Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ;

Ξέρετε λοιπόν ότι στην πόλη μας παράγονται 36000 τόνοι οικιακά απορρίμματα, 34500 κυβικά κλαδιά, 6300 τόνοι ανακυκλώσιμα υλικά;


Ψαρώσατε;
Όχι έ; 
Και καλά κάνατε!

Απλά  ας κατανοήσουμε ότι το Χαλάνδρι είναι μεγάλος δήμος.

 Έχει καμιά εκατοστή χιλιάδες κατοίκους, έχει μαγαζιά, γραφεία, σπίτια, τσαντίρια, από όλα έχει.

Και όλα αυτά ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ στον δήμο για την καθαριότητα δημοτικά τέλη.


Δεν τους την κάνει δώρο την υπηρεσία καθαριότητας καμιά διοίκηση.

ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΑ ΜΑΖΕΥΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΑΠΟ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ;

ΠΕΡΙ ΤΑ 11 ΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ.


Και έχει λοιπόν  το Χαλάνδρι και πολύ πράσινο ανά κάτοικο, λέει. Αναλογούν 16 τμ πράσινο στον καθένα μας. Γνωστή αυτή η στατιστική αλχημεία. ΔΙΟΤΙ ΜΕΤΡΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΕΜΑΤΙΑ ΜΕΣΑ. Χωρίς αυτή το ποσοστό του αστικού πρασίνου κάθε χρόνο πέφτει. Οι παλιοί κήποι μένουν όλο και λιγότεροι αλλά αυτό το βλέπεις, τι να σου λέμε εμείς τώρα.


Και με όλη αυτή την «παραγωγή σκουπιδιού» λοιπόν η υπηρεσία λειτουργεί σε αυτόν τον χώρο που όλοι ξέρουμε και σας δείξαμε,  με τις συνθήκες που όλοι γνωρίζουμε και την οργάνωση και αποτελεσματικότητα  που όλοι βιώνουμε.

Λοιπόν άκου τώρα αναγνώστη  μου το μεγάλο μυστικό:

Από την διαχρονική αβελτηρία των διοικήσεων του δήμου μας – ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ  ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ,  ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ΕΝΕΝΗΝΤΑ (διότι καθόλου δεν φοβόμαστε την αυτοκριτική και την ΔΙΚΑΙΗ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ κριτική, όπως αυτή που κάνουμε εμείς ) -  ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΠΟ 35 έως 50% ακριβότερα από ό,τι πρέπει, τις υπηρεσίες καθαριότητας που λαμβάνεις από τον δήμο!

ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΕΓΩ ΑΥΤΟ! Το παραδέχονται ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ!

 ΟΛΟΙ!

 ΡΩΤΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΣ: Τον σημερινό αντιδήμαρχο  Μάνο Κρανίδη, τους προηγούμενους αντιδημάρχους, τα στελέχη της υπηρεσίας  καθαριότητας, ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΣ!

ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥΣ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΜΕ 30% μείωση, δεν θέλουμε να υπερβάλλουμε.
Μας αρκεί για να σε πείσουμε με ΝΟΥΜΕΡΑ για το ορθόν της απόψεώς μας.
Δεν κάνουμε βέβαια εδώ οικονομοτεχνική μελέτη του θέματος. Μια απλή παρουσίαση κάνουμε για να καταλάβουν ΟΛΟΙ.

Κοίτα λοιπόν  τι θα βγει με αυτή την μείωση 30% στο τέλος της ημέρας.

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΜΕ  ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ;

Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΤΑ ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!
(εκτός του ότι θα διασφαλίσει καλύτερες συνθήκες εργασίας σε εκείνους τους προύχοντες τους σκουπιδιαραίους αλλά αυτό δεν μας νοιάζει εμάς, εμείς είμεθα ιδιώτες και πονηροί και στα από κείνα μας οι βολεμένοι, να απολυθούνε ρεεε κλπ κλπ)

ΕΜΑΣ ΟΜΩΣ Η ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΝΙΑΖΕΙ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;

30% ΚΑΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΚΟΛΑ! ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΕΛΗ ΠΟΥ ΠΛΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!
ΜΟΛΙΣ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ, τόσο περίπου χρειάζεται με σχεδιασμένες και συνεπείς κινήσεις να τελειώσει το θέμα και να γίνει εδώ
η αναγκαία ΜΟΝΙΜΗ ΥΠΟΔΟΜΗ για ένα ΚΑΘΑΡΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ!

Μετρημένα πράγματα, όχι εικασίες.
Με μελέτες και excel από όσους ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Και η απόδειξη για τους δύσπιστους θα είναι ότι ΟΥΔΕΙΣ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΕΟ, ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ.

Θα μου πεις όμως τώρα: Από πού ρε μεγάλε θα γίνει αυτή η μείωση που μας τσαμπουνάς;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Από το πήγαινε – έλα των απορριμματοφόρων φιλαράκο στον ΧΥΤΑ!
Εργατώρες, βενζίνες, διόδια στην Αττική οδό ….
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ.
Μπορεί να μην σου φαίνονται αλλά είναι!
Βάλε τώρα ακόμα την οικονομία από την καλύτερη συντήρηση και φύλαξη του εξοπλισμού, την οργάνωση στην διαχείριση των αναλωσίμων αλλά και άλλα πιο ΜΟΝΔΕΡΝΑ ΚΟΛΠΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ….

Θες ένα παράδειγμα μοντέρνων λύσεων; Μόνο ένα θα σου δώσω:
ΑΚΟΥ  ΑΔΕΛΦΟΥΛΗ:
Με 150 χιλιάδες ευρώ – και έναν ίσιο ασφαλτοστρωμένο  χώρο χωρίς λάσπη για να ακουμπήσεις ένα σύγχρονο μηχανηματάκι   - ΟΛΑ ΤΑ ΚΛΑΔΙΑ,  34500 κυβικά μέτρα από τα σπίτια μας αλλά και οι καθαρισμοί τη ρεματιάς γίνονται  πλέον ΠΕΛΕΤ!

Ναι ρε σεις ΠΕΛΕΤ!
ΚΑΥΣΙΜΟ! Και πουλιέται λέει 230 ευρώ ο τόνος.
ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ΜΑΖΙ!

Και δεν πάνε τα φορτηγά κάτω στον ΧΥΤΑ για να τα πετάξουν και έχεις και άλλη οικονομία και λιγότερο καυσαέριο στην ατμόσφαιρα. (ΠΑΛΙ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ).

Έχουμε  και άλλα παραδείγματα, αλλά μην το μπουκώνουμε το θέμα, είπαμε χοντρικά το παίρνουμε.

ΘΑ ΤΗΝ ΠΩ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ, ΤΩΡΑ:
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗ ΛΕΓΕΤΑΙ!

Και δεν τρέχει μία πια περιβαλλοντικά  για την ευρύτερη περιοχή.  Έχει προχωρήσει η τεχνολογία. Ούτε χαμπάρι θα πάρουν οι γειτόνοι ότι αδειάζει το σκουπιδιάρικο τα σκουπίδια σε ένα δοχείο που τα συμπιέζει και αντί να πηγαίνουν 3 αυτοκίνητα στον ΧΥΤΑ, πάει ένα και τα άλλα συνεχίζουν την δουλειά τους στην πόλη αναβαθμίζοντας την καθαριότητα.

Και άμα αυτό είναι δίπλα σε μνήματα τότε ακόμα πιο σίγουρα δεν θα ενοχληθούν οι γειτόνοι
..
Γι’ αυτό χτυπιόμαστε λοιπόν αναγνώστη μου χρόνια τώρα, για να ξεκινήσει ΕΧΘΕΣ ο δήμος τις διαδικασίες που απαιτούνται (καθορισμός χρήσεων, περιβαλλοντικές μελέτες, άδειες κλπ) για να οργανώσει δίπλα στο νεκροταφείο έναν ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ!

Διότι – εκτός του ότι θα αποκτήσουν μια τουαλέτα,  ένα ντουζ και ένα ντουλάπι για να βάζουν τα ρούχα τους αυτοί οι προνομιούχοι σκουπιδιάρηδες, οι εργάτες πρασίνου και αυτοί των συνεργείων αυτεπιστασίας  – που ξέρω δεν μας ενδιαφέρει  εμάς - θα γλυτώσουμε και όλοι οι άλλοι ΧΡΗΜΑ.

ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ; ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ, ΙΣΤΟΡΙΕΣ!  ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ; Ο ΦΟΥΧΤΕΛ ΘΑ ΣΤΑ ΔΩΣΕΙ;

ΑΚΟΥ ΤΩΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ:

Οι ειδικοί λένε ότι με ένα τάληρο εκατομμύρια ευρώπουλα το έχεις όλο το πακετάκι (αφού έχεις την γη εκεί δίπλα στο νεκροταφείο).
Εγώ είμαι large! Θα βάλω και ένα μύριο καπέλο. ΕΞΙ!
Με μείωση του λειτουργικού κόστους των 11 εκατομμυρίων ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΚΑΣ ΕΣΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ μόνο κατά 30% που λέγαμε πριν, έχουμε ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΦΡΑΓΚΟ, 3 ΜΥΡΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ!

Δηλαδή σε 2 και επειδή είμαι ΠΟΛΥ LARGE και θέλω να έχω ΜΕΓΑΛΑ ΑΒΑΤΖΑ όταν γράφω για να μην με αμφισβητήσει κανείς, ΣΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΑΚΙΑ ΠΑΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!

 ΣΕ ΤΟΣΟ ΘΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΘΕΙ Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ!
ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΛΕΦΤΑ!

ΜΕΡΑΚΙ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΘΕΛΕΙ!
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

Όσο και να σου φαίνεται παράξενο, όπως και  στην υπόθεση της ανέγερσης Δημαρχείου, σου λέω ότι ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!

Και πέτονται στην μαύρη τρύπα της κακής οργάνωσης, της πολιτικής και διοικητικής ανεπάρκειας και βέβαια του παλαιοκομματισμού, της ψηφοθηρίας και ιδιοτέλειας.
Χάνονται στην ανομολόγητη αλλά ΔΕΔΟΜΕΝΗ πρόθεση  πονηρών πολιτευτών - υπαλλήλων να ρημάξει η υπηρεσία καθαριότητας σε όλους τους δήμους για να περάσει το σχέδιο για πλήρη κατάργησή των δημοτικών υπηρεσιών καθαριότητας.

Μια επιλογή που θα είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

…. συνεχίζεται

ΥΓ: Θα ακούσεις ίσως μια μπρούφα - δικαιολογία ότι δεν προχωράνε στο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ της υλοποίησης της πρότασής μας γιατί πρέπει να ολοκληρωθεί η αναθεώρηση του ΓΠΣ. 
ΠΑΠΑΤΖΕΣ!
Τα ίδια έλεγαν  και για την ανέγερση του κυλικείου στο νεκροταφείο.
ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ! 
ΑΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ!

Όσο για την αναθεώρηση του ΓΠΣ;

Η ιδιωτικοποίηση των δημοτικών υπηρεσιών καθαριότητας- Διεθνής εμπειρία και οι επιταγές της τρόικα

ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ! ΕΡΧΕΤΑΙ ΘΥΕΛΛΑ;



Κυριακή 17 Φεβρουαρίου: Μουσική από τον παγκόσμιο κινηματογράφο στο "ΕΝ ΦΛΥΑ"

"ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ ΑΛΛΙΩΣ" ΣΤΟ "ΕΝ ΦΛΥΑ Καφενείον"

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 
ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ 
ΣΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΘΕΜΑΤΑ 
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ.

http://enflya.blogspot.gr/


ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! ΑΣ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ!




Είπαμε, ο άνθρωπος (Ιωάννου) "δεν παίζεται"!!!

"Έθνος", 15-2-2013



ΜΠΛΟΚΟ ΣΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΓΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΕΛΕΓΚΤΙΚΟ



Νέα δεδομένα στο θέμα των απευθείας προμηθειών έργων στους Δήμους με την υπογραφή του δημάρχου δημιουργεί απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Συγκεκριμένα, ο Ενιαίος Κανονισμός Προμηθειών ΟΤΑ (ΕΚΠΟΤΑ) λέει πως στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης ή στην απευθείας ανάθεση προμήθειας, «αρμόδιος», αυτός που βάζει την υπογραφή του δηλαδή, είναι ο δήμαρχος για προμήθειες μέχρι 15.000 ευρώ (ή ο περιφερειάρχης για προμήθειες μέχρι 20.000) ή το Δημοτικό Συμβούλιο (ή Περιφερειακό Συμβούλιο).

Το VII τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σύμφωνα με την ιστοσελίδα aftodioikisi.gr, όμως, με τη με αριθμό 178/2012 Πράξη του, λέει άλλα: πως πρέπει να έχει την «υπογραφή» του Δημοτικού Συμβουλίου, εκτός και εάν έχει χαρακτηριστεί η προμήθεια ως επείγουσα, οπότε μπορεί να έχει την «υπογραφή» της Οικονομικής Επιτροπής.

Αποτέλεσμα; Όπως λέει ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ, Κώστας Ασκούνης, ο οποίος και γνωστοποιεί με επιστολή του τη συγκεκριμένη νομολογία που έρχεται σε αντίθεση με το ισχύον νομικό πλαίσιο, στον υπουργό Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη: «έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στους Δήμους και καθυστερήσεις στη διενέργεια προμηθειών».

Αναλυτικότερα:

Το VII τμήμα του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σχετικά με τη νομιμότητα εντάλματος πληρωμής Δήμου, ποσού 14.978,94 ευρώ, που αφορούσε σε αμοιβή εταιρείας για την προμήθεια εφαρμογών προγραμμάτων πληροφορικής, συνδυάζοντας διατάξεις κατά το σχετικό του Δικαστηρίου, μεταξύ και άλλων κρινόμενων θεμάτων, αναφέρει:

«Από το συνδυασμό των ανωτέρων διατάξεων συνάγεται ότι το Δημοτικό Συμβούλιο, ως όργανο διοίκησης των ΟΤΑ πρώτου βαθμού, έχει γενική αρμοδιότητα και αποφασίζει για κάθε θέμα σχετικό με τις αρμοδιότητες του οικείου ΟΤΑ, εκτός από τα θέματα που, βάσει ρητής διάταξης, ανήκουν στην αρμοδιότητα των λοιπών οργάνων των Δήμων.

Όσον αφορά ειδικότερα στην έγκριση διενέργειας ορισμένης δημοτικής προμήθειας, η αρμοδιότητα ανήκει στο Δημοτικό Συμβούλιο και μόνο κατ’ εξαίρεση, όταν η προμήθεια διενεργείται με απευθείας ανάθεση λόγω της συνδρομής επείγουσας περίπτωσης, αρμόδιο όργανο, για την έγκρισή της, είναι η Οικονομική Επιτροπή. Το ίδιο όργανο (Οικονομική Επιτροπή) είναι, καταρχήν, αρμόδιο για την έγκριση μιας δαπάνης και τη διάθεση της σχετικής πίστωσης (33/2012 πραξ. VII Τμημ. Ελ. Συν.).

Με τα δεδομένα αυτά και σύμφωνα με όσα έγιναν δεκτά στις προηγούμενες σκέψεις της παρούσας, η εντελλόμενη με το επίμαχο χρηματικό ένταλμα πληρωμής δαπάνη είναι μη νόμιμη, καθόσον δεν προηγήθηκε της προμήθειας λογισμικού απόφαση ανάθεσης του κατά νόμο αρμόδιου οργάνου, ήτοι του Δημοτικού Συμβουλίου».

Σύμφωνα με την επιστολή Ασκούνη προς τον υπουργό Εσωτερικών, η ανωτέρω κρίση του Ελεγκτικού Συνεδρίου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ισχύουσα νομοθεσία περί προμηθειών των ΟΤΑ, τον ΕΚΠΟΤΑ, και ειδικότερα με τις διατάξεις του άρθρου 23, παρ. 2, «όπως σαφώς περιγράφονται και στον “Πρακτικό Οδηγό για τον έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο των Δημοσίων Συμβάσεων των Δήμων, Περιφερειών και των νομικών τους προσώπων”, που έχει εκδοθεί από το υπουργείο σας, και ο οποίος προβλέπει ρητά ότι:

“…τα όργανα που αρμοδίως αποφασίζουν στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης ή στην απευθείας ανάθεση, όταν φορέας εκτέλεσης της προμήθειας είναι ΟΤΑ, είναι:

α) ο δήμαρχος ή (ή ο περιφερειάρχης) για προμήθειες αξίας μέχρι του ποσού των 15.000 ευρώ (και 20.000 ευρώ αντίστοιχα για Περιφερειάρχη), σύμφωνα με άρθρα 23, παρ. 2 ΕΚΠΟΤΑ και 22 ΠΔ 118/2007 και, μάλιστα, η συγκεκριμένη απόφαση δεν αποστέλλεται για έλεγχο νομιμότητας, δεδομένου ότι στον έλεγχο αυτό υπόκεινται μόνο οι αποφάσεις των συλλογικών οργάνων.

β) το Δημοτικό Συμβούλιο ή (Περιφερειακό Συμβούλιο) ύστερα από γνωμοδότηση του αρμόδιου για την αξιολόγηση οργάνου (επιτροπή που συστήνει η Οικονομική Επιτροπή του άρθρου 72 του ν. 3852/2010), στις λοιπές περιπτώσεις – δηλαδή όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις για τις οποίες επιτρέπεται η εξαιρετική διαδικασία της απευθείας ανάθεσης (εκτός των 15.000 ευρώ), με εξαίρεση την περίπτωση απευθείας ανάθεσης προμήθειας για λόγους επείγοντος από ΟΤΑ πρώτου βαθμού, για την οποία αρμόδια είναι η πρώην Δημαρχιακή Επιτροπή, σύμφωνα με το άρθρο 103, παρ. 1Γ, ν. 3463/2006, και ήδη από 1.1.2011 η Οικονομική Επιτροπή του οικείου Δήμου, σύμφωνα με το άρθρο 72, παρ. 1Δ, ν. 3852/2010, ή το Δημοτικό Συμβούλιο, όταν συντρέχουν οι περιπτώσεις της εφαρμογής των άρθρων 72, παρ. 3 και 4 του ν. 3852/2010».

Ο κ. Ασκούνης, κλείνοντας την επιστολή του, ζητεί από τον υπουργό Εσωτερικών να παρέμβει προς το Ελεγκτικό «για την ορθή ερμηνεία και εφαρμογή του νόμου, ώστε να διευκολυνθεί η λειτουργία των Δήμων».



Το θρίλερ συνεχίζεται : Σε ειδικό πραγματογνώμονα η υπόθεση της ΑΤΕ-Καρπάθου

Σε ειδικό πραγματογνώμονα ανατέθηκε από το Πολυμελές Πρωτοδικείο Ρόδου, με δύο αποφάσεις που εκδόθηκαν χθες, ο έλεγχος της οικονομικής δραστηριότητας και των δοσοληψιών που είχαν οι εταιρείες “Αγροτοκτηνοτροφική Καρπάθου” και “Φωκίας ΑΕ” με την Αγροτική Τράπεζα του νησιού, στα πλαίσια της δικαστικής έρευνας που διενεργείται για την παρατραπεζική δραστηριότητα που έχει να επιδείξει ο πρώην διευθυντής του υποκαταστήματος της τράπεζας στην Κάρπαθο.

Το δικαστήριο ανάθεσε συγκεκριμένα σε πραγματογνώμονα τον έλεγχο του πορίσματος εσωτερικής επιθεώρησης της τράπεζας που συντάχθηκε από τον κ. Κ. Δ. και το πόρισμα της εσωτερικής υπηρεσίας της κ. Αικ. Γ. αλλά και τον πλήρη έλεγχο των δοσοληψιών της τράπεζας με τις δύο εταιρείες εκ των οποίων η πρώτη φέρεται να είχε καταθέσεις ύψους 1.134.300 ευρώ και η δεύτερη 2.469.400 ευρώ. Η προδικαστική αυτή απόφαση εκδόθηκε μετά τη συζήτηση ενώπιον του δικαστηρίου την 1η Μαρτίου του 2012 τριών αγωγών της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος με τις οποίες διεκδικούνται αποζημιώσεις “μαμούθ” από τους φερόμενους ως εμπλεκόμενους ή και επωφεληθέντες από την παρατραπεζική δραστηριότητα του πρώην διευθυντή.



Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *