Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 23 Απριλίου 2016

ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΙΜΟΣ ΡΟΥΣΣΟΣ ΣΤΟΝ ΝΤΑΒΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟ 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ "ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ"



Στην προχθεσινή προ ημερησίας διάταξη συζήτηση του δημοτικού συμβουλίου,  ο δήμαρχος Χαλανδρίου Σίμος Ρούσσος τοποθετήθηκε συνετά και ΜΕ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΗΘΟΥΣ, μέχρι που παραδέχτηκε ΑΒΛΕΨΙΑ (ΑΠΟΡΙΑ: άρρωστος ήσουν δήμαρχε;)   σχετικά με την ανακοίνωση Νταβία για την αντιμετώπισή του από τους διοργανωτές της εκδήλωσης "ΠΙΑΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ" που έγινε στο 3ο Γενικό Λύκειο,
(Η ανακοίνωση εδώ: Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ).

- Οι εξηγήσεις σας με καλύπτουν κε δήμαρχε, δεν ήταν για μένα θέμα "πρωτοκόλλου" όμως, ήταν η εκπομπή πολιτικού μηνύματος για ένα τέτοιας σημασίας θέμα.


ΦΑΛΗΡΟ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1827 - Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ

 
 "αν γίνω καλά θα τον χαλάσω εγώ αυτόν που με βάρεσε, εάν ψοφήσω κλάστε μου το μπούτσο "

Ο γιος της Καλογριάς υποκύπτει στο τραύμα που του είχε προκαλέσει την προηγούμενη "φίλιο χέρι" όπως ο ίδιος αποκαλύπτει λίγα δευτερόλεπτα πριν ξεψυχήσει.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ 2010


ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ;

Αχ αυτή η Αντζελα ήθελε μαχαίρωμα



 Γιατί δεν διαμαρτύρεσαι με τα αστεία του Λαζόπουλου για τις γριές που πέρδονται; Και σεξιστικό είναι, αφού αναφέρεται μονο σε γριές και όχι σε γέρους και ρατσιστικό εναντίον της τρίτης ηλικίας και της εντεροκολίτιδας

Εχει όρια η πολιτική ορθότητα; Κανονικά θα έπρεπε. Ελα μου όμως που πολύ συχνά καλπάζει ανεξέλεγκτη και αναίσχυντη, αόριστη αλλά καταλυτική. Για να επινοήσει, με θρησκευτικό φανατισμό, εγκλήματα και να επιβάλει τιμωρίες. Αν στην υγιή της εκδοχή η πολιτική ορθότητα είναι ο Ναστραδίν Χότζας, στη διαστροφική της είναι τζιχαντιστής.

Αυτό ως ορεκτικό. Το κυρίως πιάτο είναι η – με όχημα την πολιτική ορθότητα – απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας, ύστερα από αίτηση που υπέβαλε η Γενική Γραμματέα Ισότητας των Φύλων, να αποσυρθεί απο τη διαφήμιση των Jumbo με την Αντζελα Δημητρίου το απόσπασμα που λέει «Χτύπα σαν άντρας».  Με το σκεπτικό ότι «είναι σεξιστικό και επικίνδυνο, στον βαθμό που παρουσιάζει εγκληματικές συμπεριφορές ως κανονικότητα ή επικοινωνία».

Ολο αυτό μονό σε παρωδία των Ράδιο Αρβύλα μπορει να εκληφθεί ως κανονικότητα. Διαφορετικά παραπέμπει σε ζωντανή σύνδεση με κάτι τύπου Ράδιο Καράκας. Και στο καπάκι να αναγνωσθεί και εκείνη η αποστροφή απο το πρόσφατο κέιμενο των 53 του ΣΥΡΙΖΑ που λέει οτι η γυναίκα είναι ελεύθερη από τον άνδρα και οι δυο μαζί ελεύθεροι από τον καπιταλισμό.

Δεν ξέρω πώς ορίζεται ο έλεγχος της επικοινωνίας, ξερω καλά όμως ότι το χιούμορ είναι η κοντινότερη απόσταση μεταξύ των ανθρώπων. Δεν το είδαν σε αυτήν τη διαφήμιση; Ούτε το χιούμορ, ούτε το κόκκινο αυγό; Εγκληματική συμπεριφορά το τσούγκρισμα; Να περιμένουμε συλλήψεις την Ανάσταση; Να δείτε που θα νόμιζαν ότι το δαχτυλίδι με το μονόγραμμα της Αντζελας είναι σιδερογροθιά.

Για τη Γενική Γραμματεία Ισότητας τώρα, που ξεκίνησε το θέμα: τα κορίτσια εκεί πέρα σκέφτονται και φέρονται όχι σαν σύγχρονες γυναίκες που αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους, αλλά σα ξινισμένες γεροντοκόρες που στη δεκαετία του 1970 έκαιγαν τα σουτιέν τους και τώρα τα βάζουν με το ντεκολτέ της απέναντι.

Καλή μου κυρία, ισότητα στη σημερινή Ελλαδα που αιμορραγεί, που πάμπολλες γυναίκες αγωνίζονται όχι μόνο να αναθρέψουν αλλά και απλά να θρέψουν σωστά τα παιδιά τους, το να θεωρείς δολιοφθορέα τη διαφήμιση των Jumbo ειναι σαν να σε κερατώνει ο άνδρας σου και εσύ να του κάνεις σκηνή γιατί, γυρίζοντας τα ξημερώματα, δεν σκούπισε τα πόδια του στο χαλάκι.

Και αυτό, σόρι κιόλας, δεν ειναι γυναικείο, είναι γυνακουλίστικο. Θέλοντας να γκρεμίσεις στερεότυπα όχι για να πάψουν να υπάρχουν αλλά για να τα αντικαστήσεις με άλλα και αποκόπτωντας την ιδεολογία σου απο την ποπ κουλτούρα, την καταδικάζεις στη γραφικότητα της ιδεοληψίας.

Γιατί δεν απαγορεύεις το τραγούδι της Διαμάντη που λέει «Ασε με στην αγκαλιά σου να πεθαίνω, να με σκοτώνεις και να λεω ανασαίνω»; Το «Του άντρα του πολλά βαρύ μην του μιλάτε το πρωί»; Ποιο είναι πιο σεξιστικό; Το «Οι άντρες δεν κλαίνε» ή το «Κι όμως κυρία μου κι οι άντρες κλαίνε»; Και τι θα κάνουμε με τον Γούναρη και το «Αχ αυτός ο άτιμος ήθελε μαχαίρωμα, ένα βράδυ που ‘βρεχε μέχρι το ξημέρωμα»; Και γιατί δεν διαμαρτύρεσαι με τα αστεία του Λαζόπουλου για τις γριές που πέρδονται; Και σεξιστικό είναι, αφού αναφέρεται μονο σε γριές και όχι σε γέρους και ρατσιστικό εναντίον της τρίτης ηλικίας και της εντεροκολίτιδας. Γιατί μου αφήνεις την εντεροκολίτιδα εκτός πολιτικής ορθότητας;

Ας το κρατήσουμε στο χιούμορ, γιατί αν το πάρουμε στα σοβαρά θα μελαγχολήσουμε. Μπορεί και να ανησυχήσουμε. Και, να το ξερεις καλή μου κυρία ισότητα, την Ανάσταση εμείς θα τσουγκρίζουμε, θα ανεβάζουμε στο YouTube στη διαφήμιση, τα Jumbo θα εχουν ξεπουλήσει γιατί είναι τα μαγαζιά της φτήνιας, κι εσυ θα αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες.

ΥΓ. Οση ώρα έγραφα αυτό το κείμενο, είδα δυο φορές στην τηλέοραση το τρέιλερ της ταινίας «Η γυνή να φοβήται τον άντρα».  Το στιογμιότυπο που ο Κωνσταντίνου λέει στη Κοντού: «Σε πατάω εγώ, κυρία Κοκοβίκου. Σε βάζω κάτω και σε πατάω και σε σκίζω σαν σαρδέλα».


 
http://www.protagon.gr