Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΚΟΡΟΪΔΕΙΟ - SCRIPTA MANENT - VERBA VOLENT: ΣΚΑΝΔΑΛΟ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ

Αντί απάντησης στον Δήμαρχο, που με περίσσιο θράσος μιλάει για πόλεμο λάσπης εμείς θα θυμίσουμε (γιατί έχουν ξαναδημοσιευτεί τόσο από εμάς, όσο και από την ΣΤΑΣΗ και το Νίκο Πανταζή:


Η διακήρυξη - φωτογραφία για να επιλεγεί το συγκεκριμένο κτίριο και η σύμβαση μετά την κατοχύρωση του μειοδοτικού διαγωνισμού.









ΚΑΛΗ Η ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΕΦΕΥΡΗΜΑ ΤΗΣ "ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΝΟΙΚΙΟΥ" ΑΝΑ ΧΡΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ:

1. Ο διαγωνισμός επιλογής του κτιρίου ήταν απολύτως φωτογραφικός με τον φοβερό όρο ότι το κτίριο που ζητούσε ο δήμος έπρεπε να απέχει 350-450 μέτρων από την κεντρική πλατεία Χαλανδρίου και 200-300 από το κεντρικό Δημαρχείο!!!
ΜΟΝΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΌ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ!

2. Το μίσθωμα είναι - όπως αναφέρει η σύμβαση - 5350 ευρώ τον μήνα.
Τα άλλα είναι για τους μπαμπουίνους.

ΡΩΤΑΜΕ ΤΟΝ ΛΥΠΗΜΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ:

1. Γιατί μπήκε ο όρος - περί καθορισμένης απόστασης του κτιρίου από το Δημαρχείο και την πλατεία στην προκήρυξη;
Δηλαδή αν υπήρχε άλλο κατάλληλο κτίριο σε απόσταση 500 μέτρα από το Δημαρχείο και 400 από την πλατεία, με τα μισά λεφτά γιατί αποκλείστηκε εξ αρχής από τον διαγωνισμό;

ΤΟ ΕΣΠΑ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΑΥΤΟ, όπως ισχυρίζεται ο κος Κουράσης στην προκλητική απάντησή του;

Αυτό θα μας το απαντήσει άραγε ο δήμαρχος που μιλάει για "πόλεμο λάσπης" και "λυπάται" που η αντιπολίτευση ασκεί τον ελεγκτικό της ρόλο;

2. Τι παιχνιδάκι "επιχειρούμενης" διάψευσης των "κακών που τον λασπολογούν" είναι αυτό με το ύψος του μισθώματος;

Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΛΕΕΙ 5350 ευρώ!

Το βλέπετε με τα ματάκια σας αναγνώστες μας;

Ο Δήμαρχος το έσπασε σε κομματάκια στην απάντησή του για να κάνει τι;

Να εξαπατήσει τους ιθαγενείς ή να εμφανίσει όσους λέμε ότι δίνει 5350 ευρώ τον μήνα ως ψεύτες, λασπολόγους ή ανενημέρωτους;

Και τι μας είπε;

Ότι δεν είναι 5350 αλλά είναι 4798+342 δηλαδή 5140 ευρώ για να μας πει ότι τον λασπώνουμε;

ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΡΑΣΟΣ!

3. ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ (εκτός των κοινωνικών δομών) Η ΜΙΣΘΩΣΗ ΝΕΟΥ (τρίτου) ΑΚΙΝΗΤΟΥ και τις επικαλείται ο δήμαρχος;

Ή τις μετακίνησε εκεί απλά για να δικαιολογήσει ΤΗΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΜΙΣΘΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΚΙΝΗΤΟ;

- Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΗΤΑΝ ΑΣΤΕΓΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΙΣΘΩΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟ; (πριν καταργηθεί;)

- ΣΤΑ 3 ΚΑΠΗ του δήμου δεν στεγάζονταν οι υπηρεσίες τους;

- Για το τμήμα Παιδείας και Αθλητικής πολιτικής δεν υπήρχαν άλλοι χώροι στο δημαρχείο και τους αθλητικούς χώρους;

Αλλά βέβαια με τους εκατοντάδες προεκλογικούς πενταμηνίτες σε λίγο θα πρέπει να νοικιάσει και άλλο κτίριο ο δήμαρχος!

4. Αυτή η αίθουσα πολιτιστικών δραστηριοτήτων (50-70 ατόμων, όχι μεγάλη αίθουσα που έχει ανάγκη πραγματικά το Χαλάνδρι) ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ;

Τέτοια αίθουσα - τέτοιου μεγέθους - υπάρχει στο Αετοπούλειο, μεγαλύτερη υπάρχει στο Κέντρο Νεότητας, πώς καθορίστηκε η αναγκαιότητά της και τι εκδηλώσεις έχει φιλοξενήσει;

Ή ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΗΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΝΑ ΔΙΑΚΙΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΠΡΟΕΙΛΗΜΜΈΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΙΣΘΩΘΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΚΙΝΗΤΟ;

5. Επειδή "έχουμε επιλεκτική μνήμη" και του Αεικίνητου Δήμαρχου Χαλανδρίου η μνήμη είναι αντίστοιχη ελέφαντα, να του θυμίσουμε ότι ξέχασε να υπολογίσει την δαπάνη για το ηχητικό σύστημα στον ακριβέστατο λογαριασμό που κάνει με τα έξοδα διαμόρφωσης για να αποδείξει ότι οι αντίπαλοί του είναι λασπολόγοι.

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΗ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ ΚΕ ΔΗΜΑΡΧΕ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ IQ ΡΑΔΙΚΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΣΤΑΝ ΑΠΟ "ΟΞΩ ΑΠΟ ΔΩ".

ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ!


Και μερικές φορές

κρείττον το σιγάν κε Δήμαρχε
 
ΥΓ:
Το θέμα ΕΣΠΑ - συνολικά - θα το πιάσουμε τις επόμενες μέρες. Διότι έχει θέμα μεγάλο το ζήτημα της "επιλεξιμότητας" των έργων που χρηματοδοτεί.
Και αυτό το εργαλείο της αυτοδιοίκησης πρέπει να σταματήσει να είναι απλή απορρόφηση κονδυλίων - έτσι για πλάκα - αλλά να χρηματοδοτεί ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ των πολιτών που επιλέγονται από την αυτοδιοίκηση και όχι από τους εργολάβους του ΕΣΠΑ.
Θα επανέλθουμε σε αυτό αναλυτικά.


ΔΗΜΑΡΧΕ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΛΑΣΠΗΣ. ΤΟ ΠΑΝΤΟΚΟΡΟΪΔΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΗΘΙΚΟ και ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΟΥ!

Μέσω fb ο δήμαρχος Χαλανδρίου απάντησε στις κατηγορίες μας για το Κοινωνικό Παντοκοροϊδείο.

Δεν θα του απαντήσουμε - γιατί θα του απαντήσουμε -  χωρίς πρώτα να αναρτήσουμε τι λέει, διότι όταν υπάρχουν επιχειρήματα - όποια επιχειρήματα - εμείς θέλουμε να τα ξέρετε και να τα αξιολογείτε, διότι έχουμε εμπιστοσύνη στην κρίση σας.

Και η απάντηση του Γ. Κουράση σας καλούμε να αξιολογήσετε αν είναι διάψευση ή επιβεβαίωσή μας;

Διαβάστε και αξιολογήστε μόνοι σας:

Η ανάρτηση Κουράση:

Η κοινωνική προσφορά δεν αμφισβητείται!20 Μαρτίου 2014 στις 2:48 μ.μ.

Επειδή πρέπει να σταματήσει ο πόλεμος λάσπης και οι ανυπόστατες καταγγελίες περί δήθεν σκανδάλου στο Κοινωνικό Παντοπωλείο και τις υπόλοιπες Κοινωνικές Δομές του Δήμου μας, παραθέτω τα ακόλουθα στοιχεία τα οποία δεν μπορεί να τα διαψεύσει κανείς:

1. Στο νέο κτίριο του Δήμου Χαλανδρίου επί της οδού Παπάγου, δεν στεγάζεται μόνο το Κοινωνικό Παντοπωλείο. Συστεγάζονται: τμήματα της Δ/νσης Παιδείας, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς, η Δ/νση Κοινωνικής Μέριμνας, οι σχολικές επιτροπές,το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών -θυμάτων βίας- και το μεγαλύτερο μέρος των Κοινωνικών Δομών του Δήμου μας, ενώ στο β΄ όροφο, έχει διαμορφωθεί αίθουσα πολιτιστικών εκδηλώσεων. Επίσης, η Δομή Συσσιτίου στεγάζεται και παρέχει το έργο της σε χώρο ειδικά εξοπλισμένο τον οποίο διέθεσε το Ίδρυμα Κουρτέση και ενισχύθηκε με επιπλέον εξοπλισμό, προσφορές συνδημοτών μας. Πρέπει να τονίσω πως η επιλογή του χώρου έγινε σύμφωνα και με τους όρους που έθετε το πρόγραμμα του ΕΣΠΑ και αφορούν κυρίως στην εύκολη προσβασιμότητα για κάθε έναν δημότη μας.

2. Οι χώροι αυτοί στο νέο δημοτικό κτίριο,εξοπλίστηκαν με έπιπλα και Η/Υ- χορηγίες δημοτών μας.

3. Οι μόνες δαπάνες που έγιναν ήταν ύψους περίπου 30.000 ευρώ για πάγιο εξοπλισμόπου εξυπηρετεί κατά κύριο λόγο τις υπηρεσίες του δήμου μας και σε μία πολύ μικρή αναλογία τις Δομές. Συγκεκριμένα: δαπανήθηκαν 10.548,48 ευρώ για γυψοσανίδες και πόρτες ώστε να διαχωριστούν οι αίθουσες που θα φιλοξενούσαν τόσο τις Κοινωνικές Δομές όσο και τις υπηρεσίες του Δήμου,9.977,76 ευρώ για κλιματιστικά και 7.298,33 ευρώ για το τηλεφωνικό κέντρο.

Τα 578.000 ευρώ είναι κονδύλι του ΕΣΠΑ το οποίο εξαρχής προοριζόταν να καλύψει την λειτουργία των Κ.Δ., εξασφαλίζοντας παράλληλα και το σύνολο της μισθοδοσίας του εξειδικευμένου προσωπικού που θα στελέχωνε τις Κοινωνικές Δομές για 24 μήνες.Συγκεκριμένα, αφορά στη μισθοδοσία έως τον Μάρτιο του 2015, των 17 υπαλλήλων, που απασχολούνται στις Κ.Δ., ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών, φαρμακοποιών, μαγείρων και διοικητικού προσωπικού, καθορισμένοι από το πρόγραμμα τόσο σε αριθμό όσο και σε ειδικότητες, δεδομένου ότι το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Ε.Π. «Ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού». Τα χρήματα του προγράμματος τα διαχειρίζεται ο ένας εκ των κοινωνικών εταίρων η ΠΟΡΕΙΑ ΑΜΚΕ. Οι υπόλοιποι κοινωνικοί εταίροι είναι οι : Ε.Π.Α.Ψ.Υ., ΓΕΝΙΚΟ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟ ΤΑΜΕΙΟ ΙΕΡΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΘΗΝΩΝ, και το ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΟΥΡΤΕΣΗ


4. Όσον αφορά στις καταγγελίες ότι ο Δήμος έχει ξοδέψει μέχρι στιγμής άλλα 116.000 ευρώ για ενοίκια και εξοπλισμό, ως διοίκηση του Δήμου απαντάμε:

4.798 ευρώ καταβάλλει ο Δήμος μηνιαίως ως μίσθωμα για το νέο δημοτικό κτίριο και επιπλέον 342 ευρώ καταβάλλονται από το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών-θυμάτων βίας.Σημειώνουμε πως ο προσδιορισμός του μισθώματος του κτιρίου, το οποίο είναι περίπου 1000 τμ. έγινε σύμφωνα με την εγκύκλιο 49/2012 του Υπουργείου Εσωτερικών και όχι με τους όρους της ελεύθερης αγοράς.

Επίσης,σ΄ αυτό το σημείο θέλω να θυμίσω σε κάποιους που έχουν επιλεκτική μνήμη, ότι πρωταρχική μας επιδίωξη κατά την έναρξη της θητείας μας, ήταν η μείωση των λειτουργικών δαπανών του Δήμου και στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, τα μισθώματα των δύο κτιρίων όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες του Δήμου μας, μειώθηκαν κατά 13.000 ευρώ μηνιαίως.

Από τον Ιανουάριο του 2013 έως τον Ιανουάριο του 2014, καταβλήθηκαν 57.576 ευρώ.Δεδομένου ότι χωροταξικά οι Κοινωνικές Δομές δεν καταλαμβάνουν περισσότερα από 200 τμ. κατ΄ αντιστοιχία, το ποσόν που αναλογεί σε αυτές είναι μηδαμινό,ειδικότερα εάν πρέπει να συγκριθεί με το κοινωνικό έργο που παρέχεται σε μία ολοκληρωμένη υποδομή, σε ένα σύγχρονο και πολιτισμένο περιβάλλον, καθώς εμείς σεβόμαστε την αξιοπρέπεια και την προσωπικότητα του κάθε δημότη-ωφελούμενου που βρίσκεται σε ανάγκη και προσφεύγει στις Δομές.

Είναι αδιανόητο να γίνονται- σε περίοδο κρίσης- επιθέσεις στις Κοινωνικές Δομές του Δήμου Χαλανδρίου που προσφέρουν καθημερινά στήριξη σε πάνω από 700 συνδημότες μας που έχουν ανάγκη. Λυπάμαι….




Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ...

Είμαστε στο κομπιούτερ για στήσιμο, αν και λίγο καθυστερημένοι λόγω .... προεκλογικών τρεχαμάτων και υποχρεώσεων.

Έχουμε ακόμα 2 μέρες για να φιλοξενήσουμε τις απόψεις σας, τις καταγγελίες σας, την συμμετοχή σας.

Την Δευτέρα τυπώνουμε.

To SUCCESS STORY των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ


olympia.gr



Το Δ.Σ. ΚΕΔΕ για σχολικές καθαρίστριες, σχολικούς φύλακες, χρηματοδότηση παιδικών σταθμών


Την άμεση καταβολή της μισθοδοσίας των καθαριστριών των σχολικών μονάδων της χώρας, που χρηματοδοτεί το υπουργείο Παιδείας, ζητά από την κυβέρνηση το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ.
Πρόκειται για χιλιάδες εργαζόμενες που παραμένουν απλήρωτες από την αρχή της σχολικής χρονιάς και έχουν υπογράψει συμβάσεις με το Εθνικό Ίδρυμα Νεότητας και Δια Βίου Μάθησης του υπουργείου Παιδείας.
Και παρότι ο φορέας – εργοδότης τους διαθέτει τα απαιτούμενα κονδύλια, λόγοι γραφειοκρατίας μπλοκάρουν την καταβολή των δεδουλευμένων τους.
Η ΚΕΔΕ θεωρεί απαράδεκτο να «πληρώνουν» οι σχολικές καθαρίστριες τις παραλείψεις και τις ευθύνες των αρμοδίων και ζητά από τα υπουργεία Παιδείας και Οικονομικών να επιλύσουν άμεσα το θέμα.
Σε ότι αφορά στους σχολικούς φύλακες και τους δημοτικούς αστυνομικούς η ΚΕΔΕ ζητά την απορρόφηση όλων.

Επίσης το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ ζητά από την κυβέρνηση στο μεταβατικό διάστημα προς το νέο ΕΣΠΑ να διασφαλιστεί από τα υπόλοιπα λιμνάζοντα αναπορρόφητα κονδύλια του ΕΣΠΑ (ΕΤΠΑ) η πλήρης χρηματοδότηση των κοινωνικών δομών των δήμων (παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠΜεΑ), αρχής γενομένης από την νέα σχολική χρονιά.
Ακόμη επιμένει στην ανάγκη να προβλεφθεί, στο πλαίσιο της διαμορφωνόμενης Αρχιτεκτονικής του νέου ΕΣΠΑ 2014-2020, ένα Ειδικό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Τοπικής Αυτοδιοίκησης, για τη χρηματοδότηση των έργων τοπικής και τεχνικής υποδομής και των δράσεων που αφορούν τις υποδομές και τη λειτουργία των κοινωνικών δομών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Και πιο συγκεκριμένα των προγραμμάτων οικογενειακής εναρμόνισης – προσχολικής και σχολικής αγωγής (παιδικοί, βρεφονηπιακοί σταθμοί, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠΜεα) και της τρίτης ηλικίας (Βοήθεια στο Σπίτι, Κατ΄ οίκον φροντίδα, ΚΗΦΗ, κ.λπ.).

Ακόμη, το Δ.Σ. της ΚΕΔΕ εκφράζει τη συμπαράστασή του στους μικροομολογιούχους του Δημοσίου, συνηγορεί με το αίτημά τους και καλεί την κυβέρνηση, μαζί με την αντιμετώπιση των μεγάλων προβλημάτων της οικονομίας της χώρας και της ανεργίας, να προσπαθήσει να καλύψει και τις απώλειες των μικροομολογιούχων.
Τέλος, ζητά την τροποποίηση του άρθρου 22 του Ν.3900/2010 έτσι ώστε ο φορολογούμενος υπόχρεος, ο οποίος σήμερα, προκειμένου να ασκήσει έφεση, οφείλει να καταβάλει το 50% των οφειλομένων, να μπορεί αντ΄ αυτού να εγγράψει υπέρ του Δημοσίου υποθήκη πρώτης τάξεως επί ακινήτου ή να προσκομίσει ισόποση εγγυητική επιστολή.

http://www.myota.gr/


Οι θέσεις του συνδυασμού ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ για τον αθλητισμό στο Χαλάνδρι

Αναδημοσιεύουμε το άρθρο παρουσίασης των θέσεων της παράταξης που πρωτοαναρτήθηκε πριν δύο μέρες στο  24hathenspress που ζήτησε τις θέσεις όλων των παρατάξεων για την αθλητική τους πολιτική.



Ευχαριστούμε για την φιλοξενία των απόψεών μας, είναι για εμάς πολύ σημαντικό να προκαλείται διάλογος επί προγραμματικών θέσεων, εν όψει των επικείμενων δημοτικών εκλογών.

Ανοίξατε το θέμα της αθλητικής πολιτικής και ζητάτε τις απόψεις των δημοτικών παρατάξεων.

Είναι σημαντικό κατ’ αρχήν να ξεκινήσουμε από μία σημαντική διευκρίνιση: Μιλάμε για την αθλητική πολιτική ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ εμείς.

Διότι πολλοί θεωρούν ότι ο δήμος έχει υποχρέωση να αντικαταστήσει όλες τις βαθμίδες της πολιτείας και τις υποχρεώσεις τους, όταν εκείνες δεν ανταποκρίνονται.

Κορυφαίο παράδειγμα αποτελεί η υποχρηματοδότηση του αγωνιστικού αθλητισμού, των αγωνιστικών τμημάτων των ερασιτεχνικών αθλητικών σωματείων από την ΓΓΑ, μέσω των Αθλητικών Ομοσπονδιών, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.

Πόσο μπορεί να καλύψει αυτό το κενό η τοπική αυτοδιοίκηση και με ποια έσοδα στο πρακτικό μέρος αλλά και μέσω ποιων ΝΟΜΙΜΩΝ και καθαρών διαδικασιών, αφού σήμερα, όπως όλοι ξέρουν η τοπική αυτοδιοίκηση βρίσκεται υπό τον ασφυκτικό έλεγχο της TASK FORCE.

Η δική μας θέαση του ζητήματος της αθλητικής πολιτικής λοιπόν είναι καθαρά αυτοδιοικητική και δεν πρόκειται να παρασυρθούμε από τις προεκλογικές Σειρήνες της ψηφοθηρίας να φύγουμε από την σταθερή μας θέση που είναι:
Ο δήμος, που είναι υπεύθυνος για την διαχείριση και την συντήρηση των αθλητικών χώρων και οφείλει να εξασφαλίζει και να ενθαρρύνει όλους τους πολίτες να ασχολούνται με τον αθλητισμό, να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στους αθλητικούς χώρους σε ώρες κατάλληλες και για τους εργαζόμενους ανθρώπους.
Ο δήμος πρέπει να έχει προγράμματα άθλησης με γυμναστές και τον απαραίτητο εξοπλισμό για όλες τις ηλικιακές ομάδες των δημοτών γυναίκες, άνδρες, παχύσαρκοι και βεβαίως για ειδικές κατηγορίες ΑΜΕΑ, μετατραυματικές αποκαταστάσεις, ψυχασθενείς , προγράμματα προετοιμασίας υποψηφίων για στρατιωτικές και αστυνομικές σχολές, ΤΕΦΑΑ κλπ.

Θα θέλαμε πολύ να εξαγγείλουμε ότι αυτά θα έπρεπε να είναι δωρεάν.

Αλλά αυτό σήμερα δεν είναι εφικτό και θα γινόμασταν ίδιοι με τους παραδοσιακούς πολιτικάντηδες αν πηγαίναμε σε τέτοια θέση σήμερα.

Η οργάνωση όμως τέτοιων τμημάτων σε ανταποδοτική βάση είναι ο δρόμος για να τα έχουμε και στο Χαλάνδρι, χωρίς να ανακαλύψουμε την Αμερική αφού την έχουν ανακαλύψει οι περισσότεροι δήμοι του λεκανοπεδίου.

Η διοικητική επάρκεια των δημοτικών διοικήσεων εδώ αξιολογείται από το πόσο μπορούν να συμπιέσουν το κοστολόγιο της παρεχόμενης υπηρεσίας για λογαριασμό του χρήστη – δημότη.
Ο σχολικός αθλητισμός και η ενίσχυσή του στα δημόσια σχολεία, αποτελεί ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο. Ο δήμος μπορεί να συμβάλλει στην ενθάρρυνση της άθλησης των νέων, μέσω της ίδιας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, την πρόσβαση των μαθητών στις αθλητικές εγκαταστάσεις στις ημερήσιες εκδρομές τους, που όλοι γνωρίζουμε ότι αυτές γίνονται πλέον ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ κι με την διοργάνωση διασχολικών πρωταθλημάτων.

Εδώ θα βάλουμε μια γραμμή.

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.

Μετά από αυτά αρχίζουν οι υποχρεώσεις αλλά και οι διευκολύνσεις που παρέχει ο δήμος σε ιδιωτικές ερασιτεχνικές ή επαγγελματικές προσπάθειες (συλλόγους, ακαδημίες, ομάδες εταιριών κλπ) αλλά και οι επιχειρηματικές πρωτοβουλίες αποκόμισης εσόδων που μπορεί να έχει ο δήμος εκμεταλλευόμενος τους αθλητικούς χώρους, αν και όταν αυτό είναι εφικτό.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

Δεν έχουμε ΕΧΘΡΟΥΣ, ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ και ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΜΜΟΝΕΣ.

Έχουμε ΙΕΡΑΡΧΗΣΕΙΣ και ΚΡΙΤΗΡΙΑ με τα οποία θα βλέπαμε την διαχείριση των αθλητικών χώρων που συνοπτικά θα μπορούσε να αποτυπωθεί ως εξής.


ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ (προπονήσεις και αγώνες των ομάδων) – τμήματα όπου οι αθλούμενοι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ δωρεάν ώρες από τον δήμο).
ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ – ΤΜΗΜΑΤΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ όπου οι δημότες πληρώνουν: Τα σωματεία πληρώνουν γι’ αυτές τις ώρες στον δήμο.

Τι απορρίπτουμε ως ακραία θεώρηση των πραγματών!
Την σημερινή κατάσταση, όπου οι σύλλογοι έχουν το απόλυτο , το 100% των ωρών χρήσης των αθλητικών χώρων, λειτουργούν ως ιδιοκτήτες (και κάποιοι εξ αυτών ως τσιφλικάδες), κάνουν κινήσεις για να αποκλείσουν ουσιαστικά άλλους – πλην των δικών τους – να έχουν πρόσβαση στους αθλητικούς χώρους, απαγορεύουν σε δημόσια σχολεία να κάνουν εκεί τις εκδρομές τους (αναγκάζοντάς μας σαν γονείς να πληρώνουμε ακόμα και την ημερήσια εκδρομή), εισπράττουν χρήματα από τους δημότες – αθλούμενους, δεν δίνουν φράγκο στον δήμο και παρόλα αυτά διεκδικούν ο δήμος, δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι δημότες, να τους προσφέρουν τα πάντα δωρεάν: Ρεύμα, νερό, καθαριότητα, συντήρηση των χώρων, αθλητικό υλικό.

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ κατά την γνώμη μας πάντα.

Ο παραλογισμός μάλιστα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις όταν ακούμε ότι «οι δημότες πρέπει να αθληθούν στα προαύλια των σχολείων και όχι στα ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ αθλητικά κέντρα (πόσο αστείο ακούγεται πλέον το «κοινόχρηστο»
Την λογική της απόλυτης διάθεσης των ωρών με στενά, οικονομίστικα κριτήρια (το άλλο άκρο). Δεν είναι – επίσης – δημοτική αθλητική πολιτική, να επιλέξει ο δήμος ότι θα διαθέτει τις ώρες σε όποιον σύλλογο του προσφέρει τα περισσότερα χρήματα γι’ αυτές. Για τον απλούστατο λόγο ότι δεν μιλάμε για ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ (οπότε θα τους βάζαμε υπό την αρμοδιότητα της «ΦΛΥΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ»)αλλά ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ που δημιουργήθηκαν με χρήματα των δημοτών για να αθλούνται οι δημότες δωρεάν ή το πολύ με χαμηλό, αντίτιμο για να έχουν την χαρά και την υγεία του αθλητισμού.

Όσοι έχουν την αντίληψη ότι «εγώ πληρώνω και θέλω και άλλες ώρες και ο δήμος είναι υποχρεωμένος να βγάλει έξω τους δημότες για να μου δώσει και άλλες ώρες» να πάει να χτίσει ένα ιδιωτικό αθλητικό κέντρο, να επενδύσει χρήματα – αφού έχει πολλά και να μην ζητάει τα δημόσια γήπεδα.

Εδώ γνωρίζουμε ότι υπεισέρχονται δεκάδες άλλες παράμετροι, που πρέπει να συζητηθούν και να επιλυθούν σε ένα τραπέζι διαλόγου και διαπραγμάτευσης των εμπλεκομένων και την διατύπωση ενός καθαρού κανονισμού – πλαισίου για τους αθλητικούς χώρους που ΜΕ ΑΜΟΙΒΑΙΕΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ θα βρει την χρυσή τομή.

Εμείς διατυπώνουμε και προτάσσουμε την δική μας κόκκινη γραμμή (που είναι και της μόδας).

Η οποία νομίζουμε ότι είναι απολύτως διακριτή.

ΥΓ: Κλείνοντας διατυπώνουμε 2 ακόμα συγκεκριμένες προτάσεις προς όλες τις δημοτικές παρατάξεις:

Να δεσμευτούμε όλοι για εξαίρεση των μελών του επόμενου δημοτικού συμβουλίου από τα Δ.Σ. των αθλητικών σωματείων. Να καθορίσουμε ένα τέτοιο ηθικό ασυμβίβαστο.

Να συμφωνήσουμε ότι οι αθλητικοί σύλλογοι που χρησιμοποιούν τους δημόσιους αθλητικούς χώρους θα πρέπει να δημοσιοποιούν κάθε χρόνο ισολογισμό και απολογισμό πεπρεαγμένων.


Σχολικοί φύλακες: Ποιοι μετακινούνται και ποιοι απολύονται (πίνακες)



Το ΑΣΕΠ κατήρτισε τους πίνακες κατάταξης υπαλλήλων των Δήμων ειδικότητας Σχολικών Φυλάκων οι οποίοι έχουν τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας.

Oι πίνακες που καταρτίσθηκαν ήταν οι εξής: α) πίνακες κατάταξης υπαλλήλων κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, β)πίνακα διάθεσης και γ) πίνακα υπαλλήλων που παραμένουν σε διαθεσιμότητα διότι δεν καταλαμβάνουν κάποια από τις θέσεις προτίμησής τους.

Τονίζεται ότι η μοριοδότηση των προσόντων των υπαλλήλων και η κατάρτιση των σχετικών πινάκων κατάταξης και διάθεσης βασίζονται αποκλειστικά στα στοιχεία όπως ακριβώς απεστάλησαν από τις αρμόδιες Διευθύνσεις Διοικητικού και τις προτιμήσεις των ενδιαφερομένων.

Για λόγους διαφάνειας της διαδικασίας επιλογής του προσωπικού που θα διατεθεί μέσω της κινητικότητας σε διάφορους φορείς και προκειμένου να καταστεί δυνατός ο έλεγχος περί ορθής μοριοδότησης των προσόντων των υπαλλήλων βάσει των υποβληθέντων πινάκων με τα κριτήρια αξιολόγησης, οι πίνακες αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα του Α.Σ.Ε.Π. και, όπως προβλέπεται, διαβιβάζονται για τις περαιτέρω ενέργειες στο Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Υπουργείου Υγείας για την έκδοση των τελικών πινάκων.

Δείτε τους πίνακες:

Πίνακας Κατάταξης Υπαλλήλων

Πίνακας Διάθεσης Υπαλλήλων

Πίνακας Υπαλλήλων που παραμένουν σε διαθεσιμότητα

HalandriPedia


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *