Πέμπτη, 6 Ιουνίου 2013

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ "ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ



Το Σάββατο στην κεντρική πλατεία Χαλανδρίου καλούμαστε να συνδράμουμε τον δήμο μας με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης που θα διατεθούν μέσω των κοινωνικών υπηρεσιών του,  που αυτάρεσκα αυτοαποκαλούνται «ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΑΜΕΣΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ», σε συμπολίτες μας που έχουν πληγεί περισσότερο από εμάς από την μνημονιακή λαίλαπα.

Η διοίκηση του Δήμου Χαλανδρίου μας ζητά να «ενώσουμε τις δυνάμεις μας» με αυτούς τους συμπολίτες μας που έχουν ανάγκη, στα δελτία τύπου της.

Η ίδια όμως έχει αυτοεξαιρεθεί από αυτή την υποχρέωση και διαχειρίζεται το δημόσιο ταμείο με τρόπο που αποπνέει απίστευτο κοινωνικό παχυδερμισμό.

Όλοι πλέον γνωρίζουν στο Χαλάνδρι ότι για τις  κοινωνικές υποδομές του Δήμου Χαλανδρίου έχουν εγκριθεί περί τα 600 000 ευρώ από ευρωπαϊκά προγράμματα, τα οποία διανέμονται μεταξύ ημετέρων για τα μισθώματα, την διαμόρφωση και τα λειτουργικά έξοδα του κτιρίου της οδού Παπάγου που βαφτίστηκε κατά προκλητικό  τρόπο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ.

Η διοίκηση του Δήμου δεν έχει διαθέσει ούτε  ένα ευρώ από τον δημοτικό προϋπολογισμό για την ανακούφιση των πληγέντων συμπολιτών μας.

Η εθελοντική προσφορά των Χαλανδραίων  το Σάββατο δεν θα γίνει άλλοθι στο μεγαλύτερο σκάνδαλο της διοίκησης Κουράση, το σκάνδαλο του ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟΥ.
Οι συνδημότες μας θα κάνουν – όπως πάντα -  το χρέος τους απέναντι στους συνανθρώπους τους.

Μακάρι το ίδιο να έκαναν, με τον ίδιο ζήλο, και οι διοικούντες του δήμου.


Επιστολή του συλλόγου Προστασίας της Ρεματιάς προς ΥΠΕΚΑ σχετικά με την εφαρμογή του Π.Δ. 659/Δ/1995

Επιστολή του Συλλόγου μας προς το Υπουργείο Περιβάλλοντος [ΥΠΕΚΑ], μετά τη σύσταση ομάδας εργασίας για τη μελέτη της εφαρμογής του από 09.08/1995 Π Δ/τος[ ΦΕΚ 659/Δ/1995] «Χαρακτηρισμός του χειμαρρικούρέματος Πεντέλης-Χαλανδρίου ως προστατευόμενου τοπίου...»


Αριθ. πρωτ. 560
Χαλάνδρι, 03-06-2013

Α/ Προς το ΥΠΕΚΑ
1. Υπουργό, κ Ευάγγελο Λιβιεράτο,
2. Αναπληρωτή Υπουργό,κ Σταύρο Καλαφάτη
3. κ. Γενικό Γραμματέα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος
4. κ. Γενική Δ/ντρια Πολεοδομίας
5. Γενική Γραμματεία Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος
6. Δ/νση Νομοθετικού Έργου

Β/ Δήμο Αγίας Παρασκευής, Υπηρεσία Δόμησης

Γ/ Μέλη της Ομάδας Εργασίας, που συγκροτήθηκε με την απόφαση αριθ.20743/29-03-13 του Αν Υπουργού ΠΕΚΑ


Σχετ.
α/ έγγραφο της δ/νσης Πολεδομικού Σχεδιασμού ΑΠ 30902/20- 05-2013 β/ Πόρισμα του Συνηγόρου του Πολίτη [υπόθεση 11802/2003 ]

γ/ απόφαση 1270/1998 του ΣτΕ
δ/ άρθρο 4 παρ 7 του ανωτέρω Δ/τος
ε/ άρθρο 4 παρ 11 του ίδιου διατάγματος
στ/αποφάσεις αριθ 5041/18-05-04 του κ Νομάρχη Ανατολικής Αττικής και αριθ 48027-44307/26-08-04 του κ Γεν. Γραμματέα
ζ/ άρθρο 4 του ανωτέρω Δ/γματος
η/ αποφάσεις ΣτΕ 1270/1998 και 396/2006
θ/ άρθρο 4 παρ.5 ΙΙ 4 του ανωτέρω Δ/τος


Αναφερόμενοι στο α σχετ., το οποίο μας κοινοποιήθηκε, έχουμε την τιμήνα σας εκθέσουμε τις απόψεις μας σχετικά με το θέμα, προϊόν της υπερεικοσαετούς ενασχόλησής μας με την προστασία της Ρεματιάς Πεντέλης- Χαλανδρίου και την εφαρμογή του ανωτέρω διατάγματος, δυνάμει του καταστατικού μας [ αποφ 1175/90 και 8558/2001 του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών]. Άλλωστε, το έννομο συμφέρον μας για την τήρησή του, έχει αναγνωριστεί, με την γ σχετ. απόφαση του ΣτΕ.

Α. Κατ’ αρχάς χαιρετίζουμε την συγκρότηση της αναφερόμενης στο έγγραφό σας ομάδας εργασίας, θεωρώντας εκ προοιμίου βέβαιο, ότι αυτή θα ασχοληθεί με όλα τα θέματα εφαρμογής του ανωτέρω Π. Δ/τος και όχι μόνο με τα εκκρεμή στη Δ/νση Πολεοδομικού Σχεδιασμού αιτήματα ιδιωτών. Γιατί είναι γεγονός γνωστό στο Υπουργείο, από την πληθώρα εγγράφων του συλλόγου μας προς την ΔΕΕΑΠ, την Υπηρεσία Επιθεωρητών Περιβάλλοντος και τις υπηρεσίες πολεοδομίας, πως στα σχεδόν 20 χρόνια ισχύος του ανωτέρω Π Δ/τος ελάχιστα έχουν γίνει για την εφαρμογή του και υπάρχει πληθώρα εκκρεμών υποθέσεων, που αφορούν το δημόσιο συμφέρον, στα οποία δεν έχουν δοθεί απαντήσεις.


Σταχυολογούμε μερικά:

1. Δεν έχει οριοθετηθεί η Α Ζώνη και ούτε καν έχει γίνει πρoσπάθεια οριοθέτησής της, ακόμη και εκεί όπου δεν υπάρχουν διεκδικήσεις ή αυτή συμπίπτει με το ισχύον ρυμοτομικό σχέδιο , [σχετ.β], ενέργεια η οποία, εκτός του ότι αποτελεί υποχρέωση της δημοτικής αρχής και προαπαιτούμενο για την εκτέλεση κάθε έργου [ σχετ δ] ,θα εμπόδιζε τις καταπατήσεις, τις εκ των υστέρων διεκδικήσεις και θα ξεκαθάριζε το ιδιοκτησιακό καθεστώς στην προστατευόμενη περιοχή

2. Δεν γίνεται κανένας έλεγχος εφαρμογής της πολεoδομικής νομοθεσίας και του διατάγματος κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας σε ακίνητα με πρόσωπο στο Ρέμα με αποτέλεσμα οι μανδρότοιχοι τους [ σχετ. ε] να φθάνουν μέχρι την κοίτη εμποδίζοντας την πρόσβαση και την πυροπροστασία και ακίνητα του άρθρου 4 παρ 5δ του ανωτέρω Δ/τος να μετατρέπονται σε βίλες.

3. Δεν έχουν απομακρυνθεί παράνομες χρήσεις ακόμη και σε περιπτώσεις κατά τις οποίες υπάρχει απόφαση του ΣτΕ [ σχετ β] ή τελεσίδικη απόφαση Νομάρχη [σχετ στ] ή θέματα υγιεινής με λύματα που μολύνουν τον υδροφόρο ορίζοντα, λόγω μη σύνδεσης με το κεντρικό αποχετευτικό δίκτυο [σχετ θ] τουαλετών ακόμη και σε δημοτικές εγκαταστάσεις.

4. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση η οποία αναφέρεται στο ανωτέρω σχετ.β όπου χαρακτηρίζεται ως «ακραία μορφή κακοδιοίκησης» ηαπόπειρα Δήμου να νομιμοποιήσει παράνομη χρήση στην Α ΖώνηΠροστασίας του Ρέματος και η άρνησή του να εφαρμόσει απόφαση τουΣτΕ για τη σφράγιση παράνομης χρήσης, η οποία λειτουργεί μέχρι σήμερα.

5. Γενικά επισημαίνουμε το γεγονός, πως ελάχιστες παραβάσεις της πολεοδομικής νομοθεσίας, του ανωτέρω Π Δ/τος και του Ν για την προστασία του περιβάλλοντος, έχουν αρθεί και αυτές κυρίως μετά από προσφυγές του συλλόγου στα αρμόδια δικαστήρια, αρχές και την Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη [σχετ. β] και από την άλλη πλευρά ελάχιστα έχουν γίνει από τα αναφερόμενα στο ζ σχετ έργα και παρεμβάσεις για την προστασία και ανάδειξη του Ρέματος ως προστατευόμενου τοπίου και προστατευόμενου φυσικού σχηματισμού,με αποτέλεσμα τα πρανή να καταρρέουν, τα δέντρα να ξεραίνονται και οι κορμοί τους να παραμένουν στη Ρεματιά αποτελώντας προσάναμα για την πρώτη πυρκαγιά ή φράζοντας την κοίτη μέχρι την πρώτη νεροποντή προκαλώντας πλημμύρες και καταστροφές, οι δε πολίτες να στερούμαστε, λόγω αδιαφορίας του κράτους, ενός τοπίου, το οποίο μπορεί να μας προσφέρει αναψυχή, ξεκούραση, καθαρό αέρα και γενικά καλή ποιότητα ζωής, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα.

Β. Ως προς το ενδεχόμενο τροποποίησης ορισμένων διατάξεων του ανωτέρω Π Δ/τος όπως αναφέρεται στο α σχετ,. θεωρούμε δεδομένο πως αυτές θα γίνουν με σκοπό την αποτελεσματικότερη προστασία του περιβάλλοντος αφού – εκτός των άλλων - έχει νομολογηθεί [σχετ η] πως τα σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος νομοθετήματα δεν είναιδυνατόν να τροποποιηθούν επί τα χείρω και μάλιστα για τηνικανοποίηση ιδιωτικών συμφερόντων ο δε περιορισμός της κυριότητος είναι θεμιτός εν όψει του άρθρου 24 του Συντάγματος.

Προς επίρρωση των ανωτέρω, παραθέτουμε απόσπασμα άρθρου του καθηγητή και τέως προέδρου Νομικής Σχολής του ΠανεπιστημίουΑθηνών κ Ιωάννη Καράκωστα, που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Καθημερινή [11-07-2006]με αφορμή επιχειρούμενες εκείνη την εποχή τροποποιήσεις επί τα χείρω της περιβαλλοντικής νομοθεσίας.

“Το περιβάλλον και η προστασία του είναι απόλυτο αγαθό, είναιενορατικός, μονοσήμαντος και απαρέγκλιτος νομοθετικός στόχος, είναιαπάντηση στο υπαρξιακό μας ερώτημα και κατάφαση στην αρμονία τηςφύσεως, στην αισθητική, στην ποιότητα ζωής, στην αξία του ανθρώπου καιδιαχρονική φιλοσοφική αναζήτηση και θέση” …

“ το σύνολο των ρυθμίσεων σε υπερνομοθετικό και κοινού δικαίουεπίπεδο, εμπλουτισμένο από τις κοινοτικού δικαίου αρχές και διατάξεις με τησοφή νομολογιακή επεξεργασία [ιδίως του Ε τμήματος του ΣτΕ] και. τηνεπιστημονική καθοδήγηση, αποτελεί σήμερα ένα ελάχιστο νομοθετικό δικαιικόπεριβαλλοντικό κεκτημένο, που είναι ανεπίδεκτο επί τα χείρω νομοθετικήςμεταρρύθμισης και νομολογιακής παρέκκλισης. Η διάταξη του άρθρου 24 τουΣυντάγματος ως΄κορωνίς του πιο πάνω κεκτημένου, είναι ανεπίδεκτηνομοθετικής σταθμίσεως με οποιοδήποτε άλλο έννομο αγαθό – πλην της αξίαςτου ανθρώπου με την οποία είναι ισότιμη- και επιδεκτική μόνον προφανούςβελτίωσης, τόσο σε επίπεδο συνταγματικής όσο και νομοθετικήςμεταρρύθμισης”



Γ. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση και θα το θεωρούσαμε ιδιαίτερη τιμή, αν μας καλούσατε στις συνεδριάσεις της επιτροπής να σας ενημερώσουμε δια ζώσης για τα προβλήματα της Ρεματιάς και – αν το επιθυμείτε- να σας ξεναγήσουμε σ’ αυτή , με την πεποίθηση πως θα είμαστε χρήσιμοι για την επίτευξη του κοινού σκοπού, της προστασίας του περιβάλλοντος και της εφαρμογής ενός νομοθετήματος, το οποίο υπήρξε προϊόν ενδελεχούς μελέτης και μακροχρόνιας διαδικασίας τόσο στο επιστημονικό όσο και στο διαπραγματευτικό πεδίο. Συγκεκριμένα: Της σύνταξής του προηγήθηκε ειδική περιβαλλοντική μελέτη, η οποία εκπονήθηκε από την ΔΕΕΑΠ μεσυμμετοχή ειδικών επιστημόνων, έχει εγκριθεί από το Κεντρικό ΣΧΟΠ, τηνΕκτελεστική Επιτροπή του Οργανισμού Αθήνας και το ΣτΕ, [βλ προοίμιο],έχει εκδοθεί σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 18,19 και 21 του Ν1650/1986 για το χαρακτηρισμό περιοχών ως προστατευόμενων τοπίων καιφυσικών σχηματισμών λόγω της ιδιαίτερης οικολογικής και αισθητικής αξίαςτους [σχετ. β], η συνταγματικότητα του έχει κριθεί με την απόφαση1270/1998 του ΣτΕ , είχε δε γίνει ομόφωνα δεκτό από όλα τα παραρεμάτια δημοτικά συμβούλια πλην ενός, που δεν απήντησε .


Μετά τιμής,
Για το Δ.Σ.


Η πρόεδρος                                 Η γεν γραμματέας


Ελένη Ρήγα                                    Κέλλυ Δάνου


Κοιν:

1. Ανεξάρτητη Αρχή του Συνηγόρου του Πολίτη 2. Δήμαρχο Αμαρουσίου κ Γιώργο Πατούλη

3. Δήμαρχο Βριλησσίων Κων/νο Ιωαννίδη
4. Δήμαρχο Πεντέλης κ Δημήτρη Στεργίου-Καψάλη
5. Δήμαρχο Χαλανδρίου κ Γιώργο Κουράση

Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ;;;;


Στις 25 Ιούνη, μου είπε το πουλάκι, ότι προγραμματίζεται ανοικτή εκδήλωση με ομιλητή τον Αλέξη Τσίπρα στην πλατεία Αναλήψεως στα Βριλήσσια.

(ΤΣΕΚΑΡΙΣΜΕΝΟ)

(Άντε πάλι πρώτοι μαθαίνετε τα νέα της περιοχής).


ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΑΥΤΑ ΓΙΝΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑ ΧΩΡΙΟ! ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ site ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ


Συμφώνησε τελικά η διοίκηση να μην αποσταλούν χωρίς αντίδραση τα στοιχεία για τους δημοτικούς υπαλλήλους.


Επί δυόμιση ώρες συζητήθηκε στο δημοτικό συμβούλιο, παρουσία του προεδρείου του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Βριλησσίων, το θέμα που είχε αιτηθεί η «Δράση», αναφορικά με αίτημα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. 

Συγκεκριμένα, το Υπουργείο, είχε ζητήσει με εγκύκλιό του προς τους Δήμους, να του αποσταλούν αναλυτικά στοιχεία για τους εργαζόμενους στα Νομικά Πρόσωπα των ΟΤΑ, με το αιτιολογικό ότι «Στο πλαίσιο της αξιολόγησης των δομών και φορέων του Δημοσίου και της επικείμενης αξιολόγησης του προσωπικού, είναι αναγκαία ηαποτύπωση του εργασιακού προφίλ των υπαλλήλων και η καταγραφή των τυπικών τους προσόντων». Η «Δράση», είχε ζητήσει αυτό το ζήτημα να αποτελέσει θέμα συζήτησης στο δημοτικό συμβούλιο, ΠΡΙΝ η διοίκηση ανταποκριθεί στο αίτημα του Υπουργείου και αποστείλει «υπηρεσιακώς» τα στοιχεία που της ζητήθηκαν. (βλ. και προηγούμενες αναρτήσεις).

Κατά το μεγαλύτερο μέρος της συζήτησης σχηματοποιήθηκαν δυο απόψεις:

Από τη μια, η διοίκηση, δια του δημάρχου, υιοθετώντας, το ενημερωτικό πλαίσιο που παρείχε εκ μέρους της κυβέρνησης ο υπουργός κ. Στυλιανίδης κατά το πρόσφατο συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων, έδειξε να εμπιστεύεται τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού και να αμφισβητεί ότι υπάρχει κυβερνητική πρόθεση για απολύσεις δημοτικών υπαλλήλων (!) με συνέπεια το κλείσιμο πολλών δημοτικών κοινωνικών δομών.

Επιπλέον, ο δήμαρχος επέμενε, ότι η μη αποστολή των στοιχείων αποτελείπειθαρχικό παράπτωμα που θα καταλογισθεί υπηρεσιακά στους αρμόδιους των δημοτικών υπηρεσιών που έχουν επιφορτισθεί με τη σχετική ευθύνη έναντι του Υπουργείου. (Μάλιστα η διοίκηση, για «ψυχολογικούς λόγους», πρόβαλε εμφατικά το ενδιαφέρον της, παρουσία των συγκεκριμένων δημοτικών υπαλλήλων).

Από την άλλη, στο σύνολό τους οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης, (όπως και η πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου), επέμεναν για το προφανές, ότι δηλαδή το σχέδιο απομάκρυνσης 4.000 δημοσίων υπάλληλων μέχρι το τέλος του έτους αποτελεί δημοσιοποιημένη κυβερνητική δέσμευση απέναντι στην τρόικα, και συνεπώς, η αποστολή των στοιχείων, αποτελεί προετοιμασία αυτής της διαδικασίας, μάλιστα, ουσιαστικά «ψυχολογικού» και «εκβιαστικού» τύπου, καθ’ ότι το υπουργείο διαθέτει ήδη όλα τα στοιχεία, και δήθεν, με τη μορφή της «επικαιροποίησης» , ζητά ευθυγράμμιση των Δήμων στην πολιτική του.

Ζητήθηκε συνεπώς, από τη διοίκηση, να προχωρήσει χωρίς περιστροφές σε μια συμβολική, έστω, εκδήλωση αντίδρασης απέναντι στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς που υπονομεύουν την ύπαρξη της ίδιας της Αυτοδιοίκησης, μη αποστέλλοντας στοιχεία προς το Υπουργείο, με ταυτόχρονη ανάληψη της ευθύνης για το γεγονός αυτό από το ίδιο το δημοτικό συμβούλιο, ώστε να εξασφαλιστεί η υπηρεσιακή «κάλυψη» των αρμόδιων υπαλλήλων.

Παρά την προσπάθεια του δημάρχου να αμφισβητήσει την αποτελεσματικότητα μιας τέτοιας ενέργειας, η αντιπολίτευση (και οι εργαζόμενοι) επέμενε για το αναγκαίο της διαφοροποίησης από την πολιτική του Υπουργείου, συνυπολογίζοντας την τροπή που παίρνουν οι εξελίξεις για την Αυτοδιοίκηση και τη χώρα.

(Στον σημερινό ημερήσιο Τύπο μάλιστα, βρίθουν τα δημοσιεύματα που αφορούν στον «προγραμματισμό του κυβερνητικού επιτελείου για τις απολύσεις, τις αναγκαστικές αποχωρήσεις, την κινητικότητα υπαλλήλων (διαθεσιμότητα, μετατάξεις), εν όψει της επίσκεψης στην Αθήνα των τεχνικών κλιμακίων της τρόικας στις αρχές Ιουνίου»).

Τελικά, και αφού οι δημοτικοί σύμβουλοι της «Δράσης» πρότειναν να εξαντλήσει ο Δήμος κάθε «υπηρεσιακό» περιθώριο έκφρασης αντίδρασης, είτε με τη μορφή της αναβολής της αποστολής των στοιχείων, (και εν συνεχεία, επανεκτίμησης των εξελίξεων από το δημοτικό συμβούλιο), είτε και με την ταυτόχρονη αποστολή ψηφίσματος διαμαρτυρίας, που ο ίδιος ο δήμαρχος, ακόμη και κατά τη δική του αντίληψη, θα μπορούσε να συντάξει, η διοίκηση «υποχώρησε» και συμφώνησε να μην αποστείλει -προς το παρόν- τα στοιχεία.

Ομόφωνα έτσι, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε να μην πειθαρχήσει στο αίτημα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και να αποστέλλει ψήφισμα, όπου θα επισημαίνεται η αντίθεσή του στο ενδεχόμενο των απολύσεων δημοτικών υπαλλήλων και στον περιορισμό των κοινωνικών δομών των Δήμων.

Η κατάληξη της συζήτησης στο δημοτικό συμβούλιο αποτελεί δείγμα αναβάθμισης του ρόλου του και ίσως, τουλάχιστον, σημείο εκκίνησης για πιο ουσιαστικές συζητήσεις, πράγμα που συστηματικά επιδιώκει από την πλευρά της η «Δράση».

Το «ομόφωνο» της απόφασης, αποτελεί προφανώς προϊόν ρητών ή άρρητων υποχωρήσεων από την πλευρά όλων των δημοτικών παρατάξεων. Κυρίως από την πλευρά της διοίκησης που «αναγκάστηκε» να συνυπολογίσει το κλίμα που διαμορφώθηκε κατά τη συνεδρίαση (με καθοριστική τη συμβολή του Συλλόγου εργαζομένων του Δήμου) και για πρώτη φορά, να «τολμήσει» μια συμβολική, έστω, διαφοροποίηση, απέναντι στην κυβερνητική πολιτική, όσο και από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, που θα επιθυμούσαν -κάθε μια από την πλευρά της- να υιοθετηθεί στο σύνολό της η επιχειρηματολογία τους κατά τη διατύπωση του ψηφίσματος που θα αποστείλει ο Δήμος Βριλησσίων.

Όμως, κάπως έτσι προχωράνε τα πράγματα! Κάτι αρχίζει να κινείται και στο Δήμο μας! Περιμένουμε πάντως, και ελπίζουμε, να αποδείξει η διοίκηση ότι εννοεί όσα αποδέχθηκε και ότι δεν θα ανατρέψει με «χειρισμούς» την απόφαση του δημοτικού συμβουλίου...



ΑΠΑΙΧΤΗ! "Κύριε Αστυνόμε μη με γράψετε, κάντε με...Add






Κορυφαίο μήνυμα που κάνει τον γύρο του ελληνικού διαδικτύου: Ήρθε από την Καβάλα για δουλειές και επισκέφτηκε το κέντρο της Αθήνας. Εκεί, προσπάθησε να βρει πάρκινκ, αλλά προφανώς δεν τα κατάφερε και σκέφτηκε να... αφήσει μήνυμα στο τζάμι του αυτοκινήτου της με αποδέκτες τους αστυνομικούς της Δημοτικής Αστυνομίας που ίσως της έδιναν κλήση.

Η γυναίκα από την Καβάλα μάλιστα δεν παρέλειψε να σημειώσει στους αστυνομικούς και τα στοιχεία της στο facebook, ώστε αν αυτοί θέλουν να της κάνουν.... add και να γίνουν φίλοι.


http://www.theinsider.gr


ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΣΤΗ ΡΕΜΑΤΙΑ




Σε δημόσια διαβούλευση το νέο νομοσχέδιο για τα αυθαίρετα

Οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση για όσες αυθαίρετες κατασκευές υφίστανται προ του 1983, για τις μικροπαραβάσεις και για τις μεσαίου μεγέθους αυθαιρεσίες (παραβίαση έως 40% κάλυψης - δόμησης και έως 20% ύψους) προβλέπει το νέο σχέδιο νόμου για τα αυθαίρετα το οποίο παρουσίασε σήμερα σε άτυπη συνάντηση με δημοσιογράφους ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Στ. Καλαφάτης.

Για τα υπόλοιπα αυθαίρετα προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια. Στη ρύθμιση δεν μπορούν να υπαχθούν όσα αυθαίρετα βρίσκονται εντός δασών και στον αιγιαλό. Με δεδομένη την οικονομική δυσπραγία των πολιτών και προκειμένου, να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων κατασκευών να υπαχθούν στον νέο νόμο, το νομοσχέδιο αυξάνει τον αριθμό των δόσεων. Ειδικότερα, οι 48 ισόποσες μηνιαίες δόσεις που ορίζει ο ισχύον νόμος (4014/11) γίνονται 10 εξαμηνιαίες (όχι κατ΄ ανάγκη ισόποσες) με ελάχιστη καταβολή 5%.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου για - αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1975 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση καταβάλλοντας ένα εφάπαξ ποσό 500 ευρώ. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης,
- αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1983 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση, καταβολή παραβόλου και 15% του ειδικού προστίμου (με βάση τον 4014/11). Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου

- αυθαίρετες μικρές παραβάσεις (πέργκολες, μπάρμπεκιου, διαμερισματοποίηση κλπ) προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση με καταβολή εφάπαξ ποσού 500 ευρώ (για όσες μικροπαραβάσεις κι αν έχει το κτίριο). Απαιτούνται αίτηση στο σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση και τεχνική έκθεση μηχανικού.

- αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης με παραβίαση έως 40% κάλυψης και δόμησης και έως 20% ύψους (σε σύγκριση με την οικοδομική άδεια). Προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση μετά την συμπλήρωση της Ταυτότητας Κτιρίου με καταβολή του παραβόλου και ειδικού προστίμου. Για όσα έχουν χτιστεί μεταξύ 1983 και 2003 θα καταβάλλεται το 80% του ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

- Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης με παραβίαση έως 40% κάλυψης και δόμησης και έως 20% ύψους (σε σύγκριση με την οικοδομική άδεια) εντός προκηπίου ή ακαλύπτου. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή του παραβόλου και ειδικού προστίμου. Για όσα έχουν χτιστεί μεταξύ 1983 και 2003 θα καταβάλλεται το 80% του ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

- Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις με περαιωμένη διαδικασία των νόμων 3775/09 και ν. 3843/10. Προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση μετά την συμπλήρωση της Ταυτότητας Κτιρίου με καταβολή του παραβόλου κατά περίπτωση και ειδικού προστίμου (συμψηφίζεται). Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου

- Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης εκτός όλων των ανωτέρων κατηγοριών (χωρίς οικοδομική άδεια ή με υπέρβαση άνω του 40%). Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

- Για πρόχειρες αυθαίρετες κατασκευές. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, τοπογραφικό διάγραμμα, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, αποδεικτικά δικαιώματος υπαγωγής, γνωμοδότηση αρμόδιας επιτροπής έντυπο προστίμου.

- Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση προς αρμόδια επιτροπή συνοδευόμενη από τοπογραφικό διάγραμμα, τεχνική έκθεση μηχανικού, υπεύθυνη δήλωση μηχανικού για υποβολή ταυτόσημων στοιχείων στο σύστημα, αποδεικτικά χρόνου κατασκευής και δικαιώματος υπαγωγής. Ακόμη χρειάζονται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, τεχνική έκθεση μηχανικού αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, παράβολο και έντυπο προστίμου.

- Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε διατηρητέο κτίριο (εντός όγκου κτιρίου ή προσθήκες καθ΄ ύψος μικρότερο του 10% της συνολικής δόμησης). Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, τεχνική έκθεση μηχανικού, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, παράβολο έντυπο προστίμου. Ακόμη χρειάζεται αίτηση προς το ΚΕΣΑ συνοδευόμενη από φωτογραφική τεκμηρίωση κτιρίου, τοπογραφικό διάγραμμα, πλήρη αποτύπωση κτιρίου, τεχνική έκθεση με το ιστορικό του κτιρίου, υπεύθυνη δήλωση περί μη χαρακτηρισμού του κτιρίου από άλλο φορέα, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας, τεχνική έκθεση μηχανικού.

Το νομοσχέδιο θα τεθεί σε σύντομη διαβούλευση ώστε να εισαχθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα προς ψήφιση στη Βουλή. Εντός του επόμενου δεκαημέρου θα τεθεί σε διαβούλευση και το Προεδρικό Διάταγμα για την ταυτότητα των κτιρίων.

Όσοι έχουν ήδη υπαχθεί στις δύο προηγούμενες ρυθμίσεις για τα αυθαίρετα (4014/11 και 3843/10) για παραβάσεις οι οποίες με το νέο σχέδιο νόμου εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αρκεί η ηλεκτρονική υπαγωγή στην Ταυτότητα Κτιρίων ατελώς για να εξασφαλίσουν εφάπαξ το ακίνητό τους. Για όσους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων έχουν ήδη καταβάλει το πρόστιμο και εφόσον είναι μεγαλύτερο από αυτό που προβλέπεται με βάση τη νέα ρύθμιση η επιστροφή της διαφοράς θα γίνει μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ. Ωστόσο, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΕΚΑ κ. Σωκράτης Αλεξιάδης, οι περιπτώσεις αυτές δεν ξεπερνούν το 5% των δηλώσεων.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΣΑΜΙΧΑΛΗΣ



ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟ ΑΕΤΟΠΟΥΛΕΙΟ Ο ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΓΕΛΗΣ;

Από ανάρτηση του OMERTA που έχει αναπαραχθεί σε αρκετά blogs πληροφορηθήκαμε ότι η επιλογή του Γ. Κουράση για την θέση του προέδρου του Αετοπούλειου στην θέση της Τζίνας Πούλου είναι ο Κώστας Αγγελής.

Δεν μπορούμε ακόμα να καρατσεκάρουμε την πληροφορία, θα το επιχειρήσουμε μέσα στην ημέρα και θα επανέλθουμε.

Θυμίζουμε ότι ο κος Αγγελής ήταν ο αντιδήμαρχος των "επιτυχημένων" χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων στο εμπορικό κέντρο, ο αντιδήμαρχος που τοποθέτησε το παγοδρόμιο πάνω στον άγνωστο στρατιώτη, ο αντιδήμαρχος που παραχωρεί την πλατεία κάθε δυο μήνες σε πλανόδιους μικροπωλητές, είναι υπεύθυνος για το κοινωνικό ΠΑΝΤΟΚΟΡΟΪΔΕΙΟ και κινείται γεμάτος από κοινωνικές ευαισθησίες, αφού τιμά, την μια φορά την παγκόσμια ημέρα ατόμων με ειδικές ανάγκες, την άλλη φορά την ημέρα των απανταχού ηλίθιων ψηφοφόρων και προσφάτως ......




ΥΓ: Πάντως για καλό και για κακό προτείνουμε στον Κώστα, έστω και καθυστερημένα να ανεβάσει κανένα ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ διότι σέρνονται και κλήσεις (Ξέρετε πού). 
Δεν βλέπει ότι και άλλοι που έκαναν ότι δεν ήξεραν άρχισαν να ανεβάζουν τις δηλώσεις τους, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ; 
Δεν σας παίρνει να σφυράτε άλλο αδιάφορα για τις υποχρεώσεις που προκύπτουν ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΣΗ ΣΑΣ και δεν είναι ιδιωτική υπόθεση (θα ήταν αν δεν διατηρούσατε ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΞΙΩΜΑ).



Παρασκευή 7 Ιουνίου...Το "ΕΝ ΦΛΥΑ" φοράει τα αθλητικά του!


ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΒΡΑΔΑΚΙ 
ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΟΙ ΤΕΛΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ 
ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΕΝ ΦΛΥΑ 
ΜΕ ΠΑΓΩΜΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΜΠΥΡΑ 
ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ 
ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΠΟΤΗΡΙ 
ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΔΡΟΣΕΡΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΔΙΩΡΟ




.....ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΟΤΑΚΙ 

ΚΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ 
ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ 
ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥ ΜΟΥΝΤΙΑΛ 2014

ΕΝ ΦΛΥΑ Καφενείον
Κ. Βάρναλη 13 & Γκίνη
τηλ. 210 6854528
http://enflya.blogspot.gr/


ΚΑΛΗΜΕΡΑ. Ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί!




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *