Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Απεντάσσονται δημοτικά έργα 32 εκ ευρώ



18 συνολικά έργα κατασκευής βρεφικών και παιδικών σταθμών σε 17 Δήμους της Αττικής, συνολικού προϋπολογισμού 32 Εκατομμυρίων Ευρώ, βρίσκονται σε καθυστέρηση, και κινδυνεύουν με απένταξη από το ΠΕΠ Αττικής σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε η Περιφέρεια. Από αυτά τα έργα τέσσερα είναι χωρίς σύμβαση και 14 με σύμβαση, χωρίς όμως να παρουσιάζουν συγκεκριμένες δαπάνες, γεγονός που σημαίνει ότι δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η κατασκευή τους.
Την ευθύνη αποδίδει ο περιφερειάρχης κ. Γιάννης Σγουρός στους δήμους Φυλής Σαρωνικό Άχαρων, Μαρκοπούλου, Ιλίου, Περιστερίου, Πετρούπολης Κηφισιάς, Αγίου Δημητρίου, Σαλαμίνας, Μαραθώνα, Βύρωνα, Χαλανδρίου, Φιλαδέλφειας, Χαϊδαρίου, Μοσχάτου, Διονύσου. 

Ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιάννης Σγουρός, τόνισε σχετικά: 
«Το Νοέμβριο του 2012 είχα και πάλι κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου απένταξης των έργων των νοσοκομείων και δυστυχώς ακόμη και σήμερα παραμένουν έργα που ‘λιμνάζουν’ εδώ και 2,5 χρόνια. 
Κατανοώ, έως ένα βαθμό, τις αντικειμενικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία, αλλά αυτή την κρίσιμη στιγμή για τη χώρα, πρέπει να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό τα κοινοτικά κονδύλια, ώστε αυτά να μην χαθούν. Η απορρόφηση των 24,1 Εκατομμύρια Ευρώ θα συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση του ιατρικού και τεχνολογικού εξοπλισμού των νοσοκομείων μας προς όφελος των πολιτών που σήμερα λόγω της δεινής οικονομικής κρίσης που βιώνει η χώρα μας, έχουν ανάγκη, περισσότερο από ποτέ, τις υπηρεσίες της δημόσιας υγείας και πρόνοιας. Το ίδιο ισχύει και για τους παιδικούς σταθμούς. Σήμερα, η ελληνική οικογένεια δοκιμάζεται κάτω από πολύ περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες και οι παιδικοί σταθμοί προσφέρουν ανεκτίμητη βοήθεια για την εύρυθμη λειτουργία της και τη στήριξη των γονέων. 32 Εκατομμύρια Ευρώ δεν μπορούν και δεν πρέπει να περιμένουν. Κάνω έκκληση τόσο στις Διοικήσεις των νοσοκομείων όσο και στους Δήμους να επιταχύνουν τις διαδικασίες πριν να είναι πολύ αργά. 
Το 2013 αποτελεί έτος ορόσημο. Είναι η χρονιά που κρινόμαστε όλοι για την αποτελεσματικότητα και τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε τους πόρους του ΕΣΠΑ. Όσα έργα δεν έχουν καταφέρει να έχουν συμβάσεις έως το τέλος του 2013 και όσα έργα καθυστερούν υπερβολικά στην υλοποίησή τους, θα απενταχθούν τώρα. Όλοι μας πρέπει να αναλάβουμε τις ευθύνες μας και να αντιμετωπίσουμε την υλοποίηση των έργων και την απορρόφηση των πόρων σαν μια σκληρή μάχη που πρέπει πάση θυσία να κερδηθεί προς όφελος των πολιτών της Αττικής. Είναι η τελευταία προειδοποίηση».

http://www.myota.gr/, 29/5/2013

Ξεκινούν αύριο οι εργασίες του συνεδρίου της ΚΕΔΕ


sinedrio kede

Το ετήσιο τακτικό συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας ανοίγει τις διήμερες εργασίες του αύριο, Πέμπτη 30 Μαΐου, στις 10.00 το πρωί στα Γιάννενα με κεντρικό θέμα «Η ισχυρή Τοπική Αυτοδιοίκηση πρωταγωνιστής στην ανασυγκρότηση της χώρας».

Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Κώστας Ασκούνης θα παρουσιάζει την κεντρική εισήγηση του Διοικητικού Συμβουλίου, ενώ η έναρξη των εργασιών θα γίνει από τον υπουργό Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη.

Κατά τη διάρκεια των εργασιών του συνεδρίου αναμένεται να συζητηθούν θέματα που αφορούν στα προβλήματα που απασχολούν τους δήμους της χώρας, τρία χρόνια μετά την εφαρμογή των μέτρων δημοσιονομικής εξυγίανσης.

Τα οικονομικά, αναμένεται να είναι στο κέντρο των συζητήσεων, καθώς οι πόροι της Αυτοδιοίκησης έχουν ήδη μειωθεί κατά 60% την τελευταία τριετία, ενώ, όπως εκτιμούν οι αιρετοί, ορατός είναι πλέον ο κίνδυνος για τους δήμους της χώρας να βρεθούν υπό την πλήρη επιτροπεία του «Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ».

Επίσης το θέμα του νέου γύρου – μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη- καταργήσεων, συγχωνεύσεων, αναδιαρθρώσεων δομών και υπηρεσιών των δήμων, που επανέρχεται με ιδιαίτερη ένταση στην επικαιρότητα, αναμένεται να βρεθεί στο επίκεντρο της συζήτησης. Με δεδομένη την κατηγορηματική αντίθεση της ΚΕΔΕ αλλά και συνολικά της Αυτοδιοίκησης σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο - καθώς πλέον θα πρόκειται, κυρίως, για καταργήσεις δομών και ενδεχόμενες απολύσεις υπαλλήλων που υποστηρίζουν το δίκτυο των κοινωνικών υπηρεσιών των δήμων, το συνέδριο αναμένεται να τοποθετηθεί και να αποφασίσει για το πώς θα αντιδράσει περαιτέρω σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο.

Ταυτόχρονα το συνέδριο αναμένεται να καταθέσει τις προτάσεις και τις αδιαπραγμάτευτες θέσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για τη συνταγματική της αυτοτέλεια, την ενίσχυση του κοινωνικού της ρόλου και της προσφοράς στις τοπικές κοινωνίες, την οικονομική επάρκεια αλλά και για την κατοχύρωση πρωταγωνιστικού ρόλου στην ανασυγκρότηση της χώρας.

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου θα παρουσιαστούν εισηγήσεις για τις εξής θεματικές ενότητες:
Για τα οικονομικά, από τον πρόεδρο της Επιτροπής Οικονομικών Δημήτρη Τσιαντή,
Για τα θεσμικά, από τον πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών Νίκο Παπαγγελή,
Για τα κοινωνικά, από τον πρόεδρο της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής, Απασχόλησης και Αλληλεγγύης Σίμο Δανιηλίδη.

Οι εργασίες του συνεδρίου αναμένεται να λήξουν την Παρασκευή το απόγευμα.

http://www.localit.gr/, 29/5/2013

"ΧΑΛΑΣΕ" ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ΣΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΟΠΥΥ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΧΑΛΑΝΔΡΙ!





ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ;

ΜΟΝΟ ΤΟΥ;

ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ!
ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΜΙΣΘΩΣΕΙ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ;


ΓΙΑΤΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΞΕΡΕΙ!

ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΝΤΟΥΜΑΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ.

ΕΕΕΕΕΕΕ;

(Κάντε κλικ στο "δείτε περισσότερα" για να δείτε γιατί "χάλασε" το ασανσέρ. Φωτό από την είσοδο)

ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ: Η ΦΛΥΑ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ



Η αντιπολιτευτική διάθεση πολλών τα τελευταία χρόνια εξαντλήθηκε σε επιθέσεις στην ΦΛΥΑ και στα ηγετικά της στελέχη και ειδικά στον Γιώργο Παρασκευόπουλο που ήταν πολλά χρόνια ο διευθύνων της εταιρίας και δευτερευόντος στον υπογράφοντα που έμεινε και θα μείνει σταθερός στην υποστήριξη της άποψης ότι η ΦΛΥΑ προσέφερε σημαντικό έργο στην πόλη το οποίο από μια στρεβλή αντίληψη "πολιτικής αντιπαράθεσης" κινδυνεύει να μην αξιολογηθεί σωστά και ίσως να οδηγήσει και τους δημότες - κριτές όλων μας - σε λάθος συμπεράσματα, που θα βλάψουν τον δήμο.

Δεν είναι σκοπός μου να υπερασπιστώ το πολιτικό μου τομάρι με αυτό το άρθρο.
Σκοπός μου είναι να μην γίνει ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ ΖΗΜΙΑ και να μην καταστραφεί ένας θεσμός που χτίστηκε μέσα από απίστευτες συγκρούσεις, από το 1994 ακόμα όταν ο Τίμος Θεοχάρης με τον Αλέκο Βαρβέρη κατέθεταν πρώτη φορά την εισήγηση για λειτουργία δημοτικών επιχειρήσεων βρίσκοντας τοίχο στην τότε πλειοψηφία μέχρι την συγκρουσιακή θεώρηση των πρώτων της βιβλίων του ΚΒΣ και την απογείωσή της την 10ετία του 2000 με την διοίκηση του Γιώργου Παρασκευόπουλου και την πολιτική συμφωνία και στήριξη (με αρκετές διαφοροποιήσεις σε επί μέρους θέματα - αλλά αυτό είναι προγραμματική συνεργασία, δεν είναι ταύτιση) της τότε δικής μας δημοτικής κίνησης που επέλεξε να συμμετέχει διοικητικά ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΦΛΥΑ και ΔΕΠΑΧ και αυτό κάτι θα έπρεπε να λέει στους επικριτές μας, αν δεν ήταν έρμαια προκαταλήψεων και σκοπιμοτήτων.)

Αυτό είναι και το κεντρικό αίτιο της απόφασής μας  να προχωρήσαμε στην ίδρυση νέας πολιτικής κίνησης: ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ Ο,ΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΤΟ ΚΟΒΟΥΜΕ στο Χαλάνδρι, λογική η οποία προβάλλεται από την διοίκηση Κουράση (με την ανοχή και στήριξη Ανδρεόπουλου) ως λύση σε κάθε πρόβλημα.
Έκλεισαν την ΔΕΠΑΧ, κατασυκοφαντήθηκε η ΦΛΥΑ ενώ τώρα πάμε και προς τα νομικά πρόσωπα.

Ο ιδεολογικός πυρήνας αυτού του ασύλληπτου αναχρονισμού του συγκεντρωτισμού και της γραφειοκρατικοποίησης είναι της μόδας:

"ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ, ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ, ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΦΛΥΑ ή Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Ν.Π."

Καλά ακούγεται. Πουλάει.
Και έχουμε δυσκολία εμείς να πούμε ότι ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Αλλά τα οικονομικά θέματα είναι μετρήσιμα,  κρίνονται με το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
 Από τα νούμερα. (τους αριθμούς, όχι τα άλλα "νούμερα").
Και με νούμερα λοιπόν θα σου θέσω ένα μόνο επιχείρημα σήμερα αναγνώστη μου για να σε καλέσω ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΣΤΕΙΣ από τα επιχειρήματα της άλλης πλευράς και να προσεγγίσεις τον ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΡΟΜΟ του κτισίματος - και όχι του γκρεμίσματος - που προτείνουμε και όχι για να παρελθοντολογήσω:

Λένε λοιπόν ότι η ΦΛΥΑ δεν "κέρδισε" έσοδα αλλά τα πήρε από τον Δήμο έτοιμα, αφού διαχειρίζεται δημοτική περιουσία - κυρίως την υπαίθρια διαφήμιση - που θα μπορούσε ο δήμος να κάνει το ίδιο. Αυτός είναι ο "λογικός" πυρήνας του αντίλογου.

Και προτείνουν να κλείσει η ΦΛΥΑ και να πάει πίσω η διαχείριση των διαφημιστικών μέσων στον δήμο, οπότε το ταμείο του θα πάρει το σύνολο των μισθωμάτων από τα διαφημιστικά μέσα και όχι μόνο το μέρισμα και τα ανταποδοτικά που παίρνει από την ΦΛΥΑ ως μέτοχος.

ΣΩΣΤΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ, (ίσως).

Κάναμε λοιπόν κάτι απλό. ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΑΜΕ ΜΕ ΝΟΥΜΕΡΑ:

Ανοίξαμε τους προϋπολογισμούς του δήμου πριν την ΦΛΥΑ.

Το 2000 και το 2001 έτσι παραδειγματικά.

ΝΑ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ:



Αυτά τα έσοδα λοιπόν έχασε το ΚΕΝΤΡΙΚΟ δημοτικό ταμείο από την λειτουργία της ΦΛΥΑ, τις τελευταίες χρονιές πριν εκχωρηθεί η διαχείριση των χώρων διαφήμισης στην ΦΛΥΑ (δείτε τη στήλη ΒΕΒΑΙΩΘΕΝΤΑ).

Το 2000 από μισθώματα ο δήμος εισέπραξε 7.194.000 ΔΡΑΧΜΕΣ δηλαδή 21.112 ευρώ και το 2001 17.972.270 ΔΡΑΧΜΕΣ δηλαδή 52.743 ευρώ.

ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ!

Και όσοι μπερδεύουν και το θέμα των δημοτικών τελών με την ΦΛΥΑ ξέρουν ότι απλά προσπαθούν να σε παραπληροφορήσουν αναγνώστη μου.

Διότι τα δημοτικά τέλη διαφήμισης είναι ΑΛΛΟ ΕΣΟΔΟ το οποίο ΠΟΤΕ δεν πέρασε - και δεν μπορεί να περάσει - στην διαχείριση της ΦΛΥΑ. 

ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ.

(Θα το πιάσουμε αυτό το θέμα, των δημοτικών τελών άλλη φορά για να δούμε γιατί κάποιοι ΥΠΟΝΟΜΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ για να βλάψουν την ΦΛΥΑ - που δεν ήθελαν,  είναι άλλο ένα μεγάλο θέμα ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΜΟΡΑΛΙΣΜΟΥ).

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΗΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.

Τα μισθώματα από την διαχείριση των διαφημιστικών μέσων την περίοδο που δεν είχε υπονομευτεί η λειτουργία της επιχείρησης από πολιτικούς φελλούς είχαν εκτοξευτεί σε ποσά ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑ από αυτά που εισέπραττε ο δήμος ενώ τα οφέλη του δήμου σε χρήμα και ανταποδοτικά μάλλον εύκολα αποδεικνύεται ότι υπερέβαιναν κατά πολύ τα ... 50.000 ευρώ.

"ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΝΑΝΕ ΟΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΦΛΥΑ", σου λέει ο άλλος.

Άκου αναγνώστη μου: 
Την διαχείριση της ΦΛΥΑ - ως διευθύνων σύμβουλος - την είχα μόνο το 2009. 
Αλλά η πολιτική μας στήριξη στο εγχείρημα ήταν συνεχής (Αντιπροεδρία Λιανού και συμμετοχή στα Δ.Σ. της ΑΕ) και έχουμε ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ τις διαφωνίες μας σε θέματα που εκτιμούσαμε ότι έπρεπε. 
Δεν είναι η θέση μου, ούτε ο σκοπός μου να παρατήσω ούτε τον ελεγκτή, ούτε τον εγγυητή της καθαρότητας, της εντιμότητος και του "πνεύματος και της ηθικής", μακριά από εμένα τέτοιοι ρόλοι.

Όμως υπάρχουν τα πραγματικά δεδομένα:

Το 2006 έγινε στην ΦΛΥΑ Αναπτυξιακή Οικονομικός Διαχειριστικός Έλεγχος που προκλήθηκε από καταγγελία. 

Το ΣΔΟΕ έχει ελέγξει την ΦΛΥΑ Α.Ε. τρεις φορές, πάντα ύστερα από καταγγελίες. Οι έλεγχοι έγιναν τον 5ο του 2010, τον 11ο του 2011 και τον 4ο του 2013.

Το Σώμα Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης έλεγξε την ΦΛΥΑ Α.Ε. τον Φεβρουάριο του 2010, ύστερα από καταγγελία. 

Ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης έλεγξε την ΦΛΥΑ Α.Ε. το 2011.

Ε πάει στο διάολο αναγνώστη μου. Τα μισά από όσα σου λένε να ήταν αλήθεια θα μας είχαν δέσει πισθάγκωνα.

Αυτά και με το παρελθόν της ΦΛΥΑ τέλειωσα προσωπικά.
ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΟΡΙΣΤΙΚΑ!

Διότι πλέον θα ανοίξουμε την συζήτηση για το μέλλον.
 ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ, πώς πρέπει να δουλέψει καλύτερα - τόσο η ΦΛΥΑ, όσο και όλα τα νομικά πρόσωπα - πώς θα αναστραφεί (αν μας δώσεις την εντολή) ή κατάσταση που το κλίμα ζόφου των τελευταίων μηνών αλλά βεβαίως και πρωτίστως η οικονομική κρίση οδηγούν την ΦΛΥΑ να έχει ζημιές, τι πρέπει να κάνει το Αετοπούλειο, ο ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ, χρειάζονται στρατηγικές αναδιαρθρώσεις ρόλων στα Νομικά Πρόσωπα ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ την παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους δημότες;

ΑΡΚΕΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ.

Κάποιοι πρέπει να ασχοληθούν και με το τι πρέπει ΝΑ ΓΙΝΕΙ.

Εμείς λοιπόν πάμε παρακάτω.


ΥΓ 1: Θα ήταν άδικο να μην θυμήσω ότι εντός των επόμενων μηνών στην ιδιοκτησία του δήμου περνάει το ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ. Που βέβαια φτιάχτηκε σε δημοτικό χώρο αλλά χωρίς φράγκο από τον δήμο, η ΦΛΥΑ είχε έσοδα τόσα χρόνια και πλέον σε λίγο ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΗ αλλά θα γίνει περιουσία του λαού του Χαλανδρίου.


ΥΓ 2: Εμείς ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΣΤΕ. Αλλά έτσι όπως σκάλιζα το αρχείο μου βρήκα αυτά:









Μια δουλειά ΤΕΡΑΣΤΙΑ που είχε καταλήξει μέχρι και ΣΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ μέχρι τελευταίας δεκάρας.

Ένας σταθμός αυτοκινήτων που ήταν ΕΤΟΙΜΟΣ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ να ξεκινήσει να κατασκευάζεται στο κέντρο της πόλης μας και να ανήκει κατά ποσοστό 100% στην δημοτική επιχείρηση (άλλη, όχι την ΦΛΥΑ αλλά τι σημασία έχει) ΧΩΡΙΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΔΕΚΑΡΑ, ΣΕΝΤ, ΠΕΝΥ - ό,τι νόμισμα θέλετε).

ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑΝ;
ΠΟΙΟΙ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ;
ΠΟΙΟΙ ΞΙΦΟΥΛΚΗΣΑΝ;
ΠΟΙΟΙ ΚΩΛΩΣΑΝ;

Πώς θα ήταν το ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΑΝ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ;
Πόσα έσοδα θα είχε ο δήμος από την λειτουργία του για άλλες δραστηριότητες;

ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ;


ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ

JAZZ στην αυλή του "ΕΝ ΦΛΥΑ". Σάββατο 1η Ιουνίου


...και όλα τα Σαββατόβραδα του Ιουνίου






ΕΝ ΦΛΥΑ Καφενείον 
Κ. Βάρναλη 13 & Γκίνη, Χαλάνδρι 
τηλ. 210 6854528

http://enflya.blogspot.gr/

Α.Σ.Ε.-Ο.Τ.Ε. : Όχι στον εργασιακό μεσαίωνα της Deutsche Telekom και των συνεργατών της εργατοπατέρων

Ρύθμιση για μετατάξεις εξπρές στους δήμους

Νομοθετική ρύθμιση η οποία θα δίνει τη δυνατότητα στους δήμους να πραγματοποιούν  μετατάξεις εξπρές για τους υπαλλήλους τους στο εσωτερικό τους, ετοιμάζει σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr, το υπουργείο Εσωτερικών.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες με τη διάταξη του υπουργείο Εσωτερικών θα παρακάμπτονται οι χρονοβόρες διαδικασίες των Πράξεων Υπουργικού Συμβουλίου (ΠΥΣ) που απαιτούνται σήμερα για να πραγματοποιηθεί η μετάταξη και θα μεταφέρεται η σχετική αρμοδιότητα είτε στον ίδιο το δήμαρχο είτε, το πιθανότερο, στο δημοτικό συμβούλιο.
Με αυτό τον τρόπο οι δήμοι θα μπορούν να κάνουν τον προγραμματισμό μόνοι τους και σε χρόνο που εκείνοι επιλέγουν,  χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν επί μήνες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι για να πραγματοποιηθεί σήμερα μία μετάταξη εντός του δήμου μπορεί να χρειαστεί ακόμη και ένα οκτάμηνο (!) και προχωράει μόνο στην περίπτωση που είναι εθελούσια. Με τη νέα ρύθμιση στόχος είναι η μετάταξη να γίνεται μέσα σε μερικές ημέρες και στις περιπτώσεις που πρέπει να καλυφθούν πραγματικές ανάγκες να είναι αναγκαστική.
Δύο βασικοί στόχοι
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες,  η νέα ρύθμιση που βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας έχει στόχο:
-Να καλύπτονται άμεσα οι ανάγκες των δήμων σε προσωπικό, ιδιαίτερα σε τουριστικές περιοχές που άλλες είναι οι απαιτήσεις το χειμώνα και άλλες το καλοκαίρι
-Να μπορεί να λειτουργήσει και ως «ασπίδα» για απολύσεις δημοτικών υπαλλήλων από ΝΠΙΔ που πρόκειται να καταργηθούν  ή ΝΠΔΔ που πρόκειται να συγχωνευθούν,
Είναι δε πιθανό, εφόσον έχουν λυθεί ορισμένα θέματα  όπως τις γίνεται στις περιπτώσεις μετατάξεων από ΝΠΙΔ ενός ΟΤΑ σε ΝΠΔΔ ή στον ίδιο το δήμο αλλά και στην αντίστροφη διαδικασία, να παρουσιαστεί από τον υπουργό Εσωτερικών Ευριπίδη Στυλιανίδη κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της ΚΕΔΕ στα Γιάννενα στις 30 και 31 Μαΐου.
Αλλαγές και στις μετατάξεις εκτός ΟΤΑ
Παράλληλα, το υπουργείο μελετά και την αλλαγή του πλαισίου μετατάξεων από ανάμεσα σε διαφορετικούς δήμους ή ακόμη και ανάμεσα σε δήμους και άλλους ογρανισμούς του δημοσίου (υπουργεία, νοσοκομεία κλπ), διαδικασία που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται… χρόνια . Ωστόσο, σε αυτή την περίπτωση απαιτείται προηγούμενη συνεννόηση με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, η οποία εκκρεμεί εδώ και μερικούς μήνες…

Καλαφάτης: Μέχρι αρχές Ιουνίου ο νέος νόμος για τα αυθαίρετα


Η αλλιώς… Τρέλλανέ μας!!! Τρέλλανέ μας!!!

Μέχρι τα μέσα Ιουνίου θα εχει ψηφιστεί ο νέος νόμος για τη ρύθμιση των αυθαιρέτων, που καταργεί το νόμο 4014 ο οποίος κρίθηκε αντισυνταγματικός απο την ολομέλεια του ΣτΕ, ενωδεν θα δοθεί παράταση στην ισχύουσα ρύθμιση για τα αυθαίρετα η οποία “τρέχει” μέχρι τις 31 Μαΐου, ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός περιβάλλοντος Σταύρος Καλαφάτης απο το βήμα του αναπτυξιακού συνεδρίου που διοργάνωσε το ΥΠΕΚΑ.

Παράλληλα εξήγγειλε, στο πλαίσιο της χωροταξικής και πολεοδομικής μεταρρύθμισης, την δημιουργία “Τράπεζα Γης”, ένα θεσμό «Αγοράς Δικαιωμάτων Γης», μέσω του οποίου θα μπορούν οι οικοδομικοί συνεταιρισμοί ένας φορέας ιδιωτικής πολεοδόμησης, που κατέχουν γη σε δασική ή προστατευόμενη έκταση, να μεταφέρει συντελεστή δόμησης σε άλλη περιοχή.

Η μεταφορά συντελεστών θα γίνεται απο αρμόδιο γραφείο του ΥΠΕΚΑ που θα λειτουργεί ως One stop shop και θα ολοκληρώνει το έργο εντός 6 μηνών.

Η Περιφερειακή Ενότητα του Βόρειου Τομέα Αθηνών προάγει τη Δημόσια Υγεία.


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
Τηλ. 210 6522311, 213 2100531
Fax: 210 6084483
E-mail: ant.bta@patt.gov.gr
Αγ. Παρασκευή 28/5/2013


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

Η Περιφερειακή Ενότητα του Βόρειου Τομέα Αθηνών προάγει τη Δημόσια Υγεία.

Η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας του Βόρειου Τομέα Αθηνών, εκπονεί και υλοποιεί προγράμματα προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.

Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας εφαρμόζει σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης περιοδικούς οδοντιατρικούς και στοματικούς ελέγχους και στα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερωτικά προγράμματα σχετικά με μέτρα προφύλαξης από σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα. Επιπλέον στα Δημοτικά Σχολεία πραγματοποιήθηκαν, σε ώρες εκτός σχολικού προγράμματος, ενημερωτικές εκδηλώσεις για την παροχή Πρώτων Βοηθειών στους μαθητές.

Παράλληλα η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας του Βόρειου Τομέα Αθηνών διέθεσε στους Δήμους αρμοδιότητας της 1.420 εμβόλια BCG και 1.120 εμβόλια MANTOUX προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι αντιφυματικοί εμβολιασμοί στα σχολεία.

Τα αντιφυματικά εμβόλια διατέθηκαν στους Δήμους της Περιφερειακής Ενότητας του Βόρειου Τομέα Αθηνών, προκειμένου κλιμάκια τους να επισκεφθούν τα σχολεία και να πραγματοποιήσουν εμβολιασμούς στους μαθητές κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2012-2013.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Βορείου Τομέα Αθηνών Κωνσταντίνος Μανιάτης δήλωσε ότι στο τέλος της εμβολιαστικής περιόδου, η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας του Βόρειου Τομέα Αθηνών θα κάνει σχετική αξιολόγηση του προγράμματος αυτού.