Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ...... ΑΠΕΝΑΝΤΙ!

Ο Εμπορικος Συλλογος Χαλανδριου ενημερωνει τους εμπορους της πολης οτι κατα την αυριανη απεργειακη κινητοποιηση της ΓΣΕΕ ΚΑΙ ΑΔΕΔΥ, καθως και των υπολοιπων συνδικατων,και μετα απο ενημερωση των ομορων εμπορικων συλλογων,αποφασισε να μην προτεινει το κλεισημο των μαγαζιων μας. Παραλληλα θα μοιραστει ΑΜΕΣΑ επιστολη που θα σας καλει σε ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ οχι για να χωρισουμε αλλα για να ενωσουμε τις σχεσεις και τις φωνες μας,και η οποια θα προγραμματιστει για την τεταρτη 4 Οκτωβριου
 ΑΝΤΙΓΡΑΨΑΜΕ ΑΠΟ ΕΔΩ
http://www.facebook.com/emporikos.syllogos.halandriou 
 ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ!!!!
 
ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΛΟΙΠΟΝ! - ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟ ΣΤΡΑΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΣΠΑΕΙ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ - ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ!


ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΟΥΜΕ Ε....



ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ - ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΑ.

Η Αφροδίτη Χατζηγεωργίου αντέδρασε άμεσα στα δημοσιεύματα και ανάρτησε το πόθεν έσχες της στο site του δήμου όπως όφειλε.

Μάλιστα - ως μη όφειλε - μας ευχαρίστησε που "σωστά αναδείξαμε το θέμα διότι αρκετοί - μας είπε - αιρετοί, όπως και η ίδια, είχαν αμελήσει."

Κατ΄ αρχήν κα Αντιδήμαρχε ευχαριστούμε που αντιστέκεσαι στην απόφαση αποκλεισμού της Πλατείας από την δημοτική ενημέρωση.

Το θέμα δεν το αναδείξαμε εμείς αλλά το omertanews αλλά επειδή ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ με το γεγονός ότι τα ανέδειξε, αμέσως τo αναδημοσιεύσαμε

Διότι εμείς δεν θέλουμε να συμμετέχουμε σε καμία ΟΜΕΡΤΑ.

Και να δεις αγαπητή Αφροδίτη, ότι από την έρευνά μας ανακάλυψα ότι ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ έχω αμελήσει να είμαι ΤΥΠΙΚΟΣ με αυτά που το πρωί γράψαμε, αφού ως πρ. διευθύνων της Φλύα έχω υποχρέωση υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ μετά την αποχώρησή μου και δεν το έχω κάνει.
Οπότε ήδη ο λογιστής μου ετοιμάζει την δήλωση περιουσιακών μου στοιχείων καθυστερημένα βέβαια.
Ελπίζω να μην μου πάρει πολλά, δεν έχει να γράψει και σπουδαία πράγματα άλλωστε.
Και οι αρμόδιοι πιστεύω να μου συγχωρήσουν αυτή την παρανόηση και να μην μου επιβάλλουν ποινή αλλά μόνο πρόστιμο. Να πάρουν όσα λεφτά βρούνε στους τραπεζικούς μου λογαριασμούς, που είναι όλα τα λεφτά που έβγαλα από την Φλύα και πρέπει να τα επιστρέψω μαζί με την αναδρομική περικοπή.
Το θέμα είναι να δούμε αν όλοι οι αμελείς ή "αμελείς" διορθώσουν την αμέλειά τους.

ΚΑΛΗΜΕΡΑ



"ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ" ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΦΛΥΑΡΙΑ - ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΤΟΥ 2011

Για όσους ξέχασαν!

Για όσους κάνουν ότι ξέχασαν!

Για όσους δεν ξέρουν!

Για όσους κάνουν πως δεν ξέρουν!

Για όλους εσάς που πραγματικά δεν έχετε παρακολουθήσει την μεγάλη υπόθεση.

Η BLANK απαλλάχτηκε (όπως όλες οι διαφημιστικές εταιρίες με βούλευμα.)

Και η απαλλαγή είναι απαλλαγή! ΤΕΛΟΣ!

Η δικαιοσύνη απεφάνθη: Κανένας παράνομος προσπορισμός κέρδους από την υπόθεση των διαφημιστικών πινακίδων.

Οι ανΑΓΩΓΟΙ συκοφάντες θα πληρώσουν την ΑΓΩΓΗ τους!

Η ζημιά που μας έγινε ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ από τους υπευθύνους.
Λεφτά υπάρχουν άλλωστε.

Διότι όταν βλάπτεις συνειδητά και στοχοποιημένα τους άλλους, εκμεταλλευόμενος την δοτή, σφετερισμένη εξουσία που σου έδωσε ο μπάρμπας σου στην Κορώνη, πρέπει να ξέρεις ότι ίσως έρθει η ώρα της ΝΕΜΕΣΗΣ!

Fly Aria 190




.. και για όσους είναι σαν και εμάς πρεσβύωπες, τάδε έφη Ζαρατούστρα

"....Έχουμε δώσει το κύριο βάρος της παρουσίας
μας στο δημοτικό συμβούλιο -κι είμαστε ο
μόνος συνδυασμός- σε θέματα οικονομικού
εγκλήματος και διαφθοράς. Αυτός ήταν ο
λόγος που κι εγώ μπήκα στην «Φλύα ΑΕ»,
που είναι η εταιρεία διαχείρισης ακινήτων,
διότι τελικά, αντί να είναι μια εταιρεία εκμετάλ-
λευσης και αξιοποίησης της δημόσιας περιου-
σίας, μετατράπηκε σ’ ένα διαφθορείο μίζας και
παραοικονομικών δραστηριοτήτων"

... και παρακάτω:


Με 
αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, τα μέσα,

τα γήπεδα και τα οικόπεδα του Δήμου πήγαιναν
στη «Φλύα» κι η «Φλύα» μετά με απευθείας ανα-
θέσεις τα παραχωρούσε σε κολλητούς και σε μέλη
που προέρχονται πρώην από την τοπική αυτο-
διοίκηση, που έδιναν πολύ μικρό αντίτιμο για την
εκμετάλλευση των πινακίδων και των μέσων και
των γηπέδων. Το γεγονός δημιουργούσε αθέμιτο
πλούτο."

Και μετά από αυτά έκανε και την αντιποίηση αρχής μαζί με τον Πράσσο - πάντα εναντίον μας.

Και μια και ασχοληθήκαμε με την μεγάλη αυτή συνέντευξη - ποταμό, ας κάνουμε και μια άσχετη αναφορά σε άλλο θέμα που ρωτήθηκε, ο προσφάτως αντιμνημονιακός αυτός πολιτικός άνδρας, ο μέγας αυτός σοσιαλιστής:


- Πώς αισθάνεστε που πολιτικά ανήκετε
στην κυβερνητική παράταξη που βρίσκεται
σε δεινή θέση με τα σκληρά μέτρα λιτότητας
που λαμβάνει;

Τα μέτρα αυτά δεν τα παίρνει η κυβέρνηση. Τα μέτρα
αυτά είναι υποχρεωμένη να τα πάρει, όπως θα είναι
υποχρεωμένη να τα πάρει η κυβέρνηση του Σαμαρά,
αν γίνει ποτέ κυβέρνηση, ή οποιουδήποτε άλλου κόμ-
ματος. Εγώ είπα προχθές στο συμβούλιο ότι πήραμε
μια στρατηγική απόφαση. Πριν το ’80 υπήρχαν πολ-
λές φωνές. Κάποιοι λέγανε «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο
συνδικάτο», κάποιοι λέγανε «βάλε τους στην Ευρω-
παϊκή Ένωση και θα μάθουν να κολυμπούν». Από τη
στιγμή που παίρνεις μια στρατηγική απόφαση να
συνεταιριστείς (γιατί εμείς ουσιαστικά, όταν μπήκαμε
στο ενιαίο νόμισμα και συνεταιριστήκαμε, συνεταιρι-
στήκαμε με κολοσσούς), είμαστε αναγκασμένοι να
συμμορφωθούμε. Δεν έχουμε πλέον αυτό που είχα-
με πιο παλιά, τη δημοσιονομική ανεξαρτησία, δηλαδή
κόβω από το Νομισματοκοπείο λεφτά, κάνω υπο-
βάθμιση του νομίσματος και προχωρώ. Αυτή τη στιγ-
μή είμαστε σ’ έναν μεγάλο συνεταιρισμό και είναι
μονόδρομος.


- Ο αντίλογος είναι ότι η κυβέρνηση δεν δια-
πραγματεύεται απολύτως τίποτα και μοιάζει
σαν να ενεργεί ως κομιστής εντολών...

Όταν είσαι οφειλέτης, δεν έχεις διαπραγμα-
τευτική θέση. Εγώ αυτό ξέρω και βλέπω κι
απ’ τη δουλειά μου. Όταν χρωστάς, δεν μπο-
ρείς να έχεις διαπραγματευτικό λόγο.

- Υπάρχει μια φράση του Κέηνς σύμφωνα με
την οποία, αν χρωστάς στον τραπεζίτη σου
1.000 λίρες, σ’ έχει σκλάβο. Αν του χρωστάς
1.000.000 λίρες, τον έχεις εσύ σκλάβο.
Νομίζω πως αν και είμαστε στη δεύτερη
θέση, δεν συμπεριφερόμαστε έτσι.

- Αυτή είναι μια άποψη σεβαστή.

Τώρα τι δουλειά έχει η ΛΟΥΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ!

Αλλά βλέπεις στο προτεκτοράτο δεν έχουν σημασία οι πολιτικές απόψεις αλλά οι "συνεταιρισμοί". Το λέει και ο αρχηγός.

ΥΓ 1: Κέινς, Ποιος είναι αυτός ο Κέινς;;;

ΥΓ 2: υπάρχουν και τα μαγνητοφωνημένα του Δ.Σ. όπου αναφέρθηκε επώνυμα σε εμάς!



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ


ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ


 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Αγαπητοί γονείς, άλλη μια δύσκολη σχολική χρονιά, μόλις ξεκίνησε.

Την ίδια στιγμή, όπου όλοι οι εργαζόμενοι βιώνουμε τα καταστροφικά αποτελέσματα της μνημονιακής πολιτικής στη ζωή μας, δεν θα μπορούσε να ήταν διαφορετικά τα πράγματα στην παιδεία.

Η διάλυση του κοινωνικού κράτους είναι πρωτοφανής. Μαζί με την υγεία, την κοινωνική ασφάλιση και στον τομέα της παιδείας, ζούμε την πλήρη υποβάθμιση.

Η υποχρηματοδότηση στις σχολικές επιτροπές συνεχίζεται και βρισκόμαστε πια στην τελευταία θέση στην Ευρώπη, στις δαπάνες για την παιδεία.

Μας ανησυχούν ιδιαίτερα:

- η αύξηση της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης, αφού οι σχολικές επιτροπές και ο Δήμος, δεν φρόντισαν να το προμηθευτούν εγκαίρως από τον Απρίλιο, προκειμένου να αποφύγουν την επιβάρυνση, που θα ισχύσει φέτος λόγω της εξίσωσής του με το πετρέλαιο κίνησης.


- ο μεγάλος αριθμός των χρόνιων ανεξόφλητων λογαριασμών των ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ κλ.π.) , που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στη λειτουργία των σχολείων

- Oι λιγοστοί διορισμοί (μόλις 220 καθηγητές και 5 δάσκαλοι), που θα προκαλέσουν προβλήματα στην ομαλή εξέλιξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

- το γεγονός ότι τα μαθήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας έχουν σταματήσει, με αποτέλεσμα πολλές οικογένειες μεσούσης της οικονομικής κρίσης να μην έχουν τη δυνατότητα να καλύψουν στα παιδιά τους τα στοιχειώδη.

- η μετατροπή κυρίως των Λυκείων, σε εξεταστικά κέντρα, χωρίς να παρέχουν την ουσιαστική γνώση, στρέφοντας τους μαθητές που έχουν την οικονομική δυνατότητα στην παραπαιδεία.

Μέσα σε αυτήν την κατάσταση κατανοούμε ότι μας περιμένει δύσκολος χειμώνας γι’ αυτό:

- Όλοι μαζί ενωμένοι παλεύουμε για να μην περάσουν τα νέα μέτρα, που απεργάζονται η τρόικα και η τρικομματική κυβέρνηση, που θα σημάνουν το αποτελείωμα της κοινωνίας.

- Να απαλλαγούμε οριστικά από τα δεσμά του μνημονίου και των νεοφιλελεύθερων πολιτικών, που διαλύουν και ξεπουλάνε τα δημόσια αγαθά.

- Αγωνιζόμαστε για την ουσιαστική κατοχύρωση της δημόσιας και δωρεάν παιδείας ισότιμα προς όλους τους μαθητές με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.

- Απαιτούμε αύξηση των δαπανών για την παιδεία.


ΓΕΝΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ!



ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ: ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ

Μεγάλη κουβέντα γίνεται παρασκηνιακά αυτή την περίοδο με αφορμή δημοσιεύματα αλλά και φήμες περί ελέγχου των πόθεν έσχες αρκετών αιρετών του δήμου μας.

Ακούγονται πολλά. Πάρα πολλά. Αρκετά για να κάνουν κάποιοι χαρακίρι αν είναι αλήθεια.

Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά και στο παρελθόν έχει αποδειχτεί ότι από αυτά που λέγονται τα μισά πετάχτε τα στην θάλασσα και από αυτά που μένουν κρατήστε τα μισά για να είστε κοντά στην αλήθεια. (Θυμόσαστε εκείνη την γαμοβίλα;;;)

Εμείς μένουμε και αναπαράγουμε μόνο τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ και όχι τις φήμες.

Όμως επειδή στις συζητήσεις προκύπτουν ενδιαφέροντα στοιχεία και αναδεικνύονται και κάποιες παρανοήσεις σχετικά με τις υποχρεώσεις των αιρετών θα θέλαμε να πληροφορήσουμε τους ενδιαφερόμενους ότι στην Ελλάδα τα κέντρα εξουσίας έχουν φροντίσει να είμαστε όλοι ψιλοπαράνομοι, έχοντας δημιουργήσει μια δαιδαλώδη κατάσταση σχετικά με το τι ισχύει και τι όχι - αυτό που οι σοβαροί αναλυτές ονομάζουν "πολυνομία και αλληλεπικαλύψεις των νόμων" ενώ εμείς το λέμε το απόλυτο μπουρδέλο, για να μην ξέρει κανείς ποτέ τι πραγματικά ισχύει και να είναι έρμαιο των διαθέσεων της εξουσίας και να εξισώνονται τα όργια με τις ψιλοπαραλείψεις.

Λοιπόν κάναμε μια έρευνα στη νομοθεσία. Ακούστε:

Ο Καλλικράτη (N. 3852/2010) αναφέρει στο άρθρο 61:

Υποχρεώσεις δημάρχου, αντιδημάρχου και μελών επιτροπών

1. Ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και τα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής κατά την άσκηση των καθηκόντων τους θα πρέπει:
α) να εκπληρώνουν ευσυνείδητα τις υποχρεώσεις τους και να ασκούν τα καθήκοντά τους με γνώμονα την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος,


β) να σέβονται και να διασφαλίζουν τα δικαιώματα των πολιτών και να μεριμνούν για την καθολική εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους προς το δήμο χωρίς διακρίσεις σε βάρος οποιουδήποτε προσώπου ή του κοινού συμφέροντος,


γ) να δηλώνουν κάθε προσωπικό συμφέρον (ιδιοκτησιακό ή οικογενειακό) που έχουν σε σχέση με θέματα του δήμου,


δ) να ενθαρρύνουν και να προωθούν κάθε μέτρο που προάγει τη διαφάνεια και την καταπολέμηση της διαφθοράς στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων τους και λει-
τουργίας του δήμου.
 

2. Με ευθύνη των δημοτικών συμβουλίων σε κάθε δήμο:

α) καταρτίζονται κώδικες δεοντολογίας για τους αιρετούς εκπροσώπους τους εντός εξαμήνου από τη δημοσίευση της απόφασης του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και ΗλεκτρονικήΔιακυβέρνησης του άρθρου 21 παρ. 3 του ν. 3731/2008 (ΦΕΚ 263 Α΄),


β) διασφαλίζεται ότι οι κώδικες δεοντολογίας διανέμονται στους αιρετούς εκπροσώπους, τις κεντρικές αρχές,άλλους ενδιαφερόμενους φορείς και στο κοινό, χρησιμοποιώντας κάθε πρόσφορο μέσο, συμπεριλαμβανομένων και των τεχνολογιών της πληροφορικής και επικοινωνίας.


3. Ο δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος υποχρεούνται να απαντούν εγγράφως ή προφορικώς, στα ερωτήματα που τους υποβάλλουν τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου μέσα σε ένα (1) μήνα.


4. Ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος και τα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της επιτροπής ποιότητας ζωής είναι υποχρεωμένοι να υποβάλλουν την ετήσια δήλωση για την περιουσιακή τους κατάσταση σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και να τη δημοσιοποιούν με ανάρτηση στην ιστοσελίδα του δήμου.


5. Ο δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος δεν επιτρέπεται να απουσιάσουν περισσότερο από τριάντα (30) ημέρες συνολικά κάθε χρόνο, χωρίς άδεια του δημοτικού συμβουλίου. H απουσία αυτή μπορεί να παρατείνεται για εξαιρετικούς λόγους, έως τρεις (3) μήνες, με άδεια του συμβουλίου.


6. Ο δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος είναι υποχρεωμένοι να κατοικούν στο δήμο με εξαίρεση τους δημάρχους καιαντιδημάρχους των δήμων των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης.


(ολόκληρος ο νόμος:
http://www.scribd.com/doc/106781860/%CE%9D%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-3852-2010-%CE%A0%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CE%9A%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82)

Οπότε λογικά ίσως σκεφτεί κάποιος ότι εδώ τελειώνει το θέμα.
¨
ΑΜ ΔΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ, όπου φτιάχνεται ένας νόμος και μετά θέλεις χαρτορίχτρα για να βγάλεις άκρη γιατί τους νόμους τους φτιάχνουν έτσι οι νομικοί ώστε να χρειάζεται ο κάθε πολίτης και μια δική του νομική υπηρεσία ή να το βουλώνει και να μην μιλάει, να μην ασχολείται με τα κοινά, να μην χαλάει τη μαγιονέζα.

Υπάρχει λοιπόν και ο νόμος 3213/2003 περί ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ στον οποίο ορίζεται στο άρθρο 1 - 

Υπόχρεοι σε δήλωση παραγράφους η και θ:
.....
η) Οι δήμαρχοι, οι αντιδήμαρχοι και τα μέλη των δημαρχιακών επιτροπών, καθώς και οι πρόεδροι των διοικητικών συμβουλίων δημοτικών νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, των αμιγών ή μεικτών δημοτικών επιχειρήσεων των ανωτέρω ΟΤΑ και των συνδέσμων δήμων, κοινοτήτων και 
δήμων και κοινοτήτων.
θ) Οι πρόεδροι, οι διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι και οι γενικοί διευθυντές νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, δημοσίων οργανισμών, καθώς και νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου, τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχος.

Ολόκληρος ο νόμος: http://www.scribd.com/doc/106785343/%CE%9D%CE%9F%CE%9C%CE%9F%CE%A3-%CE%A0%CE%9F%CE%98%CE%95%CE%9D-%CE%95%CE%A3%CE%A7%CE%95%CE%A3-3213-2003


ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ

Δείτε διευκρινιστική εγκύκλιο της ΚΕΔΚΕ:
egk_62 (1)


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΚΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΔΗΛΩΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ και οι αντιδήμαρχοι και τα μέλη της οικονομικής επιτροπής και της περιβάλλοντος βάλτε την στο site του δήμου, ειδικά αν δεν έχετε τίποτα να κρύψετε.

Ελπίζουμε να σας φωτίσαμε και κυρίως εκείνους που λένε ότι ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ σε υποβολή.

ΟΧΙ!

ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ!

Ακόμα και όσοι βγάζουν τοπική εφημερίδα (μην χέσω ....)

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΡΙΣΕΩΣ: Εμείς που δεν μας έχει ο δήμος στα "νόμιμα" μέσα απαλλασσόμαστε;;;
ή εμείς έχουμε μόνο τις υποχρεώσεις αλλά όχι τα δικαιώματα;;; 
Διότι αυτό είναι παράνομο με βάση το άρθρο 1 παρ. β του Καλλικράτη αν δεν έχει τροποποιηθεί με το Χ εις την Ψ κάθετος 6 παράγραφος 3 του νόμου περί παροχής ψυχιατρικής βοήθειας σε αιρετούς.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! ΧΑΧΑΧΑ!

ΑΛΕΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ: Σεισάχθεια για τα δάνεια


            ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ*

Η κρίση χρέους βρήκε τα νοικοκυριά και εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μας,
εκτεθειμένους σε πολλά στεγαστικά, επισκευαστικά, καταναλωτικά και προσωπικά
 δάνεια, με μεγάλα υπόλοιπα πιστωτικών καρτών και υπεραναλήψεις λογαριασμών.
Τα δάνεια αυτά σήμερα είναι αδύνατον να εξυπηρετηθούν, λόγω της απότομης και
μεγάλης απώλειας του εισοδήματος, της απώλειας της εργασίας και της αδυναμίας
εκπλήρωσης των υποχρεώσεών τους από άλλες (εκτός εργασίας) πηγές εισοδήματος.
Δανειακή πλημμυρίδα

Η πολιτική των τραπεζών, κατά την περίοδο πριν από την κρίση (και ιδιαίτερα
κατά την εποχή της εισαγωγής του σταθερού μεν, αλλά υπερτιμημένου
για τους Έλληνες ευρώ), είναι γνωστή.

- Ολόκληρα Τμήματα και Διευθύνσεις τους επεδίδοντο σε μιαν εκστρατεία
δανειοδότησης, καθημερινά, με την ενθάρρυνση, την πίεση, τις γενικές και
εξατομικευμένες προσφορές, με τον «βομβαρδισμό» και την προβολή των χρηματοοικονομικών προϊόντων και «ευχερειών» τους, προκειμένου να
επιτύχουν τα χρηματοπιστωτικά πλάνα της Διοίκησης.

- Η συστηματική και επίμονη τακτική της πιστωτικής υπερεπέκτασης έπειθε
όλο και περισσότερους απλούς ανθρώπους για τη λήψη δανείου κάθε είδους.

- Οι κυβερνήσεις και το πολιτικό προσωπικό θεωρούσαν αυτή τη «δανειακή
πλημμυρίδα» ως ένα φυσιολογικό φαινόμενο.

Πεποίθησή τους ήταν ότι με το ισχυρό ευρώ και τη διευκόλυνση του
δανεισμού καθενός πολίτη, χωρίς τις κλασικές αναστολές που προσδιορίζονται
από τα όρια δυνατοτήτων εκάστου, θα δημιουργηθεί μια ατμόσφαιρα
ευημερίας, που η εικονική ανάπτυξη την προέβαλε με μεγεθυντικούς φακούς.
Απροστάτευτοι οι δανειολήπτες

Πρέπει να παραδεχτούμε σήμερα όλοι ότι οι τράπεζες:

- δεν προστάτευσαν τους πολίτες από τη δανειακή υπερέκθεση,
- δεν τους ενημέρωσαν για τα ψιλά γράμματα των δανειακών συμβάσεων,
- δεν προώθησαν τη συνειδητοποίηση ότι η ποσότητα του εικονικού
χρήματοςπρέπει γενικώς να συμβαδίζει με την πραγματική αξία της
οικονομίας των παραγομένων αγαθών και την αποταμίευση.

Οι «διαπραγματευτές» του Μνημονίου, όχι μόνο δεν έθεσαν το ζήτημα
μιας δεσμευμένης σε δάνεια κοινωνίας, αλλά αντίθετα, όπως και πριν,
άφησαν τις τράπεζες ανεξέλεγκτες να αξιώνουν την είσπραξη των απαιτήσεών
τους από μιαν υπερχρεωμένη και αποσαθρωμένη παραγωγική βάση.

Ορισμένες μικρορυθμίσεις με την επιμήκυνση των δανείων χωρίς «κούρεμα» των τοκοχρεωλυσίων, διαιωνίζει το πρόβλημα, αφού η δυνατότητα των πολιτών προς
αποπληρωμή τους διαρκώς συρρικνώνεται.

Τα τρία πακέτα της λεηλασίας των μισθών και των συντάξεων ύψους
49 δισ. ευρώ (22,6% του ΑΕΠ) -που επέβαλαν οι δανειστές σε συνεργασία
με το εγχώριο πολιτικό προσωπικό του Μνημονίου-, οριστικοποίησαν την αδυναμία
αποπληρωμής των δανείων από τους περισσότερους συμπολίτες μας.

Πρόταση για Σεισάχθεια

Όπως συμβαίνει σε κάθε ιστορική περίοδο, που η πολιτική χρήματος και
εισοδημάτων μεταβάλλει τους περισσότερους σε προλετάριους, η επανεκκίνηση
μιας πορείας επανόρθωσης δεν μπορεί παρά να συνοδεύεται από ενός είδους
γενικευμένης «Σεισάχθειας».

Αυτό το γενικευμένο μέτρο είναι γνωστό από την εποχή του Σόλωνα ως κατάργηση
των ιδιωτικών και δημοσίων χρεών.

Ο Αριστοτέλης στην «Αθηναίων Πολιτεία» (6,1-3) αναφέρει: «…και νόμους έθηκε
και χρεών αποκοπάς εποίησεν, και των ιδίων και των δημοσίων, ας σεισάχθειαν
καλούσιν ως αποσεισάμενοι το βάρος».

Αυτές τις μέρες οι βιτρίνες των βιβλιοπωλείων στη Γερμανία έχουν κατακλυστεί από
το βιβλίο του David Graeber με τίτλο «Το χρέος τα πρώτα 5.000 χρόνια» («Schulden,
die ersten 5.000 Jahre»), όπου αναλύονται τα σπουδαιότερα στην ιστορία περιστατικά
άφεσης χρεών, αρχής γενομένης από το «amargi» των Σουμερίων, συνώνυμο της αρχαιοελληνικής Σεισάχθειας, που ανατρέχει σε βάθος 5.000 χρόνων.
Η Σεισάχθεια που προτείνει σήμερα ο ΣΥΡΙΖΑ Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο
έπρεπε να είναι πρωτοβουλία της ίδιας της χρηματοοικονομικής βιομηχανίας της
πατρίδας μας, με την καθαρή τραπεζική λογική και σκοπιμότητα.

Η μονεταριστική όμως προσέγγιση των πραγμάτων και η νοοτροπία
του επιθετικού και παρωχημένου νεοφιλελευθερισμού να επιρρίπτει
όλα τα βάρη στην κοινωνία, αφήνοντας το τραπεζικό σύστημα στο απυρόβλητο,
δεν επέτρεψε μια τέτοια θέασή τους.

Η πρόταση νόμου του ΣΥΡΙΖΑ λαμβάνει πρωτίστως υπόψη το συμφέρον μιας κατακερματισμένης κοινωνίας, χωρίς να αγνοεί τα συμφέροντα όλων των πλευρών.
Η υπερψήφισή της θα δώσει νέα πνοή, νέα εγκυρότητα και νέα νομιμοποίηση στο
τραπεζικό σύστημα, που δεν μπορεί να υπάρχει ερήμην και αντίθετα από τα
συμφέροντων των πολιτών.

* Ο Αλέξης Μητρόπουλος είναι βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ
avgi.


Προτάσεις για τον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας




ΑΤΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ         Αθήνα   21.09.2012
ΣΥΓΓΡΟΥ 15-17                                                         Αρ. Πρωτ:     164
ΤΚ 117 43 ΑΘΗΝΑ
ΤΗΛ.2132063520                                                                                                      
                                                                    Προς                           
email: attikisynergasia@patt.gov.gr                  Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου
                                                                     κ. Κ. Καράμπελα
                                       
Θέμα: Προτάσεις για τον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας

Κύριε Πρόεδρε,

Με αφορμή το αίτημα της Αττικής Οικολογικής Απάντησης για να συζητήσει το Περιφερειακό Συμβούλιο την κατάσταση στην Πάρνηθα μετά από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007, θα θέλαμε να καταθέσουμε τις παρακάτω σκέψεις και προτάσεις, ως συμβολή στην ανάληψη πρωτοβουλιών και τη λήψη μέτρων για την παραπέρα διαφύλαξη του Εθνικού Δρυμού της Πάρνηθας.
Μετά το τέλος κάθε αντιπυρικής περιόδου το υπάρχον μοντέλο της δασοπροστασίας και δασοπυρόσβεσης αποδεικνύει την αναποτελεσματικότητα του. Ταυτόχρονα αναδεικνύεται η ανυπαρξία ακόμη κι ενός στοιχειώδους σχεδιασμού στη πρόληψη και την άμεση επέμβαση.  Πάνω από 500.000 στρέμματα γεωργικής και δασικής γης έγιναν στάχτη αυτό το καλοκαίρι, αγγίζοντας σχεδόν τον ήδη υψηλό ετήσιο μέσο όρο της χώρας μας (523.582 στρ.).
Οι δασικές πυρκαγιές είναι φαινόμενο συνυφασμένο μεταξύ των άλλων με τον χαρακτήρα των μεσογειακών δασικών οικοσυστημάτων και των καιρικών συνθηκών και πάντα θα μας απασχολούν. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που πρέπει κάθε χρόνο να σχεδιάζουμε την αντιμετώπισή τους τόσο σε κεντρικό επίπεδο όσο και σε περιφερειακό, που να φτάνει μέχρι και τον μικρότερο Καλλικρατικό δήμο.
Η πυροπροστασία των δασών όμως πρέπει να στηρίζεται κυρίως στη πρόληψη και δευτερευόντως στη καταστολή.

Επιτυχής πρόληψη είναι αυτή που μειώνει μέχρι μηδενισμού τις πιθανότητες ανάφλεξης. Κι αυτό απαιτεί την ορθολογική διαχείριση, την επαρκή φύλαξη, αλλά και αυστηρό νομικό πλαίσιο προστασίας των δασικού χαρακτήρα εδαφών.
Δυστυχώς, μέχρι σήμερα το 80% των δασών είναι χωρίς διαχειριστική έκθεση και το 100% χωρίς καθαρισμό και ουσιαστική φύλαξη, ενώ την ίδια στιγμή θεσμοθετούνται νομιμοποιήσεις (π.χ. αυθαίρετα) που ουσιαστικά ευνοούν τη λειτουργία των εμπρηστών και των καταπατητών.
Επιτυχής καταστολή θεωρείται αυτή που γίνεται άμεσα και δεν προκαλεί μεγάλες καταστροφές. Κι αυτό συμβαίνει όταν μέσα σε 10 λεπτά από την έναρξη του επεισοδίου της φωτιάς υπάρξει επέμβαση. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι από το 1983 έως το 1998 στο 64% των δασικών πυρκαγιών που υπήρξε έγκαιρη επέμβαση αντιστοιχεί μόλις το 2% των εκτάσεων που κάηκαν, ενώ στο υπόλοιπο 36% των πυρκαγιών που δεν υπήρξε έγκαιρη επέμβαση αντιστοιχεί το υπόλοιπο 98%.
Άραγε πόσα χρόνια θα περάσουν για να ολοκληρωθεί η διαδικασία σύνταξης των δασικών χαρτών, που αποτελεί το μοναδικό εργαλείο υπεράσπισης της χρήσης των συγκεκριμένων εδαφών;
Στην Αττική η οποία περιβάλλεται από αρκετούς ορεινούς όγκους υψίστης σημασίας, μέχρι στιγμής έχουν αναρτηθεί μόνο 6 δασικοί χάρτες (Πεντέλη, Νέα Πεντέλη, Μαραθώνας, Φυλή, Δροσιά, Κηφισιά) με τους 3 πρώτους μόνο να είναι κυρωμένοι κατά το μέρος που δεν είχαν ενστάσεις. Για την Πάρνηθα δεν έχει ακόμη προχωρήσει τίποτε.
●   Στον Εθνικό Δρυμό Πάρνηθας κάηκαν περίπου 36.000 στρέμματα. Από όσα γνωρίζουμε σε επαφές που είχαμε με αρμόδιους φορείς τα 10.000 στρέμματα που αφορούσανε πεύκα έχουν αρχίσει να αποκαθιστώνται από την φυσική αναγέννηση, το ίδιο και 4.000 στρέμματα με πλατάνια, πουρνάρια, θάμνους κ.α.
Από τα 22.000 στρέμματα του ελατόδασους που κάηκε, έχουν αποκατασταθεί από τις προσπάθειες αναδάσωσης του Δασαρχείου μέχρι στιγμής πάνω από 5.000 στρέμματα με έλατα. Μάλιστα το Δασαρχείο της Πάρνηθας έχει δημιουργήσει και φυτώριο 300.000 ελάτων από την ενδημική ποικιλία. Όμως παρ όλη την εξαίρετη δουλειά που γίνεται από αυτή την Δημόσια Υπηρεσία δεν θα μπορούσαμε να μην σχολιάσουμε τα ελάχιστα κονδύλια που διατίθενται για τις αναγκαίες δράσεις που χρειάζεται να αναπτυχθούν προκειμένου το δάσος να καθαρίζεται από τα σκουπίδια, οι δασικοί δρόμοι να συντηρούνται κάθε άνοιξη κ.λ.π.
·        Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Φορέας Διαχείρισης του Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας χρηματοδοτεί το Δασαρχείο προκειμένου να καθαριστούν οι δασικοί δρόμοι, να γίνουν οι αναγκαίες αποκλαδώσεις κ.α.
Δεν είναι δυνατό έτσι να ασκηθεί εθνική δασική πολιτική όταν τα Δασαρχεία είναι υπονομευμένα στο ζωτικής σημασίας έργο τους, λόγω των ακολουθούμενων πολιτικών νεοφιλελεύθερης λιτότητας. Ακόμη και τα ελάχιστα έως μηδαμινά κονδύλια που διατίθενται από τον προϋπολογισμό της Αποκεντρωμένης Διοίκησης έρχονται τον Ιούνιο και οι όποιες εργολαβίες για τις αναγκαίες εργασίες δασοπροστασίας διενεργούνται μετά τον Σεπτέμβριο όταν ουσιαστικά η αντιπυρική περίοδος σχεδόν βρίσκεται στο τέλος της.
●  Το κύριο πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα ο Εθνικός Δρυμός έγκειται στις προσπάθειες που γίνονται κατά καιρούς για την οικοπεδοποίηση του από τα διάφορα συμφέροντα.
Η πρόσφατη πυρκαγιά στις 25.08.12 στις υπώρειες της Πάρνηθας στη Δροσοπηγή Αφιδνών,  μόλις λίγες ημέρες μετά την απόφαση του ΣτΕ (2880/2012) που ακύρωνε το Π.Δ. του 2007 του κ.Σουφλιά που εξαιρούσε από την προστασία του ορεινού όγκου της Πάρνηθας περίπου 500 στρ., τα οποία προορίζονταν για την εγκατάσταση πάρκου υψηλής τεχνολογίας και έρευνας, απορρίπτοντας τις  παρεμβάσεις για εγκατάσταση βιομηχανικής επιχειρηματικής περιοχής (ΒΕΠΕ) «Τεχνόπολη- Ακρόπολις», επιβεβαιώνει και καθιστά αναγκαιότητα την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος που έχει απομένει στην Αττική, με ταυτόχρονη αυστηροποίηση του νομικού καθεστώς προστασίας των ορεινών όγκων.

●  Η συσσώρευση απορριμμάτων ιδιαίτερα σε κάποιες περιοχές του ορεινού όγκου αλλά και η μετατροπή του Θριασίου πεδίου και ιδιαίτερα των αγροτικών εκτάσεων που εφάπτονται στις δασικές εκτάσεις της Πάρνηθας και του Αιγάλεω σε ένα απέραντο σκουπιδότοπο έχει ως συνέπεια την υποβάθμιση του τοπίου και της περιοχής, αλλά και την δημιουργία εν δυνάμει εστιών ανάφλεξης. Εντονότερο είναι το πρόβλημα από την Φυλή προς τα Άνω Λιόσια.
 Η Περιφέρεια Αττικής θα μπορούσε να δρομολογήσει παρέμβαση προς την κατεύθυνση καθαρισμού της εν λόγω περιοχής και περιβαλλοντικής αναβάθμισης της, εξαλείφοντας και κινδύνους γένεσης πυρκαγιάς που μπορεί να απειλήσουν το ήδη εύθραυστο οικοσύστημα της Πάρνηθας.



Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *