Σάββατο, 1 Απριλίου 2017

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ - ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ: BAZΑΑR ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ



Το Σάββατο 8 Απριλίου 2017 και από 10.00 π.μ. έως και 16.00 μ.μ. η τοπική οργάνωση Χαλανδρίου του Ποταμιού,θα πραγματοποιήσει βazaar βιβλίου.

Ο χώρος της εκδήλωσης θα βρίσκεται στην κεντρική πλατεία του Χαλανδρίου, απέναντι από την εκκλησία του Αγίου Νικολάου και πλησίον της Εθνικής Τραπέζης (βασιλέως Γεωργίου β΄).Τα έσοδα θα διατεθούν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα ΄΄Η ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΄΄.

Για την Ομάδα Χαλανδρίου,

Ο Γραμματέας
Γιώργος Τζερεφός
Κιν . (+30) 694 5215917


ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ: ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΨΕΜΑ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΩΣ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΙ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΟΙ!




Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ. ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ


Η ΠΛΑΤΕΙΑ έγινε το πρώτο τοπικό ενημερωτικό site επιχείρησης που εντάχθηκε στο μητρώο ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης  (Μητρώο online media στα ελληνικά) της Γ.Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (Αρ. Μητρ. 12569).

Τι σημαίνει αυτό; Ότι ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ΧΑΡΤΙΑ.
Δεν κρυβόμαστε, δεν φοράμε μάσκες όπως άλλωστε ΠΟΤΕ δεν το έχουμε κάνει αντίθετα με τον ανταγωνισμό μας που προτιμάει την "μαυρίλα".
Αλλά αυτό που ΠΟΤΕ δεν έχουμε κάνει, τώρα πήρε ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΒΟΥΛΑ.


Τον Μάρτιο η ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕ την επισκεψιμότητά της από τον μέσο όρο των προηγούμενων χρόνων με πάνω από 50000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ επισκέψεις.

Μετά την κάμψη που είχαμε υποστεί πέρυσι και πρόπερσι από τα συντονισμένα πυρά της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ εναντίον μας και εναντίον της αξιοπιστίας μας, επανακάμπτουμε δριμύτεροι.

ΔΙΟΤΙ ΤΩΡΑ ΞΕΡΕΙΣ ότι όποιον ετούτοι λένε "παράνομο", "καταπατητή", "κωλοφυλλάδα", "πλυντήριο" κλπ το πιθανότερο είναι ότι σύντομα θα αποδειχτεί ΜΩΡΗ ΠΑΡΘΕΝΑ σε σύγκριση με τους επιτιθέμενους

Δεν ήταν και δεν είναι ποτέ το πρώτο μέλημά μας τα κλικάκια, ούτε οι υψομένοι αντίχειρες (ή μέσοι) στο φατσομπούκι, εργαλεία με τα οποία κάποιοι ανεβάζουν τεχνητά τα στατιστικά τους και την θέση τους στην κατάταξη των μαϊμουδοεπισκεψεων για να διkaιολογούν ότι χρηματοδοτούνται από το τοπικό κατεστημένο.

Αλλά βεβαίως ως μέσο που διεκδικεί μερίδιο από την διαφημιστική αγορά δεν μπορούμε να μην ενδιαφερόμαστε για το πόσα μάτια μας βλέπουν, τι διαβάζει από τις αναρτήσεις μας ο αναγνώστης μας, τι προτιμάει , τι έχει χαμηλή απήχηση.

 Δεν είναι ποινικό αδίκημα για εμάς ό,τι είναι απολύτως φυσιολογικό για όλους τους άλλους οπότε μην μας "κατηγορούν" ότι κυνηγάμε την επισκεψιμότητα, όπως έκαναν κάποιοι σε σχόλια στο φατσομπούκι.

 ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ να το κάνουμε ΕΝΤΙΜΑ και χωρίς κανέναν "δάκτυλο" στα κλικάκακια με πληρωμένες μηχανές, αγοραστά likes στο φατσομπούκι ή πολύ περισσότερο χωρίς εκείνο το γελοίο εργαλείο που σου βγαίνει μες την μούρη σου μόλις πας να διαβάσεις κάποιες αναρτήσεις και σου λέει "για να διαβάσεις κάνε μας like".

Ό,τι γράφει η μαυρομύτα των στατιστικών για την ΠΛΑΤΕΙΑ είναι ΑΛΗΘΙΝΟ.

Και το προστατεύουμε ΕΜΕΙΣ για να είναι ΑΛΗΘΙΝΟ γιατί πρώτα από όλα είναι εργαλείο ΓΙΑ ΕΜΑΣ να ξέρουμε την απήχησή μας και την απήχηση κάθε ανάρτησης στο κοινό μας.

Οπότε όσοι μας κατηγορούν για αυτό απλά είναι εκείνοι που ενοχλούνται που υπάρχουμε, ΟΠΟΤΕ η μοναδική μας απάντηση προς αυτούς είναι ..... ΞΥΔΙ.

Πραγματικά γίνεται της κακομοίρας στο internet για να κοροϊδεύουν κάποιοι τους διαφημιζόμενους.

Κάνουμε ήδη το πρώτο μικρό βήμα στον σχεδιασμό μας για την ΠΛΑΤΕΙΑ της επόμενης μέρας ξεκινώντας - ΒΕΒΑΙΩΣ - από την ύλη της, την ώρα που μελετάμε και άλλες μας κινήσεις που δεν θα αργήσουν.

Για την ΠΛΑΤΕΙΑ που είναι ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (με ειδήσεις, άρθρα, ρεπορτάζ, άποψη, ανταλλαγή απόψεων, αντιπαράθεση, πολιτισμό (θέλουμε και άλλο), αθλητισμό (λίγο είναι η αλήθεια) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΈΝΗ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ - ό,τι δηλαδή συγκροτεί την ύλη μιας ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ που - βέβαια - πουλάει διαφημιστικό χώρο και όχι ένα ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ SITE μαύρης κονόμας που πουλάει ενίοτε και ειδήσεις - μόνο από δελτία τύπου της εξουσίας ή των αφεντικών για να τα έχουμε καλά μαζί της,  κάθε αλλαγή οφείλει να ξεκινάει από την ύλη της που πρέπει να ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ, όσο αυτό είναι δυνατόν.

Πάντα ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ!
Και δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις κάτι που κάποιος άλλος δεν θέλει να δημοσιευτεί. Ό,τι άλλο είναι ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ (δεν είναι δική μου σοφιστεία αυτό)


ΕΤΣΙ αποφασίσαμε να αναβαθμίσουμε την ενημέρωση του αναγνώστη μας και από άλλους δήμους, σε τέτοιο βαθμό βέβαια που δεν θα αλλάξει το κεντρικό κοινό - στόχο της, τον δημότη Χαλανδρίου.

Έχει αξία να ενημερωνόμαστε για το τι γίνεται και σε άλλους δήμους, ποιες είναι οι επιλογές και οι προτεραιότητές τους και η ΠΛΑΤΕΙΑ θα αρχίσει να το κάνει με στόχο - βεβαίως ΚΑΙ να ανεβάσει και άλλο την αναγνωσιμότητα της (για να προλάβουμε τους δικαστές προθέσεων), αλλά όχι μόνο.

Έχει  μεγαλύτερη αξία να για τον αναγνώστη μας, για τον Χαλανδραίο αναγνώστη, τον κεντρικό πελάτη/αναγνώστη μας  - μετά από πολλά χρόνια, να κατανοήσει ότι εκτός από την ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ (με μέτρο) , υπάρχει και η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ με άλλους (αυτό ισχύει σε όλες τις πλευρές της ανθρώπινης δραστηριότητας, όχι μόνο στην ενημέρωση.

Να επικοινωνήσει και με τα τεκταινόμενα στην αυτοδιοίκηση και εκτός του Σουλτανάτου του Χαλά Ντερέ, τον δήμο των "ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΜΕΝΩΝ".

 Θα κατανοήσει ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ ο άλλοτε πρωτοπόρος δήμος μας, Ο ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ, πολύ πίσω και γι΄ αυτό η ευθύνη ανήκει ΣΤΙΣ ΚΥΡΙΑΡΧΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ της ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ, την λογική τους και τις συμπεφωνημένες στο παρασκήνιο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ τους για το Χαλάνδρι.

Που βέβαια συνοδεύτηκαν από ένα διαπαραταξιακό - διακομματικό σύστημα νομής εξουσίας και προνομίων στο Χαλάνδρι μεταξύ τους.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΟΜΗΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.

Αλλά έχει ρηγματώσεις πολλές.

Τόσες που στην τελευταία συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο που αφορούσε την ΦΛΥΑ ΑΕ ακούσαμε έκπληκτοι τον Δήμαρχο Συμεών να αναγκάζεται να πει - ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΛΥΑ, ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ (δεν ξεχνώ την λάσπη που έχουμε φάει, δεν ξεχνώ όσα γράφτηκαν στην εσωτερική λίστα του ΣΥΡΙΖΑ από άσχετους που είχαν γνώμη, χωρίς να έχουν γνώση) - ότι "αν τελικά κάπου κάναμε λάθος στις εκτιμήσεις μας έχουμε την δύναμη να το παραδεχτούμε".

(ΘΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ - μάλλον αύριο Κυριακή, για να έχεις χρόνο. ΑΞΙΖΕΙ).

Μην ανησυχείς όμως για τον Δήμαρχο. Περαστικό θα του είναι, θα βάλει θερμόμετρο, θα πιει ασπιρίνη και θα του περάσει αυτή η προσωρινή "αδυναμία" αυτοκριτικής. Αποκλείεται ο Συμεών να εννοούσε ότι μπορεί να έκανε λάθος. Θα του ξέφυγε.

ΚΑΛΟ Σ--Κ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ
Α.Ν.


Συνέντευξη Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην εκπομπή του «KONTRA CHANΝEL»: «Επί του Πιεστηρίου»


Συνέντευξη Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σπίρτζη στην εκπομπή του «KONTRA CHANΝEL»: «Επί του Πιεστηρίου» με τους δημοσιογράφους Μάκη Κουρή και Σπύρο Γκουτζάνη την Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Σ. ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Καλώς ήρθατε «επί του πιεστηρίου», καλησπέρα Μάκη Κουρή. Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, τον κ. Χρήστο Σπίρτζη…

(Μ. ΚΟΥΡΗΣ: Να πάμε στον κ. Σπίρτζη. Πριν μπούμε στα δικά σας γιατί μαθαίνουμε ότι έχετε τα εγκαίνια το Σαββατοκύριακο στους αυτοκινητόδρομους, να μας πείτε κατ' αρχήν, θα τελειώσει αυτή η αξιολόγηση; Πότε μπαίνουν οι υπογραφές; 7 Απριλίου;

ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ:

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Θα τελειώσει αυτή η αξιολόγηση. Για μας κ. Κουρή το σημαντικότερο δεν είναι η ακριβώς ημερομηνία που θα ολοκληρωθεί η αξιολόγηση, είναι το περιεχόμενό της. Να είναι όσο το δυνατόν πιο καλή για τον ελληνικό λαό, για τα ελληνικά συμφέροντα.

Γίνεται μια διαπραγμάτευση σε πάρα πολλούς τομείς και για πάρα πολλά θέματα και πιστεύουμε ότι θα καταφέρουμε να ελαφρύνουμε από παράλογες απαιτήσεις όπως είχε αρχικά ξεκινήσει η διαπραγμάτευση, από πάρα πολλά για τον ελληνικό λαό. Και να έχουμε και μία αισιόδοξη νότα στη συνέχεια για να γυρίσει οριστικά η χώρα σελίδα, να μπει σε εποχές, σε καιρούς ανάπτυξης και να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα.

Σ. ΓΚΟΥΤΖΑΝΗΣ: Έχει κοστίσει αυτή η καθυστέρηση όμως όπως σας καταλογίζουν; Το είπε προηγουμένως και ο Μάκης σαν είδηση ότι καταλογίζουν πως έχει κοστίσει τουλάχιστον 4 δις αυτή η καθυστέρηση.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτά είναι πολύ υποκειμενικά θέματα. Και επειδή το έχουμε ζήσει, έτσι το λέω πολύ απλά, τα προηγούμενα χρόνια αυτό πάρα πολύ, διότι έχουμε μερικούς φορείς που με συνέπεια αστοχούν στις προβλέψεις τους, και θεσμοί και φορείς..

Μ. ΚΟΥΡΗΣ: Μήπως είναι της μόδας; Και από δω κι από κει.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Ναι, είναι της μόδας. Στην τύχη να έλεγαν νούμερα, ένα θα το πετύχαιναν. Είναι μερικοί που με συνέπεια αποτυγχάνουν. Πιστεύω λοιπόν ότι αυτά είναι πολύ σχετικά θέματα. Το δεδομένο είναι ένα, ότι η καθυστέρηση της αξιολόγησης όντως δεν αφήνει τη χώρα και να έχει ένα βηματισμό σαν κι αυτό που είχε ανακτήσει πριν ξεκινήσει αλλά και να γυρίσει τη σελίδα που όλοι θέλουμε.

Πιστεύω ότι αμέσως μετά θα γίνει αυτό, θα γίνει ένα παραγωγικό και αναπτυξιακό μπαμ, θ’ αποσυμπιεστεί η ελληνική οικονομία και αυτό κάνουμε. Αλλά δεν είναι και λογικό για να κλείσει η αξιολόγηση, να υπήρχαν συνεχείς υποχωρήσεις και να μη γίνει μια σοβαρή διαπραγμάτευση σε σχέση με τα τρελά που ζητούσαν οι δανειστές.


Η ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ


Το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ, αφού μελέτησε τις προτάσεις της Επιτροπής για την Αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου της Τ.Α., έκανε τις ακόλουθες παρατηρήσεις :

1. To Πόρισμα, στερείται γενικότερα, μια ξεκάθαρης φιλοσοφίας, για την χειραφέτηση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τον σφικτό «εναγκαλισμό» του Κεντρικού Κράτους. Δεν υποστηρίζεται, η κατά το Σύνταγμα και το Ευρωπαϊκό κεκτημένο, Διοικητική Αυτοτέλεια, αφού μεγάλο τμήμα της δράσης των Ο.Τ.Α. , συνεχίζει να καθορίζεται με Νόμους από το Κράτος. Τα Δημοτικά Συμβούλια, δεν προβλέπεται να έχουν αποφασιστικό ρόλο, στα τοπικά ζητήματα, ώστε να μπορούν να αξιοποιήσουν τις τοπικές δυνατότητες για ευκαιρίες και να δώσουν λύσεις στα τοπικά προβλήματα, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες τους.

2. Δεν αντιμετωπίζεται η απαραίτητη προϋπόθεση για την Διοικητική Αυτοτέλεια, που είναι η Οικονομική Αυτοτέλεια. Το πόρισμα, περιορίζεται σε προτάσεις για αναδιανομή των ΚΑΠ και πρόνοιες για την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας. Δεν τολμά πρόταση για ριζική φορολογική μεταρρύθμιση.

3. Το πόρισμα, δεν ασχολείται με το κόστος υποστήριξης των προτεινόμενων θεσμικών αλλαγών. Θυμίζουμε ότι «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» και «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ», κατά μεγάλο μέρος απέτυχαν, γιατί δεν υπήρξε η ανάλογη οικονομική στήριξη.

4. Το πόρισμα ασχολείται ελάχιστα με το μείζον θέμα της αναβάθμισης της καταστατικής θέσης των αιρετών. Περιορίζεται στο θέμα των αδειών και της αντιμισθίας των αιρετών, ως και την ιδιάζουσα δωσιδικία. Η θωράκιση των αιρετών με πρόνοιες αντίστοιχες των συναδέλφων της Ε.Ε. σύμφωνα με το ευρωπαϊκό κεκτημένο αλλά και των αιρετών του Κοινοβουλίου (πλην της διάταξης ευθύνης υπουργών), είναι καθοριστικός παράγων προσέλκυσης ποιοτικού πολιτικού προσωπικού στην Τ.Α. Δεν μπορεί ο Δήμαρχος και ο Περιφερειάρχης να αντιμετωπίζονται σαν δημόσιοι υπάλληλοι, ενώ έχουν την ίδια νομιμοποιητική βάση με τους Βουλευτές.

5. Δεν αντιμετωπίζεται το θέμα της βελτίωσης της αποτελεσματικότητας και της ανεπάρκειας των υπαλλήλων και εν γένει των εργαζόμενων της αυτοδιοίκησης. Είναι απαραίτητη η διάκριση των Δημοτικών υπαλλήλων, σε σχέση με τον Δημόσιο τομέα και η πλήρης υπαγωγή τους στην δικαιοδοσία Δ.Σ. και Δημάρχων (προσλήψεις, κινητικότητα κλπ). Σύμφωνα και με το ζητούμενο της Διοικητικής Αυτοτέλειας.

6. Δεν διαφαίνεται μια ριζοσπαστική πρόταση για έναν «οδικό χάρτη», που θα οδηγήσει τη μεν Πρωτοβάθμια Αυτοδιοίκηση σε πλήρη ανάληψη της ευθύνης του Κοινωνικού Κράτους και τη Δευτεροβάθμια σε σημαντικό εταίρο του Κράτους στην Αναπτυξιακή πορεία της χώρας.

7. Θετικά κρίνεται η πρόταση για καταγραφή και ανακατανομή των αρμοδιοτήτων μεταξύ Α’βαθμιας Τ.Α., Β’βαθμας Τ.Α. και Κεντρικού Κράτους. Όμως απαιτείται σοβαρή επεξεργασία και κυρίως πολιτική βούληση, κόντρα στις παγιωμένες αντιλήψεις και πρακτικές.

8. Στο θέμα της εποπτείας και του ελέγχου, θετικά κρίνεται η πρόταση για καθιέρωση ενιαίας Αρχής Ελέγχου, με επιλογή του επικεφαλής με διαδικασία αντίστοιχη των Ανεξάρτητων Αρχών. Όμως η πρόταση, παράλληλα, για ελέγχους από τον Γεν. Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και η παντελής έλλειψη αναφοράς στην λειτουργία του Ελεγκτικού Συνεδρίου και των προβλημάτων που δημιουργεί ο τρόπος άσκησης του ελέγχου που διενεργεί , καθιστά ελλειπή την πρόταση και διαιωνίζει τη σύγχυση.

9. Θετικά κρίνεται το Σύστημα Διοίκησης (Δήμαρχος-Αντιδήμαρχος-Δ.Σ.-Ε.Ε.) με κατάργηση των Επιτροπών, όπως επίσης η ενδυνάμωση των αρμοδιοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων. Η κατάργηση της Οικονομικής Επιτροπής δεν θα πρέπει να ενισχύσει τη γραφειοκρατία με υπερφόρτωση του (δυσκίνητου Δ.Σ.) αλλά με μεταβίβαση στην Ε.Ε. (Δήμαρχος-Αντιδήμαρχος) και Δημοτικές Ενότητες των σχετικών εκτελεστικών αρμοδιοτήτων.

10. Θετικά κρίνονται οι προτάσεις για Θεσμούς Κοινωνικής Συμμετοχής (τοπικά δημοψηφίσματα, ηλεκτρονική διαβούλευση κλπ), πάντοτε όμως με συμβουλευτικό χαρακτήρα.

11. Θετικά κρίνονται τα περί άσκησης αρμοδιοτήτων και στήριξης των αδυνάμων Δήμων και ιδιαίτερα των νησιωτικών και ορεινών Δήμων, με ελάχιστες υποχρεωτικές λειτουργίες όμως οι αρμοδιότητες που αδυνατούν να αναλάβουν οι Δήμοι θα πρέπει να αναληφθούν από δομές της ίδιας της α’βάθμιας αυτοδιοίκησης.

12. Τα περί διεύρυνσης ανταποδοτικών υπηρεσιών με καθορισμό νέων, πλην της καθαριότητας και του ηλεκτροφωτισμού, κινούνται ακριβώς στο πλαίσιο που υπογραμμίσθηκε στις παρατηρήσεις της ΕΝΩΣΗΣ (1), περί μη ΥΠΑΡΞΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΑΣ των ΔΗΜΩΝ. Αφού η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ των ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ σε μια Αυτοδιοίκηση κατά τα πρότυπα της Ευρώπης, δεν μπορεί να είναι παρά πλήρης ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ του κάθε ΔΗΜΟΥ και του Δημοτικού του Συμβουλίου. Όλοι οι πόροι του Δήμου είναι ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΟΙ προς τους Δημότες.

Τέλος, το Δ.Σ. της Ένωσης Δημάρχων Αττικής δηλώνει κατηγορηματικά αντίθετο στο θέμα της καθιέρωσης της απλής αναλογικής στην Τ.Α. και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να συζητηθεί αποκομμένα από όλες τις υπόλοιπες προτεινόμενες αλλαγές του Καλλικράτη.

Η αλλαγή του Νόμου επί το αναλογικότερο, μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη ακυβερνησία τους Δήμους και τις Περιφέρειες. Οι προτάσεις για «διαδικασίες διαβούλευσης» ή «εποικοδομητική άρνηση ψήφου» είναι ανεδαφικές, ατελέσφορες και αναποτελεσματικές και δεν μπορούν να λειτουργήσουν σαν ασφαλιστικές δικλείδες για την ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ των ΟΤΑ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ το ΠΟΡΙΣΜΑ της επιτροπής, δεν μπορεί να αποτελέσει βάση για τη ΡΙΖΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ που έχει ανάγκη η Τ.Α.

Το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ επιφυλάσσεται, να συζητήσει διεξοδικά το Πόρισμα ή και το σχετικό Νομοσχέδιο (εφ’ όσον δοθεί σε διαβούλευση) σε Ολομέλεια που θα γίνει στο επικείμενο Ετήσιο Φόρουμ, που συνδιοργανώνει με την Π.Ε.Δ.Α. στις 17 και 18 Ιουνίου 2017.

Το Δ.Σ. της ΕΝΩΣΗΣ ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *