Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2017

Πατούλης: «Εφιάλτες» οι δήμαρχοι που δαφημίζουν ότι «καθάρισαν το χωριό τους"


ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΡΙΚΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΕΔΕ!!!!!
 
ΠΕΝΤΕ - ΕΞΙ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΙ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ 325 ΔΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ!
 
ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ!

Οξεία επιθεση κατά «δημάρχων που διαφημίζουν ότι καθάρισαν το χωριό τους», εξαπέλυσε μιλώντας στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της ΚΕΔΕ ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Γιώργος Πατούλης: «Να τους πω ότι δεν μπορούν να είναι και με τον χωροφυλακα και με τον αστυφύλακα. Τι θέλεις, να σε διαφημίσουμε ρε μεγάλε; Στην ώρα της μάχης δεν πρέπει να έχουμε εφιάλτες», είπε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ.

Λίγο αργότερα μάλιστα προσδιόρισε και τον αριθμό τους: «Από τους 325 βρέθηκαν πέντε που καθάρισαν την πόλη τους. Εγώ τους κατήγγειλα», πρόσθεσε.


ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΤΑΚΗΔΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΕΣ, ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΒΛΑΧΟΔΗΜΑΡΧΟΥΣ!!!!


"ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΤΕΝΑ"! ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ.. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΕ ΟΤΑ

Την ώρα που τα Μέσα Μαζικής Εξημέρωσης - Μπογδάνος και λοιποί συγγενείς - δεν αχολούνται με την ουσία του προβλήματος των σκουπιδιών στο παρασκήνιο όλα ετοιμάζονται για αυτό που έχει αποφασιστεί να γίνει. Δείτε το δελτίο τύπου της ΠΟΕ ΟΤΑ.


"Από την πρώτη στιγμή εφαρμογής της πολιτικής των μνημονίων οι Υπηρεσίες Καθαριότητας αλλά και συνολικά η διαχείριση των απορριμμάτων αποτέλεσε στόχο άντλησης κέρδους σε εποχές κρίσης για τα μεγάλα εργολαβικά και επιχειρηματικά συμφέροντα.

Η δυνατότητα να «εκχωρούνται» σε ιδιώτες οι Υπηρεσίες Καθαριότητας την στιγμή που οδηγήθηκαν στην συνταξιοδότηση χιλιάδες εργαζόμενοι, η απαγόρευση προσλήψεων και σήμερα η απόλυση 10.000 συμβασιούχων αυτό το στόχο εξυπηρετεί.

Και είναι προκλητικό την στιγμή που ο κλάδος των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση βρίσκεται σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις κάποιοι να θεωρούν πως είναι η κατάλληλη στιγμή για να προωθήσουν τα μεγάλα εργολαβικά και επιχειρηματικά συμφέροντα.

Στις 29, 30 Ιουνίου και 1 Ιουλίου 2017 συγκαλείται στα Τρίκαλα η 11η Πανελλήνια Σύνοδος του Δικτύου των Φορέων Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων (Δίκτυο Φο.Δ.Σ.Α.) με «μεγάλους χορηγούς» όλους τους γνωστούς μεγαλοεργολάβους (ΗΛΕΚΤΩΡ, ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, WATT, ΜΕΤΚΑ, HELESI, SYCHEM και η γνωστή Ε.Ε.Α.Α. Α.Ε.). Είναι μάλιστα «εντυπωσιακό» πως η Σύνοδος τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενώ συμμετοχή δηλώνουν, σύμφωνα με την επίσημη πρόσκληση των διοργανωτών, η Κ.Ε.Δ.Ε. και ο Ε.Ο.ΑΝ. Με τον πιο επίσημο τρόπο η κυβέρνηση και οι αιρετοί συμμετέχουν στον «διάλογο» για την προώθηση των μεγάλων εργολαβικών και επιχειρηματικών συμφερόντων.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά πως στην 11η Πανελλήνια Σύνοδο των Φο.Δ.Σ.Α. που «φιλοδοξούν» να πραγματοποιηθεί στα Τρίκαλα στις 29, 30 Ιουνίου και 1 Ιουλίου 2017 η μόνη φωνή που θα ακουστεί θα είναι αυτή των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. αποφάσισε την πραγματοποίηση Συγκέντρωσης Διαμαρτυρίας των Συλλόγων-Μελών της στην Περιφέρεια Θεσσαλίας (Νομοί Καρδίτσας, Λάρισας, Μαγνησίας και Τρικάλων) στον χώρο πραγματοποίησης της Συνόδου την ΠΕΜΠΤΗ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2017. Η ακριβής ώρα… «συμμετοχής» των εργαζομένων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης θα προσδιοριστεί με νέα ανακοίνωση λαμβάνοντας υπόψη το αναλυτικό Πρόγραμμα Εργασιών της Συνόδου.

Ο αγώνας των εργαζομένων για το Δημόσιο και Κοινωνικό χαρακτήρα των υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. και της Διαχείρισης των απορριμμάτων είναι επίμονος, συνεχής και συνεπής. Η σύγκρουση με τα μεγάλα εργολαβικά και επιχειρηματικά συμφέροντα και με όσους τα προωθούν και αυτή τη φορά θα είναι σφοδρή. Το δίκαιο είναι με το μέρος μας… Θα νικήσουμε!!!"


Η πρόταση της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. για τους συμβασιούχους που απορρίφθηκε χωρίς καν να εξεταστεί



Ολόκληρη την πρόταση της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. για τους συμβασιούχους – “παρατασιούχους” της Καθαριότητας Δήμων παρουσιάζει πρώτο και αποκλειστικά το epoli.gr.

Στα κυριότερα σημεία αυτής προτείνεται η μοριοδότηση των υποψηφίων για κάλυψη των αναγκών Καθαριότητας και των λοιπών τεχνικών υπηρεσιών των ΟΤΑ και Νομικών Προσώπων των ΟΤΑ, μέσω του ΑΣΕΠ, με βάση τους μήνες εμπειρίας τους ως εξής:

Α] Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσεως σε ΟΤΑ και Νομικών Προσώπων των ΟΤΑ: 10 μόρια για κάθε μήνα, χωρίς περιορισμό.

Β] 12μηνη εμπειρία στο αντικείμενο της θέσεως στον συγκεκριμένο Φορέα: 2 πρόσθετα μόρια ανά μήνα εμπειρίας.

Γ] Εμπειρία στο αντικείμενο της θέσεως σε ΟΤΑ και Νομικά Πρόσωπα των ΟΤΑ εντός των τελευταίων πέντε (5) ετών από την ημέρα έκδοσης της ανακοίνωσης: 1 πρόσθετο μόριο, ανά μήνα εμπειρίας.

Θεσμικό πλαίσιο πρόσληψης τεχνικού και βοηθητικού προσωπικού στους Ο.Τ.Α.

1. Οι προσλήψεις προσωπικού για την κάλυψη των αναγκών καθαριότητας και των λοιπών τεχνικών υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. και των Νομικών Προσώπων των Ο.Τ.Α., πραγματοποιούνται, μέσω ειδικών αντικειμενικών διαδικασιών, όπως περιγράφονται στον παρόντα Νόμο, υπό τον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π., με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου.

2. Κριτήρια για την πρόσληψη του εν λόγω προσωπικού είναι η κατοχή των απαιτούμενων για κάθε κλάδο τυπικών προσόντων και η εμπειρία σε συναφείς υπηρεσίες των Ο.Τ.Α. και των Νομικών Πρόσωπων αυτών. Πρόσθετο, συνεκτιμώμενο προσόν θεωρείται η 12μηνη εμπειρία σε συναφείς υπηρεσίες του φορέα, στον οποίο πρόκειται να πραγματοποιηθεί η πρόσληψη καθώς και η εμπειρία, που έχει αποκτηθεί εντός της τελευταίας πενταετίας από την έκδοση του παρόντος νόμου. Ως εμπειρία νοείται η αποκτηθείσα με οποιαδήποτε μορφής σύμβαση ή σχέση εργασίας ή έργου ή παροχής υπηρεσιών, η οποία αποδεικνύεται είτε από σχετική βεβαίωση του φορέα, στον οποίο παρείχε τις υπηρεσίες του ο υποψήφιος, είτε από σχετική βεβαίωση του οικείου ασφαλιστικού φορέα και υπεύθυνη δήλωση του υποψηφίου για το είδος της εμπειρίας του.

3. Εντός μηνός από την δημοσίευση του παρόντος Νόμου, οι Ο.Τ.Α. και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου των Ο.Τ.Α. καταγράφουν τις ανάγκες τους σε τεχνικό και βοηθητικό προσωπικό, αποτυπώνοντας παράλληλα, την σύνθεση του προσωπικού, που ήδη υπηρετεί ως τακτικό προσωπικό στο ως άνω αντικείμενο καθώς και των απασχολούμενων με συμβάσεις ορισμένου χρόνου ή έργου και αποστέλλει την σχετική καταγραφή στο Υπουργείο Εσωτερικών, που την διαβιβάζει αμελλητί στο Α.Σ.Ε.Π. Η καταγραφή συνοδεύεται από έκθεση της αρμόδιας υπηρεσίας του φορέα, ότι υφίστανται διαθέσιμες πιστώσεις από οποιαδήποτε πηγή για την πληρωμή των ως άνω εργαζομένων και απόφαση του αρμοδίου οργάνου του φορέα, περί σύστασης οργανικών θέσεων, που αντιστοιχούν στις ανάγκες, την κάλυψη, των οποίων αιτείται. Ο αριθμός των θέσεων, που συστήνονται δεν μπορεί να είναι μικρότερος από τον αριθμό των προσώπων, που ήδη απασχολούνται με συμβάσεις εργασίας ή έργου ή παροχής υπηρεσιών στις ως άνω υπηρεσίες. Φορείς, που δεν προβαίνουν σε καταγραφή των αναγκών τους και σε σύσταση οργανικών θέσεων ή συστήνουν αριθμό θέσεων, που δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές τους ανάγκες, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, δεν δύνανται να καλύψουν αυτές, μέσω πρόσληψης προσωπικού με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου ή έργου ή ανάθεσης υπηρεσιών για διάστημα έτους από την έναρξη της παρούσας διαδικασίας.

4. Το Α.Σ.Ε.Π., εντός μηνός από την παραλαβή των αιτημάτων, επεξεργάζεται αυτά και εκδίδει ανακοινώσεις ανά φορέα, καλώντας όλους τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αιτήσεις για την πρόσληψη τους με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου.

Μετά την λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, το Α.Σ.Ε.Π. επεξεργάζεται αυτές και προβαίνει σε εγγραφή των υποψηφίων σε πίνακες κατάταξης, μοριοδοτώντας αυτούς, με βάση τους μήνες της εμπειρίας τους, ως εξής:

α. εμπειρία στο αντικείμενο της θέσεως σε Ο.Τ.Α. και Νομικών Προσώπων των Ο.Τ.Α.: 10 μόρια για κάθε μήνα, χωρίς περιορισμό,

β. 12μηνη εμπειρία στο αντικείμενο της θέσεως στον συγκεκριμένο φορέα: 2 πρόσθετα μόρια ανά μήνα εμπειρίας.

γ. εμπειρία στο αντικείμενο της θέσεως σε Ο.Τ.Α. και Νομικά Πρόσωπα των Ο.Τ.Α. εντός των τελευταίων πέντε ετών από την ημέρα έκδοση της ανακοίνωσης: 1 πρόσθετο μόριο, ανά μήνα εμπειρίας.

Μετά την μοριοδότηση των υποψηφίων και την ένταξη τους σε πίνακες κατάταξης, κατά φθίνουσα σειρά ανά φορέα, το Α.Σ.Ε.Π. ελέγχει τα δικαιολογητικά των υποψηφίων, κυρώνει τους πίνακες και αποστέλλει αυτούς στους φορείς, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η πρόσληψη του προσωπικού. Η ως άνω απόφαση δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Εντός δέκα ημερών από την παραλαβή των πινάκων, ο οικείος φορέας, καλεί το προσωπικό να προσέλθει, προκειμένου να υπογράψει σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου και με απόφαση του αρμοδίου οργάνου, τοποθετεί τους προσλαμβανόμενους στις οργανικές θέσεις, που έχουν ήδη συσταθεί. Η παρούσα διαδικασία εξαιρείται των διατάξεων του ν. 4129/2013.

5. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται στο εν λόγω προσωπικό οι διατάξεις του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων (Ν.3584/2007), όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, με την εξαίρεση των διατάξεων, που αφορούν στην ηλικία των υποψηφίων.

6. Μέχρι την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών και την κατάρτιση των συμβάσεων Αορίστου Χρόνου και εφόσον οι εργαζόμενοι έχουν υποβάλει αίτηση προς πρόσληψη, οι συμβάσεις εργασίας Ορισμένου Χρόνου του προσωπικού, που ήδη απασχολείται, παρατείνονται αυτοδικαίως.

7. Οι διατάξεις του άρθρου 61 του Ν.3979/2011 και άρθρου 47 του Ν.4257/2014 καταργούνται από την δημοσίευση του παρόντος.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

Όπως προκύπτει από το άρθρο 103, παρ.3 του Συντάγματος, αυτό επιτρέπει την πρόσληψη προσωπικού για κάλυψη οργανικών θέσεων τεχνικού και βοηθητικού προσωπικού, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου. Ρητώς δε η ως άνω διάταξη παραπέμπει σε έκδοση ειδικού Νόμου, που ορίζει τους όρους για την πρόσληψη και τις εγγυήσεις, τις οποίες έχει το προσωπικό, που προσλαμβάνεται. "3. Οργανικές θέσεις ειδικού Επιστημονικού καθώς και τεχνικού ή βοηθητικού προσωπικού μπορούν να πληρούνται με προσωπικό, που προσλαμβάνεται με σχέση ιδιωτικού δικαίου. Νόμος ορίζει τους όρους για την πρόσληψη, καθώς και τις ειδικότερες εγγυήσεις, τις οποίες έχει το προσωπικό, που προσλαμβάνεται".

Το προσωπικό, που απασχολείται στους συγκεκριμένους κλάδους αποτελεί αναμφίβολα τεχνικό και βοηθητικό προσωπικό, ενώ έχει δύο βασικά χαρακτηριστικά: αφενός δεν απαιτούνται για την άσκηση των καθηκόντων του ειδικά, αυξημένα προσόντα, δεδομένου, ότι πρόκειται για προσωπικό υποχρεωτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τεχνικές και πρακτικές ως επί τω πλείστω γνώσεις, που έχουν αποκτηθεί μέσω της εμπειρίας, που έχουν αποκτήσει και αφετέρου η εμπειρία του εν λόγω προσωπικού, στον συγκεκριμένο χώρο εργασίας αποτελεί ένα σημαντικό κριτήριο για την πρόσληψη του, αφού η γνώση του χώρου δουλειάς και των ιδιαιτεροτήτων, που αυτός παρουσιάζει αποτελούν κρίσιμο μέγεθος για την αποδοτικότητα και την αύξηση της παραγωγικότητας των ως άνω εργαζομένων.

Επιπροσθέτως, μετά την πρόσφατη απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, όπου με σαφήνεια διαπιστώθηκε, ότι οι εργαζόμενοι στις ως άνω υπηρεσίες έχουν υποστεί καταχρήσεις, λόγω των παρατάσεων των συμβάσεων τους, πράγμα, που σαφώς απαγορεύεται από την Κοινοτική Νομοθεσία, η απόδοση κεντρικής βαρύτητας στο κριτήριο της κτηθείσας εμπειρίας και μάλιστα εντός των τελευταίων πέντε ετών, είναι η πλέον συμβατή προς την Κοινοτική Οδηγία 1999/70/ΕΚ λύση, προκειμένου οι καταχρήσεις αυτές να αντιμετωπιστούν εις όφελος των εργαζομένων και όχι εις βάρος αυτών, όπως δυστυχώς συμβαίνει μέχρι σήμερα.

Εκ των ανωτέρω είναι σαφές, ότι το Σύνταγμα, παραπέμπει σε έκδοση εφαρμοστικού Νόμου, που θα ρυθμίσει τους όρους πρόσληψης του τεχνικού και βοηθητικού προσωπικού. Τέτοιοι Νόμοι ίσχυαν στο παρελθόν και προέβλεπαν ειδική διαδικασία πρόσληψης π.χ. για το προσωπικό καθαριότητας σε απόλυτη σύμπνοια προς το Σύνταγμα, όπως ήταν ο Ν.2314/1953. Αντίστοιχα, ειδικές διατάξεις ισχύουν σήμερα για το ειδικό επιστημονικό προσωπικό, σε απόλυτη συνάφεια προς το Σύνταγμα. Δεδομένου, ωστόσο, ότι οι διατάξεις του υφιστάμενου νομικού πλαισίου δεν προέβλεπαν αντικειμενικά κριτήρια επιλογής του προσωπικού και η διαδικασία προσλήψεως δεν τελούσε υπό τον έλεγχο του Α.Σ.Ε.Π., το θεσμικό πλαίσιο πρέπει να αναβαθμιστεί, εισάγοντας την ύπαρξη αντικειμενικών κριτηρίων, το σημαντικότερο εκ των οποίων για την συγκεκριμένη κατηγορία προσωπικού είναι η εμπειρία στον συγκεκριμένο φορέα εργασίας και στο συγκεκριμένο αντικείμενο της θέσεως και εμπλέκοντας στην διαδικασία πρόσληψης το Α.Σ.Ε.Π., το οποίο επιβλέπει το σύνολο της διαδικασίας.

Η υποχρέωση αυτή απορρέει από το άρθρο 103, παρ.7 του Συντάγματος, σύμφωνα με την οποία "7. Η πρόσληψη υπαλλήλων στο Δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, όπως αυτός καθορίζεται κάθε φορά, πλην των περιπτώσεων της παραγράφου 5, γίνεται είτε με διαγωνισμό είτε με επιλογή σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια και υπάγεται στον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, όπως νόμος ορίζει. Νόμος μπορεί να προβλέπει ειδικές διαδικασίες επιλογής, που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας".

Επιπροσθέτως, με τις διατάξεις του παρόντος σχεδίου Νόμου, επιτυγχάνεται η καταγραφή του συνόλου των αναγκών των Ο.Τ.Α. και των Νομικών τους Προσώπων σε προσωπικό των ως άνω κλάδων, κατά τρόπο, ώστε να επέλθει μείωση του πραγματικού κόστους των υπηρεσιών καθαριότητας και τεχνικών αντικειμένων, αφού οι ανάγκες πλέον καλύπτονται με προσωπικό Αορίστου Χρόνου ενώ καταργούνται οι διατάξεις, που επέτρεπαν την ανάθεση των υπηρεσιών αποκομιδής σε ιδιώτες, διαφυλάσσοντας έτσι τον Δημόσιο χαρακτήρα των υπηρεσιών αυτών. Αντίστοιχα, η στελέχωση των τεχνικών υπηρεσιών με έμπειρο προσωπικό, οδηγεί σε μείωση του κόστους τεχνικών εργασιών, αφού και οι εν λόγω υπηρεσίες στελεχώνονται πλέον επαρκώς και καλύπτονται πλήρως οι ανάγκες τους.

Την ίδια στιγμή, διασφαλίζεται η μέσω προκαθορισμένων και αντικειμενικών κριτηρίων (όπως είναι η εμπειρία) και υπό τον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής, επιλογή προσωπικού, που μπορεί άμεσα να ενταχθεί στον φορέα απασχόλησης, προκειμένου να ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες των φορέων, χωρίς μάλιστα να χρειαστεί διάστημα εκπαίδευσης ή προσαρμογής στους χώρους εργασίας. Την ίδια στιγμή, παρέχεται η ευελιξία, που είναι απαραίτητη για τους φορείς, αναφορικά με τις πηγές χρηματοδότησης της εργασίας του προσωπικού αυτού.

Τέλος, προκειμένου να καλυφθούν οι άμεσες και επιτακτικές ανάγκες των Δήμων και των Νομικών τους Προσώπων σε προσωπικό, προβλέπεται η παράταση της απασχόλησης των ήδη υπηρετούντων υπαλλήλων μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών.

Η ΠΡΟΤΑΣΗ | Προβολή/κατέβασμα



ΓΙΑΤΙ Η ΠΟΕ ΟΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΚΟΥΡΛΕΤΗ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΡΣΗΣ ΤΟΥ ΑΔΙΕΞΟΔΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΙΣ 10 πμ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ


  • Πολύ κρίσιμη μέρα για το θέμα της απεργίας των σκουπιδιών αφού όλο το Σ- Κ η ομοσπονδία , σε συνεργασία με τη νομική σύμβουλο της ΠΟΕ ΟΤΑ Μαρία Τσίπρα επεξεργάστηκαν πρόταση - ΕΝΤΟΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ - για άρση του αδιεξόδου.
Την σοβαρή και τεκμηριωμένη πρόταση της ΠΟΕ ΟΤΑ, γνωρίζουμε από εχθές αλλά υπάρχει "δέσμευση" να μην δημοσιοποιηθεί μέχρι την σημερινή συνέντευξη τύπου, την οποία - προφανώς - σεβόμαστε παρά την διαρροή της σε κεντρική αυτοδιοικητική ιστοσελίδα.

  • Στις 11.00 συνεδριάζει η ΚΕΔΕ υπό την προεδρία Πατούλη, τον οποίο - όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους χουλιγκανέους - οφείλουμε να καλολογήσουμε για την στάση του αλλά και την χθεσινή δήλωσή του ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ, παρά την ανακοίνωση της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη που ήταν μνημείο και έδειξε τι πραγματικά θέλουν και τι θα κάνουν όταν γίνουν κυβέρνηση.
Ο Πατούλης - παρά την σκληρή κριτική που οτυ έχουμε ασκήσει και θα συνεχίσουμε - στο θέμα κρατάει ΘΕΣΜΙΚΗ ΣΤΑΣΗ και βάζει πίσω την κομματική του ταυτότητα και τις κομματικές εντολές της νεοφιλελεύθερης ΝΔ και βοηθάει ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ.

  • Ο ΣΟΣΙΑΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΜΟΥΤΖΑΧΕΝΤΙΝ Μπουτάρης επιχειρεί να ανοίξει τον δρόμο από την Θεσσαλονίκη, αφού έχει προκηρύξει διαγωνισμό για σήμερα για να συνάψει σύμβαση με ιδιώτη εργολάβο για να "καθαρίσει".
Πολύ ενδεικτικό ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για το τι περιμένει την αυτοδιοίκηση αν "τσιμπήσουν" οι αυτοδιοικητικοί στις πιλεσεις των ΗΛΙΘΙΩΝ ΙΔΙΩΤΩΝ να "καθαρίσουν" με ιδιώτες: 190.000 ευρώ για τρεις μέρες αποκομιδή θα δώσει ο Μπουτάρης - αν του το επιτρέψουν οι εργαζόμενοι που λένε ότι δεν θα γίνει ο διαγωνισμός και θα χυθεί αίμα στην συμπρωτεύουσα.

ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ. 
Η πρόταση της ΠΟΕ ΟΤΑ είναι ΣΟΒΑΡΗ και θα το δείτε στις 10.00.

Ελπίζουμε να μην "κολλήσει" σε "αριστερούς" εγωισμούς.

Οι 5 λόγοι που απορρίφθηκε η πρόταση Σκουρλέτη:

1. Καμία διασφάλιση δεν παρέχει στους ήδη εργαζόμενους στον τομέα της καθαριότητας, αναφορικά με την παραμονή τους στην εργασία και μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την διενέργεια μόνιμων προσλήψεων. Σημειωτέον, ότι στην προταθείσα διάταξη δεν προβλέπεται καμία μοριοδότηση για τους ήδη υπηρετούντες υπαλλήλους, ενώ δεν εισάγεται παρέκκλιση από το ισχύον όριο ηλικίας για την πρόσληψη στον τομέα καθαριότητας, που είναι το 45ο έτος. Αυτό πρακτικά συνεπάγεται, ότι ένα μεγάλο κομμάτι των ήδη εργαζομένων, που έχουν υπερβεί το ηλικιακό όριο, θα βρεθεί εκτός των διαδικασιών του διαγωνισμού.

2. Καμία διασφάλιση δεν παρέχεται, ότι οι Δήμοι θα προβούν στην εν λόγω διαδικασία. Τούτο είναι αυτονόητο, αφού από κανένα σημείο της διάταξης δεν προκύπτει, ότι οι Δήμοι είναι υποχρεωμένοι να ενταχθούν στην διαδικασία και να προβούν σε προκήρυξη θέσεων μονίμου προσωπικού. Αντιθέτως, μπορούν να συνεχίσουν να απασχολούν προσωπικό με συμβάσεις ορισμένου χρόνου για την αντιμετώπιση των αναγκών τους. Επίσης, από κανένα στοιχείο της διάταξης δεν προκύπτει, ότι είναι υποχρεωμένοι να προβούν σε προκήρυξη επαρκών θέσεων για την κάλυψη των ήδη εργαζομένων σε αυτούς. Εάν, μάλιστα, οι Δήμοι δεν αποφασίσουν να προβούν σε αυτή την διαδικασία, τότε στην πραγματικότητα οι ήδη απασχολούμενοι εργαζόμενοι θα βρεθούν να χάσουν την θέση τους σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, αφού χωρίς την ένταξη στην εν λόγω διαδικασία δεν νοείται παράταση των συμβάσεων.

3. Παραμένει ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο της ανάθεσης των υπηρεσιών καθαριότητας σε ιδιώτες, αφού μέσω της προτεινόμενης διάταξης δεν καταργούνται οι ισχύουσες διατάξεις, που επιτρέπουν τέτοιου είδους αναθέσεις. Αντιθέτως, ο σχεδιασμός, που φαίνεται να διαγράφεται πίσω από την διάταξη είναι η δρομολόγηση της ανάθεσης των εν λόγω υπηρεσιών σε ιδιώτες, αφού εάν τελικώς δεν καταστεί εφικτή η άμεση προκήρυξη των θέσεων και η παραμονή του ήδη υπηρετούντος προσωπικού (ενδεχομένως μέσω μίας νέας κρίσης εκ μέρους του Ελεγκτικού Συνεδρίου), τότε ο κάθε Δήμος μπορεί να επικαλεστεί, ότι η ανάθεση σε ιδιωτικές εταιρίες αποτελεί μονόδρομο.

4. Οι χρόνοι, που προβλέπονται για την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών είναι αδύνατον να τηρηθούν, εάν μάλιστα λάβει κανείς υπόψη του τον χρόνο, που απαιτείται να ολοκληρωθεί μέσω Α.Σ.Ε.Π. μια τέτοιου είδους διαδικασία προσλήψεων.

5. Είναι εξαιρετικά αμφίβολο για μία ακόμα φορά εάν το Ελεγκτικό Συνέδριο θα εγκρίνει τις νέες αυτές συμβάσεις Ορισμένου Χρόνου, που θα συναφθούν.


Ανδρέας Παπανδρέου


του Σπ. Κότσια
21 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από το θάνατο του Ανδρέα, όπως τον αποκαλούσαν όλοι, σύντροφοι και πολιτικοί αντίπαλοι αλλά και ο απλός Έλληνας ο οποίος ένοιωθε το δικό του Ανδρέα που τον νοιάζονταν πραγματικά και προσπαθούσε να του καλυτερέψει τη ζωή.

Μεγάλος πολιτικός και εθνικός ηγέτης εξέφρασε με τον καλλίτερο τρόπο το ριζοσπαστισμό της Μεταπολίτευσης διευρύνοντας τις Δημοκρατικές, Πολιτικές, Συνδικαλιστικές Ελευθερίες του Ελληνικού Λαού. Ταυτόχρονα έβαλε τα θεμέλια για τη δημιουργία του κράτους πρόνοιας και έκανε πράξη την πραγματική εθνική συμφιλίωση μέσα από την αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης. Αλλά το μεγαλύτερο επίτευγμα του Ανδρέα ήταν η Εθνική Περηφάνια που ενέπνευσε στους Έλληνες, για το λόγο αυτό Λαός και Ανδρέας πορεύτηκαν μαζί μέχρι το τέλος.

Τα μέλη και οι φίλοι της Σοσιαλιστικής Προοπτικής Τιμούμε τη Μνήμη του Μεγάλου Ηγέτη την οποία, στα μαύρα χρόνια της μνημονιακής καταιγίδας που ζούμε, προσπαθούν να αμαυρώσουν σπιθαμιαίου διαμετρήματος «πολιτικοί» που ξεπουλούν τη χώρα και το Λαό για τα τριάντα αργύρια της προδοσίας.


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *