικής δημοκρατίας,   συμμετοχής, δηλαδή,  του πολίτη στις διαδικασίες συναπόφασης στη γειτονιά του και, συνεπώς, ενεργοποίησης του. Η έννοια δηλ. των μικρών ανθρώπινων βάσεων, όπου λαμβάνονται οι αποφάσεις.
ü Η ενίσχυση των θεσμών λαϊκής συμμετοχής ελέγχου & λογοδοσίας των τοπικών αρχών.
ü Η καθιέρωση της απλής αναλογικής για την αντιστοίχιση των οργάνων της Αυτοδιοίκησης με τη λαϊκή βούληση.
ü Οι αναγκαίες αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της, για να ξεπεραστούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια και οι έλεγχοι σκοπιμότητας των αποφάσεών της.
ü  Η επεξεργασία σχεδίων τοπικής ανάπτυξης με προτεραιότητα το κοινωνικό όφελος.
ü Βασικοί άξονες της παραπάνω κατεύθυνσης είναι η υπεράσπιση της κατοικίας, του δημόσιου χώρου και του περιβάλλοντος από τις επιθέσεις της νεοφιλελεύθερης αγοράς, η προώθηση κοινωνικής πολιτικής ενάντια σε κάθε μορφή αποκλεισμών, η υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, οι ανοιχτές θεραπευτικές κοινότητες, η ένταξη των μεταναστών.
ü Αγώνας απέναντι στον κοινωνικό συντηρητισμό, ο οποίος αλληλοτροφοδοτείται με νεοφιλελεύθερα επικοινωνιακά σχέδια.
ü Στόχος μας είναι  ένα συνολικό εναλλακτικό θεσμικό πλαίσιο, Αυτοδιοικητικό, που θα παρεμβαίνει στα δρώμενα της πόλης στα μεγάλα πολιτικά ζητήματα και θα δημιουργεί συνθήκες κινήματος.
ü  Η Αυτοδιοίκηση μπορεί να μην είναι η ίδια κίνημα, αλλά οι Αυτοδιοικητικοί οφείλουν να δημιουργούν κίνημα. 
ü  Οφείλουμε, συνεπώς, να έχουμε διαρκώς στη σκέψη μας μια Αυτοδιοίκηση στην υπηρεσία του Πολίτη, η οποία να λειτουργεί ως λαϊκή εξουσία, να είναι αγωνιστική και διεκδικητική και να είναι οικονομικά επαρκής για την άσκηση των αρμοδιοτήτων της.
ü Να συνδέουμε την Τ.Α με τα κινήματα  πόλης, με συλλογικότητες φεμινιστικού χαρακτήρα και κάθε μορφής προοδευτικές και ριζοσπαστικές συλλογικότητες κοινωνικού, οικολογικού και πολιτιστικού χαρακτήρα.

Γίνεται αντιληπτό ότι ακόμη και στα σημερινά πλαίσια, πλαίσια κυριαρχίας του αστικού συστήματος, εμάς ως ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ, μας ενδιαφέρει το πώς και για ποιόν λειτουργεί η Δημόσια Διοίκηση και οι φορείς της, σε ποια κατεύθυνση είναι προσανατολισμένη, τι υπηρεσίες προσφέρονται στους πολίτες και στο κοινωνικό σύνολο.
 Πολύ περισσότερο που οι νεοφιλελεύθερες επιλογές της Κυβέρνησης, της Ε.Ε. και του ΔΝΤ οδηγούν στην απομείωση του δημόσιου αγαθού, του δημόσιου χώρου και των δημόσιων Υπηρεσιών προς όφελος των ιδιωτικών συμφερόντων.
Δεν παραπέμπουμε τα πάντα στο αύριο, παλεύουμε από σήμερα να κατακτάμε θέσεις, αναδεικνύοντας τις προτάσεις μας για μια διαφορετικά Δημόσια Διοίκηση με δημοκρατική συγκρότηση και λειτουργία, σύγχρονη, παραγωγική, προσανατολισμένη προς όφελος των δυνάμεων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, της εργασίας και του τόπου, όχι λειτουργό και αρωγό των ολιγαρχικών συμφερόντων, των οικονομικών ελίτ και της διαπλοκής.  
ΣΕΠΤΈΜΒΡΙΟΣ 2012
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
¨ ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ¨





Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *