Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2016

ΘΑ ΑΝΑΣΤΕΝΑΞΕΙ Ο ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟΣ, ΤΟ ΑΝΩ ΝΕΟ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΜΙΓΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ



Το θέμα είναι πολυσύνθετο και πολυμπερδεμένο, δεν είναι καλαμπούρι για να το περνάμε στο ντούκου και να πηγαίνουμε για μπασκετάκι.

Ούτε να κοροϊδεύουμε τους χωριαταρέους τοπικιστές "Συνοικισμιώτες και όχι Χαλανδραίους" με 150 χιλιάρικα εργάκι για την γειτονιά που μετατρέπουμε στο πάρκινκ της μπαρούπολης.

Και αυτό το ότι είναι πολύ μπερδεμένο και η βάση της αντιμετώπισής του είναι οι χρήσεις γης και το Γενικό Πολεοδομικό, το παραδέχτηκε ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΟΛΟΓΟΣ και ο  ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΟΛΟΓΟΣ της τεχνικής υπηρεσίας, που παραβρέθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο που εισηγήθηκαν.

Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ και παλαιός συμμαθητής που μετά την τοποθέτηση Νταβία (θα τα ακούσετε με τα αυτιά σας) παραδέχτηκε '"ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΑΛΗΘΕΙΕΣ' αλλά ...."
ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΤΟ ΑΛΛΑ μετά το επιστημονικό συμπέρασμα, που έχει καταστρέψει την χώρα και το Χαλάνδρι μας!

ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ και το ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ, ρε φίλε. Κόμα και αλλά ....

"ΑΛΛΑ" .... για να το νερώσουμε και να κάνουμε τελικά αυτό που μας υπαγορεύει το DNA του ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΟΥ που κουβάλαμε. ΔΗΛΔΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ Η ΓΚΛΑΒΑ ΜΑΣ και έχουμε προαποφασίσει ΠΡΙΝ ρωτήσουμε τον ειδικό.

Που τον θέλουμε όχι για την επιστημοσύνη του, αλλά για να μας βρει επιστημονικό περιτύλιγμα για να "περάσει" αυτό που συμφωνήσαμε στην διαβούλευση με τα ΚΥΕ και στα προεκλογικά μας παζάρια, να το καταπιεί ο ιθαγενής και να καλυφτεί το γράμμα του νόμου.

Όχι να μας εισηγηθεί αυτό με το οποίο πρέπει να προσέλθουμε σε κάθε διαβούλευση με το μέλλον.

Το θέμα ήταν φαινομενικά "ανώδυνο" και "σέξι": "ΔΙΑΠΛΆΤΥΝΣΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ".

Και το έβαλαν πριν το τεχνικό πρόγραμμα, 30ο θέμα για να περάσει στο ντούκου.

Ζήτω οι πεζοί, κάτω το αυτοκίνητο. 
ΚΑΡΓΑΡΙΣΤΕΡΕΣ και ΟΙ.....ΚΩΛΟΓΙΚΕΣ (πρώην) ΜΟΝΤΕΡΝΙΕΣ.

Και λέω "πρώην" γιατί .... πάλιωσαν πια αυτές οι ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΟΥ (ΟΙ)ΚΩΛΟΥ!

Και όλοι οι ρεαλιστές αριστεροί - στην Αγία Παρασκευή, στη Νέα Ιωνία και αλλού - προχωράνε σε στρατηγική αντιμετώπιση με ΥΠΟΔΟΜΕΣ - γκαράζ και δημαρχεία - αφήνοντας το μαγικό ραβδί για ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΓΟΥΣ ΓΚΑΣΜΑΔΟΦΟΡΟΥΣ.

Και ο ρεαλιστής ΟΙΚΟΛΟΓΟΣ αντιπεριφερειάρχης Καραμέρος εγκρίνει χρηματοδοτήσεις γιατί ΑΚΟΥΕΙ και κανέναν ειδικό. Και χτίζει ΥΠΟΔΟΜΕΣ!

Είναι πολύ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ να έχεις υποδομές και τάξη στο δομημένο περιβάλλον σου!
ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ και ΠΟΛΥ ΒΙΩΣΙΜΟ!
ΑΕΙΦΟΡΟΝ!

Δεν λένε εκείνοι βλέπεις "ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΠΑΡΚΗΣ και πολύ μάγκας,  να μην βασκαθώ, για να χειριστώ το ΓΠΣ, το μέλλον της πόλης  μόνος μου, ολομόναχος", όπως μου είπε ο Γερολυμάτος ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙΣ και μου έφυγε το καφάσι.

Ο Γερολυμάτος που ως γνωστόν διαβουλεύεται με τα ΚΥΕ για τα πεζοδρόμια - κατά δήλωσή του - θα χειριστεί μόνος του το ΓΠΣ και το μέλλον της πόλης.

Ο Βεζύρης μαζί με τον Συμεών σουλταν, έχουν πάρει τις τύχες των παιδιών μας στα χέρια τους και δεν ακούνε τίποτα!

Δεν προγραμματίζουν ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ και ΓΚΑΡΑΖ για τα αυτοκίνητα στο κέντρο πριν προχωρήσουν στην κατάργηση και των τελευταίων θέσεων στάθμευσης στο κράσπεδο γιατί ..... ΕΤΣΙ!

Αφού παλιά "την έλεγαν" σε όσους πήγαν να τα τελειώσουν αυτά, ΝΑ ΤΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΝ, λέγοντας ΚΑΤΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ περί "περιφερειακών γκαράζ γύρω από το κέντρο" που δεν είπαν όμως ποτέ ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ να γίνουν αυτά τα γκαράζ, πρέπει σήμερα να είναι συνεπείς ΣΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ που έλεγαν τότε.
Είναι διοίκηση τώρα αλλά πάλι, δεν προτείνουν χώρο.

Και που όταν προτείναμε ΕΜΕΙΣ και για τα περιφερειακά γκαράζ ΛΥΣΕΙΣ με τα 3 υπόγεια της ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ και τις επιφανειακές θέσεις παρά το κράσπεδό της, μας είπαν "τσάτσους του Λαλιώτη και του Μπόμπολα" που μιλάμε για να βγάζουμε έργα στους εργολάβους, μας ειρωνεύτηκαν με το αλήστου μνήμης "ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΥΠΟΓΕΙΑ ΠΟΛΗ" και μας λοιδώρησαν ως λάτρες των "φαραωνικών έργων" . ΟΙ ΛΑΣΠΟΛΟΓΟΙ!

ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ!

Διαπλάτυνση των πεζοδρομίων σε δρόμους  με στάθμευση στο κράσπεδο και από τις δύο μεριές για να έχουν θέσεις μόνο από την μία, δηλαδή εξαφάνιση των μισών θέσεων στάθμευσης που υπάρχουν και που όλοι ξέρουμε ότι ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ούτε για πλάκα.
Και διαμόρφωση της ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ σε πεζόδρομο. 

Αυτά πρότειναν και αυτά ψήφισαν μαζί με τους φίλους τους, τις κατά δήλωσή τους "σοβαρές παρατάξεις της αντιπολίτευσης" ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΗ ΨΕΥΤΟΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ των ΑΝΔΡΕΟΛΑΔΟ.... πουλων!

Τι σημαίνει αυτό που ψήφισαν πρακτικά;
ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΚΟΜΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΔΕΚΑΔΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ και την μεταφορά τους σε γειτονικές με το κέντρο περιοχές αμιγούς κατοικίας!

Μα οι κάτοικοι του κέντρου; Πού θα βολευτούν αναρωτιέται κάθε λογικός άνθρωπος.

- ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ, να πάνε αλλού. Ποιος τους είπε να έχουν αυτοκίνητα;

- ΜΑ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΙ ΑΥΤΟΙ, Dεν είναι σαν τους άλλους που ήρθαν τα τελευταία χρόνια! 
(Δεν φταίει η ΕΛΙΑ βρε στραβάδι,  φύτρωσε πριν 40 χρόνια, που έλεγε και ο Μαυρογυαλούρος στην κόρη του)

- Εμείς είμαστε με τους πεζούς. Κάποιοι πρέπει να χάσουν, τι να κάνουμε;

Αυτά ειπώθηκαν φίλε μου! ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ!

Να χάσουν οι κάτοικοι μέσα στο σπίτι τους για να κερδίσουν ως .... πεζοί.
Που δεν θα κερδίσουν εκείνοι ούτε ως τέτοιοι, όπως δεν κέρδισαν από την πεζοδρόμηση της Ιφικράτους.

Γνωστή, παλιά απαίτηση μεγαλοπαράγοντα του δήμου, το κλείσιμο της Σωκράτους.

ΤΗΝ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ ρε φίλε θα κλείσουν χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη!
Το έλεγε - σου λέει - η μελέτη του 2003!
ΜΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΤΟΥ ΔΙΑΟΛΟΥ ΤΟΤΕ μωρέεεεεε!

Τον μοναδικό αντίδρομο της Αγίας Παρασκευής!
Την μοναδική έξοδο προς την 25ης Μαρτίου σε αυτή την κατεύθυνση (ανατολή - δύση).

Το βάλανε στο Τεχνικό πρόγραμμα και έβγαλαν το δημαρχείο που - υποτίθεται - ότι παλεύει η πόλη να γίνει.

Τα είχε πει αυτά κάποιοι στην τελεόραση προεκλογικά. 
Στον Αιβάλιώτη με τη σανίδα, ρε φίλε!
Από τότε παίζονταν αυτά τα deals ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ!
ΤΗΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ με μανδύα, μούσι και γκασμά.

Και είμαστε ασόβαροι αντιπολιτευόμενοι εμείς που δεν το ψηφίσαμε,  οι γνωστές τρεις παρατάξεις - Καρατζά, Θωμάς, Νταβίας και ο σύμβουλος της πλειοψηφίας κος Κάππος, που πρώτη φορά διαχώρισε και αυτός την θέση του από την μελέτη όπως έκανε και το κάστρο ο κ. Τζούρας ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΑ ΚΑΚΑΛΑ να μην ψηφίσει συνoλικά το Τεχνικό Πρόγραμμα.

Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ! (ο κανονικός, όχι ο γιαλατζί).

Και ΕΥΤΥΧΩΣ δηλαδή και η παράταξη Κουράση, της αξιωματικής αντιπολίτευσης που άντεξε την πίεση και είπε ΟΧΙ  ώστε να είναι καθαρό ότι ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΩΝ, πάνω του 50% δια των εκπροσώπων της.

Η μόνη έξοδος από το κέντρο θα είναι Η ΚΑΡΑΟΛΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ  μετά από αυτά ρε φίλε.!!!!
Θα φτάνει η ουρά από την Παπανικολή στην 25ης Μαρτίου και το καυσαέριο θα πνίξει το σύμπαν. 

Χωρίς επικαιροποίηση της κυκλοφοριακής μελέτης που έγινε το 2003 και εγκρίθηκε το 2005 προχωράνε σε παρεμβάσεις του θανάτου του κατοίκου στο κέντρο, που προσπαθούν να  περάσουν τις επιλογές τους ΝΥΧΤΑ ΒΑΘΙΑ!

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ και μόνο!

Και τις δικαιολογούν με πολεοδομικά και κυκλοφοριακά δεδομένα του παρελθόντος,τότε που το Χαλάνδρι ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΠΑΡΟΥΠΟΛΗ.

Με σημειακές μελετούλες ανά πεζοδρόμιο.

Παλιά ιστορία το κλείσιμο της Σωκράτους που τώρα επανέρχεται.
Καμία έκπληξη για τους γνωρίζοντες. 

Σοβαρή αντιπολίτευση σου λέει ο άλλος.

Σοβαρή είναι η αντιπολίτευση που τα ψηφίζει όλα, έτσι νομίζει.

Έχουν συμμάχους  οι της διοίκησης στο θεάρεστον έργο τους, τον ιδιοκτήτη των καταστημάτων στην Σωκράτους αλλά και  αμοραλιστές πολιτικάντηδες που συμφωνούν και υπερθεματίζουν να υλοποιηθεί κάθε αίτημα οποιουδήποτε να ' ναι, με αντάλλαγμα ... μια ωρίτσα μπαλίτσα.

Έχουν συμμάχους και τους άλλους  με αντάλλαγμα την ασυλία.

ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ή ΝΑ ΠΑΝΕ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ!
Που θέλουν να τα έχουν στο σπίτι τους, δεν ντρέπονται.

Εδώ θα έχουμε ΠΕΖΟΥΣ και ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ! ΤΕΡΜΑ!
Το λένε οι σοβαροί!

Θα αφαιρέσουμε όλες τις θέσεις στάθμευσης.

'Αρα θα παρκάρουν και οι κάτοικοι (μέχρι να μπορέσουν να φύγουν οριστικά από τα σπίτια τους) αλλά βέβαια και οι επισκέπτες πελάτες των καταστημάτων το πρωί και της Μπαρούπολης τη νύχτα, στον Συνοικισμό, την περιοχή πέριξ του Μαρινόπουλου, την παραρεμάτιο, τους δρόμους γύρω από το ΙΚΑ και το Λίτσειο, το Άνω Νέο, την πλατεία Τερψιθέας.

Εκεί θα παρκάρουν οι κάτοικοι του κέντρου αλλά και οι πελάτες για να επισκέπτονται το κέντρο πεζή.

Και καλά οι περαστικοί βόλτα θα κάνουν αυτοί, δεν τους νοιάζει και πέντε λεπτά περπάτημα πριν αράξουν στα τραπεζοκαθίσματα. Οι άλλοι;

ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ;
ΟΙ ΧΑΛΑΝΔΡΑΙΟΙ;

ΕΙΝΑΙ σου λέει οι αριστεροί αλλά και οι "σοβαροί της αντιπολίτευσης" με τους πεζούς. Δεν είναι με το αυτοκίνητο όπως εμείς οι ασόβαροι.

ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ, έχουν επιχειρήματα! Οι πεζοί ...

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΖΟΥΣ έγιναν άλλωστε από τον δήμο και οι πεζόδρομοι στην Θουκιδίδου, την Ηρακλείου και την Ιφικράτους. 
Για τους πεζούς δεν έγιναν; Δίκιο έχουν οι σοβαροί!

Αν περνάνε από εκεί πεζοί,  έχουν δίκιο οι καργαριστεροί, ο Συμεών, ο Γερολυμάτος και οι (με το απαραίτητο αντάλλαγμα) πολιτικοί φίλοι τους.

Να επεκταθεί το τρίγωνο του διαβόλου των αποκαλούμενων πεζοδρόμων - που έχουν γίνει αυλές των ΚΥΕ - και στην Σωκράτους! ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ!

ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ! ΤΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΡΙΣΚΟΥ! 
110% σίγουροι είμαστε!
Και εδώ θα είμαστε μετά από μερικά χρόνια για να δικαιωθούμε τραγικά και πάλι!

Ο παρευρισκόμενος ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ - Συγκοινωνιολόγος πιέστηκε από τους εκπροσώπους του ΜΑΥΡΟΓΥΑΛΟΥΡΙΣΜΟΥ και της εξυπηρέτησης των πολιτικών της επέκτασης της ΜΠΑΡΟΥΠΟΛΗΣ στο Χαλάνδρι, να κλείσει και την άνοδο μέσα από την πλατεία, "για να την ενοποιήσει, όπως κάνουν στας Ευρώπας"  αλλά είπε καθαρά ότι με ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ μέθοδο προσέγγισης του κυκλοφοριακού του κέντρου ΤΟΥΤΟΥΝΗΣ της πόλης, του Χαλανδρίου, όχι της Πράγας, αυτό δεν γίνεται αν δεν προηγηθούν μεγάλες παρεμβάσεις. 

Τα ίδια έχουν πει όλοι οι ειδικοί.
Ποιος να τους ακούσει;

"Αφού θέλω", σου λέει! 
Το είδε και στο Βερολίνο και την Ρώμη ο κουτοπόνηρος ευρωλυγούρης .... "δεν έχει αυτοκίνητα εκεί στην πλατεία. Να το κάνουμε και εμείς στην δική μας πλατεία, λέει ο ευρωλυγορης"

Κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι εκεί οι επιστήμονες σχεδίασαν κυκλοφοριακά με τα δικά τους πολεοδομικά δεδομένα, όχι με τα δεδομένα του Χαλά Ντερέ. 

Τι δεν καταλαβαίνετε δηλαδή και μας λέτε "το Βερολίνο και η Ρώμη" ρε βλαχομονδέρνοι για να μας το παίξετε ταξιδεμένοι, μη χέσω;

Δεν μπορεί να αφαιρείς έτσι για πλάκα, με μια απόφαση και χωρίς καμία υποδομή δεκάδες θέσεις στάθμευσης από ένα κέντρο πόλης που αναστενάζει, με μοναδικό επιχείρημα ότι "είσαι με τον πεζό και όχι με το αυτοκίνητο" και με μόνο πραγματικό ανομολόγητο λόγο ότι θες να κάνεις ρουσφέτι στα μαγαζιά μερικών πολιτικών σου υποστηρικτών που χρειάζονται χώρο για τραπεζοκαθίσματα.

Αυτοί είναι ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ που τους προσεγγίζεις αφού ολοκλήρωσες τις αναγκαίες υποδομές και κάνεις τέτοια πολιτική χρήσεων γης που θα στο επιτρέψει αυτό.

ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ! 

Αυτά λέμε εμείς. Και έχουμε περιγράψει και τις λύσεις ΕΠΑΡΚΩΣ!

Καλούμε τους συνδημότες μας κατοίκους του κέντρου να επαγρυπνούν την ημέρα για όσα πρόκειται να γίνουν, να τα αποτρέψουν, γιατί αν δεν επαγρυπνήσουν την μέρα θα ξαγρυπνήσουν ακόμα περισσότερο τη νύχτα!

ΚΑΙ ΘΑ ΠΝΙΓΟΎΝ ΣΤΟ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ, μέρα και νύχτα.

Καλούμε Χαλανδραίους αλλά και Συνοικισμιώτες των περιοχών αμιγούς κατοικίας να ασχοληθούν λίγο με το τι τους ετοιμάζουν, να κοιτάξουν λίγο πιο πέρα από την μύτη τους και τις εμμονές τους.

Για το καλό τους.
Εγώ Πολυδροσιώτης είμαι, δεν με νιάζει προσωπικώς!


ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ

ΙΔΟΥ η προβλεπόμενη στο νέο Τεχνικό Πρόγραμμα "ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ" - δηλαδή πεζοδρόμηση της Σωκράτους για την επέκταση της Μπρούπολης των πεζοδρόμων του διαβόλου!!!!

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΣΩΚΡΑΤΟΥΣ

Και ακολουθεί η εισήγηση για διαπλάτυνση πεζοδρομίων σε δρόμους του εσωτερικού οδικού δικτύου για κατάργηση θέσεων στάθμευσης στο κράσπεδο, όπως ακριβώς στάλθηκε στους δημοτικούς συμβούλους.

Με αναφορά στο επιστημονικό υπόβαθρό με το οποίο ΑΚΟΜΑ δουλεύουν! Την κυκλοφοριακή μελέτη Νέλλα που έγινε με δεδομένα και μετρήσεις του 2002 και εγκρίθηκε τελικά από το δημοτικό συμβούλιο το 2005.

Για το ότι έχει το τότε Χαλάνδρι σχέση - κυκλοφοριακά και πολεοδομικά - με την σημερινή μπαρούπολη μόνο ο μάστορας του βερμπαλισμού και της διαστρέβλωσης Γερολυμάτος μπορεί να το ισχυριστεί.

Τα ανεβάζουμε για να τα δείτε με τα μάτια σας και να ξέρετε τι θα σχολιάσουμε στην επόμενη ανάρτηση και να ακούσετε την συζήτηση στο ΔΣ.


«Λήψη Απόφασης για την εφαρμογή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων με προτεινόμενη διαπλάτυνση πεζοδρομίων στο πλαίσιο της καταγραφής περιοχών στο Δήμο Χαλανδρίου που φορτίζονται με μεγάλο ποσοστό παράνομης στάθμευσης »

Σχετικά: Α) Η υπ΄αριθμ. πρωτ. 359/2005 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου έγκρισης μελέτης «Αστική Ανάπλαση και συνακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις’ του Μελετητή Γ. Νέλλα

Β) Συμπληρωματικό τεύχος «Καταγραφής περιοχών του Δήμου Χαλανδρίου που φορτίζονται με μεγάλο ποσοστό παράνομης στάθμευσης» του μελετητή Κ.Τριανταφύλλου (αρ.πρωτ.2955/7-10-2016)

Γ) Απόφαση Επιτροπής Ποιότητας Ζωής με αριθμό 154/2016,

Mε βάση το συμπληρωματικό τεύχος της μελέτης του Τοπογράφου Κων/νου Τριανταφύλλου, (ΑΠ.29555 /7-10-2016) προτείνεται:


1. Η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της οδού Σοφ.Βενιζέλου από την Αγίας Παρασκευής έως την οδό Παλαιολόγου

2. Η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της οδού Ομήρου-Ολυμπιονικών από την οδό Ανδρέα Παπανδρέου έως την οδό Σοφ.Βενιζέλου

3. Η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της οδού Αριστοφάνους από την οδό Παλαιολόγου έως την οδό Καλλισπέρη

4. Η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της οδού Αριστοτέλους από τη Λ.Πεντέλης έως την οδό Παλαιολόγου

5. Η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της οδού Αριστείδου από την οδό Παλαιολόγου έως τη Λ.Πεντέλης

6. Η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων της οδού Παπάγου από την οδό Ηρώδου Αττικού έως την οδό Φιλ.Λίτσα

Στο συνημμένο θεωρημένο από την Υπηρεσία μας, συμπληρωματικό τεύχος του μελετητή Κ.Τριανταφύλλου (Τεχνική έκθεση Καταγραφής περιοχών του Δήμου Χαλανδρίου που φορτίζονται με μεγάλο ποσοστό παράνομης στάθμευσης) εμφαίνεται ο τρόπος κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης των οχημάτων στα σχετικά τμήματα του οδικού δικτύου.

Σημειώνεται ότι δε θα επηρεαστεί η κυκλοφορία των οχημάτων ενώ καταργείται ΜΟΝΟ παράνομη στάθμευση (άρα δε θα μειωθεί η ποσόστοση στην δυνατότητα στάθμευσης) όπως εμφαίνεται και στο επισυναπτόμενο τεύχος

Παρακαλούμε για τη λήψη σχετικής Απόφασης και τις περαιτέρω ενέργειές σας.

Συνημμένα

Α) Η υπ΄αριθμ. πρωτ. 359/2005 Απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου έγκρισης μελέτης «Αστική Ανάπλαση και συνακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις’ του Μελετητή Γ.Νέλλα
Β) Συμπληρωματικό τεύχος «Καταγραφής περιοχών του Δήμου Χαλανδρίου που φορτίζονται με μεγάλο ποσοστό παράνομης στάθμευσης» του μελετητή Κ.Τριανταφύλλου (αρ.πρωτ.2955/7-10-2016)
Γ) Απόφαση Επιτροπής Ποιότητας Ζωής με αριθμό 154/2016.


ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ .... ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΜΑΣ!


Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΒΟΡΕΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ) ΕΝΕΚΡΙΝΕ 22 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ! (δες το δελτίο τύπου στις χθεσινές μας αναρτήσεις).

ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΤΩΝ ΣΥΜΕΩΝ - ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΥ 

  • ΚΑΤΆΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΓΙΑ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, 
  • ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΜΕΓΑΡΟ, 
  • ΞΟΔΕΥΕΙ ΑΛΟΓΙΣΤΑ ΛΕΦΥΑ ΣΤΑ ΗΜΙΤΕΛΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ 
  • ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΣΤΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΠΕΛΑΤΑΚΟΣ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ ΩΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ!
ΚΑΙ  ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΝΕΙ Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ!

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ  ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΥΝΑΊΝΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΕΩΝ, ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΝΤΗΛΣ ΚΑΙ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΑ ΑΝΤΙΔΩΡΑ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ.


ΧΑΡΗΣ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΟΠΟΥΛΟΣ: ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Πρέπει να καθιερωθεί απλή αναλογική στην Τοπική Αυτοδιοίκηση;

Είναι σαφές πια σε όλους, ότι το παραγόμενο αποτέλεσμα της ενισχυμένης αναλογικής που διαμορφώνεται στις δημοτικές εκλογές στην Ελλάδα, δεν έχει καμία πολιτική, κοινωνική και λειτουργική επιβεβαίωση.

Ιδεολογικοί, προγραμματικοί και κομματικοί διαχωρισμοί, αποτελούν εντελώς παρωχημένες και ξεπερασμένες έννοιες στον χώρο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και στην διοίκηση και στην κοινωνία.

Συνεπώς η διοικητική κατάτμηση με πολιτικούς όρους, ως αποτέλεσμα ενός εκλογικού αποτελέσματος σήμερα όχι μόνο δεν έχει καμία βάση και κανένα ενδιαφέρον, αλλά αντιθέτως παράγει μια απομείωση στο ούτως ή άλλως μειωμένων επιδόσεων πολιτικό ανθρώπινο δυναμικό κάθε τόπου, αφού αποκλείει ικανότατα στελέχη από την αυτοδιοίκηση.

Το βασικό πρόβλημα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σήμερα, είναι το κακής ποιότητας στελεχικό δυναμικό της. Οσο κι αν τα συλλογικά όργανα της προσπαθούν να το στρογγυλέψουν ή να το αποκρύψουν αυτό επιστημονικά και κοινωνικά είναι ηλίου φαεινότερο.

Από αυτήν την άποψη η μεταρρύθμιση του Καλλικράτη που ενίσχυσε τους περιορισμούς συνεργασιών μεταξύ προσώπων και παρατάξεων στον Δημοτικό Συμβούλιο, έπληξε βάναυσα τις ικανότητες και τις επιδόσεις του πολιτικού προσωπικού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Ζητούμενο λοιπόν σήμερα είναι η Τοπική Αυτοδιοίκηση να χρησιμοποιήσει στο ακέραιο όλο το ικανό ανθρώπινο δυναμικό της, χωρίς κανένα αποκλεισμό για να αντεπεξέλθει της αποστολής της και των αρμοδιοτήτων της.

Το επιχείρημα βέβαια περί συναλλαγών που ακούγεται, είναι πολύ ασθενές αφού αυτές πραγματοποιούνται πολύ απλά πριν τις εκλογές και όχι μετά, για όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στο χώρο των δήμων.

Αρα η απλή αναλογική ως εκλογικό σύστημα που δημιουργεί ακέραια αντιπροσωπευτικά συλλογικά όργανα αποτελεί σήμερα απόλυτη ανάγκη επιβίωσης για την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Το σύστημα όμως είναι δημαρχοκεντρικό. Οχι μόνο διοικητικά, αλλά και κοινωνικά. Να σημειώσουμε εδώ ότι κακώς πράττουν τα συλλογικά όργανα της Αυτοδιοίκησης που ισχυρίζονται ότι ο δήμαρχος υφίσταται δεκάδες ελέγχους και ότι δεν μπορεί από μόνος του να πάρει καμία απόφαση. Ολοι γνωρίζουμε ότι ο Δήμαρχος διοικεί με απόλυτο τρόπο στην ουσία.

Το πρόβλημα όμως είναι πάνω από όλα κοινωνικό. Η κοινωνία ψηφίζει δήμαρχο. Δυστυχώς ή ευτυχώς στην συνείδηση της κοινωνίας λογοδοτεί ο Δήμαρχος. Δεν υπάρχει κατανομή των πολιτικών ευθυνών στους δημοτικούς συμβούλους στην συνείδηση της κοινωνίας.
Υπεύθυνος για το έργο, τις πράξεις και τις παραλήψεις είναι ο δήμαρχος.

Εδώ λοιπόν αντιμετωπίζουμε το πρώτο και μεγάλο πρόβλημα της απλής αναλογικής. Πως θα διοικεί ένα μειωμένης κοινωνικής ευθύνης Δημοτικό Συμβούλιο ενώ οι κοινωνικές ευθύνες θα ανήκουν στο δήμαρχο; Τι θα αναγκάζει έναν δημοτικό σύμβουλο να πιέζεται για την λειτουργική αναγκαιότητα του δήμου;
Πως θα διαμορφωθεί μια κοινωνική συνείδηση που θα ελέγχει ξεχωριστά κάθε δημοτικό σύμβουλο για να παραχθούν οι αναγκαίες πολιτικές συμπεριφορές;

Το σύστημα όμως είναι και διοικητικά δημαρχοκεντρικό. Ο Δήμαρχος είναι προϊστάμενος των διοικητικών υπηρεσιών.
Τι θα αναγκάσει το δήμαρχο να θέσει σε λειτουργία μια διαδικασία που δεν την ασπάζεται; Με ποιον τρόπο θα διοικείται ο δήμος όταν ο δήμαρχος θα διαφωνεί με τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου;
Για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να αλλάξει συθέμελα το νομικό πλαίσιο λειτουργίας των δήμων, σε τέτοιο βαθμό που δύσκολα κανείς θα τολμούσε να πάρει ένα τόσο μεγάλο νομοθετικό και διοικητικό ρίσκο.

Και πάμε τώρα στο θέμα του κοινωνικού ελέγχου που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την απλή αναλογική και τα παράγωγο διοικητικό σχήμα. Η απλή αναλογική για να λειτουργήσει σωστά με τα επιδιωκόμενα πλεονεκτήματά της θα πρέπει συνοδεύεται από αναπτυγμένους θεσμούς κοινωνικού ελέγχου για να υποστηρίζεται από αποφάσεις κοινωνικής συναίνεσης.
Με ποιά κοινωνία; Με μια κοινωνία που είναι παντελώς αδιάφορη, εκτός αν πρόκειται για ζητήματα που αφορούν άμεσα και ορατά ατομικά συμφέροντα;
Ποιά θα είναι η συμμετοχή σε κοινωνικούς θεσμούς και με ποιο όριο νομιμοποίησης και κατά πόσο αυτοί θα μπορούν να μπλοκάρουν ή να δρομολογούν διαδικασίες;

Μέσα λοιπόν σε ένα υπάρχον νομικό πλαίσιο και μια συγκεκριμένη κοινωνική πολιτική κουλτούρα, βρισκόμαστε μπροστά σε κάποια αδιέξοδα.

Η ο Δήμαρχος θα εκλέγεται από το δημοτικό συμβούλιο και μάλιστα με προγραμματική συμφωνία που θα λαμβάνει και νομική υπόσταση, για να υπάρχουν οι απαραίτητες πλειοψηφίες και διοικητικές συσπειρώσεις, πράγμα το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε στρέβλωση των κοινωνικών προτιμήσεων στο πρόσωπο του δημάρχου,  ή θα μεταβιβαστεί ένα τεράστιο πλήθος αρμοδιοτήτων και εξουσιών στο Δήμαρχο, που τελικά θα τον κάνει να διοικεί εντελώς μόνος του με αποτέλεσμα τα δημοτικά συμβούλια και η συλλογικές ευθύνες να αποδυναμωθούν ακόμη περισσότερο και να λάβουν διακοσμητικό χαρακτήρα.

Τους προβληματισμούς αυτούς επιβεβαιώνει το γεγονός ότι μέχρι σήμερα ουδείς έχει απαντήσει σ΄αυτές τις ανησυχίες, αν και έχουν διατυπωθεί σε όλες τις σχετικές συναντήσεις των αρμοδίων.

Με λίγα λόγια η απλή αναλογική ενέχει τον κίνδυνο να παράξει αποτελέσματα εντελώς αντίθετα από τα επιφαινόμενα πλεονεκτήματά της.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι δεν πρέπει να καθιερωθεί. Είναι όμως μια πολύ τολμηρή μεταρρύθμιση που απαιτεί παράλληλα τολμηρές τομές για να λειτουργήσει.  Το ρίσκο είναι μεγάλο, ειδικά για την πρώτη θητεία όπου θα φανούν οι δυσλειτουργίες.

Είναι σαφές ότι το εκλογικό σύστημα του Καλλικράτη δημιούργησε μια αδύναμη σε ανθρώπινο δυναμικό τοπική αυτοδιοίκηση, που δεν μπορεί να αντεπεξέλθει των προσδοκιών και δεν μπορεί να διεκδικήσει παραπάνω αρμοδιότητες και ρόλο στη  εθνική ανάπτυξη.
Το μεγάλο πρόβλημα κάθε κεντρικής εξουσίας είναι ότι γνωρίζει πολύ καλά ότι η διοικητική και οικονομική ανάπτυξη περνάει αναγκαστικά από την αποκεντρωμένη Τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά αυτή δεν διαθέτει το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό για να σηκώσει το βάρος.
Η απλή αναλογική που θα δημιουργήσει αναγκαστικές ευρύτερες συνεργασίες και συσπείρωση ικανότερου και πλουσιότερου ανθρώπινου δυναμικού στις τοπικές διοικήσεις αποτελεί άμεση και απόλυτη ανάγκη για την ελληνική κοινωνία και την χώρα. Ομως αν δεν γίνει σωστά και θαρραλέα θα αποδειχτεί καταστροφική.

Ισως η λύση να βρίσκεται σε μια μεταβατική περίοδο. Ενα μακρόχρονο σχεδιασμό με ευρύτερη κομματική αποδοχή σε βάθος τριών θητειών, όπου θα είναι προσδιορισμένες εκ των προτέρων οι αλλαγές που θα γίνουν σε κάθε εκλογική περίοδο, με σταδιακή μείωση των πλειοψηφιών έτσι ώστε το σύστημα και οι δυσλειτουργίες του να ανιχνεύονται και να διορθώνονται.

Σημείωση: Υπάρχουν δεκάδες άλλα αναπάντητα προβλήματα που δεν τα έβαλα στο τραπέζι για την οικονομία χρόνου και χώρου. Οπως το εντελώς διαφορετικό σκηνικό σε επίπεδο Περιφέρειας ή την πολιτική συνέπεια που μπορεί να έχει ένας δημοτικός σύμβουλος απέναντι στην παράταξη με την οποία εκλέχτηκε και πολλά άλλα.
Επέλεξα τα μεγάλα και βασικά.

Χάρης Κουγιουμτζόπουλος
Πρόεδρος της Ενωσης Ιδιοκτητών Εκδοτών Τοπικών Εφημερίδων Αττικής
Δημοτικός Σύμβουλος Επικεφαλής Παράταξης στο Δήμο Παπάγου Χολαργού
Διαπιστευμένος Δημοσιογράφος στο Υπ. Εσωτερικών


Black Friday: Οι πρώτες εντυπώσεις και στοιχεία και για το Χαλάνδρι.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε ο διεθνής θεσμός των καταστημάτων, η «Black Friday», με το ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ να πραγματοποιεί μία μίνι έρευνα για τα αποτελέσματά της.

Σύμφωνα με την έρευνα, η κίνηση στα εμπορικά καταστήματα ήταν σαφώς μεγαλύτερη από οποιαδήποτε άλλη ημέρα και ιδιαίτερα από τις 6 Κυριακές του 2016 που τα καταστήματα ήταν ανοικτά, οι μεγάλες αλυσίδες ήταν σαφώς πιο «έτοιμες», σε αντίθεση με τους απλούς καταστηματάρχες, που στην πλειονότητά τους δηλώνουν «ανενημέρωτοι».

Τα βασικά συμπεράσματα που συνάγονται από την μίνι έρευνα είναι τα ακόλουθα:

• Οι καταναλωτές σε κεντρικές αγορές φάνηκαν να ήταν πιο έτοιμοι από τους καταστηματάρχες, κυρίως λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων, οπότε η κίνηση της αγοράς ήταν αυξημένη.

• Το γεγονός ότι συνέπεσε με μια σημαντική ονομαστική εορτή δεν μπορεί να δώσει σαφή εικόνα για την κίνηση συγκεκριμένων καταστημάτων.

• Οι εκπρόσωποι των Εμπορικών Συλλόγων δήλωσαν αιφνιδιασμό και ανέφεραν έλλειμμα ενημέρωσης.

• Αναφορικά με την εφαρμογή του θεσμού εάν τελικώς υιοθετηθεί θα πρέπει σίγουρα να υπάρξει οργάνωση και συντονισμένες ενέργειες για την έγκαιρη ενημέρωση των καταστηματαρχών.


• Η αγορά δεν φαίνεται να συμπεριφέρθηκε ομοιόμορφα αναφορικά με το νεοεισερχόμενο θεσμό, καθώς υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ των μικρότερων εμπορικών καταστημάτων και των μεγάλων αλυσίδων.

Η «Black Friday» σε διάφορες περιοχές
- Κεντρικές αγορές της Αττικής
1. Αθήνα Συμμετοχή των καταστημάτων σε μικρό ποσοστό, κυρίως συμμετείχαν τα καταστήματα επώνυμων ειδών και οι αλυσίδες, με επίπεδο εκπτώσεων περίπου 21-40%.
Υψηλή επισκεψιμότητα στο κέντρο της Αθήνας, αλλά κυρίως στις μεγάλες αλυσίδες.
Δεν υπάρχει σαφής εικόνα για τα μικρά καταστήματα.
Το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου θεσμού, θα κρίνει την υιοθέτησή του ή όχι.

2. Πειραιάς Συμμετοχή των καταστημάτων της περιοχής κατά ένα ποσοστό 40 με 50%, με επίπεδο εκπτώσεων της τάξεως του 11-20%.
Τα καταστήματα που συμμετείχαν πραγματοποίησαν εκπτώσεις στα εμπορεύματα ανεξαιρέτως (stock/σεζόν) και θα κρατούσαν τις εκπτώσεις μόνο για σήμερα.
Θετικά/Μεγάλη επισκεψιμότητα και αύξηση τζίρου. Θετικές οι εισπράξεις για τις υποχρεώσει στο τέλος του μήνα.
Η ενδεχόμενη καθιέρωση του θεσμού προϋποθέτει οργάνωση, προβολή καιενημέρωση, καθώς δεν υπήρξε έγκαιρη ενημέρωση και τα καταστήματα της περιοχής δεν είχαν τη δυνατότητα προετοιμασίας.

3. Περιστέρι Συμμετείχε περίπου το 15% των εμπορικών καταστημάτων, ενώ ανεξαιρέτως συμμετείχαν όλε οι αλυσίδες, οι οποίες προώθησαν και το θεσμό συμπαρασύροντας τα μικρά μαγαζιά.
Η μικρή μερίδα των εμπορικών καταστημάτων που συμμετείχε πραγματοποίησε εκπτώσεις κυρίως σε «stock» εμπορεύματα.
Σαν γενική εικόνα, σημειώθηκε υψηλότερη επισκεψιμότητα στην εμπορική αγορά σε σχέση με τον υπόλοιπο μήνα.
Η ενδεχόμενη υιοθέτηση της «Black Friday» χρειάζεται οργάνωση και συνεργασία καθώς τόσο ο κόσμος αλλά και τα καταστήματα δεν ήταν ενημερωμένοι.

4. Ν. Ιωνία Η «Black Friday» μπορεί να χαρακτηριστεί ως «εικονική» για την εν λόγω περιοχή.
Πολύ λίγα καταστήματα συμμετείχαν (10-15%), με επίπεδο εκπτώσεων της τάξεως του 20-40%, κυρίως σε εμπορεύματα της σεζόν και μόνο για τη σημερινή ημέρα.
Υψηλή επισκεψιμότητα στην αγορά, χωρίς όμως να φαίνεται ότι οι καταναλωτές επιδίδονταν και σε αγορές.
Πρόκειται για μια «Αμερικανιά» που στα εμπορικά καταστήματα δεν προσδίδει κάτι ιδιαίτερο, καθώς οι πωλήσεις κινήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα όπως και τις υπόλοιπες ημέρες.

5. Κηφισιά Λίγα καταστήματα συμμετείχαν κυρίως αλυσίδες.
Δεν υπήρξε οργάνωση και συντονισμός. Ενώ θα πρέπει να υπάρξει ενημέρωση των εμπόρων.
Γενικά θετική άποψη για το θεσμό.

6. Μαρούσι Συμμετείχαν με υψηλά επίπεδα εκπτώσεων (της τάξεως του 50%) σε εμπορεύματα stock αλλά και της σεζόν, και θα διατηρηθούν και αύριο.
Κινήθηκαν καλύτερα οι πωλήσεις σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, καθώς όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε «Ο κόσμος αγκάλιασε το θεσμό».

7. Χαλάνδρι Συμμετείχε περίπου το 30-40% των εμπορικών καταστημάτων της περιοχής, με εκπτώσεις που κυμάνθηκα στο 21-40% και κυρίως σε εμπορεύματα stock.
Δεν υπήρξε ιδιαίτερη διαφοροποίηση της επισκεψιμότητας σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες.
Διαφορετική λειτουργία της «Black Friday», στο εξωτερικό, σε διαφορετικά δεδομένα καθώς συνέπεσε χρονικά με εορταστική περίοδο.
Έλλειψη οργάνωσης και τα καταστήματα ήταν απροετοίμαστα.

- Θεσσαλονίκη
Συμμετείχαν ελάχιστα καταστήματα στην «Black Friday», κυρίως συμμετείχαν τα μεγάλα καταστήματα και οι πολυεθνικές, στα οποία χαρακτηριστικά δημιουργήθηκαν «ουρές» από καταναλωτές.
Τα λίγα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν έκαναν εκπτώσεις τις τάξεως του 10% και κυρίως σε μικρό μέρος των νέων παραλαβών.
Η «Black Friday» είναι ένα νέο «τρικ» για προσέγγιση καταναλωτών και δεν έχει καμία σχέση με το εξωτερικό αλλά λαμβάνει περισσότερο την μορφή προσφορών.

- Πάτρα Συμμετοχή κυρίως μεγάλων αλυσίδων και πολύ λίγων εμπορικών καταστημάτων (10%).
Τα λίγα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν έκαναν εκπτώσεις τις τάξεως του 20-40%, κυρίως σε εμπορεύματα stock και πολύ μικρό μέρος της νέας σεζόν.
Πιο υψηλή επισκεψιμότητα στην εμπορική αγορά σήμερα σε σχέση με τον υπόλοιπο μήνα.
Δεν υπήρξε σωστή προώθηση, ενημέρωση και οργάνωση του θεσμού.
Μέτρο με «ξενόφερτο» χαρακτήρα και θα μπορούσαμε με βάση την ελληνική πραγματικότητα να υιοθετηθούν άλλες πρακτικές.


Δεκαοχτώ (18) ανήλικοι και ενήλικοι σκακιστές του ΕΕΦΑΣ Άνω Βριλησσίων συμμετείχαν σε σκακιστικούς αγώνες την Κυριακή 27/11/2016!!!


Εξωραϊστικός – Επιμορφωτικός – Φιλανθρωπικός & Αθλητικός Σύλλογος Άνω Βριλησσίων
«Η Μεταμόρφωση του Σωτήρος»
ΑΘ. ΔΙΑΚΟΥ 14 & ΜΕΓ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ – 15235 ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ

Ούτε η βροχή, ούτε οι χαμηλές θερμοκρασίες εμπόδισαν τους ανήλικους και ενήλικους σκακιστές του Συλλόγου μας να συμμετάσχουν μαζικά σε σκακιστικούς αγώνες την Κυριακή 27/11/2016!!! Δεκαπέντε (15) ανήλικοι και τρεις (3) ενήλικοι σκακιστές του Συλλόγου μας συμμετείχαν σε αγώνες σκάκι την Κυριακή 27/11/2016!!! Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε παρακάτω:

Δεκαοχτώ (18) ανήλικοι και ενήλικοι σκακιστές συμμετείχαν σε σκακιστικούς αγώνες την Κυριακή 27/11/2016!!!


ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ: SCREAMING DEAD BALLOONS



Το συγκρότημα ''Screaming Dead Balloons'' δημιουργήθηκαν το 2012 στη Λάρισα. Πρόκειται για μια αγγλόφωνη ροκ μπάντα που ο ήχος της είναι ένα κράμα από noiz psychedelic με garage στοιχεία. Η αρχική σύνθεση της μπάντας ήταν η παρακάτω:
Γιάννης Πισπιρίκος - Κιθάρα, Φωνή
Πάνος Λιακάκος - Τύμπανα
Διονύσης Ντάλλα - Μπάσο


Πριν την δημιουργία της μπάντας ''Screaming Dead Balloons'' και ο Γιάννης Πισπιρίκος και ο Πάνος Λιακάκος συμμετείχαν στο συγκρότημα ''Ten Days Band'' και ο Διονύσης συμμετείχε στο συγκρότημα ''The Bells''.

Για το πως προέκυψε το όνομα της μπάντας, ο Πάνος Λιακάκος έχει δηλώσει σε συνέντευξή του ότι «To όνομα προέρχεται από ένα κομμάτι των Yo La Tengo, που είναι εντελώς άθλιο, αλλά μας άρεσε ως τίτλος. Υπάρχει και ένα βιβλίο που λέγεται έτσι αλλά δεν το έχουμε διαβάσει! Για μας σημαίνει αυτός που φωνάζει χωρίς λόγο, όπως το φουσκωμένο μπαλόνι, αν το αφήσεις!».

Από τον χειμώνα του 2012 το συγκρότημα ''Screaming Dead Balloons'' αρχίζει να πραγματοποιεί τα πρώτα του live στην πόλη της Λάρισας με μέρη όπως το Stage Club και το Mosh Pit Booze Bar.

Η χρονιά του 2013 ήταν μια χρονιά όπου το γκρουπ των ''Screaming Dead Balloons'' πραγματοποίησε πολλές live εμφανίσεις.

Στις 8 Φεβρουαρίου του 2013 θα ανοίξουν την συναυλία, παίζοντας για περίπου 35 λεπτά, του Σουηδικού συγκροτήματος ''The Nomads'' που θα πραγματοποιηθεί στο Stage Club στην Λάρισα.

Την Κυριακή 22 Δεκεμβρίου του 2013 θα συμμετέχουν στο ''Fucked Up Festival'' που έλαβε μέρος στην Λάρισα, με την συμμέτοχη 8 συγκροτημάτων.

Το 2014 θα είναι μια πολύ καλή χρονιά για το συγκρότημα ''Screaming Dead Balloons'' καθώς θα πραγματοποιήσουν την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά αλλά και η συναυλιακή τους δράση για αυξηθεί σημαντικά αφού θα παίξουν live σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Κατερίνη αλλά και σε μερικά φεστιβάλ ανά την Ελλάδα.


Τον Φεβρουάριο του 2014 θα κυκλοφορήσουν τον πρώτο τους δίσκο με τίτλο ''Screaming dEAD Balloons'' με επτά δικές τους συνθέσεις. Πρόκειται για μια ανεξάρτητη παραγωγή που κυκλοφόρησε σε 250 αντίτυπα δίσκων βινυλίου και σε μορφή cd. Ο πρώτος δίσκος, είναι εξαιρετικός και περιέχει επτά δυναμικές δικές τους συνθέσεις. Μουσικά αυτή η πρώτη κυκλοφορία της μπάντας ''Screaming Dead Balloons'' κινείται σε ψυχεδελικούς ρυθμούς με fuzz κιθάρες και garage ξεσπάσματα. πρόκειται για έναν πολύ καλό και μεστό δίσκο. Ολόκληρο τον πρώτο δίσκο του συγκροτήματος μπορείτε να τον ακούσετε εδώ: https://screamingdeadballoons.bandcamp.com/album/screaming-dead-balloons.




Σε πλήρη εξέλιξη ο Αναπτυξιακός Νόμος 4399/2016


Σε πλήρη εξέλιξη ο Αναπτυξιακός Νόμος 4399/2016

Σε συνέχεια της δημοσίευσης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 19/10/2016, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται ο νέος Αναπτυξιακός Νόμος 4399/2016 με την προκήρυξη των τεσσάρων (4) εκ των οχτώ (8) αρχικών καθεστώτων του,

- Γενική Επιχειρηματικότητα

- Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ

- Επενδύσεις Μηχανολογικού Εξοπλισμού

- Επενδύσεις Μείζονος Μεγέθους

με την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προτάσεων για τα δύο (2) αρχικά και πιο μαζικά καθεστώτα (Γενική Επιχειρηματικότητα και Νέες Ανεξάρτητες ΜΜΕ) να είναι η 20 Δεκεμβρίου 2016ενώ για τα υπόλοιπα δύο (2) καθεστώτα της δράσης αυτής (Επενδύσεις Μηχανολογικού Εξοπλισμού και Επενδύσεις Μείζονος Μεγέθους) να είναι η 28 Απριλίου 2017.

Επίσης σύντομα αναμένεται η τελική λίστα των επιλέξιμων ΚΑΔ του τομέα της Αγροδιατροφής από το Υπουργείο. Για την ΚΥΑ αγροτικών προϊόντων του Α.Ν 4399/2016 παρακαλώ πατήστε εδώ

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να επικοινωνήσουν άμεσα με την Plan Α.Ε για την διερεύνηση της επιλεξιμότητας της επαγγελματικής τους δραστηριότητας στον Νόμο.


Παρουσίαση του βιβλίου "Το θέατρο της Έλενας Πέγκα" στο Polis Art Cafe στις 29-11-2016


Η Κάπα Εκδοτική σας προσκαλεί στην παρουσίαση του βιβλίου της Ουρανίας Αναγνώστου Το θέατρο της Έλενας Πέγκα την Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016, στις 20:30, στο Polis Art Cafe (Πεσμαζόγλου 5, Αίθριο Αρσακείου Μεγάρου, Αθήνα).

Θα μιλήσουν:

Δημήτρης Τσατσούλης, κριτικός, καθηγητής Σημειωτικής της Παράστασης και Θεωρίας της Επιτέλεσης στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών

Γιώργος Π. Πεφάνης, αναπληρωτής καθηγητής Φιλοσοφίας και Θεωρίας του Θεάτρου και του Δράματος στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών - κριτικός θεάτρου

Καίτη Διαμαντάκου-Αγάθου, επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών

Κωνσταντίνος Ρήγος, χορογράφος, σκηνοθέτης

Θα συντονίσει η Κάτια Δημοπούλου, δημοσιογράφος.

Κάπα Εκδοτική • Παπαρηγοπούλου 6, Περιστέρι • Τηλ.: 210 6859273
info@kapaekdotiki.gr | www.kapaekdotiki.gr | fb/ Κάπα Εκδοτική

t @KapaEkdotiki


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *