ΟΜΙΛΟΣ ΙΑΣΩ

Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου 2016

ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΗ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΧΕΥ 9


 Σήμερα θα κάνουμε μάθημα.

Εν όψει της λήξης της ηλεκτρονικής δημοπρασίας του ΤΑΙΠΕΔ για ένα ακίνητο το οποίο ο δήμος θα διεκδικήσει με προσφορά και πανηγυρίζει ο Συμεών και τα καθεστωτικά παπαγαλάκια που έχουν αναλάβει να σε πείσουν ότι τα έκαναν καλά και συνετά και πως εμείς είμαστε "παράνομοι".

Από αυτά που θα αναδείξουμε ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι εκτός του Συμεών ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΙΔΕΑ.

Η εκτίμησή μου αυτή ενισχύθηκε στην προτελευταία συνεδρίαση του ΔΣ που ήμουν παρών όταν ο "σύμβουλος" του δημάρχου - εκείνος ο παντογνώστης που μας έκανε αγωγή - την ώρα που μίλαγα πετάχτηκε για να μου κάνει "μπόουλινγκ" (στην παλιοπ..... θα κάνει μπόουλινγκ ο άσχετος, τες πάντων) και μου είπε "δεν ισχύουν αυτά που λέτε, τις χρήσεις (ΤΩΝ ΧΕΥ) να τις δείτε το Γενικό Πολεοδομικό του Χαλανδρίου" (ο ακροβάτης).

Δεν έχουν πάρει χαμπάρι τι παίζεται και λένε .... αυτά που λέγανε πριν 20 χρόνια στην Ακροβασία.

Ας πάρουν λοιπόν το τεφτεράκι τους να κρατήσουν σημειώσεις.
Το ΙΕΚ ΠΛΑΤΕΙΑ αρχίζει το μάθημα, που θα αποδείξει ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟΥΣ.

ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ λοιπόν με τα άρθρα 32 και 33 (ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ) του ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΥ νόμου 4269/2014 της κυβέρνσης Σαμαρά. 

Αυτό το νόμο - αίσχος για την αυτοδιοίκηση τον υπογράφουν πολλοί συναρμόδιοι τότε υπουργοί.

Και ως υπουργός Εσωτερικών τον υπογράφει ΠΟΙΟΣ ΛΕΤΕ;
Μα ο Αργύρης Ντινόπουλος, πολιτικός μέντορας της Γενικής Γραμματέως του Δήμου Χαλανδρίου, τα έχουμε πει εδώ και καιρό αυτά.

Από το διοικητικής μεταρρύθμισης ο σημερινός αρχηγός της αξ. αντιπολίτευσης και από το ΠΑΣΟΚ ο Γιάννης Μανιάτης, τότε Υπ. Περιβάλλοντος.

ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 32 και 33 - ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ:

Ο νόμος αυτός ουσιαστικά θεσμοθετεί την δυνατότητα της κεντρικής διοίκησης (και κατ' επέκταση της κομαντατούρ) να ΚΑΠΕΛΩΝΕΙ ό,τι θέλει στην αυτοδιοίκηση σχετικά με τον πολεοδομικό σχεδιασμό.
Καμία έκπληξη αν δεις ποιοι πολιτικοί ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ υπογράφουν.(Διότι ΟΚ να τον σκίζουμε στην κριτική τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά να βλέπουμε νκαι αυτά για να μην ξεχνιόμαστε)

Κάθε αναφορά λοιπόν των διοικούντων τον δήμο στο παρελθόν του δήμου σχετικά με τα πολεοδομικά θέματα, είναι απολύτως ΓΕΛΟΙΑ αφού πλέον τα .... παλιά δεν ισχύουν, όπως θα καταλάβεις αν διαβάσεις το νόμο αυτό.

Ας το περιορίσουμε όμως το πράγμα μόνο σε όσα αφορούν στενά τον καθορισμό χρήσεων Σταθμού Μεταφόρτωσης που καπέλωσε ο υπηρεσιακός υπουργός ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ (την υπουργική απόφαση που δίνει χρήσεις ΣΜΑ στον ΧΕΥ 9 με τα σχετικά της την έχουμε ανεβάσει στο sribd για να μην ψάχνεσαι: https://www.scribd.com/document/317586326/%CE%98%CE%95%CE%9C%CE%91-18%CE%92#from_embed 

Αρθρο 32. Κύριο οδικό δίκτυο πόλεων (ΚΟΔ)  

1. Στα οικόπεδα που έχουν πρόσωπο στο κύριο οδικό δίκτυο των πόλεων δύνανται να καθορίζονται οι παρακάτω χρήσεις:
1.1. Κατοικία
1.2. Πρεσβείες
1.3. Κοινωνική πρόνοια
1.4. Εκπαίδευση πλην τριτοβάθμιας
1.5. Άθληση πλην μεγάλων αθλητικών εγκαταστάσεων
1.6. Πολιτισμός
1.7. Θρησκεία
1.8. Γραφεία
1.9. Εμπορικά καταστήματα
1.10. Αρτοποιεία
1.11. Καταστήματα παροχής προσωπικών υπηρεσιών
1.12. Εστίαση, σνακ μπαρ, καφετέριες, αναψυκτήρια και γενικά καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος στο χώρο της εστίασης - αναψυχής, εκτός των κέντρων διασκέδασης
1.13. Στάθμευση (Γήπεδα και κτίρια στάθμευσης οχημάτων μέχρι 3,5 τόνους)
1.14. Ξενοδοχεία
1.15. Περίθαλψη: Πρωτοβάθμια περίθαλψη, Μονάδες Αιμοκάθαρσης και Ιδιωτικές Κλινικές άνευ νοσηλείας.

Στην παράγραφο 11 λοιπόν -η οποία προστέθηκε στο άρθρο 33 του 4269/14 με την παρ. 34 του 28 του Ν. 4280/2014 ΦΕΚ Α' 159/8 - 8 -2014 λέει:

"Ο καθορισμός ή η τροποποίηση χρήσεων γης επί δημοσίων ακινήτων τα οποία υπάγονται στο πρόγραμμα αξιοποίησης της ιδιωτικής περιουσίας του Ελληνικού Δημοσίου γίνεται σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις διαδικαστικού και ουσιαστικού περιεχομένου, που το διέπουν. Κατά την έγκριση, αναθεώρηση ή τροποποίηση των οικείων για τα πιο πάνω ακίνητα σχεδίων χρήσεων γης και εν γένει πολεοδομικών σχεδίων, μπορεί να αντιστοιχίζονται ή και να προσαρμόζονται οι προβλεπόμενες χρήσεις γης του από 23.2/6.3.1987 προεδρικού διατάγματος (Δ' 166) προς τις κατηγορίες και το περιεχόμενο των χρήσεων γης του παρόντος.


Στην παράγραφο 12 - η οποία δεν υπάρχει στο link στο TAXHEAVEN διότι προστέθηκε με άρθρο 29 Ν. 4315/2014, ΦΕΚ Α 269/4-12-2014 (πολυνομία για να μην ξέρει κανείς τι είναι νόμιμο και τι παράνομο, ΕΛΛΑΔΑΡΑ των άλλων που δεν είναι σαν αυτούς που είναι τώρα γιατί οι άλλοι θέλουν να φτιάξουν την χώρα και αυτοι την χαλάνε) λέει:

12. Από τη δημοσίευση του παρόντος στα οικόπεδα που βρίσκονται σε περιοχές του άρθρου 8 του από 23-2-1987 προεδρικού διατάγματος (Δ' 166) και έχουν ορισθεί χρήσεις με προεδρικά διατάγματα, που έχουν εκδοθεί κατ' εξουσιοδότηση του νομοθετικού διατάγματος της 17-7-1923 και του άρθρου 4 παρ. 1 του ν. 1577/1985, ως ισχύει, επιτρέπονται και οι χρήσεις του άρθρου 19 του παρόντος."

ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΛΟ ΑΥΤΟ;

Στο Βασικό Οδικό Δίκτυο ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ , όπου υπήρχε αμιγής κατοικία οι χρήσεις επιτρέπεται να γίνουν ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ (άρθρο 32) και σε κάποιες περιπτώσεις επιτρέπονται και ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ χρήσεις του άρθρου 19.

Και για τα κτίρια του ταμείου της "Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου" (άκου ρε φίλε ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, τες πάντων) οι χρήσεις δίνονται σύμφωνα με τις ιδιαίτερες διατάξεις που τα διέπουν δηλαδή ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ (χωρίς πολλές δημοκρατίες δηλαδή) ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ - τουλάχιστον - ΣΤΑ ΟΡΙΑ του νόμου αυτού!!!!

Όχι ό,τι του φανεί του Λωλοστεφανή!

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ: Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΧΕ - δυστυχώς -  ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΧΡΗΣΗ ΣΤΟΝ ΧΕΥ 9 με ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ.

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΧΡΗΣΕΙΣ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΗΣ στον ΧΕΥ 9.
Ούτε βιοτεχνίας, ούτε βιομηχανίας, ούτε .... κλπ!
Δεν προβλέπονται τέτοιες χρήσεις ούτε στο ΑΡΘΡΟ 32, ούτε στο άρθρο 19!

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΓΚΑΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ και ο Συμεών ΑΔΡΑΝΗΣΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ!

Και δεν είναι μόνο αυτά - διότι στην Ελλάδα για να διαβάσεις έναν νόμο πρέπει να κάνεις .... διατριβή. Υπάρχει και ο νόμος 4389/2016 (μεταγενέστερος ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ), στο ΦΕΚ Α/27-5-2016 (Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις.) (!!!!!!) - που καταργεί τα άρθρα από 14 έως 33 (!!!!!) αυτού του νόμου!

Άρα αντίο σας η υπουργική απόφαση του 2015!

ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ;

Πώς θα μπορούσε όμως να δοθεί νόμιμα η χρήση του Σταθμού Μεταφόρτωσης στον ΧΕΥ 9;

Ποια είναι η νόμιμη διαδικασία;

ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΑΜΟΙΒΟΜΕΝΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ!

Για να μαθαίνουν και οι ..... νόμιμοι που μας λένε εμάς παράνομους.

ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ που εξασφαλίζει συνθήκες βιωσιμότητας - αειφορίας στην πόλη και ποιοι με την ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ της μνημονιακής εξουσίας.


Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *