Παρασκευή, 16 Αυγούστου 2013

Νέο χαράτσι μέσω των δήμων για τη Digea



Nέο χαράτσι προωθείται εις βάρος των πολιτών, μέσω των δήμων, με φόντο την ψηφιακή τηλεόραση.

Συγκεκριμένα τα 275 σημεία εκπομπής του αρχικού σχεδίου για τον χαρτη ψηφιακών συχνοτήτων μετατρέπονται σε μόνον 156, ώστε να μειωθεί το κόστος των επενδύσεων των παρόχων δικτύου.

Η υπόλοιπη κάλυψη ανατίθεται σε μικρούς αναμεταδότες (gap fillers), που θα τοποθετηθούν, σύμφωνα με τα μέχρι τωρα δεδομένα, χωρίς αδειοδότηση εντός αστικών περιοχών με την αγορά τους να ανατίθεται στις Δημοτικές Αρχές κάθε περιοχής που σήμαινει ότι πάλι οι πολίτες θα βάλουν το χέρι στην τσεπη σε όφελός ιδιωτικων συμφερόντων προκειμένου να ολοκληρωθεί η ψηφιακή μετάβαση.

Οπως, μάλιστα, αναφέρει σε συνέντευξή του στην aftodioikisi.gr ο πρώην διευθυντής τεχνικών υπηρεσιών της ΕΡΤ κ. Νίκος Μιχαλίτσης για να καλυφθεί ολόκληρη η χωρά χρειάζονται 600 σημεία εκπομπής.

Οσον αφορά δε στο κόστος, μπορεί να φτάσει ακόμη και στα… 45 εκατ. ευρω, το οποίο θα κληθουν να πληρώσουν οι πολίτες κυρίως της περιφέρειας και των ακριτικών περιοχών.


http://www.aftodioikisi.gr/, 16/8/2013


Διευκρινίσεις για την κινητικότητα δίνει εγκύκλιος του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης


δημόσιο

Εγκύκλιο με την οποία διευκρινίζει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την υλοποίηση του προγράμματος κινητικότητας, εξέδωσε, σήμερα το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.Ειδικότερα, στην εγκύκλιο και σε συνέχεια της έκδοσης των προβλεπόμενων Υπουργικών Αποφάσεων αναλύονται τα βήματα με τα οποία θα οργανωθεί και θα πραγματοποιηθεί η ένταξη συνολικά 12.500 υπαλλήλων στο πρόγραμμα της κινητικότητας έως το τέλος Σεπτεμβρίου.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα της κινητικότητας 4.289 υπάλληλοι τον Ιούλιο. Ακολουθεί η ένταξη των υπολοίπων υπαλλήλων, που θα συμπληρώσουν τον αριθμό των 12.500 που πρέπει να έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα της κινητικότητας μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου και οι οποίοι θα προέρχονται απ” όλα τα υπουργεία και τους εποπτευόμενους φορείς τους, στη βάση της αξιολόγησης των δομών τους και των σχετικών σχεδίων στελέχωσης.

Στο πρόγραμμα της κινητικότητας θα τεθούν συνολικά 25.000 από το σύνολο των 618.709 τακτικών υπαλλήλων, ένα ποσοστό δηλαδή μόλις 4%.

Τα βήματα για τη διαδικασία της κινητικότητας, όπως αυτά παρουσιάζονται στην εγκύκλιο, είναι:

1. Αποφάσεις Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης για τη νέα δομή και τη στελέχωση των Υπουργείων και των εποπτευόμενων φορέων τους.

2. Έκδοση Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων για τη σύσταση και την κατάργηση θέσεων στις ανωτέρω δομές και ενημέρωση του ΥΔΙΜΗΔ.

3. Απόφαση ΥΔΙΜΗΔ για τον αριθμό και τα προσόντα των υπαλλήλων που θα μετακινηθούν ανά φορέα υποδοχής.

4. Κατάθεση αιτήσεων, έλεγχος πιστοποιητικών και συμπλήρωση πινάκων συνδρομής κριτηρίων από τους φορείς προέλευσης των υπαλλήλων.

5. Επιλογή υπαλλήλων που θα διατεθούν κατά σειρά προτεραιότητας από τους φορείς υποδοχής.

6. Έκδοση Υπουργικής Απόφασης μετάταξης – μεταφοράς του υπαλλήλου στη νέα θέση.

Όλη η διαδικασία τελεί υπό τον έλεγχο και την εποπτεία του ΑΣΕΠ, το οποίο έχει αναλάβει τη μοριοδότηση των υπαλλήλων, στη βάση αντικειμενικών κριτηρίων που το ΥΔΙΜΗΔ υιοθέτησε τόσο για την ένταξή του σε καθεστώς διαθεσιμότητας όσο και για την επανατοποθέτησή τους.

Διαβάστε το κείμενο της εγκυκλίου

http://www.localit.gr/, 16/8/2013


Εθελοντές (!) ελεγκτές εξευτελίζουν τον κόσμο για να πάρουν... bonus!

Εθελοντές (!) ελεγκτές εξευτελίζουν τον κόσμο για να πάρουν... bonus!Και τώρα που οι πρώτες πληροφορίες γύρω από τις συνθήκες θανάτου του 19χρονου Θανάση έρχονται, είναι καλό να εστιάσουμε την προσοχή μας στην πολιτική ελέγχου που υπάρχει στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Το διαδίκτυο είναι γεμάτο καταγγελίες για αυταρχικές συμπεριφορές ελεγκτών. Στο youtube υπάρχουν πολλά βίντεο όπου επιβάτες έχουν καταγράψει ελεγκτές που έχουν υπερβεί τα εσκαμμένα και έχουν απλώσει χέρι σε επιβαίνοντες. Μέχρι και καταγγελίες για βάναυση συμπεριφορά σε ΑΜΕΑ υπάρχουν!

Γιατί όλα αυτά; Μα γιατί ο ΟΑΣΑ δίνει το δικαίωμα σε υπαλλήλους του να παριστάνουν τους ελεγκτές ΕΚΤΟΣ ΩΡΑΡΙΟΥ! Και μάλιστα τους δίνει και το 10% των εσόδων από τα πρόστιμα που κόβουν!

Καταλάβατε; Είναι ευρώ, δεν είναι αστεία που λέει και η διαφήμιση!

Ας μας απαντήσει λοιπόν ο αρμόδιος υπουργός: Είναι δυνατόν κύριε Χρυσοχοϊδη υπάλληλοι που παίρνουν μισθό από τον Οργανισμό να παριστάνουν εκτός βάρδιας τους... νταήδες για να πάρουν και το εξτραδάκι τους; Με ποια εκπαίδευση; Με ποια κριτήρια; Ποιος ελέγχει τους ελεγκτές σας; Ποιος τους επιβλέπει;

Μιλάνε στον πληθυντικό ως οφείλουν στους επιβάτες; Είναι κόσμιοι; Είναι πράοι; Εχουν κατανόηση;Ελάτε τώρα. Οποιος χρησιμοποιεί μέσα μαζικής μεταφοράς ΞΕΡΕΙ καλά.

Αρα, αφού πληρώνεται με ποσοστό, ο... εθελοντής ελεγκτής έχει κάθε λόγο να εξευτελίσει, να μη δείξει καμία επιείκεια, να πιέσει... Αλλιώς, δε θα πάρει το ποσοστό του. Δε λέμε ότι το έκανε ο συγκεκριμένος (αν και η στάση του στο βίντεο μετά το θάνατο, που ήθελε να στείλει τους άλλους επιβάτες στο... αυτόφωρο, άλλα δείχνει). Εμείς δεν είμαστε δικαστήριο, όπως νομίζουν ότι είναι οι κύριοι του ΟΑΣΑ που έβγαλαν ανακοίνωση και μας παρουσιάζουν ως γεγονός το πώς τους περιέγραψε την κατάσταση ο ίδιος ο -κατηγορούμενος- ελεγκτής (γιατί, βλέπεις, το παιδί είναι νεκρό - δε μπορεί να μιλήσει...).

Σε ποια πολιτισμένη χώρα του κόσμου γίνονται... δειγματοληπτικοί έλεγχοι από "εθελοντές"; Και αλήθεια, τι διάολο σημαίνει εθελοντής αφού τα ΠΑΙΡΝΕΙ; Εθελοντής με ποσοστό μωρέ; Μόνο στην Ελλάδα αυτά...

Και γιατί εκτός βάρδιας και με... μπόνους; Να το κάνουν εντός βάρδιας και με αντάλλαγμα το μισθό που παίρνουν τη στιγμή που το 28% των Ελλήνων είναι άνεργοι.

Εσείς κύριε Χρυσοχοϊδη λόγω του πασοκικού σας πολιτικού βίου μπορεί να είστε συνηθισμένος στη λογική του "κάνω τα πάντα για το χρήμα". Μπορεί και ως πρώην υπουργός Δημοσίας Τάξης να σας αρέσει να βλέπετε άτομα που συμπεριφέρονται σαν κακοί μπάτσοι και στο νέο μνημονιακό σας υπουργείο.

Αλλά ο κόμπος έφθασε στο χτένι. Και η απίστευτη τραγωδία με τον θάνατο του Θανάση ανοίγει μια και καλή τους ασκούς του Αιόλου...

ΥΓ: Αλήθεια, κύριε Μιχάλη, σας άρεσε η ανακοίνωση του ΟΑΣΑ;

ΥΓ2: Αληθεύει ότι οι ελεγχτές έχουν εντολή να ΜΗΝ ταλαιπωρούν τουρίστες; Ε, Γκραικύλοι;

ΥΓ3: Αληθεύει, επίσης, ότι οι ελεγχτές διαλέγουν δρομολόγια που θεωρούν ότι "τους παίρνει;"

Νέα τραγωδία στη μνημονιακή Ελλάδα: 19χρονος έχασε τη ζωή του προσπαθώντας να αποφύγει τον έλεγχο στο τρόλεϊ

"Έχασα το παιδί μου γιατί κάποιος αποφάσισε να το "παίξει καπετάνιος" για ένα ευρώ"
Ο... πνευματικός άνθρωπος, Λένα Διβάνη έκραξε ως... τζαμπατζή τον 19χρονο νεκρό από αγωνία μη σταματήσουν οι... έλεγχοι

Ζητάει και τα ρέστα ο ΟΑΣΑ για τον τραγικό θάνατο του 19χρονου! - See more at: http://www.toxwni.gr/ellada/item/4083-zitaei-kai-ta-resta-o-oasa-gia-ton-tragiko-thanato-tou-19xronou#sthash.jw2jJq8q.dpuf

Ζητάει και τα ρέστα ο ΟΑΣΑ για τον τραγικό θάνατο του 19χρονου!


Ανατροπή στην υπόθεση του 18χρονου που πήδηξε από το τρόλεϊ


Νέα τροπή παίρνει η υπόθεση του τραγικού θανάτου του 18χρονου που σκοτώθηκε όταν ελεγκτής τον έπιασε χωρίς εισιτήριο σε τρόλεϊ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτόπτης μάρτυρας που αναμένεται να καταθέσει την Παρασκευή στην αστυνομία, δήλωσε πως ο νεαρός συνεπλάκη με τον ελεγκτή, αλλά ποτέ δεν πάτησε το μπουτόν ασφαλείας.

Η μάρτυρας δηλώνει πως κατά τον διαπληκτισμό ο 18χρονος βρισκόταν με την πλάτη στην πόρτα, ενώ αυτή άνοιξε πριν σταματήσει εντελώς το τρόλεϊ, με αποτέλεσμα ο νεαρός να πέσει με την πλάτη στο κράσπεδο και με τον ελεγκτή από πάνω του, χτυπώντας θανάσιμα το πίσω μέρος του κεφαλιού του.

Στο σημείο όπου τραυματίστηκε θανάσιμα ο νεαρός -στη Λεωφόρο Παν. Τσαλδάρη στο Περιστέρι- φίλοι και περαστικοί αφήνουν λουλούδια και κεράκια.

Σοκαρισμένη είναι τόσο η κοινή γνώμη ενώ απαρηγόρητη είναι η οικογένειά του που προσπαθεί να συνειδητοποιήσει την απώλεια.

Οι πρώτες πληροφορίες ανέφεραν πως ο νεαρός είχε επιβιβαστεί στο τρόλεϊ από τη στάση του Αγίου Αντωνίου με κατεύθυνση προς Ανθούπολη.

Μία στάση αργότερα, ωστόσο, μπήκε στο τρόλεϊ ένας ελεγκτής, ο οποίος διαπίστωσε ότι ο 18χρονος δεν είχε εισιτήριο και του ζήτησε να περιμένει μέχρι την τερματική στάση, προκειμένου να του επιβάλει το προβλεπόμενο πρόστιμο.

Όταν απομακρύνθηκε ο ελεγκτής, ο νεαρός φέρεται να πάτησε το μπουτόν κινδύνου, άνοιξε μια πόρτα και ενώ το τρόλεϊ ήταν εν κινήσει, πήδηξε έξω, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί, καθώς χτύπησε το κεφάλι του στο πεζοδρόμιο.

Στη συνέχεια, μεταφέρθηκε στο "Αγία Όλγα", όπου δεν υπήρχε χειρουργική κλινική, και από εκεί στο "Γ. Γεννηματάς", όπου εξέπνευσε τα ξημερώματα της Τετάρτης.

http://www.theinsider.gr


ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ.




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *