a

a

Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2018

ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΘΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣΦΟΡΑΣ



Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, στην προηγούμενη συνεδρίασή του, ο δήμος Χαλανδρίου, ο δήμος της πρωτηφοράς αριστεράς (μπαίνοντας) αποφάσισε να αναθέσει σε ιδιωτική εταιρεία να δέχεται τα τηλέφωνα με τα αιτήματα των δημοτών και να του ενημερώνει τηλεφωνικά για λογαριασμό του δήμου,Για να το κάνουμε αυτό ..... ελληνικά σημαίνει ότι ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα έχει ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΕΜΕΝΑ των δημοτών της πόλης, θα καταγράφει τα αιτήματά τους από τον δήμο και θα τα προωθεί στις υπηρεσίες.
Οπότε αν αυτά δεν ικανοποιούνται θα φταίει ..... η εταιρεία.

Είναι πολύ ενδιαφέρον να διαβάσει κανείς πώς βαφτίστηκε το κρέας ψάρι όμως.

https://diavgeia.gov.gr/…/6%CE%A8%CE%9A%CE%9D%CE%A9%CE%97%C…

Αντιγράφουμε από την εισήγηση που ψηφίστηκε από την πλειοψηφία, την συνδιοικούσα παράταξη Λαδόπουλου και το μέλος του Τομέα Αυτοδιοίκησης του ΚινΑλ Νίκο Πράσσο, που διαφοροποιήθηκε από την γραμμή της παράταξής του - την παράταξη Ανδρεόπουλου και  φλερτάρει με την πλειοψηφία.Οι υπγραμμίσεις δικές μας,.

"Ο Δήμος Χαλανδρίου επιθυμεί να προβεί στον εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα εξυπηρέτησης των πολιτών του Δήμου μας. Με τη λειτουργική έναρξη της ανωτέρω υπηρεσίας, ολοκληρώνεται με τον πλέον ευέλικτο και αποτελεσματικό τρόπο, η συνολική διαχείριση της σχέσης Δήμου - Δημότη, όσον αφορά στην παραλαβή, καταχώριση, διαχείριση των αιτημάτων και στην ενημέρωση των δημοτών, για ζητήματα που τους αφορούν. Για την καταχώρηση των αιτημάτων μέσω των τηλεφωνικών κλήσεων, θα χρησιμοποιηθεί η ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα «Αναφορές δημοτών» («Chalandri reports») μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του δήμου. Το τηλεφωνικό κέντρο του αναδόχου θα παραλαμβάνει τις κλήσεις εκ μέρους του Δήμου, θα καταχωρεί στο πληροφοριακό σύστημα του Δήμου τα αιτήματα των πολιτών και θα ενημερώνει για την επίλυσή τους είτε τηλεφωνικά είτε με email. Τα προσδοκώμενα οφέλη για το Δήμο Χαλανδρίου, θα είναι η άμεση καταγραφή όλων των προβλημάτων/αιτημάτων των πολιτών ζωντανά (On line). Συνεπώς θα υπάρχει καλύτερος έλεγχος στην αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του, προαγωγή της διαφάνειας και της αποτελεσματικότητας, καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών με τη διεύρυνση του ωραρίου τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, μείωση της γραφειοκρατίας και νέο απευθείας κανάλι δια δραστικής επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου και των πολιτών του (ανεξαρτήτως ηλικίας, ευχέρειας χρήσης των νέων τεχνολογιών). Η ανωτέρω υπηρεσία με αντικείμενο την τηλεπικοινωνιακή υποστήριξη του Δήμου Χαλανδρίου δε μπορεί να υλοποιηθεί με ίδια μέσα λόγω έλλειψης τεχνολογικού εξοπλισμού (υλικοτεχνική υποδομή), με αποτέλεσμα να δημιουργείται σημαντικό έλλειμα στον τομέα της διαχείρισης αιτημάτων των δημοτών. Παράλληλα η παραπάνω υπηρεσία απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις και εμπειρία που δε διαθέτουν οι υπάλληλοι που απασχολούνται στη «Γραμμή Δημότη», του Τμήματος Διοικητικών Διαδικασιών, της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών & Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού. Επιπροσθέτως στο Δήμο μας δε λειτουργεί τηλεφωνικό κέντρο, μόνο η «Γραμμή Δημότη» (τηλ. 2132023800) και δεν απασχολούνται σε αυτό υπάλληλοι με την ειδικότητα ΔΕ Τηλεφωνητών, σύμφωνα με τον ΟΕΥ του Δήμου Χαλανδρίου"


Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΣΤΗΝ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙ.

ΜΕ ΔΕΔΟΜ¨ΕΝΟ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΕΥΘΥΝΘΗΚΕ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ και μάλισταως "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ"
ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ - παρά την στρεβλή αντίληψη της προέδρου και το ιστορικό των απειλών κατα της ΠΛΑΤΕΙΑΣ - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ\

Χαλάνδρι 18/12/2018
Ο Σύλλογος Εργαζομένων Δήμου Χαλανδρίου, με αφορμή θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 19 Δεκεμβρίου 2018 με τίτλο: «Υπηρεσίες διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων – Γραμμή Δημότη», θέλει να καταγγείλει την Διοίκηση για την προσπάθεια εκχώρησης.
Συγκεκριμένα:
-Η ανάδοχος εταιρεία θα χρησιμοποιεί για την καταχώρηση των αιτημάτων μέσω των τηλεφωνικών κλήσεων την ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα “Αναφορές Δημοτών” , μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Δήμου. Μια πλατφόρμα η οποία προσφάτως αγοράστηκε και “κατασκευάστηκε”, μέσω της οποίας οι δημότες οποιαδήποτε στιγμή μπορούν να καταγράψουν αιτήματα- παράπονα. Δεν είναι κατανοητή η αναγκαιότητα να πληρωθούν επιπλέον 24.800,00€ σε ιδιωτική εταιρεία για την καταγραφή των τηλεφωνικών κλήσεων χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του Δήμου., επικαλούμενοι την έλλειψη τεχνολογικού εξοπλισμού και εξειδικευμένου προσωπικού.
Από τον προσφάτως κατατεθέντα προϋπολογισμό, προκύπτει ότι το ταμειακό υπόλοιπο του Δήμου ανέρχεται περίπου στο ποσό των 17.000.000,00€, προερχόμενο κατά το μεγαλύτερο ποσοστό από τους Δημότες. Ως εκ τούτου υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του σχετικού τεχνολογικού εξοπλισμού από το Δήμο.
 Ποια εξειδικευμένη γνώση απαιτείται για την ανταπόκριση στις τηλεφωνικές κλήσεις των δημοτών και στη συνέχεια στην καταγραφή των αιτημάτων τους? Ήδη υπάρχει γραμμή του δημότη και γίνεται καταγραφή αιτημάτων. Εξάλλου οι υπάλληλοι συχνά πυκνά λαμβάνουν γνώση και εκπαιδεύονται για τη χρήση και την εφαρμογή νέων πληροφοριακών και άλλων συστημάτων, όπως η πλατφόρμα “Αναφορές δημοτών”, η εφαρμογή ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου κλπ , ανταποκρινόμενοι άμεσα και αποτελεσματικά.
Όσον αφορά τα περί μη διευρυμένου ωραρίου για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση να τονίσουμε ότι δεν είναι απαιτητό, αφού μετά το πέρας του ωραρίου των υπηρεσιών, γίνεται εκτροπή του τηλεφωνικού κέντρου στο φυλάκιο του αμαξοστασίου όπου πάντα υπάρχει υπάλληλος, και επιπλέον υπάρχει στη διάθεση των δημοτών 24 ώρες το 24ωρο η πλατφόρμα του Δήμου.

Το ζήτημα των ιδιωτικοποιήσεων μας αφορά όλους. Δημότες και εργαζόμενους.
Ζητάμε από το Δημοτικό Συμβούλιο να μην επιτρέψει παραπάνω ιδιωτικοποιήσεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες του Δήμου. Απαιτούμε προσλήψεις Μόνιμου Προσωπικού για το σύνολο των υπηρεσιών του Δήμου και τη βελτίωση των δομών διασφαλίζοντας το δημόσιο χαρακτήρα τους.

ΤΟ ΔΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ 

 ΥΓ: Μήπως μπορεί να μας εξηγήσει το ΚινΑλ την στάση του στελέχους του στο συγκεκριμένο θέμα??? Τα πράσινα συνδικαλιστικά στελέχη της ΠΟΕ ΟΤΑ τι λένε?


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *