Ο ΧΡΗΣΤΟΣ

ΑΞΙΑ

ΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

Σάββατο 7 Μαΐου 2016

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑ ΚΑΜΠΟΥΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ


του Ακατανόμαστου
Κα Καμπούρη  ευχαριστούμε για την απάντησή σας.

¨Εχετε δίκιο - έγινε λάθος. Δεν τα πήρε τα λεφτά από την Eurobank (σε είδος ..... ?????) το Κοινωνικό Ιατρείο αλλά το Κοινωνικό Παντοπωλείο, δηλαδή η ΜΚΟ που ακόμα διαχειρίζεται τα λεφτά του ΕΣΠΑ για τους "φτωχούς εκατομμυριούχους" που θα έλεγε και ο συχωρεμένος ο Αυλωνίτης.
Το Παντοκοροϊδείο που στεγάζεται στο κτίριο ΣΚΑΝΔΑΛΟ, εποπτεύεται πολιτικά από τον μη αιρετό ειδικό σύμβουλο του δημάρχου και που το ενοίκιο πληρώνει ο φτωχός δημότης, 5300 ευρώ το μήνα.
Και αυτό το αίσχος συνεχίζεται γιατί η διοίκηση του δήμου δεν έχει εξοφλήσει ακόμα όλα τα πολιτικά της γραμμάτια ώστε να μπορεί να τηρήσει την υπόσχεσή της να καταγγείλει την σύμβαση μίσθωσης.

Κάναμε λάθος ΜΟΝΟ ως προς αυτό. Ποτέ δεν αρνηθήκαμε να παραδεχτούμε τα - λίγα - λάθη που έχουμε κάνει από το 2010 στην ΠΛΑΤΕΙΑ.

Ναι κάναμε λάθος στην ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ αλλά όχι ως προς την ουσία της ανάρτησης την οποία άλλωστε η προσπάθεια αποστασιοποίησής σας από την πεπατημένη των στελεχών της διοίκησης του δήμου αποδέχεται.
Αποστασιοποίηση που καθαρά φαίνεται   με το "....  αλλά ούτε θέλουμε να έχουμε καμία οικονομική εξάρτηση από επίσημους κρατικούς φορείς ή ευρωπαϊκά προγράμματα χρηματοδότησης." που γράψατε.

Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα αγνοί ΙΔΕΟΛΟΓΟΙ αρκεί να μην γίνονται θύματα της ίδιας της ιδεολογίας τους και αντικείμενα εκμετάλλευσης πονηρών πολιτιτκάντηδων. Γι' αυτό επιτρέψτε μου να σας θέσω μερικά επιχειρήματα σαν αντίλογο και  με τον δεδομένο σεβασμό μου προς το πρόσωπό σας που γνωρίζετε, να σας εξηγήσω γιατί κατά την γνώμη μου στα άλλα που αναφέρετε κα Καμπούρη  κάνετε εσείς λάθος  κατά την ταπεινή μας γνώμη  Και ελπίζουμε να έχουμε σχολιασμό σας και επί αυτών.

1. Ο Δήμος Χαλανδρίου δηλώνει ΕΠΙΣΗΜΩΣ σε κάθε κατεύθυνση ότι:
"Στο πλαίσιο άσκησης της κοινωνικής του πολιτικής, ο δήμος Χαλανδρίου, λειτουργεί το Κοινωνικό Ιατρείο Αλληλεγγύης, το οποίο στεγάζεται στο δημοτικό κτίριο της οδού Αισχύλου 28 ...."
ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΤΕ για να μην λέτε ότι υπερβάλλουμε;
ΟΡΙΣΤΕ: https://yperdiavgeia.gr/pdfjs/web/viewer.html?file=/decisions/downloadPdf/17837716.
Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής που αφορά το "αυτοδιαχειριζόμενο" Ιατρείο σας!

2. Άρα το Κοινωνικό Ιατρείο το οποίο εσείς πιστεύετε εσφαλμένα ότι είναι μια καθολικά αυτοδιαχειριζόμενη, μη εμπλεκόμενη με το "κράτος" πρωτοβουλία λειτουργεί σε δημόσιο κτίριο, στα δημοτικά ιατρεία του ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ,με γραμματειακή υποστήριξη, φως, νερό, τηλέφωνα, internet, καθαριότητα πληρωμένα, με χρήση του ιατρικού  εξοπλισμού των δημοτικών ιατρείων αλλά και αναλωσίμων πολλές φορές που αγοράζονται από τον δήμο (και καλώς),,  άρα εξ ορισμού ΕΠΙΔΟΤΕΊΤΑΙ από το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ (θέλετε σε είδος, άντε σε είδος λες και αλλάζει τίποτα - θα επανέλθω σε αυτό, όπως θα επανέλθω και στο θέμα του εξοπλισμού).

Και που τα στελέχη του "θυμούνται" ότι είναι αυτοδιαχειριζόμενο όταν είναι να κάνουν απόδοση λογαριασμού όχι ντε και καλά οικονομικού αλλά και του τι και πώς το κάνει, πώς λειτουργεί κλπ

Και όταν λέμε εμείς "να δώσει λογαριασμό" δεν εννοούμε τα "ενημερωτικά" (ή προπαγανδιστικά) δελτία τύπου. Εννοούμε να επιβλέπεται από ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΥΣ εκπροσώπους των δημοτών, δηλαδή ΑΙΡΕΤΩΝ.

3. Ο ΔΗΜΟΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ - το δημοτικό συμβούλιο εγκρίνει την παραχώρηση του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΩΡΟΥ σε επιχειρηματίες, χωρίς να έχει έσοδο ο δήμος ή η δημοτική επιχείρηση ΦΛΥΑ, με ΑΛΛΟΘΙ το Κοινωνικό Ιατρείο. 
Θυμίζω το BAZAAR που έγινε στην κεντρική πλατεία για να ενισχυθεί το Κοινωνικό ιατρείο.
Το δημοτικό συμβούλιο αποφάσισε την παραχώρηση του δημόσιου χώρου, δεν το αποφάσισε καμιά "αυτοδιαχειριζόμενη συλλογικότητα" που παρά τα συνθήματα στους γρανίτες της πλατείας δεν έχουν πάρει (ακόμα;) την διαχείριση της κεντρικής πλατείας της πόλης.
Και το δημοτικό συμβούλιο, οι δημοτικοί σύμβουλοι είναι ΥΠΟΛΟΓΟΙ απέναντι στον δημότη, τον μικρομεσαίο επιχειρηματία της πόλης, τον πολίτη που χειμάζεται από την κρίση.
ΥΠΟΛΟΓΟ να κάνει ό,τι μπορεί να μην τον οδηγήσει στις κοινωνικές δομές κατά την δική μου θεώρηση των πραγμάτων.

Και ξέρετε καλά ειδικά ΕΣΕΙΣ ότι ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ να παραχωρείται ΤΣΑΜΠΑ και χωρίς πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ για εκμετάλλευση ακόμα και αν υπάρχει "καλός σκοπός", όπως τον καταλαβαίνει αυτόν τον σκοπό ο καθείς.

Εκτός αν γίνεται μια εντελώς ΔΙΑΦΑΝΗ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑ για τα έσοδα από μια απευθείας ανάθεση αλλά και τα πεπραγμένα του Κοινωνικού Ιατρείου στα εξουσιοδοτημένα, αιρετά σώματα και το δημοτικό συμβούλιο.

Κάτι όμως που η "αυτοδιαχειριζόμενη" συλλογικότητά σας δεν επιθυμεί καλυπτόμενη από την διοίκηση του δήμου που δεν απαντάει - αν και ερωτήθηκε -  ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ (πχ)- ΕΔΩΣΕ ΤΟ BAZAAR στο κοινωνικό ιατρείο:
  "Ένα σημαντικό ποσό ...." θυμίζω ότι μας είπε.

Πόσο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ήταν άραγε το ποσό από αυτόν τον επιχειρηματία;

Μήπως κάποιος άλλος αν γινόταν μια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος έδινε ένα άλλο ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ποσό στον δήμο, που ο δήμος ύστερα το έκανε ό,τι ήθελε, το έδινε και στο Ιατρείο αν ήθελε, ΜΕ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ;;;

Για τους δημόσιους χώρους μιλάμε, για κτίρια, εξοπλισμό κλπ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ, ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ (του προέδρου) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΣΑΣ και εμφανίζεται συνεχώς στο δημοτικό συμβούλιο ως εκπρόσωπός σας όταν έρχεται συζήτηση σε θέματα του ιατρείου  (πολύ "ελευθεριακή" και "αυτοδιαχειριζόμενη" ούσα τα γουστάρει πολύ αυτά, ειδικά αν βολεύει και την εκλογική της πελατεία χωρίς έλεγχο από κανένα).

Ούτε βέβαια ανήκουν στην "συλλογικότητα"!
 Ανήκουν σε όλους τους Χαλανδραίους που τους έχουν πληρώσει και  υπεύθυνος εξ ορισμού γι΄αυτά είναι ο δήμος και το δημοτικό συμβούλιο με την δική του συλλογική θεσμική έκφραση. ΑΠΛΑ ΜΑΣΗΜΑΤΙΚΑ!

Και πρέπει όσοι λειτουργούν χρησιμοποιώντας τα,  ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ!
Το ίδιο ισχυριζόμαστε εμείς για κάθε μορφής "συλλογικότητας" (αυτοδιαχειριζόμενης, εθνικοτοπικής, αθλητικής, επιχειρηματική) χρησιμοποιεί ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ.

3.  Παίρνετε λοιπόν στην συλλογικότητα και μετρητό ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΗΜΑ κα Καμπούρη (ΝΑΙ και χάρτινο χρήμα εκτός από "σε είδος").
Χρήμα ζεστόν και μετρητόν,  εκτός από τις δαπάνες που κάνει ο δήμος για τις εκδηλώσεις σας (π.χ. https://yperdiavgeia.gr/pdfjs/web/viewer.html?file=/decisions/downloadPdf/15960682)

Αν ψάξετε θα βρείτε  τις αποδοχές δωρεών σε ΧΡΗΜΑ (πχ από την Εκκλησία των Αγίων Αναργύρων ή τους Γερμανούς Συνδικαλιστές που είχαν έρθει ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ, έτσι λίγο στα"επιπόλαια").

Και βέβαια ως "ανύπαρκτη συλλογικότητα" που είστε μόνο εσείς ξέρετε (και αμφιβάλλω και αν όλοι σας)  την διαχείρισή αυτού του δημόσιου χρήματος.

Και σκεφτείτε ΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ, ότι οι δωρεές που γίνονται για την λειτουργία σας (από διάφορους φορείς της Ελλάδας και του Εξωτερικού) έρχονται για αποδοχή στα ΘΕΣΜΙΚΑ όργανα του δήμου!
ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ!

Οπότε έχουμε το εκπληκτικό παράδοξο στον δήμο να γίνεται αποδοχή εσόδου το οποίο δεν γράφεται στον προϋπολογισμό του, γιατί πηγαίνει σε έναν "αυτοδιαχειριζόμενο φορέα" που δεν λειτουργεί μέσα από το δημόσιο λογιστικό γιατί δεν είναι φορέας, είναι .... ό,τι να ' ναι!

Ο δήμος αποδέχεται έσοδο μαύρο και το κάνει έξοδο επίσης μαύρο που μαύρα το διαχειρίζεται ένα "κάτι σαν φορέας"!

Αν ως υπηρεσιακό στέλεχος οικονομικής υπηρεσίας δήμου το βλέπατε αυτό τι θα λέγατε;
ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΑΤΕ έστω και ένα σχετικό έγγραφο εσείς; ΕΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ!


Αν  ήσασταν δημοτικός σύμβουλος ή μέλος της οικονομικής επιτροπής και θέλατε να διατηρήσετε στοιχειωδώς την σοβαρότητά σας απέναντι στους ανθρώπους που σας εξουσιοδότησαν να τους εκπροσωπείτε, τι θα λέγατε γι' αυτό;
"Έλα μωρέ, βάλε τώρα μια υπογραφή να ξεμπερδεύουμε";

ΕΙΝΑΙ ή ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ο ορισμός του "ΜΑΥΡΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ" όπως επιχείρησε να το περιγράψει ως λύση στα προβλήματα της γραφειοκρατικοποίησης της αυτοδιοίκησης ο πρώην δήμαρχος νυν υπουργός κ. Πολάκης σε συνέδριο της ΚΕΔΕ και όσοι ακούμε με ανοικτά αυτιά καταλάβαμε μεν αλλά αναζητήσαμε ΑΛΛΕΣ ΛΥΣΕΙΣ (ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΝ  ΛΕΝΕ).

Ή είναι  ανάγκη και κυρίως είναι σωστό  να αναζητάει τέτοια τερτίπια η αυτοδιοίκηση - γιατί και οι δύο ξέρουμε ότι αλλιώς δεν γίνονται μερικά ΣΩΣΤΑ και ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ;

Ή είναι πολύ πιο σωστό, διαφανές και νόμιμο - από την στιγμή που ισχύουν όλα τα παραπάνω - να διαχειρίζεται και την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΜΗ ΔΡΑΣΗ ΣΑΣ ένα ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ - όπως πχ η ΦΛΥΑ ΑΕ - που να αποδίδει λογαριασμό και κοινωνική λογοδοσία μέσω του ισολογισμού της, στον ιδιοκτήτη των χώρων, δηλαδή στον λαό της πόλης;

4. Στο κοινωνικό ιατρείο γίνεται ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ από τους γιατρούς;

5 : Ο εξοπλισμός που έρχεται στον δήμο για το Ιατρείο και  γίνεται αποδεχτός με επίσημες αποφάσεις για "ενίσχυση του κοινωνικού ιατρείου" ΑΝ - ο μη γένοιτο - ΕΣΕΙΣ ΒΑΡΕΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ, ποιανού είναι αφού ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι είστε εντελώς αυτονομημένοι και αυτοδιαχειριζόμενοι;
Θα μείνει στον δήμο και τα δημοτικά ιατρεία αν εσείς τα παρατήσετε;
Διότι δεν είναι και σίγουρο, αφού εσείς πιστεύετε ότι είστε  "αυτοδιαχειριζόμενοι" και "ανεξάρτητοι".
¨Ετσι δεν είναι;
Κάποιοι μπορεί να λένε θα τον μοιραστούμε εμείς οι αυτοδιαχειριστές γιατροί.
Αλλά τον εξοπλισμό τον ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΔΗΜΟΣ με αποφάσεις και (πρέπει) να είναι ΠΆΓΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
Τι τρέλες είναι αυτές που λέγονται;
Εσείς ειδικά ξέρετε - αν δεν έχω πέσει θύμα συνωνυμίας και είστε η Όλγα Καμπούρη που γνωρίζω  - ότι αυτά θα οδηγήσουν νομοτελειακά σε μεγάλες ιστορίες στο μέλλον και όσοι καταλαβαίνουμε μιλάμε πριν χυθεί το γάλα και αρχίσουν να ομιλούν διάφοροι περί σκανδάλων.
Αλλά αν δεν ξεκαθαρίζουν τα θέματα ΣΟΒΑΡΑ, τότε πάντα γεννιόνται ΣΚΑΝΔΑΛΑ ή "ΣΚΑΝΔΑΛΑ" όπως γνωρίζετε.
Ο δρόμος προς την κόλαση είναι συνήθως στρωμένος με καλές προθέσεις.

6. Αλήθεια τι εννοείτε κα Καμπούρη και υπερπροβάλλετε και μάλιστα "ψιλοεπιθετικά" ως πολύ κρίσιμο αυτό το ότι η επιδότηση από την EUROBANK ήταν σε είδος και όχι σε χρήμα; Τα είδη αυτά δεν αγοράστηκαν με το "αίμα του λαού που πίνουν οι τράπεζες με το μπουρί της σόμπας;".
Έχει διαφορά  αν στα δίνουν σε χαρτί ή σε κλίσματα για το Παντοκοροϊδείο;
Γιατί εδώ πάμε να τρελαθούμε πλέον με τις δικαιολογίες που εφευρίσκει η καργαριστερά!

Σε λίγο θα μας πει κανείς και για καμιά μίζα  ότι " ήταν σε είδος μωρέ, δεν του έδωσαν χαρτονομίσματα του σύντροφου, του έδωσαν μια πλακίτσα χρυσού που είχε χαραγμάνο επάνο και ένα Α σε κύκλο μάλιστα".

ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΑΣ, θα ήθελα να ακούσω τον αντίλογο σας στα θέματα αυτά. Θα μας κάνει όντος σοφότερους μια τοποθέτησή σας επί αυτών και ίσως κάτι που δεν έχω καταλάβει το κατανοήσω καλύτερα.

Αλλά ελπίζω η απάντησή σας να μην είναι ότι θέλουμε να "αντιταχθούμε στο κοινωνικό σας έργο και γι' αυτό κάνουμε κριτική. Η δίκη προθέσεων και το "ιδεολογικοπολιτικό" bulling δεν πιάνει σε τούτα εδώ τα μάρμαρα.

Αγαπητή Όλγα ελπίζω να συμφωνείς ότι όοολα αυτά περί τήρησης των διαδικασιών στους δήμους για τα οποία έχουμε ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ αγωνιστεί και έχεις δώσει δείγματα γραφής δεν είναι ..... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.
Είναι  ΠΡΩΤΑ και ΚΥΡΙΩΣ για εμάς τους ιδίους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου