Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 24 Αυγούστου 2013

Πού κρυβόταν τόση σκατοψυχιά;

Σκατά και Ζάχαρη

Ποιος πολιτισμικός και κοινωνικός βόθρος άνοιξε το 2010; Πόσο φαρμάκι έκρυβε μέσα της η ελίτ του ελληνικού πολιτισμού της δεκαετίας του ’90; Πόσες εμμονές και πόση αυταρέσκεια χωρά σε ανθρώπους της τέχνης και των γραμμάτων; Πόσο παραγωγικός είναι επιτέλους αυτός ο κοινωνικός δαρβινισμός που έχει επιβληθεί.
Ξεφτίλισαν το συνταξιούχο που αυτοκτόνησε στην πλατεία Συντάγματος. Χλεύασαν τα παιδιά που λιποθύμησαν από κακή διατροφή. Αφόδευσαν σε πιτσιρικάδες που σαπίζουν στα κρατητήρια. Αγνόησαν χιλιάδες ψυχές που στιβάζονται σε στρατόπεδα συγκέντρωσης. Χειροκρότησαν κάθε κυβερνητική απόφαση που έκριναν ότι είναι αρκούντως σκληρή και διαμαρτυρήθηκαν μόνο για τις καθυστερήσεις στην επιβολή της πιο απάνθρωπης πολιτικής των τελευταίων δεκαετιών. Όχι, δεν είναι ούτε εργοστασιάρχες, ούτε μεγαλοτραπεζίτες, ούτε εθνικοί εργολάβοι, ούτε καναλάρχες. Είναι άνθρωποι του πολιτισμού. Είναι η πεφωτισμένη πρωτοπορία των 90s. Είναι το πνευματικό ισοδύναμο της σκωληκοειδούς απόφυσης του Κλικ.
Αφορμή για τις παρακάτω αράδες, η αυγουστιάτικη επέλαση των ανθρωπόμορφων ανθρωποφάγων στα ιντερνετικά μιντιομάγαζα, με πεντιγκρί «Έλληνα λογοτέχνη». Εκείνου του είδους που άκμασε στη δεκαετία του ’90 γράφοντας αφόρητα αυτοαναφορικές αηδίες, για να τις διαβάζει ο ίδιος και να αυτοθαυμάζεται. Πού πούλησαν δεκάδες χιλιάδες αντίτυπα σε ανθυποβαλκάνιους που ένιωσαν ότι έγιναν Ευρωπαίοι, γιατί κάτω από το ελενίτ του γκαράζ μπόρεσε επιτέλους να μπει η πολυπόθητη BMW. Δεν έχει κανένα νόημα να αραδιάσω ονόματα. Τα γνωρίζουν όλοι. Είναι συγγραφείς, ποιητές, πανεπιστημιακοί, που αλώνιζαν στους τηλεοπτικούς δέκτες και ενίοτε στα κομματικά επιτελεία. Είναι όλοι εκείνοι, που η Λένα Διβάνη (αυτο)αποκαλεί… μετριοπαθέστατα, «διανόηση».
Όταν δεν υπήρχε συστημικός κίνδυνος οι «διανοητές» μπορούσαν εύκολα να παριστάνουν τους φιλελεύθερους και να ξιφουλκούν εναντίον του συστήματος, αλλά να το εκμεταλλεύονται έμμεσα ή άμεσα για τον βιοπορισμό τους. Τη στιγμή όμως το αυτό το ίδιο σύστημα άρχισε να απειλείται, σχεδόν αυτόματα ή και συντονισμένα, συντάχθηκαν αρχικά με αποφασιστικότητα και τελικά με λύσσα δίπλα του. Με αυτόν τον τρόπο αποκαλύφθηκε ο βαθύτατος συντηρητισμός τους, αυτή η συστημική μούχλα που τους εξασφάλιζε το παντεσπάνι τους. Εκεί ήταν πάντα. Απλά δεν απειλούνταν τόσα χρόνια. Άλλωστε, οι περισσότεροι αξιοποίησαν εξαντλητικά, πολιτικό σύστημα, κόμματα και Κράτος. Είναι κρίμα να γίνουν θύματα των περικοπών του, τώρα που και οι ιδέες και οι πελάτες εξαντλούνται.
Φτάσαμε στο σημείο λοιπόν, οπότε η αμφισβήτηση της εξουσίας να θεωρείται η κριτική στους πολιτικούς γιατί δεν είναι πιο αποφασιστικοί στην επιβολή του κοινωνικού δαρβινισμού και υπολογίζουν το πολιτικό κόστος των πράξεών τους, δηλαδή γιατί υπολογίζουν ακόμη και τις οριακά δημοκρατικές διαδικασίες. Αν αυτό ονομάζεται διανόηση σε συνεχή σύγκρουση με την εξουσία και την πολιτική και πνευματική αρτηριοσκλήρωση, τότε πράγματι ο Χίτλερ ήταν οραματιστής της παγκόσμιας ειρήνης.
Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο σε αυτήν την περίπτωση. Ούτε δα ήταν κάτι κρυφό ή μη αναμενόμενο. Ένας πανεπιστημιακός, διορισμένος σε Δ.Σ. κρατικής επιχείρησης και πέντε-έξι επιτροπές, υπάρχει περίπτωση να δαγκώσει το χέρι που τον ταΐζει; «Μα δεν πληρώνομαι», αντιτάσσουν υποκριτικά. «Το κάνω για το καλό του πολιτισμού, των γραμμάτων, της κοινωνίας, της χώρας, της ανθρωπότητας, του γνωστού και αγνώστου σύμπαντος». Φαίνεται ότι στην προεμφυλιακή Ελλάδα του 21ου αιώνα, ο αλτρουισμός περίσσεψε στη διανόηση. Αυτός θα είναι και ο λόγος που συντηρούν την ανθρωποφαγία με τόσο πάθος.

Η παρεξηγημένη σκατοψυχιά

Είναι δείγμα υγείας, κατά την άποψή μου, το ότι ακόμη και στην τούρλα του Αυγούστου, τέτοια μισαλλόδοξα, υπερσυντηρητικά, ανιστόρητα, και εν τέλει απάνθρωπα κείμενα και δηλώσεις δεν περνούν αναπάντητα. Όχι μόνο αναδεικνύονται (ως απάνθρωπα) αλλά κάποιες φορές αναγκάζουν τον ιδιοκτήτη τους να ερμηνεύσει ή και ανακαλέσει τα λεγόμενά του. Αυτό από την άλλη οδηγεί σε ένα ακόμη τραγελαφικό φαινόμενο. Υποτιθέμενοι τεχνίτες της γλώσσας, λογοτέχνες και καθηγητές Πανεπιστημίου, να προσπαθούν να πείσουν ότι είναι ανίκανοι να βάλουν τη μία λέξη πίσω από την άλλη και να φτιάξουν μία κοινώς κατανοητή πρόταση που να μην επιδέχεται άλλης ερμηνείας. Ποτέ άλλωστε τόσοι γνώστες της γλώσσας δεν αποδείχτηκαν τόσο ανίκανοι να την χρησιμοποιήσουν.
Προφανώς δεν είναι αυτή η αλήθεια. Καμία παρεξήγηση. Καμία παρερμηνεία. Ό,τι γράφουν ή λένε (ή καλύτερα, εκτοξεύουν), το εννοούν. Και εννοούν κάθε λέξη που χρησιμοποιούν. Απλώς τους είναι αδύνατο να παραδεχτούν ότι πιάστηκαν με την καρδάρα στο χέρι. Και αντ’ αυτού προσπαθούν να την περάσουν κάτω από τα μάτια μας, επιμένοντας «δεν βλέπετε καλά». Λένε ότι «όταν ανακαλύφθηκε η συγγνώμη, χάθηκε το φιλότιμο». Σωστό. Το κακό είναι ότι κάποιοι δεν έχουν ανακαλύψει ούτε τη συγγνώμη.
Πράγμα που μας οδηγεί στα κοινωνικά δίκτυα και το ρόλο τους. Το κλαμπ των διανοητών που αλληλοκαβατζώνονται από κυβερνητική επιτροπή σε κρατικό Δ.Σ., έως και σήμερα παραμένει ερμητικά κλειστό. Δεν αρκείται όμως σε αυτό. Όντας ανέκαθεν κλειστό, αλλά χωρίς τη δυνατότητα ζύμωσης με τον πραγματικό κόσμο, η εντύπωση -σε μεγάλο βαθμό αληθής- ήταν ότι η κοινωνία μπορεί να άγεται εύκολα και εσαεί χωρίς να χρειαστεί να συγχρωτιζόμαστε με αυτήν. Τα κοινωνικά δίκτυα ανέτρεψαν αυτήν την παγιωμένη εντύπωση και -με βίαιο τρόπο- τους αποκαλύπτουν μία άλλη πραγματικότητα. Ότι δεν είναι αυθεντίες. Ότι ο λόγος τους δεν περνάει ως θέσφατο. Ότι εκτοξεύουν συχνά πηχτές ανοησίες που δεν περνούν απαρατήρητες. Για την ώρα συνεχίζουν να ζουν στη γυάλα τους, αλλά πλέον βλέπουν απ’ έξω. Βλέπουν ότι δεν μπορούν να επιβάλουν εύκολα όποια άποψη βγάζουν από την κοιλιά τους ή -ακόμη χειρότερα- τους ορίζεται να επιβάλουν. Αντιμετωπίζουν ανθρώπους που είναι εξυπνότεροι, πιο καλλιεργημένοι πνευματικά, περισσότερο γνώστες, πιο καταρτισμένοι και κυρίως πολύ πιο αξιόλογοι από αυτούς. Εκατοντάδες πολίτες της διπλανής πόρτας, κατά κόρον ψευδώνυμοι (ακριβώς γιατί είναι της «διπλανής πόρτας» και δεν έχουν την ανάγκη να αντλήσουν κύρος από την ονοματάρα τους), που παράγουν ψηφίδες ιδεών πολύ πιο προωθημένων, πολύ πιο άρτια εκπεφρασμένων, πολύ πιο σύγχρονων, και με περισσότερο ενδιαφέρον βρε αδερφέ από την ομοφοβική μπαλαφαρία της κάθε Σώτης στην Άθενς Βόις.
Οπότε χτυπάμε την ανωνυμία. Πού πας χωρίς να σε λένε Χειμωνά ή Τατσόπουλο; Πώς θα σε θυμάται η Ανθρωπότητα αν βγαίνεις με το όνομα «βυζιά μελάτα» ή «μπάμπης6789241»; Ποια κρατική επιτροπή θα σε βραβεύσει; Ποιος υπουργός θα σου σφίξει το χέρι; Ποια Σούλα Καραμπουζούκη, χήρα μεγαλοεργολάβου, θα σε συνοδεύσει σε παρουσίαση πραγματείας για την αφόρητη μυρωδιά της μασχάλης της εργατικής πλέμπας; Ναι υπάρχει και η σαβούρα ανάμεσα στους ψευδώνυμος. Ογκώδης και κραυγαλέα σαβούρα. Πώς θα ήταν δυνατόν να μην υπήρχε; Αλλά καλό θα ήταν να μην διαβάζουμε κουταμάρες περί κανιβαλισμού. Δεν κανιβαλίζεται ο ανθρωποφάγος, αγάπη μου.
Υ.Γ.1 Δεν ισοπεδώνω τους διανοητές ή τους λογοτέχνες. Είναι όμως η πικρή αλήθεια ότι η πλειονότητα των διακεκριμένων Ελλήνων των γραμμάτων και της τέχνης των 90s πρωτοστατεί, συντάσσεται ή σιωπά, σε αυτό το ανθρωποφαγικό μεταμοντέρνο think tank της νεοφιλελεύθερης βαρβαρότητας.
Y.Γ.2 Πιο γραφικοί, πιο γελοίοι και τελικά ακόμη πιο σκατόψυχοι, είναι εκείνοι οι δευτεροκλασάτοι σχολιαστές σε ιστοσελίδες και εφημερίδες, που νιώθουν την αδήριτη ανάγκη να δικαιολογήσουν κάθε κρετινισμό των παραπάνω «διανοητών». Πρόκειται για εκείνα τα γελοία ανθρωπάκια που προσπαθούν με κάθε τρόπο να μπουν στα σαλόνια της κυρίας Σούλας Καραμπουζούκη, χήρας μεγαλοεργολάβου, και να τα θαυμάσουν κι αυτά για το αφόρητο τίποτε που πουλάνε.

"galaxyarchis"

Το πήραμε από την ΣΙΒΥΛΛΑ 

ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ...


Τα τεχνικά δελτία έργων και δράσεων που έχουν ως αντικείμενο την μεταρρύθμιση της πρωτοβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης και την αποδοτική λειτουργία ...
των δήμων υπέγραψε ο υπουργός Εσωτερικών κ. Γ. Μιχελάκης.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, με αυτό τον τρόπο το ΥΠΕΣ συνδράμει στην αύξηση της απορροφητικότητας του προγράμματος «Διοικητική Μεταρρύθμιση», ενώ παράλληλα βοηθάει την Τοπική Αυτοδιοίκηση να εκσυγχρονιστεί, να περιορίσει το κόστος λειτουργίας και να αυξήσει τα έσοδα.
Η χρηματοδότηση αυτή θα προέλθει από κονδύλια του ΕΣΠΑ (πρόγραμμα «Διοικητική Μεταρρύθμιση») και σε πρώτη φάση προϋπολογίζεται σε 6 εκατ. ευρώ.
Μετά από διαβούλευση του ΥΠΕΣ και της ΚΕΔΕ ιεραρχήθηκαν οι θεματικοί τομείς και οι κρίσιμες λειτουργικές περιοχές των Δήμων, οι οποίες απαιτούν μεταρρυθμίσεις ή χρήζουν υποστήριξης της εφαρμογής αναδιοργανώσεων, ανασχεδιασμού και απλούστευσης διαδικασιών.
Οι κυριότερες επιλογές, που εντάχθηκαν στα τεχνικά δελτία, αφορούν:

στην απλούστευση και «ηλεκτρονικοποίηση» των οριζόντιων λειτουργιών των Δήμων που περιλαμβάνουν τον προγραμματισμό, την οικονομική διαχείριση, την ανάπτυξη ανθρώπινου δυναμικού, την παραγωγή τεχνικών έργων κλπ.
στη δημιουργία βάσεων δεδομένων και πλατφόρμας για την Τοπική Αυτοδιοίκηση (Παρατηρητήριο τοπικής ανάπτυξης)
στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας των Δήμων
στην εισαγωγή διαδικασιών εσωτερικού ελέγχου
στη δημιουργία Κοινής Αρχής Αναθέσεων και Προμηθειών
στη βελτίωσης της αποτελεσματικότητας επιβολής, βεβαίωσης και είσπραξης των τοπικών δημοτικών εσόδων, καθώς και των εσόδων των Δημοτικών Λιμενικών Ταμείων
στην αναβάθμιση των δημοτικών κοινωνικών υπηρεσιών
στην υποστήριξη των μικρών νησιωτικών Δήμων, των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Απόβλητων και των Πολεοδομικών υπηρεσιών
στην εγκατάσταση Φ/Β συστημάτων και στον εκσυγχρονισμό της διαχείρισης των δημοτικών δικτύων οδοφωτισμού και ύδρευσης - αποχέτευσης.

FIMOTRO

Elxis 4.1 – Κτίστε και διαχειριστείτε το Site σας με Ελληνικό Περιβάλλον



http://www.elxis.org/el/

Το Elxis CMS είναι ένα σύστημα διχείρισης περιεχομένου (CMS) ανοικτού κώδικα που διανέμεται δωρεάν υπό την άδεια χρήσηςGNU/GPL. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Elxis για να υλοποιήσετε απλούς ως και σύνθετους ιστότοπους χωρίς να απαιτείται να έχετε ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις. Το Elxis CMS διανέμεται δωρεάν και χωρίς καμία εγγύηση. Τα (άτυπα) γραφεία μας βρίσκονται στην Αθήνα (Ελλάδα). Το Elxis CMS αναπτύσσετε από την Elxis Team μία ομάδα φίλων, παθιασμένων με το ανοικτό λογισμικό.

Το Elxis γεννήθηκε τον Δεκέμβριο του 2005. Ο σκοπός του έργου είναι η ανάπτυξη ενός εύκολου στη χρήση αλλά ταυτόχρονα ισχυρού συστήματος διαχείρισης περιεχομένου που θα σέβεται τις ιδιαίτερες ανάγκες των χρηστών και, πιο σημαντικό, την μητρική του γλώσσα. Το Elxis βασίστηκε σε μία τροποιημένη, από τον Ιωάννη Σάννο, έκδοση του Mambo CMS (έκδοση 4.5.2.3) που είχε υποστήριξη επιλογής γλώσσας στο τμήμα της διαχείρισης. Έπειτα από 6 μήνες σκληρής δουλειάς, τον Ιούνιο του 2006, η πρώτη έκδοση του Elxis, 2006.0 Ζεύς, ήταν έτοιμη και άρχισαν να εμφανίζονται οι πρώτοι ιστότοποι με Elxis στο διαδίκτυο. Οι εκδόσεις Elxis 2006.0, 2006.1 και 2006.2 ήταν ιδιωτικές διανομές καθώς υπήρχε μία διαμάχη μεταξύ των συνιδρυτών του έργου για το αν το Elxis θα έπρεπε να είναι ένα ανοικτό και δημόσιο ή ένα κλειστό και ιδιωτικό σύστημα. Αυτό άλλαξε για πάντα τον Οκτώβριο του 2006 με την κυκλοφορία της έκδοσης 2006.3. Το Elxis 2006.3 ήταν η πρώτη δημόσια έκδοση του Elxis. Η έκδοση 2006.4, τελευταία της γενιάς 2006.x, ήταν μία έκδοση που χρησιμοποιήθηκε ευρέως. Με την κυκλοφορία του elxis 2008.0 το elxis εισήλθε σε μία νέα εποχή. Πιο ισχυρό και, κυρίως, πιο ανοιχτό από ποτέ το Elxis ξεκίνησε την εξάπλωσή του στον κόσμο. Από το ξεκίνημά του το Elxis έχει εγκατασταθεί και χρησιμοποιηθεί σε περίπου 100.000 ιστότοπους σε όλο τον κόσμο. Η Elxis Team αναβαθμίζει συνεχώς τον πυρήνα του elxis, προσθέτει νέες λειτουργίες και βελτιώνει την απόδοση και χρηστικότητα του συστήματος.

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΓΑΜΟΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ - ΛΕΕΙ

Τι είναι "συνεργάσιμος" δανειολήπτης ρε χαμένοι;;;

Ποιος θα το κρίνει;;;

Με ποια κριτήρια;;;;

Δηλαδή θα του λέει ο τραπεζικός (π.χ.): 

"Αύριο θα φέρεις 1000 ευρώ και δεν θα προχωρήσουμε σε πλειστηριασμό".

Και αν πει "ΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ" δεν θα είναι .... συνεργάσιμος.

Εκτός αν έχετε στο μυαλό σας κάτι τέτοιο (Πατήστε το δείτε περισσότερα).


Μουσικές καρέκλες προτείνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης



pitsirikos.net

Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, δήλωσε πως χρειάζεται ένας μόνιμος μηχανισμός προαιρετικής κινητικότητας στο Δημόσιο. Οι δημόσιοι υπάλληλοι θα κινούνται διαρκώς, ώστε κανείς να μην μπορεί να πει πως κάθονται και δεν δουλεύουν.

Επειδή θα πρέπει να απολυθούν 15 χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι το επόμενο διάστημα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο θα επιλεγούν οι υπάλληλοι που θα απολυθούν.

Όπως δήλωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, σε κάθε δημόσια υπηρεσία, οι υπάλληλοι θα παίζουν μουσικές καρέκλες.
Οι υπάλληλοι θα βάζουν στο κέντρο του γραφείου καρέκλες -θα υπάρχει μια καρέκλα λιγότερη από τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων- και οι υπάλληλοι θα χορεύουν γύρω από τις καρέκλες στο ρυθμό της μουσικής που θα έχουν επιλέξει γνωστοί dj.
Όταν η μουσική θα σταματά απότομα, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα πρέπει να καθίσουν αμέσως σε μια καρέκλα. Ο δημόσιος υπάλληλος που δεν θα προλάβει να καθίσει σε μια καρέκλα, θα απολύεται.
Στη συνέχεια, θα αφαιρείται μια καρέκλα, και οι δημόσιοι υπάλληλοι θα συνεχίζουν να παίζουν μουσικές καρέκλες, μέχρι να απολυθεί ο αριθμός που απαιτεί η Τρόικα.
Σύμφωνα με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, οι μουσικές καρέκλες θα κάνουν εξαιρετικά ευχάριστη και διασκεδαστική τη διαδικασία των απολύσεων των δημοσίων υπαλλήλων -αφού οι απολύσεις θα γίνουν παιχνίδι-, και, ήδη, έχουν παραγγελθεί οι καρέκλες στη Siemens, που δεν φτιάχνει καρέκλες αλλά τώρα θα φτιάξει γιατί είναι κρίμα να πάρει κάποιος άλλος τη δουλειά.


Σ.Π.: ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΣ!!!

Συναισθηματική άνοια

Της Ξένιας Κουναλάκη από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 22/8/2013

Το Μέγαρο Μαξίμου επανεξετάζει, λέει, την απόφαση διορισμού του Χρήστου Παπουτσή στην Παγκόσμια Τράπεζα, επειδή διαπίστωσε ότι υπάρχουν αντιδράσεις. Χρειάστηκε περίπου ενάμιση μήνα για να διαπιστώσει ότι η κατακραυγή είναι διακομματική. Εχει ενδιαφέρον αυτή η πλήρης αποξένωση από την κοινωνία, η παντελής αποτυχία του πολιτικού συστήματος να αφουγκραστεί την κοινή γνώμη. Δεν είναι όμως μόνο οι πολιτικοί που παρουσιάζουν αυτήν τη χρονοκαθυστέρηση στην αντίληψη του περιβάλλοντος κλίματος. Η ειδησεογραφία της τελευταίας εβδομάδας μάς έδωσε πολλά παραδείγματα μπρεχτικής αποστασιοποίησης του κατεστημένου, επιχειρηματικού, καλλιτεχνικού, ακαδημαϊκού, από το κοινό αίσθημα.

Η πανεπιστημιακός και συγγραφέας Λένα Διβάνη βιάστηκε να γράψει ένα ατυχές τουίτ και έπειτα από αυτήν τη σπουδή επέδειξε εντυπωσιακή βραδύτητα στην προσπάθειά της να συνειδητοποιήσει την οργή που προκάλεσε η επίμαχη αποστροφή της περί «τζαμπατζήδων». Ανεξάρτητα από το απαράδεκτο διαδικτυακό λιντσάρισμα που υπέστη, η στάση της καθόλη τη διάρκεια της μίνι-κρίσης που δημιούργησε το θανατηφόρο περιστατικό στο τρόλεϊ μαρτυρά παντελή άγνοια κινδύνου. Δείχνει να μην έχει καταλάβει ότι στις εποχές που ζούμε ένα βεβιασμένο, αψυχολόγητο τουίτ μπορεί σχεδόν να πυροδοτήσει κοινωνική έκρηξη.

Γνήσια έκπληξη για την αποπομπή του εξέφρασε κι ο Στέλιος Σταυρίδης, πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, ο οποίος επίσης επέδειξε μηδενική συναισθηματική νοημοσύνη στο χειρισμό της υπόθεσης ΟΠΑΠ. Δεν το χωρούσε ο νους του πώς ένα ταξιδάκι με λίαρ τζετ για να κερδίσει μερικές ώρες ύπνου έχει τόσο μεγάλη συμβολική σημασία και εν τέλει μπορεί να απαξιώσει όλη τη συμφωνία. Εξίσου άστοχη ενέργεια μπορεί κανείς να χαρακτηρίσει τη μαντινάδα που συνέθεσε για τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά ο σκηνοθέτης Γιάννης Σμαραγδής, ο οποίος σημειωτέον διεκδικεί την προεδρία του Δ.Σ. του Εθνικού Θεάτρου. Aν τελικά διοριστεί στο συγκεκριμένο πόστο ο κ. Σμαραγδής, δεν θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποδείξουν τόσο ο ίδιος όσο και το Μαξίμου ότι επελέγη αξιοκρατικά και όχι εξαιτίας του ύμνου του προς τον πρωθυπουργό;

Μέσα σε λίγες μόνο μέρες είδαμε πώς άνθρωποι της πολιτικής, του πανεπιστημίου, των επιχειρήσεων, εξακολουθούν να φέρονται σαν να μη συνέβη τίποτα, τη στιγμή που η ζωή όλων των άλλων έχει έρθει ανάποδα. Βέβαια, δουλειά των διανοοουμένων είναι να κεντρίζουν την κοινωνία, αποδομώντας στερεότυπα και διαταράσσοντας τη συλλογική μακαριότητα. Ομως η μακαριότητα έχει προ πολλού διαταραχθεί και πολλοί διανοούμενοι αποτυγχάνουν να επιδείξουν την αναγκαία ενσυναίσθηση. Οι «άνθρωποι της αγοράς», από την πλευρά τους, αποδεικνύονται πολύ λίγοι ως εν δυνάμει διαχειριστές της εξουσίας, ελλείψει πολιτικού κριτηρίου. Και οι καλλιτέχνες για μία ακόμη φορά ψάχνουν μαικήνες. Η «ελίτ» κοιμάται, ενώ η κοινωνία σπαράσσεται.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ! ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Γ.Γ.!


ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΛΟΝΙΖΕΙ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ!

Επειδή έχουν βγει πλήθος αποφάσεων ακριβώς αντίθετων, ας υπάρξει επιτέλους λίγη αντικειμενική δημοσιογραφία, που θα αναφέρει την πραγματικότητα και δεν θα δίνει φρούδες ελπίδες σε αυτούς τους φουκαράδες της διαθεσιμότητας.

Γ. Γ.



Η Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ Ε.Δ.Σ.Ν.Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΟΥ Χ.Υ.Τ.Α. ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ.