Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΛ. ΠΕΝΤΕΛΗΣ: ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ

Στην επιτροπή περιβάλλοντος της Τρίτης η πλειοψηφία ενέκριναν το θέμα που αφορά την "κατάργηση της Ελ. Πεντέλης από την ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ πολεοδομική μελέτη του Π. Πολίτη.

Καταψήφισε ο Θ. Βαρδουλάκης από την παράταξη του Γ. Θωμά και ο Πέτρος Αναστασιάδης της Λαϊκής Συσπείρωσης απείχε από την ψηφοφορία.

Η ενημέρωση που έχουμε από την συζήτηση είναι ελλιπής.

Πάντως, σύμφωνα με τον σμπίρο μας τέθηκαν ισχυρές επιφυλάξεις από Βαρδουλάκη και Αναστασιάδη σχετικά με το γεγονός ότι δεν τηρήθηκαν οι δεσμεύσεις του δημάρχου και του Ιωνά για δεύτερη συνάντηση των επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων με τη μελετητική ομάδα (όπως αναλυτικά σας έχουμε ενημερώσει).

Επίσης τέθηκε και το θέμα του βάθους της σήραγγας του ΜΕΤΡΟ, θέμα το οποίο επιχειρείται κατά πως φαίνεται να περάσει στο ντούκου, με ανυπολόγιστες συνέπειες για τους έρμους τους ιδιοκτήτες.

ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΕΜΕΙΣ.
Και επειδή δεν μιλάμε στον βρόντο για τα θέματα του Π. Πολίτη (και γενικά όλα τα ανοικτά πολεοδομικά θέματα της πόλης) ρωτάμε για άλλη μια φορά ΔΗΜΟΣΙΑ τον αρμόδιο αντιδήμαρχο:

ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ Ο κος ΙΩΝΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΝ ΜΗΚΟΤΟΜΗ ΤΗΣ ΣΉΡΑΓΓΑΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ;

ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ, ΜΑΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ - κατ' εντολήν προφανώς της διοίκησης που προτιμά την μοναξιά στην διαχείριση των θεμάτων της πόλης.

Ποιο είναι το βάθος της σήραγγας του ΜΕΤΡΟ από το Νομισματοκοπείο μέχρι την Δ. Πλακεντίας;;;

Περνάει το ΜΕΤΡΟ σε τέτοιο βάθος που να επιτρέπει την θεμελίωση κτιρίων από πάνω του, όπως γίνεται σε άλλες περιοχές, όπου το ΜΕΤΡΟ πέρασε στα 18 έως 25 μέτρα και παρόλα αυτά προκάλεσε ακόμα και ρήγματα σε πολυκατοικίες; (πχ στο Νέο Κόσμο;)

¨Η περνάει ΣΤΑ 6 έως 11 μέτρα βάθος οπότε από πάνω δεν μπορεί να θεμελιωθεί τίποτα ή - σε όποια σημεία είναι αυτό εφικτό - να απαιτεί σχεδόν διπλάσιο κόστος οικοδομής;

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΜΜΟΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ αφού δεν έχει απαντηθεί ακόμα πώς θα οργανωθεί κυκλοφοριακά η περιοχή μετά την "κατάργηση της Ελ. Πεντέλης" αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι απλά αυτό θα σημάνει την μετατροπή σε "Ελ. Πεντέλης" της Σαρανταπόρου, της Γαργηττού και της Ζ. Πηγής;

Επειδή μάθαμε ότι όχι μόνο δεν απαντάει ο αντιδήμαρχος αλλά - κατά την προσφιλή τους συνήθεια - ειρωνεύεται και απαξιώνει τις ενστάσεις της αντιπολίτευσης (της κανονικής, όχι αυτής που λέει ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ) ανεβάζουμε σήμερα την πηγή από την οποία προκύπτει το βάθος του ΜΕΤΡΟ στον Σταθμό Αγίας Παρασκευή.
Ο υδροφόρος ορίζοντας μελετήθηκε από τα 6 έως τα 11 μέτρα βάθος!!!

Σημειωτέον ότι προς Χαλάνδρι και Δουκ. Πλακεντίας είναι ακόμα πιο "ψηλά".

ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΛΑΘΟΣ ΜΕΝΕΙ Ο κος ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ  αντί να ειρωνεύεται, αλλά κυρίως ο δήμαρχος που έχει δεσμευτεί γι' αυτό, να φέρει τον μελετητή στην δεύτερη σύσκεψη και να του ζητήσει να μας παρουσιάσει την μηκοτομή ολόκληρης της σήραγγας για να μας πείσει.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ.

ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΒΕΒΑΙΑ .......



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *