Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Κατανέμονται 104,7 εκ. ευρώ στους δήμους. Δείτε το ποσό που αντιστοιχεί στον Δήμο Χαλανδρίου.

Κατανέμεται στους δήμους η τακτική επιχορήγηση για το μήνα Οκτώβρη, ύψους 104.715.474,12 εκ. ευρώ. Από το παραπάνω ποσό θα παρακρατηθούν τα 11.246.800 υπέρ του ΤΠΔΚΥ, ΤΕΑΔΚΥ κ.λπ., ενώ σε αυτό έχουν συνυπολογιστεί : 

- οι δαπάνες μισθοδοσίας του προσωπικού των παιδικών και βρεφονηπιακών σταθμών και χώρων άθλησης 

- οι δαπάνες των κατατασσόμενων σε θέσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου εργαζομένων σε προγράμματα Βοήθεια στο Σπίτι/Κοινωνική Μέριμνα για ΑμεΑ 

- οι δαπάνες του προσωπικού ΤΥΔΚ των κρατικών Περιφερειών που μετατάχθηκαν στους δήμους 

- οι δαπάνες του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που μεταφέρθηκε στους δήμους από 1-1-2011 για τον καθαρισμό των σχολικών μονάδων χωρικής αρμοδιότητάς τους 

- οι δαπάνες των μεταταχθέντων υπαλλήλων στους δήμους από τους ομίλους ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΑΣΑ 

και 

- οι δαπάνες του μόνιμου προσωπικού στα ΚΕΠ.

Τα αποδιδόμενα προορίζονται για την κάλυψη των λειτουργικών δαπανών των δήμων, με προτεραιότητα στις δαπάνες για τη μισθοδοσία του προσωπικού.

Δείτε Ε Δ Ω την απόφαση και την κατανομή ανά Δήμο

Δείτε παρακάτω το ποσό που αντιστοιχεί στον Δήμο Χαλανδρίου

Με πληροφορίες από localit.gr/, 8-11-2013

ΜΑΡΑΓΚΟΣ! ΑΠΑΙΧΤΟΣ!


Αιτήματα με τις ελλείψεις προσωπικού ζητά από τους Ο.Τ.Α. το ΥΠ.ΕΣ.


ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 2013 Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΟΥΡΤΕΣΗ

ΤΙ ΓΡΑΨΑΜΕ ΤΟΤΕ;

ΘΕΜΕΛΙΩΣΑΝ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ:


ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ 100 ΘΕΣΕΩΝ 
3.264.074 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ!
1.109.785.160 ΔΡΑΧΜΑΣ!

Όμως η πόλη θα καλύψει τις ανάγκες της! 
Να είμαστε δίκαιοι στην κριτική μας!
Α! όλα και όλα!

Διότι δεν είχε ο δήμος που να βάλει τα παιδιά μας! 
Είχε γεμίσει τα κτίρια και ήθελε και άλλα!
Το είχε ανάγκη το κτίριο! 

Είναι για το καλό των παιδιών και των γονιών. 

Τώρα θα μου πει κανένας λαϊκιστής: 
Μα ρε παιδί μου μήπως δεν ήταν απαραίτητος δεν είχε άλλο κτίριο εκεί κοντά να βάλει παιδιά;
 


ΚΑΙ ΟΜΩΣ  ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟ!
Στεγάζονταν τρεις δημοτικοί παιδικοί σταθμοί που ΕΚΛΕΙΣΑΝ γιατί δεν υπήρχε - λέει - προσωπικό να τους δουλέψει. 300 οικογένειες έχασαν τις θέσεις των παιδιών τους και αναζητούν λύση για το τι να κάνουν για να πάνε στην δουλειά τους.
Η ΕΣΤΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΚΟΥΡΤΕΣΗ, στην οποία έχει πέσει και πολύ δημόσιο χρήμα από επιδοτούμενα προγράμματα είναι ΑΔΕΙΑ, ΚΛΕΙΣΤΗ, ΡΗΜΑΖΕΙ!

Και μην πει κανένας ότι το Ίδρυμα δεν θα συνέδραμε την λειτουργία των δημοτικών παιδικών σταθμών και δεν θα βρισκόταν λύση με διάλογο.
 
Αυτό έλειπε δα!
 
Εδώ ζητάμε από ανέργους, που δεν έχουν μισθό για το σπίτι τους, να δουλεύουν εθελοντικά τσάμπα. 
 
Το Ίδρυμα και ο παπα Σπύρος δεν θα βοηθούσαν;

ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΑΥΤΟ!

Ναι αλλά το ΠΑΤΗΜΑ δεν πρέπει να εξυπηρετηθεί; ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ ΜΗΠΩΣ; θα ρωτήσει ο άλλος;

ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΑ!
ΣΤΟ Α ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΔΕΙΟ ΚΤΙΡΙΟ!
ΣΤΟ Β ΧΤΙΖΟΥΝ!
Απόσταση - λέει ο ΓΟΥΓΛΗΣ - 1,4 μίλα, 2,2 χιλιόμετρα, 4 λεπτά δρόμος με το αυτοκίνητο.
(για τους γονείς που θα πήγαιναν τα παιδιά με το αυτοκίνητο, ΑΝ ΤΑ ΔΕΧΟΝΤΑΝ στους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς)

Άλλωστε βέβαια στο Χαλάνδρι κάθε 2 χιλιόμετρα έχουμε παιδικό σταθμό, δεν είμαστε ό,τι και ό,τι!

Τώρα πες αναγνώστη μου! 
ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ 3,2 ΕΚ. ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;

Δεν θα έπιαναν αλλού περισσότερο τόπο;

Θα ωφεληθεί η πόλη από αυτό το έργο;

ΠΌΤΕ;

Γιατί από ότι ξέρω μέχρι το 2016 - τουλάχιστον - προσλήψεις δεν επιτρέπονται.
Άρα ...
 
Πώς στο διάολο θα δουλέψει ο νέος σταθμός;

Και αν υπάρχει λύση για να δουλέψει ο νέος γιατί δεν λειτουργούν και τους σταθμούς στο Κουρτέση.
Και μόλις γεμίσει, μετά χτίζουν άλλο ...
ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΖΕΒΕΔΑΙΟΥ ΠΟΙΟΝ ΕΙΧΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑ!


Σήμερα αναγνώστη μου - ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ, 6 μήνες μετά - η κατάσταση είναι ακριβώς η ίδια.

Το κτίριο της ΕΣΤΙΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΚΟΥΡΤΕΣΗ παραμένει κενό, ο Αεικίνητος όποτε ομιλεί έχει το θράσος να πανηγυρίζει γιατίφτιάχνει παιδικό σταθμό, σπαταλ 3,5 εκ. ευρώπουλα - όχι μην πεις ότι το έκανε για χάρη των εργολάβων γιατί θα σου βάλω πιπέρι, παλιολαϊκιστή - και κανένας, μα κανένας όμως, δεν μιλάει για το θέμα, δεν το έχει θέσει στο δημοτικό συμβούλιο, δεν έχει γράψει ένα παλιοάρθρο ...

Το ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ! ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ: ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ Ο ...


ΠΡΟΣΟΧΗ! 

ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ!

Ο σμπίρος μου στην Χαριλάου Τρικούπη μίλησε ΨΗΛΑ.

ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ!

Και του ανακοινώθηκε η απόφαση της Σαμαρικής συνιστώσας για τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου για το Χαλάνδρι

ΛΟΙΠΟΝ!
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ (για να κάνουμε και κανένα κλικάκι με τέτοιο αποκλειστικό) ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ!


Στους κορυφαίους φορολογικούς παραδείσους η Γερμανία






Στους δέκα μεγαλύτερους φορολογικούς παραδείσους και κέντρα παραοικονομίας του κόσμου συγκαταλέγεται η Γερμανία, σύμφωνα με τον δείκτη παραοικονομίας που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα το Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης (Tax Justice Network). Στη 41η θέση του πίνακα βρίσκεται η Κύπρος. Σύμφωνα με την έρευνα, η Γερμανία θεωρείται ένας από τους κορυφαίους φορολογικούς παραδείσους του κόσμου και ένα Ελντοράντο για ξέπλυμα μαύρου χρήματος.

Πρωτοστατούν Ελβετία και Λουξεμβούργο

Στον «Πίνακα Σκιωδών Οικονομιών» πρωτοστατούν η Ελβετία, το Λουξεμβούργο και το Χονγκ Κονγκ και ακολουθούν στην 6η θέση οι ΗΠΑ και στην 8η η Γερμανία, παρότι, σε ό,τι αφορά στο λεγόμενο «δείκτη μυστικότητας» το Βερολίνο βρίσκεται μόλις στην 59η θέση. Στον πίνακα δεν αξιολογείται, όμως, μόνον η τήρηση του απορρήτου από τον χρηματοπιστωτικό τομέα ενός κράτους αλλά και το οικονομικό του εκτόπισμα σε παγκόσμια κλίμακα.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση του Δικτύου Φορολογικής Δικαιοσύνης, στη Γερμανία «ξεπλένονται» ετησίως μεταξύ 29 και 57 δισ. ευρώ. Τα χρήματα αυτά προέρχονται κυρίως από το οργανωμένο έγκλημα αλλά και από διεφθαρμένους πολιτικούς από χώρες της Αφρικής, της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής. Πρόκειται για χρήματα - σύμφωνα πάντα με το Δίκτυο Φορολογικής Δικαιοσύνης- που είναι αναγκαία για την ανάπτυξη αυτών των χωρών. Μια πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου της Μασαχουσέτης στη Βοστόνη, μεταξύ 33 αφρικανικών κρατών, διαπιστώνει ότι τη δεκαετία του ΄70 «εξαφανίστηκαν» από τις χώρες αυτές περίπου ένα τρισεκατομμύριο δολάρια.

Παναγιώτης Κουπαράνης, Βερολίνο

Υπεύθ. σύνταξης: Άρης Καλτιριμτζής

Πηγή: Deutsche Welle

 http://www.capital.gr/


Πηγή:www.capital.gr

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΤ

Ελεύθερη ΕΡΤ σημαίνει ελεύθερη ενημέρωση και η ελεύθερη ενημέρωση είναι Δημοκρατία
Με την επέμβαση των ΜΑΤ σήμερα τα χαράματα στην ΕΡΤ, τις συλλήψεις, τα χημικά, τους προπηλακισμούς και τον γενικό αποκλεισμό του κτιρίου, η συγκυβέρνηση επιδιώκει να αποτελειώσει το μαύρο που προσπάθησε να ρίξει πριν 4 μήνες με την αυθαίρετη και αντιδημοκρατική της απόφαση να κλείσει την ΕΡΤ. Ήρθε να ολοκληρώσει το έργο της, λίγες μέρες μετά την ψήφιση στη Βουλή των νέων «δώρων» στους καναλάρχες της Digea, που τους πρόσφερε χαριστικές άδειες επ’ αόριστον.

Εδώ και 4 μήνες οι υπάλληλοι αυτού που η κυβέρνηση χαρακτήριζε ως «διεφθαρμένη ΕΡΤ», συκοφαντώντας τους συλλήβδην ως τεμπέληδες, κατάφεραν το θεωρητικά ακατόρθωτο. Χωρίς πια να λαμβάνουν «υψηλούς» μισθούς των …1000 ευρώ και μένοντας απλήρωτοι για μήνες, βασιζόμενοι στη συμπαράσταση των πολιτών κατάφεραν να δημιουργούν και να εκπέμπουν τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό πρόγραμμα, το οποίο είναι με διαφορά αρτιότερο από αυτό που η κυβέρνηση επιθυμούσε να προβάλλει μέσω της ΔΤ και ποιοτικότερο των πλούσιων ιδιωτικών καναλιών. Η σύγκριση ήταν αμείλικτη.

Τις ίδιες ώρες που η συγκυβέρνηση υποδέχεται με δουλοπρέπεια την τρόικα, υποτασσόμενη στις απαιτήσεις της, επιδεικνύει ταυτόχρονα ένα σκληρό πρόσωπο αυταρχισμού και βίας απέναντι στους εργαζόμενους της ΕΡΤ. Δείχνει την αγωνία της να ελέγξει κάθε πηγή ενημέρωσης, να μην αφήσει χαραμάδες Δημοκρατίας οι οποίες μπορεί να αμφισβητήσουν την πολιτική της υποταγής.

Η κυβέρνηση με τα δυο πρόσωπα. Το ένα του καλόβολου σκυμμένου υποτακτικού προς την τρόικα και το άλλο, του κυκλοθυμικού, αυταρχικού και βίαιου επιστάτη προς την ελληνική κοινωνία. Εμείς οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση το έχουμε δει πολύ καλά αυτό το φρικτό πρόσωπο, με τις τραγικές περικοπές, τις συκοφαντίες, τις διαθεσιμότητες και τις απολύσεις. Το έχουμε δει, το έχουμε αντιπαλέψει και ξέρουμε την αξία της ενημέρωσης.

Για μας Ελεύθερη ΕΡΤ σημαίνει ελεύθερη ενημέρωση και η ελεύθερη ενημέρωση είναι Δημοκρατία.

Και Δημοκρατία σημαίνει να ενημερωνόμαστε για την καθημερινή υποθήκευση της χώρας μας, για τα εγκλήματα στην οικονομία και το ξεπούλημα των δημόσιων υποδομών της χώρας, στις εργασιακές σχέσεις, στην Κοινωνική Ασφάλιση και Υγεία, στην Παιδεία, στην κοινωνική συγκρότηση και συνοχή.

Η υποστήριξή μας στην ελεύθερη ΕΡΤ δεν είναι απλώς υποστήριξη προς αγωνιζόμενους συναδέλφους, είναι υποστήριξη στο δικαίωμά μας στην ελεύθερη ενημέρωση, στη Δημοκρατία, στα συνταγματικά μας δικαιώματα.

Αγωνιζόμαστε για την Δημοκρατία, αγωνιζόμαστε για να μην σιγήσει η ΕΡΤ.

"ΤΟ ΔΕ ΤΗ ΕΒΔΟΜΗ ΗΜΕΡΑ"

Του ΣΑΡΑΝΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
Επειδή δεν είδα να κάνουν αισθητή την παρουσία τους διαμαρτυρόμενοι κατά της εργασίας την Κυριακή οι φρουροί των ιστορικοηθικών ελληνοχριστιανικών ιδεωδών. Φαίνεται ότι "το δε τη εβδόμη ημέρα.." είναι πολύ υποδεέστερο από το "ουδαμως σβέννυτο το θρήσκευμα από των ταυτοτήτων". Eπειδή τον Πατριωτισμό δεν τον αφήνουμε στα βρωμόχερα των φασιστών, oφείλουμε να πούμε και τα εξής : Η εργασία την Κυριακή πέρα από αντιλαϊκή και αντεργατική επίθεση έχει και άλλες προεκτάσεις.

Βάλει κατά του πρωτοκυττάρου της κοινωνίας που είναι η οικογένεια. Η Ελληνική Λαϊκή Παράδοση απαιτεί το γεύμα της Κυριακής. Οικογένεια σημαίνει το γένος ( καταγωγή εξ αίματος) του Οίκου, του σπιτιού, της Οικίας. Το βασικό συστατικό του Οίκου είναι στην Ελλάδα από τα Ομηρικά χρόνια η κοινή τράπεζα, που επιζεί ακόμη στα μοναστήρια μας ως στοιχείο της ιστορικής και θρησκευτικής παράδοσης, η κοινή τράπεζα είναι σπουδαστήριο Αγάπης και Ανανέωσης του δεσμού της οικογένειας. Διαζύγιο άλλωστε είναι ο χωρισμός από τραπέζης και κλίνης. Την κοινή τράπεζα έχουμε ως εικόνα όταν βγαίνουμε με τους φίλους έξω. Με ευκαιρία την κοινή τράπεζα μιλάμε και μεταδίδουμε στα παιδιά μας ιδέες και αξίες. Πέρα από αυτά η οικογένεια πρέπει να έχει κοινές εκδηλώσεις, περίπατο, Μουσείο. Για να εμπεδώνεται μάλιστα ως αξιακό το αίσθημα πρέπει να επιβεβαιώνεται από τη δημόσια υποστήριξή του, δηλαδή από τη μαζικοποίηση των οικογενειακών εκδηλώσεων. Δεν υπάρχει μία ημέρα για να παρέξει ανάλογη ευκαιρία εκτός από την Αργία.

Ιστορικά, στην Ελλάδα η ημέρα της Αργίας είναι η Κυριακή. Έχει μάλιστα ψηφιστεί στην Ελλάδα από το 1909 από την Κυβέρνηση Κυριακούλη Μαυρομιχάλη που δεν ήταν, βέβαια, Αριστερός. Στο Ιστορικό Αλφαβητάρι με το Μίμη και τη Λόλα, όχι στα «Αετόπουλα» (όπου και εκεί, βέβαια, τονίζεται η σπουδαιότητα της οικογένειας εκτενώς) υπάρχει και οπτικοποιημένη η εικόνα της Κυριακής (Εκκλησία, τραπέζι κ.λπ, ακριβώς για να υποστηρίξει την Κυριακή ως οικογενειακή λειτουργία).

Από την άλλη η Κυριακή είναι για να συμπληρώνουμε τη μόρφωσή μας, να μεταδίδουμε τη γνώση όπου μπορούμε, και όσοι έχουν και άλλες ανησυχίες να θρησκεύονται, να πολιτικοποιούνται. Επίσης είναι η ημέρα για να γίνονται πολιτικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ζήτημα «γήπεδο» δεν είναι κοινωνιολογικά επιπολαιότητα, αλλά και το ζήτημα «Οργάνωση » δεν είναι φαντασιακό σχήμα.

Για τα τουριστικά μέρη, τους εθνικούς δρόμους, και τις επιχειρήσεις που από τα πράγματα δεν μπορούν να κλείσουν Κυριακή υπάρχει από έτη η ανάλογη νομοθεσία.

Η Κυριακή αργία έχει καθιερωθεί με πάνδημους αγώνες, πριν την ύπαρξη ΚΚΕ στην Ελλάδα, ούτε καν του ΣΕΚΚΕ..

Και για να μη μου προσάψουνε , πολλοί καλοί και άσπονδοι φίλοι την εύκολη κατηγορία ότι οι παλαιοκουκουέδικες μέθοδοί μου, φτάνουν μέχρι την υιοθεσία του όπλου της παράδοσης για να δημιουργήσω εντυπώσεις , να δούμε και μια πρόχειρη ιστορική απόδειξη .

Αν μελετήσουμε τον ιστορικό λόγο του Άρη Βελουχιώτη στη Λαμία, μας λύνονται πολλές απορίες για το ποιος είναι ο αντιδραστικός άξονας που βάλει κατά των ιδιαιτέρων στοιχείων του λαού μας. Ιστορία και παράδοση ( οι Γιάννηδες), μικροιδιοκτησία ( πεζούλες) κ.λπ.

Την Κυριακή κυνήγησαν στην Ευρώπη μόνο τα καθεστώτα Μουσολίνι και Χίτλερ. Στην Ελλάδα, μάλιστα, στις πιο παραδοσιακές κοινωνίες, Κρήτη, ορεινή Ελλάδα, ένας λόγος για την αντιπαράταξη αντίστασης στον κατακτητή ήταν η αγγαρεία και την Κυριακή που επέβαλε αναγκαστικά ο Κατακτητής στις δεκαπενταμερίες. Το Ολοκαύτωμα της Βιάννου και της Ανατολικής Ιεράπετρας, οφείλεται στην άρνηση των κατοίκων να δουλέψουν αναγκαστικά στις δεκαπενταμερίες. Οι Γερμανοί που εκστράτευσαν θέλοντας να «τιμωρήσουν» τους κατοίκους της περιοχής για τη μη παροχή εργασίας στις δεκαπενταμερίες τσακίστηκαν στην Κάτω Σύμη Βιάννου από το αντάρτικο τη ομάδας Μαπαντουβά, ο οποίος δεν ήταν αριστερός

Η υποστήριξη της εργασίας την Κυριακή είναι υποστήριξη μιας πλουτοκρατικής διαστροφής του καπιταλιστικού συστήματος που βάλει κατά της οικογένειας, του έθνους, του λαού και της πατρίδας.

Η Κυριακή είναι και θα είναι αργία. Δεν μπορεί να ανατραπεί αυτό επειδή το θέλει ένας επαγγελματίας ανεπάγγελτος πολιτικός και μερικοί κομπλεξικοί, ηλίθιοι, ευρωλιγούρηδες που θέλουν ντε και καλά να πάνε Κυριακή για shopping. Γιατί στο κάτω κάτω ποσώς με ενδιαφέρει τί γίνεται στην Αμερική, στη Σουηδία ή στο Τσιμπουκιστάν

Εκεί μπορεί να υπάρχουν άλλα χαρακτηριστικά και άλλες ανάγκες, αφορούν το εκεί λαϊκό κίνημα. Εγώ δεν αποδέχομαι τον κοσμοπολιτισμό, ούτε την ομογενοποίηση των λαών. Ο κάθε λαός έχει τα ιστορικά χαρακτηριστικά του. Η παγκόσμια κοινότητα τα σέβεται αυτά τα χαρακτηριστικά.

Έπρεπε να είναι άλλες εποχές, όπως π.χ. η εποχή του Μάρτη του 1942 που ο πεινασμένος Αθηναίος διαδήλωνε μαχητικά και συνέτριβε και τη Γκεστάπο, να μην έχει μείνει βιτρίνα στη θέση της και πελάτης ακαρπάζωτος...

Πηγή: new-deal.gr, 4/11/2013
K.A.