Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2015

ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, ΤΟ ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ ΜΠΕΡΝΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ


Το εξαιρετικής - μαυρογυαλούριας - έμπνευσης πολιτικό επιχείρημα ότι η κατάργηση της Ελ. Πεντέλης από το προβλεπόμενο στο νέο Ρυθιστικό Σχέδιο της Αθήνας νομαρχιακό βασικό οδικό δίκτυο της Αττικής ΕΠΙΒΑΛΕΙ στον δήμο Χαλανδρίου να εναρμονίσει τον πολεοδομικό και κυκλοφοριακό σχεδιασμό του με αυτό αποτελεί ΝΤΡΟΠΗ για την αυτοδιοίκηση και τον δήμο Χαλανδρίου ειδικότερα.

Εμείς βέβαια φωνάξαμε πριν ψηφιστεί το νέο ΡΣΑ - ότι το προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο αμόλαγε αετό .

ΠΡΟΘΥΜΟΙ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΠΕΤΑΝΕ ΑΕΤΟ ΟΤΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ! "ΝΑ ΦΥΓΕΙ, ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ" που λέει και ο ΔΗΜΑΡΧΑΡΑΣ


Την ημέρα της ψήφισής του γράψαμε αυτά και προτείνουμε να ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΤΟΥΝ ΤΩΡΑ:
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΕΧΘΕΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΟ ΝΕΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Ήταν 30 Ιουλίου του 2014, οι δημοτικές εκλογές είχαν γίνει, ο Ρούσσος δεν είχε αναλάβει ακόμα και ελπίζαμε σε μια διοίκηση ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΛΟΓΟ για τα μεγάλα θέματα της πόλης.

Για όσους δεν διαβάσουν ολόκληρο το τότε άρθρο αντιγράφουμε την κρίσιμη παράγραφο:

Η υποβάθμιση της Ελ. Πεντέλης από δρόμο υπερτοπικής σημασίας (στον οποίο οι ρυμοτομούμενοι αποζημιώνονται από το δημόσιο) σε δρόμο που θα πρέπει να διανοιχτεί μέσω της ένταξης της περιοχής στο σχέδιο πόλης (του Αγίου Ποτέ) ή θα αφήσει τους ρυμοτομούμενους να βολοδέρνουν για πενήντα χρόνια.


Ποιος να ασχοληθεί; Δεν ήταν και ο τρελός στο δημοτικό συμβούλιο ...

Κάνανε διευθετήσεις στα οικοπεδάκια με τους μελετητές και σιγά μην τους ενδιέφερε .... το ΟΛΟΝ, Η ΠΟΛΗ!

Οι χρισματούχοι ψευτοαυτοδιοικητικοί δεν πάνε τελικά ποτέ κόντρα στην κεντρική διοίκηση γι' αυτό άλλωστε είναι χρισματούχοι.

Ή μάλλον πάνε μόνο αν κυβέρνηση είναι .... το άλλο κόμμα, για τα μάτια του κόσμου και για να εισπράξει το κόμμα τα ... οφέλη.

Πριν οι πασοκοδεξιοί δεν θέλανε να πιέσουν την πασοκοδεξιά κυβέρνηση να αποζημιώσει τους ιδιοκτήτες για το καλό του Χαλανδρίου και των επομένων γενεών.

ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΜΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ βάζοντας σε δεύτερη μοίρα .... ΤΟ ΚΟΜΜΑ. 

Τώρα δεν θέλουν οι καργαριστεροί χρισματούχοι του ΣΥΡΙΖΑ και των Οικολόγων Πρασίνων (το γράφουμε και αυτό λόγω της κομματικής προέλευσης του ΥΠΕΚΑ κ. Τσιρώνη) να πιέσουν την κυβέρνησή τους και είναι .... καλά και υπάκουα παιδιά.

ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ!

Μεγαλύτερη ΒΛΑΚΕΙΑ από το "δεν υπάρχει ο - ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΜΕΟ και προβλεπόμενος στο ΒΟΔ Αττικής - δρόμος στο νέο ΡΣΑ άρα αυτόματα αυτό δημιουργεί ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ στον δήμο Χαλανδρίου να τον καταργήσει από το Βασικό Οδικό Δίκτυο του Χαλανδρίου" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Διότι το ΡΣΑ είναι μια μελέτη στρατηγικής για την Αττική σε κλίμακα 1:10.000 (ΧΟΝΤΡΙΚΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ για να καταλαβαίνουν και οι νέοι στα πολεοδομικά) ενώ το ΓΠΣ της πόλης σε 1:1000. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Δηλαδή έχει πολύ μεγαλύτερη - δεκαπλάσια - λεπτομέρεια στις προβλέψεις του.

Και ξέρουν οι φωστήρες - μαυρογυαλούροι που λένε τέτοια φίδια στους ιθαγενείς τι σημαίνει αυτό και ψάχνουν να βρουν κανένα έγγραφο κανενός ανθυποϋπάλληλου για να κοροϊδέψουν τους χωριαταρέους και να απαντήσουν στους .... οχτρούς τους. (Έτσι αντιμετωπίζει η διοίκηση του δήμου την άλλη άποψη: "ΕΙΝΑΙ ΟΧΤΡΟΙ" αντί να ΔΙΑΛΕΧΤΟΥΝ με την άλλη άποψη.)

Στο ΦΕΚ (όχι κανένα αμφιβόλου εγκυρότητας ανθυποέγγραφο όπως της ΣΤΑΣΗ) του ΒΟΔ της Αττική που ανεβάσαμε εχθές αναφέρονται όλοι οι δρόμοι της πόλης που ανήκουν στο βασικό οδικό δίκτυο, αναλυτικά.

Μεταξύ αυτών η Ακακιών, η Βάρναλη, η Διονύσου, η Ηρακλείτου κά. εκτός της "σύνδεσης της Μεσογείων ΜΕ ΤΗΝ Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ".

ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΤΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΡΣΑ που βέβαια δεν πάει την μελέτη του στο ΤΟΠΙΚΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ και δεν ΄περιλαμβάνει την Ακακιών, την Διονύσου και την Βάρναλη. ΘΑ ΤΙΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΠΣ;;;;

ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ;;;

Και υπάρχουν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ που θα επιβεβαιώσουν ότι το Χαλάνδρι ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να εναρμονιστεί με την κατάργηση;

Αν θέλει ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ το Χαλάνδρι βεβαίως μπορεί αν ξεκινήσει τις διαδικασίες "κατάργησης" της Λ. Πεντέλης - Πλακεντίας. Δεν θα είναι εύκολες, θα κρατήσουν χρόνια, θα κριθούν ΤΕΛΙΚΑ στο ΣτΕ - ποιος ξέρει μετά από πόσο καιρό θα φτάσει εκεί - μετά από τρεις εγκρίσεις (ΔΗΜΟΣ -ΣΥΠΟΘΑ - ΥΠΕΚΑ) και πότε θα βγει η οριστική απόφαση του ΣτΕ.

  • ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ;
  • ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ..... ΓΡΗΟΓΟΡΑ ΕΤΣΙ;
  • ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ;

  • ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ: Πρώτα ΓΠΣ, μετά Πολεοδομική Μελέτη;
ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΟΛΟΝ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΜΕΡΟΣ! Αυτό λέει Η ΛΟΓΙΚΗ

Και θα φταίνε οι αντιπολιτευόμενες παρατάξεις - όπως λέει ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ η ΣΤΑΣΗ;

ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ.

ΑΥΡΙΟ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕΙ!
Οι ιδιοκτήτες ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ πρέπει να κάνουν κίνημα διεκδίκησης των αποζημιώσεων για να ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΟΥΝ την ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ.

Πρέπει να πιέσουμε, που λέει και η Καρατζά αλλά πρώτα πρέπει να συμφωνήσουμε ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ και ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ!
Γιατί ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΖΗΤΑΜΕ!

Κάθε δύο χρόνια ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ αυτό που ζητάμε. Ποιος θα μας πάρει σοβαρά;

Αυτά έπρεπε να λέει σήμερα η διοίκηση του δήμου.
Και οι λόγοι που δεν το κάνει αυτό η διοίκηση είναι λόγοι πειθαρχίας στις κυβερνητικές επιλογές, κόντρα στα συμφέροντα της πόλης.
Και αυτά που λέει ο Ρούσσος και ο Γερολυμάτος για συνέπειά τους σε αυτά που έλεγαν πριν 20 χρόνια είναι μπαρούφες! ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΕΔΙΞΑΝ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ!
Γιατί - άσχετα τι έλεγαν πριν 20 χρόνια - ΠΡΙΝ 2 μόλις χρόνια ψήφισαν την πολεοδομική μελέτη με τον δρόμο - επί Κουράση.
Και το έκαναν γιατί τα προ 20 χρόνων είναι παλιά συζήτηση και το ξέρουν.
Ενώ τα πριν 2 χρόνια είναι φρέσκια συζήτηση.

Και σε μερικές μέρες που θα γίνει η ανάρτηση της "Γ1 φάσης της μελέτης" και θα γίνουν τα αποκαλυπτήρια του ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ ΜΠΕΡΝΤΕ που στήνεται σε βάρος των συμφερόντων της πόλης και των έρμων των ιδιοκτητών του Πεύκο Πολίτη θα δείτε την πολιτική υποκρισία τους.

Η νέα φάση με τον "καταργημένο" δρόμο ξεκίνησε με τον χάρτη Ιωνά που μπήκε στον φάκελο του δημοτικού συμβουλίου κατά την εκδίκαση των ενστάσεων.

Τον έχουμε αλλά δεν τον ανεβάζουμε ακόμα.

Μόλις αναρτηθεί , "διορθωμένος" (και καλά) με βάση τις αποφάσεις των εναπομείναντων στην πρόσφατη συνεδρίαση "χαρούμενων με την ανάρτηση, προθύμων" παρατάξεων και συμβούλων, είτε ψήφισαν υπέρ της ανάρτησης, είτε συμφώνησαν πολιτικά ΔΗΜΟΣΙΑ δια λόγου αλλά χωρίς ψήφο λόγω ιδιωτικών εμπλοκών, θα πούμε πολλά .... ΕΠΙ ΧΑΡΤΟΥ.

Προς το παρόν περιμένουμε να δούμε ΤΙ ΑΛΛΗ ΜΠΟΥΡΔΑ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ για να την απαντήσουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου