Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

"Τιμωρία" στην Ελλάδα αν μπει σε φάση ανάπτυξης;

 Θα πρέπει κάποτε να μας εξηγήσουν ειλικρινώς τι σόι Μνημόνιο είναι αυτό που υπέγραψαν. Αν κάποιος αδαής μπορέσει να το σκεφτεί με λίγο ανοιχτό μυαλό το πρώτο που θα καταλάβει είναι ότι σκοπός δεν είναι να ξεπληρώσουμε τα χρέη μας αλλά να μην τα ξεπληρώσουμε, γιατί προφανώς τα "χρυσαφικά μας" και τα "ασημικά" μας είναι σημαντικότερα από τα "φανταστικα", δημιουργημένα σε υπολογιστή από αέρα "κοπανιστό" λεφτά που μας δανείζουν. Δεν τους νοιάζουν τα λεφτά, γιατί τα έχουν τα λεφτά, άλλα τους ενδιαφέρουν.Ο χρηματιστηριακός τεχνικός αναλυτής Πάνος Παναγιώτου αναφέρει σε άρθρο του: "Η Ελλάδα έχει δανειστεί με όρους που σημαίνουν ότι αν αρχίσει η χώρα μας να αναπτύσσεται θα πρέπει να "τιμωρηθεί" με αύξηση του επιτοκίου δανεισμού" Διαβάστε αναλυτικά τι γράφει:

Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η πιθανότητα προσφυγής της Ελλάδας στο ΔΝΤ, η ελληνική πολιτική ηγεσία φρόντισε να περάσει το μήνυμα πως το επιτόκιο των δανείων θα ανερχόταν κοντά στο 3% και ίσως και χαμηλότερα απ' αυτό. Στην πορεία η κοινή εντύπωση που σχηματίστηκε και ισχύει μέχρι και σήμερα είναι πως το επιτόκιο διαμορφώνεται στο 3,15%. Η πραγματικότητα, όμως, μάλλον είναι αρκετά διαφορετική.

Η ελληνική κυβέρνηση ζήτησε, αρχικά, δάνειο ύψους 30 δις ευρώ υπογράφοντας μία “Συμφωνία Διακανονισμού” (Stand – By Agreement) με το ΔΝΤ. Η συγκεκριμένη μορφή συμφωνίας έχει μία δεδομένη φόρμα καθορισμού του επιτοκίου που χρεώνεται ο δανειολήπτης η οποία και συνδέει τη διάρκεια και το μέγεθος του δανείου με το ύψος του επιτοκίου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχει το ίδιο το ΔΝΤ, το πρώτο βήμα για τον υπολογισμό του επιτοκίου μεγάλων δανείων, όπως του ελληνικού, είναι η προσαύξηση του βασικού επιτοκίου του ΔΝΤ κατά 200 μονάδες βάσης. Το βασικό, αυτό, επιτόκιο είναι κυμαινόμενο και σήμερα διαμορφώνεται στο 1,16%. Η προσαύξηση του κατά 200 μονάδες βάσης φέρνει το επιτόκιο του ελληνικού δανείου, σε πρώτο στάδιο, στο 3,16%.

Στο δεύτερο στάδιο, το ΔΝΤ χρεώνει 'τέλος δέσμευσης' στα δάνεια που αναμένεται να αντλήσει η χώρα μέσα στο επόμενο 12άμηνο και το οποίο στην περίπτωση της Ελλάδας ανέρχεται στο 0,60%.
Στο τρίτο στάδιο, το ΔΝΤ επιβάλλει 'χρέωση υπηρεσιών', η οποία σε μεγάλα δάνεια, όπως το ελληνικό, ανέρχεται στο 0,5% κάθε δόσης που καταβάλλεται.

Στο τέταρτο στάδιο, αν η αποπληρωμή του δανείου ξεπεράσει τα τρία έτη, όπως θα συμβεί στην περίπτωση της Ελλάδας από τα μέσα του 2013, το ΔΝΤ προσθέτει επιπλέον 100 μονάδες βάσης στο συνολικό επιτόκιο που χρεώνει, ώστε να 'αποθαρρύνει την μακροπρόθεσμη και παρατεταμένη χρήση των πόρων του'.

Έτσι, το επιτόκιο που τελικά καταβάλλει η Ελλάδα για τα δάνεια της απ' το ΔΝΤ ήταν απ' την πρώτη στιγμή πιο κοντά στο 4% παρά στο 3% ενώ από το Μάιο του 2013 και μετά θα αυξηθεί κοντά στο 5%.
Το βασικό επιτόκιο του ΔΝΤ – πάνω στο οποίο γίνονται όλες οι προσαυξήσεις που είδαμε - είναι κυμαινόμενο και σύμφωνα με στοιχεία από το ΔΝΤ ανερχόταν στο 3,73% τον Ιανουάριο του 2009, μόλις ενάμιση χρόνο πριν την προσφυγή της Ελλάδας.

Αν η χώρα είχε ζητήσει δάνειο τότε, το επιτόκιο θα διαμορφωνόταν, μαζί με τις χρεώσεις, πάνω από το 6%. Το Σεπτέμβριο του 2007 το βασικό επιτόκιο του ΔΝΤ είχε αναρριχηθεί στο 5,55% ενώ σε άλλες χρονικές περιόδους είχε βρεθεί ακόμη υψηλότερα. Αν σκαρφαλώσει σε αντίστοιχα με του 2007 επίπεδα κάποια στιγμή στα επόμενα χρόνια, τότε το επιτόκιο των ελληνικών δανείων θα αυξηθεί στο 9,50%. Παρόμοιες καταστάσεις με μεγάλες αυξήσεις επιτοκίων έχουν προκαλέσει την πτώχευση κρατών στο πρόσφατο παρελθόν.
Όταν η Ελλάδα προσέφυγε στο ΔΝΤ, το Μάιο του 2010, τα επιτόκια του αμερικανικού δολαρίου και του ευρώ βρίσκονταν σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα τιμών. Αυτό συνεπάγεται πως μια πιθανή εξέλιξη στα επόμενα χρόνια είναι τα επιτόκια αυτά να αυξηθούν.

Στην περίπτωση της Ελλάδας το επιτόκιο θα ήταν κάπως μικρότερο αν τα ελληνικά δάνεια δεν ήταν τόσο μεγάλα αλλά όπως περήφανα δήλωσε και ο πρώην πρωθυπουργός της χώρας “το δάνειο απ' το ΔΝΤ είναι το μεγαλύτερο που έχει δοθεί ποτέ.”


Επιτόκια και Ανάπτυξη

Δεδομένου ότι η ελληνική οικονομία επηρεάζεται σε σημαντικό βαθμό από την ευρωπαϊκή και την παγκόσμια (όπως υποστηρίζεται σε πληθώρα εκθέσεων του ΔΝΤ, της Τράπεζας της Ελλάδας και της ΕΕ), οι πιθανότητες η χώρα να μπει σε αναπτυξιακή τροχιά θα αυξηθούν όταν το διεθνές οικονομικό κλίμα θα αρχίσει να βελτιώνεται.

Καθώς, όμως, το διεθνές οικονομικό κλίμα θα βελτιώνεται τα επιτόκια του δολαρίου και του ευρώ θα πάρουν την ανιούσα επηρεάζοντας αυξητικά και το βασικό επιτόκιο του ΔΝΤ και έτσι το τελικό επιτόκιο που το τελευταίο χρεώνει στα κράτη.

Αν και εφόσον, λοιπόν, κάποια στιγμή στα επόμενα χρόνια η Ελλάδα καταφέρει να βγει απ' την ύφεση και να μπει σε φάση ανάπτυξης, επηρεαζόμενη θετικά και από μία βελτίωση της διεθνούς οικονομίας, θα έχει ως τροχοπέδη το αυξανόμενο επιτόκιο των δανείων της προς το ΔΝΤ. Όσο περισσότερο θα βελτιώνεται η διεθνής οικονομία αυξάνοντας τις πιθανότητες ανάπτυξης και στην Ελλάδα, τόσο θα αυξάνεται το επιτόκιο των δανείων της χώρας εμποδίζοντας τις προοπτικές ανάπτυξης.

Συνδεδεμένο με αρνητικό τρόπο με την ανάπτυξη, όμως, είναι και το επιτόκιο των νέων δανείων της Ελλάδας απ' την Ευρωπαϊκή Ένωση έτσι ώστε και σε αυτήν την περίπτωση η ανάπτυξη να τιμωρείται με πρόστιμο.

Ο συνδυασμός των παραπάνω δημιουργεί ένα διπλό φρένο στην οποιαδήποτε προσπάθεια ανάπτυξης της Ελλάδας εξαιτίας των ίδιων ακριβώς των επιτοκίων των δανείων που υποτίθεται πως δίνονται ώστε να τη βοηθήσουν να ξεπεράσει την κρίση και την ύφεση που την ταλανίζει . Επιπλέον, ιδιαίτερα τα δάνεια του ΔΝΤ απειλούν με πτώχευση τη χώρα στην περίπτωση που αναφέραμε παραπάνω.

Συμπερασματικά, αν το πρώτο δάνειο απ' την Ευρωπαϊκή Ένωση είχε συνοδευτεί με πολύ μεγάλο επιτόκιο εξαιτίας της επιμονής της Γερμανίας και της παθητικής αποδοχής της ελληνικής κυβέρνησης προκαλώντας δριμεία βλάβη στην Ελλάδα βαθαίνοντας και παρατείνοντας την κρίση (διεθνείς εκθέσεις τραπεζών όπως της JP Morgan επέμεναν απ' την αρχή πως τα επιτόκια ήταν υπερβολικά μεγάλα και θα προκαλούσαν τελικά βλάβη στη χώρα, όπως και έγινε), τα δάνεια του ΔΝΤ και του δεύτερου 'πακέτου στήριξης' απ' την ΕΕ συνοδεύονται από επιτόκια που θα λειτουργούν ως φρένο στην οποιαδήποτε απόπειρα της Ελλάδας να βγει απ' την ύφεση και να περάσει στην ανάπτυξη ενώ κάτω από συγκεκριμένες, πιθανές, προϋποθέσεις θα μπορούν να οδηγήσουν τη χώρα σε πτώχευση.

Αν, λοιπόν, ξένοι και Έλληνες πολιτικοί ηγέτες ενδιαφέρονται, πράγματι, για την ανάπτυξη της Ελλάδας, όπως διατείνονται, τότε θα πρέπει να φροντίσουν να την απαλλάξουν από τα πρόστιμα ανάπτυξης τα οποία της έχουν επιβάλλει. Αν ενδιαφέρονται η Ελλάδα να αποφύγει την πτώχευση τότε θα πρέπει να ακυρώσουν τα κυμαινόμενα και άκρως επικίνδυνα επιτόκια των δανείων της και να της παράσχουν δάνεια μεγάλης διάρκειας με πολύ χαμηλά και οπωσδήποτε σταθερά επιτόκια, ώστε η χώρα να έχει το χρόνο αλλά και τη σταθερότητα και την οικονομική ασφάλεια που χρειάζεται για να μπορέσει να αναδιαρθρώσει την οικονομία της.

* Ο Πάνος Παναγιώτου είναι Χρηματιστηριακός Τεχνικός Αναλυτής

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

Φωτογραφίες από τα παλιά!

Αλέκα Παπαρήγα


Άνγκελα Μέρκελ 1992 (και τότε τα χάλια της είχε).
Φήμες λένε ότι μετά από αυτή τη φωτογραφία ο φωτογράφος αυτοκτόνησε.


Έλλη Στάη (Πράσινο Σαββατοκύριακο)


Καραμανλής και Σαμαράς 1


Καραμανλής και Σαμαράς 2


Καραμανλής (σκέφτεται τα σουβλάκια και το playstation!!)


Καρατζαφέρης νέος...


Μιχαλολιάκος


Πάγκαλος (πριν τα φάει μόνος του...)


Σαμαράς - Χάρρυ Πόττερ!!


Σαρκοζί (και αυτός στα νειάτα του σοσιαλιστής ήταν!)


Τσίπρας (live your myth in Greece)



Βενιζέλος (no comment!)


Ομπάμα νέος (πούλαγε κι αυτός τσάντες στην Ερμού???!!)


Έχω την εντύπωση ότι...αυτό που έδειχναν...ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ!!!

Δ.Χ.


ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ: Ο ΑΚΡΟΓΩΝΙΑΙΟΣ ΛΙΘΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΜΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΠΕΔΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.

Το θέμα είναι τεράστιο διότι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΟΧΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, εφόσον μιλάμε για ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και όχι για χώρους ΣΤΙΒΑΞΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ.

Και όπως τροφεία, κατηγοριοποιήσεις, αριθμοί θέσεων δεν είναι συζήτηση που (ΑΚΟΜΑ;;) δεν μας απασχολεί για τις άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης που ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ (για πόσο ακόμα θα μου πεις) ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ.

Εδώ μιλάμε όμως για επιλογές που έγιναν σε επίπεδο ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.

Εμείς δεν κατηγορούμε και δεν κριτικάρουμε τον δήμο ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑ την κυβέρνηση και το κεντρικό κράτος ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ, ΚΥΡΙΑΡΧΗ και ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ. Και μάλιστα ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΑΝ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ, επιβάλλοτας ουσιαστικά στους δήμους να ΞΑΝΑΦΟΡΟΛΟΓΗΣΟΥΝ τους πολίτες ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ μέσα από τις κρατήσεις στον μισθό τους.

Αλλά αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΑΔΡΑΝΕΙ ή ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΝ ΕΥΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ "ΠΟΝΑΕΙ ΔΟΝΤΙ, ΚΟΒΕΙ ΚΕΦΑΛΙ"!

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΛΛΟΣ ΔΗΜΟΣ 4 ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ, ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΣΕΙ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΔΗΜΑΡΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ! ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ!

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ, όπου βρίσκουν λύσεις ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΣΦΥΚΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ που τους επιβάλλουν τα μνημόνια ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ και ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥΣ.

ΠΩΣ;

Έχουν άλλες προτεραιότητες και ιεραρχούν το θέμα των παιδικών σταθμών πιο ψηλά στην ατζέντα τους;
Χαλάνε λιγοτερα λεφτά για διαγραμμίσεις;;;
Δεν πληρώνουν πρόστιμα γιατί δεν βάζουν παγοδρόμια πάνω σε αγάλματα;
Δεν πληρώνουν οπτικούς επικοινωνιολόγους;;;
Παίζουν καλύτερα το παιχνίδι των εσόδων του δήμου από τις δικές τους δράσεις, αξιοποιώντας τις δημοτικές τους επιχειρήσεις καλύτερα, βγάζοντας ΚΕΡΔΗ σε αυτές;
ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΙΣΧΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ φροντίζοντας να διαμορφώνουν αραγή δικά τους μέτωπα και όχι διασπώντας και κατακερματίζοντας τις τοπικές κοινωνίες;;;
Δεν πληρώνουν εισαγώμενα στελέχια;;;;

ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΗΜΟΙ!

Και έχουν και αυτοί ΜΝΗΜΟΝΙΑ, γιατί για ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ δήμους μιλάμε, με την ίδια κυβέρνηση, τον ίδιο Ράιχενμπαχ και την ίδια ΤΡΟΪΚΑ.

ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ!

ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ HALANDRIPEDIA:

http://halandripedia.blogspot.gr/2012/06/2012-2013.html#more

ΤΑ ΝΕΑ ΤΡΟΦΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ: ΕΔΩ ΘΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ

TROFIA


Φέτος ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δεν επαναλήφθηκε το περυσινό ΕΚΤΡΩΜΑ για το οποίο ΛΙΓΟΙ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΠΕΡΥΣΙ: Την επιβολή τροφείων σε οικογένειες χωρίς εισόδημα!

ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΥΣΙΝΟ ΚΟΥΡΝΙΑΧΤΟ ΠΟΥ ΣΗΚΩΣΑΜΕ ΦΕΤΟΣ - ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ - ΔΙΟΡΘΩΣΑΝ λίγο τα πράγματα αφού οικογένειες με εισοδήματα μέχρι 8000 ευρώ δεν θα υποχρεωθούν να πληρώσουν τροφεία.

Στην απόφαση διαφώνησαν τα μέλη της αντιπολίτευσης:

ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ (ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ) - με την πάγια θέση του ΚΚΕ για πλήρη και καθολική κατάργηση των τροφείων και - Ω ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ - ΤΟ ΜΠΑΤΣΟΚ (Πράσσος), ο κ. ΜΑΝΟΥΣΑΚΗΣ (Παττακός) και η κα Κυπριώτη (Πανταζής) οι οποίοι ζήτησαν να επανέλθουμε στο καθεστώς προ διετίας όπου δεν πλήρωναν τροφεία οι οικογένειες με εισόδημα πάνω από 16000 ευρώ, ενώ ο εκπρόσωπος της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, όπως είπαμε και πριν έλειπε από την συνεδρίαση του Νομικού Προσώπου.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΟΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ ΤΙΣ ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.

Apofasi Ds




Η πλειοψηφία στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ έκανε ΕΝΑ ΙΔΙΟΤΥΠΟ ΠΑΡΤΥ, πανηγύριζαν και έφτυνε ο ένας τον άλλο για να μην τον ματιάσει, για την αποτελεσματικότητά τους να μειώσουν λέει τα χρέη του Νομικού Προσώπου.

Ε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΗΔΕΝΙΣΟΥΝ ΤΑ ΧΡΕΗ;;;

ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ!

ΣΩΣΤΑ!
ΧΑΙΡΕΤΑΙ!

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ: ΦΕΤΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ! Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ;;; ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΠΕΡΥΣΙ! ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΣΤΙΒΑΧΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΚΤΙΡΙΑ!!!!

KLEISIMO


ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΧΙ!

ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ! Ο κος ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΝΩ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ Ο ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.


ΤΟ ΜΠΑΤΣΟΚ;;; (ΠΡΑΣΣΟΣ;;;)

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΝΩΜΕΝΟ ΔΥΝΑΤΟ! ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΙΟΙΚΗΣΗ!

ΕΙΠΑΝ ΝΑΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ!

Όταν μιλάμε για συνδιοίκηση μετά φταίμε εμείς!

Κάποτε αυτός ο χώρος ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΣΤΑΘΜΟΥΣ! ΤΩΡΑ ΚΛΕΙΝΕΙ!

Δυστυχώς ακολούθησαν και οι κ. Μανουσάκης (Παττακός) και Κυπριώτη (Πανταζής).

Ισχυριζόμαστε - ΒΑΣΙΜΑ ότι  η Βιβή Κυπριώτη ακολούθησε ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΑΠΕΙΡΙΑΣ.

Και ο λόγος που το ισχυριζόμαστε είναι ότι Ο ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ με ανάρτηση στο blog του.

ΕΡΧΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΙΟ - δια της ζωής και του παραδείγματος - να επιβεβαιωθεί αυτό για το οποίο ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ - φωνή βοώντος:

Είναι ανάγκη να συντονιστεί περισσότερο και να εκπροσωπηθεί με πιο ΙΣΧΥΡΟ και ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΥΝΔΙΟΙΚΗΣΗ.
Και να πάνε στην πάντα εγωισμοί και σχηματοποιήσεις του παρελθόντος καθώς και προσωπικοί διαγκωνισμοί.

ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ - ΟΣΟ ΘΑ ΗΘΕΛΕ - ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ με τους φίλους του, ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ.

Έχουμε άδικο;;







ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ; ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ; ΥΠΗΡΧΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑ;; ΝΑ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ! ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ - ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ!

ERGAZOMENOI

ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ: ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΥΣΙ.

http://stinplatia.blogspot.gr/2011/08/blog-post_8917.html

ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ: ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

http://stinplatia.blogspot.gr/2011/07/blog-post_1683.html

ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ - ΝΕΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

http://stinplatia.blogspot.gr/2011/06/330.html

330 ΠΑΙΔΙΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΘΑ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ!
770 παιδιά φιλοξενήθηκαν πέρυσι στους παιδικούς σταθμούς της πόλης μας!
Με προχθεσινή του απόφαση το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε ότι τη νέα χρονιά θα φιλοξενηθουν 400!

http://stinplatia.blogspot.gr/2011/09/i.html

ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ: Ο Δήμος έκλεισε τρεις παιδικούς σταθμούς στο πρότυπο παιδικό σταθμό του Ιδρύματος Κουρτέση και εγκατέλειψε το κτίριο που χρησιμοποιούσε χωρίς ενοίκιο!!Ο Νίκος Πανταζής θεωρεί την απόφαση εγκληματική και περίεργη!!!!

http://stinplatia.blogspot.gr/2011/05/blog-post_09.html

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥΣ ΣΤΑΘΟΥΣ. ΘΕΛΕΙ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

http://stinplatia.blogspot.gr/2011/08/site-0.html

ΤΑ ΤΡΟΦΕΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ. ΑΠΟ 0 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΡΟΦΕΙΑ! ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ!


Εν συντομία ΠΕΡΥΣΙ:

- ΕΚΛΕΙΣΑΝ 3 ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΟΥ ΣΤΕΓΑΖΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΚΟΥΡΤΕΣ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ "ΧΑΛΑΝΔΡΙ" ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ.

- ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ 330 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ (ΑΠΟ 730 ΠΡΟΠΕΡΣΙ) ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΗΚΑΝ ΤΕΛΙΚΑ 400 ΠΑΙΔΙΑ!

- ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΑΝ ΤΡΟΦΕΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ - ΕΙΜΑΣΤΑΝ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΔΗΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ!

Μαζέψαμε τις περυσινές αναρτήσεις για αν θυμηθούμε.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΑ





ΝΕΟ ΡΕΚΟΡ ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ!


ΑΓΓΙΞΑΜΕ ΤΟΥΣ 4000 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΛΜΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ!




ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΣΑΝ!
ΜΠΗΚΑΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ!

Δεν μας βρήκαν κάπου και έρηξαν μια ματιά, όπως γίνεται με τα free press!

ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ "ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ" ΚΑΙ ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ - ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ - ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΡΘΡΟ, Είτε στην ΠΛΑΤΕΙΑ, είτε παλαιότερα!

Εσείς δίνετε την απάντηση σε όσους ψηφίζουν ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ, ΧΟΥΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ!


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!

Το ευχαριστώ μας θα συνοδευτεί από ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ που ετοιμάζουμε και πιστεύουμε ότι θα προλάβουμε μέσα στη μέρα.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ!

Τι θα γίνει φέτος με τους παιδικούς σταθμούς;;;
ΠΩΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΥ ΚΟΥΡΤΕΣΗ;;;

Ποιοι  ψήφισαν; Ποιοι δεν ψήφισαν;;; Πώς λειτουργούν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης που αρνούνται να συνεργαστούν για να παράξουν καλύτερο αποτέλεσμα στα ελεγκτικά τους καθήκοντα απένατνι στην συνδιοίκηση ΑΝΔΡΕΑΣΗ και πώς εκπροσωπούνται στα νομικά πρόσωπα;;;

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΕΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΟΦΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ;;
ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟ ΠΕΡΥΣΙΝΟ ΑΙΣΧΟΣ, ΟΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΤΡΟΦΕΙΑ ΣΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ 0 ΕΥΡΩ;;;
ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ;;;

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΡΟΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ!

Είναι και η ΦΛΥΑ και το θέμα του Κυλικείου στο Νεκροταφείο για το οποίο έχουν μιλήσει ΟΛΟΙ.
Εμείς δεν έχουμε μιλήσει ακόμα γιατί δεν θα σας πούμε ΦΙΔΙΑ.

ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ που ξεκινάνε από την ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ παραχώρησης και φτάνουν στο σήμερα και την απόφαση του Δ.Σ. να προχωρήσει σε εξαγορά της σύμβασης.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ!



ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΟΜΒΑ ΤΟΥ ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ: Αντισυνταγματική η μείωση μισθών και επιδομάτων στο Δημόσιο

Αντισυνταγματική η μείωση μισθών
Αντισυνταγματική και αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) αλλά και αντίθετη στις Διεθνείς Συμβάσεις Εργασίας κρίθηκαν, με μια απόφαση των πολιτικών δικαστηρίων, που ανατρέπει τα έως σήμερα δεδομένα, οι δύο μνημονιακοί νόμοι 3833/2010 και 3845/2010 που επέβαλαν μείωση των αποδοχών, των επιδομάτων, κ.λπ. των εργαζομένων στο Δημόσιο τομέα.
Είναι η πρώτη απόφαση των πολιτικών δικαστηρίων που έρχεται σε ευθεία αντιπαράθεση με την απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας που έκρινε ότι οι μνημονιακοί περιορισμοί στις αποδοχές, δώρα, κ.λπ. των εργαζομένων είναι συμβατοί με τις επιταγές του Συντάγματος και την Ευρωπαϊκή και διεθνή νομοθεσία.

Ειδικότερα, η απόφαση αναφέρει ότι τόσο ο νόμος 3833/2010 που αφορά τα επείγοντα μέτρα αντιμετώπισης της δημοσιονομικής κρίσης, όσο και ο νόμος 3845/2012 για τα μέτρα εφαρμογής του μηχανισμού στήριξης της ελληνικής οικονομίας από τα κράτη μέλη της Ζώνης του Ευρώ και το Διεθνές Νομισματικό ταμείο (ΔΝΤ), είναι αντίθετοι στα άρθρα 4, 22, 23, 25, 28 και 106 του Συντάγματος, στο άρθρο 11 της ΕΣΔΑ και στις Διεθνείς Συμβάσεις Εργασίας 151/1978 και 14/1981.

Υπογραμμίζεται στη δικαστική αυτή απόφαση ότι τα μέτρα που επιβλήθηκαν σε βάρος των εργαζομένων πραγματοποιούν ανεπίτρεπτη επέμβαση στη συλλογική αυτονομία με αποτέλεσμα να καταλύουν τα άρθρα 22 και 23 του Συντάγματος, ενώ δεν συνοδεύονται από αντισταθμιστικά μέτρα, όπως είναι η μείωση των τιμών και των φόρων. Αντίθετα, μάλιστα, προσθέτει η απόφαση, επιβλήθηκαν φοροεισπρακτικού χαρακτήρα μέτρα. Ακόμη, σημειώνεται στην δικαστική απόφαση, ότι παραβιάζεται και το άρθρο 4 του Συντάγματος (περί ισότητας), καθώς έγινε μείωση ίδιου ύψους στις αποδοχές τόσο των υψηλόμισθών όσο και των χαμηλόμισθων.

Η επίμαχη απόφαση δημοσιεύθηκε στο νομικό περιοδικό «Επιθεώρησης Εργατικού Δικαίου» (τεύχος 10/2012) και είναι του Ειρηνοδικείου Αθηνών (599/2012) με ειρηνοδίκη τη Σταυρούλα Κουτρουβίδα. Στη Δικαιοσύνη είχαν προσφύγει οι εργαζόμενοι στην Ανώνυμη Εταιρεία ΣΤΑΣΥ» (πρώην ΑΜΕΛ Α.Ε.) η οποία είναι θυγατρική της «Αττικόν Μετρό Α.Ε.» και ανήκει στον Δημόσιο τομέα.
Κατ' αρχάς αναφέρεται στην απόφαση: «Συνεπάγεται ότι η επέμβαση στη συλλογική αυτονομία πρέπει να συνιστά μέτρο όλως εξαιρετικό και να μην υπερβαίνει μία εύλογη χρονική περίοδο, να συνοδεύεται δε από επαρκείς εγγυήσεις για την προστασία του επιπέδου ζωής των εργαζομένων, τηρουμένης, σε κάθε περίπτωση, της αρχής της αναλογικότητας, η οποία αποτελεί συνταγματικό περιορισμό των νομοθετικών περιορισμών των συνταγματικών θεμελιωδών δικαιωμάτων, επιτάσσοντας ότι μεταξύ του νόμιμου σκοπού που επιδιώκει ένας περιορισμός του δικαιώματος και του συγκεκριμένου περιορισμού πρέπει να υπάρχει εύλογη σχέση.
Η εφαρμογή της αρχής αυτής θεμελιώνεται αφενός στο εσωτερικό μας δίκαιο, και συγκεκριμένα στο άρθρο 25 παράγραφος 1δ' του Συντάγματος, και αφετέρου στις διατάξεις της Ε.Σ.Δ.Α. για την προάσπιση των δικαιωμάτων του ανθρώπου και των θεμελιωδών ελευθεριών, που έχει κυρωθεί από τη χώρα μας με τον Ν. 53/1979 και δυνάμει του άρθρου 28 παράγραφος 1 του Συντάγματος έχει υπερνομοθετική ισχύ. Έτσι, σε περίπτωση μείωσης αποδοχών και επιδομάτων, πρέπει να εξετάζεται η αναλογικότητα του μέτρου προς τον επιδιωκόμενο σκοπό δημοσίου συμφέροντος και να τηρείται η προϋπόθεση ότι τα μέτρα δεν επιφέρουν δυσανάλογη προσβολή, εν όψει του επιδιωκόμενου σκοπού, σε συνταγματικά δικαιώματα και αγαθά, σε καμία περίπτωση δε δεν δικαιολογείται να καταλύονται θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος (22 παρ. 2 και 23 παρ. 1)».
Στη συνέχεια η κα Κουτρουβίδα κάνει αναφορά στο άρθρο 106 του Συντάγματος που λέει ότι μπορεί χάριν του εθνικού συμφέροντος να περιοριστεί η συλλογική αυτονομία που καθιερώνεται με το άρθρο 22 του Συντάγματος για περιορισμένο και εύλογο όμως χρονικό διάστημα και πάντα τηρώντας την συνταγματική αρχή της αναλογικότητας και τις διατάξεις της ΕΣΔΑ.
Στην προκειμένη περίπτωση, υπογραμμίζει η ειρηνοδίκης, και αν ακόμη δεχθούμε ότι οι περιορισμοί αυτοί τέθηκαν χάριν του εθνικού συμφέροντος, εκτός του ότι δεν είναι συμβατοί με τις διεθνείς συμβάσεις εργασίας, επιφέρουν «δυσμενείς για τους εργαζόμενους τροποποιήσεις, χωρίς να εγγυώνται ότι ο περιορισμός των συλλογικών διαπραγματεύσεων έχει περιορισμένο χρονικό ορίζοντα, ώστε να είναι συνταγματικά ανεκτή η επέμβαση στη συλλογική αυτονομία, με αποτέλεσμα να καταλύονται στην πραγματικότητα οι επίμαχες συνταγματικές διατάξεις των άρθρων 22 και 23 του Συντάγματος».
Ακόμη, αναφέρεται στην δικαστική απόφαση: «Η αιτιολογία της αναγκαιότητας για τη λήψη των επίδικων μέτρων που αφορούν τις μειώσεις των αποδοχών και επιδομάτων των εργαζομένων που προβλέπονται, χάριν του δημοσίου συμφέροντος, είναι προφανώς ελλιπής, λαμβανομένου υπ' όψιν ότι τα μέτρα αυτά καταργούν τις συλλογικές διαπραγματεύσεις, τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας και ουσιαστικά την συνδικαλιστική ελευθερία και συλλογική αυτονομία, είναι δε αντίθετα με τις Διεθνείς Συμβάσεις, που έχει συνάψει η Ελλάδα και που δυνάμει του άρθρου 28 παράγραφος 1 του Συντάγματος έχουν αποκτήσεις υπερνομοθετική ισχύ».

Ως προς την μείωση των αποδοχών και τα φοροεισπρακτικά μέτρα αναφέρει η ειρηνοδικειακή απόφαση: «Κατά συνέπεια, με τα επίδικα μέτρα παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας, καθώς, εκτός από την παραπάνω ανεπίτρεπτη μονιμότητα του χαρακτήρα τους, δεν βρίσκονται σε αντιστοιχία με τον επιδιωκόμενο σκοπό, ούτε συνοδεύονται με αντισταθμιστικά μέτρα (μείωση τιμών, άμεσων και έμμεσων φόρων κ.λπ.) και εγγυήσεις για την προστασία ευάλωτων ομάδων του πληθυσμού της χώρας. Αντίθετα, όπως είναι γνωστό, επιβάλλονται στους πολίτες ταυτόχρονο με μία σειρά ιδιαίτερα σκληρών φοροεισπρακτικών μέτρων που προβλέπουν μείωση ή κατάργηση αφορολόγητων ορίων και τα οποία πλήττουν τις πλέον ευάλωτες πληθυσμιακές ομάδες, την προστασία των οποίων έπρεπε να εγγυώνται και να διαφυλάττουν».

Επιπρόσθετα, συνεχίζει η δικαστική απόφαση - «είναι προφανές ότι η διάταξη του άρθρου 1 παρ. 5 του Ν. 3833/2010, σύμφωνα με την οποία καθιερώνεται μείωση των αποδοχών των εργαζομένων που υπάγονται στη ρύθμιση του εν λόγω άρθρου κατά γενικευμένο ποσοστό 7%, καθώς και των επιδομάτων Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας κατά επίσης γενικό ποσοστό 30%, αντίκειται στο άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος, σύμφωνα με το οποίο οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους. Η μείωση των αποδοχών και των ως άνω επιδομάτων κατά το ίδιο γενικό ποσοστό που καταλαμβάνει τόσο τους υψηλόμισθους όσο και τους χαμηλόμισθους εργαζομένους αντίκειται στην ανωτέρω διάταξη και οδηγεί τους μεν υψηλόμισθους στο να εξακολουθούν να διατηρούν ένα ικανοποιητικό και αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης, ενώ τους χαμηλόμισθους, οι οποίοι αποτελούν ένα ιδιαίτερα μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού, το οποίο στο όνομα του γενικού συμφέροντος έπρεπε να προστατεύεται, τους οδηγούν στην κοινωνική και οικονομική εξαθλίωση, αφού εκμηδενίζουν στην ουσία τις αποδοχές τους και τους αναγκάζουν, κατά παράβαση της ως άνω διάταξης, να συνεισφέρουν στα δημόσια βάρη κατά φανερή αναντιστοιχία με τις δυνάμεις τους, ενισχύοντας δε την άποψη ότι η αιτιολογία της λήψης των οριζόμενων με τις ένδικες διατάξεις μέτρων που εδράζεται στο δημόσιο συμφέρον είναι προβληματική και ελλιπής».
 


ΜΑΡΙΝΑΛΕΝΤΑ: ΤΟ ΓΑΛΑΤΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΔΑΛΟΥΣΙΑ.

«Στο χωριό μας δεν υπάρχει ούτε ένας άνεργος»


Ο Χουάν Μανουέλ Σάντσεθ Γκορντίγιο είναι ο δήμαρχος της Μαριναλέντα, ενός χωριού 3.000 κατοίκων στην Ανδαλουσία της Ισπανίας. Ο Γκορντίγιο, επανεκλέγεται εδώ και... τριάντα τριάντα τρία χρόνια, και οι συμπολίτες του κατάφεραν το 1986 να πάρουν από έναν τσιφλικά της περιοχής έκταση 12.000 στρεμμάτων. Αρχικά δημιούργησαν ένα συνεταιρισμό και στην συνέχεια έφτιαξαν ένα εργοστάσιο για να συσκευάζουν τα προϊόντα που παράγουν.

Όπως δηλώνει ο δήμαρχος στον Τύπο της Κυριακής, όσοι εργάζονται στα χωράφια και στο εργοστάσιο έχουν τον ίδιο μισθό 46 ευρώ τη μέρα και τα κέρδη επενδύονται και πάλι στο συνεταιρισμό και για να καλυφθούν κοινωνικές υπηρεσίες. Ο δήμος χτίζει επίσης σπίτια με προσωπική εργασία των κατοίκων. Το νοίκι για ένα σπίτι 90 τετραγωνικών είναι 15 ευρώ το μήνα, το κόστος για τον παιδικό σταθμό 12 ευρώ.

Το ποσοστό της ανεργίας είναι «μηδέν» και οι κάτοικοι αποφασίζουν από κοινού για όλα. Όσο για τους θιασώτες της ελεύθερης αγοράς που αμφιβάλλουν για το αν οι άνθρωποι στη Μαριναλέντα είναι ευχαριστημένοι ο Γκρορντίγιο απαντά: «ο κόσμος ψηφίζει κάθε τέσσερα χρόνια και τα τελευταία 33 χρόνια επιλέγει αυτό το σύστημα οργάνωσης. Αν δε θέλει, μπορεί να το αλλάξει. Αλλά, όπως βλέπετε, δεν το αλλάζει».
 
 
ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙ:
 


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *