Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

ΡΕΜΑΤΙΑ: ΟΙ "ΙΔΕΕΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΕΜΑΤΙΑ ΚΑΙ Ο "ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ" - ΑΣ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Διότι - για να τα βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά -  η ρεματιά είναι πρώτα ΡΕΜΑ!
Είναι δηλαδή ΑΝΟΙΚΤΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΓΙΑ ΝΕΡΟ!
ΠΟΛΥ ΝΕΡΟ!
Που έρχεται το νερό από το όρος Πεντελικό - από καταπαν προς κατακάτ - με φόρα.

Πέφτουν από πλάγια και τα νερά από πρόχειρα μελετημένους αγωγούς ομβρίων των βλαχοδημαρχαίων και φτάνει στον ΣΥΝΟΙΚΙΣΜΟ ΜΑΣ, του Χαλανδρίου τον Συνοικισμό που η ρεματιά γίνεται .... μια τρύπα κάτω από την Κηφησίας και πνίγονται οι άνθρωποι εκεί ενίοτε.

Σκάει η φύση την οργή της για την ύβρη που διαπράττουν Μαυρογυαλούροι για να εξυπηρετήσουν τον ψηφοφόρο ή να "κοροϊδέψουν τους χωριαταρέους" (δρομάκια και βλακειούλες).




ΑΡΑ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ, το μείζον για το οποίο πρέπει να μιλήσει κανένας όταν μιλάει για την ρεματιά είναι Η ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ ΤΗΣ γιατί εδώ παίζονται ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΖΩΕΣ.
Δεν είναι τα δρομάκια και οι περίπατοι. ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!

Γιατί Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΖΩΗ και η προστασία της ΕΙΝΑΙ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟ θέμα, άσχετα από ιδεολογίες και ιδεοληψίες.



Όμως το ΥΔΡΑΥΛΙΚΟ είναι άμεσα συνδεδεμένο με την παροχετευτικότητα του ρέματος, ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΝΑ ΡΕΕΙ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ.
ΚΑΙ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΤΗ ΤΟΥ ΡΕΜΑΤΟΣ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΝΑ ΡΕΟΥΝ.
Απλά μασηματικά!

ΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΤΗ ΤΟΥ ΡΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΑΝΗ (τα πλαινά τοιχώματα της κοίτης) δεν πρέπει να χτίζεται τίποτα γιατί αν βρέξει πολύ θα πνηγεί κοσμάκης γιατί το νερό θα βγάινει πάνω!
Απλά είναι τα πράγματα.

Και αν χτίζεται το πρανές είναι κακό πράγμα, άσχετα ποιος κτίζει, πόσα λεφτά έχει  και σε ποια παράταξη ανήκει.
ΜΕ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΣΤΟ ΠΡΑΝΕΣ! ΕΚΕΙ ΠΟΥ Ο ΔΗΜΟΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕ ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
Και εδώ έχουμε λάθη  που δικαιολογούν εν μέρει την απολυτότητα της καργαριστεράς το  "πονάει δόντι κόβει κεφάλι" αλλά δεν διακιολογούντην εμμονή της σε συλλογικές ευθύνες.
ΔΕΝ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΟΛΟΙ ΣΠΙΤΙ ΣΤΗΝ ΡΕΜΑΤΙΑ.

Την απολυτότητά της όμως που ξέχασε τώρα που είναι διοίκηση.

ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΑ, ΙΣΤΟΡΙΚΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΛΑΘΗ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΡΕΜΑΤΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1986 από τις διοικήσεις τους δήμου: Δύο πολυκατοικίες άμεσα συνδεδεμένες με το ΠΑΣΟΚ, διότι εδώ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ! (Γι' αυτό μας κυνηγάνε όλοι). (Δϋο μεγάλα και πολλά μικρά λάθη, αλλά αυτά δεν τα υπολογίζουμε, μιλάμε για τις ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ζημιές στο σώμα της πόλης).

ΑΝΤΙΣΤΗΡΙΞΗ - ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ ΚΟΙΤΗΣ:

Τα πρανή  - μέσα σε μια πόλη - μπορεί και πρέπει να στηριχτουν γιατί κατά πώς κατεβαίνει το νερό τα τρώει. Και αυτό ήταν το πρώτο που είπε η μελέτη για την ρεματιά που θέλανε να απορρηφθεί συλλήβδην.





ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΜΟΥΡΛΗΣ!
Σχεδιάζεις το δρομάκι με πρανές Α κα μετά έχεις πρανές Β. Φεύγει η γη κάτω από το .... δρομάκι σου!
Βάζεις την κάμερα για φύλαξη στο δέντρο, και το δέντρο φτάνει .... στο Φάληρο.

Σε καμιά πενηνταριά χρόνια μπορεί να φύγει το έδαφος και κάτω από το σπίτι σου που έχτισες αλόγηστα για να μάθεις!




ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
Αν αγαπάς την ρεματιά και θες να την περπατάς,  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΝΗ, να διευθετηθεί η κοίτη,  έτσι ώστε όταν έρχεται το νερό από πάνω με φόρα, να μένουν στην θέση τους τα δρομάκια περιπάτου.

Αυτό μπορεί να γίνει με τσιμέντα ή χωρίς τσιμέντα. Η επιλογή έγινε παλιά: ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΣΙΜΕΝΤΟ στη ρεματιά.

Αν δεν στηρίξεις σοβαρά όμως τα πρανή κάθε συζήτηση για το ρέμα και την αξιοποίησή του, πάει περίπατο. Να το καταλάβουν αυτό όσοι έχουν "νέες" ιδέες.

Παλιά ο Νίκος Πέρκιζας έκανε ένα πολύ ωραίο δίκτυο περιπάτου χωρίς να έχει προηγηθεί η υδραυλική διευθέτηση.

Ε τα πήρε το ποτάμι, τα πήρε ο ποταμός τα δρομάκια.

Η διευθέτηση των πρανών προχώρησε αρκετά μετά την έκδοση του προεδρικού διατάγματος, από τις διοικήσεις Παττακού κατά την δεκαετίας του 90, αλλά δυστυχώς κάποιοι κατάλαβαν ότι αυτά τα έργα δεν έχουν "ψωμί" δεν δίνουν ψηφαλάκια, είναι έργα στρατηγικής γιατις επόμενες γενιές, δεν εξαγοράζουν συνειδήσεις στις επόμενες εκλογές και είπαν να μην "πετάνε" λεφτά για τέτοια, τα έκαναν τα λεφτά .... ποδηλατόδρομους για τον μοναδικό Χαλανδραίο ποδηλάτη.
Αυτές ήταν οι ιεραρχήσεις τους.


Όπως βλέπετε κάτι καλό έγινε "εδώ και 40 χρόνια, δεν καταστρεφόταν μόνο η πόλη την προ του Συμεών περίοδο.

(συνεχίζεται)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου