Το
Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο - Λύκειο Παλλήνης, που φέτος έκλεισε 25 χρόνια
λειτουργίας, επισκέφθηκε σήμερα η Περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου,
συνοδευόμενη από τον αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής, Πέτρο Φιλίππου. Στο
πλαίσιο της ενημέρωσής της για το φλέγον πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών του,
συναντήθηκε με την Ελένη Φλεβοτόμου, διευθύντρια του Λυκείου, τον Κώστα
Παπαγεωργίου, διευθυντή του Γυμνασίου, τον Διομήδη Παπαγεωργίου, αντιπρόεδρου
του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και με καθηγητές, γονείς και μαθητές.
Η
Ρένα Δούρου δήλωσε μεταξύ άλλων:
·
«Σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη
του Αναλφαβητισμού, συναντιόμαστε εδώ, στο Μουσικό σχολείο Παλλήνης, για να
στηρίξουμε όλοι μαζί το δικαίωμα όλων των μαθητών να μπορούν με ασφάλεια να
πηγαίνουν στα σχολεία τους. Να έχουν δηλαδή πρόσβαση στην παιδεία, στη γνώση.
Χωρίς χιλιομετρικά ή άλλα εμπόδια. Και για να γίνει αυτό, απαιτείται η πλήρης
και ριζική αλλαγή του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου. Και συγκεκριμένα της
Κοινής Υπουργικής Απόφασης 24001 του Ιουνίου του 2013».
·
«Με διαρκείς τροπολογίες – μπαλώματα, όπως
κάνει η κυβέρνηση, η κατάσταση δεν βελτιώνεται. Περιπλέκεται. Σε βάρος των
μαθητών, υπονομεύοντας το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά τους για πρόσβαση
στην παιδεία».
·
«Ειδικότερα το νέο νομοθετικό πλαίσιο
οφείλει να λαμβάνει υπόψη του την εξυπηρέτηση των μαθητών των μουσικών σχολείων
κι εν γένει των υπερτοπικών. Μίας κατηγορίας μαθητών που η ΚΥΑ του 2013 αγνοεί.
Ή, ακριβέστερα, τιμωρεί τα παιδιά αυτά για την επιλογή τους να ακολουθήσουν τα
μαθήματα του μουσικού σχολείου».
·
«Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο, που
υπαγορεύεται από μνημονιακές σκοπιμότητες, υποχρεώνεται η εφαρμόσει η αιρετή
περιφερειακή αυτοδιοίκηση. Η οποία αναγκάζεται, με τις υπηρεσίες της, να
εφαρμόσει μια πολιτική στην διαμόρφωση της οποίας δεν έχει παίξει κανένα ρόλο!»
·
«Εκείνο λοιπόν που χρειάζεται άμεσα είναι
ένα νέο νομοθετικό πλαίσιο που θα λαμβάνει υπόψη του τα όσα τονίζει στο Πόρισμά
του, φέτος τον Ιούλιο, ο Συνήγορος του πολίτη, δηλαδή την ασφάλεια κατά τη
μετακίνηση των μαθητών, την απόσταση της κατοικίας του μαθητή από το σχολείο
και το βάρος που μεταφέρει, τη διάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών καθώς και τις
πληθυσμιακές, ηλικιακές και γεωγραφικές ιδιαιτερότητες».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου