Παρασκευή, 1 Φεβρουαρίου 2013

ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ: ΘΑ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ!!!!!



ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ: ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ

- Έχουμε μισθώσει κτίριο και 
ΘΑ κάνουμε κοινωνικό παντοπωλείο,
ΘΑ κανουμε κοινωνικό φαρμακείο
ΘΑ έχουμε σήτιση
ΘΑ διαρκέσει το πρόγραμμα 2 έτη
ΘΑ διορίσουμε 20 άτομα
ΘΑ έχει συνέπεια (αν έχουν μείνει ζωντανοί οι πεινασμένοι μέχρι να αρχίσουμε)
ΘΑ ασχοληθούμε και με τις κακοποιημένες γυναίκες

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΡΙΣΗΣ ΜΟΝΟ ΘΑ!



ΚΑΛΑ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;;;;

Δεν μου σερφάρετε αρκετά, δεν μου σερφάρετε αρκετά!

Και τι να κάνουμε τώρα εμείς;;;

Να ανεβάσουμε τσάμπα τα κλικάκια αλλονών που πληρώνονται για να βάζουν συνεντεύξεις ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;;

Σαν την τελευταία πόντια πουτ@ν@ είμαστε αλλά δεν θα αυτοκτονήσουμε κιόλας - που ΟΛΟΙ οι άλλοι πληρώνονται .... εντελώς ερασιτεχνικά, μια ζωή!

Όμως οι αρχές μας λένε ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΦΑΙΡΙΚΑ ΕΝΗΜΕΡΟΙ για να είστε ΠΟΛΙΤΕΣ!

Οπότε : ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ (μόνοι σας δεν θα την βρείτε, από εχθές μόνο εμείς μπαίνουμε, έχει κλικόμετρο).





Κυριακή 3 Φεβρουαρίου στο "ΕΝ ΦΛΥΑ" : Αφιέρωμα στον Νίκο Γκάτσο

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΚΡΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΩΝ 
ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ - ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΕΣ - 
ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ  ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 
ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΜΑΣ 
ΝΙΚΟΥ ΓΚΑΤΣΟΥ.




ΕΝ ΦΛΥΑ Καφενείον
Κ.ΒΑΡΝΑΛΗ 13 & ΓΚΙΝΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ
ΤΗΛ:210 6854528

Είσοδος Δωρεάν



ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΩΝ ΠΑΡΚΟΜΕΤΡΩΝ ...

                           .... ΛΕΕΙ Ο ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ!!!!

Απόδειξη είναι ότι "ΠΟΥΛΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ", λέει ο ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ!

Δηλαδή όταν λέγαμε εμείς ότι το θέμα  το αντιλαμβάνονται ΜΟΝΟ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΑ ο ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ (και το συνάφι του κατα έκφραση αγανακτησμένων Χαλανδραίων στο fb) γιατί μας κατηγορούσε για λαϊκισμό;;;;

ΔΗΜΑΡΧΕ! ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΓΚΡΟΥΕΖΑ;;;;





ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ Ο ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ;;;

Διότι λέει - Ο ΙΔΙΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ, ΟΧΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΤΟΥ  - ότι δεν έχει κάνει αύξηση στα δημοτικά τέλη για 4 χρόνια!!!

Μα από το 2011 δεν είναι Δήμαρχος ο Αεικίνητος;;;;

ΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;

Και δεν λέει παντού ότι είναι "ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ"  και δεν έχει σχέση με την προηγούμενη;;;;

Ε, πώς στο διάολο είναι δύο χρόνια δήμαρχος νέας διοίκησης και δεν έχει κάνει αύξηση δημοτικών τελών τέσσερα χρόνια  ο ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ;;;

Αλλά θα μου πεις τώρα "ΑΜΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΗ".

Τα είχε πει και ο Αλβέρτος  αυτά!

Έτσι θα εξηγείται!




ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΜΑΣ ΜΠΗΚΕ!!!

Πώς λέμε συνήθως τους Πρωθυπουργούς που το κόμμα τους κατακρεμνίζεται ενω εκείνοι στις δημοσκοπήσεις προηγούνται σε καταλληλότητα;;

"Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ" (Σημίτης, Καραμανλής, ΓΑΠ είχαν λάβει τον τίτλο)

Ε, κατ' αναλογίαν από σήμερα θα αναφερόμαστε στον Δήμαρχο Χαλανδρίου ως

"Ο ΑΕΙΚΙΝΗΤΟΣ"!!!!

ΜΗΝ ΠΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΜΙΑ ΚΟΥΦΑΛΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΒΆΛΟΥΜΕ ή ΤΟΝ ΕΙΡΩΝΕΥΟΜΑΣΤΕ ....

Το γιατί;;;;

Θα το βρείτε μόνοι σας ή να σας το πούμε;;;

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ!!!
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!

Η επιτομή της Οπτικοπουλιάς!!!!




Μυστήριο με πτώμα ανδρός που εντοπίστηκε στη Ριζάρειο






Το πτώμα ενός ηλικιωμένου άνδρα ο οποίος φέρεται να ήταν οικονομικά ευκατάστατος εντοπίστηκε σήμερα το απόγευμα σε σπίτι επί της οδού Μικράς Ασίας 83 απέναντι από την Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή στο Χαλάνδρι.

Το πτώμα του εντοπίστηκε σε κατάσταση αποσύνθεσης και σύμφωνα με πληροφορίες τουλάχιστον δύο μήνες μετά τον θάνατό του.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο της εγκληματικής ενέργειας.

Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου
http://www.zougla.gr


Αν το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), παραβιάζει το ελληνικό Σύνταγμα… τόσο το χειρότερο για το Σύνταγμα - Απάντηση Κομισιόν σε Ν. Χουντή



Δελτίο Τύπου
·         Αν το Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, για τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ), παραβιάζει το ελληνικό Σύνταγμα… τόσο το χειρότερο για το Σύνταγμα
·         Απάντηση Κομισιόν σε Ν. Χουντή

Η διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια των ΟΤΑ, που προβλέπεται ρητά στο άρθρο 102 του Συντάγματος, υποτάσσεται στις κατευθυντήριες γραμμές (!!) της Συνθήκης της ΕΕ για υγιή δημόσια οικονομικά. Αυτό προκύπτει από απάντηση του Επιτρόπου Όλι Ρεν σε ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντή.
Πιο συγκεκριμένα,  σε ερώτηση του ο Ν. Χουντής, αναφερόταν στο Μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα και στην «υποχρέωση» που αυτό επέβαλλε στους  ΟΤΑ να εφαρμόζουν εντολές του «Παρατηρητηρίου» για υποχρεωτικές  αυξήσεις παντός είδους φόρων και τελών (Ακίνητης Περιουσίας, παρεπιδημούντων, κλπ) σε περίπτωση απόκλισης από τους τιθέμενους στόχους. Ο Έλληνας ευρωβουλευτής ζητούσε να πληροφορηθεί αν τα ανωτέρω μέτρα θα επιβάλλονται «ανεξάρτητα από τη γνώμη του Δημάρχου ή του Δημοτικού Συμβουλίου, που ενδεχομένως θα ήθελαν να αντιπροτείνουν άλλα μέτρα» και σχολίαζε ότι, κάτι τέτοιο δεν συμβιβάζεται με το ελληνικό Σύνταγμα, που προβλέπει ότι «οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης έχουν διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια».
Στην απάντηση του, εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ο κ. Ρεν βεβαιώνει ότι με βάση το άρθρο 3 παρ.5 του Μεσοπρόθεσμου (ΦΕΚ 18.11.2012) «η τοπική κρατική αρχή (ΟΤΑ), υπόκειται υποχρεωτικά σε πρόγραμμα δημοσιονομικής εξυγίανσης, μόνο σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν έχουν ληφθεί διορθωτικά μέτρα» και σημειώνει ότι η «οικονομική αυτοτέλεια των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης θα πρέπει να ενταχθεί στο πλαίσιο της γενικής αρχής της υγιούς φορολογικής πολιτικής» όπως προβλέπουν «οι κατευθυντήριες αρχές (!!) για υγιή δημόσια οικονομικά» που αναφέρονται στο άρθρο 119 παρ.3  της Συνθήκης της ΕΕ (ΣΛΕΕ).

Η πλήρης ερώτηση και απάντηση του Ν. Χουντή έχουν ως εξής:

Ερώτηση: Παρατηρητήριο Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) στην Ελλάδα

Στο νέο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής για την Ελλάδα, προβλέπεται η σύσταση του «Παρατηρητηρίου Οικονομικής Αυτοτέλειας των ΟΤΑ», αρμόδιου για τη συνεχή παρακολούθηση της εκτέλεσης των προϋπολογισμών των ΟΤΑ και την επιβολή, σε περιπτώσεις απόκλισης από τους τιθέμενους στόχους, προγράμματος εξυγίανσης. Ο τρόπος υλοποίησης του προγράμματος «συνεπάγεται την υποχρέωση εφαρμογής, κατά περίπτωση μέρους ή του συνόλου» καθορισμένων παρεμβάσεων, μεταξύ των οποίων και οι: α) «αύξηση των ιδίων εσόδων από φόρους, τέλη, δικαιώματα και εισφορές», β) αύξηση του ανώτατου συντελεστή επιβολής του Τέλους Ακίνητης Περιουσίας για τα ακίνητα, σε ποσοστό μέχρι και 3‰ και επιβολή του τέλους υποχρεωτικά από το δήμο σύμφωνα με το ποσοστό αυτό, μέχρι την οικονομική εξυγίανση του», και γ) «ομοίως αύξηση του συντελεστή επιβολής του τέλους επί των ακαθαρίστων εσόδων και παρεπιδημούντων από 0,5% μέχρι και 2%».
Βάσει των ανωτέρω, ερωτάται η Επιτροπή:
–     Σε περίπτωση Δήμου που παρουσιάζει ελλείμματα, μπορεί το Παρατηρητήριο ή άλλη δημόσια αρχή να υποχρεώσει κάποιο Δήμο να λάβει τα συγκεκριμένα, ως ανωτέρω (α, β, γ) μέτρα, ανεξάρτητα από τη γνώμη του Δημάρχου ή του Δημοτικού Συμβουλίου, που ενδεχομένως θα ήθελαν να αντιπροτείνουν «ισοδύναμα μέτρα»;
–     Με ποιο τρόπο συμβιβάζονται οι προβλέψεις του ανωτέρω νόμου με το άρθρο 102 του Συντάγματος που προβλέπει ότι «υπέρ των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης συντρέχει τεκμήριο αρμοδιότητας για τη διοίκηση των τοπικών υποθέσεων» και «οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης έχουν διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια»;
–     Με δεδομένο ότι οι ελληνικοί ΟΤΑ είναι οι λιγότερο χρεωμένοι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με ποσοστό δανεισμού μόλις 0,9% επί του ΑΕΠ (σύμφωνα με απάντηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην ερώτηση μου Ε-008244/2012), σε ποιες άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχει θεσπιστεί Παρατηρητήριο ΟΤΑ με ανάλογες αρμοδιότητες;

Απάντηση του κ. Rehn    εξ ονόματος της Επιτροπής
Οι διατάξεις του άρθρου 3 παράγραφος 5 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ της 18ης Νοεμβρίου 2012 εξασφαλίζουν τη συμμετοχή των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης στην εξεύρεση λύσεων για την αντιμετώπιση αποκλίσεων από τον κανόνα περί ισοσκελισμένου προϋπολογισμού. Όπως αναφέρεται στην παράγραφο 6 του εν λόγω άρθρου, η τοπική κρατική αρχή υπόκειται υποχρεωτικά σε πρόγραμμα δημοσιονομικής εξυγίανσης μόνο σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι δεν έχουν ληφθεί διορθωτικά μέτρα. Ως εκ τούτου, οι πρωτοβουλίες των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης λαμβάνονται πάντα υπόψη στο πλαίσιο της διαδικασίας, υπό τον όρο ότι είναι αξιόπιστες και αποτελεσματικές για να θέσουν τέρμα στη δημοσιονομική διολίσθηση.

Σύμφωνα με το άρθρο 119 παράγραφος 3 της ΣΛΕΕ, οι δράσεις των κρατών μελών συνεπάγονται την τήρηση, μεταξύ άλλων, των κατευθυντήριων αρχών για υγιή δημόσια οικονομικά. Συνεπώς, η οικονομική αυτοτέλεια των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης θα πρέπει να ενταχθεί στο πλαίσιο της γενικής αρχής της υγιούς φορολογικής πολιτικής.

Η απαίτηση σύμφωνα με την οποία θα πρέπει οι μη κεντρικές κυβερνήσεις, και ιδίως η τοπική αυτοδιοίκηση, να υιοθετούν και να εφαρμόζουν ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς δεν είναι κάτι σπάνιο. Σύμφωνα με τη βάση δεδομένων της Επιτροπής[1] για τα δημοσιονομικά πλαίσια, όχι λιγότερα από 13 κράτη μέλη εφαρμόζουν δημοσιονομικούς κανόνες για ισοσκελισμένους προϋπολογισμούς σε τοπικό επίπεδο[2]. Η παρακολούθηση και η επιβολή της νομοθεσίας μπορεί να διαφέρουν από κράτος μέλος σε κράτος μέλος, μπορεί να χρησιμοποιούνται διαφορετικές μέθοδοι (π.χ. εξέταση σχεδίων προϋπολογισμών, περιορισμοί στη φορολόγηση ή στον δανεισμό) και μπορεί να συμμετέχουν διαφορετικά εποπτικά όργανα, όπως τα περιφερειακά ελεγκτικά συνέδρια στη Γαλλία, οι περιφερειακές εποπτικές αρχές στη Γερμανία ή το Συμβούλιο δημοσιονομικής πολιτικής στη Σουηδία. Για παράδειγμα, στη Δανία ο έλεγχος των δαπανών των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης και του επιπέδου φορολόγησης διενεργείται μέσω νομοθετικών διατάξεων που επιβάλλουν μείωση των επιχορηγήσεων από την κεντρική κυβέρνηση σε περίπτωση απόκλισης από τους συμφωνηθέντες στόχους.


29/01/2013                                                                                                 Το Γραφείο Τύπου



Είναι;

Είναι;;; ΟΧΙ μη-ικανός...ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ!!!




Πάτρα: Καθιέρωση δημοτικού τέλους σε ΔΕΗ και ΟΤΕ για κατάληψη κοινόχρηστων χώρων


τηλεφωνικος

Μείωση κατά 20%, μέσο όρο, στα τέλη για κατάληψη κοινόχρηστων χώρων από καταστήματα και περίπτερα και επιβολή τελών για χρήση κοινόχρηστων χώρων από μεγάλες επιχειρήσεις αποφάσισε ο δήμος Πατρέων.

Όπως ανακοίνωσε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Π. Βαφέας ο δήμος εφεξής θα επιβάλλει τέλη σε ΔΕΗ και ΟΤΕ για κατάληψη κοινόχρηστων χώρων και πεζοδρομίων από κολώνες -πλην αμιγώς ηλεκτροφωτισμού-, καφάο, μετασχηματιστές, τηλεφωνικούς θαλάμους και διέλευση υπογείων γραμμών και δικτύων από δημοτικούς χώρους.
«Έτσι, τόνισε ο κ. Βαφέας, δημιουργείται ένα νέο έσοδο για τον δήμο προερχόμενο όχι από τους πολίτες και τους επαγγελματίες που δεν έχουν, αλλά από εταιρείες, επιχειρήσεις και οργανισμούς που έχουν, που εισπράττουν από τους δημότες και πρέπει να πληρώσουν το μερίδιο που τους αναλογεί.
Προχωρήσαμε σε αυτό το σχεδιασμό αντιλαμβανόμενοι ότι δεν είναι δυνατόν να εξαντλούνται οι δημότες και να καλούνται να πληρώνουν συνεχώς νέα χαράτσια, αλλά πρέπει τα βάρη να μοιραστούν και να αναλάβουν όλοι οι χρήστες στο μερίδιο που τους αναλογεί».
Παρουσιάζοντας τον οικονομικό απολογισμό του δήμου Πατρέων για το έτος 2012 τόνισε ότι σε αυτή τη δεινή οικονομική κατάσταση με την περικοπή κατά 4,5 εκατομμύρια ευρώ των Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων, με τις συνεχείς αλλαγές στο θεσμικό και οικονομικό πλαίσιο, κατάφερε να μείνει όρθιος, και να ανταπεξέλθει στις τρέχουσες οικονομικές του ανάγκες, αλλά και να κάνει ένα νοικοκύρεμα των οικονομικών του.

http://www.localit.gr/, 31/1/2013


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *