Σάββατο, 19 Μαρτίου 2016

Συνελήφθη Δ/ντης χειρουργός στο παίδων για φακελάκι



Συνελήφθη, σήμερα (18-3-2016), από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας, 61χρονος γιατρός, Διευθυντής Τμήματος Νοσοκομείου της Αθήνας, κατηγορούμενος για δωροληψία υπαλλήλου.

Η διερεύνηση της υπόθεσης ξεκίνησε ύστερα από καταγγελία ημεδαπής ότι ο συγκεκριμένος γιατρός απαίτησε από την ίδια και τον σύζυγό της, την καταβολή (350) ευρώ, προκειμένου να χειρουργήσει την ανήλικη κόρη τους.

Σήμερα, μετά τη χειρουργική επέμβαση του παιδιού, ο γιατρός κάλεσε στο γραφείο του την καταγγέλλουσα και τον σύζυγό της, όπου απαίτησε και έλαβε το συγκεκριμένο χρηματικό ποσό, το οποίο είχε νωρίτερα προσημειωθεί.

Άμεσα, επενέβησαν αστυνομικοί της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων, που επιτηρούσαν διακριτικά το χώρο και συνέλαβαν τον γιατρό. Σε έρευνα που ακολούθησε βρέθηκε και κατασχέθηκε το ανωτέρω προσημειωμένο χρηματικό ποσό.

Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος του, θα οδηγηθεί αύριο (19-3-2016), στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

Υπενθυμίζεται ότι η Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Ελληνικής Αστυνομίας είναι αρμόδια για τη διερεύνηση, εξιχνίαση και δίωξη υποθέσεων διαφθοράς, τόσο στο χώρο της Ελληνικής Αστυνομίας, όσο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα.

Για καταγγελίες ανάλογων περιστατικών, οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν, με τη Διεύθυνση όλο το 24ωρο, στο τηλέφωνο 210-8779700 και στο 10301.

http://www.astynomia.gr


Ψήφισμα Δημοτικού Συμβουλίου Χαλανδρίου για το ασφαλιστικό (17/3/2016)


ΨΗΦΙΣΜΑ
 
Το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου στηρίζει τις κινητοποιήσεις ενάντια στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο.

Οι αλλαγές που προτείνονται από την κυβέρνηση και τους δανειστές για το ασφαλιστικό οδηγούν σε ακόμα μεγαλύτερη οικονομική ασφυξία την ελληνική κοινωνία που υποφέρει εδώ και χρόνια τα πάνδεινα από τις μνημονιακές πολιτικές.

Τα μέτρα που προωθούνται δεν μπορεί να γίνουν αποδεκτά, ακριβώς γιατί οδηγούν τους συνταξιούχους, εργαζόμενους, επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους και αγρότες, κάτω από τα όρια της αξιοπρεπούς διαβίωσης και θίγουν βασικές ανάγκες τους.

Χρειαζόμαστε ένα δημόσιο καθολικό σύστημα ασφάλισης με κοινωνικό και αναδιανεμητικό χαρακτήρα, που θα αντιμετωπίσει την ανθρωπιστική κρίση που βιώνουμε.

Οι αναγκαίες πολιτικές αλλαγές σε σχέση με την ασφάλιση, πρέπει να έχουν ως γνώμονα την πλήρη διασφάλιση ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης για όλους μας, την καταβολή συντάξεων, με τις οποίες να μπορούμε να ζήσουμε. Τη δίκαιη κατανομή των πόρων, χωρίς μεγάλη ψαλίδα μεταξύ μικρότερης και μεγαλύτερης σύνταξης.

Επίσης, πρέπει να συμπεριλαμβάνουν μέτρα καταπολέμησης αδήλωτης εργασίας, της εισφοροδιαφυγής, αντιμετώπιση ανεργίας, ενίσχυση του παραγωγικού ιστού της χώρας και σταδιακής αποκατάστασης των λεηλατηθέντων από τις κυβερνήσεις, τράπεζες και εργοδοσία, αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων.

Οτιδήποτε άλλο δεν αποτελεί ρεαλιστική πρόταση, αλλά άρνηση της πραγματικότητας των πολλών. Έτσι είναι ανάγκη να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις σε τελείως διαφορετική κατεύθυνση.

Η δύναμη των κοινωνικών αγώνων παίζει καθοριστικό ρόλο στις κοινωνικές εξελίξεις και αυτό που έχει σημασία, είναι οι οπισθοχωρήσεις να γίνονται εφαλτήρια για νέες μεγάλες νίκες.

Η θέληση, το θάρρος, η οργάνωση και η συνολική δράση όσων καταπιεζόμαστε από τη σημερινή κατάσταση, είναι αυτά που χρειάζονται για να βελτιώσουμε τις συνθήκες ζωής μας.

Απέναντι στο προτεινόμενο ασφαλιστικό νομοσχέδιο έχει ήδη αναπτυχθεί μία μεγάλη συσπείρωση διαφορετικών κοινωνικών ομάδων.

Η κοινωνία δεν αντέχει πλέον τη συνεχιζόμενη λιτότητα και εξαθλίωση και βρίσκεται σε αναβρασμό. Το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου στηρίζει τους αγώνες των εργαζόμενων, επαγγελματιών, αυτοαπασχολούμενων, επιστημόνων, αγροτών, συνταξιούχων και των νέων της χώρας μας και καλεί τους δημότες του Χαλανδρίου να συμμετάσχουν μαζικά στις κινητοποιήσεις που προγραμματίζονται για το επόμενο διάστημα.

Καλούμε τέλος την κυβέρνηση να αποσύρει το σχέδιο που ετοιμάζεται να καταθέσει για ψήφιση στου Βουλή και να ξεκινήσει τον διάλογο από μηδενική βάση με τους κοινωνικούς, επαγγελματικούς, επιστημονικούς και συνδικαλιστικούς φορείς της χώρας μας.


Η ΕΛΕΝΗ ΡΕ! Η ΕΛΕΝΗ ....

ΡΕ ΠΟΙΑ ΕΛΕΝΗ ?????

Η ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΟΣ Η ΜΠΟΥΚΩΜΕΝΗ!


Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΟΥ ΦΟΥΦΟΥΤΟΥ .....


ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΣΤΙΣ 8 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΑΝΑΨΩ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ



ΣΗΜΕΡΑ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ!


Μητσοτάκης: Απαιτούνται αλλαγές σε Καλλικράτη και όρια αρμοδιοτήτων κεντρικού κράτους-ΟΤΑ – Τι είπε στους περιφερειάρχες για το προσφυγικό (φωτο)



Παρεμβάσεις διοικητικού χαρακτήρα στον  Καλλικράτη αλλά και αλλαγές αναφορικά στα όρια των αρμοδιοτήτων για Αποκεντρωμένες, Περιφέρειες και Δήμου που μπορεί να γίνει με συνταγματική Αναθεώρηση προανήγγειλε μιλώντας στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Περιφερειών ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης. «Έχετε πια και εσείς, αλλά και ο Α’ Βαθμός Αυτοδιοίκησης, αρκετή εμπειρία από την εφαρμογή του Καλλικράτη. Αυτό σημαίνει ότι ενδεχομένως μπορεί να γίνουν σχετικά σύντομες παρεμβάσεις διοικητικού χαρακτήρα. Παρεμβάσεις που να μπορούν να κάνουν και το δικό σας έργο πιο εύκολο και να απελευθερώσουν και πόρους,  αλλά κυρίως και χρόνο. Έτσι ώστε να μπορείτε να επιτελείτε τη βασική σας  υπηρεσία, που είναι ο σχεδιασμός και η χάραξη πολιτικής – σε περιφερειακό επίπεδο – πάντα προς όφελος των πολιτών, τους οποίους και εσείς υπηρετείτε», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης. Και πρόσθεσε: «Όταν είχα βρεθεί στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, ένα από τα σημαντικά έργα τα οποία είχαμε εντάξει στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της Διοικητικής Μεταρρύθμισης για την προγραμματική περίοδο 2014 – 2020, αφορούσε ακριβώς ένα έργο το οποίο προσδιόριζε αυτά τα όρια και τις αρμοδιότητες των διαφόρων επιπέδων Αυτοδιοίκησης. Τι πρέπει να κάνει η κεντρική εξουσία; Τι πρέπει να κάνουν οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, οι οποίες είναι συνταγματικά κατοχυρωμένες;  Άρα, οποιαδήποτε αλλαγή του ρόλου τους μπορεί να επιβάλει και συνταγματική αναθεώρηση. Ποια είναι τα όρια των αρμοδιοτήτων των Περιφερειών; Πώς μπορεί να ενισχυθούν οι Περιφέρειες; Και πως τα όρια των αρμοδιοτήτων των Περιφερειών επικαλύπτονται με αυτά των Δήμων, με αυτά της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού;», κατέληξε ο πρόεδρος της ΝΔ.
Αναφορικά με το προσφυγικό ζήτημα, επέκρινε την κυβέρνηση για αδυναμία τνα έρθει σε μια οργανωμένη συνεννόηση με την Αυτοδιοίκηση και ειδικά με τις Περιφέρειες, «που θα μπορούσαν να παίξουν έναν πολύ ουσιαστικό ρόλο, προκειμένου να διευκολύνουν στην κατανομή αυτού του προβλήματος, σε όλη την Επικράτεια».
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΕΝΠΕ Κώστας Αγοραστός τόνισε ότι «η χώρα αναμφίβολα χρειάζεται όσο ποτέ ένα νέο παραγωγικό μοντέλο, καθώς χωρίς παραγωγή δεν υπάρχει ζωή και κοινωνική ισορροπία. Η νέα Ελλάδα θα είναι η Ελλάδα των Περιφερειών», προσθέτοντας ότι «υπάρχουν προβλήματα τα οποία πρέπει να διορθώσουμε. Είναι η ταχύτητα επικοινωνίας μεταξύ Υπουργείων και Περιφερειών. Για το καλό των συνανθρώπων μας πάντα. Είναι η ελλιπής χρηματοδότηση όσον αφορά το πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων από εθνικούς πόρους για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις έκτακτες και να αποκαταστήσουμε την ασφαλή επικοινωνία των ανθρώπινων κοινοτήτων και της μετακίνησης των εμπορευμάτων».  Σε ότι αφορά στο προσφυγικό, ο κ. Αγοραστός υποστήριξε ότι,  «οι Περιφέρειες από την πρώτη στιγμή βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης αυτής της κρίσης με σοβαρότητα και υπευθυνότητα, με σεβασμό και ενδιαφέρον»


Η ομιλία του Αντιπεριφερειάρχη Γιώργου Καραμέρου για την απόσυρση της μελέτης Περιβαλλοντικών επιπτώσεων για το Golden Hall στο Περιφερειακό συμβούλιο



  Η διοικούσα παράταξη της Περιφέρειας Αττικής αποφάσισε μετά την θετική εισήγηση των υπηρεσιών της Περιφέρειας Αττικής να ζητηθεί και η άποψη του Δημοτικού συμβουλίου και της διοίκησης του Δήμου Αμαρουσίου για το ζήτημα της Μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων των νέων χρήσεων στο Golden Hall (Ολυμπιακό μουσείο, ενυδρείο, νέα καταστήματα , παιδότοποι κλπ) και έτσι απέσυρε το θέμα, μετά από τη συζήτηση που έγινε στο Περιφερειακό Συμβούλιο την Πέμπτη το απόγευμα.

Για το θέμα τοποθετήθηκε ο Αντιπεριφερειάρχης βορείου τομέα κ. Γιώργος Καραμέρος, ο οποίος παρουσιάζοντας ταυτόχρονα οπτικό υλικό από την περιοχή είπε τα εξής:

Παρακολούθησα προσεκτικά την θετική εισήγηση της Μελέτης Περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τις νέες χρήσεις στο εμπορικό κέντρο Golden Hall από τον κ. Αναγνωστόπουλο.

Θα χρειαζόμουν ένα ολόκληρο Περιφερειακό συμβούλιο για το ιστορικό αυτής της εγκατάστασης αλλά απόψε συζητάμε το συγκεκριμένο θέμα και όχι σε βάθος δεκαπέντε ετών και όσα έχουν προηγηθεί.

Επί του προκειμένου λοιπόν.

Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις συνίστανται κυρίως στον κυκλοφοριακό φόρτο στην περιοχή του Αγίου Θωμά Αμαρουσίου λόγω της πολύ πιθανής αύξησης της επισκεψιμότητας του κέντρου.

Και θέλω να σας δείξω πού είναι ακριβώς το πρόβλημα, τις ευθύνες του Δήμου Αμαρουσίου και πώς μπορεί δυνητικά να λυθεί αφού το θέμα παραπεμφθεί και στο Δήμο χωρίς αμφιβολία.

(Δείχνοντας τις φωτογραφίες) Αυτές είναι οι δύο είσοδοι του εμπορικού από την κάθοδο της Λεωφόρου Κηφισίας και την οδό Πιτταρά που είναι σαν εσωτερικός δρόμος του ΟΑΚΑ. Η προσβασιμότητα είναι καλή.

Την Κηφισίας όμως με την Πιτταρά την συνδέει η οδός Αρτέμιδος που πάντα έχει σημαντική επιβάρυνση καθώς οδηγεί στον ΟΑΚΑ, στον σταθμό ΗΣΑΠ Ειρήνη και στο άλλο εμπορικό κέντρο, το Mall. Η διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου λοιπόν εδώ ενήργησε με τεράστια ανευθυνότητα.

Στο πλαίσιο μιας ανάπλασης προϋπολογισμού 5,5 εκατομμυρίων ευρώ περιόρισε το πλάτος της Αρτέμιδος με ποδηλατόδρομο και κυπαρίσσια που κρύβουν την ορατότητα, με αποτέλεσμα να επικρατεί κυκλοφοριακό χάος και επικίνδυνες για την οδική ασφάλεια συνθήκες.

Νησίδες έτσι χωρίς σχέδιο που ακύρωσαν μοιραία πριν λίγους μήνες και την προγραμματισμένη τοποθέτηση φαναριού που εξυπηρετούσε το 5ο Δημοτικό σχολείο που βρίσκεται επί της Αρτέμιδος.

Έργο, χωρίς να προηγηθεί κυκλοφοριακή μελέτη καθώς ο κ. Πατούλης έβαλε το κάρο μπροστά από το άλογο. Πρώτα συρρίκνωσε την Αρτέμιδος και μετά θα κάνει την κυκλοφοριακή μελέτη.

Ως αποτέλεσμα και δεδομένου ότι έχουν συμβεί ήδη μέχρι και τροχαία ατυχήματα, το θέμα έχει φτάσει μετά από καταγγελίες των κατοίκων του Παραδείσου και του Πολυδρόσου Αμαρουσίου από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση μέχρι και το Σώμα Επιθεωρητών Δημόσιας διοίκησης όπου θα πρέπει να δώσει εξηγήσεις ο κ. Πατούλης.

Επί της ουσίας τώρα προτείνω στον εισηγητή στην θετική γνωμοδότηση να συμπεριλάβει ως όρους την κυκλοφοριακή μελέτη του Δήμου που θα πρέπει λογικά να προβλέπει μονοδρόμηση τμήματος της οδού Αρτέμιδος προκειμένου να προστατευτεί η ασφάλεια των κατοίκων, αλλά και την απόδοση αντισταθμιστικών οφελών της ιδιοκτήτριας του εμπορικού κέντρου στους κατοίκους της περιοχής του Αγίου Θωμά Αμαρουσίου μέσω του Δήμου.

Αλλά τα αντισταθμιστικά να είναι δεσμευτικά ότι θα καταλήξουν στους κατοίκους της περιοχής και όχι για άλλες ανάγκες. Να το ξαναδούμε το θέμα...



Περιφράξεις και βελτιώσεις δέκα παιδικών χαρών του Δήμου Κηφισιάς - Εγκρίθηκε το έργο της Περιφέρειας Αττικής από το Περιφερειακό Συμβούλιο




Εγκρίθηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, το έργο «Περιφράξεις Παιδικών Χαρών Δήμου Κηφισιάς», συνολικού προϋπολογισμού, 300.000 ευρώ (χωρίς να υπολογίζεται η πιθανή έκπτωση κατά τη δημοπράτηση).

Σκοπός του έργου είναι η ασφάλεια των παιδιών και η συμμόρφωση με τις απαιτήσεις ασφαλείας, όπως αυτές ορίζονται στην Υπουργική Απόφαση περί του «Καθορισμού των προϋποθέσεων και των τεχνικών προδιαγραφών για την κατασκευή και τη λειτουργία των παιδικών χαρών των Δήμων και των Κοινοτήτων, τα όργανα και η διαδικασία αδειοδότησης και ελέγχου τους, τη διαδικασία συντήρησης αυτών, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια».

Ειδικότερα, πρόκειται για την κατασκευή νέων περιφράξεων σε 10 παιδικές χαρές, στις δυο δημοτικές ενότητες Κηφισιάς και Εκάλης και συγκεκριμένα:

Α) Περίφραξη με σιδηρά κιγκλιδώματα στις παιδικές χαρές:

α) Αγ. Τριάδας- Κηφισού & Χελιδονούς (Ν. Κηφισιά)
β) Παύλου Μελά & Στρέϊτ (Ν. Κηφισιά)
γ) Λυγούστρου, OT 929 (Κ. Κηφισιά)
δ) Φραγκοπούλου & Αθ. Διάκου (Κ. Κηφισιά)

Β) Περίφραξη με ξύλινα κιγκλιδώματα στις παιδικές χαρές:

α) Πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου (Ν. Κηφισιά)
β) Παραδείσου & Ελπίδος (Ν. Κηφισιά)
γ) Φασίδερη 34 (Εκάλη)
δ) Κουμαριάς & Κορυδαλλού (Εκάλη)


Γ) Αποκαταστάσεις και επισκευές σε υπάρχουσες περιφράξεις στις παιδικές χαρές:

α) Ναυπλίου & Μεσσηνίας (Ν. Κηφισιά)
β) Αραβοσιτά (Κ. Κηφισιά)
γ) Αριστοτέλους (Πολιτεία)



Η Περιφέρεια Αττικής αναλαμβάνει την χρηματοδότηση του έργου, ενώ ο


Δήμος Κηφισιάς τη μέριμνα για την έκδοση όλων των απαραίτητων αδειοδοτήσεων και εγκρίσεων, τον διαγωνισμό του έργου, την υπογραφή σύμβασης με τον ανάδοχο και την επίβλεψη του έργου.


Εγκρίθηκε από το Π.Σ. Αττικής το αντιπλημμυρικό έργο Ροδόπης και Μαινάλου στο Δήμο Βριλησσίων με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής








Εγκρίθηκε σήμερα από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής τo έργο «αντιπλημμυρικά έργα Ροδόπης και Μαινάλου», που είναι ενταγμένο στο Πρόγραμμα Εκτελεστέων Έργων της Περιφέρειας Αττικής, και χρηματοδοτεί η Περιφέρεια Αττικής, με συνολικό προϋπολογισμό έως 200.000,00 ευρώ (χωρίς να υπολογίζεται η πιθανή έκπτωση κατά τη δημοπράτηση).

Σκοπός του έργου είναι η εξάλειψη των πλημμυρικών φαινομένων που παρατηρούνται σε κάθε έντονη βροχόπτωση, δημιουργώντας έντονα πλημμυρικά φαινόμενα στις εν λόγω οδούς, με αποτέλεσμα τα συνεχή παράπονα των κατοίκων των οδών αυτών για τους κινδύνους που διατρέχουν τόσο οι ίδιοι όσο και οι παρακείμενες ιδιοκτησίες τους.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος πρόκειται να κατασκευαστούν αγωγοί απορροής ομβρίων υδάτων στις οδούς Μαινάλου και Ροδόπης.

Ειδικότερα πρόκειται για την συμπληρωματική κατασκευή των κάτωθι αγωγών:

1. Αγωγού ομβρίων διαμέτρου Φ800 mm στην οδό Μαινάλου (από την οδό Πλαταιών έως την οδό Ροδόπης), μήκους 47,50 μ.μ.

2. Αγωγού ομβρίων διαμέτρου Φ800 mm στην οδό Ροδόπης (από την οδό Μαινάλου έως την οδό Ολύμπου), μήκους 138,00 μ.μ.

Η περαίωση του έργου «Ολοκλήρωση αποδεκτών για την αντιπλημμυρική προστασία λεκάνης απορροής ανάντι Αττικής Οδού στο Χαλάνδρι και στα Βριλλήσια» που χρηματοδοτήθηκε από το ΕΣΠΑ 2007-2013 και εκτελέστηκε από την Περιφέρεια Αττικής, ανακουφίζοντας σημαντικά την περιοχή, δεν έλυσε οριστικά το πρόβλημα της συγκέντρωσης ομβρίων υδάτων στο κατάντι τμήμα της οδού Ροδόπης, που είναι το χαμηλότερο τμήμα της περιοχής.


Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα στις έντονες και παρατεταμένες βροχοπτώσεις να παρατηρείται η συγκέντρωση μεγάλων ποσοτήτων υδάτων στην οδό Ροδόπης και στην συμβολή της με την οδό Μαινάλου.

Ο Δήμος Βριλησσίων που εκπόνησε την μελέτη, θα δημοπρατήσει και θα εκτελέσει το έργο και είναι υπεύθυνος για όλες τις σχετικές αδειοδοτήσεις.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΛΟΓΟΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ


Email: polydrososyllogos@gmail.com
Fb:https://www.facebook.com/profile.php?id=100009457569437

Αγαπητά μέλη και φίλοι του Συλλόγου μας,

Σας καλούμε στην Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση του Συλλόγου, σύμφωνα με τα άρθρο 10 και 11 του Καταστατικού μας, την Κυριακή 20/3/2016 και ώρα 10πμ έως και 14μμ στο 13ο Δημοτικό σχολείο οδός Ψαρού και Βαλτετσίου, με τα ακόλουθα θέματα :

· Έκθεση πεπραγμένων του Διοικητικού Συμβουλίου

· Απολογισμός της διαχειριστικής περιόδου μέχρι 31/12/2015 και προγραμματισμός δράσης της επομένης

· Έκθεση ελεγκτικής επιτροπής

· Συζήτηση και έγκριση των ανωτέρω και απαλλαγή από κάθε ευθύνη του Δ.Σ και της ελεγκτικής Επιτροπής

· Εκλογή νέων μελών ΔΣ

Η εγγραφή μελών, μπορεί να γίνεται και ανήμερα της ΓΣ, η ετήσια συνδρομή είναι 5 ευρώ και δικαίωμα συμμετοχής στην ψηφοφορία έχουν τα ταμειακά τακτοποιημένα μέλη.

Παρακαλούμε τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου μας, να παραστούν μαζικά σ’ αυτή την κορυφαία εκδήλωση, όπου θα γίνει ο απολογισμός των πεπραγμένων, μέσω της ανταλλαγής απόψεων, ο προγραμματισμός της δράσης μας για την επόμενη χρονιά καθώς και η εκλογή των νέων μελών του ΔΣ μας.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος                                                              Ο Γεν.Γραμματέας
​ Βασίλης Καπρινιώτης                                               Βασίλης Χατζηαθανασιάδης



Εγκύκλιος του ΥΠ.ΕΣ. για το προσωπικό των ΟΤΑ: Δυνατότητα πρόσληψης μόνιμου προσωπικού στις ανταποδοτικές υπηρεσίεςτων δήμων



Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Εσωτερικών για την εφαρμογή διατάξεων του νόμου σε θέματα προσωπικού των ΟΤΑ.

Ακολουθεί η εγκύκλιος.

Με το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης 3 της παρ. ΣΤ ́ υ̟οπαρ. ΣΤ1 του 4093/2012 έχει επιβληθεί πλήρης αναστολή προσλήψεων προσωπικού των κατηγοριών ΥΕ και ∆Ε στους OTA έως 31.12.2016.
Εξαιτίας αυτού, έχουν εμφανιστεί πολλές ελλείψεις προσωπικού και σοβαρές δυσχέρειες στη λειτουργία υπηρεσιών ζωτικής σημασίας για το κοινωνικό σύνολο.
Με τη διάταξη του άρθρου 7 του ν. 4368/2016 εξαιρούνται από την ανωτέρω αναστολή οι διορισμοί και προσλήψεις μόνιμου και Ι∆ΑΧ ̟ροσωπικού των κατηγοριών ΥΕ και ∆Ε σε υπηρεσίες ανταποδοτικού χαρακτήρα, δηλαδή προσω̟ικού που θα στελεχώσει τις Υ̟ηρεσίες Καθαριότητας, ∆ΕΥΑ, Ηλεκτροφωτισμού, Ύδρευσης - Άρδευσης, Α̟οχέτευσης και ∆ημοτικών Κοιμητηρίων κ.τ.λ.

Το τακτικό προσωπικό των κατηγοριών ΥΕ και ∆Ε ̟που θα καλύ̟τει κενές θέσεις ειδικά των ανωτέρω Υ̟ηρεσιών προσλαμβάνεται χωρίς πλέον να απαιτείται απόφαση κατανομής του Υπουργού Εσωτερικών και ∆ιοικητικής Ανασυγκρότησης, του ν. 3833/2010, όπως ισχύει.
Επισημαίνεται ότι, εάν εκκρεμούν διορισμοί επιτυχόντων κατηγοριών ΥΕ και ∆Ε ̟ παλαιότερων προκηρύξεων ΑΣΕΠ,  ̟προς κάλυψη κενών θέσεων στις ανωτέρω υπηρεσίες των φορέων, οι φορείς πρέπει άμεσα να ολοκπηρώσουν τους διορισμούς αυτούς, ακολουθώντας τη διαδικασία των άρθρων 23-26 του Κώδικα Κατάστασης ∆ημοτικών Υπαλλήλων (ν. 3584/2007 ό̟ως ισχύει).
Αμέσως μετά την ανάληψη υπηρεσίας από τα άτομα αυτά, ο φορέας θα πρέπει να ενημερώσει σχετικά την υπηρεσία μας. Ο τρόπος ενημέρωσης θα σας γνωστοποιηθεί με νεότερη εγκύκλιό μας.
Εξυπακούεται ότι ο διορισμός προσωπικού ΥΕ και ∆Ε στις εν λόγω υ̟ηρεσίες ολοκληρώνεται χωρίς την έκδοση απόφασης κατανομής, εφόσον πρόκειται για διορισμό σε εκτέλεση αμετάκλητης δικαστικής απόφασης ή κατό̟ιν αντικατάστασης-αναπλήρωσης διοριστέου, που δεν αποδέχθηκε το διορισμό ή έχει κώλυμα διορισμού.
Στην τελευταία δε περί̟τωση, πρέπει το αρμόδιο προς διορισμό όργανο να βεβαιώνει εγγράφως το ΑΣΕΠ, ότι ο διορισμός αφορά σε υ̟ηρεσία αντα̟οδοτικού χαρακτήρα.
 Τέλος σας υπενθυμίζουμε ότι οι διατάξεις του άρθρου ένατου, ̟αρ. 21 του ν.4057/2012 εξακολουθούν να ισχύουν.
Συνεπώς για την κίνηση διαδικασιών νέων ̟προσλήψεων και του εν λόγω ̟προσω̟ικού θα ̟πρέ̟πει να τηρείται η διαδικασία της Έγκρισης της ΠΥΣ 33/2006, ό̟πως ισχύει.
Αύξηση ωρών εργασίας προσω̟ικού Ι∆ΑΧ μερικής α̟ασχόλησης των ΟΤΑ α ́ βαθμού (Άρθρο 8 ̟αρ.1)
Με τις διατάξεις της ̟αρ.1 του άρθρου 8 του ν.4368/2016 ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των ΟΤΑ αλλά και πολλών δημοτικών υ̟αλλήλων, καθώς παρέχεται υπό ̟ροϋ̟οθέσεις η δυνατότητα αύξησης του ωραρίου εργασίας του ̟ροσω̟ικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των ΟΤΑ α ́ βαθμού (ό̟ου στην έννοια των ̟ρωτοβάθμιων
ΟΤΑ υ̟πάγονται, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 του Κώδικα Κατάστασης ∆ημοτικών Υ̟αλλήλων, οι δήμοι, οι Σύνδεσμοι, τα δημοτικά νομικά πδημοσίου δικαίου και τα δημοτικά ιδρύματα) μερικής α̟πασχόλησης, μέχρι και το ΑΔΑ: ΩΕ1Χ465ΦΘΕ-ΠΨΙ ανώτατο όριο της ̟πλήρους α̟ασχόλησης της οικείας ειδικότητας και επκ̟αιδευτικής βαθμίδας, με αντίστοιχη αύξηση των α̟οδοχών τους.
 Για τη μετατροπή του ωραρίου απαιτείται καταρχήν αίτηση του ενδιαφερόμενου υπαλλήλου προς τη διοίκηση του ΟΤΑ, στην οποία θα αναφέρεται ο συνολικός αριθμός εβδομαδιαίων ωρών τις οποίες επιθυμεί να απασχολείται. Εν συνεχεία, το οικείο δημοτικό/διοικητικό συμβούλιο θα α̟οφασίζει για την έγκριση ή μη της μετατρο̟ής του ωραρίου του εργαζομένου, ανάλογα με τις υ̟ηρεσιακές ανάγκες αλλά και τις οικονομικές δυνατότητες του ΟΤΑ. Η έγκριση μ̟ορεί να είναι ολική ή μερική, ̟.χ. εργαζόμενος με τρέχον ωράριο είκοσι ωρών εβδομαδιαίως να αιτηθεί τη μετατρο̟ή του ωραρίου του σε ̟λήρες (σαράντα ώρες), αλλά το συμβούλιο να καθορίσει ωράριο τριάντα ωρών εβδομαδιαίως.
 Η απόφαση του συμβουλίου θα πρέπει υποχρεωτικά να διαλαμβάνει ειδικά περί της ύπαρξης των απαιτούμενων για την αύξηση του ωραρίου πιστώσεων στον προϋπολογισμό του οικείου ΟΤΑ. Ε̟ίσης, υ̟όκειται στον έλεγχο κατ’ άρθρο 225 του ν.3852/2010 ό̟ως ισχύει – «Πρόγραμμα Καλλικράτης», ενώ ̟ερίληψή της δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, με μέριμνα της οικείας Α̟οκεντρωμένης ∆ιοίκησης.
 Σε περίπτωση που στον οικείο ΟΤΑ α̟ασχολείται προσωπικό ορισμένου χρόνου των αντίστοιχων ειδικοτήτων, η αύξηση του ωραρίου εργασίας του προσωπικού Ι∆ΑΧ δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί πριν τη λήξη των συμβάσεων του έκτακτου ̟ροσω̟ικού ̟ου καλύ̟τει ισό̟οσες ώρες εργασίας. Ε̟ι̟λέον, η αύξηση των ωρών εργασίας του ̟ροσω̟ικού Ι∆ΑΧ θα λαμβάνεται υ̟όψη για τη χορήγηση έγκρισης ̟ρόσληψης συμβασιούχων ορισμένου χρόνου κατά το ε̟όμενο έτος α̟ό τα αρμόδια όργανα (Ε̟ιτρο̟ή της ΠΥΣ 33/2006 ό̟ως ισχύει ή Υ̟ουργός Εσωτερικών και ∆ιοικητικής Ανασυγκρότησης, ̟ροκειμένου για ̟ροσω̟ικό αντα̟οδοτικού χαρακτήρα ή ε̟ί αντιτίμω). Για το σκο̟ό αυτό, οι φορείς θα ̟ρέ̟ει να ενημερώνουν το την υ̟ηρεσία μας για τις μεταβολές του ωραρίου εργασίας του ̟ροσω̟ικού Ι∆ΑΧ ̟ου ̟ραγματο̟οιούν. Με νεότερη εγκύκλιό μας θα σας ενημερώσουμε ως ̟ρος τον τρό̟ο γνωστο̟οίησης των εν λόγω στοιχείων στην υ̟ηρεσία μας.
 Τέλος, επισημαίνεται ότι, όπως προκύπτει α̟ό τη διατύπωση της διάταξης, η μετατρο̟ή του ωραρίου α̟ασχόλησης του εργαζομένου μέχρι το ανώτατο όριο της ̟λήρους α̟ασχόλησης ̟ραγματο̟οιείται αυτοτελώς διά της ̟εριγραφείσας διαδικασίας, χωρίς να συνδέεται με τη σύσταση αντίστοιχων οργανικών ή ̟ροσω̟ο̟αγών θέσεων στους Οργανισμούς Εσωτερικής Υ̟ηρεσίας των φορέων.
Σκόπιμο είναι ωστόσο, κατά την πρώτη τροπο̟οίηση των ΟΕΥ των ΟΤΑ, να συσταθούν θέσεις αντίστοιχες με τις μεταβολές που θα έχουν πραγματοποιηθεί, στις οποίες θα καταταγεί το ̟ροσωπικό, ιδίως αν α̟ασχολείται ̟λέον με ̟λήρες ωράριο εργασίας.
Μετάταξη - Προσωπικό Παραμεθόριων ΟΤΑ (Άρθρο 9)
Με τη ρύθμιση του άρθρου 9, πλέον, για τις περιπτώσεις μετάταξης υπαλλήλου ΟΤΑ α ́ βαθμού, που υπηρετεί σε παραμεθόριο περιοχή προς άλλη υπηρεσία παραμεθόριας περιοχής απαιτείται – επιπλέον των προβλεπόμενων στο άρθρο 78 του Κώδικα Κατάστασης ∆ημοτικών και Κοινοτικών Υ̟αλλήλων – και η σύμφωνη γνώμτου αρμόδιου προς διορισμό οργάνου του φορέα ̟ροέλευσης.
Επίδομα Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας (Άρθρο 22)
Με το άρθρο 22 ̟ροβλέπεται ότι στους μόνιμους υπαλλήλους και υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου των ΟΤΑ Α ́ και Β ́ βαθμού καθώς και των νομικών ̟ροσώ̟ων δημοσίου δικαίου αυτών, ̟ου έχουν ως σκο̟ό την ̟ροσωρινή α̟οθήκευση, ε̟εξεργασία, ανακύκλωση και εν γένει αξιο̟οίηση και διάθεση στερεών α̟οβλήτων, χορηγείται, εκτός α̟ό τον βασικό μισθό και τις λοι̟ές ̟ροβλε̟όμενες α̟οδοχές τους, και το ε̟ίδομα ε̟ικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας του άρθρου 15 ̟αρ. 1 του ν. 4024/2011.
Η ρύθμιση αυτή καταλαμβάνει το προσωπικό που εργάζεται κατά ̟λήρες ωράριο και ανεξαρτήτως ειδικότητας στους χώρους υγειονομικής ταφής, στην ανακύκλωση, στα κέντρα διαλογής ανακυκλώσιμων υλικών, στους σταθμούς μεταφόρτωσης και στις μονάδες ε̟εξεργασίας α̟ορριμμάτων, σε ̟ερί̟τωση δε α̟ομάκρυνσης των υ̟αλλήλων για ο̟οιονδή̟οτε λόγο (ό̟ως ενδεικτικά μετακίνηση, α̟όσ̟αση, μετάταξη) διακό̟τεται ισοχρόνως η καταβολή του ε̟ιδόματος με ευθύνη του οικείου ̟ροϊστάμενου. Ε̟ι̟λέον, το εν λόγω ε̟ίδομα καταβάλλεται και για όσο διάστημα οι υ̟άλληλοι τελούν σε κανονική άδεια καθώς και σε βραχυχρόνια αναρρωτική άδεια έως έξι (6) ημέρες κατ’ έτος.
Το ποσό του επιδόματος για τις ανωτέρω κατηγορίες υπαλλήλων ορίζεται σε εκατόν πενήντα (150) ευρώ, μηνιαίως. Επισημαίνεται ωστόσο η ρητή δέσμευση ̟ερί της ε̟ικείμενης ευθυγράμμισης του καθεστώτος χορήγησής του με την αντίστοιχη ευρω̟αϊκή νομοθεσία έως τις 31-12-2017.

 Τέλος, σας γνωρίζουμε ότι καταβολές του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, που έχουν γίνει στο ως άνω προσωπικό ̟ριν από τη θέση σε ισχύ των διατάξεων του άρθρου 22 του ν.4368/2016, θεωρούνται νόμιμες.
 Κατό̟πν των ανωτέρω, παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες, στο ̟λαίσιο των ̟ροαναφερομένων. Επίσης, να κοινο̟οιήσετε, με κάθε ̟ρόσφορο τρό̟ο, την ̟αρούσα εγκύκλιο στους ΟΤΑ α ́ και β ́ βαθμού χωρικής σας αρμοδιότητας (και στα νπδδ ̟ου εποπτεύουν), για την πιστή εφαρμογή των οριζομένων σε αυτή.
Το Υπουργείο ̟αραμένει στη διάθεσή σας για κάθε ̟εραιτέρω διευκρίνιση ή πρόσθετη πληροφορία.
Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών (www.ypes.gr στη διαδρομή: Α̟οκεντρωμένη ∆ιοίκηση – Αυτοδιοίκηση/ Εγκύκλιοι-Α̟οφάσεις-Συχνές Ερωτήσεις-ΟΤΑ Α' Βαθμού και Εγκύκλιοι-Αποφάσεις-Συχνές Ερωτήσεις-ΟΤΑ Β ́ Βαθμού, καθώς και στο «∆ιαύγεια».

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΛΑΦΑΣ

myota


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *