Πέμπτη, 4 Οκτωβρίου 2018

Γ. Καραμέρος: Η κυβέρνηση να μην κρύβεται πίσω από αστερίσκους σχετικά με τη μεταφορά ακινήτων του δημοσίου στο υπερταμείο


Στο ζήτημα εκχώρησης ακινήτων στην Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας βάσει υπουργικής απόφασης, παρενέβη με δήλωσή του ο Γιώργος Καραμέρος, επισημαίνοντας τα εξής:

«Η κυβέρνηση πρέπει τοποθετηθεί στο θέμα, ρητά, άμεσα και με σαφήνεια ώστε να μην υπάρχουν «σκιές» αυθαίρετης ή «εν κρυπτώ» εκχώρησης δημόσιας περιουσίας στις πόλεις μας. Δεν αρκούν οι διευκρινήσεις περί ελέγχων, εξαιρέσεων ή μνημονιακών υποχρεώσεων.

Η αυτοδιοίκηση και οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν, αφενός πώς διαμορφώθηκε ο κατάλογος και στη βάση ποιων στοιχείων, ενδεχόμενης μεταβίβασης στην ΕΤΑΔ ΑΕ και άρα στο Υπερταμείο, ακινήτων του δημοσίου και αφετέρου τι ισχύει σήμερα για τη δημόσια και κοινόχρηστη περιουσία της πόλης τους, κατηγορηματικά και χωρίς αστερίσκους».


Ανακοίνωση υποψηφιότητας Γιάννη Πισιμίση για τα Βριλήσσια




Από σήμερα ξεκινάει, για μένα και την παράταξη που έχω την τιμή να εκπροσωπώ, ένα όμορφο ταξίδι, ένας μακρύς και γεμάτος προκλήσεις δρόμος με σημείο αναφοράς τις δημοτικές εκλογές του Μαΐου. Σε αυτές τις εκλογές δηλώνω «παρών» θέτοντας τον εαυτό μου, την αυτοδιοικητική μου πορεία, τις ιδέες και το όραμά μου για την πόλη μας στην δική σας κρίση. Έχοντας πλήρη επίγνωση της μεγάλης ευθύνης που μου αναλογεί θέτω υποψηφιότητα για το αξίωμα του Δημάρχου Βριλησσίων.

Παραμένω και θα είμαι πάντα πιστός στις αξίες με τις οποίες από μικρό παιδί γαλουχήθηκα: την αξιοπρέπεια, το ήθος, την καθαρότητα λόγου και έργου. Κοινός παρονομαστής για όλους μας είναι πάντα τα Βριλήσσια. Γι' αυτό απευθύνω ένα ευρύ κάλεσμα σε όλους τους συμπολίτες μου, σε όλους εσάς που πιστεύετε στην ανάγκη μιας ριζικής και ουσιαστικής ανανέωσης, με τόλμη, με σκληρή δουλειά, με διαφάνεια πάντα και παντού, να στηρίξετε την προσπάθεια αυτή.

Για μια δικαιότερη κοινωνία με ίσες ευκαιρίες για όλους, για μια δημιουργική «επανάσταση» έργου με έμφαση στην Παιδεία και στις σύγχρονες Αστικές Υποδομές, για μια καινοτόμα και διάφανη πολιτική, για τα Βριλήσσια όπως μας αξίζουν. «Αρχή γαρ του νικάν το θαρρείν». Με αποφασιστικότητα και συλλογική δράση μπορούμε μαζί να αλλάξουμε τα Βριλήσσια.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Γιάννης Πισιμίσης γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα και κατάγεται από την Αρκαδία και το Λασίθι.Είναι απόφοιτος της σχολής Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΜΠΣ) «Πολιτική Επιστήμη και Κοινωνιολογία» του ΕΚΠΑ. Είναι μέλος της Εταιρείας Πολιτικής Επιστήμης. Αρθρογραφεί συχνά στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο. Πολιτεύεται στα Βριλήσσια για πρώτη φορά στις Δημοτικές εκλογές του 2010 όπου και εκλέγεται Δημοτικός Σύμβουλος. Κατά τη διάρκεια της δημοτικής θητείας αναλαμβάνει Αντιδήμαρχος Παιδείας και Πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας (2012 -2014) ενώ εκπροσωπεί τον Δήμο Βριλησσίων στην Περιφερειακή Ένωση Δήμων Αττικής (2011 -2014). Στις δημοτικές εκλογές του 2014 επανεκλέγεται Δημοτικός Σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης. Mετά την αποχώρηση του Κώστα Ιωαννίδη από την ηγεσία της Νέας Πνοής εκλέχθηκε με ευρεία πλειοψηφία νέος επικεφαλής του συνδυασμού. Δραστηριοποιείται επιχειρηματικά όντας ιδιοκτήτης της εταιρείας «Φιλέματα Κρήτης».


ΧΑΛΑΝΔΡΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΡΕΙΑ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ


Λόγω της ημέρας και με δεδομένο ότι έχουμε αναλάβει την ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ να εκπροσωπούμε στο Χαλάνδρι - αυτοδιοικητικά το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ και τους συναγωνιστές μας εκεί, που έχουνε μακρόχρονους, συνεπείς και ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ αγώνες για τα άλλα - εκτός του ανθρώπου - έμβια όντα, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής αφού πρώτα σας καλέσουμε να ξαναδιαβάσετε με προσοχή το άρθρο 4 της Παγκόσμιας Χάρτας των δικαιωμάτων των ζώων:

1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους,
2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού. 

Σε μια πόλη σαν την δική μας μέρος ενός μητροπολιτικού πολεοδομικού συγκροτήματος η ζωή των άλλων ζώων δεν είναι εύκολη αν δεν είναι οικόσιτα, δεσποζόμενα.

Πολύ περισσότερο η ζωή τους όπως η φύση τους τα καλεί να ζήσουν για να είναι ευτυχισμένα, μοιάζει αδύνατη στη μεγαλούπολη.

Αντικειμενικές συνθήκες συμβίωσης με τον άνθρωπο της πόλης, που η φύση έχει γίνει εχθρός του αφού δεν ξέρει να την διαχειριστεί  - όπως για παράδειγμα το υπαρκτό θέμα της αντιμετώπισης αγελαίων επιθέσεων-  αλλά πρωτίστως τα θέματα των προκαταλήψεων και της έλλειψης γνώσης είναι δεδομένο ότι επιβάλλουν την οργανωμένη παρέμβαση της αυτοδιοίκησης ώστε να διασφαλιστεί η συμβίωση των ειδών που συνυπάρχουμε στη σύγχρονη πόλη.

Και σε αυτό τον τομέα η απροβλημάτιστη εφαρμογή των κελευσμάτων του "κυρίαρχου υπαγορευμένου ρεύματος της αυτοδιοίκησης" και των "φιλοζωικών σωματείων" για εμάς χρήζει - τουλάχιστον - επανεξέταση αν όχι ΘΕΜΕΛΙΩΔΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ.

Είναι δυνατόν η κυρίαρχη πολιτική αντιμετώπισης του θέματος συμβίωσης ανθρώπου ζώων στην πόλη να είναι η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ των άλλων ειδών, μέσω των μαζικών υποχρεωτικών στειρώσεων, η συγκέντρωση και θανάτωση αδέσποτων ζώων σε ακατάλληλους χώρους που αποκαλούνται κυνοκομεία και αυτό να αποκαλείται από την αυτοδιοίκηση αλλά και την κυρίαρχη αντίληψη "φιλοζωική πολιτική";

Δηλαδή τι θα ήταν άραγε  εχθροζωική πολιτική;
Η επί τόπου θανάτωση των αδέσποτων στους δρόμους;

Ίσως θα ήταν ΠΙΟ ΕΝΤΙΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ και θα περιόριζε την αγωνία τους και την ταλαιπωρία τους.

Η αυτοδιοίκηση πρέπει να αναζητήσει άλλους δρόμους και άλλες πραγματικά ΦΙΛΟΖΩΙΚΕΣ  πολιτικές μέσω διαδημοτικών συνεργασιών αλλά και ΣΔΙΤ με ΕΙΔΙΚΟΥΣ για την διαχείριση των ζώων αλλά και της προσαρμογής των ανθρώπινων συμπεριφορών απέναντι στα ζώα, για την άρση προκαταλήψεων αλλά και άγνοιας.
 Μια άλλη πολιτική και στο θέμα των ζώων έχει τίτλο ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ:

Είναι η ΕΠΑΝΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΦΥΣΗ.

Και εμπεριέχει την οργάνωση ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ του τσιμεντανθρώπου/καναπανθρώπου  με αυτή.

Δεν ισχυριζόμαστε ότι είναι εύκολο έργο για την αυτοδιοίκηση.
Δεν λαϊκίζουμε, όπως δεν το κάναμε ποτέ.

Αλλά είναι άλλο θέμα να προσεγγίζεις ΣΟΒΑΡΑ ένα πρόβλημα, να το το καταγράφεις, να το αξιολογείς, να το βάζεις στην σωστή του διάσταση και να θέτεις στόχο την επίλυσή του βρίσκοντας την ρίζα του και άλλο να το αξιοποιείς μικροπολιτικά ταυτίζοντας τις ενδεχόμενες λύσεις με το ίδιο το πρόβλημα για να το αξιοποιήσεις στις επόμενες εκλογές.

Δεν θα αποφύγουμε τον πειρασμό να αναφερθούμε και στο αγαπημένο μας θέμα και με αφορμή την ημέρα των ζώων: ΤΟΝ ΣΒΑΠ και την ηγεσία του, τον ελέω δήμου Χαλανδρίου πρόεδρό του.

Ο Σύλλογος Βολέματος Αχρήστων Πρώην έχει εξαγγείλει χρόνια τώρα την λειτουργία ενός διαδημοτικού κυνοκομείου.
Και βέβαια η απάντηση στο ερώτημα "και τι έχει κάνει εκτός από τις εξαγγελίες" είναι αυτονόητη όταν μιλάμε για οργανισμό στον οποίο προΐσταται ο πρώην δήμαρχος Χαλανδρίου.

Δεν επαρκεί βέβαια ένα οργανωμένο κυνοκομείο για όσα παραπάνω περιγράφουμε. 
Η συμβίωση με τα ζώα είναι θέμα ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Και ο πολιτισμός δεν αναβαθμίζεται χτίζοντας μόνο υποδομές.
ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ.

Αλλά το κυνοκομείο είναι μια αρχή  που δεν έγινε ακόμα.

Πριν κλείσουμε δεν θα αποφύγουμε να αναφερθούμε και σε ένα κοινό μυστικό για τους εντός των τειχών της αυτοδιοίκησης  που εμείς δεν θα κρύψουμε γιατί έχουμε θέσει ως σκοπό - και αυτό το έκτρωμα  - να το αποκαλύψουμε και να το αναδείξουμε με τις ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ που θα μας νομιμοποιούν να ΞΕΚΑΝΟΥΜΕ κάθε τέτοια πρακτική των πολιτικάντηδων, εξουσιαστών.


Μιλάμε για την οργανωμένη χρήση της φόλας σε πάρκα και δημόσιους χώρους - κάποιες φορές κατά προφορικής (βεβαίως)  εντολής "αρμοδίων".

ΟΧΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΒΕΒΑΙΑ αλλά "κρυφά" μέσω  ανάθεσης ειδικών αποστολών σε πρόθυμους τσάτσους που έτσι διασφαλίζουν για τον πολιτικάντη προϊστάμενό τους (κατά την ναζιστική αντίληψή τους) την "καθαριότητα" των χώρων και τα ψηφαλάκια από παρακείμενους των δημόσιων χώρων  εχθρούς της ζωής, που ενοχλούνται από παιδιά, σκυλιά, γατιά, πουλιά.

Ξέρουμε τουλάχιστον δύο τέτοιες περιπτώσεις από το παρελθόν (όχι πρόσφατες) σε δύο δήμους, αλλά δεν έχουμε επαρκείς αποδείξεις παρά μόνο προφορικές ενημερώσεις.

ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΕΝΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ - Δεν αφορά σημερινές διοικήσεις.


Αλλά αν προκύψουν οπουδήποτε τέτοια  περιστατικά τώρα ή στο μέλλον και βρούμε τις αποδείξεις ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΟΛΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ.

ΥΓ 1: Δεν θα αποφύγουμε τον πειρασμό να θυμίσουμε το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ από κάθε πλευρά νομοσχέδιο Τσιρώνη, που ευτυχώς αποσύρθηκε.

Στην παράταξή μας πλέον το θέμα της μικρής δράσης μας για τα ζώα, έχει αναλάβει η - γνωστή για την μεγάλη ευαισθησία και τις προσπάθειές της για το θέμα Ρένα Λιανού.


Το ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΙΝΗΜΑ για την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ: Τα ζώα έχουν δικαιώματα και τις 365 ημέρες τον χρόνο!


Η παγκόσμια ημέρα των Ζώων μας υπενθυμίζει, εμφατικά, τα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν στη χώρα μας και η οπισθοδρόμηση που έχει συντελεστεί, τα τελευταία χρόνια. Η Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων είναι επίκαιρη όσο ποτέ. Δεν ξεχνάμε το άθλιο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τα αδέσποτα και δεσποζόμενα ζώα με την υπογραφή ενός δήθεν οικολόγου Υπουργού. Δεν ξεχνάμε τις απαράδεκτες δηλώσεις στελεχών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ, υπέρ του παστουρώματος που υπόκεινται τα ζώα, με κυριότερο σημείο αναφοράς τα γαϊδουράκια της Σαντορίνης. Δεν ξεχνάμε την απαράδεκτα ευνοϊκή προσέγγιση της κυβέρνησης για το δελφινάριο, με αιχμή του δόρατος όσα συνέβησαν στο Αττικό Πάρκο.

Το Πράσινο Κίνημα, έχει καταθέσει συγκεκριμένες προτάσεις στον διάλογο για την αυτοδιοίκηση για το πώς πρέπει να αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο θέμα. Θεωρούμε ότι ο ακρογωνιαίος λίθος ενός σύγχρονου νομοθετικού οικοδομήματος, θα πρέπει να είναι η συνεργασία της τοπικής αυτοδιοίκησης με το εθελοντικό φιλοζωικό κίνημα. Παράλληλα, το κεντρικό κράτος πρέπει να βάλει τις προδιαγραφές ευζωίας για τους χώρους διαβίωσης των αδέσποτων και να εξασφαλίσει τους πόρους για να δημιουργηθούν οι χώροι αυτοί.

Ο συμπρόεδρος του Πράσινου Κινήματος Κώστας Καλογράνης έκανε την εξής δήλωση : «Η νομοθετική αποτυχία της κυβέρνησης και οι εχθρικές, προς τα ζώα, δηλώσεις των στελεχών της, μας αναγκάζουν να είμαστε σε πολιτική εγρήγορση. Το Πράσινο Κίνημα, πιστό στις αρχές και τις αξίες του, στηρίζει εμπράκτως το φιλοζωικό εθελοντικό κίνημα. Τα δικαιώματα των ζώων υπάρχουν 365 ημέρες τον χρόνο και όλοι μαζί οι φιλόζωοι θα τα προασπιστούμε».

Η συμπρόεδρος του Πράσινου Κινήματος Ρία Ακρίβου δήλωσε τα εξής: « Μια φιλόζωη κοινωνία είναι μία πολιτισμένη κοινωνία. Οι εθελοντές φιλόζωοι θα πρέπει να έχουν κομβικό ρόλο στην κατεύθυνση αυτή, σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση. Οι προτάσεις του Πράσινου Κινήματος έχουν ως σημείο αναφοράς την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων, με κυρίαρχο στόχο την ευζωία τους».

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων καταθέτουμε και την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων, όπως αυτή ψηφίστηκε στο Παρίσι το 1978.

H Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Ζωή είναι ενιαία, ότι όλα τα είδη έχουν κοινή καταγωγή και διαφοροποιούνται υπό το νόμο της εξέλιξης των ειδών, λαμβάνοντας υπόψη ότι όλα τα ζωντανά όντα έχουν φυσικά δικαιώματα και κάθε ζώο με νευρικό σύστημα έχει συγκεκριμένα δικαιώματα, λαμβάνοντας υπόψη ότι η περιφρόνηση ή και απλή άγνοια αυτών των φυσικών δικαιωμάτων είναι επιζήμια για την φύση και επιτρέπει στους ανθρώπους να διαπράττουν εγκλήματα εναντίον των ζώων, δεδομένου ότι η συνύπαρξη των ειδών, προϋποθέτει την αναγνώριση εκ μέρους του ανθρωπίνου είδους, του δικαιώματος στη ζωή και των υπολοίπων ζώων και δεδομένου ότι ο σεβασμός των ζώων από τους ανθρώπους είναι αδιαχώριστος με τον αντίστοιχο σεβασμό ανθρώπου προς άνθρωπο, διακηρύσσεται ότι:

Άρθρο 1
1. Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.

Άρθρο 2
1. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.
2. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις του για το καλό των ζώων.
3. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.

Άρθρο 3
1. Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά.
Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική πρέπει να γίνει στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμιά πρόκληση αγωνίας του ζώου.

Άρθρο 4
1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους,
2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού.

Άρθρο 5
1. Κάθε ζώο που από παράδοση θεωρείται κατοικίδιο δικαιούται να ζήσει με το ρυθμό και τις συνθήκες ζωής και ελευθερίας που αντιστοιχούν στο είδος του.
2. Η διαφοροποίηση αυτών των συνθηκών από τον άνθρωπο έχει σκοπούς κερδοσκοπικούς και είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη.

Άρθρο 6
1. Κάθε ζώο που αποτελεί σύντροφο του ανθρώπου έχει δικαίωμα διάρκειας ζωής ανάλογης με τη φυσική του μακροβιότητα.
Η εγκατάλειψη ενός ζώου θεωρείται πράξη απάνθρωπη και εξευτελιστική.

Άρθρο 7
1. Αναφορικά με τα ζώα που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στον άνθρωπο, η διάρκεια και η ένταση δουλειάς πρέπει να είναι σε λογικά πλαίσια, η διατροφή τους ικανοποιητική και η ανάπαυσή τους υποχρεωτική.

Άρθρο 8
1. Οποιοσδήποτε πειραματισμός πάνω στα ζώα, ιατρικός, επιστημονικός, κλπ. αντιτίθεται προς τα δικαιώματα των ζώων, εφόσον προκαλεί πόνο σωματικό ή ψυχικό.
2. Πρέπει να επιδιώκεται η αντικατάσταση του πειραματισμού πάνω στα ζώα από άλλες υπάρχουσες τεχνικές.

Άρθρο9
1. Τα ζώα που εκτρέφονται για τη διατροφή του ανθρώπου πρέπει να στεγάζονται, να τρέφονται, να μετακινούνται και να θανατώνονται χωρίς πρόκληση πόνου και αγωνίας.

Άρθρο 10
1. Απαγορεύεται η εκμετάλλευση των ζώων για τη διασκέδαση των ανθρώπων.
2. Η έκθεση ζώου και τα θεάματα που χρησιμοποιούν ζώα αποτελούν καταστρατήγηση της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τη ζωή του ζώου.

Άρθρο 11
1. Κάθε πράξη που χωρίς λόγο προκαλεί θάνατο ζώου είναι βιοκτονία, είναι έγκλημα απέναντι στη ζωή.

Άρθρο 12
1. Κάθε πράξη που προκαλεί θάνατο μεγάλου αριθμού άγριων ζώων αποτελεί «γενοκτονία», έγκλημα απέναντι στο είδος.
Η μόλυνση και οποιαδήποτε καταστροφή του φυσικού μας περιβάλλοντος οδηγούν στη γενοκτονία.

Άρθρο 13
1. Σεβασμός επιβάλλεται ακόμη και στο νεκρό ζώο.
2. Κάθε σκηνή βίας στην τηλεόραση και το σινεμά, με θύματα ζώα πρέπει να απαγορευτεί και μόνο οι σκηνές που έχουν σκοπό να ενημερώσουν για τα δικαιώματα των ζώων οφείλουν να προβάλλονται.

Άρθρο 14
1. Οι οργανισμοί προστασίας και προάσπισης των ζώων πρέπει να αντιπροσωπεύονται από κάθε κυβέρνηση.
2. Τα δικαιώματα του ζώου πρέπει να κατοχυρωθούν απ’ τους νόμους, όπως ακριβώς και τα δικαιώματα του ανθρώπου.

Διεθνής Ένωση Δικαιωμάτων των Ζώων, Παρίσι 1978


ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΟΤΑ - ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Χωρίς μόρια για διενέργεια ΕΔΕ ή για τις συνδικαλιστικές δραστηριότητες αλλά και χωρίς να αποκλείει όσους/ες δεν μετείχαν στις διαδικασίες των μνημονιακών αξιολογήσεων (είτε Μητσοτάκη, είτε Γεροβασίλη) η νέα εγκύκλιος του ΥΠΔΑ που διευκρινίζει τις διαδικασίες επιλογής διευθυντών.

Θετικές προβλέψεις αν σκεφτεί κανείς όσα έχουν γίνει στον δήμο μας τα τελευταία χρόνια από την .... έτσι του κόλπου.

ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΆΒΛΗΤΗ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. 

ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ - ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

Α νομίζετε ότι δεν ισχύει ρωτήστε τον Ζουκενμπεργκ που του έχουν κάνει το φατσομπούκι σουρωτήρι.

Αδύνατο σημείο της εγκυκλίου είναι τα μόρια από την .... συνέντευξη.
Είναι ΣΩΣΤΗ διαδικασία.
Αλλά πρέπει να διασφαλιστεί η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ σε αυτή.

Ίσως με συνέντευξη στην ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ των δήμων και σε πολυπρόσωπα όργανα στις άλλες βαθμίδες της διοίκησης.

Γιατί κυκλοφορούν εκτός από καθηγητές και άλλοι ..... ΦΑΚΕΛΑΚΗΔΕΣ που δίνουν μόρια με αντάλλαγμα "δείξε βυζί" - δεν ξέρω αν με κατανοεί η Μαριλίζα.

Και είναι περισσότεροι από όσο νομίζουμε.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ aftodioikisi.gr


Τρία θα είναι τα κριτήρια επιλογής γενικών διευθυντών, διευθυντών και τμηματαρχών, με το μεγαλύτερο ποσοστό μοριοδότησης να αποδίδεται στους τίτλους σπουδών που κατέχουν οι υποψήφιοι.

Η αξιολόγηση αφήνεται… εκτός, εφόσον έχει προκύψει η «εμπλοκή» με την ΑΔΕΔΥ να έχει κηρύξει απεργία – αποχή από κάθε σχετική διαδικασία. Όμως, καθώς η αξιολόγηση περιλαμβάνεται -βάσει της υφιστάμενης νομοθεσίας- στα (τέσσερα συνολικά) κριτήρια, θα «μετρήσει» για τις νέες κρίσεις που θα γίνουν στις θέσεις ευθύνης.

Όσον αφορά τις επικείμενες κρίσεις, τις πρώτες μετά από πολλά χρόνια στο δημόσιο, για όλες τις βαθμίδες προϊσταμένων, η μοριοδότηση -σύμφωνα με την σχετική εγκύκλιο– θα προκύπτει:

α) κατά 40% από τα τυπικά προσόντα και τα προσόντα επαγγελματικής κατάρτισης (δεν λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός, παρά μόνο ο τίτλος σπουδών, ενώ -υπενθυμίζεται- έχει επανέλθει η μοριοδότηση πιστοποιημένης επιμόρφωσης),

β) κατά 25% από την εργασιακή εμπειρία και την άσκηση καθηκόντων ευθύνης (αναγνωρίζονται ακόμη έως 7 χρόνια προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα σε συναφές αντικείμενο),

) κατά 35% από τη δομημένη συνέντευξη (περιλαμβάνει δύο θεματικές ενότητες: μία επί θεμάτων σχετικών με τον φορέα της θέσης, δεύτερη επί της διαχείρισης ενός υποθετικού σεναρίου, με καθεμία να μοριοδοτείται έως 500 μόρια),
ενώ ο υποψήφιος μπορεί να λαμβάνει κατ’ ανώτατο όριο 1.000 μόρια για καθεμία από τις παραπάνω κατηγορίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες της aftodioikisi.gr από αρμόδιες πηγές, οι προκηρύξεις για την πλήρωση των θέσεων ευθύνης, με τις οποίες θα κληθούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν τις αιτήσεις τους. Κάθε υποψήφιος μπορεί να διεκδικήσει έως 5 θέσεις ευθύνης ανά προκήρυξη, σύμφωνα με την εγκύκλιο.

 


ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΑΚΕΛΑΚΗΣ: ΠΛΗΡΩΣΕ ή ΔΕΙΞΕ ΜΟΥ ΤΟ ΒΥΖΙ ΣΟΥ


ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΟΣΟΙ ΠΛΗΡΩΣΑΝ

ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΟΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΠΟΥ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ .... ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΣΕ ΕΙΔΟΣ

ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΟΣΟΙ ΣΙΩΠΗΣΑΝ.

ΓΕΛΟΙΟΙ ΟΣΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ κου ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ δια να συμμορφωθώμεν προς τας υποδείξεις μιας τυποκτόνου, υπκριτικής νομοθεσίας που ο κάθε ΑΝΩΜΑΛΟΣ, ο κάθε ΕΚΒΙΑΣΤΗΣ, ο κάθε ΓΡΑΜΜΑΤΙΑΚΙΑΣ ζητάει και τα ρέστα γιατί τον ..... συκοφάντησες.

Ενός τύπου τον μόνο που διαπομπεύει είναι τον πρεζάκια, τον αδύναμο, τον φτωχοδιάβολο.

Παράδειγμα για το τι κάνει η ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΗ ΣΙΩΠΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΛΕΣ "ΜΗ, ΜΙΛΑΣ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ"

ΜΠΑΜΠΟΥΙΝΟ!


4 ΟΚΤΩΒΡΗ - H ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΗ JANIS JOPLIN ΕΦΥΓΕ ΝΩΡΙΣ ΣΤΑ 27 ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ 1970




Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *