Σάββατο, 7 Μαρτίου 2015

LET US MAKE THE CHANGE ALL TOGETHER! ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝEΔΡΙΟ ΤΟΥ SIN FEIN!



Όρθιος ο Τζέρι Άνταμς στο τέλος της ομιλίας. 

Υπομονή και αποφασιστικότητα!

Η αλλαγή στην Ευρώπη άρχισε!
Ο δρόμος δεν είναι εύκολος!
Δεν υποχωρούμε!
Δεν λιποψιχούμε!

Θα νικήσουμε την νεοφιλελεύθερη, γερμανική Ευρώπη!


Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

8 ΜΑΡΤΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

Η 8 Μάρτη είναι ημέρα – σύμβολο των αγώνων των γυναικών για ισότητα και κοινωνική δικαιοσύνη.

Την ημέρα αυτή τιμάται παγκόσμια, ο αγώνας που έκαναν στις 8 Μάρτη του 1857 οι εργάτριες κλωστοϋφαντουργίας της Νέας Υόρκης διεκδικώντας ανθρώπινους όρους εργασίας και ίση αμοιβή με τους άνδρες.

Οφείλουμε όλοι, γυναίκες και άνδρες μαζί, να διεκδικήσουμε και να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα και την ισότιμη παρουσία των γυναικών στην ελληνική κοινωνία.
Το δικαίωμα στη μητρότητα, στην ισότιμη εργασία, στην ασφάλιση, στις οικογενειακές σχέσεις, στη δωρεάν υγεία, στον ελεύθερο χρόνο.
Το δικαίωμα στα παιδιά μας να μεγαλώνουν σε έναν ασφαλή και ειρηνικό κόσμο, να μορφώνονται σωστά, να δημιουργούν ελπίδα για το αύριο.

Γυναίκες και άνδρες μαζί καταπολεμάμε τις διακρίσεις, ανοίγουμε νέους ορίζοντες στην εργασία, την κοινωνία και τη ζωή.

Διεκδικούμε, αγωνιζόμαστε, γράφουμε τη δική μας ιστορία!



ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ 3:ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΤΕΝΕΣ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ

Ανάμεσα στα 29 σχόλια έγινε και αυτός ο διάλογος που δεν αφορά μεν το Πεύκο Πολίτη αλλά το κέντρο του Χαλανδρίου. Ο O405N - με την άνεση που του δίνει η ανωνυμία - ο οποίος ήταν ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ του ΜΕΤΡΟ δείτε τι γράφει, ειδικά οι αμετανόητοι ΠΑΣΟΚοι που τολμάνε - ενώ ήταν με την παράταξη που πρωτοστάτησε στο ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ, τολμάνε να λένε ότι ΕΜΕΙΣ αποτρέψαμε τότε να έρθει το ΜΕΤΡΟ στην πόλη μας, οι "ψευταράδες και οι μασκαράδες"
 
Να θυμίσω πως οποιαδήποτε κατασκευή έργου μέσα σε έναν δήμο, απαιτεί την άδεια του δημάρχου. Επομένως, εφόσον ο δήμαρχος της Αγ.Παρασκευής είπε ΟΧΙ στο μετρό, το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν μπορούσε να τον παραβλέψει και να συνεχίσει τις εργασίες, καθώς θα ήταν παράνομο.

Φυσικά, τον δήμαρχο της Αγ.Παρασκευής τον έβαλαν ως δήμαρχο οι κάτοικοι και νομίζω πως δεν θα έπρεπε να υπάρχουν γκρίνιες από αυτούς, αφού δεν φταίει το ΥΠΕΧΩΔΕ (όπως νομίζουν πολλοί) αλλά ο δήμαρχος.

Θα πρότεινα, βέβαια, να του ζήταγαν να κάνουν ένα δημοψήφισμα για μία τόσο σημαντική απόφαση και όχι να αποφασίσει ο ίδιος για αυτό.

Όπως και να έχει, η ζημιά έγινε, ο δήμαρχος είναι πλέον νεκρός και στην θέση του βρίσκεται ο τότε αντιδήμαρχος που ΚΑΙ αυτός είχε ψηφίσει ΟΧΙ στο μετρό. (Να το θυμόμαστε αυτό, μπορεί να είναι χρήσιμο... ;-) )

Θα ήθελα πολύ να ήξερα γιατί, εφόσον και η αρχική χάραξη ήταν να γίνει ο σταθμός ΧΑΛΑΝΔΡΙ εκεί που είναι τώρα (με την ονομασία ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ), δεν είχε γίνει χάραξη για το κέντρο του Χαλανδρίου που πλέον θυμίζει κέντρο Αθήνας από συμφόρηση!... Ο405Ν, μήπως γνωρίζεις κάτι για αυτό;;; Θα ήμουν ευγνώμων!

5 Ιουλίου 2010 - 2:50 μ.μ.
O405N :
Υποτίθεται ότι την πλευρά από εκεί θα την κάλυπτε ο κλάδος της γραμμής 3 Πανόρμου-Παράδεισος (νύν γραμμή 4)...

ΚΑΙ στα πλαίσια της ΜΑΜ είχε εξεταστεί το σενάριο ο σταθμός ΣΙΔΕΡΑ αντί για το ΥΓΕΙΑ να γίνει στο Κέντρο του Χαλανδρίου και ο σταθμός Αγ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ αντί στο κολέγιο (σημερινή θέση) να γίνει στην ΠΛατεία.


Μάλιστα επειδή η τροποποίηση αυτή απαιτούσε νέες ενέργειες προέγκρισης χωροθέτησης, περιβαλλοντικών όρων κλπ κλπ, χρονοβόρες και με τους Ολυμπιακούς να έρχονται, έγινε πολύ έγκαιρα η επαφή με το Δήμο (ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΝΟΕΙ) με σκοπό την οικονομία του χρόνου...

Δηλαδή τους φέρανε λιλί στο πιάτο, ΞΥΡΙΣΜΕΝΟ και αυτοί είπαν με κάθε τρόπο ΟΧΙ!!!

Ποιος θα τους παρακαλούσε;

Και όσο για το θέμα της υπογραφής των οικοδομικών εργασιών παό το δήμο, σας θυμίζω την αποφασιστική στάση που τηρήθηκε για τα έργα του τραμ στην Αχιλλέως...

Όταν θέλει το κράτος, ΜΠΟΡΕΙ!!!

ΑΠλά εκεί δεν ήθελε να πολυσκοτιστεί και κράτησε την ήδη θεσμοθετιμένη χάραξη. Και για γινάτι τους κατάργησε ακόμα και την κατασκεύη οτυ κουτιού του σταθμού Αγ. Παρασκεύη...


ΣΧΟΛΙΟ ΠΛΑΤΕΙΑΣ: Αυτά ο αναγνώστης της Πλατείας τα ξέρει βέβαια αλλά για να μην λέτε ότι τα λέει μόνο ο τρελός .... ψαρέψαμε σήμερα και αυτά από τον ΓΟΥΓΛΗ για να γίνουμε ΔΥΟ οι τρελοί και να κατανοήσουν κάποιοι - νέοι στην πιάτσα του Χαλανδρίου - ότι δεν θα περάσει η διαστρέβλωση για την υπηρεσία "κρυφών ατζεντών" . ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!



ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ 2: ΑΠΟ ΤΟ SITE ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΑΘΗΝΩΝ - ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2010

 

Η δημοτική αρχή της Αγ.Παρασκευής το 1999 κατατρόμαξε και μόνο στην ιδέα ότι θα έχει σταθμό μετρό στην κεντρική πλατεία της Αγ.Παρασκευής (Λ.Μεσογείων) και θα περνούσε από την περιοχή τους αυτό το κατασκεύασμα που ονομάζεται μετρό που μόνο υποβάθμιση και παρακμή θα είχε ως αποτέλεσμα για τον δήμο τους, σύμφωνα με τις απόψεις τους!

Η δημοτική αρχή της Αγ.Παρασκευής του 1999 με αντιδήμαρχο τον νυν δήμαρχο, τον πρών δήμαρχο και με ελάχιστους δημότες, κατάφερε να ακυρώσει την κατασκευή σταθμού στην περιοχή τους (Η δημοτική αρχή απλά ΔΕΝ θέλησε να υπογράψει την σχετική άδεια) αλλά ΚΑΙ να αλλάξουν την χάραξη του έργου, επειδή δεν ήθελαν ΚΑΝ η σήραγγα του μετρό να αγγίξει την έκταση του δήμου Αγ.Παρασκευής αναγκάζοντας το να αλλάξει πορεία ώστε να φτάσει στον σταθμό ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ που ήταν απαραίτητο για τη σύνδεση με το Διεθνές Αεροδρόμιο, μέσω ορίων δήμων Χαλανδρίου-Αγ.Παρασκευής και η σήραγγα πάντα μέσα στον δήμο Χαλανδρίου.

Έτσι, το μετρό λίγο πριν εξέλθει από τα όρια του δήμου Χολαργού (σταθμός ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ), αλλάζει πορεία, ΔΕΝ σύνεχιζει επι Λ.Μεσογείων (έκταση δήμου Αγ.Παρασκευής) για να κάνει στάση στην πλατεία της Αγ.Παρασκευής και μετά να "στρίψει" για τον σταθμό ΧΑΛΑΝΔΡΙ αλλά επί Λ.Δουκίσσης Πλακεντίας (έκταση δήμου Χαλανδρίου).

Η παλαιά χάραξη προέβλεπε την κατασκευή του σταθμού ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ στην πλατεία ενώ ο επόμενος σταθμός θα ήταν ο σημερινός σταθμός ΧΑΛΑΝΔΡΙ (με την ονομασία ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ) και μετά ο σημερινός σταθμός ΔΟΥΚ.ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ (με την ονομασία ΣΤΑΥΡΟΣ).

Όμως, οι εκτιμήσεις της δημοτικής αρχής για υποβάθμιση της περιοχής τους με την έλευση του μετρό ήρθαν...αντίστροφα, βλέποντας τα άλματα στις τιμές των κατοικιών σε άλλες περιοχές κοντά σε σταθμούς μετρό.
Ξεχνώντας πως είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν στο κεντρικότερο σημείο της περιοχής τους, ο πρώην αντιδήμαρχος και νυν δήμαρχος (που και αυτός είχε ψηφίσει αρνητικά στην διέλευση του μετρό) απαίτησε, μετά από χρόνια, την κατασκευή σταθμού στον δήμο του. Όμως, λόγω της αλλαγής χάραξης που προκάλεσαν οι ίδιοι, δεν ήταν δυνατό να εξυπηρετήσει την Αγ.Παρασκευή και αποφασίστηκε να κατασκευαστεί ένας σταθμός στα όρια των δήμων Χαλανδρίου και Αγ.Παρασκευής με την ονομασία ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ενώ ο σταθμός υπάγεται στον δήμο Χαλανδρίου(!)
Ασφαλώς, επειδή η κατασκευή αυτού του σταθμού δεν είχε προβλεφθεί, οι επιβάτες της Γραμμής 3 αναγκάστηκαν να ταλαιπωρηθούν με το κλείσιμο του τμήματος ΕΘΝΙΚΗ ΑΜΥΝΑ-ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ την περίοδο Φεβρουάριος 2009-Σεπτέμβριος 2009, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες για την έναρξη κατασκευής του σταθμού...
Σημεώνεται πως και αυτός ο σταθμός βρίσκεται σε αραιοκατοικημένη συνοικία του δήμου Χαλανδρίου, με αποτέλεσμα και αυτός να έχει μικρή επιβατική κίνηση, όταν λειτουργήσει...

(Σημειωτέον, μετά την λειτουργία αυτού του σταθμού, ο δήμος Χαλανδρίου θα είναι "περικυκλωμένος" κατά το ήμισυ από τέσσερις (4) σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς (Προαστιακοί σταθμοί ΠΕΝΤΕΛΗΣ και ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ και σταθμοί μετρό ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ,ΧΑΛΑΝΔΡΙ,ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ) , χωρίς να εξυπηρετείται ουσιαστικά, καθώς το κέντρο του είναι αυτό που χρήζει άμεσης κυκλοφοριακής αποσυμφόρησης...)

Ο νυν δήμαρχος της Αγ.Παρασκευής, επειδή πλησιάζουν δημοτικές εκλογές, απάντησε πρόσφατα στα παράπονα των δημοτών σπείρωντας θύελλες με τα λόγια του, καθώς ισχυρίζεται πως αρνήθηκε μαζί με τον πρώην δήμαρχο την διέλευση του μετρό για να εξυπηρετήσει τα εργολαβικά συμφέροντα (μεγαλύτερου μήκους σήραγγα, ιδιαίτερα μεγαλοπρεπής σταθμός ΧΑΛΑΝΔΡΙ, νέες μελέτες,νέα χάραξη, κτλ) του τότε Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ...




Στην ανάρτηση ακολουθούν 29 σχόλια άλλα ενδιαφέροντα και άλλα αστεία (αν θέλετε να τα δείτε όλα: http://mmmathinon.blogspot.gr/2010/04/blog-post_23.html).

ΔΥΟ ΣΧΟΛΙΑ ΟΜΩΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΓΡΑΦΕ!
(Εμείς αυτά τα λέγαμε όταν οι άλλοι ήθελαν να διώξουν το ΜΕΤΡΟ και από το Χαλάνδρι καμιά δεκαετία νωρίτερα)

19 Μαΐου 2010 - 10:14 μ.μ.

# 7


O405N :
Λοιπόοοον.

Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω υπήρχε η χωροθέτηση της Ελέυθερης Λεωφόρου Πεντέλης που θα ξεκινούσε στην ουσία από τον Κόμβο Μεσογείων-Κατεχάκη και θα ήταν η μετατροπή της Μεσογείων από την Κατεχάκη μέχρι το Νομισματοκοπείο σε υποβαθμισμένο αυτοκινητόδρομο κατά τα πρότυπα της Αττικής Οδού. ΤΟ Μετρό θα συνέχιζε έτσι στο μέσον της λεωφόρου αυτής χωρίς να επιβαρυνθεί με το κόστος της κατασκεύης της σήραγγας.

Τα χρόνια πέρασαν, η Ελέυθερη Λεωφόρος Πεντέλης πολεμήθηκε -σωστά κατά την άποψή μου- άλλα και ξεπεράστηκε από την ανάπτυξη του αστικού ιστού και την κατασκεύη τελικά πιο σύντομα από ότι ίσως αναμενόταν της Σταυρού-Ελευσίνος και της ΔΠΛΥ.

Κατά τα πρότυπα της Σταυρού-Ελευσίνος, ο διάδρομος της οδού από το Νομισματοκοπείο μέχρι την Δουκ. ΠΛακεντίας είχε δεσμευθεί με την απαγόρευση πάσης φύσεως ανέγερσης κτηρίων.

Ευκαιρία για τα λαμόγια του real estate να ρουφήξουν ζουμάκι... Κρατήστε το αυτό...

Συμμετέχοντας στην ομάδα της ΜΑΜ το 1996-1997 έζησα τη γέννηση της ιδέας κια συνεργάστηκα σε αυτό, έτσι ώστε η γραμμή 3 αφού έτσι κι αλλιώς θα γινόταν τελικά πλήρως υπόγεια, να περάσει και από την Πλατεία της Αγ. Παρασκευής και να πιάσει και εκείνη την περιοχή φιλέτο.

Όσο αφορά τώρα να πάει η γραμμή 3 μέχρι την ΠΛατεία Χαλανδρίου και μετά να γυρίσει πάλι για Πλακεντία, παιδιά το μετρό ΔΕΝ είναι ούτε ΤΡΑΜ, ούτε λεωφορείο, ούτε τρόλλευ...για να κάνει βόλτες δεξιά-αριστερά...

Και αν η γραμμή 2 όπως λέτε κάνει πολλά ζιγκ-ζαγκ, ΚΑΚΩΣ τα κάνει. Ήταν αποτέλεσμα της έμμονης ιδέας των Γάλλων σχεδιαστών νά κάνουν έτσι γραμμές με ζιγκ-ζαγκ ΚΑΙ διακλαδώσεις, καταστροφή για την ομαλή λειτουργία τους...

Τα ανεβοκατεβάσματα στη μηκοτομή δεν φοβίζουν ένα ηλεκτροκίνητο τραίνο.

Η γραμμή έπρεπε να φτάσει έτσι κι αλλιώς Πλακεντία γιατί εκεί ήταν ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΟΣ ο χώρος για το αμαξοστάσιο της Πλακεντίας ή Σταυρού τότε.

Μην τα βλέπετε όλα έτσι εύκολα.

Το σύνολο τότε των δημοτικών παρατάξεων
(της Αγίας εννοεί) πολέμησε ΛΥΣΣΩΔΩΣ την αλλαγή της χάραξης έτσι ώστε να γίνει σταθμός στην Πλατεία Αγ. Παρασκεύης και όχι στα χωράφια του Κολλεγίου.
Έχουν κυκλοφορήσει τα αναλυτικά πρακτικά συνεδριάσεων του ΔΗμοτικου Συμβουλίου της Αγ. ΠΑρασκεύης σε τοπική εφημερίδα και αν και ήξερα, διαβάζοντάς τα ΕΦΡΙΞΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

Μιλάμε ότι οι άνθρωποι ήταν ΠΟΛΥ ΣΤΟΚΟΙ, ΚΡΕΤΙΝΟΙ και, και, και...

Ήταν όμως; Ή μήπως ΔΕΝ ήταν...;


Μήπως όλο το παιχνίδι ήταν ΣΤΗΜΕΝΟ από τα λαμόγια της κτηματαγοράς που πήραν μπιρ-παρά τα χωράφια γύρω από τον δεσμευμένο διάδρομο της καταργημένης Ελέυθερης Λεωφόρου Πεντέλης και τώρα που εξασφάλισαν την επένδυσή τους, θα φάνε παντεσπάνι χτίζοντας ΜΕΓΑΘΗΡΙΑ πολυκατοικίες και εμπορικά κέντρα και πολυκαταστήματα θηρία....;

Ε; Μήπως;

Και όσο για τους δημοτικούς άρχοντες της Αγίας ΠΑρασκεύης είναι και εγκληματικά ΨΕΥΤΕΣ γιατί στις δημοτικές εκλογές του 2006 ΕΙΧΑΝ το ΘΡΑΣΟΣ να κοροϊδεύουν τον κόσμο ότι με τους παραγοντισμούς τους και τις επαφές τους με τον Σουφλιά, θα έφερναν τη χάραξη και πάλι στην Πλατεία, λες και είναι γραμμή λεωφορείου ή τρόλλευ η υπόγεια σήραγγα...

Τι κρίμα για την πόλη...

Γι αυτό ερήμωσαν τα εμπορικά κέντρα της Αγ. Ιωάννου. Ποιος θα πάει εκεί να βγάλει τον καρκίνο χωρίς πρόσβαση, χωρίς δυνατότητα σταθμεύσης ΙΧ, χωρίς σταθμό τραίνου στην Πλατεία...;

Παίρνει τον Προστιακό και πάει αέρα στο MALL και στο GOLDEN HALL.

Σιγά μη κάτσει να σκάσει...




20 Μαΐου 2010 - 11:36 π.μ.


# 8



O405N :
Λίγα πράγματα ακόμα.

Ο σταθμός Χαλάνδρι ΔΕΝ ξεφύτρωσε από το πουθενά. Ήταν θεσμοθετημένος και χωροθετημένος από την πρώτη στιγμή της θεσμοθέτησης της επέκτασης και είχε άλλο όνομα που τώρα μου διαφέυγει, νομίζω πάντως ότι ήταν Δουκίσσης ΠΛακεντίας, και η σημερινή Πλακεντία λεγόταν Σταυρός... Και η στάση Αγ. Παρασκευή προβλεπόταν και τα πάντα.

Άρα τίποτα δεν ξεφύτρωσε από το μηδέν...

Τώρα σχετικά με την μη κατασκεύη του κελύφους του σταθμού Αγ. Παρασκεύη που οδήγησε στην 6μήνη διακοπή των δρομολογίων είναι απότοκος της κόντρας της δημοτικής αρχής Αγ. Παρασκεύης με την τότε ΥΠΕΧΩΔΕ Βασούλα... Και λόγω του επείγοντος της κατασκεύης του έργου και της σύνδεσης με τον διάδρομο του ΟΣΑ είπαν σιγά μην τους παρακαλάμε κιόλας που δεν θέλουν και τον σταθμό και γι αυτό το έπνιξαν το κέλυφος...

Και όσο για την ταυτόχρονη λειτουργία ΠΣΑ και Μετρό στον διάδρομο του Αεροδρομίου, που τα είδατε τα άδεια τραίνα...

Έχετε πάει ποτέ να δείτε τι γίνεται στην πρωϊνή αιχμή από τους Μεσογειακούς σταθμούς...;

Κάθε μέρα ο κόσμός ανεβαίνει! Και στα δύο τραίνα! Και το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι εξυπηρετείται διαφορετικός κόσμος από την κάθε γραμμή! Άλλος για το κέντρο της Αθήνας και άλλος για την οριζόντια διέυθυνση, κατά την λειτουργία και της Αττικής Οδού. Καθίστε δε να δείτε πόσος κόσμος θα προστεθεί στο σύστημα του προαστιακόυ με τη λειτουργία του Σταθμού ΜΕταμόρφωση καθώς κια των υπολοίπων ΣΚΑ, Λυκότρυπας, Πύργου, Αγίων Αναργύρων, Ταύρου κλπ.

Και για σκεφτείτε το, και για τα Μεσόγεια και για το Αεροδρόμιο γιατί από το κέντρο της Αθήνας να πάρω πρώτα το μετρό να κάνω μετεπιβίβαση στη Λάρισσα και να πάρω τον Προαστιακό και να μην πάρω κατευθείαν το μετρό που θα με πάει με τη μία;

Και όσο για τα χιλιόμετρα που λέτε αν είναι καλύτερα με τα 100., τα 120 που θα πάει το μετρό και τα 160 που πάει το deziro η διαφορά είναι από δευτερόλεπτα έως 1-2 λεπτά το πολύ... Και η διαφορά αυτή είναι αισθητή μόνο στο κομμάτι Κάντζα-Κορωπί. Πουθενά αλλού.

Εξάλλου οι σταθμοί του Προαστιακού έχουν σχεδόν αποστάσεις σταθμών μητροπολιτικού σιδηροδρόμου και δεν έχει καμία σημασία η ονομαστική ταχύτητα των 160 χλω αφού με το ζόρι προλαβαίνει να φτάσει τα 100 και μετά να πεδήσει πάλι.


ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ 1: ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ και πολύ περισσότερο ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ Δ.σ.


Ξεκινάμε σήμερα μια ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (όχι δικών μας απόψεων  τοποθετήσεων) για το θέμα του Πεύκο Πολίτη, για το οποίο έγινε εχθές η πρώτη ενημερωτική συνάντηση των παρατάξεων του νέου δημοτικού συμβουλίου με την μελετητική ομάδα του Νίκου Ιωνά.

Μια συνάντηση που έπρεπε να είχε γίνει ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ μήνα, την ΠΡΩΤΗ βδομάδα της θητείας της νέας δημοτικής αρχής αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ.

Μια συνάντηση εποικοδομητική και ουσιαστική.
Και την χαρακτηρίζω έτσι όχι από "τακτ" ή "υποκριτικές ευγένειες", ξέρετε ότι άμα το νομίζει η γκλάβα μου γίνομαι πολύ αψύς και άκομψος.

Το λέω γιατί σε τέτοια σύνθετα, μπερδεμένα και πολύ δύσκολα θέματα, όπως αυτό του Πεύκο Πολίτη δύο είναι οι μεγάλοι αντίπαλοι όταν έρθει η ώρα των αποφάσεων:

1. Η ΑΓΝΟΙΑ ή  ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ και
2. Η ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΕΜΜΟΝΗ όταν ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ οδηγούν στην ανάγκη επαναπροσεγγίσεων και αναθεωρήσεων ολικών ή μερικών.

Αυτούς τους δύο μεγάλους αντίπαλους στην μάχη για την επίτευξη του κοινού σκοπού, που είναι - επιτέλους - η ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πρέπει να νικήσει η τοπική κοινωνία στο σύνολό της, να νικήσει η συναίνεση ως διαδικασία σύνθεσης με πρόταγμα την ανάπτυξη στην πόλη και το συμφέρον των επόμενων γενεών, να νικήσει η διοίκηση του δήμου, να νικήσουν τα μέλη του δημοτικού συμβουλίου που θα αναλάβουν το βάρος αποφάσεων που θα υπερβαίνουν κατά πολύ τα χρονικά όρια του δικού τους βίου (πολιτικού και φυσικού) αλλά και το κακώς εννοούμενο "κομματικό ή παραταξιακό καθήκον"

ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΑΣ!

Οι αναγκαίες αποφάσεις πρέπει να ληφθούν τώρα.
Σύντομα.
Είναι ώριμες οι συνθήκες και είναι και ευκαιρία Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ να σηματοδοτήσει και να σφραγίσει το μέλλον της πόλης πραγματικά ΑΡΙΣΤΕΡΑ, όχι .... ψευτοαριστερά.

Και αυτό το ΑΡΙΣΤΕΡΑ για εμάς σημαίνει την λήψη των στρατηγικών  αποφάσεων ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΤΑΓΗ σε συμφέροντα τα οποία και υπαρκτά είναι και να αγνοηθούν δεν μπορούν και δεν έχουμε κανενός είδους "πόλεμο" μαζί τους για να θέλουμε να τα εξολοθρέψουμε μαζί με τους φορείς τους συμπολίτες μας, αφού συμφέροντα υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα σε μια κοινωνία.

Δίκαια, άδικα, υπερβολικά, καλώς εννοούμενα, κακώς εννοούμενα συμφέροντα υπάρχουν και θα υπάρχουν και αυτά πρέπει να συντεθούν για να μπει η περιοχήσ το σχέδιο

Αυτά ακριβώς τα συμφέροντα πρέπει να πειστούν να υποτάξουν μέρος των επιδιώξεών τους στον ορθό πολεοδομικό σχεδιασμό και την πολιτική με την μεγάλη έννοια του όρου (όχι την μικρή πολιτική της μικροψυχίας, του χατζηαβατισμού ή του ναρκισσισμού).

Και αυτό για να γίνει χρειάζεται κοινό μέτωπο ορθολογισμού και αντίστασης στην μικροπολιτική, την ρουσφετολογία και την πολεοδομία του πεζοδρομίου και της ψηφοθηρίας.

Και χρειάζεται ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ σε βάθος.
Χρειάζεται ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΟΥΣ.

Οι δημοτικοί σύμβουλοι και οι κάτοικοι της περιοχή ελπίζουμε - και τους καλούμε - να διαβάσουν με προσοχή τις αναρτήσεις που θα ακολουθήσουν με τη νέα ετικέτα ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ.

Και να προσεγγίσουν το θέμα με ανοικτό μυαλό αν όντος θέλουν να μπει η περιοχή στο σχέδιο.

Αν συνεχίσουν να κατορθώνουν κάποια συμφέροντα (οικονομικά, πολιτικά, φυλετικά, μελετητικά, μεσιτικά κλπ) - όχι ίσως τα ίδια κάθε φορά - να υποτάσσουν την επιστήμη και την κοινωνική δράση στις εμμονές τους και την ψευδαίσθηση ότι θα επιβληθούν καθολικά, τότε η περιοχή δεν θα μπει στο σχέδιο και κρατήστε το αυτό.
Και δεν λέω "δεν θα μπει ΣΩΣΤΑ στο σχέδιο". Λέω ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!
ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ!
Μιλάμε για τον ορισμό της ΒΛΑΚΕΙΑΣ. Από "win - win" συνθέσεις να πηγαίνουμε στο "ΟΛΟΙ ΧΑΜΕΝΟΙ αρκεί να ψοφίσει και η κατσίκα του γείτονα".
 
Νταβίας speaking!
Σε δέκα χρόνια θα αποδειχτεί ότι πάλι δίκιο θα έχει για τα πολεοδομικά (και συγχωρέστε μου την αμετροέπεια αλλά υποκριτική μετριοφροσύνη εκεί που έχουμε δικαιωθεί 150 τα εκατό και έχω αφιερώσει την ζωή μου και χρόνια μελέτης δεν πουλάω).

Είναι τόσο σύνθετο το θέμα που κάθε φορά που γέρνει η πλάστιγγα προς το ένα συμφέρον, το άλλο έχει τα όπλα - νομικά και πολιτικά - να σταματάει τις διαδικασίες.

Και έτσι επανερχόμαστε συνεχώς στο ΜΗΔΕΝ.

Γι' αυτό ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ:

Να είμαστε τόσο λογικοί και δίκαιοι, τόσο τεκμηριωμένοι και ανοικτοί να δεχτούμε τα ΔΕΔΟΜΕΝΑ της πολεοδομικής επιστήμης που πρέπει απρόσκοπτα να μας εισηγείται σενάρια και λύσεις πριν αποφασίζουμε, ώστε να πειστούν ΟΛΟΙ ότι η τοπική κοινωνία αναζήτησε και κατέληξε ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ.

Και βέβαια ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ και ΧΑΡΥ ΠΟΤΤΕΡ.

Αυτή είναι η εισαγωγή στη νέα ενότητα της ΠΛΑΤΕΙΑΣ με ετικέττα ΠΕΥΚΟ ΠΟΛΙΤΗ.

Ακολουθεί η πρώτη ανάρτηση - αναδημοσιεύση που σας καλούμε να διαβάσετε μαζί με τα σχόλια.

ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΤΑΒΙΑΣ


ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΧΟΡΗΓΩΝ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ


Οι Κοινωνικές Δομές του Δήμου Χαλανδρίου ξεκίνησαν το Μάρτιο του 2013 και παρατάθηκε η λειτουργία τους έως και την 30η Ιουνίου 2015. Για πρώτη φορά παρέχεται μια ολοκληρωμένη κοινωνική υποστήριξη, επαγγελματικών προδιαγραφών που στηρίζει σταθερά τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Με ένα αξιόπιστο μηχανογραφημένο σύστημα καταγραφής εισερχόμενων και εξερχόμενων στοιχείων διασφαλίζεται η απόλυτη διαφάνεια. Ήδη εκατοντάδες συμπολίτες μας έχουν ωφεληθεί από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι Κοινωνικές Δομές.

Σήμερα, οι Κοινωνικές Δομές εξυπηρετούν και υποστηρίζουν: 674 άτομα (386 οικογένειες) στο Κοινωνικό Παντοπωλείο, 215 άτομα στη Δομή Παροχής Συσσιτίων, 335 άτομα στο Κοινωνικό Φαρμακείο ενώ περισσότερα από 2295 άτομα έχουν εξυπηρετηθεί από τις υπηρεσίες του Γραφείου Διαμεσολάβησης έως σήμερα. Επιπλέον, παρέχονται υπηρεσίες συμβουλευτικής και ψυχοκοινωνικής υποστήριξης από εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό.

Οι Κοινωνικές Δομές είναι προϊόν συνεργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, του Δήμου Χαλανδρίου, του Ελληνικού Κέντρου Προαγωγής και Ψυχικής Υγείας ΠΟΡΕΙΑ Α.Μ.Κ.Ε., της Εταιρείας Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (Ε.Π.Α.Ψ.Υ), του Γενικού Φιλόπτωχου Ταμείου της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών και του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Γεωργίου Κουρτέση.

Εν όψει των δύο ετών λειτουργίας μας στο Δήμο Χαλανδρίου, θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Μαρτίου, 2015 στις 20:00 μ.μ επίσημη βράβευση χορηγών και εθελοντών στην αίθουσα Κοινωνικών Εκδηλώσεων στην οδό Στρ. Παπάγου 7 & Αριστοφάνους στο Χαλάνδρι.

Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης θα είναι ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων κος Παναγιώτης Κουρουμπλής. Μετά την βράβευση θα ακολουθήσει δεξίωση στο χώρο των Κοινωνικών Δομών. Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

Το εγχείρημα στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο στην εθελοντική προσπάθεια και την προσφορά των επιχειρήσεων και των απλών πολιτών. Στηρίζεται στη συμμετοχή όλων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη στήριξη και τη συμβολή σας όλα αυτά τα χρόνια. Μέσα από μία οργανωμένη προσπάθεια, επιτελούμε ένα σημαντικό κοινωνικό έργο, βοηθώντας τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.


Χωρίς τους ΟΤΑ η ρύθμιση για τις ληξιπρόθεσμες – Τι σχεδιάζει το υπουργείο Οικονομικών για δήμους & περιφέρειες



Δεν θα συμπεριληφθούν οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) στην παρούσα ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων χρεών ιδιωτών προς το Δημόσιο. Σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr υπάρχουν κάποια τεχνικά προβλήματα τα οποία δεν επιτρέπουν προς το παρόν να εξυπηρετηθούν και οι οφειλέτες των δήμων και των περιφερειών. «Αν και γνωρίζουμε τη σημασία μιας τέτοιας ρύθμισης τόσο για τους ΟΤΑ όσο και για τους πολίτες επί του παρόντος κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει», τονίζουν πηγές του υπουργείο Οικονομικών προς την aftodioikisi.gr.  
Ωστόσο, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η σχετική ρύθμιση για τις οφειλές προς τους ΟΤΑ πρόκειται να έρθει το επόμενο διάστημα στη Βουλή και θα είναι παρόμοια με αυτή που πρόκειται να κατατεθεί για το Δημόσιο.  Δηλαδή,  θα αφορά χρέη που έγιναν ληξιπρόθεσμα ως 31 Ιανουαρίου 2015 και πιθανότατα θα περιλαμβάνει τρεις φάσεις:
Στην πρώτη φάση όσοι φορολογούμενοι εξοφλήσουν το σύνολο του χρέους τους και θα δικαιούνται τη διαγραφή του συνόλου των προσαυξήσεων. Δηλαδή αν το αρχικό χρέος είναι 500 ευρώ και οι προσαυξήσεις 500 ευρώ και εξοφληθεί στο σύνολό της η αρχική οφειλή σβήνει αυτόματα και το όλο το ποσό των προσαυξήσεων. Αν η αρχική οφειλή είναι 200 ευρώ και οι προσαυξήσεις 500 ευρώ τότε με την εξόφλησή της θα διαγράφεται το σύνολο των προσαυξήσεων, δηλαδή τα 500 ευρώ. Θα προβλέπεται η εναλλακτική να εξοφληθεί το 50% ή άλλο ποσοστό της αρχικής οφειλής και να σβήσει αντίστοιχοι ποσοστό προσαυξήσεων.
Στη δεύτερη φάση οι οφειλέτες θα μπορούν εξοφλούν κάποιο μέρος της αρχικής οφειλής και να διαγράφεται αυτόματα ισόποσο τμήμα των προσαυξήσεων. Δηλαδή αν η αρχική οφειλή είναι 500 ευρώ και οι προσαυξήσεις 1.000 ευρώ και αποπληρώνονται τα 500 τότε θα διαγράφονται 500 ευρώ προσαυξήσεων.
Τέλος, στην τρίτη φάση της ρύθμισης οι οφειλέτες θα μπορούν να αποπληρώσουν το χρέος τους σε έως 100 δόσεις. Και στη φάση αυτή θα προβλέπεται διαγραφή προσαυξήσεων αλλά σε μικρότερα ποσοστά από τις δύο παραπάνω επιλογές.
Οι οφειλέτες που αξιοποιήσουν κάποια από τις δύο πρώτες επιλογές θα μπορούν για το υπόλοιπο της οφειλή τους να μπουν στη ρύθμιση των 100 δόσεων αλλά χωρίς να δικαιούνται διαγραφή προσαυξήσεων.

 http://www.aftodioikisi.gr


Ρένα Δούρου: Δήλωση για τη δικαστική απόφαση για τον Η. Κασιδιάρη




Απαλλαγή του Ηλία Κασιδιάρη για την επίθεση κατά της Λιάνας Κανέλη.
Τα γεγονότα όμως είναι ξεροκέφαλα και έχουν καταγραφεί για την Ιστορία από τις τηλεοπτικές κάμερες. Παραμένουν εγγεγραμμένα στη συλλογική συνείδηση χωρίς να παραγράφονται ποτέ.
Όπως άλλωστε δεν παραγράφονται ποτέ τα ζητήματα ήθους και πολιτικής ηθικής σε μια Δημοκρατία. Τα γεγονότα είναι υπαρκτά και θα εγκαλούν για πάντα τις συνειδήσεις.
6 Μαρτίου 2015


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *