Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

ΚΑΛΑ Ε! ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!


ΟΥΑΟΥ! ΓΙΝΑΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΛΟΙΠΟΝ! STINPLATIA.GR

 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΑΣ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ;;;;

ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΑNΕ OI TOY ΤΟΠΙΚΟΥ!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΕΥΡΟΥΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ!

Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΟΙΠΟΝ  ΠΛΕΟΝ ΕΧΕΙ (και) διεύθυνση 


όπως βλέπετε!

Είμαστε λοιπόν τώρα καλοί επαγγελματίες!

Είμαστε άλλο τώρα!

(Να δεις που με αυτά και με αυτά θα μας κάνουν να στήσουμε και κανένα τηλεοπτικό κανάλι!!!!).

ΥΓ: Καραμπιπέρη η πιάτσα (στην ΣΑΜΟ) δίνει 3 χιλιάρικα για να γίνει αυτό, έτσι; 
Σου κόστισε 47 ευρώ (μαζί με το μπλοκάρισμα των υπολοίπων καταλήξεων - com, net, κλπ.
Ξηλώσου κανένα bonus!!!

ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ (GLOBAL): Η ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΙΑΣ





ΟΡΙΣΜΟΣ:

χορηγός αρσενικό
  1. Στην αρχαία Αθήνα, ο ιδιώτης που αναλάμβανε τα έξοδα μιας παράστασης δράματος.
  2. Φυσικό ή νομικό πρόσωπο που προσφέρει χρήματα για κάποια συγκεκριμένη δραστηριότητα, με σκοπό την προβολή της επωνυμίας του.
    Η τράπεζα Χ ήταν ένας από τους μεγαλύτερους χορηγούς της "σκακιστικής εβδομάδας".
    (ΒΙΚΙΕΞΙΚΟ)
    χορηγός ο [xoriγós] Ο17 : 1α.πλούσιος πολίτης, στην αρχαία Aθήνα, που αναλάμβανε με δικά του έξοδα να καταρτίσει το χορό ενός δράματος, για τις παραστάσεις που γίνονταν προς τιμήν του Διονύσου. β. αυτός που αναλαμβάνει τη χρηματοδότηση μιας καλλιτεχνικής ή αθλητικής εκδήλωσης και γενικά ενός πολιτιστικού έργου· σπόνσορας. 2. αυτός στον οποίο οφείλουμε κάποια μεγάλη ευεργεσία: Ο Θεός είναι ο ~ της ζωής / κάθε αγαθού.
    www.greek-language.gr 
    ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:
    - Ο Χορηγός - global - δίνει λεφτά στον φορέα διοργάνωσης ή παίρνει λεφτά από τον φορέας διοργάνωσης μιας πολιτιστικής εκδήλωσης;
    - Αν ένα site - ειδησιογραφικό ή ό,τι νάναι, ακόμα και προσωπικό ιστολόγιο- αναρτά τα δελτία τύπου ενός πολιτιστικού οργανισμού - μιας πολιτιστικής εκδήλωσης  και δεν δίνει ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ - μόνο τις αναρτήσεις, είναι χορηγός;
    Και αν είναι ΧΟΡΗΓΟΣ αυτό το site, αναγράφεται αυτό στις αφίσες, τα έντυπα, τα προγράμματα των εκδηλώσεων ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ - δηλαδή ο φορέας το διαφημίζει σε έντυπα που δεν του τα χορηγεί κανείς ΧΟΡΗΓΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, όλα τα άλλα sites που δεν αναφέρονται ως χορηγοί και παίρνουν τα δελτία τύπου για να τα αναρτήσουν, όπως ακριβώς θα κάνει και ο - υποτιθέμενος - χορηγός επικοινωνίας, τι είναι;

    ΜΑΛΑΚΕΣ;

    Είναι ή δεν είναι - στην προκειμένη περίπτωση - Ο ΔΗΜΟΣ, ο φορέας - ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ SITE και μάλιστα με υπηρεσίες προβολής που παίρνει τσάμπα από όλα τα άλλα που ανεβάζουν το δελτίο τύπου  ή -  πρωτίστως -  σε έντυπα και παραστάσεις για το οποίο ο φορέας ΠΛΗΡΩΝΕΙ με δημόσιο χρήμα;
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΟΡΗΓΟΣ;
    Το site στο φεστιβάλ ή το φεστιβάλ στο site;
    Βεβαίως και το φεστιβάλ, ο δήμος, το δημόσιο χρήμα είναι χορηγός του site!

    Διότι ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΙ ΣΕ ΕΝΤΥΠΑ ΚΑΙ BANNERS ΑΞΙΑΣ χιλιάδων ευρώ ΔΩΡΕΑΝ, ενώ αυτό θα κάνει ΜΟΝΟ ότι θα κάνουν όλοι οι συνάδελφοι - ανταγωνιστές του στην αγορά και μάλιστα  ΘΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ  ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ και καταπάτηση των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού;

    Τι είναι αυτά αν δεν είναι ευθεία παραβίαση των κανόνων ισότητας για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης με κριτήριο την πολιτική τους ταυτότητα και άποψη δηλαδή προσπαθεια ποδηγέτησης του τύπου;;;
    Τι πιστεύεις εσύ αναγνώστη μου για αυτά;
    Και κάτι ακόμα:
    Όταν ο δήμος έχει πάρει λέει - δύο προτάσεις για χορηγία επικοινωνίας του καλοκαιρινού φεστιβάλ του Θεάτρου της Ρεματιάς για να υπάρχει ανταγωνισμός των ενδιαφερομένων προς όφελος (και καλά) του δήμου και τις εξέτασε (λέει) και 
    - ΤΟ ΕΝΑ SITE ΖΗΤΗΣΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΜΕΤΡΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΟΡΗΓΟΣ (Δηλαδή αν τα έπαιρνε γιατί θα ήταν χορηγός και δεν θα λέγαμε ότι απλά ο δήμος του πλήρωσε διαφήμιση μόνο ο Γκάγκας μπορεί να το εξηγήσει)
    - ΕΝΩ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΣΑΜΠΑ και αυτό κρίθηκε συμφερότερο - λέει ο ΓΚΑΓΚΑΣ - από την άλλη προσφορά και έτσι ο δήμος ΚΕΡΔΙΣΕ ....
    Πες μου εσύ τώρα:
    ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΙ ΚΑΡΓΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ή εμείς λέμε τρέλες.
    ΝΤΡΟΠΗ!
    ΥΓ: Για τους Ρούσσο και Καλομοίρη θα τα πούμε σε επόμενες αναρτήσεις.
     Α.Ν.

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΕΦΥΓΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ....

 

Δεν μας αρέσουν εδώ οι ΔΑΚΡΥΒΡΕΧΤΟΙ ΕΠΕΤΕΙΟΙ, ούτε εκεινού θα του άρεσε - ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ -  η αναφορά σε αυτόν,  ως να ήταν κανένα ΤΟΤΕΜ.

Λάτρεψε τόσο την ζωή, την έζησε με πάθος.
Και απέδειξε ότι η υστεροφημία του τον αφορούσε ΜΟΝΟ στο πολιτικό επίπεδο, τα άλλα είναι για τους κουτσομπόληδες, τους ηθικολόγους και τους υποκριτές.

Ο Ανδρέας ήταν ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ηγέτης παγκόσμιου βεληνεκούς και αν για  κάτι θα ήθελε - ΝΟΜΙΖΩ - να ανατρέχουμε σε εκείνον - είναι η ΠΟΛΊΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ και αυτό - λέω εγώ - ΜΟΝΟ αν αυτή είχε ακόμα κάτι να πει ΣΗΜΕΡΑ.
Διότι ο Ανδρέας ήταν ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ, δεν θα ήθελε οι επόμενες γενιές να κάθονται πάνω σε ξεπερασμένες αναλύσεις αλλά να αναζητούν τις δικές τους ανατροπές.

Υπάρχουν λοιπόν αναγνώστη ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ αναλύσεις του που αξίζει ακόμα να είναι ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ;
Η διακήρυξη της 3ης Σεπτέμβρη είναι ΤΕΤΟΙΟ αναμφίβολα,  στην αρχή του δρόμου.

ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΜΩΣ;

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΟΡΟΣΗΜΟ - ΠΟΛΙΤΙΚΑ - ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ VIDEO.
Οι συμβιβασμοί έχουν γίνει, τα λάθη, η διαφθορά, τα μαχαιρώματα αλλά και η ιστορικές μεταβολές σε εθνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο 21 χρόνια μετά την ίδρυση του ΠΑΣΟΚ.

Ο Ανδρέας είναι άρρωστος, ετοιμοθάνατος ....

ΤΙ ΛΕΕΙ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ;

Αυτά τα είπε το 1996, στην τελευταία σύνοδο της ΕΕ που η χώρα μας εκπροσωπήθηκε από ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΑΣ΅ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ  ΠΟΛΙΤΙΚΟ.

Εσύ κρίνε αν είναι επίκαιρο, εγώ που γράφω ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ επί του θέματος.

ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΣΕΤΟ!

Πέρασαν 20 χρόνια από τότε σκέψου ....
ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ - ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ - ΗΤΑΝ!

ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

Για τα "ηρωικά", τις πλαστικές συγκεντρώσεις, τα δακρύβρεχτα  και τα μεγαλόστομα .... ΑΛΛΟΥ θα βρεις πολλά. Είμαι σίγουρος.

ΤΑ BLOGS ΕΙΝΑΙ "ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ" ΑΠΕΦΑΝΘΗΣΑΝ ΕΧΤΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Ο ΓΚΑΓΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ

 
ΕΚΚΟΛΑΠΤΟΜΕΝΟΙ


Πριν πούμε αναλυτικά ό,τι έγινε εχθές - γιατί γίνανε πάλι πολλά - με κορυφαίο τον άγριο κράξιμο του Νταβία στον Ρούσσου στο δημοτικό συμβούλιο να ξεκαθαρίσουμε λίγο τους ορισμούς.

ΚΑΙ ΠΡΩΤΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ BLOG ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ BLOG ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ με όλα λοιπόν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που αυτή πρέπει να έχει.

"Τα ιστολόγια - σε όλο τον πλανήτη - είναι προσωπικά, δεν μπορεί να είναι ειδησιογραφικά sitεs" γνωμοδότησε με ύφος καθηγητού πληροφορικής του MIT ο Γερολυμάτος.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ BLOG ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ.

- Ποιος το λέει αυτό, πείτε μου τον νόμο" του είπε ο Νταβίας.

- " Δεν χρειάζεται νόμος (!!!!!) ΤΟ ΛΕΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ " απάντησε ο Global αντιδήμαρχος Χαλανδρίου.

ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ.

1. Ας αρχίσουμε  από το τι λέει η ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ επί του θέματος:

To ιστολόγιο*, γνωστό συχνά με την άκλιτη ονομασία μπλογκ (blog), είναι μορφή ιστοχώρου (Σ.Σ. δηλαδή SITE για τους global αντιδημάρχους Χαλανδρίου. ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΕΙΝΑΙ SITE).

Είναι λίστα καταχωρήσεων από την πιο πρόσφατη καταχώρηση στην παλαιότερη. 
Το περιεχόμενο των καταχωρήσεων μπορεί να είναι οτιδήποτε, όπως Νέα , πολιτικοκοινωνικός σχολιασμός, σχολιασμός των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των διασημοτήτων, προσωπικά ημερολόγια και ειδικά θέματα όπως τεχνολογία, μόδα, αθλητικά, τέχνες, γαστρονομία.
(Δηλαδή GLOBAL ΓΚΑΣΜΑΔΕΣ τα προσωπικά ιστολόγια είναι μόνο ένα από τα είδη των blogs που είναι sites, καταλάβατε;)

 Συνήθως δεν απαιτείται ενδελεχής επιμέλεια του κώδικα της ιστοσελίδας, μιας και συχνά είναι εγκατεστημένα αυτόματα συστήματα, παρέχουν την δυνατότητα στο διαχειριστή του ιστολογίου να συντάξει μια καταχώρηση με πολύ λίγα βήματα.
Ο κοινός χρήστης του Διαδικτύου μπορεί εύκολα και δωρεάν να ξεκινήσει το δικό του ιστολόγιο μέσω πολλών φορέων που προσφέρουν συστήματα τα οποία στηρίζονται σε λογισμικό που κάνει την σύνταξη των ιστολογίων πολύ απλή διαδικασία. Το αντάλλαγμα τέτοιων φορέων είναι συνήθως η αυτόματα διαφήμιση στα ιστολόγια ή η αυτοπροβολή. Σε τέτοιες υπηρεσίες στηρίζεται η πλειονότητα των ιστολογίων, ιδίως τα μικρότερα. Όμως όπως και κάθε άλλο είδος ιστοσελίδας, έτσι και το ιστολόγιο μπορεί να στηριχθεί και σε υπηρεσίες στις οποίες ο διαχειριστής του ιστολογίου έχει τον πλήρη έλεγχο του ιστοχώρου του.
O αγγλικός όρος blog προέρχεται από το weblog το οποίο έχει μεταφραστεί στα ελληνικά ως ιστολόγιο. Το weblog είναι επινόηση του Jorn Barger από τον Δεκέμβριο του 1997. Στις αρχές του 1999 όμως ο Peter Merholz ανακοίνωσε ότι θα το προφέρει «wee-blog» και έτσι καταλήξαμε στο σύντομο όρο blog αφού ο συντάκτης αναφερόταν ως blogger. Η παρουσία των ιστολογίων στον Παγκόσμιο Ιστό αποτελεί μια μορφή διαδικτυακής δημοσιογραφίας που υλοποιεί την έννοια της δημοσιογραφίας των πολιτών. Φορείς της τελευταίας δεν είναι οι εργαζόμενοι στο χώρο των ΜΜΕ αλλά χρήστες του Διαδικτύου που δεν έχουν επαγγελματική σχέση με την Τέταρτη εξουσία, για αυτό και δεν υπάγονται σε έλεγχο από κρατικές Αρχές, όπως πχ το ελληνικό ΕΣΡ.
Λεξιπλάστης του όρου ιστολόγιον είναι ο blogger talos, από τους πρώτους έλληνες bloggers με το ομώνυμο μπλογκ "ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΝ", που είναι και σήμερα ενεργό.

Τι λοιπόν διαχωρίζει ΜΟΝΟ την "δημοσιογραφία" από την "δημοσιογραφία των πολιτών";
Αν είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ο δημοσιογράφος.
Μάλιστα.
Και τι είναι "επαγγελματίας" δημοσιογράφος; ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΣΗΕΑ μήπως;
Γιατί μόνο αυτοί είναι ΕΠΙΣΗΜΑ δημοσιογράφοι, έτσι δεν είναι;
Όλοι οι άλλοι είναι υπαλληλοι των εκδοτικών συγκροτημάτων που δημοσιογραφούν.
Έτσι δεν είναι;
Δηλαδή τον τίτλο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ πρέπει να τoν αποδίδουν - κατά τους αριστερούς αντιδημάρχους - μόνο οι εκδότες της διαπλοκής που επινόησαν και επιβάλλουν αυτές τις απόψεις - έξω από κάθε νομοθεσία - για να είναι ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ μόνο όσοι περνάνε από τον πάγκο τους;
ΑΥΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ "ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ" ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ;;;;
ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΛΕΝΕ ή απλά προστατεύουν τκαι πριμοδοτούν την ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ, ας διαλέξουν αυτοί τι από τα δύο είναι.
(Ακούει ο Πραμπόπουλος;;;; ΓΙΑΤΙ "ΑΡΧΗ ΑΝΔΡΑ - ή γυναίκα -ΔΕΙΚΝΥΣΙ" όσο παλιός στην πολτιική και να είναι!)

2 .Στον πλανήτη λειτουργούν εφημερίδες σε blogs ή υπάρχουν μόνο "προσωπικά ιστολόγια" όπως νομίζει ο ΓΚΑΓΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ;

ΝΑ ΜΕΡΙΚΑ. ΤΑ 50 πιο γνωστά από το BUISINESS INSIDER: http://www.businessinsider.com/the-50-most-popular-newspaper-blogs-2009-5 .

NA KAI MIA - ΜΑΛΛΟΝ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ: Η NEW YORK TIMES.

Πάει λοιπόν και αυτό το επιχείρημα.

 3. Αν δεν είναι ΚΑΝΟΝΙΚΗ - κατά πώς πρέπει - μια ηλεκτρονική εφημερίδα που χρησιοποιεί ιστολόγιο,  όπως λέει η διοίκηση του δήμου Χαλανδρίου - που έχει μεγάλη τρικυμία στο κρανίο της, γιατί προσπαθεί ανεπιτυχώς να ντύσει με δημοκρατικό μανδύα τον ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΗΣ -  αλλά αυτό δεν γίνεται όσο είναι εδώ η ΠΛΑΤΕΙΑ γιατί τον ξετρυπώνει τον ΦΑΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ και τον αναδεικνύει - τότε οι ίδιοι γιατί κάνανε ΑΓΩΓΗ στον διαχειριστή της ΠΛΑΤΕΙΑ με το νόμο περί τύπου για άρθρο του στην ΠΛΑΤΕΙΑ;

ΤΙ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ.

Όταν είναι να μας διώξουν είμαστε εφημερίδα αλλά όταν είναι για τα δικαιώματα των εφημερίδων είμαστε "προσωπικό ιστολόγιο";;;;;

Μιλάμε για ΝΟΥΜΕΡΑ. έτσι;
Που νομίζουν ότι μπορούν να λένε ό,τι τους κατέβει από την καρέκλα του θεσμού που εκπροσωπούν!


Α.Ν.