Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Δήλωση του Κοιν. Εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, Π. Κουρουμπλή στη Βουλή αναφορικά με την πορεία διαμαρτυρίας των ΑμεΑ στο Υπουργείο Οικονομικών και στο Μέγαρο Μαξίμου



Ο αποτεφρωτήρας της κατεδάφισης του κοινωνικού κράτους και των κοινωνικών δικαιωμάτων αναγκάζει τους αναπήρους και τους γονείς τους να βγουν και πάλι στο δρόμο.
Η κυβέρνηση επιχειρεί να φορτώσει το κοινωνικό και οικονομικό κόστος της αναπηρίας στις πλάτες των ίδιων των αναπήρων και των γονέων ατόμων με αναπηρία.
Η κυβέρνηση με τη βάρβαρη αυτή πολιτική της καθιστά τους αναπήρους δύο φορές ανάπηρους. Οι ανάπηροι της Ελλάδας έμαθαν να κατακτούν τα δικαιώματά τους υπερασπιζόμενοι την αξιοπρέπειά τους. Δεν επαιτούν, απαιτούν. Οι ζηλωτές της τρόικας ας αντιληφθούν ότι πίσω από τους αριθμούς υπάρχουν άνθρωποι.


ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΤΑΒΑΝΙΑ ... ΕΙΔΟΠΟΙΑ ΡΕ ...

Μόλις είχαμε φρέσκα νέα από το δημαρχείο.

Μετά το ταβάνι στο 7ο δημοτικό, που έπεσε επειδή η ΣΑΤΑ δεν, και μετά η μελέτη αυτό  και δεν συμμαζευόμαστε, σε ένα κτίριο του 1971, σήμερα πέσαν πάλι ταβάνια!

ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ!

Και πού λέτε;

ΣΤΟΝ ΠΕΜΠΤΟ!

ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ!

Σε κτίριο νέον, ωραίον και .... μισθωμένον!

Το ατυχές περιστατικό έγινε συγκεκριμένα στο γραφείο του ....

ΝΑΙ! ΝΑΙ! ΕΚΕΙ!

ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΥ!

Μάλιστα ήταν η πρώτη μέρα που στο γραφείο έπιασε δουλειά ένας ενοικιαζόμενος εργαζόμενος - από το ΚΕΑΝ  - τον οποίο τον βάλανε να βοηθάει τον Σταθόπουλο που έχει πολύ δουλειά και χρειαζόταν βοηθό και ο οποίος είχε μια μάλλον άτυχη πρεμιέρα. (Άσε που νόμιζε ότι είχε πιάσει δουλειά σε σοβαρό μαγαζί).

Τώρα δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν: Ή η κατασκευή του κτιρίου - που δεν είναι και παλιό είναι για τα μπάζα ή - ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΚΑΤ" ΕΜΑΣ ....

ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΑΒΑΝΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΩΣ  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ .... ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ!





Τρία χαρακτηριστικά στάδια στην ερωτική σχέση ενός ζευγαριού ! Χρόνια Πολλά για την χθεσινή γιορτή !!!

Τίποτα δεν παραμένει το ίδιο και δεν διαρκεί αιώνια σε αυτή τη ζωή (εκτός απ’ τα πλατάνια).

Τρία χαρακτηριστικά στάδια στην ερωτική σχέση ενός ζευγαριού, όσο περνάει ο καιρός.

Από τον πρώτο μήνα, στον πρώτο χρόνο και αργότερα στα δέκα χρόνια πως ο Βαλεντίνος μεταλλάσσεται σε κτήνος.


1ος μήνας
1ος χρόνος
10 χρόνια
Καφές
Κάθε πρωί
Κάθε Κυριακή
Βαρύ γλυκό, για να πάνε τα φαρμάκια κάτω
Πάνε Μαζί
Σινεμά
Διακοπές
Λαϊκή
Της κατεβάζει
Το βρακί
Τις κουρτίνες
Καντήλια
Φιλιά
Με πάθος, στο στόμα
Παιχνιδιάρικα, στη μύτη
Σαν παπάς, στο μέτωπο
Άγγιγμα στο λαιμό
Ανατριχιάζει
Γαργαλιέται
Χασμουριέται
Χάδια
Προκαταρκτικά
Ερωτικά
Μητρικά
Ευαίσθητο σημείο στο κορμί
Ο λοβός του αυτιού
Το στήθος
Το κότσι στο πόδι
Sex
Κολασμένο
Παραδεισένιο
Τηλεπαθητικό
Μασάζ
Ερωτικό
Χαλαρωτικό
Αυχενικό
Βλέμμα
Λάγνο, πολλά υποσχόμενο
Αινιγματικό, γεμάτο απορίες
Απλανές, της αγελάδας
Πονάει
Όλο το σώμα, απ’ το σεξ
Η μέση, απ’ το γυμναστήριο
Το κεφάλι, απ’ τη μουρμούρα
Φαντασίωση
Γιατρός - Νοσοκόμα
Παρτούζα
Με την παρέα στο Φάληρο για ούζα
Ανάβει τσιγάρο
Μετά το σεξ
Κατά τη διάρκεια του σεξ
Μετά το σεξ του γείτονα
Κούνια
Για εναέρια ερωτικά «παιχνίδια»
Για τον ύπνο του μωρού
Που σε κούναγε
Προφυλακτικά
Με γεύσεις
Με ραβδώσεις
Ληγμένα
Εσώρουχα
Δαντελωτά
Μεταξωτά
Ξεχειλωμένα
Κάλτσες
Διχτυωτές
Σοσόνια
Τρύπιες
Προσποιείται
Ότι δεν έχει αναστολές
Ότι έχει οργασμό
Ότι έχει περίοδο
Καίγεται
Από πόθο
Απ' τον πυρετό
Η γούνα του
Τραβάει
Τα μαλλιά στο σεξ
Μαλακία
Μεγάλο ζόρι
Χτυπάει
Τον κώλο στο σεξ
Το χέρι στο τραπέζι
Το κεφάλι στο τοίχο
(του) Δίνει
Και καταλαβαίνει
Λίγη σημασία
Τόπο στην οργή
Πίνει
Σφηνάκια τεκίλα
Σόδα για να χωνέψει
Για να ξεχάσει
Κοιτάει
Επίμονα
Πονηρά
Άλλους
Μυρίζει
Κολόνια
Μπαρούτι
Η αποχέτευση
Ανυπομονεί
Να ανταμώσουν
Να γυρίσει σπίτι
Να εξαφανιστεί για πάντα
Θα σε πάρει
Από παντού
Τηλέφωνο να ρωτήσει τι μαγείρεψες
Και θα σε σηκώσει
Δείπνο
Μύδια σαγανάκι
Τραχανά
Αρχίδια καπαμά
Μετά το φαγητό
Μπαίνει κατευθείαν στο ψητό
Ανάβει τσιγάρο
Ρεύεται
Αποτρίχωση
Στο μπικίνι
Στη γάμπα
Στο μουστάκι
Στο δρόμο
Χεράκι χεράκι σαν ερωτευμένοι
Αγκαλιά σαν παλιόφιλοι
Αγκαζέ σαν συμπεθέρες
Στον ύπνο
Μουγκρίζει
Ροχαλίζει
Κλάνει
Τζάκι
Γυμνοί στη φλοκάτη
Παϊδάκια στη θράκα
Ενεργειακό που είναι οικονομικό
Γιορτάζουν
Τον Άγιο Βαλεντίνο
Την ονομαστική τους εορτή
Τις εθνικές επετείους
Βούλωσε
Η μπανιέρα
Η αρτηρία της καρδιάς
Το στόμα σου!
Κλαίει
Από ευτυχία
Από τα κρεμμύδια
Από τα νεύρα
Κάνει
Τα πάντα
Ό,τι προλαβαίνει
Τα στραβά μάτια
Να θυμηθεί
Την επέτειo
Να πληρώσει τη ΔΕΗ
Να ξεχάσει


Απόφαση- σταθμός για τη διαφάνεια στους ΟΤΑ: Φρένο στις απευθείας αναθέσεις από το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας



Φρένο στις απευθείας αναθέσεις που μαστίζουν το χώρο της Αυτοδιοίκηση βάζει ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας. Ανοίγοντας το δρόμο στην κατεύθυνση της εξυγίανσης και της διαφάνειας για τους ΟΤΑ Ά βαθμού, επιβάλει καθαρούς όρους ξεκαθαρίζοντας το τοπίο που αφορά τις απευθείας αναθέσεις. Στη συνεδρίαση της Οικονομικής επιτροπής του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας στις 25 Ιανουαρίου 2013 ο Αντιδήμαρχος και μέλος της Οικονομικής Επιτροπής κ.Μαντάς Παναγιώτης, εισηγήθηκε στα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής την πρότασή του για τη δημιουργία Μητρώου συνεργατών για απευθείας αναθέσεις μελετών και έργων.

Ο κ.Μαντάς έκανε την εξής δήλωση στον ΑΙΡΕΤΟ.«Το ζήτημα των απευθείας αναθέσεων στο δήμο μας είναι πιο επίκαιρο από ποτέ άλλοτε.
Ήρθαν πρόσφατα στη διάθεση μας εκθέσεις του σώματος ελεγκτών δημόσιας διοίκησης του υπουργείου εσωτερικών που αφορούν παλαιότερες δημοτικές περιόδους (2002 – 2012) όπου δυστυχώς ο δήμος μας ελέγχεται σε βαθμίδα εισαγγελέα εφετών Αθηνών για διαχείριση έργων που είχαν ανατεθεί με απευθείας ανάθεση. 
Με την ψήφιση της παρούσας εισήγησης όλα τα μέλη της οικονομικής επιτροπής του δήμου απέδειξαν ότι αναγνωρίζουν τη σημερινή κεντρική απαίτηση ολόκληρου του δοκιμαζόμενου από την οικονομική κρίση ελληνικού λαού, για χριστή και διαφανή διαχείριση των οικονομικών πόρων, που από τις δικές του πλάτες έρχονται στο δήμο μας.»


http://www.airetos.gr/, 15/2/2013


ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ AYTA ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ

- Η καθαριότητα μιας πόλης είναι η αφετηρία της λειτουργίας της. 

- Σιγά μεγάλε, με τις σοφίες σου πρωί πρωί.

- Όχι το λέω γιατί όποτε γίνεται έρευνα μεταξύ των δημοτών ΟΛΩΝ των δήμων, για το ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θέλουν από τον δήμο τους οι δημότες ΠΑΝΤΑ βγάζουν πρώτο την καθαριότητα.

- Σώωωπα ρε μεγάλε. Και εμείς νομίζαμε ότι θα βγάζανε οι δημότες ως σημαντικότερο την συμμετοχή του δήμου στην παγκόσμια προσευχή υπέρ των ατόμων με αυτισμό. Δεν μας παρατάς πρωί, πρωί.

- Δεν θες δηλαδή να ασχοληθούμε λίγο σφαιρικά με το θέμα; Πλερώνεις σαν μ@λ@κ@ς τα ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ δημοτικά τέλη, να μην ψάξουμε δηλαδή λίγο αν πιάνουν τόπο τα λεφτά σου και αν απολαμβάνεις τις υπηρεσίες που πληρώνεις; Δεν θες να ξέρεις αν η κατάσταση βελτιώνεται, ποιες είναι οι λύσεις που προτείνονται και πόσο πάει το μαλλί;

- Τι να σου πω παιδάκι μου κάνε ό,τι σε φωτίσει ο Θεός. 

Ε! ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ.

Και θα το κάνουμε ΤΩΡΑ γιατί:

1. Στο Χαλάνδρι σκάει όπου να 'ναι - λέει ο σμπίρος μου - μπόμπα αφού, όπως ήδη σας είπαμε ΕΔΩ, η υπηρεσία καθαριότητας του δήμου Χαλανδρίου κινδυνεύει να μείνει ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ στον δρόμο.

2. Το θέμα δεν είναι μόνο τοπικό, είναι "εθνικής εμβέλειας και σημασίας", οι μέρες είναι γκαστρωμένες και ημείς οι ιθαγενείς βαλλόμαστε πανταχόθεν από τα έγκυρα μέσα μαζικής εξημέρωσης με την ΜΑΓΙΚΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ (ειδικά κάθε φορά που αυτοί οι προνομιούχοι σκουπιδιαραίοι τολμούν να κάνουν καμιά απεργία): 


"ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΡΕ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΟΥΜΕ! Τι με νιάααζει ρε μέεενα, ρε αν θα τα απολύσουν τα ρεμάλια ρεεεε, αφού 10 η ώρα είναι στα καφενεία, δεν τους βλέπω. ΡΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ....."


(Το γεγονός ότι αυτοί που μιλάνε με τόσο πάθος υπέρ της ιδιωτικοποίησης των υπηρεσιών καθαριότητας μιλάνε πάντα για "ΤΟΝ ιδιώτη" και όχι για "ΤΟΥΣ ιδιώτες" θα ήταν εντελώς συμπτωματικό, όσο "συμπτωματικά" χρησιμοποιήσαμε τον όρο "ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΘΕΜΑ".

Διότι τα "ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ" θέματα μέχρι τώρα τα έλυναν ΕΘΝΙΚΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ, αν και τώρα βλέπω σιγά σιγά να τα λύνουν ... ΓΕΡΜΑΝΟΙ ιδιώτες.)

3. Εκτός από τα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης - που μας λένε ότι για όλα φταίνε οι εργαζόμενοι και η λύση είναι ... ο ιδιώτης, έχουμε τώρα και  δημαρχάρες που υλοποιώντας ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ τις εντολές του Φούχτελ επικοινωνιακά φροντίζουν ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥΣ να μετατοπίζουν τις ευθύνες για την καθαριότητα ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥΣ που δεν βγαίνουν "ΕΥΛΑΒΙΚΑ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ"  να καθαρίζουν το πεζοδρόμιό τους αφήνωντας τα κονδύλια από τα δημοτικά τέλη απείραχτα ώστε  να ΠΛΕΡΩΝΟΥΝ τους .... επικοινωνιολόγους.


Αλλά αρκετά με την πολυλογία και την θεωρία.

Ας τα πάρουμε τα πράγματα με την σειρά.


Εχθές πήγαμε μια βόλτα στο κτήμα. Ας αρχίσουμε λοιπόν με 3 φωτογραφίες:



Περάσαμε από την είσοδο και περπατήσαμε μέσα σε αυτή την κατάσταση που βλέπετε μέχρι το γραφείο κίνησης της υπηρεσίας που στεγάζεται σε εκείνο το ΒΑΓΟΝΙ αριστερά. Προφανώς και εσύ αναγνώστη μου, αν θες να επικοινωνήσεις με την υπηρεσία πρέπει να περάσεις από αυτό τον βούρκο - αλλά μην φοβάσαι, δεν σε καταπίνει η λάσπη πάνω από τον αστράγαλο - μέχρι εκεί θα χωθείς. Όσο για τους εργαζόμενους αυτοί έχουν συνηθίσει έτσι και αλλιώς, οπότε δεν θα ασχοληθούμε με τους παλιοπρονομιούχους

Εδώ είναι ο χώρος στάθμευσης του στόλου της καθαριότητας. Πίσω  από το σύρμα αθλείται η νεολαία του Χαλανδρίου σε ένα ευώδες και υγιεινό περιβάλλον
Εδώ είναι ο χώρος που τα ανοικτά φορτηγά αδειάζουν τα κλαδιά  και τα ογκώδη για να μεταφορτωθούν και να πάνε  ... ΣΤΟΝ ΧΥΤΑ! ΣΤΗΝ ΧΩΜΑΤΕΡΗ! Πίσω φαίνονται οι προβολείς από το γήπεδο ποδοσφαίρου. Κρατείστε το ....

Στον χώρο υπάρχει ακόμα και το συνεργείο για τις συντηρήσεις του στόλου, που οι εργαζόμενοι κάνουν μόνοι τους τις περισσότερες φορές.

Παρ' όλα αυτά ΑΥΤΗ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ  ... δουλεύει.
Και παρ' όλα αυτά τα σκουπίδια στο Χαλάνδρι μαζεύονται!

Και μάλιστα ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΙΜΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ από το 2000! 

Από τότε η υπηρεσία δουλεύει ΜΟΝΟ με οκταμηνίτες, διμηνίτες, πενταμηνίτες που μπαίνουν και βγαίνουν, αφήνουν κενά σε κάποιες περιόδους, μόλις εκπαιδεύονται φεύγουν ...
 ΤΣΑΤΡΑ ΠΑΤΡΑ ΔΗΛΑΔΗ!
Και από φέτος θα λειτουργεί  και με νοικιασμένους εργαζόμενους!

Πώς να κάνει κανείς ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ (άκου τώρα τι είπε αυτός; "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ"  ...)

Αν το καλοσκεφτείς μάλλον πρόκειται για θαύμα.

Θαύμα που μέσα στην πολιτική απαιδευσιά μας το αποδίδουμε συνήθως στας άοκνας προσπάθειες του εκάστοτε αρμοδίου εκ της διοικήσεως αιρετού.
Όμως είναι έτσι;

ΟΧΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ.

Διότι μέσα σε αυτό το ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ που με δυο λόγια σου περιγράψαμε αυτοί που μαζεύουν τα σκουπίδια και τα καταφέρνουν με ΜΑΓΙΚΑ είναι αυτοί οι ΠΑΛΙΟΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ οι σκουπιδιαραίοι.
ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΑΛΕΡΑΣ!  Τουλάχιστον στο Χαλάνδρι που ξέρουμε ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

Και η δουλειά της διοίκησης του Δήμου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΣΤΙΓΩΝΕΙ για να κάνουν την δουλειά, ούτε να βγάζει ανακοινώσεις.

ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ, την υποδομή της, τον εξοπλισμό της, το προσωπικό της τα έσοδα και τις δαπάνες της, να εξασφαλίσει δηλαδή τις συνθήκες ώστε η απόδοση της υπηρεσίας να μην βασίζεται στον πατριωτισμό αλλά στην οργάνωση.

ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Και αυτό νομίζεις αναγνώστη μου ότι είναι τυχαίο;

ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ.

Θα συνεχίσουμε ...

Η ιδιωτικοποίηση των δημοτικών υπηρεσιών καθαριότητας- Διεθνής εμπειρία και οι επιταγές της τρόικα





Ράλλης Γκέκας Δνων Σύμβουλος ΕΕΤΑΑ
Κατερίνα Μήτσου Στέλεχος ΚΕΔΕ

Η οικονομική κρίση και οι ολοένα μεγαλύτερες πιέσεις προς την Τοπική Αυτοδιοίκηση να «προσφέρει περισσότερα με λιγότερους πόρους» δημιούργησαν ένα ασφυκτικό οικονομικά περιβάλλον. Η κατάσταση επιδεινώθηκε με τη μεταφορά σειράς αρμοδιοτήτων, χωρίς όμως την παράλληλη μεταφορά και των αντιστοιχών, για την υλοποίηση τους, πόρων. Οι συνθήκες αυτές οδήγησαν στην αναζήτηση εναλλακτικών τρόπων χρηματοδότησης με σκοπό να προσφέρουν οι δήμοι τις ίδιες ή ακόμη και περισσότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες τους, με το ίδιο ή χαμηλότερο κόστος.

Στη δύσκολη αυτή εξίσωση προστίθεται και ο παράγων τρόικα. Οι λύσεις πλέον δεν πρέπει απλώς να προταθούν ή να αξιολογηθούν από την τρόικα αλλά, στις περισσότερες των περιπτώσεων, αποτελούν δική της επιλογή. Η λύση που επιβάλλεται πολλές φορές αποτελεί λύση για κάποιο άλλο πρόβλημα και όχι πάντως για το ζητούμενο. Σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα είναι ο ίδιος ο καθορισμός του. Μπορεί για παράδειγμα, ένα δημοσιονομικό νούμερο να περιγράψει την πολυποικιλότητα και τις προοπτικές των 325 δήμων; Το μέγεθος του δήμου, η διάρθρωση της τοπικής αγοράς, οι ανάγκες και οι ιδιαιτερότητες της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας, η εμπειρία και οι διαχειριστικές ικανότητες του κάθε δήμου είναι ορισμένες μόνο από τις παραμέτρους που θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη όταν αναζητούμε μία πραγματική και όχι «πολιτική» λύση.

Δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις, σε ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο, όπου η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών των δήμων προτάθηκε ως εναλλακτική λύση. Η εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα στην παροχή δημοτικών υπηρεσιών πολύ γρήγορα έγινε αποδεκτή ως εργαλείο διαχείρισης και όχι μόνο σε δήμους με ένα συγκεκριμένο πολιτικό και ιδεολογικό προσανατολισμό. Από τη δεκαετία του ΄60 με αποκορύφωμα τα τέλη της δεκαετίας του ΄80 δεν ήταν λίγες οι τοπικές αρχές που προχώρησαν άμεσα στη σύναψη συμβολαίων με ιδιώτες για την ανάληψη δημοτικών υπηρεσιών.

Η διεθνής εμπειρία πλέον είναι πολύ πλούσια. Αν και η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών των δήμων διαδόθηκε με ταχείς ρυθμούς, έρευνες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των τελευταίων χρόνων έδειξαν ότι η ιδιωτικοποίηση δεν ήταν τόσο αποτελεσματική όσο αναμενόταν. Μολονότι η θεωρία της ιδιωτικοποίησης των δημοτικών υπηρεσιών φαίνεται να έχει ακόμη οπαδούς πληθαίνουν, ωστόσο, οι φωνές όσων υποστηρίζουν ότι έχουμε πλέον την «πολυτέλεια» να ξεφύγουμε από πολιτικούς δογματισμούς και να δούμε τις ιδιωτικοποιήσεις στις πραγματικές τους διατάσεις, με τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα τους, προσδιορίζοντας το χώρο και το χρόνο που μπορούν ή όχι να τα αξιοποιήσουν.

Η επιλογή της ιδιωτικοποίησης της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων δεν είναι τυχαία. Προβάλλεται από την τρόικα ως η λύση ακόμα και στο επίπεδο της αποκομιδής των σκουπιδιών και μόνο. Έχει μάλιστα ποσοτικοποιήσει τις αναμενόμενες «εξοικονομήσεις» των δήμων από την ιδιωτικοποίηση και τις έχει εντάξει στις διεθνείς υποχρεώσεις μας, σε συγκεκριμένο χρονικό προγραμματισμό.

Προσφέρει η ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων εξοικονομήσεις πόρων σε όλους τους δήμους ανεξαρτήτως μεγέθους, γεωγραφικής θέσης, δομής και χρόνου; Παρακάτω θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό κάνοντας χρήση κυρίως της διεθνούς εμπειρίας.

Γιατί η ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης των στερεών αποβλήτων μπορεί να προσφέρει λύσεις

Πολλές από τις υπηρεσίες που παρέχονται σε δημοτικό επίπεδο χαρακτηρίζονται από την έλλειψη οικονομιών κλίμακας. Στις περιπτώσεις όπου το όριο των αρμοδιοτήτων δεν ταυτίζεται αναγκαία με το γεωγραφικό όριο των δήμων, η αποτελεσματικότερη λύση θα ήταν η ενοποίηση της γεωγραφικής περιοχής. Ένα από τα σημαντικότερα κίνητρα για την ιδιωτικοποίηση των τοπικών υπηρεσιών είναι ο περιορισμός του κόστους μέσω των οικονομιών κλίμακας. Ο εξωτερικός συνεργάτης, υπεύθυνος για την παροχή των υπηρεσιών, δεν χρειάζεται να περιορίσει τη λειτουργία του στα γεωγραφικά όρια ενός δήμου, καθώς η παροχή υπηρεσιών σε πολλούς δήμους μπορεί να επιφέρει οικονομίες κλίμακας και μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη.

Ακόμη ένα ισχυρό κίνητρο για να προχωρήσει ένας δήμος στην ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών του είναι και το γεγονός ότι η ιδιωτικοποίηση στην αγορά των τοπικών υπηρεσιών μπορεί να προωθήσει τον ανταγωνισμό. Η διαδικασία του ανταγωνισμού, μέσω του δημόσιου διαγωνισμού, ενισχύει την πίεση προς την κατεύθυνση της ελαχιστοποίησης του κόστους. Αν περισσότερες από μία εταιρίες εμπλακούν στο διαγωνισμό για την ανάθεση των υπηρεσιών ενός δήμου, τότε είναι δυνατόν να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες για ανταγωνισμό.

Η ιδιωτικοποίηση μπορεί επιπλέον να επιτρέψει τη δημιουργία πιο ισχυρών κινήτρων για τους ιδιώτες. Οι ιδιωτικές εταιρίες είναι περισσότερο ευέλικτες στο να αναλάβουν και να υλοποιήσουν καινοτομίες που θα συντελέσουν στη μείωση του κόστους και θα βελτιώσουν παράλληλα την ανταγωνιστική τους θέση στην αγορά.

Σημαντικό επίσης είναι και το επιχείρημα της εποχικότητας, ιδίως στις περιπτώσεις εκείνες που οι τοπικές αγορές έχουν έντονα εποχικά χαρακτηριστικά, όπως είναι οι τουριστικοί δήμοι. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι προφανές ότι ένα δήμος αδυνατεί να χρηματοδοτεί υποδομές, μηχανήματα και ανθρώπινους πόρους για δώδεκα μήνες, όταν η μεγάλη ζήτηση για συγκεκριμένες υπηρεσίες εκφράζεται σε διάστημα τριών.

Γιατί η ιδιωτικοποίηση δεν μπορεί παντού και πάντα να προσφέρει αξιόπιστες λύσεις σε όλους.

Εμπειρικές μελέτες και έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί δείχνουν ότι πολλές φορές ο κρίκος ανάμεσα στην ιδιωτικοποίηση και την ελαχιστοποίηση του κόστους είναι αρκετά αδύναμος.

Διαδημοτική Συνεργασία

Και στη χώρα μας υπάρχουν «καλές πρακτικές» εφαρμογής της διαδημοτικής συνεργασίας στην αποκομιδή των σκουπιδιών. Ο δήμος Καρδίτσας σε συνεργασία με το δήμο Πλαστήρα δημιούργησαν ένα πρόγραμμα διαδημοτικής συνεργασίας μέσω του ΘΗΣΕΑ. Με αυτό τον τρόπο εξασφάλισαν την υλικοτεχνική υποδομή, ενώ η κατανομή των λειτουργικών εξόδων γίνεται με βάση αντικειμενικά κριτήρια, όπως δρομολόγια, αποστάσεις, όγκος κλπ. Οι συμμετέχοντες δήμοι εμφανίζονται ικανοποιημένοι από τη συνεργασία αυτή και όπως λέγεται «ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις».

Το βασικό θετικό επιχείρημα για την αποτελεσματικότητα των ιδιωτικοποιήσεων είναι ότι προωθούν τον ανταγωνισμό και μέσω αυτού την εξοικονόμηση πόρων. Σε έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στον τομέα διαχείρισης απορριμμάτων στην Ισπανία, αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, βρέθηκαν εμπειρικές αποδείξεις που υποδήλωναν τη δημιουργία μιας συγκεντρωτικής αγοράς. Η ύπαρξη ενός τόσο υψηλού συγκεντρωτισμού συνεπάγεται και την κυριαρχία των μεγάλων ιδιωτών εργολάβων, κυρίως στους μεγάλους δήμους, αλλά και την ανάπτυξη τοπικών μονοπωλίων στους μικρότερους. Τα υψηλά επίπεδα συγκεντρωτισμού στην αγορά συνεπάγονται και υψηλότερα κόστη για την παροχή των τοπικών υπηρεσιών. Μια αγορά με τέτοια δομή βλάπτει τους όρους του ανταγωνισμού, καθώς δεν μπορεί να υπάρξει επαρκής αριθμός εργολάβων ικανών να πλειοδοτήσουν στο σύνολο των δήμων.

Ένα δεύτερο βασικό επιχείρημα υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων είναι η προσπάθεια δημιουργίας και αξιοποίησης οικονομιών κλίμακας. Οικονομίες κλίμακας δεν μπορείς όμως να πετύχεις αποκλειστικά με ιδιωτικοποιήσεις. Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες (Ισπανία, Γαλλία, Ολλανδία) οι τοπικές αρχές έχουν τη δυνατότητα να συνεργαστούν με γειτονικούς δήμους μέσω σχημάτων διαδημοτικής συνεργασίας. Οι μορφές αυτής της συνεργασίας ενοποιούν ουσιαστικά την παροχή τοπικών υπηρεσιών σε ένα σημαντικό αριθμό διαφορετικών δήμων.

Στους μικρούς πληθυσμιακά δήμους δύο είναι οι βασικοί παράγοντες που χρησιμοποιούνται για να εξηγήσουν για ποιο λόγο η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών δεν αποδίδει τις προβλεπόμενες εξοικονομήσεις. Σε πρώτη φάση οι δήμοι είναι πιθανόν να αντιμετωπίσουν δυσκολίες στην κάλυψη του υψηλού κόστους διαχείρισης (νομική, οικονομική τεχνική υποστήριξη) που προκαλείται από τον έλεγχο των συμβάσεων με τις ιδιωτικές εταιρίες. Παράλληλα, είναι πιθανόν, όπως έχει ήδη αναφερθεί, ο αριθμός των αναδόχων που θα διαγωνιστούν να είναι περιορισμένος και συνεπώς αντί να επιτευχθεί ένας αποδοτικός διαγωνισμός να σχηματιστεί ένα τοπικό trust, που θα χειραγωγήσει τις τιμές και θα καταλήξει στην μη εξοικονόμηση κόστους.

Διεθνείς μελέτες για την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών καθαριότητας

Ο τομέας της διαχείρισης των απορριμμάτων είναι αυτός που επιλέγεται πιο συχνά ως αντικείμενο των ερευνών, τόσο γιατί σε αυτόν έχουν γίνει οι περισσότερες απόπειρες ιδιωτικοποίησης, όσο και γιατί η δυναμική της αγοράς των απορριμμάτων «επιτρέπει» τη σύγκριση ανάμεσα στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα. Οι μελέτες και οι έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί στον τομέα της ιδιωτικοποίησης των δημόσιων υπηρεσιών περιλαμβάνουν εμπειρικά δεδομένα τόσο από τις ΗΠΑ, όσο και από τις χώρες της Ευρώπης. Σχεδόν στο σύνολό τους ή τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος τους, οι μελέτες αυτές καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η ιδιωτικοποίηση δεν συνδέεται απαραίτητα με τον περιορισμό του κόστους στην παροχή των δημόσιων υπηρεσιών.

Για να καταλήξουν στο συμπέρασμα αυτό οι μελετητές χρησιμοποίησαν σειρά από ανεξάρτητες μεταβλητές, ώστε να προσδιορίσουν το κόστος με το οποίο θα επιβαρυνόταν ο δήμος, ανάλογα με τον τρόπο παροχής της υπηρεσίας (δημόσιο ή ιδιωτικό). Πιο συγκεκριμένα, οι μεταβλητές που χρησιμοποιήθηκαν ήταν: ο αριθμός των μονάδων συλλογής, η εβδομαδιαία συχνότητα συλλογής απορριμμάτων, αν το σημείο συλλογής ήταν ατομικό ή εξυπηρετούσε μεγαλύτερο αριθμό ατόμων, η πληθυσμιακή πυκνότητα και η μορφή διαχείρισης των υπηρεσιών. Στη διάρκεια των επόμενων χρόνων προστέθηκαν μεταβλητές που μπορούσαν να παρέχουν περισσότερα ποιοτικά στοιχεία, (για παράδειγμα το ποσό των παραγόμενων απορριμμάτων, το αν υπάρχει ΧΥΤΑ στα όρια του δήμου), ενώ χρησιμοποιήθηκαν και πιο εξελιγμένες τεχνικές στατιστικής και οικονομετρίας.

Οι εμπειρικές αναλύσεις σχετικά με το κόστος της παροχής υπηρεσιών σε τοπικό επίπεδο από ιδιώτες εργολάβους δεν προσέφεραν ισχυρές αποδείξεις προς την κατεύθυνση της εξοικονόμησης κόστους μέσω της ιδιωτικοποίησης. Τα εμπειρικά δεδομένα κατέδειξαν ότι η ιδιωτική ανάληψη υπηρεσιών, ανάμεσα σε εταιρίες που έχουν λάβει μέρος σε διαγωνισμό, αν και αρχικά επιτύγχανε χαμηλότερο κόστος, κατέληγε τελικά να είναι ακριβότερη. Σχετικά με τη σύγκριση που πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στο δημόσιο και το ιδιωτικό μονοπώλιο οι έρευνες έδειξαν ότι σε περιπτώσεις δήμων με πληθυσμό μικρότερο των 50.000 κατοίκων δεν υπήρχαν σημαντικές διαφορές στα κόστη, κάτι που όμως δεν έχει πάντα απόλυτη ισχύ για μεγαλύτερους δήμους, όπου η ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών ισοδυναμούσε μερικές φορές με χαμηλότερο κόστος. Αυτό συνέβαινε κυρίως λόγω της ύπαρξης μεγαλύτερου αριθμού αναδόχων που μετείχαν στους διαγωνισμούς χαμηλώνοντας, τουλάχιστον αρχικά, το κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών. Όπως παρατηρήθηκε, σε συγκεκριμένες μελέτες που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Ευρώπη όσο και στις ΗΠΑ, ο ανταγωνισμός ενθάρρυνε τους ιδιώτες εργολάβους να διατηρούν τα κόστη σε χαμηλά επίπεδα, επιτυγχάνοντας εξοικονομήσεις που άγγιζαν σε πολλές περιπτώσεις το 20% μέσα στον πρώτο χρόνο. Ωστόσο, οι εξοικονομήσεις αυτές εξαφανίστηκαν μέσα στα επόμενα 2 χρόνια γεγονός που υποδηλώνει άλλου είδους προσφορές από τους αναδόχους.

Οι πιο πρόσφατες μελέτες σχετικά με την ιδιωτικοποίηση της διαχείρισης απορριμμάτων δεν έχουν δείξει σαφείς διαφορές στο κομμάτι του περιορισμού του κόστους. Αντίθετα, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε Σουηδικούς δήμους, διαπιστώθηκε ότι η ιδιωτικοποίηση των δημοτικών υπηρεσιών είχε μεγαλύτερο κόστος λόγω του μεγαλύτερου κεφαλαιουχικού κόστους των ιδιωτικών εταιριών.

Συμπεράσματα

Η ανάθεση σε ιδιώτες της αποκομιδής ή διαχείρισης των στερεών αποβλήτων δεν έχει ένα μόνο πρόσημο, όσον αφορά στον επηρεασμό των οικονομικών μεγεθών του δήμου. Σε ορισμένες πολύ συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να οδηγεί σε εξοικονομήσεις ενώ σε άλλες περιπτώσεις δεν ενδείκνυται. Σε πολλές περιπτώσεις η σχέση των ιδιωτικοποιήσεων με την εξοικονόμηση πόρων δεν εμφανίζει στατιστική σημαντικότητα.

Καταρχήν, σε ορισμένες μελέτες, αποδοτικές φαίνονται να είναι οι ιδιωτικοποιήσεις της υπηρεσίας καθαριότητας σε δήμους από ένα μέγεθος και πάνω (συνήθως πάνω από 50.000 κατοίκους). Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει η τοπική αγορά να μπορεί να προσφέρει εναλλακτικές λύσεις. Η έλλειψη αποδοτικού ή και αδύναμου ανταγωνισμού λόγω του ισχυρού συγκεντρωτισμού και των τοπικών μονοπωλίων αποτελεί έναν από τους ουσιαστικότερους λόγους για τον οποίον η ιδιωτικοποίηση δεν συντελεί στις περισσότερες περιπτώσεις στον περιορισμό του κόστους των παρεχόμενων υπηρεσιών. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας την ιδιαιτερότητα των νησιωτικών ΟΤΑ. Το νησί αποτελεί γεωγραφικό σύνορο για την ίδια την αγορά. Ποιές οικονομίες μεγέθους; Ποιό ανταγωνισμό; και πώς θα ανταπεξέλθει ο δήμος στην αυξημένη ζήτηση της τουριστικής περιόδου; Τα ερωτήματα αυτά είναι φανερό ότι δεν μπορούν να απαντηθούν με οριζόντιες πολιτικές.

Ακόμη και στην περίπτωση που η ιδιωτικοποίηση επιλεχθεί ως μέθοδος διαχείρισης υπάρχει κίνδυνος σε βάθος χρόνου να αποβεί ασύμφορη. Συγκεκριμένες θεσμικές παρεμβάσεις, που θα διασφαλίζουν ποιοτικά και αποδοτικά οφέλη στη διαχείριση των υπηρεσιών, είναι απαραίτητο να εξασφαλιστούν προκειμένου οι εξοικονομήσεις στα κόστη που θα προκύψουν να διατηρηθούν σε βάθος χρόνου.

Η αναμόρφωση των δημοτικών υπηρεσιών, η ενίσχυση των νομικών και οικονομικών τους υπηρεσιών και η δυνατότητα προκήρυξης και παρακολούθησης των συμβάσεων με διαφανείς και αποτελεσματικούς τρόπους αποτελεί το μοναδικό αντίδοτο στην όποια προσπάθεια διαπλοκής ή και διαφθοράς. Είναι γνωστές οι διοικητικές δυνατότητες που έχουν οι μικροί δήμοι της χώρας. Για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν σε τέτοιους είδους πιέσεις θα πρέπει να προβλεφθεί και να δημιουργηθεί ένας ισχυρός υποστηρικτικός μηχανισμός ενώ πάντα παραμένει εν ισχύ η εναλλακτική λύση της διαδημοτικής συνεργασίας.

Τέλος, η συζήτηση χρειάζεται να επεκταθεί και στην οργάνωση του ίδιου του τομέα των υπηρεσιών καθαριότητας. Η αποτελεσματική οργάνωση και λειτουργία θα καθορίσουν την εξοικονόμηση του κόστους ανεξάρτητα από την τελική επιλογή.

Σημειώνεται ότι η όλη συζήτηση περιορίζεται σε οικονομικούς ή δημοσιονομικούς όρους και δεν περιλαμβάνει καθόλου το ζήτημα της ποιότητας των προσφερομένων υπηρεσιών. Παρόλα αυτά παρατηρείται ότι η λύση στο πρόβλημα αποτελεσματικής διαχείρισης των απορριμμάτων δεν μπορεί να είναι μονολιθική. Απαιτείται ευελιξία όσον αφορά το μέγεθος του δήμου, τις διοικητικές του δυνατότητες, τον χρόνο και τον τρόπο εφαρμογής της σύμβασης, τις διαδημοτικές συνεργασίες, τη διάρθρωση της αγοράς και τις ανάγκες.

Είναι προφανές ότι δεν κομίζουμε «γλαύκα εις Αθήνας». Η διεθνής εμπειρία βοά. Τότε γιατί αυτή η δογματική εμμονή της τρόικα σε εδώ και τώρα ιδιωτικοποιήσεις της υπηρεσίας καθαριότητας, χωρίς να παίρνει υπόψη τα πραγματικά δεδομένα, τη διεθνή εμπειρία, τις ιδιαιτερότητες και ανάγκες; Είναι γνωστό ότι δεν προκάλεσε ούτε στηρίζεται σε καμία εξειδικευμένη μελέτη της υπάρχουσας κατάστασης και των προοπτικών των δημοτικών υπηρεσιών καθαριότητας. Έχουμε την αίσθηση ότι η λύση που προσπαθεί να προσφέρει η τρόικα δεν είναι στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Είναι μία λύση «πολιτική», σε άλλα «προβλήματα» και καθόλου δεν λαμβάνει υπόψη της ή δεν την ενδιαφέρει, η συγκεκριμένη περίπτωση. Απλώς, η υπηρεσία καθαριότητας αποτελεί το «άλλοθι» για την επιβολή όρων, που η οριζόντια εφαρμογής τους είναι βέβαιο ότι πάλι όχι μόνο εξοικονομήσεις, αλλά παραπάνω κόστος και αναταραχή θα δημιουργήσουν.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

v Germa Bel, Xavier Fageda and Melania Mur, Privatization, cooperation and costs of solid waste services in small towns, Research Institute of Applied Economics, Barcelona, 2011

v Germa Bel and Mildred Warner, Privatization of solid waste abd water services. What Happened to cost savings?, Working Paper Cornell University, Ithaca, New York, 2007

v Germa Bel, Xavier Fageda and Melania Mur, Private Production (versus?) Cooperation and Costs of Solid Waste Services, Research Institute of Applied Economics, Barcelona, 2009

v Brendan Martin, Privatization of municipal services: Potential, limitations and Challenges for the social partners, International Labour Ofice, Geneva, 2001

v Germa Bel and Mildred Warner, Does Privatization of solid waste and water services reduce costs? A review of empirical studies, Resources, Conservation and Recycling, 2008, (52), 1337 – 1348

v Germa Bel and Xavier Fageda, Empirical analysis of solid management waste costs: Some ecvidence from Galicia, Spain, Resources, Conservation and Recycling, 2009

v Robin A. Johnson and Norman Walzer, Privatization of Municipal Services in Illinois, Illinois Periodical online, διαθέσιμο στο: http://www.lib.niu.edu/1996/im961119.html (24/9/2012)



Πρωτοδικείο Αθηνών: Η διαθεσιμότητα παραβιάζει την αξιοκρατία



Καταπέλτης κατά της διαθεσιμότητας είναι η απόφαση του προέδρου Πρωτοδικών Αθηνών Δ. Βλάχου, με την οποία διατάσσεται η επιστροφή (μέχρι την οριστική απόφαση) στην εργασία με πλήρεις αποδοχές, υπαλλήλου του Δήμου Αιγάλεω, μητέρα δύο παιδιών με σύζυγο άνεργο.

«Mε την αναστολή και στη συνέχεια την κατάλυση των συμβάσεων εργασίας που επιβάλλει ο ν.4093/2012, χωρίς να εκτιμώνται οι ανάγκες των εργαζομένων αλλά και χωρίς συγκριτική αξιολόγηση για την επιλoγή αυτών που τίθενται σε διαθεσιμότητα, ο εργαζόμενος αποστερείται των υλικών όρων της ύπαρξης του και μάλιστα υπό συνθήκες εξαιρετικά μεγάλης ανεργίας, οι οποίες καθιστούν την ανεύρεση άλλης εργασίας πρακτικά αδύνατη. Έτσι, όμως προσβάλλεται και η ανθρώπινη αξία», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην απόφαση.

Και προστίθεται: «Η επιλογή του νομοθέτη να αγνοήσει ολωσδιόλου την απόδοση των εργαζομένων έρχεται σε ευθεία αντίθεση με την αρχή της αξιοκρατίας», που είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη.

Προστίθεται δε, αμφισβητώντας τα κριτήρια του νόμου, ότι «κάθε εχέφρων εργοδότης θα επέλεγε πρώτα να περικόψει τις θέσεις εργασίας που δεν είναι αναγκαίες για την επιχείρηση, καθώς και να απολύσει τους λιγότερο αποτελεσματικούς και συνεπείς στην εκτέλεση των καθηκόντων τους, ώστε να μεγιστοποιήσει το όφελός του από την παρεχόμενη εργασία για την όποια καταβάλλει τον μισθό. Το κριτήριο όμως που επελέγη από το νόμο 4093/2012 δεν είναι κατάλληλο για την επίτευξη του σκοπού αυτού».

»Είναι προβληματικό από πλευράς λογικής να αποτελεί αποφασιστικό παράγοντα για την επιλογή αυτών που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα η νομιμότητα της διαδικασίας που είχε ακολουθηθεί για την πρόσληψη τους και όχι η αναγκαιότητα των θέσεων εργασίας που καταλύονται και η απόδοση κάθε εργαζομένου. Όταν μάλιστα οι προσλήψεις, την εποχή που έγιναν ήταν νόμιμες είτε πρόκειται για εργαζομένους για τους οποίους δεν προβλεπόταν η τήρηση διαδικασίας ΑΣΕΠ είτε πρόκειται για μετατροπές συμβάσεων που έγιναν με το διάταγμα Παυλόπουλου».

http://www.aftodioikisi.gr/, 14/2/2013


Δεν μπορώ δεν μπορώ να περιμένωωωωω!!!


lover

Το Μάιο θα φτιαχτεί νέο κόμμα διαμηνύει ο Ανδρέας Λοβέρδος σε συνέντευξη που έδωσε στο Real.gr.

“Το πολιτικό κενό ανάμεσα σε ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να καλυφθεί. Εμείς ως ΡΙΚΣΣΥ αυτό επιχειρούμε. Τον Μάιο θα ιδρυθεί νέο κόμμα με ελπιδοφόρο για την Ελλάδα όνομα. Θα παλέψουμε, και θα το καταφέρουμε, μετά την ίδρυσή μας, να σχηματισθεί εκλογικό σχήμα των κομμάτων και των δικτύων της Κεντροαριστεράς, κι έτσι να επιτύχουμε ένα μεγάλο ποσοστό στις επερχόμενες ευρωεκλογές”, ανέφερε χαρακτηριστικά.

Απορίες :
1. Γιατί αργεί τόσο πολύ? Οι Έλληνες το περιμένουν πως και πως. Νύχτα μέρα αυτό και μόνο σκέφτονται. Βαρέθηκαν να περιμένουν.

2. Πώς θα λέγεται το νέο κόμμα? Το ΡΙΚΣΣΥ δεν ταιριάζει στην Ελλάδα ούτε ως "ακρωνύμιο" ούτε ως "ιδέα" (ΑΝ - πλέον - υπάρχει τέτοια έννοια λέξης στα "μυαλά" των πολιτικών...).
Α.Δ.Τ.?? Δηλαδή...Ακόμη Δεν Τελείωσα??? ή, μήπως, Ε.Ο.Κ.Ε.??? Δηλαδή... Επιστρέφω για την Ολοκληρωτική Καταστροφή των Ελλήνων??? Μήπως...Α.Δ.Ε.Τ. Δηλαδή...Ακόμη Δεν Είδατε Τίποτα???

Δ.Χ.


Μερικές ατάκες για...ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

Η “δίαιτα από Δευτέρα” είναι κινητή εορτή

Πόσο μου την σπάει όταν μιλάνε ενώ διακόπτω…
Δε θέλω να σας τρομάξω,αλλά το “όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο”
δεν εγγυάται ότι ο λόγος δεν είναι ηλίθιος.
Έχετε προσέξει οτι εχουν κόψει τα αλκοτέστ? Ξέρουν οτι δεν εχουμε λεφτά για δεύτερο ποτό!

Στην τράπεζα χθες….
-”Πληρωμή ή ανάληψη” με ρωτάει ο ταμίας…
-Aνάληψη λέω, ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα, είχα 2 προτάσεις γάμου…!!

Χθες,στην Κίνα εισέβαλαν και λήστεψαν μια τράπεζα. Δόθηκε το σκίτσο των ληστών στην αστυνομία και έχουν ήδη συλληφθεί 1.173.852 ύποπτοι..

Κόπηκε για λίγο το σήμα του ΑΝΤ1 και η μάνα μου έβριζε στα τούρκικα…
Κανόνας Νο 1: Η γυναίκα έχει πάντα δίκιο.
Κανόνας Νο 2: Αν νομίζεις ότι δεν έχει, αυτοχαστουκίσου και ξαναδιάβασε τον πρώτο κανόνα…
Έχω φάει 30 Lacta…θα ‘ρθει η αγάπη στο τέλος ή θα πάω από ζάχαρο;

Με βλέπει πιπινάκι στο δρόμο. Παίρνω ύφος γόη. Οι γκρίζοι κρόταφοί μου προσθέτουν κύρος στην ήδη υπάρχουσα γοητεία μου. Πλησιάζει. Χαμογελάει. Με ρωτάει: ”Θείο έχεις ώρα?”

Το νερό δεν ξεπλένει αμαρτίες. Δοκιμάστε με τζιν η βότκα.
Πάει η άλλη 70 χρόνων και ψηφίζει οικολόγους πράσινους.
Οικολόγρια….

Να καταργηθούν εδώ και τώρα οι ζυγαριές στα φαρμακεία.
Για ντεπόν πας..με ηρεμιστικά φεύγεις.

Είμαστε η γενιά που πρόλαβε τη φράση “κράτα τα ρέστα”.

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *