Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Ανακοίνωση της Eνωτικής Παρέμβασης Εργαζομένων Δήμου Βριλησσίων


Eνωτική Παρέμβαση Εργαζομένων Δήμου Βριλησσίων

Ξεκινάμε από τελείως διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες. Κατά το παρελθόν, έχουμε όλοι μας εκλεγεί στo Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Εργαζομένων του Δήμου Βριλησσίων.

Θεωρούμε χρέος μας να συνεχίσουμε να υπηρετούμε τη συνοχή και την αποτελεσματική παρέμβαση του Συλλόγου μας και να παρεμβαίνουμε καταθέτοντας τις απόψεις μας, με στόχο την σφυρηλάτηση της ενότητάς του.

Στηρίζουμε διαφορετικά κόμματα και παρατάξεις, αυτό όμως δεν μας εμποδίζει να έχουμε κοινούς στόχους:



ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΔΡΑΣΗ του Συλλόγου Εργαζομένων Δήμου Βριλησσίων.

ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των δημοτικών υπηρεσιών.

ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ προσλήψεων μόνιμου προσωπικού.

ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των ελαστικών σχέσεων εργασίας.

ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ των εργασιακών κεκτημένων και την διεκδίκηση όσων από αυτά χάθηκαν, από τις μνημονιακές πολιτικές των τελευταίων χρόνων.

ΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ των εργαζομένων στους μελλοντικούς μνημονιακούς σχεδιασμούς.

ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ και την περιφρούρηση της ενότητας του συλλόγου μας από στείρες κομματικές και παραταξιακές σκοπιμότητες που οδηγούν στον κατακερματισμό του.

Κοινό συμπέρασμα όλων μας είναι, ότι ένα από τα βασικότερα προβλήματα του συνδικαλιστικού κινήματος, είναι ο παλαιοκομματισμός, οι μικροκομματικές συγκρούσεις, τα συνδικάτα - φέουδα των κομμάτων, που χρησιμοποιούνται είτε ως κυβερνητικός, είτε ως εργοδοτικός, είτε ως αντιπολιτευτικός μηχανισμός. Οι προτεραιότητες που είναι στην λογική της εξυπηρέτησης του μικροπαραταξιακού όφελους και όχι της συλλογικής διεκδίκησης.

Πιστεύουμε ότι η συνδικαλιστική δράση:

Είναι ΜΑΖΙΚΗ, όταν στους κόλπους της εκφράζονται και δρουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, ανεξαρτήτως εργασιακού αντικειμένου, πολιτικών αντιλήψεων και κομματικών προτιμήσεων ή εντάξεων.

Είναι ΤΑΞΙΚΗ, όταν εκφράζει τα ανεξάρτητα συμφέροντα των δυνάμεων της εργασίας, για την βελτίωση του επιπέδου και της ποιότητας των όρων εργασίας και διαβίωσης και αγωνίζεται για την κοινωνία αλληλεγγύης και δικαιοσύνης, όπου οι δυνάμεις της εργασίας θα έχουν το ρόλο που τους ανήκει, ισχυρό ρόλο σε μια κοινωνία συνοχής.

Είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ, με την έννοια ότι δεν διακατέχεται από συντεχνιακές αντιλήψεις και πρακτικές αλλά εντάσσει στη δράση της σε ευρύτερους κοινωνικούς στόχους, συγκροτώντας συμμαχίες με κοινωνικές δυνάμεις που οι επιδιώξεις τους είναι συμβατές, ίδιες ή ταυτόσημες με αυτές των δυνάμεων της εργασίας.

Eίναι ΑΥΤΟΝΟΜΗ στο μέτρο που δεν εξαρτάται από κόμματα, εργοδότες, κράτος ή κυβέρνηση, δεν χειραγωγείται και δεν εντάσσει την στρατηγική και την τακτική της σε σχεδιασμούς εκτός των γραμμών της. Είναι αυτόνομη στο μέτρο που έχει ρόλο και λόγο. Που αναπτύσσει την δική της στρατηγική και υποστηρίζει τακτικές που εκπορεύονται από τα συνδικάτα και τους εργαζομένους.

Πιστεύουμε ότι είναι η ώρα, να υπερβούμε τις παθογένενιες και τις ιδεοληψίες που έχουν οδηγήσει στην απαξιώση και στον κατακερματισμό του συνδικαλιστικού κινήματος.

Nα σεβαστούμε στην ουσία την αυτονομία όλων των θεσμών.

Να σεβαστούμε την ουσία της δράσης του συνδικαλιστικού κινήματος και τα μεγάλα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει, αν θέλουμε να μιλάμε στα σοβαρά για αυτονομία. Όσο πιο σύντομα κατανοήσουμε όλοι μας, κόμματα, δημοτικές παρατάξεις, εργαζόμενοι, δήμαρχοι, κυβέρνηση, τους διαφορετικούς και διακριτούς ρόλους μας σε αυτή τη πορεία, τόσο πιο δημιουργικά θα λειτουργήσουμε για όλους μας.

Θέλουμε ένα σωματείο που θα είναι ξεκάθαρο, ότι παίρνει αποφάσεις και δίνει λογαριασμό στους εργαζόμενους που εκπροσωπεί και όχι στο κόμμα που στηρίζει η πλειοψηφία, ώστε να εκφράζει εργαζόμενους με διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες, αλλά και όσους δεν συμμετέχουν σε καμία συλλογική δράση, εκ πεποιθήσεως, για να μην πάρουν μέρος σε οποιοδήποτε μικροκομματικό παιχνίδι.

ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ.

Έχουµε χρέος να ενώσουµε τις φωνές µας και να δείξουµε έναν άλλο δρόµο, της ανατροπής µιας ολόκληρης λογικής, σκοπιμοτήτων και ιδεοληψιών, που εν τέλει υπονομεύει τους αγώνες μας. Συμπορευόμαστε σε αυτή την πρωτοβουλία που στόχο έχει να αναδείξει τους κινδύνους απαξίωσης που αντιμετωπίζουμε ως συλλογικότητα.

Διαφωνούμε με την μεθοδευμένη απομάκρυνση των δράσεων μας από την ΠΟΕ-ΟΤΑ, την ομοσπονδία στην οποία συμμετέχουμε από την ίδρυση του συλλόγου μας.

Η συμμετοχή μας στο δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό μας όργανο δεν μπορεί να αμφισβητείται ανάλογα σε ποια παράταξη ανήκει κάθε φορά η πλειοψηφία που προκύπτει από τις εκλογές μας.

Διαφωνούμε με τις ιδεοληπτικές πρακτικές που αντιστρατεύονται καταφανώς το συμφέρον και την προστασία συναδέλφων, με την άρνηση του σημερινού Δ.Σ. της οικονομικής συμπαράστασης των μελών του συλλόγου, παρόλο που υπάρχει αυτή η δυνατότητα. Διαχρονικά ο σύλλογος, ήταν στο πλευρό των συναδέλφων με τις μικρές οικονομικές του δυνάμεις και είχε συμπαρασταθεί σε συναδέλφους που αντιμετώπιζαν σοβαρά προβλήματα υγείας ή σε συναδέλφους που αναγκάστηκαν να δώσουν και δικαστικές μάχες για την υπεράσπιση της εργασίας τους.

Αδυνατούμε να κατανοήσουμε την αναγκαιότητα το Δ.Σ του Συλλόγου μας, να κάνει ενημέρωση στους χώρους δουλειάς χέρι - χέρι με τον επικεφαλής μιας δημοτικής παράταξης, ή τον δημοτικό σύμβουλο άλλης δημοτικής παράταξης και αυτό να παρουσιάζεται ως “πρώτη φορά ταξικά στα Βριλήσσια”.

Δεν κατανοούμε τη χρησιμότητα μιας ανοικτής εκδήλωσης του συλλόγου μας με κεντρικό ομιλητή, τον επικεφαλής μιας δημοτικής παράταξης. Δεν δεχόμαστε ο σύλλογός μας να γίνει παράρτημα οποιασδήποτε δημοτικής παράταξης.

Βασική αρχή αυτής της πρωτοβουλίας είναι ο σεβασμός της διαφορετικής άποψης κι η αναζήτηση κοινής συνισταμένης στον αγώνα της υπεράσπισης και της διεκδίκησης των εργασιακών μας δικαιωμάτων.

Επισημαίνουμε τον κίνδυνο του αποπροσανατολισμού του συλλόγου μας, το πισωγύρισμα της δύναμης και της ενότητας μας. Πιστεύουμε ότι στο πρωτοβάθμιο σωματείο έχουμε υποχρέωση να αναζητούμε την συνισταμένη όλων μας, μακριά και πέρα από κομματικές επιταγές και αγκυλώσεις, που το μόνο που κάνουν είναι να αδυνατίζουν την ενότητά μας και να υπονομεύουν τη δύναμη της παρέμβασής μας, σε θέματα που μπορούμε να επηρεάσουμε αποτελεσματικά.

Δεν θεωρούμε τη συλλογική δράση ως ευκαιρία για κομματική ανέλιξη, ή επαναστατική γυμναστική, αλλά ως ευκαιρία σύνθεσης διαφορετικών απόψεων και κοινής δράσης, για την επίτευξη κοινών στόχων. Δεν πιστεύουμε στην μετατροπή του σύλλογου μας σε μικρό κοινοβούλιο.

Θέλουμε να συνεχίσουμε να προτάσσουμε τους κοινούς μας στόχους, να υπερασπιζόμαστε τα εργασιακά μας δικαιώματα, την καλυτέρευση των συνθηκών εργασίας μας, αλλά και να βγούμε από τον μικρόκοσμο της στενής συντεχνιακής διεκδίκησης, επιδιώκοντας και την καλυτέρευση των υπηρεσιών που παρέχουμε εμείς στους δημότες.

Έχουμε χρέος να απομονώσουμε τον δογματισμό και τα μικροπαραταξιακά παιχνίδια που παίζονται στις πλάτες μας.

Θεωρούμε αναγκαίο να εμβαθύνουμε περισσότερο στις συνέπειες της πρότασης συμμετοχής των εργαζομένων με ελαστικές σχέσεις εργασίας στις εκλογικές διαδικασίες της ομοσπονδίας αλλά και των πρωτοβάθμιων σωματείων και να δούμε κατάματα μια πραγματικότητα που έχουμε υποχρέωση να μην κάνουμε ότι αγνοούμε...

Να αναλογιστούμε δηλαδή, τι ευκαιριακές αλλοιώσεις προκύπτουν στη βάση των σωματείων μας, από τους συναδέλφους που εργάζονται για δύο, πέντε ή οκτώ μήνες στον (κάθε) δήμο αν έχουν το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι για τα διοικητικά συμβούλια (3ετούς θητείας) όταν είναι σε όλους μας γνωστό, ότι η επιλογή τους συχνά βασίζεται σε διαδικασίες άσχετες με το ΑΣΕΠ, από εργοδοτικούς μηχανισμούς που δομούνται συνήθως από τις διοικήσεις των δήμων ανεξαρτήτως κομματικής προελεύσεως.

Να αναλογιστούμε λοιπόν κατά πόσο αυτή η εμφανιζόμενη ως "προοδευτική" επιλογή συμβάλλει ή αλλοιώνει στην αυτονομία και την ανεξαρτησία της λειτουργίας των πρωτοβάθμιων σωματείων, τη στιγμή μάλιστα που σε αρκετούς δήμους οι εργαζόμενοι ορισμένου χρόνου τείνουν να είναι περισσότεροι σε αριθμό από το μόνιμο προσωπικό.

Nα σκεφτούμε αν μια τέτοια διεκδίκηση, η οποία έχει γίνει το κυρίαρχο θέμα τα τελευταία χρόνια και εμφανίζεται με ισχυρό προοδευτικό πρόσημο, αν σε τελική ανάλυση αποδυναμώνει την πρωταρχική θεμελιώδη ταξική μας διεκδίκηση για μόνιμες και σταθερές θέσεις εργασίας.

Ας μην κρυβόμαστε πίσω από γενικότητες και από ωραία συνθήματα που μπορεί να μας κάνουν ευχάριστους, σίγουρα όμως δεν μας κάνουν χρήσιμους.

Να μιλήσουμε συγκεκριμένα για τις διαφοροποιήσεις που υπάρχουν μεταξύ συναδέλφων που θεωρούνται ορισμένου χρόνου, ενώ υπηρετούν επί δεκαετίες στους ίδιους εργασιακούς χώρους, και που σαφώς θα πρέπει να έχουν δικαίωμα συμμετοχής στις εκλογικές διαδικασίες, τόσο του πρωτοβάθμιου σωματείου όπως και της ομοσπονδίας. (Όπως είναι οι εργαζόμενοι στις κοινωνικές δομές - Βοήθεια στο σπίτι, ΚΗΦΗ, ΚΔΗΦ, ΚΔΑΠ, ΚΔΑΠ-ΑΜΕΑ) - εργαζόμενοι με τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις που έχουν μετατραπεί οι συμβάσεις τους σε αορίστου χρόνου, εργαζόμενοι που μέσω ΕΣΠΑ ή 8μηνων συμβάσεων εργάζονται συνεχώς πάνω από 2 χρόνια).

ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ

Mας περιμένουν πολλές και δύσκολες μάχες, γι’ αυτό πρέπει όλοι μας να περιφρουρήσουμε την αυτονομία, την ανεξαρτησία, την μαζικότητα, την ενότητα, και την αποδέσμευση από κομματικούς μηχανισμούς του Συλλόγου μας.

Ξεκαθαρίζουμε ότι, αυτή η ΕΝΩΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ μας εκφράζει την αγωνία μας και το μερίδιο ευθύνης που μας αναλογεί, για το μέλλον, τη συνοχή και την ενότητα του Συλλόγου μας.

Όσοι βιαστούν να την παρερμηνεύσουν ως προσπάθεια διάσπασης, προφανώς θα την κρίνουν με βάση την δική τους πορεία και δράση. Για εμάς είναι ξεκάθαρο ότι δεν μπαίνει τέτοιο ζήτημα και αυτό αποδεικνύεται από την δράση όλων μας, μέχρι σήμερα.

ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΙ
Βίκυ Χαλκιά
Τάσος Βιρβίλης
Γιάννης Ζαφειράκης
Λεωνίδας Μάρκογλου
Σάκης Σαμαράς

ΠΡΩΗΝ ΜΕΛΗ ΤΟΥ Δ.Σ.

Νίκος Μήτσης
Σπύρος Τσιρίκος
Νίκος Βασιάδης
Ιωάννα Μπέλμπα
Βασίλης Λογοθέτης
Παναγιώτης Γκρίφσας
Στέλιος Αλεξίου


"ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ" ΣΟΥ ΛΕΕΙ Κ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝΕ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

ΚΟΙΤΑ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΥΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΡΕΣΑΝ ΣΤΟΥΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ.
Και βέβαια φταίνε και οι αιρετοί με το δόγμα "ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΚΑΙ ΜΗ ΕΡΕΥΝΑ για να μην είσαι κακό παιδί σαν τον ακατανόμαστο που θέλει να ελέγχει πριν υπογράφει ο κακορίζικος" και απλώς μοίραζουν αυτόγραφα στους υπηρεσιακούς "δια να τους στηρίξουν εις τας εκλογάς".

Εκτός από τον Πρίγκηπα που κάποιοι τον προφύλαξαν, βεβαίως, βεβαίως.

Μιλάμε άραγε για ΜΕΓΑΛΗ ΣΚΕΥΩΡΙΑ εν όψει των επερχόμενων - το 2006 - δημοτικών εκλογών;

Δεν ξέρω, βγάλε εσύ συμπέρασμα αναγνώστη μου από τα γεγονότα και τα έγγραφα:

Στις 4 Απριλίου του 2005 η Ελένη Παπαδοπούλου στέλνει στα Γενικά Αρχεία του Κράτους (ΓΑΚ) την ακόλουθη αίτηση έγκρισης καταστροφής αρχείων.

Την λίστα δηλαδή που - υποτίθεται - ότι είχε ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ η επιτροπή του δημοτικού συμβουλίου, αυτή η επιτροπή τέλως πάντων που συγκάλεσαν (τα έχουμε πει επί των αποφάσεων του ΔΣ και την μεγάλη παραποίηση) και είχε εγκρίνει το δημοτικό συμβούλιο ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΓΑΚ. (δες στο τέλος της ανάρτησης την προβλεπόμενη διαδικασία).

Να λοιπόν τι στείλανε στα ΓΑΚ.
Εδώ πλέον εμπλέκεται σχεδόν όλη η τότε υπηρεσιακή δομή του δήμου Χαλανδρίου.
ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΕΙ Η "ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ - εν αμαρτία _ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.



Η πρόσκληση στα μέλη της επιτροπή γίνεται ΤΗΝ ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ, στις 6 Απριλίου:

 

Και το  έτσι και αλλιώς - ΛΕΙΨΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ γίνεται στις 13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ!!!!!
https://1.bp.blogspot.com/-gV-uovBfc2E/VvYy4yQmyfI/AAAAAAAAb1w/YIfmV1df1eQ57jekiTYzC4K_1aDijg4Ug/s1600/%25CF%2580%25CF%2581%25CE%25B1%25CE%25BA%25CF%2584%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25BF1.jpg







ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ!

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΓΑΚ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΠΗΡΑΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ!

ΝΑΤΗΝ!



ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΔΕΣ ΤΟN ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΟΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
ΤΟ ΕΙΔΕΣ;

Κοίτα τώρα την ημερομηνία καλά: 5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2005!

Δηλαδή την επόμενη μέρα από την αίτηση της Ελένης Παπαδοπούλου!
Μιλάμε για δημόσιο που πετάει, έτσι;;;

Άρα λοιπόν: Οι υπηρεσιακοί στείλαν αίτηση καταστροφής στα ΓΑΚ αρχείων ΠΡΙΝ ΝΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ βεβαιώνοντας τα ΓΑΚ ότι έχει τηρηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία.
ΜΕΤΑ συγκάλεσαν επιτροπή και τελικά κατέστρεψαν τα αρχεία ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, όπως βεβαιώνει η Ελένη Κούκα!

Ενώ το σωστό θα ήταν .... ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΜΕ ΛΕΞΗ ΠΡΟΣ ΛΕΞΗ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 6 και 7 του ΠΔ 480/95:


'Άρθρο 6:Διαδικασία εκκαθάρισης παλαιών αρχείων

1. Κάθε επιτροπή βρίσκεται σε απαρτία όταν είναι παρόντα όλα τα μέλη της

2. Η επιτροπή αφού εξετάσει τους φακέλους του αρχείου, αποχωρίζει τα έγγραφα και λοιπά στοιχεία που κατά την κρίση της είναι για καταστροφή και καταγράφει σε πίνακες τον τίτλον της αρχής που τα εξέδωσε την περίληψη και τη χρονολογία έκδοσης τους. Προκειμένου για φακέλους υποθέσεων, ήτοι περισσοτέρων εγγράφων που αφορούν στο ίδιο θέμα, καταγράφει μια ευρύτερη περίληψη που να ανταποκρίνεται στο θέμα το οποίο αφορά ο οικείος φάκελος.

3. Εκάστη επιτροπή τηρεί πρακτικά για τις εργασίες της, που υπογράφονται από όλα τα μέλη της και αποφαίνεται για την καταστροφή των εγγράφων στοιχείων του αρχείου. Οι αποφάσεις της επιτροπής λαμβάνονται κατά πλειοψηφία και στο πρακτικό μνημονεύεται και η γνώμη της μειοψηφίας. Τα πρακτικά της επιτροπής περιλαμβάνουν σε παραρτήματα τους ανωτέρω στην παρ. 2 του παρόντος άρθρου πίνακες. 
 
'Άρθρο 7: Καταστροφή ή διατήρηση εγγράφων

1. Τα πρακτικά των επιτροπών υποβάλλονται στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης με μέριμνα των οποίων εκδίδονται αποφάσεις των συμβουλίων τους για την καταστροφή ή διατήρηση των εγγράφων και λοιπών στοιχείων που αναφέρονται στα πρακτικά. Προκειμένου για καταστρεπτέα έγγραφα, εάν ορισμένα από αυτά θεωρηθούν, ότι πιθανό να είναι χρήσιμα και πέραν του χρόνου που καθορίζεται από τα άρθρα 3 και 4 του παρόντος τότε επαναχαρακτηρίζονται κατά την κρίση των ως άνω επιτροπών και κατά χρόνον όχι μεγαλύτερο του διπλασίου του ήδη προβλεπομένου.

2. Στη συνέχεια καλούνται εγγράφως και με απόδειξη, τα γενικά Αρχεία του Κράτους, να επιλέξουν μέσα σε προθεσμία όχι μικρότερη του ενός η οποία θα ορίζεται στο οικείο έγγραφο, τα ιστορικά ενδιαφέροντος έγγραφα.

Για την επιλογή των ιστορικού ενδιαφέροντος εγγράφων των εκτός της μείζονος περιοχής πρωτευούσης ΟΤΑ τα γενικά Αρχεία του Κράτους δύνανται να εξουσιοδοτούν υπαλλήλους που υπηρετούν στην έδρα κάθε Νομαρχία.

3. Μετά την επιλογή από τα γενικά αρχεία του Κράτους των εγγράφων ιστορικής σημασίας ή την παρέλευση απράκτου της προθεσμίας που τάχθηκε κατά την παρ. 2 του παρόντος άρθρου, ακολουθεί η διαδικασία πολτοποιήσεως των χαρακτηρισθέντων ως καταστρεπτέων εγγράφων σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. 4. Τα πρακτικά των επιτροπών, οι εγκριτικές περί καταστροφής αποφάσεις και το έγγραφο της παρ. 2 του παρόντος άρθρου προς τα γενικά Αρχεία του κράτους, φυλάσσονται σε ιδιαίτερο φάκελο του αρχείου ως αναπόσπαστο αρχείο αυτού, διατηρούμενα στο διηνεκές


ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΑΝΓΝΩΣΤΗ




ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΕΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ




Με κύριο γνώμονα την προστασία της υγείας των πολιτών, σε συνάρτηση με τις πραγματικές ανάγκες της τεχνολογίας και της καθημερινότητας των Δημοτών, στον αστικό ιστό, αποφασίζει ομόφωνα:

1. ΘΕΣΜΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

Προτείνεται :

Α) Η αλλαγή των υφιστάμενων ορίων ασφαλούς έκθεσης του κοινού σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, στη χώρα μας από 31.5 V/m και 44,4 V/m, στις φασματικές περιοχές GSM 900 και DCS 1800 αντίστοιχα, σε 6 V/m για αμφότερες τις περιοχές (σε εναρμόνιση με τα ισχύοντα στη γείτονα χώρα Ιταλία), δηλαδή από το 70% και 60% των ορίων της ICNIRP (που προβλέπονται στο Ν3431/2006) να πάμε στο 14% αυτών των ορίων.

Ουσιαστικά δηλαδή στα κατώτερα, διεθνώς, ισχύοντα όρια.

Β) Την καθιέρωση μηχανισμών ελέγχου (τακτικών και έκτακτων) για το σύνολο των αδειοδοτούμενων ή και αυθαίρετων εγκαταστάσεων κινητής τηλεφωνίας, με φορείς το αρμόδιο Υπουργείο Περιβάλλοντος, την Περιφέρεια και τους Δήμους, δια μέσω πιστοποιημένων ειδικών επιστημόνων ή εργαστηρίων.

Γ) Την καθιέρωση αυστηρών ποινών για αυθαίρετες εγκαταστάσεις κινητής τηλεφωνίας και εξοντωτικά πρόστιμα και σοβαρές κυρώσεις για τις περιπτώσεις υπέρβασης, των επιτρεπόμενων ορίων και λοιπών παραβάσεων του αδειοδοτικού καθεστώτος και της κείμενης νομοθεσίας. Τα πρόστιμα να αποδίδονται στους δήμους, ως τέλη περιβαντολλογικής προστασίας.

Δ) Απάλειψη των παραγράφων 12, 13 και 16 του Άρθρου 30 του Ν4070/2012 (ΦΕΚ Α' 82/10-04-2012) και των παραγράφων 4, 5 και 6 του Άρθρου 126 του Ν4249/2014 (ΦΕΚ Α 73/24-3-2014) και πρόβλεψη για υποχρεωτική ενημέρωση των οικείων Δήμων, προ της εγκατάστασης των κεραιών κινητής τηλεφωνίας, ως και υποχρεωτική, αποφασιστική (όχι γνωμοδοτική), έγκριση των Μελετών Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων από την Αιρετή Περιφέρεια που θα συνοδεύουν την κάθε αίτηση εγκατάστασης κεραιών. Ειδικότερα, θεωρείται απαράδεκτη η διάταξη περί de facto πολεοδομικής έγκρισης, μετά από άπρακτη προθεσμία 2 μηνών από την κατάθεση των δικαιολογητικών στην οικεία Πολεοδομική Υπηρεσία.

Ε) Ειδική μέριμνα για τους σταθμούς κινητής τηλεφωνίας, με την τοποθέτηση τους εκτός αστικού ιστού και απομάκρυνση των υφιστάμενων εντός τακτής προθεσμίας.

2. Να κατατεθεί πρόταση για σύνταξη ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ στην ΥΓΕΙΑ των πολιτών, από την έκθεση στην ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία που εκπέμπουν οι κεραίες κινητής τηλεφωνίας, με καταγραφή και συνεκτίμηση όλων των αναλόγων υφισταμένων μελετών στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, δια μέσου σύμπραξης επιτροπής ειδικών επιστημόνων, του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΓΕΙΑΣ-ΥΠΕΧΩΔΕ-ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ και ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, με πρωτοβουλία και χρηματοδότηση της ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ και της ΚΕΔΕ.

3. Να αναλάβει ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ (Σ.Β.Α.Π.) πρωτοβουλία για ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ των ΝΕΩΝ για τις βλαβερές επιπτώσεις στην υγεία τους που επιφέρει η αλόγιστη χρήση των κινητών τηλεφώνων.


ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΓΩ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΣΕΙΣ
από την Αμελί στην Μισιρλού
και από τον Nino Rota στους Beatles


''ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ''

Είσοδος ελεύθερη


ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 ΑΠΡΙΛΙΟΥ, ΣΤΙΣ 20:30
ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ ΣΟΦΟΚΛΗ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 20, ΧΑΛΑΝΔΡΙ


Ημερίδα για τα Κέντρα Κοινότητας

Ημερίδα – συζήτηση διοργανώνει η Π.Ε.Δ.Α., σε συνεργασία με το Υπουργείο Εργασίας, με αφορμή την προώθηση από το Υπουργείο Εργασίας της δημιουργίας των Κέντρων Κοινότητας και την ψήφιση της σχετικής τροπολογίας από τη Βουλή (ήδη η Κ.Υ.Α. δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 854 Β’/2016).

Στην ημερίδα – συζήτηση καλούνται να πάρουν μέρος Δήμαρχοι, Αντιδήμαρχοι Κοινωνικών Υπηρεσιών, Αντιδήμαρχοι Οικονομικών Υπηρεσιών και Διευθυντές – Προϊστάμενοι των παραπάνω τομέων.

Η ημερίδα θα γίνει στην αίθουσα συσκέψεων της ΠΕΔΑ Κότσικα 4, 1ος όροφος στις 07-04-2016 ημέρα Πέμπτη και ώρα 13:00 μ.μ.


Ομιλία της Περιφερειάρχη Ρένας ΔΟΥΡΟΥ για αναπτυξιακές προοπτικές της Αττικής




Την αναπτυξιακή προοπτική της Αττικής παρουσίασε η Περιφερειάρχης σε εκδήλωση του Club των Ξένων Οικονομικών και Εμπορικών Ακολούθων


Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου αναπτυξιακού προτύπου της Αττικής, παρουσίασε σήμερα, η Περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου, στην Εκδήλωση Οινογευσίας, ενώπιον των μελών του Club των Ξένων Οικονομικών και Εμπορικών Ακολούθων στην Ελλάδα (ECDC). «Συγκροτούμε ένα νέο παραγωγικό πρότυπο, με σεβασμό στο περιβάλλον, το τοπικό οικοσύστημα, τον μικρό παραγωγό, το νέο επιχειρηματία, τη σύγχρονη τεχνολογία, την πρωτοπόρα γνώση», τόνισε χαρακτηριστικά η Περιφερειάρχης.

Η σημερινή πρωτοβουλία, σε συνεργασία με το Enterprise Greece και το Club των Ξένων Οικονομικών και Εμπορικών Ακολούθων στην Ελλάδα, στοχεύει στην προβολή του Αττικού Αμπελώνα και διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Αττικής.

Ακολουθούν τα βασικά σημεία της παρέμβασής της Περιφερειάρχη:

· Θέτουμε σήμερα τις βάσεις για ένα νέο μοντέλο ανάπτυξης, με την πλήρη αξιοποίηση ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών εργαλείων, με έμφαση στη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, την απασχόληση, την καινοτομία, τη νεοφυή επιχειρηματικότητα, την προσέλκυση επενδύσεων.

· Συμμετέχουμε σε πρωτοβουλίες όπως αυτή της Κομισιόν και της Διεθνούς Διαφάνειας, για τα «Σύμφωνα Ακεραιότητας».

· Εντάσσουμε σειρά συνεργειών με δημόσιους φορείς, όπως με το Enterprise Greece. Σε αυτή την προοπτική ενσωματώνονται επίσης εκδηλώσεις σαν τη σημερινή που συνδέουν τη δράση της Περιφέρειας με τους προνομιακούς της συνομιλητές.

· Υλοποιούμε την Περιφερειακή Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης του ΠΕΠ Αττικής για την προγραμματική περίοδο 2014 - 2020, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα πεδία της Δημιουργικής Οικονομίας, της Γαλάζιας Οικονομίας, της Βιώσιμης Οικονομίας των Αναγκών.

· Δεν ξεχνάμε ότι Αττική σημαίνει πολυδιάστατη ανάπτυξη. Γιατί Αττική δεν είναι μόνο η Αθήνα.

· Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής της Αττικής για την περίοδο 2016 - 2020, διαμόρφωσε με σαφήνεια τους άξονες δράσης της επόμενης πενταετίας. Χωρίς αποκλεισμούς, με έμφαση στα συγκριτικά πλεονεκτήματα όλων των Δήμων της.

· Σήμερα η Αττική, η Ελλάδα, η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκονται μπροστά σε μια πολύπλευρη κρίση που έχει τα χαρακτηριστικά πρόκλησης. Μιας πρόκλησης που δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε μεμονωμένα.

· Χρειαζόμαστε διεθνείς συνεργασίες στο πλαίσιο οργανωμένης στρατηγικής εξωστρέφειας. Αυτή ακριβώς είναι η στρατηγική της Περιφέρειας Αττικής. Σε αυτή την στρατηγική σας καλούμε όλους γιατί μόνον ενώνοντας τις γνώσεις και τις δυνάμεις μας μπορούμε να ανταποκριθούμε στις διεθνείς προκλήσεις.


Αιφνιδιαστικοί έλεγχοι σε καταστήματα τροφίμων για την προστασία της υγείας των πολιτών


Σε εκτεταμένη αιφνιδιαστική επιχείρηση ελέγχου προχώρησε σήμερα, η Περιφέρεια Αττικής, σε καταστήματα εντός στοών της οδού Σοφοκλέους, στο κέντρο της Αθήνας, με γνώμονα τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας και την ασφάλεια των τροφίμων για την προστασία των πολιτών.

Ειδικότερα, διενεργήθηκαν έκτακτοι και επισταμένοι έλεγχοι σε καταστήματα τροφίμων που εμπορεύονται, κυρίως, κρέατα, λαχανικά αλλά και τυποποιημένα προϊόντα (π.χ. όσπρια και ξηρούς καρπούς), με επικεφαλής τον Εκτελεστικό Γραμματέα της Περιφέρειας, Κοσμά Παπαχρυσοβέργη, και παρουσία κλιμακίων ελέγχου των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Αγροτικής Οικονομίας και Κτηνιατρικής Κεντρικού Τομέα, της Διεύθυνσης Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής Κεντρικού Τομέα και της Διεύθυνσης Ανάπτυξης Κεντρικού Τομέα - Τμήμα Εμπορίου.

Συγκεκριμένα, κατά τον διενεργηθέντα έλεγχο, σε δύο καταστήματα, εντοπίστηκαν:

· Παραβιάσεις της νομοθεσίας περί ασφάλειας τροφίμων (ν.4235/2014) αλλά και πλήθος παραβιάσεων υγειονομικών διατάξεων.

· Ακατάλληλοι χώροι (πατάρια) που χρησιμοποιούνταν ως χώροι διαμονής, και στους οποίους βρέθηκαν κλινοσκεπάσματα, ρυπαροί πάγκοι, ακατάλληλα ξύλα για κοπή κρέατος, ψυγεία-βιτρίνες με σπασμένα και ρυπαρά τζάμια, ακατάλληλα αποχωρητήρια, ακόμη και χωρίς νιπτήρες.

· Υπόγειοι χώροι με εξοπλισμό για πρόχειρη παρασκευή τροφίμων, εντός των οποίων υπήρχαν ακατάλληλα αντικείμενα, που δημιουργούν ανθυγιεινές εστίες (απλωμένα ρούχα, παλαιά έπιπλα κ.ά.).

· Αυθαίρετη συνένωση καταστήματος με όμορο κλειστό κατάστημα, που χρησιμοποιούνταν ως αποθηκευτικός χώρος. Στο πλαίσιο αυτό, η Διεύθυνση Υγειονομικού Ελέγχου και Περιβαλλοντικής Υγιεινής Κεντρικού Τομέα θα εισηγηθεί στην αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου, την ανάκληση της άδειάς του.

Σημειώνεται ότι σε ένα από τα καταστήματα, οι εργαζόμενοι δεν επέδειξαν τα σχετικά πιστοποιητικά υγείας.

Επιπλέον, κατά την επιχείρηση, σε κρεοπωλεία που επισημάνθηκαν χθες, 04/04/2016, σε δελτίο ειδήσεων τηλεοπτικού σταθμού (STAR - Βαγγέλης Γκούμας), οι αρμόδιοι προχώρησαν στην κατάσχεση:

· Ποσότητας 400 κιλών περίπου κρεάτων, εντός κατάψυξης λόγω παντελούς έλλειψης σήμανσης καταλληλόλητας ή αναγνώρισης και λόγω αλλοίωσης.

· Μεγάλης ποσότητας παρανόμως τυποποιημένων προϊόντων χωρίς ενδείξεις προέλευσης, ημερομηνίας παραγωγής ή συσκευασίας και ημερομηνίας λήξης.

Σημειώνεται δε ότι, επιτόπου, επιβλήθηκαν πρόστιμα, κατασχέθηκε για καταστροφή ποσότητα κρεάτων και τυποποιημένα προϊόντα και συντάχθηκαν εκθέσεις υγειονομικής συμμόρφωσης.

Τέλος, επισημαίνεται ότι οι έλεγχοι της Περιφέρειας θα εντατικοποιηθούν με την ίδια καθημερινή συχνότητα και την επίδειξη μηδενικής ανοχής, ενόψει μάλιστα και των εορτών του Πάσχα, και με σεβασμό στην προστασία του πολίτη, καθώς και στις νόμιμες επιχειρήσεις που τηρούν πιστά τις προβλεπόμενες υγειονομικές διατάξεις.


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *