Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΣΤΑ ΓΥΦΤΙΚΑ ...... ΠΑΛΙΑ .... ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΔΙΩΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ

Το 1987 παρουσιάστηκε η πρώτη μελέτη ένταξης του Πεύκο Πολίτη. (Θα την φέρουμε σε άλλη ανάρτηση στην επιφάνεια, γιατί σκαλίζουμε το αρχείο και είναι ευκαιρία να ψηφιοποιηθεί και να μείνει στην χρήση όλων όσων θέλουν την αλήθεια και δεν θέλουν να ¨κοροϊδεύουν τους χωριαταρέους"

Η ένταξη τότε έφτασε στην τελική υπογραφή του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ (ΧΟΠ τον έλεγαν τότε ακόμα, νομίζω) για να γίνει ΦΕΚ εκεί περί το 1990, επί της συγκυβερνήσεως "του βρώμικου 89" (για να θυμηθούμε και τα .... ανδρεοπαπανδρεϊκά μας).

 Δεν μπήκε που λες η υπογραφή λόγω "πολιτικών αναταραχών" - τρεις εκλογές, ειδικά δικαστήρια κλπ. - και μετά φτάσαμε  στους φακέλους των Ολυμπιακών Αγώνων.
Αρχικά αυτών Ο.Α. του 1996 - που δεν μας τους έδωσαν (κακό χρόνο να 'χουν)  και στη συνέχεια με τους ΟΑ του 2004 που μας τους έδωσαν (ανάθεμα την ώρα).

Λοιπόν - τότενες, λόγω Ο.Α. άρχισαν οι του ΥΠΕΧΩΔΕ να τρέχουνε.

Γιατί εμείς εδώ στα νοτιοανατολικά Μεσόγεια (που έλεγε ένας παλιός στο ΔΣ) δεν κάνουμε τίποτα σε κανονικές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας.
Θέλουμε τον Γερμανό μας για να μας κυνηγάει για να τρέξουμε καμιά υπόθεση.
Τότενες δεν είχαμε Γερμανό βέβαια, είχαμε έναν Ισπανό στην αρχή (τον Σάμαρανκ) και μετά έναν Βέλγο (ROGG) να έρχεται να μας ελέγχει.
ΤΡΟΪΚΑ είχαμε και τότε για τον έλεγχο της εφαρμογής των φακέλων.
Μπανανία τότε-μπανανία τώρα.
Με άλλο μανδύα όμως. Ερχόντουσαν οι ελεγκτές της ΔΟΕ , είχε μια γκλαμουριά το όλο θέμα, τώρα με αυτούς του ΔΝΤ είναι πιο  ντεγκαντάνς η κατάσταση.

Παρόλα αυτά παίχτηκαν πράγματα τότε και γίναν δουλειές πολλές εδώ στο Χαλάνδρι.
Και σε αντίθεση με τώρα, τότε έπεφτε χρήμα με βροχή.
Μην μου πεις το επιχείρημα ότι το πληρώνουμε τώρα. ΤΟ ΞΕΡΩ.
 Αλλά και εμείς στο Χαλάνδρι που τότε "αποτρέψαμε την απαλλοτρίωση" της ζώνης της Ελευθέρας Πεντέλης μπας και σώσαμε την χώρα από το μνημόνιο και την χρεοκοπία και δεν το κατάλαβα;
Ή μήπως τώρα μας αντιμετωπίζουν αλλιώς επειδή τότε είμασταν καλά παιδιά και δεν φουσκώσαμε τον προϋπολογισμό των Ο.Α.;

Τότε λοιπόν γινόντουσαν πολλά πράγματα εδώ στο Χαλάνδρι, διότι ήμασταν μέσα στην μέση όλων των σχεδιασμών (Αεροδρόμιο, ΜΕΤΡΟ, ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ, ΟΑΚΑ) όλα εδώ τριγυροτρίγυρα ήντουνε.

Και τότε συγκρούστηκαν δύο στρατηγικές για τον δήμο.

Την μια την βλέπετε στους 5 σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και την Αττική οδό, ειδικά στο σημείο μεταξύ Κόμβων 12 και 13 που είναι ό,τι έγινε.

Αυτή η στρατηγική είχε πει και κάποιες ακόμα διεκδικήσεις για το Π. Πολίτη αρχικά και στην συνέχεια και για την Παπανιολή - Παλαιολόγου αλλά κάποιοι δεν άκουγαν και θέλαν να "αποτρέψουν" τις "καταστροφές".

Και δεν προχωρήσαμε και στο Π. Πολίτη διότι οι από πάνω δεν ήθελαν να ρίξουν άλλα λεφτά στο Χαλάνδρι και δεν δημιουργήθηκε - όπως έπρεπε - το αντίστοιχο μέτωπο ενότητας στην διεκδίκηση των εφικτών λύσεων, όπως το μέτωπο που πέτυχε την υπογειοποίηση της Αττικής όδου (με την καθοδήγηση του τότε δημάρχου Βριλησσίων και την υποστήριξή μας, από το Χαλάνδρι).
Εκεί, για το Π. Πολίτη κάποιοι προτίμησαν την ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ και την ψηφοθηρία.

Και έγινε ο κακός χαμός με αντιπολιτευόμενες τον δήμο "επιτροπές κατοίκων" να κράζουν όσους είχαν άλλη άποψη και τόλμαγαν να πηγαίνουν στις συνελεύσεις χωρίς να επιζητούν το χειροκρότημα προτείνοντας πλαίσιο διεκδικήσεων.

Να θυμίσουμε λίγο στους παλιότερους και να μάθουν οι νεώτεροι τι ζητούσαν τότε οι επιτροπές κατοίκων;

ΝΑ! ΔΕΙΤΕ. ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ! (surpsise).

ΤΟ 1998 δεν θέλαμε την απαλλοτρίωση της ζώνης της  ΕΛ.ΠΕΝΤΕΛΗΣ, για την οποία απαλλοτρίωση τώρα παρακαλάμε το ΥΠΕΧΩΔΕ.

Αυτό είναι από το 1998.




Το 2000 σε συνεδρίαση του Δ.Σ. ΣΥΣΣΩΜΗ Η ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, μαζί με κάνα-δυο συμβούλους της τότε πλειοψηφίας (Παττακού) - ψήφισε την "πρόταση των κατοίκων" .

ΝΑ ΤΙ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ:


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ:
"Να έρθει στο Χαλάνδρι" από την διαδρομή  Εθν. Άμυνα - Μεσογείων - Αγ. Παρασκευή - Κοντόπευκο - Μεταμόρφωση.

Χωρίς δηλαδή τους σημερινούς σταθμούς Αγία Παρασκευή (που είναι στο Χαλάνδρι) - ΧΑΛΑΝΔΡΙ (Τούφα) και μόνο με έναν σταθμό τον σημερινό Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑ.

Όταν λέγαμε βέβαια ότι ακόμα και το ΜΕΤΡΟ δεν ήθελαν στο Χαλάνδρι τότε,  κάποιοι νέοι αυτοδιοικητικοί  (που δικαιιολογούνται να μην ξέρουν) αλλά και κάποιοι που τότε ήταν ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΚΟΥΚΙΑ ως γνήσιοι λαϊκιστές - μας λένε ότι τότε ήταν αυτοί  υπέρ του ΜΕΤΡΟ και το ήθελαν να περάσει από το κέντρο του Χαλανδρίου αλλά το έδιωξε η διοίκηση Παττακού.


 Αλλά scripta manent ...

Συνεχίζεται .....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου