Του ΣΑΡΑΝΤΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
Επειδή δεν είδα να κάνουν αισθητή την παρουσία τους διαμαρτυρόμενοι κατά της εργασίας την Κυριακή οι φρουροί των ιστορικοηθικών ελληνοχριστιανικών ιδεωδών. Φαίνεται ότι "το δε τη εβδόμη ημέρα.." είναι πολύ υποδεέστερο από το "ουδαμως σβέννυτο το θρήσκευμα από των ταυτοτήτων". Eπειδή τον Πατριωτισμό δεν τον αφήνουμε στα βρωμόχερα των φασιστών, oφείλουμε να πούμε και τα εξής : Η εργασία την Κυριακή πέρα από αντιλαϊκή και αντεργατική επίθεση έχει και άλλες προεκτάσεις.
Βάλει κατά του πρωτοκυττάρου της κοινωνίας που είναι η οικογένεια. Η Ελληνική Λαϊκή Παράδοση απαιτεί το γεύμα της Κυριακής. Οικογένεια σημαίνει το γένος ( καταγωγή εξ αίματος) του Οίκου, του σπιτιού, της Οικίας. Το βασικό συστατικό του Οίκου είναι στην Ελλάδα από τα Ομηρικά χρόνια η κοινή τράπεζα, που επιζεί ακόμη στα μοναστήρια μας ως στοιχείο της ιστορικής και θρησκευτικής παράδοσης, η κοινή τράπεζα είναι σπουδαστήριο Αγάπης και Ανανέωσης του δεσμού της οικογένειας. Διαζύγιο άλλωστε είναι ο χωρισμός από τραπέζης και κλίνης. Την κοινή τράπεζα έχουμε ως εικόνα όταν βγαίνουμε με τους φίλους έξω. Με ευκαιρία την κοινή τράπεζα μιλάμε και μεταδίδουμε στα παιδιά μας ιδέες και αξίες. Πέρα από αυτά η οικογένεια πρέπει να έχει κοινές εκδηλώσεις, περίπατο, Μουσείο. Για να εμπεδώνεται μάλιστα ως αξιακό το αίσθημα πρέπει να επιβεβαιώνεται από τη δημόσια υποστήριξή του, δηλαδή από τη μαζικοποίηση των οικογενειακών εκδηλώσεων. Δεν υπάρχει μία ημέρα για να παρέξει ανάλογη ευκαιρία εκτός από την Αργία.
Ιστορικά, στην Ελλάδα η ημέρα της Αργίας είναι η Κυριακή. Έχει μάλιστα ψηφιστεί στην Ελλάδα από το 1909 από την Κυβέρνηση Κυριακούλη Μαυρομιχάλη που δεν ήταν, βέβαια, Αριστερός. Στο Ιστορικό Αλφαβητάρι με το Μίμη και τη Λόλα, όχι στα «Αετόπουλα» (όπου και εκεί, βέβαια, τονίζεται η σπουδαιότητα της οικογένειας εκτενώς) υπάρχει και οπτικοποιημένη η εικόνα της Κυριακής (Εκκλησία, τραπέζι κ.λπ, ακριβώς για να υποστηρίξει την Κυριακή ως οικογενειακή λειτουργία).
Από την άλλη η Κυριακή είναι για να συμπληρώνουμε τη μόρφωσή μας, να μεταδίδουμε τη γνώση όπου μπορούμε, και όσοι έχουν και άλλες ανησυχίες να θρησκεύονται, να πολιτικοποιούνται. Επίσης είναι η ημέρα για να γίνονται πολιτικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ζήτημα «γήπεδο» δεν είναι κοινωνιολογικά επιπολαιότητα, αλλά και το ζήτημα «Οργάνωση » δεν είναι φαντασιακό σχήμα.
Για τα τουριστικά μέρη, τους εθνικούς δρόμους, και τις επιχειρήσεις που από τα πράγματα δεν μπορούν να κλείσουν Κυριακή υπάρχει από έτη η ανάλογη νομοθεσία.
Η Κυριακή αργία έχει καθιερωθεί με πάνδημους αγώνες, πριν την ύπαρξη ΚΚΕ στην Ελλάδα, ούτε καν του ΣΕΚΚΕ..
Και για να μη μου προσάψουνε , πολλοί καλοί και άσπονδοι φίλοι την εύκολη κατηγορία ότι οι παλαιοκουκουέδικες μέθοδοί μου, φτάνουν μέχρι την υιοθεσία του όπλου της παράδοσης για να δημιουργήσω εντυπώσεις , να δούμε και μια πρόχειρη ιστορική απόδειξη .
Αν μελετήσουμε τον ιστορικό λόγο του Άρη Βελουχιώτη στη Λαμία, μας λύνονται πολλές απορίες για το ποιος είναι ο αντιδραστικός άξονας που βάλει κατά των ιδιαιτέρων στοιχείων του λαού μας. Ιστορία και παράδοση ( οι Γιάννηδες), μικροιδιοκτησία ( πεζούλες) κ.λπ.
Την Κυριακή κυνήγησαν στην Ευρώπη μόνο τα καθεστώτα Μουσολίνι και Χίτλερ. Στην Ελλάδα, μάλιστα, στις πιο παραδοσιακές κοινωνίες, Κρήτη, ορεινή Ελλάδα, ένας λόγος για την αντιπαράταξη αντίστασης στον κατακτητή ήταν η αγγαρεία και την Κυριακή που επέβαλε αναγκαστικά ο Κατακτητής στις δεκαπενταμερίες. Το Ολοκαύτωμα της Βιάννου και της Ανατολικής Ιεράπετρας, οφείλεται στην άρνηση των κατοίκων να δουλέψουν αναγκαστικά στις δεκαπενταμερίες. Οι Γερμανοί που εκστράτευσαν θέλοντας να «τιμωρήσουν» τους κατοίκους της περιοχής για τη μη παροχή εργασίας στις δεκαπενταμερίες τσακίστηκαν στην Κάτω Σύμη Βιάννου από το αντάρτικο τη ομάδας Μαπαντουβά, ο οποίος δεν ήταν αριστερός
Η υποστήριξη της εργασίας την Κυριακή είναι υποστήριξη μιας πλουτοκρατικής διαστροφής του καπιταλιστικού συστήματος που βάλει κατά της οικογένειας, του έθνους, του λαού και της πατρίδας.
Η Κυριακή είναι και θα είναι αργία. Δεν μπορεί να ανατραπεί αυτό επειδή το θέλει ένας επαγγελματίας ανεπάγγελτος πολιτικός και μερικοί κομπλεξικοί, ηλίθιοι, ευρωλιγούρηδες που θέλουν ντε και καλά να πάνε Κυριακή για shopping. Γιατί στο κάτω κάτω ποσώς με ενδιαφέρει τί γίνεται στην Αμερική, στη Σουηδία ή στο Τσιμπουκιστάν
Εκεί μπορεί να υπάρχουν άλλα χαρακτηριστικά και άλλες ανάγκες, αφορούν το εκεί λαϊκό κίνημα. Εγώ δεν αποδέχομαι τον κοσμοπολιτισμό, ούτε την ομογενοποίηση των λαών. Ο κάθε λαός έχει τα ιστορικά χαρακτηριστικά του. Η παγκόσμια κοινότητα τα σέβεται αυτά τα χαρακτηριστικά.
Έπρεπε να είναι άλλες εποχές, όπως π.χ. η εποχή του Μάρτη του 1942 που ο πεινασμένος Αθηναίος διαδήλωνε μαχητικά και συνέτριβε και τη Γκεστάπο, να μην έχει μείνει βιτρίνα στη θέση της και πελάτης ακαρπάζωτος...
Πηγή: new-deal.gr, 4/11/2013
Βάλει κατά του πρωτοκυττάρου της κοινωνίας που είναι η οικογένεια. Η Ελληνική Λαϊκή Παράδοση απαιτεί το γεύμα της Κυριακής. Οικογένεια σημαίνει το γένος ( καταγωγή εξ αίματος) του Οίκου, του σπιτιού, της Οικίας. Το βασικό συστατικό του Οίκου είναι στην Ελλάδα από τα Ομηρικά χρόνια η κοινή τράπεζα, που επιζεί ακόμη στα μοναστήρια μας ως στοιχείο της ιστορικής και θρησκευτικής παράδοσης, η κοινή τράπεζα είναι σπουδαστήριο Αγάπης και Ανανέωσης του δεσμού της οικογένειας. Διαζύγιο άλλωστε είναι ο χωρισμός από τραπέζης και κλίνης. Την κοινή τράπεζα έχουμε ως εικόνα όταν βγαίνουμε με τους φίλους έξω. Με ευκαιρία την κοινή τράπεζα μιλάμε και μεταδίδουμε στα παιδιά μας ιδέες και αξίες. Πέρα από αυτά η οικογένεια πρέπει να έχει κοινές εκδηλώσεις, περίπατο, Μουσείο. Για να εμπεδώνεται μάλιστα ως αξιακό το αίσθημα πρέπει να επιβεβαιώνεται από τη δημόσια υποστήριξή του, δηλαδή από τη μαζικοποίηση των οικογενειακών εκδηλώσεων. Δεν υπάρχει μία ημέρα για να παρέξει ανάλογη ευκαιρία εκτός από την Αργία.
Ιστορικά, στην Ελλάδα η ημέρα της Αργίας είναι η Κυριακή. Έχει μάλιστα ψηφιστεί στην Ελλάδα από το 1909 από την Κυβέρνηση Κυριακούλη Μαυρομιχάλη που δεν ήταν, βέβαια, Αριστερός. Στο Ιστορικό Αλφαβητάρι με το Μίμη και τη Λόλα, όχι στα «Αετόπουλα» (όπου και εκεί, βέβαια, τονίζεται η σπουδαιότητα της οικογένειας εκτενώς) υπάρχει και οπτικοποιημένη η εικόνα της Κυριακής (Εκκλησία, τραπέζι κ.λπ, ακριβώς για να υποστηρίξει την Κυριακή ως οικογενειακή λειτουργία).
Από την άλλη η Κυριακή είναι για να συμπληρώνουμε τη μόρφωσή μας, να μεταδίδουμε τη γνώση όπου μπορούμε, και όσοι έχουν και άλλες ανησυχίες να θρησκεύονται, να πολιτικοποιούνται. Επίσης είναι η ημέρα για να γίνονται πολιτικές και αθλητικές εκδηλώσεις. Το ζήτημα «γήπεδο» δεν είναι κοινωνιολογικά επιπολαιότητα, αλλά και το ζήτημα «Οργάνωση » δεν είναι φαντασιακό σχήμα.
Για τα τουριστικά μέρη, τους εθνικούς δρόμους, και τις επιχειρήσεις που από τα πράγματα δεν μπορούν να κλείσουν Κυριακή υπάρχει από έτη η ανάλογη νομοθεσία.
Η Κυριακή αργία έχει καθιερωθεί με πάνδημους αγώνες, πριν την ύπαρξη ΚΚΕ στην Ελλάδα, ούτε καν του ΣΕΚΚΕ..
Και για να μη μου προσάψουνε , πολλοί καλοί και άσπονδοι φίλοι την εύκολη κατηγορία ότι οι παλαιοκουκουέδικες μέθοδοί μου, φτάνουν μέχρι την υιοθεσία του όπλου της παράδοσης για να δημιουργήσω εντυπώσεις , να δούμε και μια πρόχειρη ιστορική απόδειξη .
Αν μελετήσουμε τον ιστορικό λόγο του Άρη Βελουχιώτη στη Λαμία, μας λύνονται πολλές απορίες για το ποιος είναι ο αντιδραστικός άξονας που βάλει κατά των ιδιαιτέρων στοιχείων του λαού μας. Ιστορία και παράδοση ( οι Γιάννηδες), μικροιδιοκτησία ( πεζούλες) κ.λπ.
Την Κυριακή κυνήγησαν στην Ευρώπη μόνο τα καθεστώτα Μουσολίνι και Χίτλερ. Στην Ελλάδα, μάλιστα, στις πιο παραδοσιακές κοινωνίες, Κρήτη, ορεινή Ελλάδα, ένας λόγος για την αντιπαράταξη αντίστασης στον κατακτητή ήταν η αγγαρεία και την Κυριακή που επέβαλε αναγκαστικά ο Κατακτητής στις δεκαπενταμερίες. Το Ολοκαύτωμα της Βιάννου και της Ανατολικής Ιεράπετρας, οφείλεται στην άρνηση των κατοίκων να δουλέψουν αναγκαστικά στις δεκαπενταμερίες. Οι Γερμανοί που εκστράτευσαν θέλοντας να «τιμωρήσουν» τους κατοίκους της περιοχής για τη μη παροχή εργασίας στις δεκαπενταμερίες τσακίστηκαν στην Κάτω Σύμη Βιάννου από το αντάρτικο τη ομάδας Μαπαντουβά, ο οποίος δεν ήταν αριστερός
Η υποστήριξη της εργασίας την Κυριακή είναι υποστήριξη μιας πλουτοκρατικής διαστροφής του καπιταλιστικού συστήματος που βάλει κατά της οικογένειας, του έθνους, του λαού και της πατρίδας.
Η Κυριακή είναι και θα είναι αργία. Δεν μπορεί να ανατραπεί αυτό επειδή το θέλει ένας επαγγελματίας ανεπάγγελτος πολιτικός και μερικοί κομπλεξικοί, ηλίθιοι, ευρωλιγούρηδες που θέλουν ντε και καλά να πάνε Κυριακή για shopping. Γιατί στο κάτω κάτω ποσώς με ενδιαφέρει τί γίνεται στην Αμερική, στη Σουηδία ή στο Τσιμπουκιστάν
Εκεί μπορεί να υπάρχουν άλλα χαρακτηριστικά και άλλες ανάγκες, αφορούν το εκεί λαϊκό κίνημα. Εγώ δεν αποδέχομαι τον κοσμοπολιτισμό, ούτε την ομογενοποίηση των λαών. Ο κάθε λαός έχει τα ιστορικά χαρακτηριστικά του. Η παγκόσμια κοινότητα τα σέβεται αυτά τα χαρακτηριστικά.
Έπρεπε να είναι άλλες εποχές, όπως π.χ. η εποχή του Μάρτη του 1942 που ο πεινασμένος Αθηναίος διαδήλωνε μαχητικά και συνέτριβε και τη Γκεστάπο, να μην έχει μείνει βιτρίνα στη θέση της και πελάτης ακαρπάζωτος...
Πηγή: new-deal.gr, 4/11/2013
K.A.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου